Nogomet

Hattrick Messija, evrogol Suareza in petarda Barce, spodrsljaj Atletica v Vigu

Barcelona, 15. 02. 2015 18.46 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Nogometaši španske Barcelone so v 23. krogu Primere Divison s 5:0 premagali Levante in so še naprej samo točko oddaljeni od Real Madrida. Lionel Messi je zablestel s hattrickom, Luis Suarez pa z evrogolom. Aktualni prvak madridski Atletico je doživel spodrsljaj v Vigu, kjer ga je Celta premagala z 2:0.

Nogometaši španske Barcelone v boju z Real Madridom ne popuščajo. Na Camp Nouu so gostili Levante in že uvodnih minutah nakazali, da jih zanimajo le tri točke. Tekmec iz Valencie se je sicer trudil, da bi izigral obrambo katalonskega ponosa in morda celo povedel, a trud je bil zaman. Že v 17. minuti je Lionel Messi lepo našel Neymarja, Brazilec je sicer slabo streljal, a žoga je z nekaj sreče končala za hrbtom Diega Marina. Gol je dal blaugrani še nekaj dodatnega elana, v 38. minuti pa je prvi zvezdnik domače zasedbe povišal na 2:0.

Lionel Messi
Lionel Messi FOTO: Reuters

V nadaljevanju so bili Katalonci še naprej boljši tekmec, se trudili povišati vodstvo, Argentinec Messi pa je v 59. minuti zabil že za 3:0. Gostje so nato do izteka igralnega časa vse sile usmerili v napad, se trudili, da bi vsaj minimalno znižali zaostanek, a njihove akcije so se zaključevale na robu kazenskega prostora. Za nameček pa so bili razigrani napadalci domače zasedbe, ki so priborili 11-metrovko, v vlogi realizatorja pa se je odlično zanašel Messi.

A Barca se s štirimi goli ni zadovoljila. V 72. minuti je z evrogolom zablestel Luis Suarez, ki je povišal na 5:0, obenem pa postavil tudi končni izid dvoboja.

Izida, 23. krog:
Barcelona - Levante 5:0 (2:0)
Neymar 17., Messi 38., 59., 65./11-m, Suarez 73.

Celta Vigo - Atletico Madrid 2:0 (0:0)
Nolito 59., Orellana 71.
Jan Oblak je bil na klopi Atletica.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (421)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

terapevt
17. 02. 2015 09.28
+8
Za zaspanec1234: Tudi, ce bi kazen ostala v veljavi, kot prvotna, bi Barca lahko kupovala (ze) v zimskem roku, januarja 2016 ... in ne sele drugo leto poleti, kot si napisal.
LaFerrari
17. 02. 2015 06.03
+6
ronaldo zabija BALEA pod tušem,hehehe
LaFerrari
17. 02. 2015 05.59
+6
MESSI ZABIJA,verjetno še IRINO, RONALDO pa spava,pa nič čudnega da mu je odšla
dext32
16. 02. 2015 21.54
+4
Barcelona lahko kupuje že to poletje. Članek na goa... c0m
User513426
16. 02. 2015 22.16
-4
daj ne piši nesmislov čeprav bi bilo lepo. kazen je kazen in kupovali bodo lahko drugo leto poleti in nič prej
dext32
16. 02. 2015 22.20
+2
a veš katero stran mislim? ker vsakič ko napišem naslov mi zbrišejo komentar
dext32
16. 02. 2015 22.22
+2
dext32
16. 02. 2015 22.24
+3
atalonski nogometni velikan je bil aprila 2014 spoznan za krivega kršenja pravil pri prestopu nogometašev mlajših od 18 let, zato ga je Mednarodna nogometna zveza (Fifa) kaznovala s štirinajstmesečno prepovedjo udejstvovanja na nogometni tržnici. Fifa je avgusta zavrnila Barçino pritožbo na njeno odločitev, po neuspeli akciji pa so Katalonci srečo poskusili še na Arbitražnem sodišču za šport (CAS). Potem ko je tudi Cas ovrgel vse argumente, je že kazalo, da Barcelona letos ne bo opravila nobenega nakupa, zdaj pa kaže, da temu morda vendarle ne bo tako. Mednarodna krovna nogometna organizacija je sporočila, da bi bili nakupi v neskladju z izrečenimi ukrepi, a dodala, da španskemu klubu ne more preprečiti novih nakupov - domnevno se zanimajo za Juana Mato (Manchester United in Danila (Porto) - edina omejitev je ta, da Barça novih igralcev ne sme registrirati pred januarjem 2016.
dext32
16. 02. 2015 22.26
+3
samo vprašanje kdo je pripravljen čaka potem pol leta, da ga bodo lahko registrirali
lovetheworld
16. 02. 2015 23.57
+3
@dext32 Kje je problem v čakanju? Kupljen igralec bi tisto polovico leta preživeu v tamkajšnem klubu, nato bi ga Barca registrirala in slednji bi lahko zaigral. (Po januarju 2016) Menim da Barcelona bo letos poleti kupovala igralce. Lp
7strel
16. 02. 2015 19.16
+6
Na 24 ur se 24 ur na dan slišijo ovacije MEEESSSIII MESSSSIII ;)
7strel
16. 02. 2015 19.16
+6
7strel
16. 02. 2015 19.17
+7
Še ronaldku radi navijači kjerkoli na svetu zapojejo messi pesem :D
MaunelNeuer
17. 02. 2015 03.05
-5
NeyMessi8
16. 02. 2015 18.48
+11
Messi , Neymar , Suarez !
apodgraj
17. 02. 2015 11.49
+1
Crazy13 Tudi , če je bila po tvojem najstrožja kazen Barceloni podarjena , je bila to prvič . Kaj pa koliko nevidnih prekrškov za Real je bilo spremenjenih v realizirane panale . O tem pa nič . Tudi ta prekršek , ki ga je sodnik ocenil za najstrožjo kazen , popolnoma prava odločitev .
Crazy13
16. 02. 2015 16.52
-18
Ne bom usakemu odgovarjal, na moj spodnji komentar, že vedo tisti, ki so komentirali. Nekateri ste še otroci, pa težko že kaj več od enega stavka dojamete, no za vse druge ki so komentirali pa: penal je bil podarjen, ne mi govorit o podstavljeni nogi, ker indijanček padel kot v bazen, če bi tam padel tam Ronaldo bi spet vsi jokali kako je bilo podarjeno, tako pa rečete da je tako kot sodnik dosodi. Se še sprašujete zakaj gre Slo u k****c? Zaradi takih kot ste vi, ki pristransko gledate na to stvar, skupaj z obrezanim na čelu. Priznal sem ko je bil podarjen penal za Real, nekateri pa tega ne znajo. Niti ne komentiram ko komu podarijo penal, ampak ko vidim kako vsi jočete, ko dobi kdaj Real 11m nepošteno, takrat vsi jočete, zdaj ko je barca pa je drugače? Pa tisti ki izjavljajo Penaldoo in bilo kakšne žaljivke, zamislite se na kakšen nivo se spuščate ;) Tokrat sem se jaz na vašega, pa sem doživel goreč odziv, le zakaj, najbrš ker vas nekatere vsaka moja beseda boli, ker je realna ;)
kameltrajbar
16. 02. 2015 17.07
+7
Ka pa mislis
16. 02. 2015 17.26
-7
Crazy v zakup mors uzet da je vecina slinavcev. Da se
Crazy13
16. 02. 2015 17.32
-6
Trenutno cviliš ti, ker te boli resnica ;)
7strel
16. 02. 2015 17.32
+5
ahh nas pa zelo izjemno zanima tvoje mnenje in smo počaščeni da lahko tukaj dajes nepomembna mnenja, realcek bo pojedo golicine take da se boš joko 3 mesce :D jok jok jok Messi always before everyone
kameltrajbar
16. 02. 2015 17.33
+5
MM?
16. 02. 2015 17.33
-1
Na prvi pogled bi rekel, da je penal kot pribito. Bolj ko sem gledal počasni posnetek, manj sem bil prepričan. Je pa težko reči ali ga je "pipnil" ali ne. Navsezadnje pa ta penal sploh ni pomemben, tako kot "deset" ostalih penalov Ronalda ali koga drugega. To je del igre in diskutiranje o penalih ali je bil ali ne je pač "slovenska specialiteta". Podobno velja pri sodnikih, kjer se Slovenci pač vedno žalimo, a tudi sodniki so del igre in enkrat so dobri, drugič slabi, enkrat Barci pogledajo skozi prste, drugič Realu, tretjič pa Bayernu.
kameltrajbar
16. 02. 2015 17.34
-1
..čeprav,bi skor stavil,da bo real tudi letos zmagovalec la lige....:)))...
kameltrajbar
16. 02. 2015 17.34
+5
kvapato
16. 02. 2015 17.37
+6
ni panike... vsak penal k ga messija zakuca kr svojmu kristjanu napis... messija jih ne rab... pa to...
Crazy13
16. 02. 2015 19.23
-11
To pišem, ker nekateri jočejo, ko ima Ronaldo penal, ki je kdaj mogoče res sporno dosojen, sedaj ko ga je dobil Messi, pa je vse vredu. Ker so nekateri ljudje ki ne znajo biti objektivni, sam kaj se pa čudim, izgleda da za ta klub res sami taki navijajo, z obrezanim na čelu. Ronaldo je trenutno prvi strelec, tako da ga Messi gleda v hrbet, enako kot barca Real ;)
Seljako1899
16. 02. 2015 20.11
+2
S svojimi izjavami dokazuješ kdo in kaj si in kako si vzgojen porazno...sploh ne bi rabu vedt za ker klub navijaš je vse jasno...
NeyMessi8
16. 02. 2015 20.48
+3
jaz.bajsek
16. 02. 2015 21.15
+4
Kameltrajbar kako to mislis, da bo real tudi letos prvak lalige? Saj lani ni bil!
kameltrajbar
17. 02. 2015 09.13
+2
apodgraj
17. 02. 2015 11.52
+4
MarjanMarjanovič Problem je ravno v tem , da sodniki spregledajo skozi prste samo eni ekipi in to Realu
Goooooooool!!!
16. 02. 2015 13.25
+14
22. marca najkasneje gremo v vodstvo na lestvici...hehe... upam :)))
strategcarloancelotti
16. 02. 2015 14.34
-11
22 marca najkasneje gremo na +4 na lestvici upam:))))
kameltrajbar
16. 02. 2015 14.46
+9
LaFerrari
16. 02. 2015 15.15
+9
strateg +4 pred atleticom si mislo verjetno???
The Dude
16. 02. 2015 16.27
+3
+4 pred atleticom, pred realom pa še kaj več
Ka pa mislis
16. 02. 2015 17.24
-5
Ka pa mislis
16. 02. 2015 13.07
+3
Vsi so v neverjetni formi. Sreca da ni el clasico kmalu ker bi(real) fasali. Tk da prosim da se umirite malo z zmagami :D
glej ovega
16. 02. 2015 12.59
+21
Ronaldek bo dobo samo se jekleno zogico..zlata naslednja 3 leta k Messiu..lp
Campeones34
16. 02. 2015 15.43
-1
Ti očitno ne opažaš kako se stvari v nogometu spreminjajo. Kje pa piše da bo Messi sedaj 3 leta igral na takšnem nivoju? Še 3 mesce nazaj ga ni blo nikjer, nato je eksplodiral. Ronaldo je do 3 mescev nazaj raztural in sedaj padel v krizo. Takšne napovedi so brez smisla
7strel
16. 02. 2015 17.34
+10
3 meesce nazaj ga ni bilo nikjer ????? kdo pa je podrl rokorde la lige in lige prvakov v golih in to z hattrickom ??? kdo je bil to ??? le kdo hmmmm francelj
Seljako1899
16. 02. 2015 18.16
+6
Baje da je rekorde podiral sosedov Štefan...Messi je baje gobe nabiral po Argentini...kakšne izjavljajo nekateri in se nazivajo za "navijaše oz. poznavalce" nogometa...
šumar
16. 02. 2015 18.47
+3
alien8potnik
16. 02. 2015 11.39
+10
klasiko je 22. marca. trenutno je barca res boljša od reala. kot je bil real od barce, preden je zapadel v krizo in serijo poškodb. kaj bo marca, bomo pa šele videli. v nogometu se hitro vse obrne. upam, da bosta 22. marca v formi tako barca kot real. in da bomo gledali res stari dobri el klasiko.
mmickica
16. 02. 2015 11.41
+11
LocoBlanco
16. 02. 2015 11.50
-2
RM se ne boji Barce, pač pa AtlM-a! Diego z AtM nam predstavlja enako grožnjo, kot Pep z Barco! Otresli smo se straha pred Barco in to zdaj dokazujemo z medsebojnimi zmagami iz sezone v sezono. Res je, da je Barcelona trenutno v boljši formi, ampak RM je ekipa, ki jo je letož že spravila na kolena z 3:1 (čeprav bi lahko bilo 5:1)! Skratka Barca mi ne predstavlja neke velike ovire, pač je pa AtlM tisti, ki nam ga nikakor ne uspe premagati in lahko 'pomaga' Barci do naslova!
TomažNovak
16. 02. 2015 11.50
+10
No vidiš alien, da zmoreš. Ne pa samo isco gor, isco dol...
TomažNovak
16. 02. 2015 11.51
+9
Loco - kako pa lahko ATM pomaga Barsi do naslova, če je z royalom že odigral obe tekmi? Da ji pusti domačo tekmo? LOL!
LocoBlanco
16. 02. 2015 11.59
-1
hamm: Vse je mogoče. Če samo pogledaš sovražno nastrojenost Diega proti RM-u in CR-u ti je lahko jasno, da bolj simpatizira z Barco. Očitno ga še vedno boli poraz v finalu CL in ga še ni prebolel. V tem primeru upam, da ga tudi nikoli ne bo! Lp
POVEMRESNICO
16. 02. 2015 12.12
+6
Res niste normalni v svojih izjavah. Počakajte do konca prvenstva pa potem komentirajte. Diego nastrojen proti RM, CR7 itd...Pa dajte no. Vsak rad zmaguje. Ne vem pa kako je lahko tudi po včerajšnjem porazu Atletico večji konkurent RM kot Barca.
alien8potnik
16. 02. 2015 12.58
+2
šušmar, halo? real ima trenutno kompleks atm in ne igra sproščeno proti njim. to je povedal locoblanco. in je tudi res. kompleksa barca se je real pod mourinhem otresel. to je vse.
Goooooooool!!!
16. 02. 2015 13.24
+3
alien...real pod mourinhom je fasal tudi 6:2 in 5:0 od barce tak da v tisti eri je bilo kompleksov dovolj
Štanjkol
16. 02. 2015 14.40
+1
Alien halo? šušmar je povedal da se boji da bo ATM pustil barci!
CevNorc
16. 02. 2015 14.51
+2
TomažNovak
16. 02. 2015 15.21
+4
AtM NIKOLI ne bi pustil Barsi, pa tudi, če je za njih tekma nepomembna. Enako velja za Getafe in Rayo ter za Espanyol. V obratnem pa Realu tekme ne bi pustil Atletic Bilbao, Levante in Sevilla.
Ledo44
16. 02. 2015 11.00
+34
Edino sodniki lahko ustavijo Barco na poti do naslova na način da Realu podarjajo penale že naslednja tekma proti Elche bo to verjetno pokazala, saj ima Real v zadnjih tekmah proti Elcheju obvezno podarjene dve 11m
alien8potnik
16. 02. 2015 11.07
-10
Ka pa mislis
16. 02. 2015 13.10
-5
User513426
16. 02. 2015 14.34
+8
alien8potnik
16. 02. 2015 10.45
-19
mislim, da barca ne bo zmagala el klasika. zmagal bo real ali pa bo kvečjemu remi. real se počasi pobira. do takrat bo že v formi. barca pa ne bo nujno v tem tempu ves čas.
mmickica
16. 02. 2015 10.49
+22
Jaz pa sem povsem nasprotnega mnenja. Celo se mi zdi, da bi lahko Real še enkrat doživel nekaj podobnega, kot prejšnjič z Atleticom. Pa ne misliti, da provociram, zares sem takšnega mnenja! Ko je Barca v svojem elementu, ji nihče ni raven...!
notrajnc05
16. 02. 2015 10.57
-17
ma nemoj... ni dolgo tega ko so barcelonarji mislili, da jim ni enakvrednega nasprotnika na planetu Zemlja, ko jih he opalil grom iz Minha in jih odpihnil iz LP s 7:0
7strel
16. 02. 2015 11.06
+17
če bo barca še vedno v taki formi na do elclasica lahko pricakujes petardo v mrezi reala ker real ima kr slabo obrambo ;)
alien8potnik
16. 02. 2015 11.09
-8
kaj je z vami? en trenutek slabosti reala ste raztegnili čez večnost? mmickica, nasprotniki, ki jih barca trenutno melje, niso pravi pokazatelj medsebojnih razmerij med realom in barco. sredino ima real (ko so vsi na broju) trenutno boljšo. to pa je ključ. napad in obrambo pa primerljivo. torej?
alien8potnik
16. 02. 2015 11.11
-8
še to: real ima pol ekipe ta trenutek poškodovane. dajte bit vseeno malo bolj spoštljivi in predvsem realni. ne pozabit podobno zastrašujočega niza reala pred tem. takrat je bila pa barca v krizi. a mislite, da se kriza ne more ponoviti?
Seljako1899
16. 02. 2015 11.16
+12
Barca je v treh tekmah utrgala ATM real je v treh tekmah popušu proti ATM...ronaldo je pokazal da brez penala ali brez podaje pred gol ne more asistirat pa itak ne more in ustvarjat priložnosti za ekipo enostavno neuporaben ko ne dobi od drugih...kdo bo zabijal bale? tip ki zna sam naravnost po liniji šprintat...za benzemaja pa itak škoda besed tip raj izvaja harakiri udarce namest da postavi glavo in zabije gol z glavo...sploh pa me briga kdo zmaga važno da zmaga nogomet in ne simuliranje prerekanje in sodniki...
mmickica
16. 02. 2015 11.29
+10
notrajnc, nihče ni takrat tako mislil, niti Barcini igralci, še manj pa mi navijači! Zdaj se mi pa zares zdi, da se za Barco vračajo lepši časi, vsaj po igri sodeč tako kaže! To sicer ne pomeni, da bo Barca spet osvojila vse po spisku, ampak že če bo blizu, bo velik napredek glede na zadnja 3 leta. Za lovorike rabiš zraven vsega še vsaj en kanček sreče...!
mmickica
16. 02. 2015 11.34
+8
alien, Barca melje trenutno vse, tudi Atletica, ki pa je nek pokazatelj, vsaj meni se tako zdi...! Real pa ima zares zraven slabe forme tudi veliko poškodovanih, ampak tako pač je...! Do zdaj - v preteklih letih je imela Barca več problemov s poškodbami, pa niste bili zato realovci nič kaj tolerantni. Tokrat je pač obratno! To pa ne pomeni, da se ne more tudi pri Barci zgoditi še kakšna neljuba poškodba, ampak jaz razmišljam glede na obstoječe stanje in trenutno se mi zdi Barca na vseh ravneh veliko boljša od Reala (vključno z obrambo).
LocoBlanco
16. 02. 2015 11.44
+0
mickica, seljako, 7strel: Kdor visoko leta, nizko pade! Do 22. marca se lahko stvar popolnoma obrne! Možnosti, da osvoji ligo AtlM, Barca in RM so popolnoma enake, pa čeprav je Barcelona trenutno v boljši formi!
mmickica
16. 02. 2015 12.13
+4
Loco, jaz ne lečem visoko, ampak kot sem že alienu napisla, "prognoziram" glede na trenutno stanje 3 velikih! Se povsem strinjam, da je še vse možno in da imajo še vsi 3 možnost za zmago!
mmickica
16. 02. 2015 12.22
+4
Loco, še to. Realova zmaga 3 : 1 nad Barco ni pravi pokazatelj za naslednji elclasico, po mojem. Real je bil takrat v svoji na naj formi, Barca pa v zelo slabi. Če bi bil danes elclasico, bi bil rezultat gotovo v Barcino korist in to za najmanj toliko, kot prejšnjič v korist Reala! Vsaj moje mnenje je takšno.
Seljako1899
16. 02. 2015 13.55
+1
Loco nisem trdil in nikoli ne bom da bi Barca tudi v tem trenutku zgazila real...ampak izjave tega vesoljca so debilne do amena...
Štanjkol
16. 02. 2015 14.42
+3
Točno tako, in glih on se je našel da bo govoril o spoštljivosti in realnosti
+4
sportko47
17. 02. 2015 08.25
+2
Loco ima cisto prav, za spremembo Real je visoko letal in glej kako je sedaj nizko padel! A ne Loco , si tko mislil?
7strel
16. 02. 2015 10.43
+21
Sa še dva gola za penalckom in messi ima 6 penalov manj :D who is the best ???? LEOOOO MESSSIII
MaunelNeuer
16. 02. 2015 12.26
-8
ka ma veze kdo ma več penalov? tud to je del špila
Symbolic
16. 02. 2015 15.12
+5
Ima veze... ima! Lažje je dat gol iz penala kot s škarjicami... LOL
Campeones34
16. 02. 2015 15.46
-3
Gol je gol, očitno vseeno ni tako enostavno zadet penala, če je Messi 2 zapravil letos, pa Neymar tudi enega, a ne?
Symbolic
16. 02. 2015 16.36
+3
Minotauer, strinjam se! Koliko smo videli faljenih penalov, kadar se izvajalec vede po principu "lako čemo"... Ampak med goli je tudi razlika v težavnostni stopnji... Iin "škarjice" imajo zagotovo najvišjo tež-stopnjo... zato jih zelo redko vidimo...
MaunelNeuer
17. 02. 2015 03.09
-1
se strinjam symb, ampak tu se ne gre za tež-stopnjo ampak kdo je dal več golov s penala, to vas boli ;)
Symbolic
17. 02. 2015 09.41
+2
"Bravo" Weber... ob treh zjutraj pošlješ komentar! LOLOL Moje osebno mnenje glede penalov je: 1. penal je PENAL, če ga sodnik dosodi (čeprav ga ni bilo) 2. vsak klub ima določene/ga igralce/a za izvedbo penalov na ligaški ali prijateljski tekmi. Na pokalni tekmi, kadar gre za odločitev na penale, se trener odloča sproti... Potemtakem, v klubu izbrani igralec nič ni kriv. če dosega zadetke iz 11 metrovk! 3. Na koncu praviš "to vas boli!" Kerga boli? MENE NIČ! Če pa hočemo bolj "pravično" evidenco strelcev, bi bilo bolj pravilno, če bi evidenca štela zadetke iz 11-metrovk kot posebno kategorijo... Zakaj? Zato, ker se zadetek iz penala penala ponuja kot na pladnju (vsaj tako zgleda, čeprav ni lahek zadetek)! Ampak, dokler temu ni tako, nimamo se kaj pritoževat in očitat nekemu igralcu, da zabija pretežno iz 11 metrovk!!
kameltrajbar
16. 02. 2015 10.40
+8
...:)))...še bo kiks barce in reala....na el clasicu mora barca obvezno zmagat!!!...huda bo še....:)))
geoid
16. 02. 2015 11.04
+7
jaz se bolj bojim gostovanja pri atleticu ... čeprav do sedaj 3 tekme 3 zmage dajejo optimizem, in 10000x boljši skor proti njim, kot je uspel baletkam, pri fusbalu nikoli ne veš?
Aleš N.
16. 02. 2015 10.39
+8
Ni niti ene prvine v nogometu, pri kateri bi se dalo primerjati barcelono in real. Sta dva različna kluba in to je to. Vseeno menim če bi barcelona bila deležna toliko privlegiejv s strani sodnikov in španske nogometne zveze kot je real, bi bila barcelona prva v ligi z vsaj 10-imi pikami razlike.Kar se tiče mesija in ronalda je tako: ronaldo je odličen igralec, mesi je pa še boljši.
CevNorc
16. 02. 2015 14.58
+2
Campeones34
16. 02. 2015 15.48
-2
Hočeš povedat da bi Barca vse tekme zmagala al kako? Od kod tebi otrok 10 pik prednosti?!!!
alien8potnik
16. 02. 2015 10.17
-18
recite, kar hočete. glede na posnetek, je bil messi pri svojem drugem golu v ofsajdu. ni res, da je bil v trenutku podaje za obrambnimi. ne. ves čas je bil pred njimi. že pri podaji na asistenta za gol. lepo vas prosim. malo ste pa lahko vsaj kdaj objektivni.
Aleš N.
16. 02. 2015 10.35
+10
x-crny-x
16. 02. 2015 10.41
+18
So mu tudi vzeli gol kjer niti približno ni bilo ofsajdam tako da ...
Trend01
16. 02. 2015 10.47
+7
@alien - Po trenutnih pravilih to ni offside. Je pa res, vsaj predlog je, da bodo takšni goli, ki pridejo iz t.i. pasivnega offside, razveljavljeni. Namreč veliko ekip se dejansko poslužuje tega trika. Obrambna linija v tem primeru nima nič možnosti, da reši situacijo (razen nespretnost napadalca). Če pa pokriva igralca v pasivnem offsideu, se mora zato celotna obrambna linija povleči nazaj. Ta štos zna neverjetno dobro delati Barca. Zakaj pa ne. Dovoljeno je. Za to se jim lahko le čestita. A to bo, če bo, sprejeto šele v naslednji sezoni.
MM?
16. 02. 2015 16.21
-1
Včasih je bilo tako, da če je igralec v pasivnem ofsajdu oviral golmana, so gol razveljavili. Pogosto je bilo podobno pri odbiti žogi, če je zadel igralec iz pasivnega ofsajda. V tem primeru je šlo za podajo igralcu v pasivnem ofsjdu, ki je zadel, kar je (morda?) nekoliko drugače. Sem pa absolutno zato, da se tudi take gole razveljavi.
Trend01
16. 02. 2015 17.01
+0
Oba primera, ki si jih naštel, še vedno veljata. Govorim o tistem, ko je igralec namenoma na drugi strani v pasivnem offsidu in čaka na žogo. Primer: igralec na 20 m (sredina igrišča) poda na desno soigralcu, ki je v OK položaju. Na drugi strani je igralec takrat v pasivnem offsidu. Ko igralec na desni dobi podajo in z žogo naredi korak ali dva proti gol črti, asistira na igralca (na levi strani), ki je bil sekundo, dve v prepovedanem položaju. Zadevo ni tako lahko izvesti, a jo nekateri kar pogosto izvajajo. To "pravilo" naj bi spreminjali, oz. predebatirali. (to je le primer, Je pa težko besedno opisati.)
MM?
16. 02. 2015 17.07
-1
Ja seveda, situacija se "resetira" ob novi podaji, povsem logično, potem se pa že pravočasno povleče iz ofsajda... Ja, vseeno je tole precej za predebatirat, ni tako enostavno.
Trend01
16. 02. 2015 17.07
-2
Točno tako. Akcija se s tem začne na novo. Kar pa dejansko ni res. Zdaj naj bi bilo drugače. Igralec, ki je bil med "aktivno" akcijo v pasivnem offsideu, ne bo smel sodelovati pri zadetku!
sportko47
16. 02. 2015 17.17
+3
Vau , nova mojstrovina Trend in Marjanck skupi stopta in dejta resit svet pred to nadlogo k se ji rece pasivni offside! In Barcelona prav Trend to najbl zna zrihtat! Iz prve roke ti povem oni to prov trenirajo, vsi ostali pa mal pozabljajo na to in to jih tepe in se jih bo! Barca bo pa na ta racun osvojila vse mozno! No ja sej drugo sezono po pa treba eno drugo finto nastudirat k tega pravila ne bo vec!! A ne Trendi?
MM?
16. 02. 2015 17.37
-3
Symbolic
16. 02. 2015 18.23
+2
Sami stručkoti za offside! Alien, Ti gledaš samo kje je bil Messi... Točno, je v "pasivnem" ofsajdu, žoga pa ni bila napotena Messiju AMPAK Pedru! , ki pa ni bil v ofsajdu v trenutku podaje , ko je žoga namenjena njemu... bil je pa bližji vratarju kot Messi! In tu je CAKA: Pedro je PODAL NAZAJ Messiju, kar izniči ofsajd pozicijo! Zato tudi igralci Levanteja niso protestirali... Sodnik je imel prav: regularen gol!
sportko47
17. 02. 2015 08.28
+1
Marjan jest mam obcutek da si zadel , pred kratkim in sicer z glavo v zid!
mmickica
16. 02. 2015 09.58
+19
Včerajšnji večer se ni bi mogel lepše končati, kot se je, to je s prepričljivo zmago Barce, nato pa še s porazom Atletica! To slednje me še prav posebej veseli zato, ker je Celta igrala izredno lep nogomet, Atletico pa bunker in na koncu je zmagal nogomet - bravo!
apodgraj
16. 02. 2015 10.22
+9
Res je , igra Celte je bila kvalitetna in zelo zanimiva . Atletico ni imel nobenih možnosti . Igrali so bunker ,oziroma Celta jih je prisilila, da igrajo tako . Celta je igrala zelo moderen nogomet , hitre in natančne podaje , ter tesno pokrivanje nasprotnika . Celta igra sistem Barcelone ,veliko kombinatorike ,samo, da so njihovi prehodi v napade hitrejši . V napadu so nekoliko neučinkoviti . Bravo Celta !!!
alien8potnik
16. 02. 2015 10.25
-3
škoda, da še real ni izgubil, a ne?;) samo, kaj, ko pa je igral virtouz isco.
mmickica
16. 02. 2015 10.52
+10
Anton, ja se vidi, kdo je bil Celtin trener, a ne...? alien, brez zamere, ampak res je - škoda, da ni izgubil še Real, čeprav to proti Deportivu res ni bilo za pričakovati! Ampak normalno je, da si navijači Barcelone to želimo, saj vas želimo prehiteti! Če ne prej, na el.clasiku!
Trend01
16. 02. 2015 11.02
+0
@mmickica - Reci samozavestno. Želim in navijam, da obe ekipi zmagata vse tekme in, da se prvenstvo reši na El Clasicu. :-) Je lahko kaj lepšega? A Barco v predzadnjem krogu čaka še Atletico. Trenutno so sicer Atleti hvaležna stranka, a vseeno so lahko nevarni.
sportko47
16. 02. 2015 11.26
+4
Mimkica lahko bi se vecer se lepse koncal ce bi prsla na krofe... Zdej dolg ne bo nobene priloznosti , naslednja je 1.majski golaz na Rozniku! Dej mi neki povej , ta macek na sliki a je to maine coon?
sportko47
16. 02. 2015 11.31
+3
Trend kva si ti ena podlasica! Mimkica rec da si zelis da obe ekipe vse zmagata in pol odlocta na el clasicu! Pol k pa Real zgubi el clasico , pol pa Atletico premaga Barco in Real je na konc prvi , a ne Trendi? A si si tko zamislu?
mmickica
16. 02. 2015 11.39
+3
Trend01, točno to bi si tudi jaz želela in zdaj je ravno takšno razmerje točk, da bi bilo to izvedljivo! Kar se tiče pa Atletica - glede na njihovo agresivnost, si želim, da tista tekma za Barco ne bi bila odločilna, zato bi mogoče vseeno raje videla, da Real še v kakšni tekmi dodatno kiksne, hehehe...! Pošteno?
Trend01
16. 02. 2015 11.43
+0
@mmickica - Povsem pošteno. Zoprno je, če je vse odvisno od ene same tekme. Sploh, če pomislim na zadnjih 5 lanskih krogov. Tudi sam bi raje videl še kakšen kiks Barcelone kot pa, da se na Camp Nouu odloča. Kaj pa vem kako se bo Real sestavil do takrat.
mmickica
16. 02. 2015 11.48
+1
sportko,... zadnjič sem zamudila tortico, zdaj me pa na krofe povabiš? Ja hvala, no! Kot da sem prišla...! Na sliki ni moj maček (namenoma - zaradi prepoznavnosti!), tako da nimam pojma, katere pasme je, bi bil pa lahko maine coon, ja. Če si tudi ti ljubitelj mačk, si se mi prikupil, pa če bi celo za Real navijal, hehehe...!
sportko47
16. 02. 2015 12.00
+2
Ne jest sm bl pasji!, mislm ljubitelj psov ampak prjatlca ima ogromnega oranznega maine coona , katerega celo moj Knut spostuje! Knut je pa mesanec med kraskim ovcarjem in Berncem! Nekaj posebnega,lep in prijazen! Verjetno si ze slisala da so psi podobni gospodarjem, tko da mu nc druzga ni preostal!
mmickica
16. 02. 2015 12.18
+1
sportko, uf to pa je veliko pseto, hehehe...! Imama rada tudi pse, ampak sem bolj "mačja", kot si že opazil...
sportko47
16. 02. 2015 12.26
+2
45 kg vzel smo ga v zavetiscu star je bil 3 mesce in po tacah smo vedel da bo velik, zrasel je res v krasnega psa, je pa nenormalno prijazen do ljudi in psov! Res pa je da preganja macke ampak je se vedno 0:0 ! Tolk je prijazen da ljudem razlagam da je preoblecen macek! Mogoce ga enkrat prlimam da boste vidl tega nasga kosmatinca!
mmickica
16. 02. 2015 13.01
Super! Lepo od tebe, da si vzel psa v zavetišču! Drugače pa, če boš lahko, še tistega mein coona od prijateljice prilimaj.
MM?
16. 02. 2015 17.09
+1
Sportko, ne mi zamerit, ampak ob Mickici se kar "topiš". Čisto druga oseba si. Sem celo mnenja, da ti lahko s krofi enkrat celo uspe.
kvapato
16. 02. 2015 17.50
+1
sj jst sm tud ljubitelj mack... ampak tistih na dveh nogah... pa to...
MM?
16. 02. 2015 17.56
Kvapato, moraš to bolj sofisticirano povedat. ;)
mmickica
16. 02. 2015 21.24
+1
Hahahaha..., fantje kaj vse ste spesnili,...! No, se vsaj malo nasmejemo, da ni sam kreg okrog Messija in Ronalda...
alien8potnik
16. 02. 2015 09.53
-19
edini zares lep gol je dal suarez. mogoče še prvi od messija, ajde. vse drugo je bilo balinanje.
mmickica
16. 02. 2015 10.00
+10
No ja, alien...!? Saj se ni ocenjeval umetniški vtis!
alien8potnik
16. 02. 2015 10.02
-5
škoda, da ne. gol suareza in gol isca - dva bisera tega kroga la lige.
mmickica
16. 02. 2015 10.15
+7
Tokrat nisem gledala Reala, tako da Iscovega gola nisem videla. Suarezov je bil pa pravi balzam za njegove rane.
alien8potnik
16. 02. 2015 10.21
+0
suarezu privoščim, da mu je uspelo na tako izjemen način. poglej posnetek highlight-ov, pa ga boš videla. tako sem tudi jaz videl barcelonine zadetke.
apodgraj
16. 02. 2015 10.32
+5
Gol Suareza je bil res pravi evro gol. Torej Ronaldo ni edini, ki zna izvesti te vrstne strele . Takih gol smo videli že veliko in to pri različnih strelcih . Kako daš gol , direktno ali indiretktno ni zame pomembno , važno je, da žoga končan v golu . Tudi Ronaldo je veliko golov zabil tako, da se je žoga od nasprotnika odbila v gol .Tudi to bi lahko rekli po tvoje , balinanje
alien8potnik
16. 02. 2015 10.38
-4
ibra, suarez, ronaldo .... dajejo v glavnem gole v tem stilu. res mojstrovina suareza.
mmickica
16. 02. 2015 10.55
+5
alien, pogledala. Res lep gol Isca, drži!
alien8potnik
16. 02. 2015 13.01
+2
:) me veseli. mojstrovina. suarez in isco v tem krogu, kot rečeno.
alien8potnik
16. 02. 2015 09.50
-3
iscoooooooooo!