Nogomet

FOTO: Chelsea in Bayern bolj zadovoljna po prvem dvoboju

Pariz, 17. 02. 2015 20.54 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Tekmi med Paris Saint Germainom in Chelseajem ter Šahtarjem Donjeckom in Bayernom iz Münchna sta odprli osmino finala nogometne lige prvakov. Po prvem dvoboju so bolj zadovoljni v gostujočih taborih, saj sta se obračuna končala brez zmagovalca. V Parizu je bilo 1:1, v Lvovu pa 0:0.

Na prvih tekmah je večina ljubiteljev nogometa bržčas spremljala zvezdniški dvoboj v Parizu. V obračunu Parižanov in Londončanov so bolje začeli gostje, ki so si ob koncu polčasa pripravili tudi dobro izhodišče za povratno tekmo in morebitno nadaljevanje tekmovanja. Dosegli so namreč pomemben gol v gosteh, za zmagovalce tega tekmovanja iz leta 2012 je v polno zadel Branislav Ivanović, ki je natančno meril z glavo.

Veselje Branislava Ivanovića po doseženem golu.
Veselje Branislava Ivanovića po doseženem golu. FOTO: Reuters

A v nadaljevanju so pobudo prevzemali Parižani. Terenska premoč je hitro ponudila tudi rezultatsko izenačenje, saj je že v 54. minuti Edinson Cavani, prav tako z glavo, poskrbel za 1:1 in navdušenje na tribunah. Do konca tekme je bil PSG boljši in aktivnejši, toda nogometaši z Otoka so znali zadržati zanje ugoden izid, ob strelu Cavanija v 80. minuti pa so imeli še nekaj sreče, saj je žoga švignila tik ob vratnici. Za mirno nadaljevanje na Stamford Bridgeu 11. marca je ob koncu tekme poskrbel tudi vratar Thibaut Courtois, ki je že v sodnikovem dodatku strel z glavo domačega zvezdnika Zlatana Ibrahimovića preusmeril v kot.

Münchenski Bayern je pri ukrajinskem tekmecu gostoval na njegovem začasnem domovanju na varnejšem zahodu države. V Lvovu so imeli status favoritov Bavarci, ki so v generalki pred evropskim tekmovanjem doma v soboto v bundesligi ponižali Hamburg z 8:0, a so pred povratno tekmo v nemškem taboru vseeno opozarjali, da je ukrajinski klub nevaren tekmec. Na igrišču so nato sicer imeli pobudo in več priložnosti gostje iz Nemčije, vendar brez pravega končnega učinka. Za nameček so v drugem polčasu ostali le z desetimi možmi, ker je Xabi Alonso prav na svoji 100. tekmi v ligi prvakov dobil drugi rumeni karton. Kljub igralcu manj so imeli še vedno terensko premoč, ki pa je Franck Ribery, Arjen Robben in soigralci niso znali spremeniti še v prednost v zadetkih pred povratno tekmo na domači Allianz Areni.

V Lvovu gledalci niso videl zadetka. So pa videli rdeči karton, ki ga je pejel Xabi Alonso (levo).
V Lvovu gledalci niso videl zadetka. So pa videli rdeči karton, ki ga je pejel Xabi Alonso (levo). FOTO: Reuters

Povratne tekme osmine finala bodo 10., 11., 17. in 18. marca. Četrtfinale bo na sporedu 14. in 15. ter 21. in 22. aprila, polfinale bo 5. in 6. ter 12. in 13. maja, finale lige prvakov pa bo letos 6. junija na olimpijskem stadionu v Berlinu.

Izida, osmina finala, prva tekma:

PSG - Chelsea 1:1 (0:1)
Cavani 54.; Ivanović 36.

Šahtar - Bayern 0:0
RK: Xabi Alonso 65.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (150)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Hachi
18. 02. 2015 16.07
+7
Se mi pa zdi zanimivo, da niti en sodnik ni opazil vceraj poteze Liza, ki je ob prostem strelu Ibre prestavil peno, medtem ko je sodnik prestavljal zivi zid :DDD
Trend01
18. 02. 2015 16.11
+3
Sem prav čakal kdo se bo prvi spomnil. :) Me zanima kakšno kazen bo fasal.
Seljako1899
18. 02. 2015 16.34
+1
A ni zbrisu oznake? ker car prov nasmeju sm se boli njega haha :D
MM?
18. 02. 2015 16.46
+2
Jaz sem pa ravno stran stopil in potem vidim zbrisano in sem mislil, da je bil sodniški premik. :)
mmickica
18. 02. 2015 17.46
+2
Prav hecno je bilo, kot otroci v vrtcu, hehehe...! Čudno, da ni nobeden od nasprotnikovih igralcev protestiral, ali je res ujel trenutek, ko nobeden ni gledal!?
Hachi
18. 02. 2015 19.21
+1
mene je prav nasmejal. najprej je pogledal, ce ga kdo gleda, pol pa na hitro pol metra prestavil. verjetn je Ibra glih zarad tega falil :D
DELTA22
18. 02. 2015 15.44
+0
Upam na napredovanje PSGja, so boljše moštvo. Bayern pa doma brez problemov napreduje.
GuzutiHrzantes
18. 02. 2015 14.43
+6
kaj pa danes Šalke proti baletu...kdo zmaga ...
mmickica
18. 02. 2015 14.51
+5
Po moje tu res ni vprašanje, čeprav Real ni ravno v nekem naletu, ampak Schalkeja bi pa skoraj moral predelati, no...!
Trend01
18. 02. 2015 15.27
+3
Enostavno verjetno ne bo. Schalke naj bi igral bunker s formacijo 3-5-2. Benzema včeraj zaradi vročine ni treniral. Hmm. Realu gre v prid, da igralci Schalkeja napovedujejo maščevanje in zmago. Kako pa pretirana samozavest deluje na igro, smo pa tudi že nekajkrat videli. Ponavadi s porazom. Če bo kakšen gol padel v 20-25 (sicer raka rana Reala) min v nemško mrežo, bo goliada, v nasprotnem primeru bo pa 2x bunker. A na koncu treba priznati, da sta obe ekipi iz forme. Je pa dejstvo, da je Real popolni favorit in, da bo vse, razen zmage, razočaranje. Če bosta No. 7 in No. 11 sodelovala, gre zmaga v Španijo.
mmickica
18. 02. 2015 15.47
+3
Ja, ti bunkerji grejo tudi meni na živce, ampak očitno je to edina šansa za na papirju slabšega nasprotnika, ali pa kar način igre nekaterih klubov. Res je, od Ronalda in Balea bo največ odvisno, ampak se mi zdi, da se ta 2 vedno slabše razumeta!
Trend01
18. 02. 2015 16.01
+3
Zdaj sem že 99,9%, da bo prišlo do prodaje nekoga od teh dveh. A v primeru, če jih morda kaj piči, da bosta začela spet normalno funkcionirati, bo Perez spet malo počakal. Najhuje je (za vse igralce), da se ves čas nekaj govori kako bo kam prodan. Potem pa živčki delajo, vsak se želi dokazati itd. Na koncu se seveda nihče zaradi soliranja ne dokaže in ladja začne toniti...
kameltrajbar
18. 02. 2015 16.32
+4
..proti realu je pametno igrati bunker...ker nima igralcev za igro na zgoščenem prostoru....
Trend01
18. 02. 2015 16.47
+2
MM?
18. 02. 2015 16.58
+3
Bolj se mi zdi problem, če se preveč pomakneš na Realovo polovico, ker te potem "ubije" s kontrami. Težko pa rečem, ali bo gladka zmaga Reala ali pa bo šlo na tesno. Najbrž je res tako, da če ne bo Real hitro zadel, se Nemci lahko razživijo in bo tesno, a domača tekma Reala bi morala biti vseeno prednost.
Trend01
18. 02. 2015 17.02
+2
V napredovanje ne dvomim. Zraven si želim, da končno igra steče.
kameltrajbar
18. 02. 2015 17.04
+2
..v dveh tekmah gre real zihr čez...tu ni dvoma...
Trend01
18. 02. 2015 17.23
Pa še roza dresa MORAJO danes nositi. Nazadnje so jih pri porazu v San Sebastianu. Tudi danes jih niso želeli....
mmickica
18. 02. 2015 17.48
Trend01, mi bodo vsaj dresi všeč, če že igra ne, hehehe... (malo za hec!)...
Trend01
18. 02. 2015 17.52
mmickica - Sem ravno bral. Menda so ti dresi najbolj prodajani v Realovi novejši zgodovini. Nosili jih pa niso zaradi poraza v avgustu in, ker navijači mislijo, da jim nesrečo prinaša. Pa še črne drese so nato nove dobili. Nek japonski dizajner jih je naredil.
sukltimi
18. 02. 2015 14.31
Lahko rečem le, da je igra na domačih tleh lažja, saj se tudi doma boljše počutiš, razen če te doma ne tepejo?
Trend01
18. 02. 2015 11.31
+2
Madonca kako klincate Chelsea! Igrali so popolnoma enako kot zadnjih 20 tekem v gosteh proti solidno močnemu moštvu. Čakali v zasedi in čakali. Čakali na tisti gol iz kontre, ki je bil v planu in uspeli. Podobno kot madridski Atletico. Sicer ne lepo za oči, a učinkovito. Sistem deluje. To je Mourinho dokazal že "neštetokrat". Nekako se bo treba sprijazniti, da všečna igra, igra na čim več golov, žal izumira, oz. ni tako uspešna kakor bi si vsi želeli. Pravite, da je Courtois rešil tekmo. Seveda, saj zato ga imajo. Kot da bi bilo to prvič. (enako velja za De Geo). Že večkrat. Da rešuje nemogoče. Če bi potrebovali vratarja, ki brani le slabe strele, bi pač imeli drugega vratarja. Za veliko manj denarja. Saj ga ni brez veze pripeljal domov iz Madrida. Koliko je Chelsea močan, bo, vsaj upam, pokazal čez 14 dni. P.s. - nisem navijač Chelsea-ja, jih pa občasno gledam. In sposobni so odigrati všečno igro,a tudi "zmazek" kot včeraj. A to je bil taktičen zmazek. Bolj sem bil presenečen nad Bayernom. Res, da je bila tekma pri - 7 stopinjah, a vseeno. Po slabem začetku in nato demoliranju HSV-ja, so jim pač perutničke zrasle. Šahtar jih je pa malo pristrigel in postavil na realna tla. V Allianz areni bo po vsej verjetnosti drugače. Šahtar lahko reši le "srečni" gol..... PSG je imel pač smolo pri realizaciji. In prepočasni so bili večji del tekme. Žal je pač tako. Danes je tako, jutri morda drugače.
Symbolic
18. 02. 2015 12.17
+1
Tokrat je Mourinho, po tekmi, bil popolnoma objektiven: "Lahko bi izgubili, zato mislim, da je rezultat pozitiven. Ne bom rekel zelo dober, ker je to odvisno od povratne tekme, toda je pozitiven rezultat proti zelo dobri ekipi s fantastičnimi tehnično podkovanimi igralci...vse pa bo odločeno na Stamford Bridgu"... Pa v nadaljevanju: "Težka tekma. Se je Chelsea izvlekel? Ko pogledate našo predstavo, potem morate reči, da se je"...
Lion power
18. 02. 2015 12.51
-1
Nogomet ni umetnostno drsanje. Ko bodo to ljudje spoznali bo stvar bolj razumljiva. Pri nogometu se ne ocenjuje umetniški vtis, koliko časa si imel žogo ali strelov. Štejejo samo goli in v tekmovanju kjer gre na izpadanje bo vedno prisotna preračunljivost pa če je vam to prav ali ne. Imajo gol v gosteh, tekmo doma, za moje pojme so dosegli kar so hoteli. Ugoden razplet brez poraza z vednostjo da se mora na SB-ju nasprotnik odpreti od prve minute in loviti glej ga zlomka rezultat in ne umetnostnega vtisa. Odprtost proti Chelseaju pa vemo kaj prinaša.
Felipao
18. 02. 2015 13.04
+1
Rekel bom samo to, da jih je lani Atletico premagal ravno z napadalno igro, ne z bunkerjem. Menim, da sem s tem vse povedal.
MM?
18. 02. 2015 13.09
+1
Že po 0:1 sem bil prepričan, da bo PSG izpadel in sem tudi sedaj po izenačenju. Pa naj me demantirajo na povratni. Bayern me je nekoliko negativno presenetil, a če upoštevamo razmere, so na Alianz še vedno absolutni favorit. Je pa vedno vse možno, saj bi jim kakšen srečen gol Šahtarja otežil "življenje".
Trend01
18. 02. 2015 14.20
@Felipao - A misliš Chelsea - Atletico? A niso iz kontre fasal za 1:1, nato je Chelsea na polno igral in pokasiral še dva?
Felipao
18. 02. 2015 14.23
Ne, bilo je obratno. Če se prav spomnim je Chelsea povedel, nato pa jim je Atletico zabil 3 gole.
Trend01
18. 02. 2015 15.06
Ja, "angleži" so povedli. A , saj veš kako gre pri Atleticu. So hitro izenačili na 1:1 in na to ni Chelsea-ju drugega preostalo kot napad.
Felipao
18. 02. 2015 15.18
+1
Že res, ampak to je bila posledica tega, da je Mourinho v Madridu "taktično" igral na 0-0, potem pa so doma takoj fasali gol za izenačenje in vsega je bilo konec. Igra na rezultat se ti lahko krepko maščuje in kolikor je bil Muri do sedaj s to taktiko uspešen, je velikokrat tudi zamočil.
Trend01
18. 02. 2015 15.52
+1
To je pa tudi res. Bunker igro spoštujem le pri ekipah, ki igrajo proti na papirju veliko močnejšemu nasprotniku. Jo je pa neverjetno težko igrati. Ena napaka in konec. Prinaša pa seveda tudi uspehe. Npr. Italijani. Vsekakor osebno bolj spoštujem napadalno, odprto tekmo. A trenutno si takšne igre se lahko privoščijo le najboljše ekipe, tudi z največ denarja. Chelsea bi že moral soditi v skupino. (ali tudi korajžne ekipe: L'pool, Arsenal, Southampton, občasno Sevilla...) A pod Mourinhom tega ne bomo videli.
pikachujekul
18. 02. 2015 10.43
-2
Chelsea fani .. nočem bit nesramen.. sam zadnje čase se tulk piše, kako naj bi bil Hazard na ravni Messija in Ronalda.. kje pa je Hazard bil včeraj?? Več je bil na tleh, kot na nogah.. nič ni naredu včeraj. Lahko je on dober. Ko ga pokriva eden, al pa še to ne.. Če ga pa 2 krijeta, pa nič ne more.. Messija in Cristiana skos krijejo 3 al celo 4 igralci . Pa še vedno zabijata velik golov..
Trend01
18. 02. 2015 11.07
+0
off: ej prijatelj, ali je mirns78 in mirnes78 ista oseba ali se te kdo "sposoja"?
mmickica
18. 02. 2015 11.10
+6
Je Hazard sam zase povedal, da se ne more primerjati z Messijem in Ronaldom, ker da sta ona dva razred zase.
hype12
18. 02. 2015 11.45
+8
Smo videli kako je ronaldo dobro igral proti Atleticu, ko sta ga pokrivala dva igralca, pa če bi bili takšni favli nad ronaldom ne bi sodnik pokazal samo rumenega kartona
Symbolic
18. 02. 2015 11.54
+4
Na goladotcom so pri PSG-ju Ibra, Cavani in Matuidi ocenjeni s 4, vsi ostali pa s 3... Pri Chelsea-ju pa : Courtois čista 5-ka. Matić, Ramires, Hazard, Diego Costa ter Cuadrado z 2, ostali pa s 3 (tudi Fabregas-za njega je Mou reko, da je bil bolan!)...
Symbolic
18. 02. 2015 10.12
+3
Hammurabi, uspel sem pogledat ta video, bil sem hitrejši od admina, ki te je zbrisal! :) Kaj naj rečem: tisto "No to rasism" je prazna parola... Zanima me, kako se ob takšnih navijačih, počutijo Drogba, Rémy, Willian, Obi Mikel, Ramires in ostali temnopolti igralci...
CelticsNation
18. 02. 2015 11.36
-2
Nemorš rečit da so Chelsejovi to, nemorš sploh rečit kje je blo posnet..
Symbolic
18. 02. 2015 12.00
+1
A res? Kaj pa tole:"Chelsea fans prevent black man boarding Paris metro train"...? Pa so še vpili: "Mi smo rasisti in to nam je všeč!"...Guardian se je zmislil, a ne?
Symbolic
18. 02. 2015 12.27
+0
CelticN: o tem piše tudi 24Ur, preberi članek in poglej si video...
Lion power
18. 02. 2015 12.55
-1
Mislim da je hotel povedat da niso/nismo vsi taki. če grupa ljudi to počne ne moreš vse Chelsea navijače metati v ta koš. Zloglasni navijači Barcelone BN imajo tudi člane radikalne desnice,levica karkoli hočeš pa so za to vsi iste mnenja? Najbrž da ne.
Symbolic
18. 02. 2015 13.29
+1
Lion, se veda, da ne gre vse v en koš... Vendar premisli: kateri navijači sledijo svojemu klubu ne glede kjer ta igra: samo najbolj zvesti! Ravno v tem je problem, ker se tisti zmerni navijači verjetno ne bi podali na tako pot... To se pravi, da so to inscenirali "ta pravi" navijači... najbolj zagrizeni!
Trend01
18. 02. 2015 15.09
Vsaka ekipa ima "ultraše". Saj jih poskušajo iztrebiti, a ni to enostavno. Treba pa priznati, da so v Angliji že ogromno naredili na tem področju. Tudi v Španiji delajo vse več na tem.
mariomandzukic
18. 02. 2015 09.12
-2
vcerajsnja predstava fabregasa je eden izmed razlogov,zakaj so navijaci barce z najvecjim veseljem pozdravili prodajo fabregasa v chealsea in nakup nasga rakitica iz sevile.bolj ko se sezona priblizuje koncu,bolj neviden postaja fabregas,raketa pa igra iz tekme v tekmo boljse.fabregas je podobno kot ozil nogometas za male tekme.
Hachi
18. 02. 2015 09.52
+2
morda je razlog to, da je bil poskodovan in da je PSG Fabregasa prakticno odrezal od igre, saj je bil skoz nekdo na njem, da ni mogel razigravati ostalih. Predvsem pa je Chelsea prepustil igra domacim, ki jim malce bolj zaprta igra ne ustreza. ne utresaj nekaj brezveze. Fabregas je do danes naredil v tej sezoni bistveno vec, kot bo Suarez do konca sezone, pa lahko Fabregas ze danes obsedi na klopi.
Lion power
18. 02. 2015 09.55
+2
No treba poudarit da ni igral na svoji primarni poziciji ki jo igra letos v Chelseaju. Igral je za napadalcem, 95% tekem letos pa v vezi zraven Matiča. Prepočasen je on za napadalcem in premal agresiven. Oscar je v tem mnogo boljši a se vrača po poškodbi tako da na povratni če bodo vsi zdrav bo slika drugačna. In tudi predstava Fabregasa bo drugačna.
Hachi
18. 02. 2015 10.07
+3
se strinjam Lion, v Londonu sem skoraj preprican, da bosta igrala v vezni vrsti Matic in Fabregas, pred njima pa Hazard, Oscar in Willian, ali pa Cuadrado namesto Oscarja in Willian v sredino. Tako bo sredina chelseaja mocnejsa in bolj konkretna. Trenutno pa je bil Ramires potrebe zraven Matica, ker Fabregas se ni sposoben po poskodbi toliko teči in je to nadomescal Ramires. Fabregas pa je bil prevec spredaj, zato je imel prakticno pri vsakem dotiku enega ali dva igralca na sebi, prav tako Hazard, ki so ga non stop podvajali.
Felipao
18. 02. 2015 10.52
+1
Fabregas igra približno tako dobro kot je lani igral za Barcelono in prejšnja leta za Arsenal. Sezono je kot že vsako do zdaj začel odlično, asistiral, zabijal gole, zdaj pa ko se je začel drugi del sezone ga niti v Premier ligi ni nikjer. Še nikoli ni zdržal ene cele sezone v vsaj približno enakem ritmu in tudi pri Chelseaju je podobno.
Symbolic
18. 02. 2015 11.14
+2
Mario, pa Fabregas ni bil izrazito slab ampak, Diego Costa! Prav nič od nič!
Symbolic
18. 02. 2015 12.24
+3
Mario, pa še to: Rakitić igra iz tekme v tekmo zmeraj boljše! Prej ali slej se bo otreso tiste treme, ki jo občasno kaže...
Hachi
18. 02. 2015 13.51
-2
Felipao, kaj trosis neumnosti, ce ne spremljas premier lige, ker ce bi jo, bi vedel, da je bil Fabregas trenutno poskodovan in ni igral. pred tem pa je vse tekme igral vrhunsko, zato prosim, ne govori nekaj na pamet.
Felipao
18. 02. 2015 14.25
+1
Katere "vse" pa so to bile? Jaz se spomnim samo tistih nekaj tekem na začetku sezone, predvsem tisto čisto prvo v gosteh proti Burnleyu, nato pa je bil čedalje bolj neviden. Proti Mariboru denimo je izgledalo kot da ga ni bilo na igrišču.
mariomandzukic
18. 02. 2015 16.17
+1
Symbolic,to sem tud napisal,da igra raketa vedn boljse.fabregas pa nikol ni bil nogometas za velike tekme.ko se ga dobr pokrije,enostavno nezna razvit svoje igre.
mmickica
18. 02. 2015 08.56
+10
Preveč so oboji taktizirali, da bi lahko bila ne vem kako lepa tekma, ampak slaba pa tudi ni bila. Malo me je presenetil PSG, ki se je prve pol ure postavil v avtobus, vendar so iz konter bili zelo nevarni. No, po prvem golu Chelsea so si avtobus zamenjali, a se je PSG večkrat konkretno izmuznil in če ne bi bilo Courtoisa, bi včeraj Chelsea tanko piskal! Curuois je pa zares pravi maher med golmani - neverjetni refleksi, vsaka mu čast! Po moje ne bo lahka tekma v Londonu, jaz PSGja ne bi odpisala!
mmickica
18. 02. 2015 08.57
+3
p.s.: Kaj pa je Bayern počel včeraj? A so prespali prvo tekmo...? Nisem gledala namreč...
mariomandzukic
18. 02. 2015 09.20
+7
Bayern bo na svojem igriscu zmlel shaktar,morte vedet da je shaktar vceri igral na 120% saj je ta tekma bila ena izmed redkih pozitivnih stvari ki so se zadnje case zgodile v ukrajini.tko kot je rekel kapetan shaktara dario,igrali bomo za ukrajino in njen narod,da prnesemo vsaj malo veselja v napacene ukrajinske domove.vemo iz kterga dela ukrajine prhaja ta klub,tko da mene slaba igra Bayerna oz dobra igra shaktara sploh ne cudi.
knapeljc
18. 02. 2015 09.49
+4
in zakaj bi blo v Nemčiji drgač? Tam bo tudi Shaktar dal vse od sebe od prve sekunde. Tak da Bayern bo še težko piskal
Hachi
18. 02. 2015 10.04
+1
Mario, ocitno sploh nisi gledal tekme. Ni Bayern slabo igral. Bayern je imel v prvi 30 minuta 75% posest zoge. So pa potem zaceli "ukrajinci" igrati zelo mosko in Bayernu niso dovoljevali, da bi razvili igro. Prakticno so na vsake par podaj prekinjali igro in s tem zivcirali Bavarce, ki so bili na ta nacin igre Sahtarja povsem nemocni in brezidejni. Za namecek pa je potrebno razumeti tudi to, da je neuspeh toliko vecji, ker Sahtar ni igral niti na svojem igriscu, ampak v Lvovu. Tudi Ukrajincev ne gre odpisati. kar se pa dvoboja PSG in Chelsea tice, pa kdor je pricakov odpro in brezglavno igro , ocitno nogometa oz. taktike od blizu povohal ni. Ne Mou in ne Blanc si s prvo tekmo nista zelela zapreti moznosti pred povratno tekmo. PSG se je najprej koncentriral predvsem na to, da ne bi prejeli gola, chelsea pa prav tako. Chelsea je prisel v Pariz po remi, ce pa se izide, pa morda tudi gol v gosteh, ki bi prinesel remi ali celo zmago. no, malce nepazljivosti je prineslo remi z golom v gosteh, kar je odlicno izhodisce za povratno tekmo, ker Chelseaju sedaj za napredovanje niti ni nujno zadeti. PSG bo moral igrati bolj odprto, kar pa bo prilostnost za protinapade. Brezglavo odprto igrao se gre samo Wenger, ki se enostavno ne zna prilagoditi nasprotniku. Mourinho dobro ve, da je Lavezzi izjemno hiter v kontri, zato ni zelel prepuscati konter PSG-ju. Drugace pa upam, da v Londonu zacne na sredini z Maticem in Fabregasom, pred njima levo Hazard, v sredini Willian (Oscar), na desni pa Cuadrado (Willian). Ramires na klop.
Žongler113
18. 02. 2015 10.19
+0
Bayern bi moral včeraj zmagati vsaj z minimalno zmago, chelsea je pa tako bled klub
mmickica
18. 02. 2015 10.33
+3
Bayern mora zdaj pač zmagati doma, kar nasploh ne bi smelo biti pretežko zanje. Če pa se bi vseeno obrnilo drugače, si itak ne zasluži napredovanja! Ampak po moje tak scenarij ni verjeten.
drimtim
18. 02. 2015 08.44
+6
bayern čaka težka tekma,če šahtar zadane bo panika in potem se lahko zgodi vse.so bili eni pametni ,toda to ni nemško prvenstvo ampak liga prvakov
donće
18. 02. 2015 12.26
Kdo pravi, da je Šahtar lahek nasprotnik? Tukaj so vsi močni nasprotniki, če nebi bili dobri, do sem
the kop
18. 02. 2015 08.37
-7
in navijači čelskija so spet pokazali koliko inteligence premorejo! NIČ!!!!! Upam uefa izključi čelski il lige prvakov!
CelticsNation
18. 02. 2015 11.37
+2
No da ti povem, pod videom na fbju, je en označil 3 osebke ki so na videu in jih poimenoval za cun**, in eden izmed njih je Liverpoolov navijač. Tak da ne glumi če ne veš o čem se gre. ;)
Papapappa
18. 02. 2015 11.46
+1
Liverpoolčani ste zadnji ki se lahko oglašate na obnašanje navijačev
dule100
18. 02. 2015 08.11
+2
kameltrajbar
18. 02. 2015 08.02
+3
...bl slabe igre...mende bo dons kj bol....:)
tekač
18. 02. 2015 07.10
+3
Na Olimpijskih igrah je bila hitra hoja na 50 km boljša....
Felipao
18. 02. 2015 02.23
+2
Chelsea je imel spet veliko sreče, zadeli so iz edine (pol)priložnosti, nato pa je imel PSG ogromno smole, da ni celo zmagal. PSG bo moral za napredovanje v Londonu pač zadeti prvi, če ne bo vse skupaj voda na mlin Murijevi "taktiki" (bunkerju). Vidi se, da slabi rezultati PSGja v domači ligi niso naključje, tudi danes nekateri igralci niso veliko pokazali, predvsem Lavezzi.
FCbfan1
18. 02. 2015 01.54
+3
Res da je Chelsea odigral izjemno taktično tekmo ampak ekipa s takšnim nogometnim talentom se ne bi smela zanašati samo na taktiko. Verjetno bodo doma zaigrali boljše.
pikachujekul
18. 02. 2015 00.22
+3
Kje ste hazarderji?? Mate kak fiksn listek za jutr?
kvapato
18. 02. 2015 00.27
+7
itak... pa to... pride se ena poloznca jutr... fiksn je... pa to...
Jesse Pinkman Magnets Bitch
18. 02. 2015 01.11
+4
Hazard je igral za Čelzi dans ja Mata je pa šel že prejšnjo sezono v Man united če se ne motim...
CURVANORD Zanetti
17. 02. 2015 23.56
+17
Ta Mou. je res lisac skoraj vedno se mu poklopi njegovi so igrali disciplinirano in prakticno iz edine prave sanse dosegli tudi gol...Bo se zanjimivo v Londonu a tam je Joza gospodar
rambek
17. 02. 2015 23.56
-7
Kaj se vrti igralcem kot so Filepe Luis, Diego Costa in Juan Cauadrado da ranijo v chelsea.. Angleska lig mi ni nikoli nekaj vsec...
dajno
17. 02. 2015 23.54
+16
Kdo je govoril da se bo Bayern sprehodil?
TvojPrijatelj
18. 02. 2015 00.11
-13
a se ni? če je neodločen rezultat 0:0 v tekmah na izpadanje velja isto kot če je kakeršenkoli drug neodločen rezultat - gostujoča ekipa je v prednosti in Bayern se je SPREHODIL do prednosti, pa še z igralcem manj.
POVEMRESNICO
18. 02. 2015 07.33
-2
Jaz nisem govoril da se bo sprehodil. Rezultat je pozitiven, zato ne dvomim v uspeh na povratni tekmi. Je pa najresnejši kandidat za LP. BAYERN ÜBER ALLES.