Nogomet

Blohin: Kaj nam bo pet sodnikov, če niti en ne vidi gola?!

Donjeck, 20. 06. 2012 08.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Selektor ukrajinske nogometne reprezentance Oleg Blohin je bil na zadnjem dvoboju evropskega prvenstva za gostitelje tekmovanja jezen predvsem na sodnike in je dejal, da nogomet enostavno ne potrebuje petih sodnikov, če pa ti ne vidijo gola.

Sojenje na evropskem nogometnem prvenstvu ni niti približno blizu tistega, ki so ga nogometaši in vodstvo reprezentanc pričakovali. Tako ne čudi, da je praktično po vsakem dvoboju mogoče slišati vsaj minimalne kritike igralcev in selektorjev na deljenje pravice. Potem ko so nogometaši hrvaške izbrane vrste na lastni koži izkusili, kaj je nepravično sojenje na dvoboju s Španci, so samo dan za njimi povsem ponoreli v ukrajinski izbrani vrsti, kjer pet sodnikov na dvoboju z Angleži ni videlo čistega gola Marka Devića.

John Terry je posredoval v sporni situaciji, a žoga je vseeno prečkala golovo črto.
John Terry je posredoval v sporni situaciji, a žoga je vseeno prečkala golovo črto. FOTO: Reuters

"V 63. minuti smo zabili čisti gol, saj je žoga s celotnim obsegom prečkala golovo črto. Pet sodnikov, a niti eden ni videl gola … Kaj nam bo pet sodnikov? Dević je zabil gol. Še vedno mi ni jasno, zakaj ga niso priznali,“ je bil po porazu besen ukrajinski selektor Oleg Blohin in dodal: "Angleži so srečno zabili gol. Mi nismo imeli sreče, saj žoga ta večer preprosto ni hotela v mrežo.

Razjarjenega Blohina pa je na novinarski konferenci dodatno razjezil eden izmed novinarjev, ki naj bi vseskozi negativno poročal o dogajanju v tamkajšnji izbrani vrsti: "Greva malo ven iz tega prostora in se pogovoriva kot dva moška! Vi pišete tisto, kar se vam zahoče. Ali ste kdaj sploh igrali nogomet? Očitno nimate radi mojega moštva in mene. Vem, da ste novinar, a pričakujem malo spoštovanja do mene.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (174)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Symbolic
21. 06. 2012 21.17
Ronaldo plava in se še \"joguni\"... A misli, da ima kakšne privilegije pred ostalim... Webb ga bo že prizemljil...
sultanovi?
20. 06. 2012 22.36
+4
na koncu bodo končno spoznal da je še skomina najboljši sudja imzed vseh teh glumičev kot npr webb
Symbolic
20. 06. 2012 20.57
+4
Kaj pravite na novico: Stark in Kassai sta poslana domov... A? Vam to kaj pove???
Symbolic
20. 06. 2012 21.05
+3
To je bilo povedano na HRT2 pred 5-timi minutami... Mateo Beusan je reko, da je prepričan, da teh dveh ne bo na svetovnem prvenstvu v Brazilu... Pa še to: Stark za sojenje mednarodne tekme dobi 5.250 €, a v Bundes ligi 4.500 €... Torej, 3 tekme na Euru, evo ti letni dohodek od 15.750 €.... Nazdravje delovno ljudstvo, ki se živcirate in kregate okrog sodniških odločitev... Boli njih za vas...
paris86
20. 06. 2012 20.50
+2
pa ne sam tehnologija na črti ampak tut za offside kr medtem ko se tak problem z črto dogaja na vsaki 30. odigrani tekmi, se napake z offsidem nahajajo na vsaki
paris86
20. 06. 2012 20.49
+2
Hrvšaka-Španija - Hrvati oškodovani za penal Nemčija-Danska - Danci oškodovani za penal in rdečga Anglija-Ukrajina - 2 napaki ki druga drogi izničita o prvih dveh ne duha ne sluha, o tretji ki sploh ni sporna pa se tok govori ko se niti besedice ne bi smelo -.-
FC-Bayern
20. 06. 2012 20.59
Kje je Nemčija morala dobit rdeč??????????
paris86
21. 06. 2012 00.01
+2
če s gledau studio po tekmi z sodnikom je povedau da je moglo bit posredovanje Badstuberja nad Bendtnerjem kaznovano z rdečim kartonom in penalom kr ga je res fejst vleku
Symbolic
20. 06. 2012 20.36
+0
Pa še to: Predsjednik svjetske nogometne krovne organizacije FIFA-e Sepp Blatter izjavio je u srijedu da je tehnologija na gol-crti \"nužno potrebna\" nakon što su suci sinoć u utakmici zadnjeg kola skupine D između Engleske i Ukrajine poništili gol Ukrajinaca. Marko Dević je postigao izjednačujući pogodak za Ukrajince i doveo ih na gol od plasmana u četvrtfinale, ali mađarski sudac nije priznao gol nakon što je loptu iz gola izbacio engleski branič John Terry. Televizijska snimka sugerira da je lopta prešla gol crtu.
Symbolic
20. 06. 2012 20.29
+2
Za vas, ki še vedno sanjate o predhodnem offside-u na tekmi ENG-UKR sem sposodil komentar vrhunskega sodnika Pierluigija Coline... Nikjer ne govori o PP ampak samo o nepriznanem golu... PREBERITE SI sposojeni komentar s HRT 2 -Euro na drugom: Jedan od najpopularnijih nogometnih sudaca a sada zadužen za nadgledanje suđenja u UEFA-i Pierluigi Collina kazao je da gol Ukrajine u utakmici zadnjeg kola skupine D na Europskom prvenstvu protiv Engleske, kojeg je mađarski sudac Viktor Kassai poništio, bio potpuno valjan, kazavši da se radi o ljudskoj pogrešci i inizistirajući da je to bio jedini problem u 24 utakmice odigrane do sada na EURO-u. "Pogriješiti, to je jedna stvar, ali ovdje se radi da se pogriješilo u vezi nekoliko centimetara, a ne 50 centimetara, to je ljudska pogreška, bilo bi bolje da se nije dogodila", izjavio je Collina. Suđenje s pet sudaca doživjelo je težak udarac u utorak kada je trebao biti priznat gol Ukrajini protiv Engleske naveo je i predsjednika FIFA-e Josepha Blattera na komentar i na prizivanje uvođenja tehnologije na gol crti. Blatter je ocijenio da je tehnologija na gol crti sada postala nužna.
paris86
20. 06. 2012 20.42
+0
je sej je tut Colina očitno en ***, offside je biu in noben ni biu oškodovan, basta. pa pred bluziš kaj kdo reče, raje prej poglej posnetek. veretno bi Colina za italjane preferirau Ukrajince kot pa Angleže
Symbolic
20. 06. 2012 23.37
+1
Meni se zdi, da je Colina "malo" večja znamka v primerjavi s tabo, a ne? A bomo prej tebi verjeli ali njemu? Bodi realen, ne pa trmasto vztrajaš v nekaj kaj tudi sam ne verjameš...
paris86
21. 06. 2012 00.03
+0
povej mi ti raj svoje stališče glede tega...a ti ne veš za offside ki se je zgodu v tej isti akciji al veš za njega pe neka bluziš?
Symbolic
21. 06. 2012 07.52
Pasivni offside je bil, to pa ni prekršek, o tem sem pisal... poglej moje prejšnje poste
paris86
21. 06. 2012 12.01
ni to pasivni offside ka ti je? veretno misliš zadno podajo od Milevskega do Devića...dolga žoga je šla od ukrajinskega branilca do Milevskega ki je stau v offsidu, te ja podau Deviću ki je dau gol, dvojna napaka. pa ne vem kak ne pogledaš videa al pa neka predn pamet soliš?
Symbolic
21. 06. 2012 16.43
Ne bi bilo slabo, če bi izbiral besede pri komunikaciji,,,
Symbolic
21. 06. 2012 16.51
No, vsekakor pa se v enem strinjava: sodnik je v vsakem primeru, bilo da je šlo za offside ali za regularen naredil fatalno napako... Zato je bil tudi kaznovan....so ga poslali domov....
Symbolic
21. 06. 2012 16.51
Iniesta
20. 06. 2012 18.19
+4
Oleg ima prav. Katastrofalno sojenje na tem EP! Favoriziranje t.i. Velikih reprezentanc. Takoj je tudi potrebno uvesti tehnologijo, ki bo preprecila taksne sodniske napake ...
lightning
20. 06. 2012 18.11
-1
katastrofa od sojenja...madžari še lokalne lige komaj zmorejo medtem pa cela hrvaška joka zaraid - po njihovih besedah - zarote UEFA proti hrvaški...
Symbolic
20. 06. 2012 18.41
+2
Ah, ne vidim tu nobene zarote, dejstvo je, da so bili oškodovani... Sicer Slaven Bilić na to temo ni rekel niti besedice... a kaj drugi jamrajo, lahko, naj si dajo duška... samo to ni oficialno...
qreqa
20. 06. 2012 17.27
+1
Angleži so enostavno nogometno preveliki, da bi sodnik videl gol.
FC-Bayern
20. 06. 2012 19.00
+3
In Nemci so še enkrat večji od angležov saj ga na svetovnem niso vidli ;)
ilko386
20. 06. 2012 17.08
+6
čisti gol je bl ampak sodniki so norci odnorcev :)
Albert.Einstein
20. 06. 2012 16.00
-4
prou je da ni blu dosojenu, ker je bil že prej offside...
Albert.Einstein
20. 06. 2012 16.03
-3
mislm da je biu milevski tkrt že u offsajdu , slabu sojenje kassaia
cae642
20. 06. 2012 16.41
+4
bol kot kassai so ga lomil njegovi pomočniki
Jan Sostarec
20. 06. 2012 15.50
+1
Kaj pa offsideja blohin nisi vidu ??
Primo9
20. 06. 2012 15.26
+2
Najprej so bili Angleži oškodovani da tam ni bilo offsida, potem pa so dobili darilo sodnika da ni videl gola, dve napaki Kassajevi pomočniki so mu zasrali prvenstvo, drugače je bil eden od favoritov za finale
fireball1
20. 06. 2012 13.28
+9
to napišite v youtube in boste videli offside :D Na 6 sekundi si ustavite :D EURO 2012 | DISALLOWED GOAL (OFFSIDE) - ENGLAND VS UKRAINE (READ DESCRIPTION)
fireball1
20. 06. 2012 13.32
+5
linka ne pustijo prilepiti, zato sem tako napisal :D
paris86
20. 06. 2012 13.54
+2
na rtvslo majo to pošlihatno, tam se tut folk zaveda offsida, tu pa seveda ljudje sploh ne vejo da je šlo za offside, enako vsi Ukrajinci ki si še kr domišljajo da so bli oškodovani, ker je tist offside kamera pokazala sam enkrat v celi tekmi, posnetek žoge čez črto pa okol 10x
fireball1
20. 06. 2012 14.03
+4
res je. ampak sodnik je napravil neverjetno napako že pri offsidu. če bi ga piskal se nihče ne bi pritoževal...zdaj pa se ukrajinci pritožujejo zaradi nepriznanega gola, ki bi seveda padel iz offsida! Smešni so. 24 ur pa bi tudi lahko malo kak link dali, da je v bistvu z offsida.
JuanMata10
20. 06. 2012 14.07
+4
ja kak naj link dajo če še sami nevejo da je bil offside
paris86
20. 06. 2012 14.08
+2
ja...na žalost tut pri 24ur ne vejo da je biu offside, ampak pač ignorirajo -.- pa še neki...Nemci so meli sporno odločitev proti Danski v svojo korist pa noben ni pisau o tem...strokovni sodnik v studiu pa je reku da bi mogu bit penal in izključitev Nemca, čudno da se o tem nič ne govori, ampak očitno so Nemci velik bol pirljubljeni v tem okolju kot Angleži.
robek35
20. 06. 2012 14.09
Tile sodniki so res čudni ,ne piskajo offsida,ne piskajo enajstmetrovke .spregledajo celo vsem vidni gol .ki je bil 100%. No sedaj me zanima kako bo ko bodo glavni favoriti skupaj,ne vem če bodo naredili obratno ko bo tekma
robek35
20. 06. 2012 14.09
fireball1
20. 06. 2012 14.09
fireball1
20. 06. 2012 14.12
+2
ne, to je pač novinarska politika....nekoga hočejo prepričati, kako je bil kdo oškodovan,... v resnici pa je bilo pravici zadoščeno
tedex
20. 06. 2012 14.30
+1
ob podaji za gol ni bilo nobenega offsajda, offside je bil že prej..
fireball1
20. 06. 2012 15.00
+1
tedex.....ja saj. če bi se tam pisakl offside do nadaljevanje akcije sploh ne bi prišlo in posledično tudi do ˝nedosojenega˝gola.
tedex
20. 06. 2012 15.36
+1
to je res..sam ga ni piskal, zato ne moremo rečt, da je bil gol iz PP
fireball1
20. 06. 2012 16.59
če pa bi bil piskan, pa bi govorili kako je oškodoval angleže,...in angleži bi bili oškodovani- zdaj pa ni nihče, ker je se samo resnica izkazala :D
paris86
20. 06. 2012 20.45
+1
@tedex sej je vseeno al je zadna al predzadna podaja, dost vlka napaka da bi se akcija mogla že prej zaklučit...še SREČA da ni biu priznan gol, bi ga Angleži še na ne vme kolkem zaporednem prvenstvu nastradali
Matej127
20. 06. 2012 13.17
+0
Me res zanima kaj bi bilo če bi ukrajinci res zmagali 2:1 npr če bi bi bila oba zadetka neregularna 2 offside tista šansa nevem kirga ukrajinca,ki je bil 5m sam pred golu. To bi bile dosti večje sodniške napake kot pa ta zadetek,ki pa je res bil vendar v offsideu,ker pa se tekma ni prekinila bi moral veljati ampak bil bi vseeno neregularen gol :)
Joze Koli
20. 06. 2012 13.16
+0
nevem če s6te vsi bedaki ali kaj? gol je bil čist kot solza pa ga pet sodnikov ni videlo! saj ne rabimo pet sodnikov! drugače pa razni bolni komenarji,kaj sploh delate gor,pojdite delat!
paris86
20. 06. 2012 13.52
+0
gol je biu seveda ampak pred tem (v dolgi podaji) tut offside, zaj sm še na TV 2x vidu da so kao bli oškodovani namest da bi pokazali celotno akcijo in s tem tut offside
Kunar
20. 06. 2012 14.11
-1
malo sem gledal in je tale ofsajd malce kritičen, ker je glih na najgi če je ofsajd ali ni
Symbolic
20. 06. 2012 17.55
To vam bo danes vse razložili na HRT2 v prilogi "Oko sokolovo" (če še to ne zatemnijo)
paris86
20. 06. 2012 13.14
+7
sramota 24ur, da ne pustite linkov pripopat, sami pa offsida tut ne omenite. rad bi dokazau da je gol biu dosežen iz prepovedanega položaju za kar ljudje niti ne vejo
fireball1
20. 06. 2012 13.18
+4
meni so jih tudi že 4 ali 5 zbrisali -.- hočejo, da ljudje verjamejo da bi bil zadetek regularen!
Matej127
20. 06. 2012 13.19
+4
in spet ni bil v liniji stranski sodnik slab pregled. ..
fireball1
20. 06. 2012 13.26
+2
je bil kar v liniji. mogoče je slabe pol metra bil bližje sredini, kot predzadnji obrambni. in v tem primeru gleda sodnik na predzadnjega pod takim kotom, da vidi tudi offside, ki ga v resnici ni. Če pa je Bližje prečni črti kot predzadnji obrambni pa gleda pod takim kotom, da ne vidi offsida, četudi je!Tako, da mi res ni jasno kaj je tu delal, ker bi v vsakem primeru moral videti!
tedex
20. 06. 2012 14.35
-2
gol ni bil dosežen iz prepovedanega položaja!!
Matej127
20. 06. 2012 14.43
+2
ja pomoje tut ja offside je bil v začetku akcije. ...
paris86
20. 06. 2012 13.08
+0
Blohin malo hipokritsko...kaj nam bo stranski sodnik če ne vidi offsida, Ukrajina ni bila oškodovana, kvečemu Anglija z vašimi komentarji kr bi po menenju množice mogla prejet gol iz offsida.
targonox
20. 06. 2012 13.09
+2
Sputnik
20. 06. 2012 13.03
+5
bravo blohin novinarji delajo kar oni hočejo in prirerajo resnico kot oni hočejo zaradi takih debeelov resnice ni več in se je nikoli ne izve. resnica ne obstaja zaradi te novinarske bolezni