Nogomet

Novodobna La Masia odprla svoja vrata

Barcelona, 05. 08. 2011 19.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Verjetno najslavnejša nogometna šola na svetu se je preselila na modernejšo lokacijo. Na odtvoritvi so sodelovali Barcelonin direktor ekonomskega in strateškega področja Jordi Moix, idejni arhitekt Josep Llobet in direktor nove šole Charles Folgueroles.

La Masia
La Masia FOTO: Reuters

V modernem športnem kompleksu bodo nastanjene talentirane bodoče zvezde katalonskega nogometnega velikana, imenu, ki krasi pročelje arhitekturne lepotice, pa so seveda ostali zvesti. “Obiskali smo nekaj akademij naših konkurentov. S ponosom pa lahko zatrdim, da je to eden izmed najboljših objektov, ki je trenutno na tržišču,“ je ob slavnostni odtvoritvi dejal Jordi Moix. Novodobna La Masia se razprostira na 6000 kvadratnih metrih, sprejme pa 83 mladih nadobudnih žogobrcarjev, 23 več kot njena legendarna predhodnica.

Naj spomnimo, da so v najslavnejši nogometni akademiji na svetu svoje znanje kalili številni nekdanji in sedanji vrhunski nogometaši, kot so Lionel Messi, Andres Iniesta, Josep Guardiola, Xavi Hernandez, Cesc Fabregas, Carles Puyol, Gerard Pique, Sergio Busquets ...

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (37)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

prava resni.ca
08. 08. 2011 10.18
paris86 Thierry Henry je ze v Monacu veljal za velikega talenta. Vieira tudi v Cannesu ki je bil vcasih prav zalozen z veleupi. Povprecen je en senegalc v drugi belgijski ligi. Kdor rece da so oni povprecni je bedak. Torej noben od njiju se zdalec ni bil povprecen. Vem da je bil Henry ze reprezentant ko je bil v Monacu soigralec s Trezeguetom. Kar se tice Matara, Mataro je predmestje Barcelone. Tam je miljon teh majhnih mestec z lokalnimi klubi, ki imajo po moznosti se enak grb kot Barca. Tam vsi zivijo za Barco skoraj. Ampak en klub v Mataru sigurno nima dovolj kvalitetnih trenerjev, ki bi brusil njegov talent. V Arsenalu pa je postal zrel nogometas. Ampak katalonci so vsi precej narodno zavedni...
alesfurlan1997
06. 08. 2011 17.19
+1
nekateri ste res neverjetni......ne znate povedati drugega kot kakšne o busquetsu.super vezist je.nevem zakaj bi bil simulant.denimo na tekmi španske lige ko je real pridobil prek marcela penal.tisto za vas nni simuliranje.potem pa si je še ploskal.osebmo je zame največji simulant v realu marcelo.in ne težim to po strani v vsakem članku kjer piše samo priimek o marcelutak vi delate.lepo vas prosim.real ni dorasel barceloni in nikoli ne bo ker ste dobri za govorit.ne za drugo.
Luka Šinkovec 1
06. 08. 2011 14.11
ja sam od 10 - 16 ne moreš rečt da ni nič prejel .. sploh se je pri Barci naučil te filozofije podajanja, ne neki na pamet naprej napadalcem, ampak da 60% sam nardi .. tko k Xavi ... lej nism reku da ni dobil izkušenj v Arsenalu, ki so ga posledično pripeljale do tega da je sedaj eden najboljših vezistov na svetu, ampak vse se je začelo v Barceloni ... da je otrok Barce se prai ravno zaradi tega, ker igralec največ odnese od učenja nogometa med 10 in 18 letom ... potem se le še izboljšuje ...
paris86
06. 08. 2011 13.48
@Luka Šinkovec Fabregas: pri 10ih iz Matara v Barcelono, pri 16ih v Arsenal kjer je od začetka leta 2009 kapetan. v Barceloni je biu 6 let v Arsenalu pa 7, poleg tega da igralci sami poudarjajo da so najpomembnejša leta od 16 do 19 kjer se odločajo al bojo profesionalci al ne! torej če je biu prepoznan kot talent ki izstopa v Mataru, dograjen v Barceloni in dokončno izklesan v Arsenalu pomeni da je otrok srednjega faktorja Barcelone? da ne omenjam še tega da je v ligi po pravilniku igralec vzgojen doma če v klubu služi vsaj 3 leta preden dopolni 21! zaj pa povej kolk je povezan z Arsenalom al ga z njim veže sam pogodba?
paris86
06. 08. 2011 13.39
kranjcan23 Henry je biu v Juventusu povprečen, Vieira je biu dokaj dober sam tut precej nebogljiv in vrh je meu v Arsenalu, RvP, Adebayor in Fabregas pa so veljali za talente. aja pa razlika med Arsenalovo in Barcelonino akademijo je da Arsenal išče predvsem 16-letnike, Barcelona pa 10-letnike. razn kaki WIlshere, Afobe, Henderson...so že začeli takoj v Arsenalu
Luka Šinkovec 1
06. 08. 2011 12.39
vorisov: ani bolš da posodobijo svojo šolo, da bodo mladim nogometašem nudili več prostora, kvalitetnejšo opremo itd., kot pa da kupijo nekega igralca za tak denar? iz te šole bodo še naprej hodile ven zvezde kot so Iniesta, Xavi, Messi, Fabregas .... bolje kot da u klub pripelejo enega zvezdnika ... Leonidas15: Fabregas je bil vzgojen v Barcini šoli, on nima veze z Arsenalom razn pogodbo :)
modelx
06. 08. 2011 12.31
sej navijam za Barco, ampak La Masia je bolj novodobni produkt,. So starejše šole z dolgo tradicijo. Se strinjam Ajax,.... Še Slovan je v preteklosti sodil mednje. Pa klubu bivše juge, pa še na vzhodu bi se kaj našlo. Danes si v takem formatu lahko privoščijo le bogati, včasih pa je bila kakovost bolj razpršena in jo je bilo zato več.
prava resni.ca
06. 08. 2011 12.22
mando333 kaj pa 80. in 70. in se prej? :) ceprov za nazaj ostajajo samo lepi spomini in nic drugega. je pa krivicno in sramotno da oznacujes navijace Barce za take. Potem smo pa mi gadni. Gadni ste vi, ocitno vas zene nevoscljivost, ker kaj drugega si nebi znal predstavljat (ce izvzamem obnasanje par mulcev, ampak ste vsi isti)
mando333
06. 08. 2011 12.13
Nepoznavalcem in fenom raznoraznih Busquetsov, Pedrotov,Messijev.., ki spremljajo nogomet leto ali dve in ne znajo cenit nogometa iz zlatih 90ih bvz sploh kaj govorit.
dinho80
06. 08. 2011 12.04
kranjcan23 kot sem rekel igralci iz 20. stoletja mene zanimajo igralci današnjega časa
prava resni.ca
06. 08. 2011 12.01
iz Nantesa so Toulalan, Karembeu, Makelele, Deschamps in Desailly. Od kreativnih igralcev mi je pa v spominu sam Erik Carriere, k je bil glavni v franciji k je Nantes bil prvak cca 10 let nazaj. Atalanta se je pa mimogrede letos okrepila z Maxi Moralezom, k je tko en boljsih argentinskih igralcev, bil je ob Aguero na SP 2007 u20 najbolj zasluzen za naslov Argentine.
dinho80
06. 08. 2011 11.36
mando333 ma kaka atalanta pa neki nantes kaj te ti bluziš moram priznat da ne poznam nobenega igralca ki bi blestel iz kkuba atalante al pa nantesa mogoče v 20. stoletju
prava resni.ca
06. 08. 2011 10.54
mando333 nevem kje si dobil Nantes, Atalanto, ampak Ajax je pred leti veljal za najboljsi. Ampak ce je pred leti to veljal, to ne pomen da bo do konca sveta. Trenutno je pac najboljsa. Povej mi iz katere nogometne sole prihaja najvec igralcev ki so trenutno prvaki lige prvakov, svetovni prvaki, evropski prvaki, katera sola je dala igralce ki so trenutno tudi med evropskimi u19 in u21 prvaki? Nantes ali Atalanta? tuki je pa tvoj hahahaha
prava resni.ca
06. 08. 2011 10.50
vorisov La Masia je dala prve rezultate z Guardiolo, Amorjem in tisto generacijo. Samo ni tolk slovela kokr v zadnjih nekaj letih. Sej to sm ze napisal. da so bli Henry, Fabregas, van Persie, Vieira povprecni igralci preden so prisli v Arsenal... hmmm... js bi to nazaj vzel ;)
mando333
06. 08. 2011 09.59
hahahahhahah najslavnejša nogometna šola?? Za tiste ki spremljajo nogomet leto ali dve mogoče res, za prave poznavalce pa absolutno ne. Nantes, Ajax, Atalanta.....
vorisov
06. 08. 2011 09.27
stefan5 dej ne bit pametn neki Amrsenal je edini klub ki iz povprečnih igralcev dela zvezde (Henry,Ljunberg,Adebayor,Fabregas,Persie,Viera...)
stefan5
06. 08. 2011 09.19
vorisov če bi ti spremljal nogomet malo bolj takrat bi vedel da je slovela..in še nekaj...povej mi katera nogometna šola se lahk kosa s to?...in kolikor sem slial se spet kupuje neke mlade igralce v anglijo ....tako da ne vem..ko bo imel arsenl svojo šolo tako dobro ne bo treba wengerju krast barcinih nogometašev. :)
vorisov
06. 08. 2011 09.10
kranjcan23 A v času Guardiole, pa je akademija slovela ?
vorisov
06. 08. 2011 09.09
Hm...zato ni denarja za Fabregasa...
BarneySlo
06. 08. 2011 07.10
paris86 05.08.2011, 23:12 1 nekateri grejo zarad priložnosti seveda ut pohlepa. sam Cesc je šou bol zarad ambicij. Arsenal je biu takrat na vrhu in osvojiu tut prvenstvo brez poraza medtem ko je Barcelona končala 5-letno dobo brez lovorik. s tem se mal slepijo nekatei drugače se pa strinjam z tabo zato pa zdaj hoče fabregas nazaj v barco ker nič nne osvoji arsenal in barca je an vrhu sveta :D