Nogomet

VIDEO: Predsednik Barcelone: Če bo Katalonija neodvisna, bo klub s člani odločil, v katerem prvenstvu bo igral

Barcelona, 02. 10. 2017 18.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
J.K./24UR/STA
Komentarji
103

Katalonija skupaj z enim svojih največjih simbolov, nogometnim klubom Barcelono, preživlja zgodovinske trenutke. Nasilje ob nedeljskem referendumu je močno prizadelo vse, ki so povezani z ekipo s Camp Noua, kjer so v ponedeljek pripravili izredno skupščino, po kateri je spregovoril predsednik Josep Maria Bartomeu.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Nogometna Barcelona v osrčju viharja
    02:20
    Iz 24UR: Nogometna Barcelona v osrčju viharja
  • Stavka Barcelone v znak podpore katalonski odcepitvi od Španije
    02:09
    Stavka Barcelone v znak podpore katalonski odcepitvi od Španije
Odločitev, da Barcelona vseeno odigra nedeljsko tekmo z Las Palmasom, je "odnesla" podpredsednika Carlesa Vilarrubja in komisarja kluba Jordija Monesa. Oba sta vložila odstopni izjavi zaradi nestrinjanja s klubsko politiko. Obema se je Bartomeu v ponedeljek tudi javno zahvalil za sodelovanje, a jasno je, da je njegov že tako majavi stolček z nedeljskimi dogodki še dodatno skrhan.

Med udarnejšimi izjavami Josepa Marie Bartomeua po ponedeljkovi izredni skupščini je brez dvoma ta, da bo klub, ki je v lasti svojih članov, skupaj z njimi odločal, v kateri ligi bo nastopal, če bo katalonska neodvisnost v prihodnjih tednih oziroma mesecih potrjena. "V primeru neodvisnosti, bo klub skupaj s člani (socios, op. a.) odločil, v katerem prvenstvu bo igral," je po tem, ko je prebral uradno izjavo, na eno od številnih novinarskih vprašanj odgovoril Bartomeu. Predsednik LaLige Javier Tebas je sicer že pred časom zatrdil, da Barca v neodvisni Kataloniji ne bi imela pravice nastopa v Primeri Division. "V zadnjih letih smo se pridružili državni pobudi za referendum, za pravico do izbire in podpirali smo svobodo do izražanja in svobodo do izbire naših članov," je med drugim povedal Bartomeu. 

Josep Maria Bartomeu (desno) je predsednik Barcelone.
Josep Maria Bartomeu (desno) je predsednik Barcelone. FOTO: Reuters

"Včeraj smo energično pokazali svoje nasprotovanje do zlorab in nasilja, ki so preprečili pravico do glasovanja številnim državljanom. Odločili smo se, da bomo ukrepali, pogovarjali smo se med seboj. Povsem razumem, da je veliko članov in navijačev pričakovalo, da bomo tekmo prestavili, a pri LaLigi niso sprejeli naše pobude. Na koncu smo se odločili igrati za zaprtimi vrati in s tem smo želeli svetu pokazati svoje nasprotovanje in to, da se v Kataloniji dogaja nekaj čudnega. To, kar smo včeraj videli v naši državi, je nesprejemljivo. Katalonci smo si priborili pravico do tega, da nas uslišijo. Smo svetovna organizacija in pridružujemo se temu, da celotnemu svetu povemo, kakšna je situacija v naši državi."

Navijači na nedeljsko tekmo z Las Palmasom (3:0) niso imeli vstopa.
Navijači na nedeljsko tekmo z Las Palmasom (3:0) niso imeli vstopa. FOTO: AP

Bartomeu je izrazil solidarnost do rojakov, ki so bili v nedeljo žrtev mestoma tudi brutalnih napadov španske policije oziroma parapolicijskih enot. Predsednik Blaugrane je pred mikrofoni španskih in svetovnih medijev potrdil, da se bo klub pridružil torkovi splošni stavki, ki so jo v Kataloniji napovedale številne organizacije in tamkajšnji politiki. Iz kluba, ki je ostro obsodil nedeljsko nasilje policije nad volivci v katalonskem referendumu, so sporočili, da v torek ne bodo delali. "FC Barcelona se bo pridružila stavki za demokracijo. Klub v torek ne bo deloval, nobena od selekcij ne bo trenirala," so pred popoldansko novinarsko konferenco sporočili iz Barce. Pobudi sta se pridružila tudi drugi barcelonski prvoligaš Espanyol in Girona, ki letos prav tako brani katalonske barve v najmočnejšem španskem prvenstvu. 

V sporočilu za javnosti so v klubu še dodali, da ostro obsojajo nasilje španskih oblasti in policije nad Katalonci, ki so želeli svobodno izrazili svojo demokratično voljo. Še enkrat so pojasnili, zakaj so se določili, da bodo nedeljsko tekmo z Las Palmasom odigrali: ker vodstvo španske lige ni dovolilo preložitve tekme na drug termin. O tem je popoldne na Camp Nouu govoril tudi Bartomeu. Tako je Barca dvoboj odigrala za zaprtimi vrati oziroma brez gledalcev na tribunah in zmagala s 3:0. Kot je vnovič potrdil predsednik kluba Bartomeu, odločitev o tem, da tekmo vendarle odigrajo, ni bila povezana z varnostnim vprašanjem, šlo je bolj za način izražanja protesta proti policijskemu nasilju v mestu. "Ne bo se končalo pri tem. Prišlo bo do še več tovrstnih akcij. Še naprej bomo napadali v korist branjenja svobode izražanja ljudi," je še povedal Bartomeu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (103)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

hopcefizelj
04. 10. 2017 12.02
-1
Še enkrat, pustite klube pri miru. Verjetno tudi Barceloni ne bo fajn iti v drugo prvenstvo, po moje bi rajši ostali v Španiji. Čeprav mi je ljubši Real, bi bilo 100x boljše, če bi Barca ostala v la ligi. Pa eni tukaj spodaj res iz sebe dajete vse fustracije tega sveta, pa pustite ljudi pri miru, saj vam noben nič noče....
Kollerik
04. 10. 2017 16.00
+2
.... kaj pa zdaj ti skačeš v luft? Tebe pa res zelo močno skrbi za druge.... :)))
pomlad14
04. 10. 2017 10.36
+0
Ne vem, zakaj nogomet vpletajo v politiko. Če bi jim bilo res mar za osamosvojitev, bi jim bilo mar za nogomet. Pa koga briga, kje bo kdo igral in kje ne.
Symbolic
04. 10. 2017 11.00
+1
Ti, zgleda, da ne veš koliko ta nogomet prinaša v proračun države... Zato jim je MAR ZA NOGOMET! (Mimogrede: Wenger bi se učil katalonšćine... Zakaj pa?)
totinori
03. 10. 2017 21.23
+10
Če Barca ne bo več tekmovala v španskem prvenstvu, bo CR7 najsrečnejši človek na svetu. Tako bo skoraj zagotovo najboljši nogometaš v LaLigi. Neymar je že šel, če gre še Messi in ostali mojstri, bo pa res blizu titule. Za tolažbo si bo sigurno kupil najnovejši super avto, ker mu Bugatti, ki ga je pravkar nabavil, ne bo več zadoščal (bo pa zagotovo še naprej igral vzvišenega napihnjenca)!
Glaven
04. 10. 2017 14.03
+3
Dany75
03. 10. 2017 16.32
-18
Pa kaj sanjajo ... nadutezi so eni .... ce grejo vstar bodo na slabsem ... manj prepoznavni,manj zanimivi ... nikoli ne bodo dobili svojega kar hocejo.... in nikol ne bodo sli pod svojo zastavo ... konec,pika! spanska vlada ni neumna da bi se tole zgodilo zarad nekih cudnih ljudi ki imajo neke pobozne zelje ... ni sans ... niti obnasat se ne znajo ,ker si mislijo da so nekaj vec od ostalih . .miselnost je porazna ... ce jim kaj ne pase naj se pridruzijo Andori,pa bo mir ... jokeci ..pique pa je itak ze zdavnja samo za na tribuno ....
apodgraj
03. 10. 2017 17.20
+15
Dany75: Človek božji ,kaj sploh veš zakaj se borijo katalonci . Tudi ti bi raje ostal v skupni državi Jugoslaviji , samo zaradi nogmeta . Si tako trdno prepričan ,da ne bodo imeli svojo državo. Ne jutri, zgodilo se pa bo zagotovo. .Ne vem zakaj mešaš politiko in šport . Šport v tem primeru nogomet, je tu nepomemben . Katalonci se bodo odločili , ozirome so se odločili za svojo državo in tega jim nihče ne more preprečiti.
Dany75
03. 10. 2017 19.17
-3
res je,se strinjam da jim tega ne more nihce preprecit,seveda ..ampak zakaj ??? za svoje pravice,za svojo neodvisno svobodo ? je zaj nimajo .. imajo drug jezik? v yUGI JE BLO DRUGACE ...podaj mi tehten odgovor zakaj??? ker jim bo potem boljse,lepse ?? kot je nam ?! Ja raje bi ostal v Yugoslaviji,pa me boli za nogomet,in tudi tukaj ga ne mesam k tej njihovi politiki,nima nic proti klubu Barceloni ... ne prenesem pa teh kataloncev,ki se ne znajo obnasat niti na ulici,kaj sele drugod ... ker se imajo za nekaj vec .... se sami ne vedo,da jim bo potem se slabse kot jim je sedaj .... tako kot nam Slovencem... ker imamo take nesposobneze za vodje ... ki ne znajo niti dolocenih stvari skopirat od Avstrije ali Svice,kot so nam obljubljali da bomo ...
Opazovalec2020
03. 10. 2017 19.56
+3
Dany jim bo slabse ja...pa na cem si ti??? malo se pozanimaj pa potem pametuj....lp
Symbolic
04. 10. 2017 11.22
+0
No... evo, rezime komentarja Danyja-ja75: če se odcepijo, bodo šli na "slabše" (res?)... Špansko vlado pa "skrbi" kaj bo potem z njimi ... Zato, 7 pa pol milijonskemu narodu ne bo dovolila, da bi se to zgodilo! LOL
Dany75
04. 10. 2017 20.05
-1
govorite in pisete isto kot nasi politiki ... zato pa smo druga Svica .... ja Katalonija se bo odcepila ja .. pa boljse jim bo ja ...seveda ... malo morgen ... se bomo pogovarjali cez leto ali dve ... pa bomo videli kako gre narodu,in vsem Katalonskim sportnikom ...
Kollerik
03. 10. 2017 14.39
+18
...beli baletniki....bodo naposled....dočakali... odhod večnega rivala...iz La Lige... ki jih je redno tepel... no, sedaj bodo končno...lahko taglavni na vasi.... :))))
Dany75
03. 10. 2017 16.32
-17
Kollerik
03. 10. 2017 18.37
+2
eliksir resnice...da ti odpre...tvoje... od laži...in prevar...zaprte učke... :)))
cripstoned
04. 10. 2017 13.35
-3
eliksir resnice sta stevilki 12 in 33....12x tepena celotna evropa in 33x ostali spanski klubi.... hudo je kolerci ko zivis v laži in svetu prevar....ucke pa slepe do amena ....nazaj v temno luknjo....real madrid je najvecji klub v zgodovini nogometa in to vas boli... pa tudi v prihodnosti vas bo ocitno bolelo se bolj ....jokaj hejter
cripstoned
03. 10. 2017 10.07
-25
pique zakaj si prisel na trening spanske reprezentance ce imas pa toliko proti spaniji? katalonci lahko sanjajo o odcepitvi....ne bodo jih priznali spanci niti eu ....ker ce bi dovolili spancem odcepitev potem bi lahko v enem letu pricakovali se referendume o odcepitvi v drugih drzavah ....ne bo kruha iz te moke
Kollerik
03. 10. 2017 14.40
+11
spet dva fašota na kupu, crispy in zizek........ :))
cripstoned
04. 10. 2017 13.36
-4
pozdravljen hejter ....postal si moj fan pa se tega ne zavedas...hvala za vse minuse iz obeh profilov....resnica pa ostaja...lep pozdrav
Kollerik
04. 10. 2017 15.59
+3
lepo, da si se hitro našel v zapisu zgoraj..... btw...iz kerih dveh profilov?
AlanTuring
03. 10. 2017 09.30
+4
Jaz pa mislim, da bo Barcelona ostala v Špansko ligo, ker bi bilo preveč komplikacije, da se vse to spremeni. Klubi iz nižje lige pa vse te prvenstvo, ki so zmagali se ne more kr tko štet v novo ligo. Morete razumet, da tu ne bo samo nogomet se gledal ampak kot cel klub Barcelona (rokomet, košarka, nogomet itd.) Ni lih isto kot Monaco v Franciji, ker oni sploh nimajo nogometno reprezentanco pa še klubove sploh nimajo, da je AS Monaco FC prvo šel čez drugo divizijo, da bi prišel v prvo. Tu je pa še Espanyol, kje boste pa to ekipo dal v Španijo a Barcelono v Francijo haha ta je pa smešna. Kot da bi Maribor igral za Avstrijo, Olimpija pa za Slovenijo malo pomislite kako to "čudno" izpade. Realno je, da ostanejo v Španiji ali pa bojo svojo ligo naredili kar pa dvomim glede na to, da nimajo nobenega udeleženca v La Ligi, kar bi koeficient padel.
dugi159
03. 10. 2017 09.58
+2
Sej se katalonija ne bo odcepla , vrjetno bojo dobili malo vec avtonomije , pa denarja. To je pomoje najbolj realen scenarij
Kollerik
03. 10. 2017 14.37
+3
...to bi morda bilo še najbolje... toda španska vlada je enostavno prebutasta za tak scenarij....
apodgraj
03. 10. 2017 17.28
+5
Če Katalonija ostane v Španiji , bo dobila več denarja , od koga ? Po znanem , Katalonija plačju na prebivalca v skupno blagajno največ denarja in to je tudi glavni razlog, da se molzno kvaro ne pošlje v klavnico .
Maxx365
03. 10. 2017 18.00
+0
ja, če manj vplačajo, jim ga več ostane, ane?
Symbolic
04. 10. 2017 11.31
Dugi159, to bi bila trenutna ZAČASNA rešitev...
flamengo
03. 10. 2017 08.47
+0
upam, da bo igrala v francoski ligi
paulista
03. 10. 2017 08.08
+14
Prvi El clasico je bil odigran leta 1902, do ustanovitve La lige 1929 sta Barcelona in Real odigrala 34 tekem, 20 jih je zmagala Barcelona, 10 remi, samo 4 Real Madrid... npr. leta 1913 je Barca razibila Reala na neki tekmi 7:0, pa leta 1920, 7:1... razlika v klasi je bila očitna, Francova diktatura je favorizirala Real, no če pogledamo zadnji 10 zmagovalcev La lige dobimo zanimiv podatek : Barcelona -6, Real Madrid- 3 in Atletico-1 razlika v klasi je očitna. Kaj bi pomenil odhod Barcelone iz La lige?
Dany75
05. 10. 2017 14.25
-1
velik minus za njo ...Verjetno katalonska liga nebo tak zanimiva .. ali? za fra ali ang oz ita prvenstvo pa sploh ne sanjajte ... najprej v 5 ligo potem pa s elahko menimo ...
Ka pa mislis
03. 10. 2017 08.03
-18
Se espanyol bo igral za domovino, spanijo. Tk da vam ostane girona in loret de mar.
paulista
03. 10. 2017 08.14
+17
...imaš prav od zadnjih 10 prvenstev v Laligi jih je Barca odnesla 6 Real pa 3.... v tak slabi konkurenci ni velikega motiva igrati hahaha
cripstoned
03. 10. 2017 10.02
-14
seveda paulista....kljub najboljsi ekipi ki jo je barca imela v zadnjih letih so pri 24naslovih spanije....real jih je imel toliko leta 89....se vedno je barca dalec zadaj ko gre za spanske naslove....real je pa medtem menjal celotno ero....bomo videli kaj bo z barco ko odide messi....vsi vemo da je od odhoda xavija in slabe forme inieste messi dober le proti slabsim ekipam....proti velikim ekipam ko gre zares pa ponikne...
ehjaehja
02. 10. 2017 23.18
-27
gotofi so,batine so dobili,športno jim vlada madridski real,in kakorkoli obrneš u bilo kiro ligo grejo jim bo težje kot v španski odcepitev pomeni za njih praktično polom tako da zgubili so v vsakem primeru HAHAHA
apodgraj
03. 10. 2017 17.34
+9
Presenetljivo zapiramvamusta je zopet na pohodu in sadi na betonu rožice. Velemojster svojega poklica vstrajno brez plačila nudi svoje znastvene pogruntavščine . Predlaga se ga za dobitnika Nobelove nagrade za vstrajnost.Po Preglu bomo dobili novega nobelovca.
Kollerik
03. 10. 2017 18.38
+5
a da sadi rožce po betonu...originalna.... :)) ++++++
malimoz2012
02. 10. 2017 22.50
+1
Predlagam da naredimo Evropsko NFA ...Evropsko ligo v nogometu.
mackon08
02. 10. 2017 22.42
+4
P ne nabijajte o neki Francoski ligi pa tako naprej, Katalonija bo imela svojo ligo. Pika.
apodgraj
03. 10. 2017 17.40
+3
Če bo Katalonija postala država , bo imela zagotovo svojo ligo .Če ima Slovenija svojo ligo , zakaj jo ne bi imela Katalonija.
Beslic
04. 10. 2017 20.15
+1
Ker ne bi bila konkurenčna... Barcelona ne bi imela konkurence. Kako bi se kvalificirali v Ligo Prvakov? Bi šli v kvalifikacije? Če pa bi imeli zagotovljeno 1 mesto v LP pa ne bi bilo pošteno. Kdo bi gledal največji derbi Barcelona Espanyol potem? Barcelona ne bi bila več zanimiva, sploh za igralce, ki ne bi hoteli prestopiti v Barco.
Dany75
05. 10. 2017 14.26
+1
tocno tako ..to pravim ze celi cas ..slabse bo za njih !
mackon08
02. 10. 2017 22.41
+21
Podpiram Katalonce da se odcepijo, samo to pa da bodo oni odločali v kateri ligi bodo igrali pa ne bo držalo. Če bodo samostojna država bodo igrali v svoji državi, kje drugje pa če jih bodo vzeli. Katalonci ne rabijo nikogar, oni bodo imeli svojo ligo ki bo zelo močna.
AlanTuring
03. 10. 2017 08.03
-8
Svojo ligo ? In koga bo dali v svojo ligo? Če nisi vedel v La Ligi so samo Espanyol in Barcelona...
apodgraj
03. 10. 2017 17.42
+4
Če bo Katalonija postala samostojna država , bo prav gotovo imela svojo ligo. Če si je Slovenija lahko privoščila svojo ligo , zakaj si jo ne bi Katalonija .
dark horse
03. 10. 2017 20.00
+2
Girona je pa iz Albanije kajne Alan? Slabo poznaš fuzbal
AlanTuring
04. 10. 2017 08.17
+1
dark horse "pametnjakovic" priznam napako, da sem zgrešil še en klub iz La lige, ki je to leto bil promoviran v prvo ligo. Ampak dobro poznam fuzbal, ker pa vi ne razumete, da Barcelona ne bo dovolila, da ima Espanyol, Girono in še katere iz Katalonije, ki bo njihov tekmec. Halo to je Barcelona, razumem za neodvisnost Katalonije pa podpiram tudi. Če se pa tu govori za kvaliteto ligo pa glej moje mnenje je, da ne bojo svojo ligo naredil, da bi Barcelona vsak teden po 5 gole zmagovala ekipe..Barcelona je močna zaradi Reala, Atletico, Valencie, Seville, Villareal pa podobne. Kvaliteto igro pridobivaš s tem, da se boriš z močnejšim ne pa z slabšim. Poglejte primer Bayern..kako je malo propadel zaradi tega, ker skoz zmagujejo v svojo ligo in nimajo pravega tekmeca in Juventus vam je bauwau klub sam ker je prejsno leto zmagal Barcelono, ki z svojo obrambo skoz niha a proti Realu, kot da niso obstajal... V EPL je veliko tekmovalce, ki so "rivali" in zato ostajejo v vrhu že dolga leta. Zdaj boste rekli zakaj pa nimajo takšnega rezultata v Ligo prvakov ja angleški klubi imajo malo več tekmovanja in so igralci mal bolj utrujeni ampak vseeno daleč pridejo razen če naletijo na španske klube, ki pa so malo močnejši. Zato jaz mislim, da Španija bo s tem izgubila kvaliteto ampak ne zelo, ker bojo še vedno ostali drugi tekmovalci. Barcelona pa če naredi svojo ligo mislite, da bo ostala tok močna kokr je zdaj ? Igralci kot Messi in podobni ko bojo šli v pokoj bo slabo za Barco, ker kasneje nebo mogla pridobit take velike zvezdnike z svojo ligo, kot vsako leto zmaguješ.
kameltrajbar
02. 10. 2017 22.18
-5
...še bolje da izberejo anglijo...ultra bogata premier liga jih z veseljem sprejme...:)
AlanTuring
03. 10. 2017 08.46
+1
Bilo bi super ampak pomoje bojo zbirali kaj je njima bližje. Španija ali Francija ali Italija ?
cripstoned
02. 10. 2017 22.14
-23
ce izberejo francijo to pomeni da so stisnili rep med noge....zdaj ko so doziveli ponizanja v superpokalu in so videli da ima real lepo prihodnost bodo odsli v francijo ahahahahaha.....vsi govorijo kako se politika ne sme mesati v sport in zdaj ce ne ostanejo v spanskem prvenstvu bo zmagala politika in bo slo vse samo se navzdol....seveda se tega tudi sami zavedajo in ker so slabi v primerjavi z top klubi bodo naredili tocno to....njihovi opranci z obrezom vred pa bodo spet provocirali tudi ce se odccepijo....za konec pa se to....vsi bi se morali ubadati z zlovenijo in ne spanijo ter katalonci pa bi bilo vse dosti boljse...mislim da imamo slovenci veliko za pocistiti pred svojim pragom da bi se lahko javljali pred pragom drugih....meeeeeee ovckeeee
yokerxdinterfan
02. 10. 2017 22.24
-2
real pa barca.....isto sranje drugo pakovanje......
CevNorc
03. 10. 2017 11.05
+6
tak patron si Crispy, da niti tega ne veš, da se ovčke oglašajo z beee beee.... kozl tupast
Kollerik
03. 10. 2017 14.41
+5
fihner
04. 10. 2017 08.18
+3
alien8potnik
02. 10. 2017 21.45
+17
hm. francoska liga? to sploh ne bi bilo tako slabo. a, kaj, ko sta v vojni barsa in psg. to bo za la ligo šok. in gromozanska izguba. po tej fašistični eskapadi sploh nimam več veselja spremljati la lige. če gre barsa v francosko, bo ta že kar huda - barsa, psg, monaco, lyon itn. kar okej.
kameltrajbar
02. 10. 2017 22.17
+10
AlanTuring
03. 10. 2017 08.11
+0
V Francosko ligo bo jih kr hudo gledat, ker je še Neymar tam in bo nekak "
Kollerik
03. 10. 2017 14.43
+5
vesoljček.... nobena župa se ne poje tako vroča, kot se skuha... saj tako pravijo. Je pa res, da lahko takšni nedopustni dogodki močno pokvarijo veselje do športa. Žal.,.... toda upajmo na najboljše.
Mister-no
02. 10. 2017 21.36
+11
Monako ni iz Francije pa igra tam. Po moje bi Barca šla v Francijo če jo v Španiji ne bodo hoteli. Francija je tudi geografsko dokaj blizu Barceloni.
mmickica
02. 10. 2017 22.26
+5
Francija meji na Katalonijo, tako da bi to bilo tudi geografsko najblizje.
mackon08
02. 10. 2017 22.43
+2
N bluzite, Barcelona bo igrala v Katalonski ligi.
Stipe Mesi?
02. 10. 2017 21.10
+0
Delitev skupne drzave na vec manjsih je za sport poguba. Poglejte kaj se je zgodilo z Yugoslavijo. Kaksni carji smo bili v vsakem sportu. Svetovna velesila! Lige so bile mocne, posledicno vec denarja, boljsi igralci, vec gledalcev. Kaj pa je danes? Razbili smo vse in vsi zivotarimo in pobiramo drobtinice.
Stipe Mesi?
02. 10. 2017 21.11
-5
Za Barco je lahko odcep Katalonije zelo slaba nalozba.
Madeni
02. 10. 2017 21.13
+8
Nogomet pa ni nelkaj zakar bi šenkal SVOBODO..
somebody2
02. 10. 2017 21.20
-8
Madayy...svobodo? Ok, pretiravat ni treba, Katalonci niso zaprti v taborišča. Še danes in verjetno še dolga leta je med ogromno ljudmi glavna tema - kako bi igrali naši proti USA na OI leta 1992. Vsi tisti, ki imamo čustva, se danes ne pozabimo tega. In ni nas malo. Teh, ki bi nam ogled take tekme pomenil veliko v sicer ne preveč fajn življenju v naši deželi.
Puško v koruzo
02. 10. 2017 21.39
+0
Ne razumem minusov za pederatorja. Sej govori samo za šport ne za svobodo, politiko itd... Govori o tem, da če Barca ne bo več imela za nasprotnike Reala, Atletica, in še koga bo Barca dolgoročno izgubila popularnost, dobre igralce, obisk, denar, moč itd. Derbiji vlečejo torej par dobrih ekip, ki jih veže močno rivalstvo. ne verjamem, da bo Messi želel igrati v katalonski ligi skupaj z LasPalmasom, Loret de Marom in podobnimi.
mmickica
02. 10. 2017 22.22
+7
Mikica247, tudi v francoski ligi bi bil odlicen derbi med PSG in Barco, tako da popularnost niti slucajno ne bi upadla. In mimogrede se to, Lad Palmas ne lezi v Kataloniji ampak na Kanarskih otokih, tocneje na Gran Canariji, geografsko ob zahodni afriski obali, se najblizje Maroku in Zahodni Sahari.
mmickica
02. 10. 2017 22.23
+3
AlanTuring
03. 10. 2017 08.13
+2
Derbi med PSG in Barco bi bil odličen ampak ni tisti "občutek" kokr pri Real in Barca..
Kollerik
03. 10. 2017 14.45
+2
Res je, to ne bo več tisto. El Classici so se nam že tako globoko vlezli v kožo, da si enostavno ne znamo predstavljati žogobrca brez teh športih mini praznikov.
apodgraj
03. 10. 2017 18.00
+2
mmickica : morda za prehodno obdobje , dokler Katalonija ne postane država . Po suverenosti , pa bo Katalonija imela svojo ligo in to , kvalitetno . Kvaliteta lige je odvisna tudi od tega , koliko denarja se vlaga v klube . Katalonija ne bo revna država in si bo lahko privoščila kar močne klube .
matej1111
02. 10. 2017 20.13
-10
V keri ligi pa bi vi igrali? Če mi v Sloveniji z dve miljonoma prebivalcami premoremo šest lig potem vi s sedem miljoni ne boste imeli nekih težav sestavit prvo ligo in gor. Ali bodo Barceki spet imeli neke previlegije?
?ampl
02. 10. 2017 20.17
+10
Klub lohka spila v katerkoli ligi to zeli ,ce ga ta liga sprejme...taka so pravila
nikajzadodat
02. 10. 2017 20.50
+12
Matej1111: Samo ti si v svoji ligi. Le kdo bi še hotel biti zraven tebe?
mackintosh
02. 10. 2017 21.29
+5
strel oprosti za minus napačen klik po nesreči mislil sem dati plus
grozjak
02. 10. 2017 22.53
+2
AlanTuring
03. 10. 2017 08.23
+0
Slovenija bi tudi lahko se dogovorila z Hrvaško, Srbijo, Bosnijo ipd. da naredijo v nogometu ligo takšna kot je za ABA ligo pa bi bili konkurenca močnejših ekip.