Nogomet

Guardiola: Igralci Athletica so kot zveri

Bilbao, 07. 11. 2011 10.15 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nogometaši Barcelone so v zadnjem krogu španskega prvenstva srečno remizirali na gostovanju pri Athletic Bilbau (2:2), razlog za zapravljeno zmago pa po mnenju trenerja Guardiole tiči v izjemni agresivnosti gostiteljev.

Trener evropskega klubskega zmagovalca Barcelone Pep Guardiola je bil po tekmi z Athleticom zadovoljen, saj so njegovi varovanci na razmočenem terenu v sodniškem dodatku prišli do dragocene točke. V 91. minuti je za končnih 2:2 zabil Lionel Messi, strateg katalonskega ponosa pa je po tekmi povedal, da razlogi za zgolj osvojeno točko tičijo v izjemno agresivnem tekmecu.

Agresivni nogometaši Athletica so Barcinim zvezdnikom povzročali ničkoliko težav.
Agresivni nogometaši Athletica so Barcinim zvezdnikom povzročali ničkoliko težav. FOTO: Reuters

"Ponosen sem na svoje varovance in želim čestitati Athleticu. Prav vsi so lahko ob gledanju te tekme uživali v nogometni predstavi. To je bila zame najboljša tekma, na kateri sem bil prisoten,“ je dejal Guardiola in nadaljeval: "Že pred tekmo sem svojim varovancem povedal, da so igralci Athletica kot zveri. Nikoli nismo igrali proti ekipam, ki so tako agresivne in ki ne puščajo nasprotniku niti malo prostora za razigravanje. Če tekmec na to ni pripravljen, ostane brez točk.

Guardiola je svojim izbrancem namenil številne pohvale, posebej pa je še enkrat več pred ekipo postavil prvega zvezdnika moštva Messija: "Ustvarili smo si številne priložnosti, a kako naj bomo srečni, ko pa je naš cilj vedno zmagati? Naredili smo nekaj napak, vendar smo bili v celoti gledano zelo dobri. Messi je bil spet fantastičen – kot vedno.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (99)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Denis Alma Zontic
08. 11. 2011 00.56
kak mu je krivo...sej pa v današnjem fuzbalu morš bit agresiven...zmeri neki najdejo da se izgovorijo!!!!!!!
prava resni.ca
07. 11. 2011 22.11
Klemen Loco evo kopiram odgovor iz druge teme... hm zj Realovci pa se nekateri hejtrji hocete govorit, da Barcelonasi jokajo cez teren, v obratnem primeru bi pa enako sami jokali. Lahko se prosim zadrzite takih idiotskih provokacij in pomislite malo z zdravo pametjo. na takem terenu je dejstvo da tehnicarji ne pridejo na svoj racun... igro po tleh s kratkimi podajami se ne da igrat. Zoga se nenadoma ustavlja v luzi, al pa zdrsi naprej. Ceprav je bla igra odprta, ni blo bunkerja, pa se tud globinskih podaj po tleh ne da normalno izvajat. Eno je igranje na mokrem igriscu, drugo pa igranje na igriscu z luzami. Ce ste opazili so parkrat poskusal z globinskimi podajami, k so pa precej mocneje udarjal po zogi, ker je tezko natancno podat v globino, ker ne ves kako se bo zoga ustavljala. Po drugi strani pa tud igra z visokimi zogami niti malo ne ustreza Barci, ker so igralci po vecini nizke rasti. Znano je v nogometu, da je mocan naliv vedno bonus za ekipo ki se brani, ker je manj kontrole zoge. Sploh pa je bonus, ce ekipa ki napada rezultat vecinoma igra samo po tleh. Tko da govorit, da Barcelonarji jokajo cez vreme je totalna bedarija, kdor ni videl igrisca. To ni izogovor, to je razlog. Zoga je okrogla in to je nogomet. V normalnih pogojih bi lazje razvili svojo igro - sicer ne napovedujem zmage, ker sta igrali dve ekipi ne samo Barca ampak glede na pogoje je bil to najvecji problem Barce vceraj. Takticne resitve Barca v tem primeru nima. Torej so bili odvisni od (ne)srece in ravno tako se je tud izslo. Prejeti goli po nesreci in dan gol po sreci. Sam sem zadovoljen s tocko, se pa zavedam, da je Barca izgubila pomembni 2 tocki za boj za naslov. Ampak fantje, pomislte malo, tole je 11. krog... tako eni in drugi, Barcelonarji in Realovci (plus Barcahejtrji), vse se lahko se obrne, niso to zadnji spodrsljaji po vsej verjetnosti za obe ekipi. Smesni ste ko nadmoc kazete preko interneta, kot otrok - kdo ima vecji bager v peskovniku. Pa se enkrat, glede na okoliscine, je tocka kot posledica srecnih in nesrecnih okoliscin kar dobra, lahko bi bilo se slabse.
devetdeset
07. 11. 2011 22.11
Klemen Loco Zelo verjetno se bo na precej težji razpored Reala razlika med Barcelono in Realom do decembra zmanjšala, ali pa se bosta ekipi celo izenačili. Zaradi dinamike, ki jo je ustvaril, Mourinho decembra z Barcelono enostavno ne bo smel igrati bunkerja, ki je sicer idealno Realovo orožje proti Barceloni. Bolj bo Real razvil igro in jo razširil, bolj bo Barcelona nevarna. Torej še enkrat, vse razen zmage Reala proti Barceloni (torej remi ali pa poraz) bo Realu znatno zmanjšalo možnosti da končno vzame primat Barceloni.Problem Mourinha je, da mora proti Barceloni igrati bistveno, bistveno drugače, kot sicer igrajo, Barcelona pa ne rabi drugega kot igrati tako kot zna. Kdaj pa kdaj pa bo dež zagodel tudi Realu, kar pa mu ne želim in privoščim, ker taka tekma kot je bila v nedeljo ne dopušča nikakršne igre, zgolj nabijanje in jo je mučno gledati. Ne vem kakšna so sicer pravila za igranje tekem v takih pogojih a morda velja razmišljati, da se bolj opredeli, kaj še velja za znosni teren in kaj ne. Če žoga stoji v lužah vode je verjetno na meji regularnosti igre.Me zanima kaj mislijo nogometni sodniki?
kirk hammet
07. 11. 2011 21.06
devetdeset O JE PAMETEN ARGUMENT!
MANCHESTER UNITED <3
07. 11. 2011 21.06
devetdeset 07.11.2011, 19:11 8 kdor je gledal tekmo, je lahko videl, da so luže na terenu preprečevale tekmo. Vsi goli so praktično posledica nepredvidljivega ustavljanja žoge v lužah ali blatu. Real bi imel podobne ali pa glede na težje igralce celo večje težave. Barcelona je imela do sedaj bistveno težji razpored kot Real in pa veliko problemov s poškodbami. Real bo sedaj gostoval pri Sevilji, ki je tretja in zelo neugodna. Drugače pa bo pomembna in odločilna šele decembrska tekma med Realom in Barcelono. Vse razen zmage Reala, bo Mourinhu resno ogrozilo primat nad Barcelono v prvenstvu. Dilema bo huda tudi za samega Mourinha, saj ga bo psihični pritisk in domači teren silil v dirjanje Realovih igralcev po terenu-tudi zaradi očitkov predhodnih hudih kritk zaradi bunkerjev Reala, kar bo praktično sprostilo ogromno prostora za Barcelono, ki je v takih razmerah optimalno ubijalska oziroma kar idealna. IZGOVORI!!!
MANCHESTER UNITED <3
07. 11. 2011 21.06
z sranjem do remija!!!!!
devetdeset
07. 11. 2011 19.11
kdor je gledal tekmo, je lahko videl, da so luže na terenu preprečevale tekmo. Vsi goli so praktično posledica nepredvidljivega ustavljanja žoge v lužah ali blatu. Real bi imel podobne ali pa glede na težje igralce celo večje težave. Barcelona je imela do sedaj bistveno težji razpored kot Real in pa veliko problemov s poškodbami. Real bo sedaj gostoval pri Sevilji, ki je tretja in zelo neugodna. Drugače pa bo pomembna in odločilna šele decembrska tekma med Realom in Barcelono. Vse razen zmage Reala, bo Mourinhu resno ogrozilo primat nad Barcelono v prvenstvu. Dilema bo huda tudi za samega Mourinha, saj ga bo psihični pritisk in domači teren silil v dirjanje Realovih igralcev po terenu-tudi zaradi očitkov predhodnih hudih kritk zaradi bunkerjev Reala, kar bo praktično sprostilo ogromno prostora za Barcelono, ki je v takih razmerah optimalno ubijalska oziroma kar idealna.
fujj92
07. 11. 2011 19.10
lordy ti pa si ja. ti pametnjakovič pa veš kaj on misli. pošteno je čestital nasprotniku in to je to.
ternik
07. 11. 2011 18.15
Ja, jst nwm ka bo z tto Barco. usako tekmo kaže čedalje slabše predstave. še real je bolši-je pa res da še ni mev kakih velkih nasprtnikov razn( LYONA PA VILLAREALA). KO BO PA PRŠU REAL NA MAN UTD AL PA BARCO BOMO PA VIDLI IS KAGA TESTA SPLOH JE.
prava resni.ca
07. 11. 2011 17.40
Miskolin77 drgač je bla to pohvala nasprotnika... preberi si celo izjavo.
Miskolin77
07. 11. 2011 17.22
Kaj jočeš,proti Realu je vsaka ekipa zver!!!
prava resni.ca
07. 11. 2011 17.17
za Obreza ki komentira anglesko ligo se men nikol ni zdel da je za MUTD, nekateri ste vcasih stokal, da je za Liverpool... zdej se pa odlocte. Ce se dereta, da nemors zaspat pred TVjem, sta oba dobra, pa bilo za koga se dereta.
prava resni.ca
07. 11. 2011 17.16
Hachi City bo tezko kdo premagal v taki formi... letos je pa mali Levante ze premagal Real. Povsod se dogajajo presenecenja.
Lordy
07. 11. 2011 17.13
Guardiola pa niti enkrat ne pove to kar zares misli...
meglic91
07. 11. 2011 17.00
Seljako1899 zate je vsak ki napiše kaj proti barceloni ga že imaš takoj za navijača reala....drugače pa upam da se zavedaš da samo sramoto delaš navijačem barcelone
Hachi
07. 11. 2011 16.55
dejstvo je, da v Angliji kljub velikim denarnim razlikam lahko majhen klub premaga vsakega velikega. v Spaniji je razlika Reala in Barce z ostalimi klubi precej vecja. ne pravim, da Barca ni odlicno mostvo. pravim pa, da so bili na tekmi pogoji za vse enaki. Tudi Athleticovi igralci so navajeni lepega terena in tudi oni so igrali na istem igriscu kot Barcelona. City pa letos kaze precej drugacno sliko od prejsnjih sezon. Letos imajo igro, imajo ravnotezje v ekipi, so motivirani in disciplinirani.Chelsea se letos bojim, da ne bo v borbi za angleski naslov, predvsem zaradi sredine. Lamps sicer kaze dobro strelsko formo, vendar pa je od njegove kreacije na sredini spet ni nic. upam, da pride Modric ali pa McEchran dobi vec priloznosti.
JAR2009
07. 11. 2011 16.52
ja, en Obrez pravi, da ni navijac Barce, drugi pa pravi, da ni navijac Uniteda. oba govorita resnico :DDDDD hahhahahhaha......dobra.......YEAH AND PIGS FLY :D
Hachi
07. 11. 2011 16.47
ja, en Obrez pravi, da ni navijac Barce, drugi pa pravi, da ni navijac Uniteda. oba govorita resnico :DDDDD
Seljako1899
07. 11. 2011 16.45
Hachi07.11.2011, 16:340 Seljako1899, precej si se zmotu.dalec od tega, da sm navijac Reala.lahko ti odkrito povem, da sem zvest navijac Chelseaja in to ze kaksnih 20 let. ni vsak nasprotnik Barce navijac Reala! za razliko od Barce, Reala pa Uniteda in kaksnega Milana, naprimer City skozi svojo zgodovino nikoli ni imel toliko denarja na razpolago, a to pomeni, da so bili celo zgodovino zgoraj omenjeni klubi umetni, ker so si lahko privoscili drage nakupe, ostali manjsi klubi pa ne?! me prav zanima, kako bi bilo, ce bi imeli vsi klubi vedno isto razpolozljivih sredstev.problem je samo v tem, da se nekateri zelo bojite Cityja in zato jocete, ker so kao "umeten" klub! jah glej pač zmotu sm se dost je takih realovih navijačec ki sovražjo barco in jim ne privoščjo nič je pa tud neki takih ko znajo priznat da so dobri pač majo slabo formo trenutno to je to, glede citya pa bv zgublat besed ni to da bi se jih bal daleč od tega ampak ko jih vsi nekam povzdvigujejo ko je dost klubov ki so daleč boljši real,barca,utd,arsenal,chelsea itd itd... Sam če pogledaš city zmaguje ekipe k nimajo dost dobrih igralcev za premier ligo al pa united primer, kjer je dost igralcev pomlajenih in so iz njihove šole in se uigravajo, to zmagat z 6:1 ni za noben ponosed, ker mogoče že naslednje leto al pa celo tekmo jih united lahko strese...
Seljako1899
07. 11. 2011 16.42
JAR200907.11.2011, 16:380 Obrez najboljši slovenski komentator dalec najboljši najd mi enga k bolj komentira. Al totalno nima pojma al pa zaspiš ob komentiranju in še obrez sam je reku da ni fan barce ampak da enostavno uživa ob njihovih igrah... Ja se strinjam.....sam pisal sem, da ni objektiven in da mu je to poklic.....poklice se pa more opravljat profesionalno......in sm že prej napisu, da nudi dovolj podatkov glede tekme ki jo komentira. Men je tud všeč na podlagi znanja, ni mi pa na podlagi neprofesionalnosti in za moje pojme ni objektiven. Ne beri površno :-) Prebral sm vse sej sm ti še napisal da je že sam reku da ne navija za barco dostkrat :D