Nogomet

Clattenburg Mato ozmerjal s 'španskim idiotom'

London, 30. 10. 2012 09.41 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Afera z nogometnim sodnikom Markom Clattenburgom še vedno odmeva. Dogajanje na tekmi Chelsea - Manchester United preiskuje tudi policija, na plan pa so prišle še nekatere podrobnosti dogajanja na zelenici Stamford Bridgea.

Mark Clattenburg naj bi domnevno rasistično žalil igralca Chelseaja, Nigerijca Jona Obija Mikela, kar so pripravljeni uradno potrditi tudi nekateri soigralci, ki so bili v bližini, med njimi tudi Ramires in David Luiz, je poročal angleški časnik Daily Mirror. Na "udaru" glavnega sodnika je bil tudi Španec v vrstah Londončanov Juan Mata, ki je sodnika spraševal, zakaj je izključil Fernanda Torresa, po pisanju španskega časnika AS pa naj bi ga Clattenburg odslovil z besedami "španski idiot". Spomnimo, da je Chelsea na Stamford Bridgeu izgubil proti moštvu Manchester Uniteda, glavni sodnik tekme Clattenburg pa je dvema igralcema Chelseaja pokazal rdeč karton, eden izmed golov pa naj bi padel iz prepovedanega položaja. United je zmagal s 3:2.

Mark Clattenburg je Fernandu Torresu pokazal drugi rumeni karton.
Mark Clattenburg je Fernandu Torresu pokazal drugi rumeni karton. FOTO: Reuters
Policija bo zaslišala tudi pomočnika glavnega sodnika in tudi četrtega sodnika, saj so vsi imeli brezžično povezavo, nekdanji nogometni sodnik Graham Poll pa je dejal: "Sodnikov mikrofon je "odprt", vse kar reče, slišijo pomočniki in če je Mark povedal kaj neprimernega, so pomočniki to slišali." Mirror je še odkril, da je bil Clattenburg pred štirimi leti začasno suspendiran, ker je zašel v težave s svojim podjetjem, saj je dolgoval kar 60 tisoč angleških funtov. Po osmih mesecih se je vrnil na zelenice in od takrat podelil 24 rdečih kartonov na 127 tekmah, kolikor jih je sodil.
Sodnik Mark Clattenburg
Sodnik Mark Clattenburg FOTO: Reuters
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (199)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

lightning
31. 10. 2012 15.29
+2
policija je začela preiskavo proti clattenburgu...
CHELSEA_KTBFFH
31. 10. 2012 13.57
+4
in nekateri še vedno ne priznajo ... no, saj dans je še tak ena tekma z Unitedom, pa bomo danes vidli kdo je bolši, če ne bo mel spet kaki sodnik prste v vmes.. aja pa za Arsenalove fane, pazite se v soboto (ali nedeljo, nevem točno kdaj je tekma z Unitedom) ker Webb sodi
Lenart Žerdin 1
31. 10. 2012 12.56
+7
Tut ce sm za united pa moram priznat da je bil gol chicharita iz ofsajda torres res ni simuliru ampak tut mikel je potem zaustavil valencio pa je dubu valencia rumen karton. Torej ivanovic rdec karton (res je bil), torres rdec karton (ni simuliru), valencia rumen karton (ni simuliru-za mikela drugi), chicharito cisti ofsajd (bil je blizi golu kot petr chech pa se en. Na kratko slabo sojenje!!!!!!!!!!!
Hachi
31. 10. 2012 11.01
+8
Vrhovno sodisce oprosti Terryja, FA pa ga kaznuje s 4 tekmami prepovedi, potem ko se ze ve, kaksen bo razpored naslednji tekem (dvakrat MU). nacrt ali zgolj nakljucje? obnasanje in stopnjevanje napetosti bratov Ferdinand ob antirasisticni akciji. nacrt ali zgolj nakljucje? prvi polcas ob vodstvu Uniteda z 2 proti 0, sojenje cist OK. Chelsea izenaci, zacnejo se kapitalne sodniske napake. ne samo, da glavni sodnik ni imel svojega dne, ampak tudi vsi stranski so zatajili. nacrt ali zgolj nakljucje? da se to vedno znova ponavlja na derbijih, ko igra United.spet nakljucje? potem pa se zaljenje s strani sodnika? hm, clovek mora biti res slep, da ne vidi skupnega imenovalca! kljub temu, da sem navijac Chelseaja ze cca. 20 let, pa vseeno spostujem navijace drugih klubov. v tem primeru pa opazam, da se ogromno navijacev rdecih vragov spreneveda in isce izgovore za podarjeno zmago. izjeme, ki priznate podarjene tocke se boste itak sami prepoznali in vas se bolj spostujem. ne krivim igralcev Uniteda za blamazo sodnikov, vsekakor pa sam menim, da je prevec indicov, ki kazejo na nacrtno klestenje zaleta Chelseaja s strani FA-ja, da bi bil to zgolj slucaj!? Cestitke Arsenalu za vcerajsno zmago. ceprav je bilo naceloma sojenje ok, pa sem vesel, da je na koncu vseeno Arsenal zmagal, kajti ob edini ogromni napaki sodnikov, je Chamakh dobil zaradi pritozevanja rumeni karton, namesto da bi obrambni igralec Readinga prejel rdec karton za namerno igranje z roko v kazenskem prostoru, potem ko je bil z glavo prekratek (komentator tega sploh ni opazil). to je bilo se pri rezultatu 4-1, nekje okoli 50. minute. vprasanje, kako bi se potem tekma razvijala. morda bi se Reading popolnoma zaprl in zdrzal do konca in ne bi igral vec tako odprto, kar se jim je na koncu mascevalo. Danes pa upam na posteno sojenje in na fer tekmo. naj zmaga boljsi in sodniki naj bodo cim manj vidni. ne zelim si niti napak sodnikov v Chelseajevo korist. pa lep pozdrav vsem navijacem premier lige!
Marchastic
31. 10. 2012 11.44
-7
Po prebranem prvem odstavku sem se nasmejal in se ti zahvaljujem za te humorne besede. Seveda vsak ima svoje mnenje in jaz spoštujem tvojega. Upam, da bo današnja tekma postregla z mladimi talenti in obilico dobre igre ter seveda z vsesplošnim korektnim sojenjem.
Symbolic
31. 10. 2012 12.13
+4
Marchastic, ravno ta prvi odstavek Hachija postreže z upravičenimi dvomi o tretmanu oz. favoriziranju posameznih klubov, čeprav ti to zveni bolj "humorno"...
Symbolic
31. 10. 2012 12.21
+2
Zanima me prav kako bo na današnji tekmi (v živo na Š1)...Kdo sodi?
Symbolic
31. 10. 2012 13.22
+3
Aha, najdo sem: sodnik bo 41-letni Lee Mason iz Boltona, Lancashire... predsednik Društva sodnikov Boltona. V sezoni 2012/2013 podelil na 7 tekem 26 rumenih kartonov in 0 rdečih... V sezoni 2011/2012 sodil 32 tekem, podelil pa 80 rumenih in samo 3 rdeča.... So pa bile tudi kritike na njegovo sojenje (decembra 2010 ter aprila 2012) ... Težka ga naloga čaka... ne bi rad bil v njegovi koži ... LOL
thereddevil
31. 10. 2012 15.29
+1
gol arsenala proti qpr je bil iz dvokratnega offsajda
Symbolic
31. 10. 2012 16.26
+1
Fantje, večkrat sem izjavil, da se ne oziram na pluse/ minuse... Minuse po navadi pričakujem od drugače mislečih, če se ne strinjajo z mojim mnenjem... Če pa navajam podatke, ki sem jih dobil na nekem avtoritativnem sajtu, se mi zdi, da so minusarji ali nezreli/ neresni ali pa zlobni! Konkretno: gre za zgornje podatke o sodniku repeticije današnjega derbija MU -CH, ki sem jih dobil na sajtu Wikipedie in tu objavil v zelo, zelo skrajšani obliki... Kaj naj si človek misli o tistemu, ki ti da minus na navedbo izvirnih podatkov? Preprosto: smili se mi!
meglic91
31. 10. 2012 09.27
-3
ja logično da je sodil tak sodnik če je pa man und igral proti chelseju....man und ima itak pomoč sodnikov
JbmTiMt
31. 10. 2012 07.18
-7
pa kajse kregate. united ze10 let ni do kolen chelseju
Lenart Žerdin 1
31. 10. 2012 12.57
+2
TellingTheTruth
31. 10. 2012 00.13
+2
Še enkrat: Tekma je bila zrežirana s strani FA in Fergusona. Vse skupaj je sramota za ligo in nogometno zvezo. Chelsea je bil okraden, pa če se mi SAF in njegov trop ovac na glavo postavi, ter me prepričuje da je bilo vse regularno. Navijač Liverpoola, - Badchelsea
kadabra
31. 10. 2012 00.54
+2
sej sam navijača liverpoola pa chelsea jokajo
TellingTheTruth
31. 10. 2012 01.58
-2
Zanimivo sploh zato, ker sam skoraj sovražim chealse ;) Jokal bodo tut drugi klubi. Tudi Liverpool je bil že žrtev na tekmi proti unitedu, in takrat smo "jokali" Liverpoolčani, Arsenalovci in sem pa tja kakšen chelsijevc.. Ne jokate samo scumi, ker vam je všeč da vaš klub zmaguje, le da zmaguje, ne glede na to kak podel pristop ima. glory hunterji ;)
Marchastic
31. 10. 2012 10.36
+6
A ti veš, kaj pomeni Glory Hunter? Da ti razjasnim...Npr. tisti, ki navijajo to sezono za City, ker je prejšnjo sezono zmagal. Tisti, ki stojijo ob klubu samo ko zmaguje. Definiraj pojme pravilno, preden se odločaš, da jih boš uporabil. Kot sem že omenil, vi scouserji vidite neke afere, neke sumljive položaje, ker le tako lahko zatrete misli o slabi predstavi Liverpoola v zadnjih letih. Sam sem spoštoval Liverpool, zaradi takšnih navijačev kot si ti, pa ga že skoraj sovražim. Vi uničujete klub s svojimi besedami, ne igralci s slabo formo. Rivalstvo bo zmeraj ostalo in United bo zmeraj korak pred vami : )
TellingTheTruth
31. 10. 2012 10.52
-4
Marchiastic, Man Utd se hvali da ima ogromno navijačev. če 5 sezon ne osvojite nič boste ostali brez najmanj polovice teh \"zvestih\" navijačev ;) Sem vas torej definiral pravilno?
Marchastic
31. 10. 2012 11.38
+4
Ne, zgolj ocenil napačno. Vsak klub zgublja navijače, vendar bodo zmeraj prihajali novi. Nismo zaman najbolj znan klub na svetu, za vse je razlog. Prejšnja sezona je bila slaba, vendar je navijačev zmeraj več. Kako, če ti praviš, da izginjajo? Drugače pa, v 5ih letih bo United osvojil več, kot Liverpool v 10ih. Besede so besede, zato kar govori. Dejanja pa dejanja, zato Rdeči vragi osvajajo lovorike, Liverpool pa govori in govori...
Lenart Žerdin 1
31. 10. 2012 13.01
+4
V dveh bo osvojil vec kot liverpool v desetih
mferk11
30. 10. 2012 23.52
+9
Reading 5 : 7 Arsenal :D
Arab
31. 10. 2012 00.01
+10
Gledal, nora tekma, čakam da 24 ur spiše, sam to bo trajal cel teden.
Symbolic
31. 10. 2012 09.28
+1
Jaz tudi gledal... žal mi je za Reading (po 4:0) zgubit tekmo) ampak Arsenal zasluženo zmagal, ni bilo kakšnih "dvomljivih" sodniških odločitev... Reko bi : v do zdaj nevideni tekmi so zmagale izkušnje... Wolcot najboljši!
Marchastic
31. 10. 2012 10.39
+5
Mislim, vidim rezultat 4-1 pred polčasom, pa grem igrat FIFO 13, ker sem mislil, da je to to. Pogledam na TV, 4-4. Kljub temu, da sem spet spremljal šele proti koncu prvega polčasa podaljška, sem vseeno videl še 4 gole...Fantastično.
brkomen9
30. 10. 2012 23.04
+3
Sej ko pride povratna bo vse drugač, pospisal bom pred tekmo rezultat za Chelsea, definitivno. Kar se pa tiče tekme, pa polomija, res je bil Chelsea zelo oškodovan! :) Sramota za tak nivo nogometa!
lightning
30. 10. 2012 23.12
-3
zapomni si kako je bilo lani, Chelsea obe tekmi z MU okraden, letos ne bo nič drugače.... fergi association ne pusti drugače
lightning
31. 10. 2012 10.26
+0
vi kr po minusih...spomladi pa tekmi vas spet vprašam...tematika bo pa enaka...o tem zakaj je bil Chelsea spet okraden proti unitedu...
Marchastic
31. 10. 2012 10.45
+1
Dej Lightning, raje bodi tiho, ker tako absurdnih komentarjev res ne rabiš pisati. Že zdaj veš, da bo Chelsea izgubil in se že izgovarjaš zakaj bo izgubil, pa je tekma šele drugo leto. Kakšen navijač si to? Jaz stojim ob Unitedu tudi ko izgubimo in ne iščem izgovorov po celem svetu zakaj, sploh pa ne že v naprej planiram poraza in dejstev. Najbrž sem v finalu LP bolj stiskal pesti za Chelsea kot ti sam, pa nisem njihov podpornik. To ti veliko pove... : )
lightning
31. 10. 2012 11.04
-3
Chelsea ne bi izgubiil niti ene zadnjih treh tekem z unitedom, če ne bi bili ogoljufani...po igri 3x suvereno boljši... in spomladi 2013 bi enako...Chelsea boljši, konkretnejši...sodniki močnejši...in united ponovno prigoljufani zmagovalec... sicer upam da ne bo tako, ampak zgodovina uči, da bo united spet deležen krepke pomoči...
damir26
30. 10. 2012 22.50
+7
glejte sem navijač uniteda ampak ta tekma je bila polomija kaj se tiče sodniških odločitev in če bi bil sodnik weeb bi bil razultat drugačen tako da ne jokat vsi po vrsti res da je united zmagal ampak resnično so si zaslužili to tekmo igralci chelsea
lightning
30. 10. 2012 23.12
-5
take ukradene tekme lahko odločijo prvenstvo...
mufc7 1
30. 10. 2012 22.32
-7
elbonito ZGLEDA,DA SI ŠE V PRVEM RAZREDU IN NE POZNAŠ ZGODOVINE IN NISI GLEDAL NOBENE TEKME OD LETA 2002 NAPREJ.HALO. NE BOM TI VSEGA NAŠTEVAL,KER MI NI DO TEGA,DA BI SE Z MULCI PREPIRAL.RAJE GLEDAM TEKMO READ-ARSEN. SEM V DRUGIH LETIH ZA TE OSNOVNOŠOLSKE ZADEVE.
elbonito
30. 10. 2012 23.15
-5
saj vemo da je to vas obrambni mehanizem da zacnete druge ljudi primerjati z otroki pac ne morem ti zamerit glej, RESNICA BOLI
zexxc
31. 10. 2012 09.35
+1
mufc7 Če tebi ne bi bilo do prepiranja, ne bi tukaj izlival svojih čustev, glede drugih komentarjev... Verjetno imaš tudi ti osnovnošolske težave
Lenart Žerdin 1
01. 11. 2012 15.28
+1
elbonito
30. 10. 2012 22.24
+0
mufc7 se kar dalje gledate navijaci uniteda samo iz svoje plati to pa nisi videl in ocitno si slep da se je cicarito zelo arogantno veselil in frajerisil pred NASIMI navijaci pred navijaci CELSIJA saj verjetno mu je pol kliknilo da se to ne dela, potem druga stvar a se ti sploh cudis zakaj se bolj v londonu ukvarjajo z sodnikom????? no ti pa jaz povem zato ker to kar se dogaja zadnja leta v korist uniteda je nenormalno, da ti dam prav ce se zgodi 1x 2x ali 3x ne pa da neprestano vsako leto je nekaj in ti povem kaj se je zgodili s tistimi sodniki ki so sodili proti unitedu? tisti niso smeli soditi tekme uniteda vsaj 1 LETOO!!!!! ali so morali celo iti sodit v nizje lige 2 ali 3 ligo za en mesec in pol se tu glasite in nam spodnasate tisto tekmo z tottenhamom, tottenham je samo iz strani clettenburga bil oskodovan proti vam 2 x saj spodaj sem ze napisal kdaj je sodil tako, VEM DA NAVIJACI UNITEDA NISO NIC KRIVI ZATO JASNO NAVIJAJO ZA SVOJ KLUB IN GA PODPIRAJO TAKO JE TUDI PRAV AMPAK TO KAR DELA SIR ALEX FERGUSON Z SODNIKI JE PA NENORMALNO
elbonito
30. 10. 2012 22.25
+1
TUDI to je res kar si napisal da celsijevi navijaci so sli predalec s tem metanjem stvari TO SE NEBI SMELO DOGAJAT a se je in marsikaj se je kar se mi verjetno sploh ne vemo
lightning
30. 10. 2012 22.47
+1
vedenje navijačev sicer ni dopustno, ampak da te nekdo na domačem stadionu tako očitno krade ti pa morajo živci popustiti... očitno je clattenburg naslednji na vrsti za predčasno upokojitev...
mufc7 1
30. 10. 2012 22.01
-2
London - Žalostno je, da se angleška nogometna zveza bolj ukvarja s sodnikom Clattenburgom, ki je slabo odsodil tekmo med Chelseajem in Man Utd, kot pa s šokantnim dogodkom, ki se je zgodil ob golu Chicharita. Ob zmagovitem zadetku Mehičana za 3:2, to je bil tudi končni rezultat derbija, so razburjeni navijači modrih povsem izgubili živce. Poleg tega, da se je na igrišče usulo vse, kar so imeli v žepih, se je eden izmed njih spravil na nič hudega slutečega varnostnika. Tega je brutalno pretepel, nato pa ga kot vrečo za smeti vrgel na igrišče. Varnostnik je nemočen obležal na zelenici. Chelsea se je po tekmi celo sprenevedal: ''Spodrsnilo mu je, pri padcu pa si je poškodoval koleno, tako da je odšel v bolnišnico,'' se je glasilo uradno pojasnilo na socialnem omrežju Twitter. To je dogodek, s katerimi bi se (tudi) morala ukvarjati FA, in ne le z nedovoljenim položajem Chicharita. Situacija je bila zelo kočljiva, zato ne gre zameriti stranskemu sodniku, da tega ni videl in dvignil zastavice. Dogajale so se že večje napake pri določevanju ofsajda, pa nikoli ni bilo toliko hrupa glede tega. V prejšnji sezoni so nogometaši Chelseaja proti Tottenhamu kar dvakrat zadeli iz nedovoljenega položaja, pa je po tekmi Frank Lampard situacijo komentiral v slogu: ''Danes mi, drugič oni.'' Škoda, da tudi zdaj ne razmišljajo podobno. Dejstvo je, da Clattenburg ni imel svojega dne, sodil je katastrofalno, domnevno naj bi celo zmerjal nekatere Chelseajeve nogometaše, čeprav to nikakor ni opravičilo za navijače Londončanov za "živalsko" početje, kot boste videli v videu. VIDEO SI PA POGLEJTE NA PLANET SIOL. IN MISLIM,DA SE NEKATERI NAVIJAČI DRUGIH KLUBOV NAJDETE V ZADNJEM STAVKU,KI IZKAZUJETE SVOJO PSIHIČNO VEDENJE. SPOŠTUJMO VSE KLUBE IN IGRALCE SAJ JE TO SAMO ŠPORT. MOJE MNENJE.HVALA.
pokerplayer
31. 10. 2012 10.14
+2
Danes mi, drugič oni...haha, predvsem vi, malo si poglej zadnjih par tekem chelsea:man utd, potem pa govori, pa ne govorim samo za tekme proti chelseaju ampak tudi proti vsem drugim ekipam iz premier lige.
Lenart Žerdin 1
01. 11. 2012 15.36
+2
Mufc7 ja res so ga pretepl in ko pogledas na dribuno chelsea vids sam belce mislim da je bil varnostnik tarca Chelsea bi mogu dobit kazn denarno ( navijaci)
xelA
30. 10. 2012 21.39
+2
united je že znan po takih zmagah. ampak kakorkoli, to kaj je delal sodnik je blo neverjetno. kar se pa tiče raznoraznih žaljivk pa so itak postali prevlki jokeci že toti fuzbaleri.
mufc7 1
30. 10. 2012 21.30
+8
GLEJTE VSI PAMETNI NAVIJAČI,KI KRITIZIRATE UNITED.TO,KAR JE STORIL SODNIK JE NAPAKA SODNIKA IN NE EKIPE UNITEDA IN NAVIJAČEV UNITEDA AMPAK SAMO KRIVDA SODNIKA !!!!!!! RES JE IN PRIZNAM,DA JE CHELSEA BIL OŠKODOVAN NA TEJ TEKMI IN SAMO SODNIK VE ZAKAJ JE TO NAREDIL IN POKVARIL TA DERBI. TUDI ARSENAL JE DAL ZADETEK IZ PREPOVEDANEGA POLOŽAJA IN ZMAGAL !!!!
Sigis
30. 10. 2012 21.44
+1
sej abramovič tudi ni krivda navijačev chelseaja pa unitedovci chelsea sovražite prav zaradi njega. Dvojna merila imaš, ti lahko, mi pa ne
situation
30. 10. 2012 21.48
+6
Mufc7 mal je takih navijacov k priznate... Vsi ostali ki ne priznajo pa z raznimi izjavami mecejo slabo luc na vas klub. Lp
Hophopferdo
30. 10. 2012 20.39
+4
Res je, da je še na počasnem posnetku težko videt ali je šlo za stik ali ne, sploh pa na posnetku od zadaj, vsekakor pa je Evans dokaj nevarno štartal. Sicer moram priznati, da nisem bil pozoren... Je Clattenburg vedel, da ima Torres e rumen karton al se je spomnil po tem? Če je to naredil zavestno je res nardil ogromno napako, če ne, pa si je pač izbral tak kriterij, za to kar je videl. Drugi rdeč karton se res pokaže, ko gre za nevarno igro. Drugače pa si zaradi zaradi števila napak na tej tekmi res ne zasluži več kakšnega derbija.
jakci061
30. 10. 2012 19.48
+8
Dajte si priznat da je tu bil chelsea oškodovan, če ste tekmo gledali z "nevtralnimi očmi" ste tukaj morali videt pristranskost, glede 2 rdečega, dotik je itak že v osnovi bil tako da sploh ni debate, če pa bi že simuliral (kar ni) kateri sodnik bi bi pokazal 2rumeni karton zaradi tega, sploh pa ker so že imeli enega izključenega, bodimo malo realni
ISScyborg
30. 10. 2012 19.37
+11
po moje je preko nekoga stavil na united. :)
Sigis
30. 10. 2012 19.29
+8
@Marchastic Če lahko unitedovci sovražijo Chelsea zarad Abramoviča, ne vidim razloga zakaj Chelseajevci nebi sovražili Uniteda zaradi sodnikov, ki delajo neposredno veliko več škode Chelseaju, kot Roman dela škode Unitedu. sem povedal dovolj
thereddevil
30. 10. 2012 20.05
-2
kadabra
31. 10. 2012 01.03
+7
Chelsea.1905 - svaka ti čast če navijač za chelsea od leta 2002 nazaj. Ko je chelsea dobil denar je dobil tudi tako imenovane umetne navijače. Tisti, ki so še pred abramovičem navijali za chelsea pa kapo dol!
elbonito
30. 10. 2012 18.54
+5
v glavnem take stvari se v nogometu nebi smele dogajati, nas nogometne navijace nas je prikrajsal za izredno tekmo izredno koncnico tekme ki jo je podaril unitedu zal