Nogomet

Iz tabora Barce: sodniške napake niso krive za naš poraz

München, 24. 04. 2013 10.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Moštvo Barcelone je v bavarski prestolnici na prvi tekmi polfinala Lige prvakov doživelo pravcato katastrofo in izgubilo z visokih 4:0. Španski mediji razkrivajo napake sodnika Viktorja Kassaija, ki po besedah pomočnika trenerja Barce Jordia Roure ni krivec za poraz.

Pomočnik Jordi Roura (levo) in glavni trener Barcelone Tito Vilanova (desno)
Pomočnik Jordi Roura (levo) in glavni trener Barcelone Tito Vilanova (desno) FOTO: Reuters
"Kadar izgubite s tako veliko razliko, občutek ni dober. Bayern je odigral res izjemno in samo čestitamo jim lahko," je začel novinarsko konferenco pomočnik trenerja Barcelone Jordi Roura. "V prvem polčasu smo igrali zelo dobro, no, v drugem smo povsem popustili in bili slabo videti na zelenici," je bil razočaran Roura in nato povedal, zakaj so v taboru Barcelone opravili samo eno menjavo. "Nismo videli nobenega primernega za zamenjavo. Vsak igralec je dal vse od sebe na igrišču in jim nimamo nič za zameriti. Vemo, da je skoraj nemogoče nadoknaditi tako velik zaostanek, ampak dali bomo vse od sebe in videli bomo, kaj se bo zgodilo."
Glavni sodnik Viktor Kassai je po ocenah španskih medijev svoje delo opravil slabo.
Glavni sodnik Viktor Kassai je po ocenah španskih medijev svoje delo opravil slabo. FOTO: Reuters

Španski mediji so jezo zlili na glavnega sodnika tekme Viktorja Kassaija, ki bi moral razveljaviti prve tri gole Bayerna, je prepričan Andujar Oliver, "sokolje oko" časnika Marca. Pri prvem golu je podajalec Dante pri skoku storil prekršek nad Alvesom, je prepričan Oliver, pri drugem je bil v prepovedanem položaju strelec Mario Gomez, pri tretjem pa je Tomas Muller storil prekršek nad Jordijem Albo. "Sodnik je sodil zelo slabo, dosodil je nekaj nepravilnosti in dvomljivih situacij, ampak to ni razlog za naš poraz. Dejstvo je, da je Bayern odigral fantastično tekmo," je dodal Roura.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (204)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

bayern:barcelona 7:0
24. 04. 2013 23.51
-7
barca se lahko samo sodnikovemu usmiljenju zahvali, da ni prejela enih 8 golov....
Symbolic
24. 04. 2013 21.34
+0
Opa batooo izenačenje v pravem momentu! Real se je otreso strahu... škoda da je polčas, zdaj so v zagonu... Di Mario pogrešam...za povečanje pritiska! Polčas... Pa še to: čudi me da Realovcem toliko spodrsava po terenu...
Sputnik
24. 04. 2013 20.15
-8
res so lahko samo veseli da sodnik ni dosodil vseh igranj z roko na strani barce ker bi po tamalem meli še 2 ali 3 gole več v mreži. res absurdne napake sodnika. ampak ok je vsaj pokazal nekaj usmiljenja
Hammurabi
24. 04. 2013 20.40
+2
zlati lucifer
24. 04. 2013 20.07
-103
Iz tabora Barce: sodniške napake niso krive za naš poraz, ampak enostavno nismo izbrali dobrih frizur, dosti smo tudi razmišljali o novih tatujih:-)
KakovostenSmeh
25. 04. 2013 09.08
-1
skor sm s stola padu, tako dobr humor imas...
alien8potnik
24. 04. 2013 19.31
-2
uf, dragi moji, zdaj pa meni adrenalin dela. strah me je kot psa. bom res raje kar tiho. nobenih napovedi. vse je mogoče. jao. HALA MADRID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alien8potnik
24. 04. 2013 19.32
+3
se opravičujem, da tule to pišem, ampak ni še članka o tekmi. upam, da mi ne zamerite.
Symbolic
24. 04. 2013 19.38
+6
Pogum Alien... Čez eno uro bo tekma stekla in bo prednastopna trema zginila... Po mojem ima Real prednost, ker je že igral z Borussio, po drugi strani pa moraš zaupat tudi Mourinhu! Sodniki za nocojšnjo tekmo so nizozemci: - glavni sodnik: B. Kuipers - pomočnika: S. van Roekel, E. Zeinstra -četrti sodnik: B. Simons Z moje strani imate podporo :))
Symbolic
24. 04. 2013 19.41
+1
Kasr zadeva pa aktualnega članka pred tekmo... to skoz pogrešam, da lahko debatiramo neposredno pred, med ali takoj po tekmi... 24 Ur glede tega nima posluha...
alien8potnik
24. 04. 2013 19.52
+2
hvala, symbolic:))) bomo debatirali, ko bodo koooončno to objavili. uf.
Symbolic
24. 04. 2013 19.57
alien8potnik
24. 04. 2013 20.01
na spletni strani rm jo najdeš za real madrid:)))
alien8potnik
24. 04. 2013 20.05
evo: lopez, ramos, varane, pepe, coentrao, khedira, alonso, ozil, higuain, ronaldo in verjetno di maria
Symbolic
24. 04. 2013 20.21
+1
Thx Alien, zanima me tudi Borussia, na njihovi strani jo ne najdem... Za Real pa: po mojem, močnejše postave ni...Veliko bo odvisno od vezistov...jasno, tudi ostali so pomembni, brez dileme...
Manutd11 1
24. 04. 2013 19.14
+74
Napake ? Zgubil bi tolk al tolk ne pa man utd ka je nani rdečga dobu pa so pol zarad tega zgubil
alien8potnik
24. 04. 2013 19.35
+5
nani je naredil klasični prekršek za rdeči karton iz učbenikov. res, sodnik bi mu lahko pogledal skozi prste. vendar to ne bi bilo skladno s pravili. žal mi je. ampak, res ne pristajam na to, da so taki prekrški dopustni. brez zamere. spoštujem manU. zelo. ronaldo je k nam prišel od vas. itak, da čutim povezavo z manU.
alien8potnik
24. 04. 2013 19.36
+5
pa prihodnje leto si želim, da manU pride v finale:) RESPECT!
JezusKrishna
24. 04. 2013 17.26
-18
Vse gole bi blo potrebno razveljavit ko izgubiš. Ko pa je zadnjih 6 let Uefalona igrala vedno z igralcem več na povratni, pa je marca šutila. Aj begaj.
jeb** iz slovenije
24. 04. 2013 17.44
-4
nje si pozabu še stranske sodnike _sepravi 11 plus 1 plus 1 plus 4
Putler
24. 04. 2013 19.59
+1
Bog ti naj pomaha zaradi vseh krivic, ki so se dogajale...
mušmula 1
24. 04. 2013 17.03
-6
oh kako lepo je ko se zbudiš in ugotoviš da to niso bile le sanje,ampak je res pristal poker v mreži farse,neprecenljivo :)
Nepomembn
24. 04. 2013 17.14
+5
nekdo pa zivi od socialke na grbi svojih starsev da si lahko privosci tako pozno vstajanje:)
žiga099
24. 04. 2013 16.13
+22
barca ni prebrana kot večina govorite...če bi bila to una prava barcelona,ki se premika po igrišču kot piranhe v reki pol nima noben kaj iskati....realnost je pa taka,da ne moreš biti na vrhu večno,če imaš tako kratko klop,ko bodo pa barceloni prši neymar...in še par njih v obrambi...potem bodo zopet mleli vse pred sabo...bayernu pa svaka čast!!!! forza juve
ECantona
24. 04. 2013 16.31
+5
Zdej bi lahko za vsak klub, ki je izpadel iz CL napisal, da ni bil tisti pravi, Dejstvo pa je, da če njihov nasprotnik iga po celem igrišču, da se napad vrača v obrambo, Barca s svojo tika-taka igro nima kaj iskati v CL.
Nepomembn
24. 04. 2013 17.12
+4
telecuftek tu se pa ne strinjam s teboj.res je dejstvo da so vceraj bavarci dobesedno povozili barcelono in to zasluzeno,samo da pa reces da s tika-tako nimajo kaj iskati v CL se pa motis,ker vceraj mislim da je najvecji krivec za poraz barcelone tito,ki je prepozno menjal in zaupal bartraju,kateri resnicno se ni pripravljen na ta nivo igre.pa ne recem da bi barcelona zmagala,samo se pa upam staviti da bi s villo,fabregasom in abidalom iztrzili malenkost boljse izhodisce za povratno tekmo.zalostno je videti da je ekipa resnicno odvisna samo od enega kljucnega igralca in ko njemu ne gre,se sistem igre podre.se vedno so bavarci zmagali povsem posteno,samo ne mores pa trditi da je bila vcerajsnja barca vsaj priblizek tega kar smo bili v preteklosti navajeni od te ekipe. to je edina stvar s katero se ne strinjam z nekaterimi komentatorji.
ECantona
24. 04. 2013 17.29
-1
Sem se malo narobe izrazil... Proti ekipam kova, kot je Bayern kjer veliko dajo na hitrost in dobro pokrivajo nasprotnika, tika-taka nima kaj delati na igrišču.
appollyon
24. 04. 2013 15.58
+47
Hm tale španski as je pozabil dodati, da sodnik ni piskal 3 rok, i jih je barcelona dala že v 1. polčasu, no samo za eno bi se lahko reklo da je nenamirna, ostale pa so bile namirne in to v kazenskem prostoru!
Le vkup uboga gmajna
24. 04. 2013 16.12
+4
Hmmmm....zanima me, kako je pravilno, namirno ali namerno!? Žogo je namirno ustavil z roko??? Hmmm...kaj to sploh pomeni!? Da je stal na miru, da se ni gibal medtem ko je žogo ustavil z roko!? Barcelona je dala 3 roke??? Kaj pa je to!? Dva milijona nas je, pa še od tega je večina polpismenih!
Shisui
24. 04. 2013 15.44
+27
Bayern zasluženo zmagal, ne vem zakaj forsirajo Messija, če komaj stoji tam...
**MeLaNiE**
24. 04. 2013 18.12
-1
sam.ooo
24. 04. 2013 15.44
+4
Problem Barcelone je razviden takoj. Obramba je luknjava ko švicarski sir (Pique misli sam na Shakiro in sploh ni pri stvari, Puyol je prepočasen, Mascheranu pa manjka konstanta, Bartra pa totalnoma neizkušen). Potreben je nakup vsak enega centralnega branicla ala Hummels, ki bo doprinesel neko varnost v obrambi. Potreben je nakup enega napadalca ki bo razbremeni Messija. Ob tem pa je kader s 15 igralci definitivno prekratek, za boje v Ligi prvakov, domačem prvenstvu in pokalu. Podajanje z leve prooti desni tudi ne zaleže več, saj proti barceloni vsi igrajo z 10 igralci za žogo (dve liniji po 5 igralcev), kjer globinska žoga stežka pride skozi obrambne vrste, zato je potrebno tudi z streli izven kazenskega.
ECantona
24. 04. 2013 15.17
+81
Alba si zasluži še kako kazen s strani fife za nešportno obnašanje!
appollyon
24. 04. 2013 15.59
+49
se pravi če bi ga klofnu in se nebi umaknil, si sam kriv! Dej bodi raje tiho! Če bi kdo to messiju naredil, bi takoj dobil rdčega in par tekem prepovedi, že isti dan!
ECantona
24. 04. 2013 15.59
+7
gangsterist
24. 04. 2013 14.32
-2
katanec in čefurin lahko kaj barci posodita
alien8potnik
24. 04. 2013 14.31
+13
mah, bayern. vedno neke sumljive gole dajejo. a nam niso lani zabili v zadnji minuti prve tekme en tak sumljivi gol? se niti ne spomnim več dobro. se mi pa močno dozdeva. to je res too much. včeraj so bili sicer boljši, samo, rezultat je pa vseeno malo hud, glede na napake sodnikov. HALA MADRID!
Hammurabi
24. 04. 2013 14.39
+13
bayern je letos določen za zmago v CL. Ogromno denarja so vložili v ekipo in čas je, da se jim povrne. To ve tudi Michel, naš bivši prijatelj :))))
alien8potnik
24. 04. 2013 14.43
+12
zgleda, da res. bojim se, da se ne motiš. hudo.
Ziggi
24. 04. 2013 14.50
+14
Jih bo mourinho zaj.. vse po vrst, ni rečen da ne bom za real navijal
alien8potnik
24. 04. 2013 14.50
+14
samo, letos pa sodniki barco kar fajn guzijo. to je dejstvo. ker, one roke. drži. vsaka še ni namerna. dva čista neregularna gola, hm, to je pa res hudo. in to v polfinalu lp. ne bi rekel, da je to neka tretjeligaška tekma v neki vukojebini. svašta, res. sem danes še bolj v šoku kot včeraj. zdaj, ko reflektiram za nazaj. škoda, da je barca pustila vtis nebogljenosti. ker zato zdaj izpade, kot - bayern povsem zasluženo. in ti neregularni goli naenkrat v očeh marsikoga niso več tak problem. čisto psihološki štos.
Ziggi
24. 04. 2013 14.57
+1
res je, lažje bi bilo pritisnit in naredit pametno menjavo pri 2-0 in mogoče na silo zadet, kot pa pri 4-0 ko si potolčen
Hammurabi
24. 04. 2013 14.57
+4
smo si vsi želeli polfinalov brez sodniških napak. Že v četrtfinalu je bilo ogromno napak, pa ne samo pri Barsi ampak tudi v korist Bayerna, Borusije in Malage. Potem se pa človek vpraša, kaj naredi UEFA? Nič. Razen, če je vse to že dogovorjeno. Danes Barsa, jutri Čelsi, pojutrišnjem Bayern, naslednjič Real. Če zraven prišteješ še stavniško mafijo, potem je enačba smiselna. Če je to tako, potem je nogomet izgubil smisel.
Ziggi
24. 04. 2013 14.58
+9
res nima smisla več, upam da ne bo muri imel svoje trenutke na konferencah in potem bom privoščil realu da osvoji 10ko, evo realovci, častna beseda
alien8potnik
24. 04. 2013 15.06
+4
kako šele jaz upam. ampak, ob teh mafijskih poslih je to seveda veliko vprašanje. bomo videli.
Symbolic
24. 04. 2013 15.40
+3
Zogi, jaz bom zagotovo danes navijal za Real... Če hočeš razlago zakaj? Zato, ker mi je všeč tehnično doteran španski nogomet.
appollyon
24. 04. 2013 16.00
-4
Glede na napake sodnikov, bi mogel imeti bayern 2 penala, zardi roke! Toliko o tem, če bi bili sodniki pošteni bi bilo 5:0 za bayern!
Le vkup uboga gmajna
24. 04. 2013 16.22
-7
Danes tekma ne bo kdo ve kaj, saj vsi vemo kako igra Real v gosteh, poskuša prejeti čim manj golov in zato se vsi igralci postavijo nekje pri sredini in poizkušajo nasprotnike zaustaviti že tam, če jim ne uspe, enega pokasirajo, če pa je sreča mila, gredo v kontro, in če ima sreča res mlade tisti dan, se jim prikaže Fortuna in zadenejo :)
Symbolic
24. 04. 2013 18.48
Ziggi, se oproščam za Fingerfeller (Zogi)... *do zdaj je bil izpad interneta, pa nisem mogel prej objavit, sorry :)
Symbolic
24. 04. 2013 19.29
Sodniki za nocojšnjo tekmo: - glavni sodnik: B. Kuipers - pomočnika: S. van Roekel, E. Zeinstra -četrti sodnik: B. Simons
rambek
24. 04. 2013 14.29
+2
res je pač barcelona nima prave ekipe ni več tistih igralcev izpred let etoo,henry,ronaldinho,toure ,tudi ibr aitn morajo nabavit 2 štoperja in 2 napadalca od tega mora nekdo odit
alien8potnik
24. 04. 2013 14.34
+27
definitivno. imeli ste nore igralce, ja. henry in ronaldinho. čista poezija. rabite wingerje. rabite obrambne. sarma je super izbira za na gol. in rabite, žal, novega trebnerja. pa mi je težko to napisat, ker tito je super človek, sploh pa ima res hude okoliščine. samo. zanj in za klub bi bilo bolje. ta stres ga bo ubil. ne moreš se boriti z rakom pod takim stresom. pa tudi: morda je sploh zbolel zaradi vseh teh pritiskov. ne bi me čudilo.
Hammurabi
24. 04. 2013 14.41
+12
z vsem se strinjam sam s Sarmo ne. v Barsinem konceptu igre igra golman tudi libera, ker pri Barsi ni napucavanj in nabijanj žoge naprej, je igra od noge do noge. Sarma pa ne zna brcnit žoge 30 m ne da bi šla v avt (primer: tekmi protiEstoniji in Italiji)
alien8potnik
24. 04. 2013 14.44
+10
ja, se bo moral prilagoditi. ker drugače je super on. ne vem. menda se lahko še česa nauči. v barci očitno menijo, da je pravi. kaj pa vem.
Felipao
24. 04. 2013 15.57
+1
Jaz sem nekje prebral, da naj bi to novico lansirali iz Ljubljane in da resne ponudbe sploh še ni bilo.
madridista98
24. 04. 2013 14.23
+10
svaka čast bayernu zaslužena zmaga.
alien8potnik
24. 04. 2013 14.20
+7
takole. če lahko da bayern štiri gole v devetdesetih minutah, jih lahko da tudi barca. vsekakor, večji problem se mi zdi, kako ubraniti barcin gol s tako šibko obrambno linijo. verjamem, da barca te štiri gole, ki bi ji ponudili podaljške in morda penale, lahko da. vendar, kaj narediti, da ne prejme nobenega? to se mi zdi še najbolj bistveno vprašanje. sploh, ker gre za bayern, ki ima ubijalski napad. hm ...
dekyboy
24. 04. 2013 14.24
+13
Hammurabi
24. 04. 2013 14.27
+15
če bo dala enega, bo v redu. tole je čisto razmontirana ekipa..
gangsterist
24. 04. 2013 14.18
-11
barci tudi herbalife ne pomaga več
M_teorija
24. 04. 2013 14.21
+4
Samo še Samir, pa komplet zamenjava zadnje linije z višjimi igralci!?
fihner
24. 04. 2013 14.52
+2
M_teorija
24. 04. 2013 14.18
-10
Če bi sodniki videli vse tiste roke, bi bila katastrofa še večja!?
alien8potnik
24. 04. 2013 14.27
+11
no, potem bi morali videti tudi prekršek in ofsajd. pa smo spet na istem. kakorkoli obrneš. rezultat je na žalost povsem realen.
Hammurabi
24. 04. 2013 14.27
+5
če bi videli ofsajd in dva prekrška pa malo manjša
alien8potnik
24. 04. 2013 14.29
+0
bububu123
24. 04. 2013 14.39
+0
Če bi sodil vse penale za roke?? HALO! A veš da imajo sodniki navodila da ocenijo če je namerna roka ali ne? V primeru Pique je bila nenamerna! Razen ene... Če strejla penal je še vedno 50% priložnost da zgreši ali pa doseže gol. Se spet neve če bi bil gol ali ne. Poskusi v sekundi ti umakniti roko če lahko pa boš videl kako to gre. Za offside je pa zadnje čase nekaj nastrojeno v prid nasprotnikom Barcelone... Tekma polfinala priti interju ko je Krkič dosegel povsem regularen gol in so ga razveljavili... Včeraj gol Gomeza, Gol Ibrahimoviča v četrtfinalu, prva tekma v Milanu 3 leta nazaj ko je Milito dosegel gol iz offside za zmago 3:1.
Hammurabi
24. 04. 2013 14.58
+38
ni bistvo ali je roka namerna ali nenamerna. Bistvo je v temu, ali je vplivala na igro ali ne. In Piquejeva je vplivala na igro, Alexisova pa ne.
appollyon
24. 04. 2013 16.03
-9
V primeru piqeja si prosim poglej počasni posnetek, Piqe se v skoku obrne, se zaščiti, pogleda žogo ki gre mim njega za okoli 30 cm, in stegne roko! In praviš da ni bila namirna. Edina nenamirna roka je bila na začetku tekme, ko se je igralcu od tal odbila v roko!
ilovemilka
24. 04. 2013 18.09
-1
ČE...ČE..ČE....če bi teta mela jajca bi bila stric....(haha).......4-0 to je to.........hala Madrid
bububu123
24. 04. 2013 19.02
ilovemilka ti in tvoj hala madrid. Nimam nič proti ( vsak navija pač za svoje). Ampak to je članek o BARCELONI. O Realu bo zvečer po pol 11. Da ne bi Še real izgubil. In bi se spet podrla pričakovanja UEFE. S tem mislim na španski finale.