Nogomet

FOTO: 'Klasika' med Francozi in Angleži se je končala z remijem

Donjeck, 11. 06. 2012 18.10 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V pravi nogometni klasiki sta se na evropskem prvenstvu pomerili Anglija in Francija. Tekmeca sta zabila vsak po en gol, tako da se je dvoboj končal z miroljubnim remijem (1:1).

V začetnih postavah obeh reprezentanc ni bilo presenečenj, omeniti velja le-to, da je pri Angliji 18-letni Alex Oxlade-Chamberlain dobil prednost pred Stewartom Downingom. Napadalec Manchester Uniteda Wayne Rooney zaradi kazni, ki jo je prejel na kvalifikacijski tekmi v Črni gori, ko je dobil rdeči karton, ni smel igrati. Kazen bo odsedel tudi na naslednjem dvoboju proti Švedski. V napadu bo Angležem lahko pomagal v zadnjem krogu predtekmovanja proti Ukrajini. Oslabljeni Gordon Albion je pred dvobojem bržkone razmišljal tudi o negativni statistiki, ki jo ima na tekmah s Francozi. Angleži že pet medsebojnih tekem ne poznajo zmage, ob tem so izgubili zadnje tri. Očitno pa so si Otočani želeli končati ta negativni niz, saj so začeli nadvse odločno in tudi napadalno usmerjeno ter imeli precej več od igre v uvodni fazi tekme. V 15. minuti so imeli celo izjemno priložnost za vodstvo, ko je odlično podal Ashley Young, vtekajoči James Milner se je znašel sam pred vratarjem Hugom Llorisem, ga že obšel, toda iz dokaj zahtevne pozicije streljal mimo vrat.

Joleon Lescott je zabil prvi gol na tekmi.
Joleon Lescott je zabil prvi gol na tekmi. FOTO: Reuters

Lažja angleška terenska premoč pa je vendarle še v prvem polčasu "rodila" vodilni gol. Ob prekinitvi se je pri žogi znašel kapetan Steven Gerrard, ki je poslal ostro žogo v francoskih pet metrov, kjer je bil najvišji Joleon Lescott in poskrbel za delirij angleških navijačev. Odgovor Francozov je bil bliskovit in konkreten. Že po nekaj minutah je Samir Nasri s strelom z roba kazenskega prostora poskrbel za izenačenje. Če je bil prvi polčas kar dinamičen ter zanimiv in tekmeca nista preveč kalkulirala z zaprto igro, pa je bilo nadaljevanje pravo nasprotje. Francozi so imeli sicer skoraj ves polčas veliko pobudo, imeli nekaj obetavnih akcij za spremembo izida in končno zmago, toda Angleži so predvsem z borbenostjo uspevali odbijati nevarnosti pred svojimi vrati in končalo se je z miroljubnim remijem. Zanimiv je podatek, da so Angleži le enkrat samkrat ustrelili v okvir francoskih vrat in takrat tudi zabili. Francozi so imeli na koncu kar dvajset strelov proti golu, Angleži pa skupno le štiri, premoč Francije je bila izražena tudi v posesti žoge, a na koncu seveda šteje le rezultat.

Izid:

Anglija - Francija 1:1 (1:1)
Lescott 30.; Nasri 39.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (57)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ledr
12. 06. 2012 13.49
-2
V normalnih razmerah bi navijal za Anglijo ne za Francoze. Ko pa sem videl njihov "Chelsea" sistem igre (bunker in zavlačevanje...) me je minilo do njih in sem močno navijal za Francoze. Upam, da Angleži zaradi take igre izpadejo že v prvem delu. Enako velja za Portugalce! Bunker in branjenje na vse načine zame pač ni nogomet in za nobeno ekipo s tako igro NE MOREM NAVIJAT!!!
User681887
12. 06. 2012 16.50
+3
Sj ne rabiš navijat za Anglijo,če nočeš! Pa navijaj za Špance in njihovo zavlačevanje žoge.
User462569
12. 06. 2012 18.03
+2
zaenkrat ni več časov hitre igre iz prve podaje ko je šla žoga iz ene strani na drugo stran v parih sekundah...upam da ne bo nadaljevanje Eura tak rezervirano kr nekatere ekipe bojo na položajih ko morjo zmagat in takrat se bo vse razživelo, v četrtfinalu pa žal veretno zopet rezervirana igra kr je tam sam ena tekma
User462569
12. 06. 2012 13.28
+2
Angleži so bli disciplinirano napokani pred svojim golom in računali na protinapade v katere se pa večini glih ni lublo it...dočim so Francozi matrali žogo in poskušali z dolgimi streli in podajami po tleh skoz nagužvano obrambo. mogli bi probat z manjšimi lobi preko obrambe ne vletanje Benzemaja kar se je v tekmi zgodlo le enkrat pa je blo tut kr nevarno, poleg tega pa so slabo izkoriščali prodore Debuchyja ker se mu pri predložkih v sredini niso odkrivali...
Symbolic
11. 06. 2012 22.42
+1
jutri so tudi zanimive tekme: Polska-Rusija ter Grčija-Češka
taft01
11. 06. 2012 22.25
+1
Upam, da Francija izpade, ker v tisti tekmi z Bosno so sodniki tako očitno in grdo pokradli BiH, da je joj. Drugače pa imajo dobro ekipo, vendar jim zadnja leta ne uspe narediti večji korak.
Symbolic
11. 06. 2012 22.07
+4
pa to ni res... bravo UKR... 2:1 v 5-6 minut
Symbolic
11. 06. 2012 22.02
+2
wow že 1:1... stari lisjak Ševček...
Putler
11. 06. 2012 21.46
+2
Francozi so si zaslužili zmago, 100%, prvo mesto v skupini jim ne uide :D Angleži pa bodo švicali za drugo mesto :)))
User495908
11. 06. 2012 21.38
+19
Porazna ja ta anglija, nikakva igra.
bigfudge
11. 06. 2012 23.51
+3
kajance
11. 06. 2012 21.26
-5
User891616
11. 06. 2012 21.08
+6
Tole z nasrijem malo precenjujete.Res da je dal gol toda kolikokrat bi lahko podal Benzu v prazen prostor ena na ena pa je raje dribljal.In tukaj se ločijo najbolši od odličnih.To leti na Ozila ki vsa taka prečudovita uletavanja benza zna izkoristiti med tem ko Nasri raje obrača igro.
User886653
11. 06. 2012 21.47
+6
bigfudge
11. 06. 2012 23.52
+2
mal se vn meče, če že pri cityju greje klop
User473076
11. 06. 2012 21.02
+5
Upam da se vsi (še posebej čelsijevi ultra fani), ki ste pljuvali Liverpoolove igralce, zavedate, da je najbolj šepalo pri Ashley Cole-u? Samo povem, še enkrat, le zato ker ste bili najbolj glasni ker je bilo očitno toliko Liverpoolovih igralcev notri. Ashley Cole in vi bi se morali po prikazanem kar pošteno ugrizniti jezik ;) napaka za napako ;)
Seljako1899
11. 06. 2012 21.09
+10
User899614
11. 06. 2012 21.45
+8
badchelsea A. Cole je bil in še vedno je bolan.zato je tudi igral slabše. Sicer imajo pa vsi igralci slabe dneve (tudi če niso bolani). Sicer pa zanimivo da nisi omenil napake S. Gerrarda, ki je stala anglijo zmage. seveda to se pa ne omenja. Napake Cole-a anglije vsaj niso stale zadetkov, kar za gerrarda ne moremo trditi. ja?
User886653
11. 06. 2012 21.58
+1
ok stevy je legenda ampak ostalo liverpoola pa povprečni igralci
User899614
11. 06. 2012 22.17
+5
ne želim odvzeti ničesar, nobenemu igralcu. Gerrard je že legenda, ampak Cole je tudi. Če nekdo zaničuje nekega igralca (predvsem zato, ker je chelseajev, ker se želi maščevati) in govori kako zanič je bil, v istem trenutku pa ne pove, da tudi gerrard ni odigral kot se zagre, poleg tega je bil pa še glavni krivec za edini gol ki so ga dobili na tekmi (p.s. cole ni bil krivec nobenega prejetega zadetka!). za razliko od gerrada ima cole lahko vsaj izgovor zakaj je imel slabšo tekmo (bolezen) . Pa še to, na razliko od lpoolovih igralcev je cole v zadnjih 10+ letih dokazal, da je eden najboljših igralcev na svoji poziciji in da si zasluži mesto v reprezantanci in njeni prvi enajsterici. Kaj so pa dokazali razni downingi, hendersoni johnsoni in podobni?
User473076
11. 06. 2012 22.27
-3
Ok Gerrard ima lahko izgovor ker mora igrat s takimi kot je Cole in potem mu za trenutek popusti nezbranost in je avtomatsko kriv za gol. happy? Igralci delajo napake. Gerrard je naredil 1 in to res veliko, obramba pa jo ni uspela popravit. Cole jih je delal pa eno za drugo, in le ostali branilci so ga reševali, potem ko so ga francozi osramotili na celi črti. Gerrard pač nima te sreče, da bi za njim stal en sweeper. je vseno boljši igralec kot Cole. Nisem uperjen direktno proti Colu, ampak proti vam glavonjam, ki stalno nekaj jokate kako so Liverpoolčani zanič, a je med vašimi vrstami najmanj kvalitete
User899614
11. 06. 2012 22.49
+4
aja, pa še to. Lampard je s tako zelo slabimi igralci kot so cole in podobni (po tvojem mnenju) osvojil vse klubske lovorike... kaj potem to pomeni za gerrarda?
User899614
11. 06. 2012 22.54
+1
gerrard je od 8636237 predložkov enkrat podal za gol, kje pa piše, da če bi kdo drug izvajal te proste strele in kote, da ne bi vsaj enkrat podal za gol. mogoče bi kdo podal za gol celo dvakrat ali trikrat. Je pa res, da je blokiral celo en strel in nič več, kot bi ti želel prikazati. Drugače je pa cole tudi nekajkrat solidno posredoval, zakaj pa o tem nič (ne boš verej, tudi dva strela je blokiral, več kot gerrard).... sicer mi pa še vedno nisi odgovoril na moje vprašanje... tvoj nick pa pove vse o tvoji osebnmosti
martincheq
11. 06. 2012 23.15
-5
UJSS ti jaz povem: Gerrard - si je zaslužil, brez dodatne besede. Johnson - trenutno boljši desni bek od Phila Jonesa, zanesljiva predstava v obrambi, v napadu je naredil kar je pač lahko pri taki postavi. Downin - si niti podrazno ni zaslužil nastopa, ne vem kaj počne tukaj... tudi upam da se ga Liverpool znebi Henderson - mladi up Anglije, kapetan U21, na naslednjem euru bo on nosilec na sredini igrišča, če se bo razvil v top nogometaša, pravilna poteza da ga vzamejo na EP da dobi kakšno izkušnjo več. Carroll - odlične predstave v zadnjem času, zadnjo pripravljalno tekmo bil MOTM, sicer pa ga je Hodgson vzel predvsem zaradi skoka tak ov napadu kot tudi v obrambi, kjer lahko sam razčisti vse predložke v kazenski prostor. Kelly - podobno kot Phil Jones eden tistih, ki zna imeti čez 4. leta vidno vlogo, odličen na desnem boku kot tudi na štoperskem položaju. Glede na to, da imajo Angleži precej poškodb je to super odločitev - igral tak oali tak oen bo, če pa slučajno bi, ga lahko trener postavi na 2 položaja
User899614
11. 06. 2012 23.37
+5
martincheq da ti odgovorim, na tvoje mnenje. Johnson- danes ni pretirano bodel v oči, kar je dobro, pomeni da ni naredil nobene napake. ampak ena lastovka še ne prinese pomladi. On je ofenzivni (bočni) branilec, ki (ponavadi) ne blesti v obrambnih nalogah (v obrambnih nalogah je P.Jones okno v svet za njega). Da sploh ne omenjam M.Richardsa, ki je daleč najboljši angleški bočni branilec, on je za johnsona "obrambni messi (ali ronaldo izberi ljubšega)". Zakaj ga ni v reprezantanci ve le hodgson. Downing- me veseli sva istega mnenja henderson- vem, da je kapetan u21. Ampak to še ne pomeni, da si je zaslužil igrati na EP. Njegova letošnja sezona gre lahko v pozabo 1 (ali mogoče 2 gola), pa še to ne v premier ligi , ampak curing cupu. Za izkušnje so prijateljske tekme in pa kvalifikacije za velika tekmovanja, ne pa forsiranje v člansko reprezantaco, ki želi doseči rezultat. Carroll- to so bile bolj solidne predstave, ne pa odlične- Pa še to le nekaj tekem. drugače ima pa porazno sezono. za skok bi bil pa še boljši crouch... tako da... Kelly- mi je izredno dober, zanimiv igralec. zelo borben. za njega se strinjam, da si je zaslužil vpoklic. Odlično oddela v obrambnih nalogah. lahko igra tako centralnega branilca, a je še boljši na boku. osebno bi ga raje gledal v prvi poistavi kot pa johnsona. Gerrard- hja, kaj pa vem... večino sezone poškodovan, ko se je vrnil je bil le bleda senca samega sebe. ampak, glede na to česa je on sposoben ob pravi formi in glede na to, da je anglija zelo podhranjena pri vezistih se strinjam, da je bil zasluženo vpoklican
martincheq
11. 06. 2012 23.54
+1
UJSS Jones zadnje tekme dela precej napak, zato je tudi logično da je mesto v XI dobil Johnson. Sploh ker v igri ni bilo pravega desnega wingerja ampak Milner. Kar se tiče pa Micaha - naj se zmenita on in Hodgson, to me pa res ne zanima, sploh ker s tem hočeš reči, da si Johnson ni zaslužil mesta v postavi. Koga naj drugič pokliče namesto Hendersona? Ostali so poškodovani, ostaneta pa Carrick in Scholes, ki sta na pragu upokojitve. Crouch je star 31, Carroll pa 23. Nuff said.
bigfudge
11. 06. 2012 23.55
+1
phil jones je štoper, lahko igra desnega ampak to mu ni ljuba pozicija, kar se tiče pa liverpoolčanov, gerrard zasluženo v enajsterici, carroll tudi dobra menjava za welbecka, kelly ok če že ni ferdinanda, drugi pa BV, hendo in downing ne vem kaj delata tu
bigfudge
11. 06. 2012 23.56
+1
User899614
12. 06. 2012 00.10
-1
martincheq Samo iz glave ti naštejem 2 igralca ki sta doktorja za hendersona. J.Rodwel (brez dvoma) in T.Huddelstone. mogoče še kdo, ampak bi moral malo razmisliti, pa se mi ne da, večer pa to:-P Kar se tiče carroll vs crouch... gleda se kdo je boljši in ne kdo je mlajši (še posebej to velja za člansko reprezantanco). Če bi se gledalo starost, potem je najbolje da daš v reprezantanco same 18 letnike, ki imajo oz. kažejo potencial.... Aja, pa še to. a si slučajno mnenja, da je johnson boljši od richardsa?
Fuji_xseries
11. 06. 2012 20.57
-14
Angleži še enkrat dokazal da ne znajo igrat nogometa,zmisnli so nogomet zdej ga pa sami uničujejo.
Negan
12. 06. 2012 00.45
-3
Angleži si pa niso izmislili nogometa ... so se ga pa kar kitajci, ko so angleži še ruvali blato.
User906244
11. 06. 2012 20.57
+2
Kaj naj rečem igra angležov me ni najbolj prepričal in videlo se je da jim je manku Rooney če ne bi mankal bi angleži zaigrali bol napadalno
Symbolic
11. 06. 2012 20.43
+8
Daleč od super tekme (super je bila ITA-ŠPA)... Angleži s tako igro ne bodo daleč prišli... Francozi nič posebnega, Nasri najboljši!
User841613
11. 06. 2012 20.18
+9
supr tekma ceprou francija je bla bolša :)
User544468
11. 06. 2012 20.47
-8
Ocitno se nisi gledu pravega nogometa. Gledanje kako raste trava je bolj zanimivo kot gledat angleze igrat nogomet
overlord580
11. 06. 2012 21.36
+7
rexi, ko se bo jeseni začela PL da ne pisneš.
User515505
11. 06. 2012 20.09
+6
Dobra igra francozev
fihner
11. 06. 2012 20.08
+2
Jaka klasika, res!!
User544468
11. 06. 2012 20.02
-8
hahahaha anglija=chelsea, avtobus pred gol in upat da se bo izslo. Anglezi uradno ne znajo vec igrat nogometa....pa tok dnarja so vlozil v premijer ligo.
User891616
11. 06. 2012 20.32
+10
User886653
11. 06. 2012 20.33
+6
User507787
11. 06. 2012 20.41
+10
Seljako1899
11. 06. 2012 20.54
+1
smo ga vidli učeri k ga je gigi stari mačak zdriblu
Fuji_xseries
11. 06. 2012 20.58
-4
User886653
11. 06. 2012 21.45
-2
User886653
11. 06. 2012 20.00
+2
škoda k ni blo ferdinanda
User783636
11. 06. 2012 19.56
-8
zelo lepa tekma ... in rezultat je tudi pravičen.
User760110
11. 06. 2012 20.12
+1
pravicn?? Francozi so jih setal gor pa dol. Anglija je prevec defenzivno igrala... 1 strel na gol v 90min!!
User886653
11. 06. 2012 20.34
+0
User886653
11. 06. 2012 20.34
+0
Symbolic
11. 06. 2012 20.36
+2
Francija je bila boljša, niso pa znali izkoristit uletavanje Benzemaja v prazno (kot pri Murinha)... Nasri- najboljši, Riberi- povprečje, pa vendar dober...
User886653
11. 06. 2012 20.38
+2
benzema hoce po tleh un pa deva po luftu;DD