Nogomet

Najslabši Chelseajev ligaški začetek v zadnjih 17 letih

London, 20. 08. 2015 12.14 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Chelsea nujno potrebuje okrepitve, je že večkrat v zadnjem obdobju dejal Jose Mourinho. Londonski klub še ni dosegel zmage na prvih dveh tekmah in je dobil pet, dal pa le dva gola. Bo pa kot kaže Pedro postal noi član Chelseaja po Mourinhovi in Fabregasovi zaslugi.

Jose Mourinho si zanesljivo ni želel tako slabega začetka prvenstva, kot ga je doživel Chelsea v prvih dveh krogih. Po pisanju angleških časnikov je to najslabši začetek za londonsko moštvo v zadnjih 17 letih. Nazadnje so doživeli hud poraz na derbiju proti Manchester Cityju (3:0), ko je Mourinho na klopi ob polčasu pustil izkušenega Johna Terryja. Po pisanju časnika The Telegraph je bilo to tudi sporočilo lastniku kluba Romanu Abramoviču, da nujno potrebuje okrepitve. Blizu prestopu v Chelsea je nogometaš Barcelone Pedro, ki je bil sicer "namenjen" v Manchester United, a naj bi ga Chelsea "ugrabil". Za to naj bi bila najbolj zaslužna Mourinho in Pedrov dober prijatelj Cesc Fabregas, seveda tudi igralca Chelseaja, ki sta osebno govorila s španskim nogometašem. Pedro je izpustil današnji trening Barcelone in kot so sporočili iz kluba, "da uredi načrte o prestopu."

Chelsea v naslednjem krogu Premier League čaka West Brom, ki prav tako ni v blesteči formi, na prvih dveh tekmah so zabeležili remi in poraz in ima eno točko, tako kot tekmec. Optimizem West Bromu ponuja dejstvo, da so lani na domačem igrišču s 3:0 premagali Chelsea, kar je bil eden hujših porazov Joseja Mourinha in londonskih modrih. Letos so nekaj takšnega doživeli že v 2. krogu, ko jih je na derbiju s 3:0 premagal rival Manchester City.

John Terry
John Terry FOTO: Reuters
  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (72)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

dule100
21. 08. 2015 08.40
Vse bolj se dokazuje, da za moštvo ni bistven trener !
hoya
20. 08. 2015 21.53
+5
Evica je kriva! :) Nek sm prek kratkim bral kao izpoved njenega bivsega, ki pravi da je prava ninfa. In baje, da jo kr nekaj fuzbalerjeu CH base. :) Pol pa ni koncentracije na tekmah. ;)
kameltrajbar
20. 08. 2015 16.52
+5
..še kak teden nazaj...se je murči hvalu,da oni ne kupujejo...)))))))))))
srpinkladivo
20. 08. 2015 18.17
+8
Iniesta
20. 08. 2015 16.13
-5
ne bi rekel, da bo Siti gladko prvak ... več šans dajem Junajtedu, ki ima starega lisjaka Van Hala na klopi. Tudi Muri bo še štrene mešal, na Vengerjev Arsenal pa se tudi ne sme pozabiti ... Zanimivo bo še ...
Trend01
20. 08. 2015 16.10
+5
Juventus se zanima za Cuadrada. Agent je pa Williana ponudil Bayernu in PSG-ju.
TRUMPP
20. 08. 2015 15.09
+13
Kriva je Eva,.....stoposto. Muri je nedolžen,...pa to.
rambek
20. 08. 2015 15.02
+4
Jasno je da Roman ne gleda dolgo treneerja ce ni zmag . Adijo
Cules5
20. 08. 2015 15.02
+11
Pedro je že uradno član Chelseaja, vso srečo mu želim tudi v BPL, naj se dokaže dec.
4Fabregas4
20. 08. 2015 14.52
+12
Haha :) Chelsea je pač slabo štartal v novo sezono. Nekaterim je to celo smešno da je pač Chelsea iztržil samo eno točko na dveh tekmah. Smejite se aktualnemu angleškemu prvaku hehe :) Nimate se razloga hvalit z igro svojih "ljubljencev" in zato se pač delate norca. Dosti žalostno je vse skupaj :) Sezona je še dolga in marsikaj se lahko še spremeni :) Za bluese ne bo konec sveta če tudi letos ne osvojimo lige, ker smo jo lani. Nekateri klubi pa že 15 let ne osvojijo POMEMBNE lovorike in si njihovi navijači še kar vzamejo pravico da se posmehujejo drugim kluibom. To je dost žalostno če mene vprašaš. Mou je moral okrepit svojo trenutno ekipo. Cuadrado bo odšel na posojo in Pedro je prišek kot zamenjava zanj. Tudi Rahman je prišel kot zamenjava za Luisa. Edina OKREPITEV v tem prestopnem roku se bo zgodila če bo Mou kupil Stonesa.
TvojPrijatelj
20. 08. 2015 14.58
-7
slabo štartal??? model poglej lestvico pa še enkrat pomisli kaj pišeš. Točko imajo. Niso slabo štartali.
Chelsea1991
20. 08. 2015 15.06
+3
saj čez 3-4 kroge bojo že pred unitedom, brez panike...city bo pa tako gladko prvak, najmanj 15 točk pred unitedom in nekje 6-7 pred chelseajem
Trend01
20. 08. 2015 15.09
+1
Ima 4Fabregas4 povsem prav. Prva kola nič ne odločajo. V EPL-ju se začne na "polno" šele konec novembra. Vedno so se takrat razlike naredile. In takrat se bo sodilo Chelseaju ali je ali ni uspešen. V LP pa mislim, da letos nima šans. Za lani smo sicer rekli, da je eden izmed favoritov... Torej nas lahko v obratni smeri preseneti. Vse je možno. Je pa letos City najbolj nevaren. Sploh zdaj, ko je De Bruyne napovedal odhod iz Wolfsburga. Kje je zdaj ta FFP??? 85 M + Otamendi + Sterling +???
TvojPrijatelj
20. 08. 2015 15.14
-3
Chelsea1991 kljub temu da NE maram vse kar ni Man United, še posebej Chelsea in City, priznam da maš prav. Z ekipo ki jo trenutno ima Man United je izpad v nižjo ligo neizbežen.
Chelsea1991
20. 08. 2015 15.17
+3
smo vidli proti bruggu da niste nič posebnega, res je...še dobr da niste nabasal na lazio, ker bi vas uničli
walter2
20. 08. 2015 15.17
+1
Trend-Smešno,prva kola nič ne odločajo,a bo potrebno nadomestit 5 točk zaostanka že po dveh kolih za vodečimi.A misliš,da bodo oni nehali igrati?
4Fabregas4
20. 08. 2015 15.22
+0
walter: Statistično gledano je največ angleških prvakov slabo odpiralo začetek sezone. Rahman, Pedro in mogoče Stones bodo močno osvežili Chelsea-jevo ekipo katera je trenutno v zelo slabi formi. Up the Blues! Letos
Trend01
20. 08. 2015 15.23
-1
Ne, a v zadnjih letih so ekipe, ki so na začetku potegnile, pozimi padle v formi. Vsaj v Angliji kjer je zelo izenačeno.
TvojPrijatelj
20. 08. 2015 16.54
-1
Trend02 za naslov prvaka in še vsaj naslov v kraljevem pokalu niti ni vse tolk izenačeno. Chelsea ali City. Drugi žal nimajo nikakršnih možnosti. Žalostno, a resnično.
Trend01
20. 08. 2015 17.05
+1
Ja, a na polovici poti so tam nekje - skupaj. Potem pa tempo tekem svoje naredi. Odloča daljša klop.
rambek
20. 08. 2015 14.48
+2
Roman nebo gledal dokler nebo zmag.
rambek
20. 08. 2015 14.46
+1
Uradno v Chelsea
POVEMRESNICO
20. 08. 2015 14.45
-3
Še enkrat več dokazano, da Mau ni nek trener, če ne dobi to kar zahteva. Je trener kot vsi ostali.
kim llsung
20. 08. 2015 14.23
+2
Celsi bo v nedeljo zmagal pa se lepo kvoto ima...
rossi321
20. 08. 2015 13.59
-14
Ja če bo Milan imel po 3 kolih 1 piko bom kar vesel. Drugač pa zmagovalci lig 2015/16 bojo:- Atletico Madrid, Manchester City, Bayern, Juve, PSG, Olimpija, Dinamo, Porto....
aki10
20. 08. 2015 14.14
+2
Strinjam se samo glede Olimpije, Bayerna, Dinama, PSG :)
POVEMRESNICO
20. 08. 2015 14.44
-2
BLUE4EVER
20. 08. 2015 15.02
+0
Dogo Argentino
20. 08. 2015 15.07
+3
Atlético de Madrid zna letos ponovno biti ali pa vsaj zelo mešati štrene Barci in Realu. Kljub temu da so prodali Arda Turana in Maria Mandžukića pa so našlo potem tudi dobre zamenjave in morebiti še boljše ;) kot sta recimo Luciano Vietto in Ángel Correa...
Trend01
20. 08. 2015 15.13
+1
Za moje pojme ima letos Atletico najmočnejšo ekipo zadnjih XY let. Fenomenalno. In brez nervoznih igralcev.
balltury21
20. 08. 2015 15.29
+3
k atleticu so prisli stefan savic CB, lucas hernandez CB, filipe luis LB, thomas DM, oliver torres AM, carrasco RW, jackson martinez CF, in pa lucas vietto CF...hmm s tem napadom bi ze znal kaj storit potem je se pa tukaj vezna linija: gabi, tiago, koke, garcia... uh
Trend01
20. 08. 2015 15.44
+3
Jep. Letos so Atletico, Real, Barca, City, Bayern, Juve naredili še ogromen korak naprej. Še dodali k že tako močni osnovi kakovostne igralce. V LP bo letos pokalo. PSG nekaj čaka (kljub Di Marii), Chelsea bo zdaj poskušal konsolidirati vrste. Valencia tudi vlaga. Tale letošnja izvedba LP bo šla morda v anale.
aki10
20. 08. 2015 13.53
+8
Ko ne gre po 2 tekmah, takoj metat milijone na okrepitve... Klasika Mou in to je dokaz, da on ni nikakršen trenerski genij. Lahko je vodit ekipo s samimi zvezdniki in ekipo, ki se sestavi od 100 mio, da ga vidim kako bi vodil kakšno ekipo, kjer ni toliko denarja za okrepitve. In on potem ponižuje Wengerja in se mu posmehuje ker 10 let ni osvojil naslova prvaka, a to kar je Wenger v teh 10 letih naredil, on ne bi nikoli! Arsenal je bil v zelo težkem finančnem položaju, odplačevali so stadion Emirates, morali so prodajati najboljše igralce, da bi ta kredit čim prej poplačali in kljub temu je vsako leto igral LP in to zaključne boje + se enakovredno kosal z nesramno bogatimi angleškimi klubi (ManU, ManC, Che)! Mourinho z denarjem, ki ga je imel Wenger na razpolago nikoli ne bi uspel kaj takega narediti iz ekipe kakršno je imel. On ne zna mlade igralce narediti zvezdnike, on zna samo voditi ekipo s samimi zvezdniki, kar realno lahko dela vsak trener na tem svetu.
HouseBeatz
20. 08. 2015 13.59
-8
Porto prijatelj moj...Omenjaj wengerja, z tako ekipo bi mou, al pap kak Anceloti naredo čuda... tvoje znanje o nogometu sega do leta 2012...
CestniKolesar370Wattov
20. 08. 2015 14.00
+0
Porto, Inter, rekord za rekordom v PL prvič s Chelsea... Kot pravi HouseBeatz, to je bilo pred letom 2012, tko da ti je pol oproščenega ker nisi vedel kaj je žoga takrat.
aki10
20. 08. 2015 14.10
+1
Inter je btw res bogat klub, ne toliko kot Real, ManU, City, Bayern... ampak za Italijo je nesramno bogat, še posebej s tedanjim predsednikom Morattijem, ki se ni šparal in v tistem času je bil Inter finančno močnejši od Arsenala. V Portu pa je enostavno imel izjemno generacijo in dokaz temu je dejstvo, da so takoj po tisti sezoni pri Portu prodali pol ekipe in vsi so odšli v najboljše evropske klube.
CestniKolesar370Wattov
20. 08. 2015 14.12
-2
Za Slovenijo je Olimpija nesramno bogata, pa ne pride v CL. Za Rusijo je Anži nesramno bogat, pa isto ne praskajo po CL. Kje je poanta? Arsenal je bolj bogat kot pa Inter.
aki10
20. 08. 2015 14.35
-1
FriedmanovMilton ti si trol, če omenjaš Olimpijo in LP...
HouseBeatz
20. 08. 2015 14.43
+0
Tipičen navijač Arsenala , drugih besed ni, izgovori za izgovorom...
Trend01
20. 08. 2015 14.46
+9
Mislim, da ste poanto zgrešili okoli denarja. Vsa čast za zmage z Interjem in prej sploh s Portom. A dejstvo je, da mu ni nihče zameril, ker je igral nekoliko bolj zaprto igro in je takrat presenečal, ko je porazil favorite. Saj je igral z "malčki". A, ko je prvič prevzel Chelsea, ko je imel denarja kot ga je hotel, je igral še vedno zaprto. Cilj opravičuje sredstvo. Je tudi res, da mu je Abramovič kakšnega igralca tudi uturil. Jp. A vseeno; navijači, gledalci, "podporniki" dobrega, atraktivnega nogometa smo pričakovali, da bo dvignil nivo igre. A ga ni! Ne v prvi rundi s Chelseajem, ne z Realom, ne v drugi rundi s Chelseajem,. So uspehi, a ne takšni kot smo jih morda pomotoma pričakovali. Da se širi negativna energija okoli njega zadnja leta pa verjetni vsi vemo. Še najhuje je Real fasal. Zdaj kot kaže porcijo dobiva tudi Chelsea in vsi, ki so zraven povezani. Žal. To je pač moje subjektivno mnenje. P.s. - a najbolj je zanimivo, da je s Portom in sploh Interjem igral manj zaprto kot zadnja leta. Zakaj?
rambek
20. 08. 2015 14.47
+1
Nekaj ze he. Ampak doober trener mora imeti dobro ekipo.
Lion power
20. 08. 2015 15.08
+2
2004/05: osvojenih 95 pik(rekord premier league) + 12 pred Arsenalom. Gol razlika +57, Arsenal +51, United +32 kolk so šele tej zaprt igral. 2005/06: 91 osvojenih pik + 8 pred Unitedom. Gol razlika +50, United +38, Liverpool +32 spet kolk so šele tej dvoji zaprt špilal? Ni sem ljubitelj statistike a tebe ta statisika ki jo večkrat tudi sam omenjaš meče na laž. Razumemo da ti Chelsea in Mourinho nista po godu a pisat laži je pa višek. mene če nekaj moti pustim na miru in se v tisto ne vtikam. Vtaknil sem se vate ker že 2 dni na polno pišeš neka svoja blodenja pa če če če pa ne vem kaj. Da človek natrosi v 2 dneh toliko laži in bedarij mora bit nekaj narobe z njem.
Trend01
20. 08. 2015 15.14
+1
Nekaj je šopat gole proti spodnje rangiranim ekipam, nekaj drugega v derbijih.
Lion power
20. 08. 2015 15.20
1-3 na Old Trafordu je spodnji rang? 1-4 na Anfieldu spodnji rang, 3-0 na Sbju proti Unitedu spodnji rang? Škoda se s tabo ukvarjat. Lep dan ti želim še naprej.
Trend01
20. 08. 2015 15.26
-2
Verjamem, da boš našel tebi ustrezne tekme. Ni težko. Živi v zablodi še naprej. Boš videl kaj bo iz odličnega kluba naredil Mourinho. Počakaj še leto dni.
Lion power
20. 08. 2015 15.38
Ja sam si želel derbije sem ti jih izpostavil v dotičnih sezonah, pa spet ni prav.
Trend01
20. 08. 2015 15.58
-1
Glej. Chelsea zmaguje z odlično obrambo. Dejstvo. Njihov top nivo zadetih golov je 65 do max. 72 (se mi zdi). Uspeh te ekipe je izključno odvisen ali bodo fasali 15, 20 ali 25 ali celo morda 30 golov v 38 kolih prvenstva. Tu se bova oba verjetno strinjala in je najbolje, da končava s tem, ker vse skupaj ne vodi nikamor. City, United, Arsenal, L'pool imajo pač drugačno filozofijo. Gol ali dva več od nasprotnika. A so tudi začeli na obrambi delat. Chelsea (Mourinho) pa podobno kot naš Zdovc. Kdor dobi manj "košev", bo zmagal. So pa seveda občasno vmes odlični dueli. Se zgodi. Govorim o povprečju med moštvi z zgornje polovice lestvice. Se strinjava?
CestniKolesar370Wattov
20. 08. 2015 16.22
+1
Ni dvignil igre Reala, a našel ga je v 1/16 finala pokala kjer jih je spetardiral tretjeligaš, v CL jih je pa našel v 1/8 finala nekje v Lyonu.
I_LOVE_FOOTBALL
20. 08. 2015 13.50
-3
Navijač Čelsija: "Kaaaaaj?!?!? Chelsea je starejši od 11 let?!?!?!?"
CestniKolesar370Wattov
20. 08. 2015 13.47
+6
Po eni strani je boljš tko. Lani so raztrgal sceno takoj na začetku sezone in niso mogl ohrant forme do konca in to se je poznalo v Ligi Prvakov. Če pridejo v top formo nekje na polovici sezone, imajo veliko boljše možnosti za LP in vse ostalo. Isto Real. Kaj ti pomaga, če predtekmovanja trgaš gate, če te pa sred sezone zmanjka? Boljš da te mediji raztrgajo na začetku sezone, kot pa na polovici, ko prek vseh pritiskov situacijo veliko težje shendlaš.
Foen
20. 08. 2015 13.45
+0
Prva okrepitev je menjava Mujinja.
TvojPrijatelj
20. 08. 2015 13.25
-1
Neumnost na višku. Kakšen slab začetek neki? Komaj dve tekmi sta mimo in so že dobili točko. Kaj bi še naj hotli??? Po tej točki, vse razen gladke zmage West Bromwicha nad Chelsejem v nedeljo bo ogromno presenečenje. Trenutno ima Chelsea točko, dovolj je.
Chelsea1991
20. 08. 2015 13.34
+16
haha, spet pametni unitedovci, ki po 2 neverjetno srečnih zmagah sanjajo kako bojo prvaki, v resici pa bi morali imeti ravno toliko točk kot chelsea...city bo tudi vas ubil, brez skrbi
TellingTheTruth
20. 08. 2015 13.35
-3
Sam... Al po 2h tekmah zaostajajo ze 5 tock za Leichesterom. Hahahahahaha Joza muri top trener. Tako kot vedno povsod bo tut tukaj (spet) zafural ekipni duh v parih letih. Ni trener za na dolgi rok. Komaj cakam da se ga EPL dokoncno znebi :)
Sasda Sadas
20. 08. 2015 13.36
+1
O moj bog dej prosim spremen ta znak k delas sam bruko manchestu pa tudi ko so clanki o manchestru pises bedarije tko da ti svetujem ds zbrises racun .... Hvals
Sasda Sadas
20. 08. 2015 13.37
+5
Chelsea1991 ce se nisi opazil je tale racun namenjen trolanju tko da lepo prosim da ga ne uvrcas med navijace manchestra
thereddevil
20. 08. 2015 14.41
+0
TvojPrijatelj
20. 08. 2015 14.56
-3
thereddevil očitno si ti tisti ki nam s svojim fejk uporabniškim imenom delaš sramoto.. Najbrž si kak Liverpool-ov navijač.
helter skelter
20. 08. 2015 13.16
+5
Če bi treniral Maribor, bi že po prvem kolu moral s klopi...
rambek
20. 08. 2015 14.48
+1
To ne ampak ce nebo zmag ga roman nebo gledal