Nogomet

Bale pred španskim spopadom v domačem Cardiffu: Če kdaj, potem bi rad zabil tokrat

Cardiff, 11. 08. 2014 08.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Evropska nogometna zveza bo podelila prvo lovoriko v sezoni 2014/15. V Cardiffu bo na sporedu obračun za evropski superpokal med zmagovalcem lige prvakov Realom iz Madrida in Sevillo, ki je bila najboljša v ligi Evropa.

Obračun za evropski superpokal bo poseben predvsem za zvezdnika Reala Garetha Bala, saj je Cardiff dom valižanskega reprezentanta. "Vsa moja družina in prijatelji bodo na tekmi, tako da bo igrati tam res nekaj posebnega," pravi Bale, ki je bil v sicer slabi "predsezoni" Realov najboljši igralec. "Rad bi, da bi zmagali s 5:0, toda moraš doseči zadetke. Ni pomembno, kdo zadane, pomembno je igrati kot ekipa. Če se bomo tega držali, potem lahko premagamo vsakogar. Toda trdo moramo delati," še meni Bale. Valižan je imel v prvi sezoni pri Realu tako dobre kot slabe trenutke, a je, med drugim, dosegel izjemen gol v finalu španskega pokala proti Barceloni, prav tako pa je zadel v podaljšku finala lige prvakov proti mestnemu tekmecu Atleticu. "To bo največji nogometni dogodek v zgodovini Cardiffa. Stadion bo nabito poln. Navijači bodo verjetno stiskali pesti za Real, predvsem zaradi mene. Dal bom vse od sebe, lepo bi bilo, če bi uspel zabiti gol. Če kdaj, potem bi rad zabil tokrat. Toda najpomembneje je seveda osvajanje lovorik. To je pri Realu najvažneje," pred prvo uradno tekmo sezone pravi Gareth Bale.

Cristiano Ronaldo in Gareth Bale
Cristiano Ronaldo in Gareth Bale FOTO: Reuters

Trener kraljevega kluba Carlo Ancelotti bo prav v Cardiffu lahko prvič računal na vse svoje najboljše može. Portugalski zvezdnik Cristiano Ronaldo bo vodil Realov napad, v katerega je nekaj svežine vnesel Kolumbijec James Rodriguez, na sredini pa bo še en novinec, Nemec Toni Kroos. Med vratnicama bo izkušeni Iker Casillas, novinec Keylor Navas bo na svojo priložnost čakal na klopi. Vezist Xabi Alonso nima pravice nastopa.

Sevilla se tekme loteva prav tako optimistično, čeprav je v prestopnem roku izgubila ključne igralce Ivana Rakitića, Marka Marina in Diega Perottija. Zamenjali so jih Aleix Vidal, Denis Suarez in Iago Aspas, vsi pa kandidirajo za nastop v Cardiffu. Torkova tekma bo sicer prva pod okriljem Evropske nogometne zveze, na kateri bodo uporabili pršilo za označevanje oddaljenosti živega zidu pri prostih strelih. Sodili jo bodo angleški sodniki na čelu z Markom Clattenburgom.

Zmagovalci nogometnega evropskega superpokala v tretjem tisočletju:
2013: Bayern
2012: Atletico Madrid
2011: Barcelona
2010: Atletico Madrid
2009: Barcelona
2008: Zenit St. Peterburg
2007: Milan
2006: Sevilla
2005: Liverpool
2004: Valencia
2003: Milan
2002: Real Madrid
2001: Liverpool
2000: Galatasaray

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (93)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PremierLeague
12. 08. 2014 03.35
-1
Mnja ena za vse: Goli in podaje nekako nimajo veze pri podelitvi zoge. Izbirali naj bi najboljsega posameznika lanske sezone. Najboljsi branilec sigurno ne bo imel veliko golov. Najboljsi defensive mid tut ponavadi ni najboljsi strelec. Vsak dela svojo nalogo na igriscu. Zato morate gledat IGRO igralcev, ne statistike. Statistika je zgolj da potrdis dejstva. Zame igralec SP-ja je biu recimo Mascerano in bi si tudi zasluzil zogo. 60% Argentinske igre je bil. Pa da smo si na jasnem-sovrazim Mascerana... Zelo umazan igralec.
pinjek
11. 08. 2014 22.07
+4
meskič kakšne neumnosti ti pišeš...bayernovi igralci so zaznamovali letošnje leto....bili so zasluženo najboljši na sp-ju ...vendar ni bilo vseh enajst iz bayerna...a ne???? AMPAK...TO JE TEKMOVANJE NARODOV IN NE KLUBSKO TEKMOVANJE!!! RAZUMEŠ????????? REAL JIH JE RAZBIL KO MAČKE V MADRIDU KAKOR TUDI NA ALIANZ ARENI...JA???? A SO S TEM ZAZNAMOVALI PRETEKLO LETO????? ITAK PA MI JE JASNO DA SI SEZONSKI NAVIJAČ BAYERNA KAKOR SI BIL LANSKO LETO BARCELONE KAR JE RAZVIDNO PO TVOJEM IMENU....tko da provociraj še naprej....to je vse kar ti ostane...po sramotnem porazu v ligi prvakov...nimaš kaj hehe...
alien8potnik
11. 08. 2014 22.15
+2
meskic
12. 08. 2014 14.30
-1
-------------------------------------------------------------
meskic
12. 08. 2014 14.33
Kaj pa so naredli Iker, Ramos, CR, Pepe, Alonso na SP??? Pogoreli na celi crti. Ni jih bilo videti na SP.
Ludvik VI
11. 08. 2014 21.41
Ka pa mislis
11. 08. 2014 21.40
+1
Real v finalu, barca v kanalu :-)
StrategCarloAncelottiKING
11. 08. 2014 20.06
+7
Sumar boli ko real hara evropom haha kantalonec jok na drevo ce nebo 5-0 je sramota kva ti strelas kje je tvoja bedna barca 24ur sploh vec nocjo clankov objavlat o tej bedni ekipi ki ni nic osvojila haha hejtrck.
LaDecima
11. 08. 2014 18.24
+4
"Ni pomembno, kdo zadane, pomembno je igrati kot ekipa. Če se bomo tega držali, potem lahko premagamo vsakogar." To je to, če se tej ekipi uspe uigrati in ne samo gledati nase in na svoj show, je vsak tekmec poražen. Realno je to po kakovosti najboljša ekipa na svetu. Na vsaki poziciji je igralec, ki spada med top 3-5 na svetu(razen kakšne izjeme). Hočem povedat, da s takšno ekipo je težko neosvojiti ničesar.
šumar
11. 08. 2014 18.50
-5
geoid
11. 08. 2014 20.01
+0
ja no, sevilla brez rakitiča bi skoraj mogla past ?
šumar
11. 08. 2014 17.37
-8
real nebo letos osvojil niččččččččččččččč haha
Ka pa mislis
11. 08. 2014 21.41
+1
šumar
11. 08. 2014 22.45
A.B.C.D
11. 08. 2014 15.25
+1
vsi navijači barcelone ki vas vas tako peče da je real zmagal prejšno sezono v LP se lahko pripravite na še eno bolj mizerno leto. nisem navijač nobenega španskega kluba ampak če mislite da bo barcelona kar začela zmagovati se zelo motite pripeljala je 6 novih igralcev ( še več jih bo ) in ne bo še uigrana. največ možnosti bo imela v LP in pokalu kjer je najbolj pomembna dnevna forma liga pa je odvisna od celega leta in bo pršlo do kiksov. vso srečo vsem klubom
geoid
11. 08. 2014 20.00
+1
jaz ne mislim, da bo kr začela zmagovati ... tudi to ni moj pogoj, da držim pesti za njih ... v bistvu pogojev sploh ni (no razen, če vsi postanejo kot pepe, potem ne več)! je samo fajn, če je konkurenčna, in to je lani čeprav brez kant, bila! vse je bila skoraj do konca zraven, samo se pač ni poklopilo. tako enostavno, kot je bilo pod pepom, pa ne bo nikoli več!
<3BARCELONA<3
11. 08. 2014 13.52
-4
Ce tole real nebo dobil s tako ekipo pol pa res nevem kaj se sploh pregovarjate tukaj
pinjek
11. 08. 2014 21.57
+1
poglej koga imaš na sliki pa povej kaj je barca z njima dobila preteklo leto..?????????????????????
pikachujekul
11. 08. 2014 12.30
+9
Sevilla je dobra. Težka tekma bo. Nazadnje so nas zmagal v ligi 2-1. Sa m zdej na srečo ni več Rakitića, ki je bil res vodja seville
dajno
11. 08. 2014 17.01
+2
Težka tekma? S takimi igalci kot jih ima Real bi morali zmagati s petardo:-) Drugače pa lahko 5 zvezdnikov kar prodajo
šumar
11. 08. 2014 18.53
-1
StrategCarloAncelottiKING
11. 08. 2014 12.17
+3
Upam da bosta james pa kroos igrala
alien8potnik
11. 08. 2014 12.18
+10
bosta. je že znano. oba:) poleg kroosa še luka.
whysoserious5
11. 08. 2014 12.20
+10
Nevem kaj piše v temu članku, ker se mi ga ne da brat, saj sem ga prebral že na tujih portalih zjutraj, ampak kjer sem jaz bral je pisalo da bo Real začel z vsemi zvezdniki... Ni pa rečeno da jim to zagotovi zmago, saj bodo pa le prvič igrali skupaj;)
alien8potnik
11. 08. 2014 12.25
+2
StrategCarloAncelottiKING
11. 08. 2014 12.16
-2
Gareth bale king
StrategCarloAncelottiKING
11. 08. 2014 12.10
+0
Vamos vamos 7777777HALAMADRID7777777
alien8potnik
11. 08. 2014 11.56
+0
niso še ulaufani pri realu. no, pri sevilli tudi ne, a veste, prijatelji iz barcelone. počitnice so načele ene in druge;) ne si preveč umišljat. real bo tole dobil:) pa sladke muke še naprej ... mogoče vas letos grizli suarez končno vsaj malo potolaži. če ne bo prej ob vse zobe;)))) HALA MADRID!
meskic
11. 08. 2014 11.50
-30
Ceprav je letos Real osvojil LP, je leto 2014 vseeno bilo v znamenju Bayernovih nogometasev, saj so Bayernovi igralci svojo kakovost pokazali in dokazali na najbolj prestiznem nogometnem tekmovanju, a to je svetovno prvenstvo. Bayernovi igrlaci so letos na SP dali 18 golov. Najboljsi branilec leta 2014 je ziher Philip Lahm, najboljsi vezni igralec Kroos, ki je osvojil SP, ko je še bil clan Bayerna, najboljsi golman je itak Neuer. Odlocilni gol za zmago je dosegel Bayernov igralec Gotze. SP odtehta vse druge pokale in na koncu v idealnih 11 mora biti in tudi pricakujem najvec igralcev iz Bayerna kot tudi zlato zogo za igralca Nemske repke oziroma Bayerna.
alien8potnik
11. 08. 2014 11.58
+16
lubi .. kroos je pri realu zdaj;) a ne? pa rodriguez tudi. ki je zašajnal na sp. tako da ..... pa še pep duši bayern. težka bo. jupp je bil nekdo drug. in tudi bayern je bil tsakrat nekdo drug. sladko trpljenje ... pa to;)
alien8potnik
11. 08. 2014 12.01
+14
zlato žogo za kogsa iz bayerna? težka bo. ni šans.
alien8potnik
11. 08. 2014 12.01
+12
niti na sp ni dobil nobeden od njih zlate žoge. jao, spdet bluziš. halo?
meskic
11. 08. 2014 12.01
-15
Igralec, ki konca SP v cetrfinalu, ne more nikakor biti med najboljsi igralec SP. Kroos je letos osvojil SP, ko je bil clan Bayern in ne Reala.
meskic
11. 08. 2014 12.03
-19
Itak, da ne bo sans, ce pa FIFA obljublja drugim zlate zoge, sicer se nominiranec sploh noce pojaviti na podelitvi.
alien8potnik
11. 08. 2014 12.14
+16
e, daj. spelji se. kr neki nakladaš. a LP pa ne šteje? pa igre skozi sezono. bluzonja si in boš ostal to je zdaj jasno.
alien8potnik
11. 08. 2014 12.16
+7
kaj pa kaj leo in zlata žoga? na sp jo je dobil, hihi;)
whysoserious5
11. 08. 2014 12.17
+17
meskic sprijazni se da so najboljši posamezniki v Realu in Barci... Bayern in Nemčija sta pa igrala neverjetno kolektivno in disciplinirano, zato imajo take uspehe... Klub bo ostal v spominu po lovorikah in ne po igralcih, ker noben ne iztopa tako kot Messi in Ronaldo, ki sta neverjetna.. Potem so še Neymar, Rodriguez, Bale, Suarez... Pa ne se zdaj posmehovat ko sem dal Neymarja pa Bale notr, ker sta neverjetna igralca le več prostora rabita in manj poškodb kot lansko leto pa boste videli... Rodriguez in Suarez pa tudi verjamem da se bosta še dokazala...
alien8potnik
11. 08. 2014 12.19
+11
meskic
11. 08. 2014 12.35
-10
whysoserious5: HAHAHAHAHHA. Letos so igralci Bayerna skupno gledano v letu 2014 bili najboljsi. Pravis tako, kot da SP letos ni bil, na katerem so igrALci Bayerna harali. Ce ne bi igralci Bayerna bili tok kvalitetni, Nemcija ne bi videla finala, kaj sele lovorike. Nakladas v tri krasne in ti je krivo, ker sem povedal resnico, kar se tice predstav Bayernovih nogometasev letos. Nastel si Jamesa, kot da je svetovna klasa od igralca, a ne seze niti do gleznjev Mullerju, Robbenu, Gotze-ju.
?ikitita
11. 08. 2014 13.02
+8
Si že pozabil kaj si obljubil pred finalom?
alien8potnik
11. 08. 2014 14.01
+7
rodriguez ne seže? ej, glej in oglej si ga. in pol nakladaj. zakaj nobeden ni dobil zlate žoge na sp? a zdaj bi pa zlato žogo? skupinsko ja. to že. zgolj skupinsko.
Los Galacticos
11. 08. 2014 14.02
+9
Bayernovi igralci bi morali z Bayernom osvojit LP da bi lahko rekel "leto v znamenju bayernovih igralcev", sploh pa niti eden od njih ni bil statistično najboljši v katerekoli tekmovanju, ampak so bili močni kot kolektiv... Nemčija pa nima veze z klubskim tekmovanjem... Ko bereš, piše : "Nemčija je osvojila SP", ne pa Bayern, Bayernovi igralci... To loh samo ti rečeš, ker te boli la decima... Spet nimaš respekta do ostalih, kar je sramota, ker v Nemški reprezentanci igrajo igralci iz drugih klubov in ne samo iz Bayerna... Če bi Mullerja, Lahma uprašal če so bayernovi osvojil SP bi rekli da to ni res ampak da je celotna reprezentanca zaslužena...
alien8potnik
11. 08. 2014 14.04
+2
spet boš najedal to sezono. aj, aj. nikad kraja, ko se ti lotiš.
alien8potnik
11. 08. 2014 14.05
+3
belaj, saj šteka. le dela se butastega. da lahko najeda. fauš je realu. to je to.
meskic
11. 08. 2014 14.18
-6
Ce bi pa osvojili SP CR, Pepe in Coentrao ali pa Iker, ALonso in Ramos, pa bi jim tudi vi hvalospeve pisali. V Nemciji je 6 ali 7 igralcev Bayerna v prvi postavi. Seveda nima nobenega pomena to, ker so Bayernovi igralci harali na SP, saj za vas realovce kot da ga ni bilo letos. SP je vrhunec leta 2014 in so na njem Bayernovi igralci bili najboljsi. Belaj_ ti si itak omejen, saj si na prejsnji novici pravil, da mora zlata zoga vedno po tvoji logiki iti v roke igralcu, ki je dal najvec golov. Ce bi sli po taki logiki, potem si Luca Toni letos prej zasluzi zlato zogo kot pa Di Maria, sa je manj golov dal v sezoni (20 Toni, Di Maria 12).
meskic
11. 08. 2014 14.24
-7
Belaj_ : Napisal si komentar, iz katerega lahko sklepamo, da zdaj Bayernovi nogometasi, ki so najvec pripomogli k osvojitvi k SP, ne smejo imeti nobene veljave k izboru za najbolsjih 11 za leto 2014 kot tudi za zlato zogo. Zakaj je Roanldo 2002 dobil zlato, ceprav je takrat Zidane osvojil LP z Realom??? Zato, ker je haral na SP, Zidane pa pogorel na SP. Zakaj je Canavaro dobil leta 2006 zlato zogo, ceprav je R10 takrat osvojil LP in la ligo??? Zato, ker je bil na SP najboljsi igralec Italije. Zato tudi letos mora iti zlata zoga v roke igralca Nemcije.
meskic
11. 08. 2014 14.27
-7
Zakaj bi bil faus Realu, ce pa je Bayern v zadnjih 5 letih osvojil 12 lovorik, Real pa 5?? Bayern je ze lani imel še boljso sezono kot Real letos, saj je Bayern v letu 2013 osvojil trojcka.
alien8potnik
11. 08. 2014 14.29
+4
zzzzeeeeeh. in zakaj nobeden ni dobil zlate žoge na sp od njih? zakaj? no, saj leo je tudi ni zaslužil. ja, kdo od elfa je najboljši? težko, a ne? ker so dobri kot ekipa. res dobri. a kdo od njih izstopa? no= kdo? in - zakaj?
alien8potnik
11. 08. 2014 14.31
+5
sp je en turnir, ki traja 30 dni. zlata žoga pa se podeli za leto ne za 30 dni igre. toliko. zdaj pa, plz, utihni že. ker si resno dosaden. kaj pa kaj katalonija? a zdaj je spet bayern no1?????
Los Galacticos
11. 08. 2014 14.39
+8
MESKIC mene zanima klub in ne repka, če bi razmišljal po tvoje zame bi potem Bale bil nula od igralca, zakaj ? Ker po tvoje ni z repko naredil nič, in vrjetno nikoli ne bo... Z klubom pa lahko narediš, ker če si dober vedno lahko zamenjaš za boljši klub ki ima možnost kaj osvojit... Ti sam sebe negiraš, seveda mora zlato žogo dobit najboljši individualec, in jaz sem rekel v tem so Ronaldo, Suarez in Messi, po tej vrsti... Kje si pa ti pobral DiMo in Luca Tonija pa nimam pojma... Saj veš da gre zlata žoga najboljšemu igralcu v sezoni in ne najboljšemu kolektivu ? Statistično je DiMa boljši od Tonija, ima 8 golov manj, ampak več asistenc, ob tem dodaj da je Toni napadalec, DiMa pa centralni igralec ( za centralnega igralca je 12 golov VELIKO !!! ), ima tudi več driblingov, več točnih podaj, več usvarjenih priložnosti... Tudi ocenjen je bolje od Tonija, z razlogom, kar pa ti ne razumeš... Že takrat sem ti rekel ko sta dva igralca dokaj izenačena potem se gleda še vse ostalo, ne pa k si ti hotu da Muller k ima 30 golov manj in duplo manj asistenc od Ronalda, dobi zlato žogo...
meskic
11. 08. 2014 14.39
-7
alien: Raje sem dosaden, kot pa biti ozkogled in omejen navijac Reala, ki ne vidi dlje od Ronalda. Kaj, a bi po tvoji ozkogledi in omejeni realovski logiki SP moral trajati 10 mesecev al kaj, da dobimo svetovnega prvaka???
Los Galacticos
11. 08. 2014 14.46
+6
MESKIC mene me ne moti da so bayernovi nominirani za najboljšega, vse dokler statistično lahko konkurirajo Ronaldu, Suarezu in Messiju, to nagrado dobi igralec ki je statistično najboljši in ne zaradi tega ker je njegov klub nekaj osvojili, ali pa država... Po tvoje je lahko igralec tudi celo sezono in celo SP na klopi v Bayernu in v Nemški repki, pa zarad tega ker je Nemčija al pa Bayern nekaj osvojil ima pravico da je nominiran za naj igralca ? Kdaj boš dojel, moraš imet individualno statistiko, ne pa da ti klubsko lovoriko... Ne vem več kako naj ti dopovem, res...
alien8potnik
11. 08. 2014 14.49
+4
ne. nikakor. ni pa sp edino, kar se dogaja. gleda se leto dni za zlato žogo. gleda se individualno kvaliteto, ne ekipni uspeh. saj ti je belaj lepo in strpno vse razložil. zakaj se sprenevedaš? bizarno dejstvo je, da si robben od bayernovih igralcev najbolj zasluži. a ni bizarno? torej? elf je igral res impresivno. strašna ekipa. EKIPA. posamezniki odlični. ne pa individualno najboljši. šteje leto dni. goli, asistence, driblingi, pasovi, obrambne akcije ... vse. zato so statistike, ki spremljajo igralce. kaj si tako zaviden, človek. saj je elf svetovni prvak. a ni lepo? kaj se toliko razburjaš? najboljši posamezniki pa ta trenutek igrajo pri realu in barci. kar je res, je res. goetze pa ima potencial, da se kmalu vmeša mednje.
meskic
11. 08. 2014 14.55
-5
Muller si definitivno letos zasluzi zlato zogo, saj ima SP dosti vecjo veljavo od LP in drzavnega prvenstva. Sicer je Muller bil drugi najbolsji igralec SP, osvojil je Bundesligo, DFB pokal in bil najboljsi igralec Nemcije na SP. Zdaj seveda nima nobene veze repka, ce pa v njej hara igralec Bayerna. Zakaj je npr. Zidane leta 1998 dobil zlato zogo? Zato, ker je bil gonilna sila Francije na SP leta 1998. Zakaj je Iniesta dobil nagrado za igralca Evrope leta 2012, ceprav je statisticno bil krepko zadaj za CR in Messijem??? Zato, ker je bil najbolsji igralec Spanije, ki je takrat osvojila EP. Tako mora biti tudi letos. Letos je leto, ko je SP glavni vrhunec v nogometu in najboljsi igralci SP si zasluzijo tudi nagrado kot so igralec Evrope ali zlato zogo za leto 2014.
Los Galacticos
11. 08. 2014 15.03
+5
Dobro potem, če gledamo SP, pa dajmo zlato žogo najboljšemu posamezniku SPja, recimo, hmmm, Jamesu ( najboljši strelec ), ali pa Cuardadu ( najboljši asistent ) ??? Kaj praviš ??? Z veliko slabšo reprezentanco sta individualno dosegla veliko več kot Muller... Povej ? Ajaaaa, Columbija kot kolektiv ni nič osvojila, kar pomeni da ta dva nikoli ne bota mogla dobit zlate žoge, Bale jo pa lahko samo sanja, tudi če bo zabil 100+ golov na sezono, an ? Po tvoje je tako haha bravo... Nimam več kaj povedat, ker po tvoje si tudi Shkodran Mustafi ( btw. nemški reprezentatn ), zasluži zlato žogo prej kot Ronaldo, Suarez in Messi... Ajd...
meskic
11. 08. 2014 15.08
-4
Evo dokaz, da FIFA je res nepravicna organizacija glede izbora in podeljevanja nagrad igralcem. Leta 2012 so v finalu LP igrala Bayern in Chelsea, ki sta oba izlocila Real oziroma Barcelono v polfinalu. Na koncu leta ni bil izbran niti en igralec v idealnih 11 za leto 2012, ampak so v idealnih 11 bili vsi igralci Reala in Barca. Podobno se je zgodilo tudi za leto 2013. V finalu LP sta igral Bayern in BVB, ki sta izlocila Barcelono oziroma Real. Na koncu leta so bili samo trije igralci iz Bayerna v idealnih 11, kar 4 pa iz Barcelone, niti en igralec iz BVB, ceprav je igral finale LP. Da ne govorim samo komu so morali podeliti zlato zogo za leto 2013, kar je bil vrhunec sramote FIFE.
meskic
11. 08. 2014 15.09
-7
Igralec, ki konca nastope v cetrfinalu, ne more nikakor biti najigralec SP-ja.
Los Galacticos
11. 08. 2014 15.28
+3
Ti spet ne zastopiš da je razlika med individualcem in kolektivom... To kar si naštel, je tako, Real in Barca imata najboljše posameznike, seveda jih je potem največ v idealni 11... Bayern je imel najboljši kolektiv, povezani so v eno, ampak kot individualci noben od njih ni veliko boljši od soigralca... Recimo tako da se spustim na tvoj nivo... Mravlje skupaj lahko naredijo superorganizem ( bayern recimo ) in so izjemno močni, lahko ubijejo tudi kuščarja, ampak posamezno ena mraljva ( individualci v bayernu ) ne more niti navadne muhe ubit... bayernova karektaristika je bila vedno kolektiv in nikoli posamezne zvezde, noben ni bil zvezda... Spomni se Robbena ko je hotel bit zvezda v Bayernu, ko je hotel vse sam, ne samo da ni bilo rezultatov ampak so ga tudi navijači začeli sovražiti...
meskic
11. 08. 2014 15.35
-5
Zdaj s tem hoces povedati, da pri Bayernu ni igralcev, ki so individualno med najbolsjimi na svetu al kaj?? Neuer je zadnji dve leti najbolsji vratar na svetu, Lahm je najboljsi desni bocni na svetu, ALaba sodi med top 3 najbosjih levih bocnih na svetu, Schweini je v top 3 veznih na svetu, Robben je najbolsji desni winger na svetu, Ribery je za CR-jem najboljsi levi winger na svetu. Boateng je tudi med top 5 najbolsjih branilcev na svetu.
Los Galacticos
11. 08. 2014 16.52
+5
Ja seveda, zadnja leta pa golmani in obrambni igralci dobivajo zlate žoge kot po tekočem traku... Reci še da je Mandžo najboljša špica...
meskic
11. 08. 2014 16.57
-2
Mandzo ni najboljsa spica, je pa zadnji dve leti pri Bayernu veliko pripomogel k osvojitivi kar 8 osmih pokalov. V prvi sezoni je dal 22 golov, v drugi pa 26 golov. Zadel je tudi v finalu LP.
Los Galacticos
11. 08. 2014 17.01
+4
Ja čudno da ga z tako statistiko ne siliš v najboljšo enajsterico, ima gole in lovorike... Aja pa še boljšo statistiko ima od Mullerja...
whysoserious5
11. 08. 2014 21.09
+2
Meskic jaz sem navijač Barcelone, da ne bo pomote... Nimam pa kompleksov če zmaga Real saj to je šport in je vse mogoče... In ko boš ti enkrat dojel razliko med kolektivom in individualci boš vidu zakaj so zlate žoge tam kjer so... Lansko leto jo je zame zasluženo dobil Ronaldo, saj je bil Messi poškodovan pol leta in ni bil v najbolši formi in mi je prou kul da jo je dobu Ronaldo, saj se bo Messi sedaj še bolj potrudil, ker mu zlata žoga ne bo samoumevna.. Res pa nevem zakaj bi jo lansko leto dobil Ribery, saj je še Messi dal več golov od njega pa čeprav je bil velik del sezone poškodovan..
alien8potnik
11. 08. 2014 11.50
+5
ko bi le:) forza bale!
LocoBlanco
11. 08. 2014 11.07
+25
Zmaga ne bo gladka, ampak sladka! Hejteri, ki se javljate spodaj ste, pa dokaz, da je bilo lansko gledanje tekem RM-a v CL za vas zelo mučno zlasti od polfinala naprej. Da ne omenjam finala španskega pokala. Skratka lepo je prebirati vaše komentarje iz obupa. Lp
alien8potnik
11. 08. 2014 11.51
+7
ja. sezona štarta. pa so spet tu, naši ljubi katalonski hejterji. in iskrilo se bo:)
whysoserious5
11. 08. 2014 12.07
+2
Pridejo obdobja ko ti vse štima in tudi obdobja ko ni vse tako kot mora biti... Sedaj je v Španiji očitno prišel obdobje prevlade Reala. Upam samo da Barca nebo potrebovala 12 let, da pride do naslednje lige prvakov.
darkangel31
11. 08. 2014 11.06
+4
gladka zmaga reala in jokanje farcelonarjev......taksna bo tekma ce pa zadene ronaldo pa bodo mnozicni samomori farcelonarjev oziroma kahloglavov
whysoserious5
11. 08. 2014 12.05
+3
Daj odrasti že kdo bi zarad fuzbala samomore delu? Pa če jaz lahko napišem Real lahko tudi ti vsaj Barca ne pa farca... Hvala:)
miki_miska69
11. 08. 2014 11.00
+4
Po ekipi bi morala biti petarda. Ampak začetek sezone in ena tekma...možno je vse. HALA MADRID!
pinjek
11. 08. 2014 10.51
+10
z nasmehom berem komentarje "zvestih navijačev" barce kako se jim ne paše, da oni nimajo tukaj kaj iskati...
alien8potnik
11. 08. 2014 11.52
+4
ja. ubogo. težko je preboleti. zdaj upajo na suareza odrešenika;)
pinjek
11. 08. 2014 13.26
+6
hehe...se pravi da imajo "boga" messija in še "odrešenika" suareza....hehehe..pal bi pa mogl vse lovorike pobrat...