MotoGP

VIDEO: Stoner – zvezda madridskega večera

Madrid, 04. 03. 2012 16.34 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Avstralski motociklistični svetovni prvak razreda motoGP Casey Stoner se je z drugimi predstavniki moštva mudil v središču Madrida, kamor se je zasedba Repsola Honde odpravila takoj po zimskih testiranjih v Sepangu.

V središču Madrida je 9000 motorističnih navdušencev pozdravilo motocikliste Honde, ki bodo v letošnji sezoni dirkali za zasedbo Repsola Honde. Poleg motoGP dvojca Casey StonerDani Pedrosa se je predstavil tudi dirkač razreda moto2 Marc Marquez, manjkala pa nista niti talenta razreda moto3 Maverick Vinales in Miguel Oliveira. Vrhunec dogodka, ki so ga poleg dirkačev zaznamovali številni svetlobni in zvočni učinki, je predstavljala razgrnitev hondinega motorja, ki nosi oznako RC213V.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (176)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

g33ky_fr34k
07. 03. 2012 16.15
+3
24ur zakaj pa ne devate kakih novic o motokrosu gor? Imamo talentiranega dirkača Tima Gajserja ki dosega izjemne uspehe za Slovenijo v tem športu. Sezona se še sicer s temi pomembnimi dirkami ni začela, ampak tud lani niste objavili niti ene novice. Ob vikendih se odvijajo internacionalne dirke za italijansko motokros prvenstvo, v MX125 pa imamo Gajserja, ki je 26.februarja zmagau v obeh vožnjah in deklasirau tekmece z veliko prednostjo. Zdaj 4.marca pa je imel v 1.vožnji smolo- v četrtem krogu mu je med med zobnik prišo kamen in mogo je odstopit, kljub do takrat 10 sekundam (2.5s na krog) prednosti in vodstvu. V drugi vožnji pa ponovno izjemna predstava in na koncu 25sekund prednosti. Tud zaj v nedeljo bo novo prizorišče in novi dve vožnji. Je tudi v skupnem vodstvu z 750 točkami od 1000 možnih in 250 jih je šlo po zlu zarad tiste smole v 1.vožnji, 2. Bonini jih ima sicer 700, ampak prednost po zagotovo narasla. Zadne prizorišče pa bo 25.marca.
aleksandergreat
07. 03. 2012 17.08
Vau freek hvala za info.. Kdaj pa bo prišo v MX2 oz MX1? Če sklepam po teh rezultatih kmalu?
g33ky_fr34k
07. 03. 2012 18.55
Ja kmalu ja če bo tak nadaljeval, že letos naj bi odpelau par dirk v MX2 prvenstvu, drugač pa mu bo glavni cilj postati skupni zmagovalec v UEM125 razredu, kjer je lani končau kot podprvak v svoji prvi debitantski sezoni na 125ccm motociklu (sem je prestopo pred lansko sezono iz 85ccm razreda). Cilj pa mu je tud zmaga na mladinskem sv. prvenstvu. Drugač pa lansko sezono so Slovenci nastopli tud na pokalu narodov in Gajser je v MX2 skupini v kvalifikacijah osvojil 12. mesto,kjer se je mogo hitro privadit na močnejši motocikel (bil je pred tem sam en prosti trening) in Ken Roczen, ki redno nastopa na tem motociklu, ga je po najboljšem cajtu prehiteu za okol 3 sekunde na krog. Poleg tega je bil Gajser najmlajši voznik na pokalu narodov (letnik 96), drugi najmlajši pa je bil letnik 91!! Drugač pa sama svetovna špica nastopajočih. Gajser je po cajtu prehiteu tud dosti bolj izkušenega Gerčarja (ki je nastopau v skupini Open) za 2 sekundi, ki je v open razredu osvojil 22.mesto in Toni Mulec ki je v MX1 skupini osvojil enako 22.mesto. Žal se našim ni uspelo uvrstiti na glavno tekmo, kjer bi jim zadostovalo 19.mesto, osvojili so pa 22.mesto, kjer se je upoštevala uvrstitev Gajsera (12.mesto) in Gerčarja (22.mesto), eno 22.mesto pa se ni upoštevalo kot naša najslabša uvrstitev (tako je pravilo za vsako državo, kjer se zbriše najslabši rezultat). Je pa letos Gajser trenirau en mesec na Sardiniji kjer je ekipa KTM Silver action testirala več KTM motociklov (ekipa ima skupaj 5 voznikov). Na pripravah se jim je pridružila tud tovarniška ekipa KTM s Cairolijem na čelu in imeli so zelo dobre primerjave med seboj. Predvsem so pa preizkušali nov material na različnih podlagah od mivke do mokrega blata.
aleksandergreat
07. 03. 2012 19.34
Meni je bil do zdaj všeč predvsem oni "mali" Roczen. Po mojem mnenju novi Cairoli... Če pa je tako, da ima takega wunderkinda pa potem komaj čakam, da se vsi skupaj udarijo v MX1, to bodo bitke... Še vedno ne morem verjet, da je samo 13 letni pob pa se je že kosal z 20 letniki???? Wft???
aleksandergreat
07. 03. 2012 19.37
g33ky_fr34k
07. 03. 2012 19.59
v youtube napiši: Int. MX 2012 - Montevarchi - 125 Race Int. MX - Arco di Trento - Gara 1 - 125 Int. MX - Arco di Trento - Gara 2 - 125 Gajser ima številko 243 in rumeno- rdeč dres
g33ky_fr34k
07. 03. 2012 20.06
tu v prvem linku (montervachi) je na drugi dirki od 2:34 minute naprej, bil zapleten med dirkače ki so padli, zato je pado na 15.mesto, mogo lovit vodilne jih dohitel in na koncu suvereno zmagau.
španjolskasupast4r
07. 03. 2012 12.15
+4
sloneru ni nč za dnar ste pravili .a je zato šu u švico,ker imaju kenguruji radi sneg?
hiterkstrela
07. 03. 2012 14.15
-1
všeč mi je tvoj način razmišlanja... Dobar si ti, vidi se to takoj :)))) Kak pa kaj mamica od onga peba? veš kerga? je pridna......
španjolskasupast4r
07. 03. 2012 14.39
+1
chiri
06. 03. 2012 23.17
-1
To anketo o ducatiju in dohtarju, bi pa po dolgem času lahko zamenjala katera druga anketa. Naprimer, ali se bo dohtar po letošnjii sezoni upokojil? Ali bo stoner ponovno postal prvak itd.
unja1.m
06. 03. 2012 12.24
-10
sami stručkoti...pa še vedno niste pogruntali zakaj rossi ,nikoli ni štartal med prvimi...ker je sera...lahko je iz ozadja loviti prve,ki se borijo med sabo in ne vozijo po idealni liniji..še enkrat...prpa,upam ,da bo nekoč tudi sam to priznal..
motorrader
06. 03. 2012 12.30
+8
hiterkstrela
06. 03. 2012 13.13
+6
od kod si pa še ti totega zajca vun potegno??
španjolskasupast4r
06. 03. 2012 13.27
+6
pureredneck
06. 03. 2012 14.38
+4
135kmh
07. 03. 2012 13.15
+3
hiterkstrela
06. 03. 2012 10.49
-2
zvezdica večera........ ker skupaj s kislo murko dančom mata glih 110 kil.......
Paklenik
06. 03. 2012 10.59
-1
No tolko imata skup, če še adrijana na vago poleg njiju stopi. Pa porazov ne znata športno prenašat. Pravi šampion tudi poraze prenese.
hiterkstrela
06. 03. 2012 13.12
+1
itak, če izgublja, pa zboli pa hiter cartat v avstralijo mamici, bo čaj skuhala.....
64990090
06. 03. 2012 14.58
+0
Jap, pravi šampion postavi pregrado sredi garaže in se pritužuje nad svojimi moštvenimi kolegi.
Paklenik
07. 03. 2012 09.43
Govorimo o športnem obnašanju in prenašanju porazov ne o politiki konstruktorjev in nepotrebnih tračih.
BigBoss
05. 03. 2012 22.43
+8
Jaz pa bi bil najbolj srečen če bi takole sredi ljubljane umaknili zaveso in tam bi bil Lioon sanje bi se mi uresničile.Ker on je legenda motosporta. Lioon Bravo legenda. Casey stoner najbolsi dirkač vseh časov na progi Lioon najbolsi dirkac izven proge in poznavalec vseh časov.
g33ky_fr34k
05. 03. 2012 22.56
+3
CASEY-STONER mal me spominjaš na uporabnika MARIO-GOMEZ al se mi sam zdi? On je v glavem legenda pri nogometnih temah, tam se pa človek res lahko nasmeji. :)) Upam da nisi sam njegova kopija, če veš o čem govorim...
motorrader
06. 03. 2012 12.31
THEdocktor
05. 03. 2012 19.14
-4
Vsi so zvezde samo ti in stoner sta majmuna
lioon
05. 03. 2012 18.50
+4
Da se dotaknem še te teme. Kje ste zdej tisti modeli, ki ste trdili, da bo Yamaha potonila, ko ne bo več Rossija velemojstra razvijalca? Tok ste bli pametni, da Lorenzo nima pojma o razvoju, da kopira nastavitve itd. Kdo tone že od lani z razvojem?
Omen3
05. 03. 2012 19.26
+1
Lioon Večina nas že dolgo ve da Jeremy Burgess ni edini konstruktor motorjev (niti mogoče najboljši)..... Ampak ko sta on (in Rossi) še bila pri Yamahi....je bila Yamaha prvak.Sedaj pa Yamaha ni več prvak.....ampak "večni drugi". In tudi letos ne kaže nič dosti drugače....
lioon
05. 03. 2012 20.02
+0
Kaj ne kaže drgač? Yamahe so letos dosti boljše po besedah Nakamota iz HRCja. Že to, da so tech3 Yamahe v samem vrhu je zelo dober znak. Je pa res, da sta Stoner in Lorenzo korak pred ostalimi tko da načeloma ne mormo vedt kateri motor je boljši. Sicer se pa Honda trenutno ubada s problemi katerih Yamaha nima. Bo še zanimivo. Pa to da je Yamaha večni drugi je šele od lani pa še to če nebi bilo Stonerja vsi vemo, da bi bili spet prvaki in to z lahkoto.
Omen3
05. 03. 2012 20.48
+2
Joj lioon, kot poznavalec moto športa bi že moral vedeti,da testiranja še niso dokončni pokazatelj.....šele dirke bodo pokazale kakšna so razmerja med moštvi.In trenutno vse kaže na ponovitev lanske sezone....čeprav upam,da ne. Kar se pa Stonerja tiče....lani je najbolje izkoristil Hondo in zasluženo postal prvak.Ali drugače rečeno,pomagal je Hondi do naslova. Samo ne moreš njega (kot najboljšega) zbrisati in reči da bi bila Yamaha prvak z Lorenzom,če ne bi bilo Stonerja.Potem zbriši Lorenza kot najboljšega Yamaha dirkača in imaš prve tri Honde,ali kaj.... Po logiki,bi morali zbrisati potem oba najboljša,ki sta izstopala v svojih moštvih (Stonerja in Lorenza) in poglejmo kaj dobimo....Honda,Honda,Yamaha;Honda. Jaz še vedno vidim da so bile lani Honde v vrhu.....ja, več tovarniških dirkačev so imeli...a realno gledano je bil samo Stoner zdrav in konstantno dirkal vso sezono.Dani se je poškodoval (večkrat),Dovi ni bil konstanten,Marco (iz satelitske ekipe) žal ni končal sezone.... Pa še nekaj .....precej me moti,ko se govori da Dani in Dovi nista izkoristila potencial Honde v teh nekaj letih......a Honda je največ napredovala ravno v sezoni 2011.Tako da lani res nista izkoristila potenciala Honde,prej pa nista imela tako dober material .A v letu 2010 pa Honda tudi slučajno še ni bila dorasla Yamahi,kar se vidi tudi po rezultatih (pa s tem ne mislim,da je bila takrat Honda zanič).Vprašanje (seveda hipotetično), če bi Stoner lahko postal prvak na Hondi že 2010 (če bi nastopal za Hondo že takrat). A to so že "stare" teme,ki se "pogrevajo",ker ni dovolj svežega materiala za komentirati.... :-)
lioon
05. 03. 2012 20.56
-2
V bistvu če bi sledil kaj je povedal Nakamoto, Stoner, Pedrosa in ostali, bi vedel, da na motorju v 2011 niso delali praktično nič. Preskok se je zgodil v letiu 2010. Pa dobro se zavedam, da so to le testiranja in najboljši pace je imela Yamaha z Lorenzom na čelu. Tisti najhitrejši krogi so pač samo posladek, mehke gume, itd...Bomo vidl, kako se bodo ti motorji obnesl na 30 krogov dolgi dirki. Trenutno ima pa seveda Honda več težav kakor Yamaha.
Omen3
05. 03. 2012 22.00
+3
lioon,zdaj pa že s5 nakladaš.... O teh spremembah sem že enkrat pisal in to je bilo objavljeno lani avgusta v uradnem intervju-ju (na tuji spletni strani) ..... Ravno v letu 20011 je bilo na Hondi veliko sprememb,ki so prinesle rezultate....in o njih je v govoril ravno Shuhei Nakamoto, VP Honde (ki ga ti omenjaš). Omenja engine control sistem (se pravi elektronika,ki je popolnoma spremenjena), omenja popolnoma nov menjalnik (kar je splošno znano),ki je izredno drag, omenja da so tovarniška moštva imela 2011 šasijo in 2011 agregat,satelitska moštva pa 2010 šasijo in 2011 agregat.....(kasneje so satelitska moštva dobila prototip šasije 2011).... Tako da ne govori,da je bilo leta 2011 najmanj sprememb.....to je samo sprenevedanje....ali pa ne-poznavanje zgodovine pri Hondi.... Kar se pa razmer med moštvi tiče,pa tako kot si povedal......več bomo vedeli po prvih dirkah,tudi kako bo s porabo goriva in obrabo gum.... Predvidevam,da moštva tudi malo taktizirajo....nekatera potencirajo svoje težave,druga pa jih raje ne omenjajo....
slos
05. 03. 2012 22.05
-2
ajde omen, glede na vse znanje ki ga imaš mi povej kakšna je verjetnost da bi bil stoner 2010 z hondo prvak? in 2009, 2008 tudi? po odgovoru bom vedel ali si navijač ali znalac, lp
Omen3
05. 03. 2012 22.23
+2
slos,ne provociraj..... :-) (če je sploh slos,glede na stil pisanja......) Težko je teoretično govoriti kaj bi kdo,če bi bil kje.....lahko pa vsaj hipotetično pogledamo kako bi bilo leto prej,torej 2010... . Kot sem rekel,tudi Stoner je samo dokaz, da za osvojitev naslova prvaka potrebuje konkurenčen motor (čeprav je odličen dirkač). Ducati ni bil konkurenčen in Stoner ni bil prvak....Honda je bila 2010 manj konkurenčna kot lani....vprašanje,če ne bi Lorenzo vseeno dominiral z Yamaho (tako kot je).Suzuki je (z Bautisto) pokazal nekaj dobrih predstav,a najbrž bi bilo premalo za naslov (tudi,če bi ga vozil Stoner). Na Yamahi iz 2010 bi pa Stoner mogoče lahko postal prvak.... Takšno je pač moje mnenje,ki sploh ni nujno pravilno in govoriti o tem je sedaj brez pomena,kar je bilo je bilo....nikoli ne bomo vedeli,kako bi bilo,če bi bile "karte" (motorji) drugače premešane....
BigBoss
05. 03. 2012 22.40
+6
Lioon ima vedno prav tudi če nima.on je najvecji ponavalec moto gp ja vseh časov.Lioon jaz se ti ponižno klanjam.
lioon
06. 03. 2012 11.17
+0
@CASEY-STONER, na začetku si kopiral nick od zapya in njega provociral, ko smo te odkril in ti povedal, da se načeloma proti tebi sproži postopek, si stisnil rep med noge in naredil nov account s temle imenom in začel pisat še bolj neumne komentarje. Jao res ti mora biti dolgčas :))))
motorrader
06. 03. 2012 12.36
-2
lioon če je komu dolgčas je to tebi. se mi zdi da živiš v filmu CASEY-STONER upam da nisi verjel v neke postopke, ker me prow nasmeješ:-))))
lioon
06. 03. 2012 14.14
+1
@motorrader poleg tega, da imaš zelo malo pojma o motogpju ga maš še manj o takih postopkih :) Sicer pa namesto, da bi prišel vn s kakšnim pravim argumentom od tebe itak ne gre pirčakovat. Sem ti že zadnjič vse povedal, kratko in jedrnato :)
motorrader
06. 03. 2012 15.15
-2
uaaaaaauuuu lioon kolk si me zabil ej:-))) ma ne bluzi dej k se na 100km daleč vidi da nimaš pojma o pojmu. Al pa si falu članek verjetno:-)
Paklenik
05. 03. 2012 14.38
+4
Pohvalno,da se omeni prihajajoče zvezde in talente, ki veliko obetajo in ki bodo nedvomno skrbeli za atrakcijo v letošnji sezoni - Marquez, Vinales.
Fineliner
05. 03. 2012 17.51
+8
Andrea Ianonne po moje tud kr velik obeta.
Paklenik
07. 03. 2012 09.44
Seveda, pa še veliko drugih v Moto 2 in Moto 3, res poslastica nas čaka še posebej v Moto 2.
grobnik
05. 03. 2012 13.15
+3
in zvezda sezone 2012 hehe
chiri
05. 03. 2012 16.53
+0
kaj po tvoje bi moral biti špagetar zvezda sezone 2012?
eisen kreuz
05. 03. 2012 17.43
+0
chiri pomoje boš ti največja zvezda 2012 s tomosom ku druzga itak ne znaš peljat !!!!
chiri
05. 03. 2012 20.50
-1
eisen kreuz
07. 03. 2012 11.22
+3
chiri mi ne pustijo napisati kar bi ti rad !!!!!!
španjolskasupast4r
05. 03. 2012 11.45
+0
sloner ne bo nkol največji,dokler bo njegova adriana veča od njega.
Nejc Žel
05. 03. 2012 11.54
+4
hiterkstrela
05. 03. 2012 11.59
+2
motorrader
05. 03. 2012 13.20
+2
KennyJR
05. 03. 2012 13.32
+2
ko boš ti imel tako babo, kot je adriana al pa vsaj pol tolk dobro, pol se oglaši, do takrat pa sploh ne omenji njenega imena, pa raje reci Saj Veš Kdo, al kako so že v tisti knjigi govorili...
Paklenik
05. 03. 2012 14.36
+1
Če bi on meu tolko keša bi sigurno meu vsaj žensko ne pa punčko kot je ta.
španjolskasupast4r
05. 03. 2012 14.41
+0
ajde kejna ne bluzi.ona je čist normalna punca sam premal jo je skup zame.moja je bol podobna depunetovi.pa bi ti reko mlečko sam potem mi dobiš laktozu
zapy10
05. 03. 2012 16.19
-1
KennyJR
05. 03. 2012 16.24
+1
uu jaa... lauren je pa fuuuuulll več skupi kt adriane... cela šunka je... lol... sam da je precej višja in zdleda še bol preklasta... tvoja pa verjetno tud, če tako praviš...
zapy10
05. 03. 2012 16.43
-2
drekst4r ...............Susan Boyle nima fanta !
španjolskasupast4r
05. 03. 2012 16.53
+2
kenja o motorih nemaš pojma o ženah nemaš pojma.upam da se saj razumeš sa tvojo desnicu,-slapy dolgočasan zeh
zapy10
05. 03. 2012 17.13
-2
španjolskasupast4r
05. 03. 2012 17.33
+2
motorrader
05. 03. 2012 19.29
+2
zapy10
05. 03. 2012 21.31
-1
hahahahaha........drekst4r pozitivc ko ti pa besed zmanjka pa mene in mojo mati zmerjaš z oslom ! ob tej priložnosti pa še hip hip hura za pozitivca moderatorja, ki tako vestno briše "sovražni" govor
španjolskasupast4r
06. 03. 2012 12.59
+2
slapy toja mamca pa res ni ossu.to mi pa lahk verjameš.ossu ima velike zube i velika uha.
Paklenik
07. 03. 2012 09.47
+3
Sicer pa moški fantovskega videza ne more imeti kaj drugega kot punčko. Okusi glede nežnejšega spola so pač različni in vsake oči imajo svojega malarja. Majo pa slavni in bogati ljudje vedno problem z dvomom kaj majo rade njihove izbranke - denar in slavo ali njih kot osebo.
Nejc Žel
05. 03. 2012 11.40
+7
ne vem kaj ma tu veze rossi ce je tema o stonerju in hondi. vedno nekai stoner je boljsi rossi je boljsi :) itak veste kak je na stvari rossi je dalec najboljsi od teh mulcov glede na dosezke je pa res da ima stoner vse moznosti da ga ulovi. veste da je rossi pokazal stonerju veckrat da mu ne seze do kolen je pa res da se rossiju njegova kariera bliza koncu stoner je pa v najboljsi formi in upam da mu uspe se vsai priblizati rossiju. je pa res da rossi nikoli nebo vozo tako ducatija kod ga je stoner :) sem navijac rossija sam mislim da je z njegovimi zmagami in naslovi konc leta nardijo svoje :) lp
motorrader
05. 03. 2012 13.23
+3
duke-boy
05. 03. 2012 18.55
+5
at19... sicer je tvoj komentar precej objektiven, ampak je že tudi Stoner kdaj pokazal Rossiju do kam mu seže... spomni se samo katalonije 2007, Phillip Island 2009 ali pa npr. Sachsenring 2010. Tako da je ta del komentarja precej relativen ampak me veseli, da se boste počasi Rossijevi sprijaznili z dejstvom. :)
SENNA1
05. 03. 2012 11.00
-5
NWO 2014
05. 03. 2012 10.56
+7
Stoner je že v družbi velikih...Samo procentuala od kjar j v igri je boljša kot pri Rossiju...Več zmag več pole position,več točk vsega je več..Tko da vi kr računajte kako je vozil rosis ko je bil tito živ...Danes je drugače in lahko govorite samo O KAKKO JE BILO..nema više tega sad..btw prva dirka se prebližuje rossisti !!!
pureredneck
05. 03. 2012 11.03
-5
Kakšne pa ti stresaš ? Stoner je novodobna jokica z razno raznimi izgovori ,ko ne gre. Rossi je za njega BOG, tako po rezultatih ,talentu, kot ljubezni do dirkanja! Poglej si mal na Youtube : Laguna Seca 2008 ( intervju ko Stoner joka novinarjem ,da je šel Rossi mal na silo v ovinek z njim..Rosii pa njemu: " This is racing Casey " )
lioon
05. 03. 2012 11.14
+4
pureredneck....res si redneck ja :D Omenjaš laguno 2008, ko je Stoner konkuriral Rossiju na najboljšem motorju. Tko da si lahko samo tiho :) Ko se bo Rossi z Ducatijem tako približal Stonerju, pol se bomo pa lahko pogovarjal :)
burner85
05. 03. 2012 11.18
-4
ej otroci, poglejte si filme faster in fastest, pol pa govorte dalje :)
pureredneck
05. 03. 2012 11.32
-4
Če si že takšen strokovnjak, bi moral vedeti ,da je takrat imeli Rossi slabši nmotor kot Casey
lioon
05. 03. 2012 11.33
+3
pureredneck
05. 03. 2012 11.34
-2
Dej dej Yamaha takrat na ravnini ni mela za burek proti Ducatiju
Nejc Žel
05. 03. 2012 11.51
-4
se strinjam kr krepko je bil ducati hitrejsi :) sam problem je da je stoner raje parkiral v pesku kod pa bi se trudo se ulovit rossija :D
lioon
05. 03. 2012 12.03
+5
Fanta govorimo o letu 2008. Tako in tako so jih pa zelo kmalu dohiteli in prehiteli s Hondo in Yamaho v končni hitrosti v sezoni 2007, ko naj bi Ducati KAO imel prednost. Prvi je bil Dani s Hondo. Ne neki klobasat, če nimate pojma. Poleg tega pa hitrost na ravnini ne pomeni kaj dosti, če je motor neokreten in ne gre dobro skozi ovinke. In še to, v letu 2007 je Ducati fural trellis frame, ki je še bolj porazen od CF. Vi se kr strinjite med sabo kukr se hočte. Dejstva so dejstva. Rezultati so pa vidni črno na belem. Rossi ne bo nikoli prvak z Ducatijem.
Nejc Žel
05. 03. 2012 12.06
-1
lioon kaj bluzis mi se sam menimo da je bil ducati takrat hitrejsi kaj ti bluzis zdaj cepraw je bil hitrejsi je parkiral v pesku ker mu je rossi pokazal takrat kako se vozi in da ima jajca kar stonerju manjka ;) je pa vrhunski dirkac in se strinjam da nikoli nebo rossi vozo tako ducatija kod ga stoner ;)
španjolskasupast4r
05. 03. 2012 12.15
-5
lioon ne tamburaj neumnosti.pogledaj si dirko na koji je zmagu hayden naslov.ko je zmagao?dukati!ko je bio drugi?ducati!ne ti meni neki tu bluzit!kje je takrat bio sloner?kakšni dukati je dobu sloner u ruke?sloner je razvijač teorije kao darwin
64990090
05. 03. 2012 12.47
+0
Filme si naj pogledamo , dajmo si sezono 2011 pogledat, še Kejsi ni mel tako slabe.
Nejc Žel
05. 03. 2012 12.53
-4
mogoce res ni mel tako slabe sam tak dobrih sezon kod jih je imel rossi pa tui ni imel :) aja pa se parkrat bo mogo bit prvak ce bo hotel bit kdaj tako velik kod je rossi. lp
KennyJR
05. 03. 2012 13.27
+2
ma dejte no... kolk je rossi prejokcal v svoji karieri, vi pa vidite le stonerjevo pritoževanje z ene dirke... seveda ja... ducati je bil 2008 najboljši... zato pa so vsi kot zastavo zmagovali z ducatijem ane? ja itak... stoner je bil edini pri vrhu, ostali pa 2s zadaj... kako nepomembna he končna hitrost bi lahko ponazorili s temle: rossi bi lahko imel na ravnini 30km/h več od ostalil, pa še vedno nebi zmagoval... v laguni, kjer se pa dosegajo daleč najmanjše končne hitrosti, je pa ta faktor še toliko manj pomemeben... yamaha je bila tisto leto pač top motor... to sta dokazovala tudi edwards in toseland na privatni mašini... se spomnimo prvih kvalifikacij tistega leta? kako so yamahe zasedle gladko prva tri mesta in to brez rossija... sam sej pri rossi fanih je vedno tako, da tisti motor ki ga stoner vozi je vedno 2x boljši od tistega ki ga vozi rossi... mal relano poglejte na stvar, pa boste mogoče drugač začeli razmišljat...
motorrader
05. 03. 2012 15.15
+1
kenny sem ti rekel pomirjevalo ne halucinogen!!!!
burner85
05. 03. 2012 16.05
+0
bomo vidl kako se bo sloner pelou pr 33ih letih, polnojajčniki :)
KennyJR
05. 03. 2012 16.17
+0
motorrader a ko nimaš več kaj za pripomnit pa začneš s takimi butastimi komentarji? lol...
pureredneck
05. 03. 2012 16.23
-3
Kok se eni ne morjo sprijaznit, da je Rossi pač svetlobna leta pred Stonerjem. Tko po lovorikah ,kot po jajcih ! Stoner jajc nima, prav tako ne Lorenzo in še kakšen bi se najdu. To sta neka novodobna voznika, ki kvarita lepoto tega športa. En takšen voznik z jajci je bil žal pokojni Simoncelli. Na obzorju pa ne vidim več nobenega ( pa upam ,da se motim ) ,saj ko bo Rossi nehal peljati bo moto Gp zgubil na veljavi, še posebej pa na gledanosti. Zato res upam, da se najde kakšen njegov naslednik, kar pa Stoner in Lorenzo žal nista!
burner85
05. 03. 2012 16.51
-1
Fineliner
05. 03. 2012 17.49
-3
pureredneck Marquez bo ravno ta prav čez dve leti in Andrea Iannone tud kr velik obeta, po mojem sta ta dva naslednika Rossija in Simoncelija
eisen kreuz
05. 03. 2012 17.51
-1
lioon
05. 03. 2012 18.41
+2
Rossi svetlobna leta pred Stonerjem? Pa vi Rossi feni ste res eni telebani lol :D To je zrelo za v kakšnpo ustanovo :) No veselo navijanje v 2012 vam želim. Hehehehe :)
motorrader
05. 03. 2012 19.32
-2
kenny važno da ti zmaguješ na debatah:-)
KennyJR
05. 03. 2012 20.46
+1
joj ko prebereš da je rossi svetlobna leta pred stonerjem, potem se ti pa res od obupanosti zasolzijo oči... pa kako že? ja po lovorikah ja... samo tele lovorike, so samo slaba tolažba rossi fanov glede trenutne situacije... ko jst gledam dirke, mi naslovi izpred 5 let nč ne pomagajo... pomembno mi je dogajanje na pisti... tukaj je pa kdo drug svetlobna leta pred ostalimi... tako da...
slos
05. 03. 2012 21.53
+0
keni, no. dokler ni prišel stoner v motogp 2006 je bil rossi alfa samec motogp. nesporno. od 2006 pa le še sledi najboljšemu na 27. trenutno je na zaostanku cca 1,5 sekunde na krog.
pureredneck
06. 03. 2012 11.33
+1
hehe od 2006 samo sledi najboljšemu ??? hahahahaha Kdo je bil prvak moto gp v letih
pureredneck
06. 03. 2012 11.34
+1
pureredneck
06. 03. 2012 11.37
+1
Rossi ne rabi zmagat tudi enega moto Gp več, pa bo imel še zmeraj 5 x več privržencev kot vaš mulo Stoner ! Eni so pač v svojem življenju osvojili vse kar se v določenem športu osvojiti da in take je treba spoštovati.Rossi je dal Motu GP tako priljubljenost, kot jo ta po nejgovem odhodu še olgoooo ne bo imel !
motorrader
06. 03. 2012 12.42
+0
Na dirkah, bilokje, je 80% Rossijevih navijačev to je dejstvo. Pa še tisto kar je STO navijačev so sami duševni bolniki ala lioon, zapi kenny ipd:-)))
lioon
06. 03. 2012 23.09
Reče fan Rossija, ki je navijal za Biaggija. LOL :D
motorrader
07. 03. 2012 08.44
ave-cezar
05. 03. 2012 10.51
-1
sam,da ga ne napade spet čudežna bolezen!!! :D
pureredneck
05. 03. 2012 10.45
-6
Stoner nikoli ne bo v družbi velikih ( Rossi, Doohan Rainey ) ! Sploh pa lahko samo sanja, da bo kdaj vsaj blizu ROSSI-ju ( 7 x prvak v najmočnejšem razredu ) ! To so dejstva..
eisen kreuz
05. 03. 2012 10.50
-4
KennyJR
05. 03. 2012 13.29
+6
seveda oba sta pametna k nevem kva... kako lahko trdita da nebom niti blizu 7mim naslovom, če je pred človekom verjetno še precej dirkanja, pa trenutno nima konkurence? res nevem, kaj mate od tega, da dajete stonerja takole v nič in mu napovedujete slabo nadaljevanje kariere? a res ne morte brez, da bi si s takimi bedarijami zdravili komplekse ob rossijevih porazih?
chiri
05. 03. 2012 16.57
+3
purendrek stoner je že bolj blizu rossija, kot si malokdo misli. Trenutno pa je svetlobno sek na krog pred špagetarjem.
eisen kreuz
05. 03. 2012 17.48
-2
kenny ti ku si pameten še ze druge stoner je napovedal da bo tekmoval samo še 2 leti če tega ne veš!!!!
KennyJR
05. 03. 2012 20.48
+2
tudi rossi je napovedal da bo z ducatijem zmagoval, pa ne ;) pa 3/4 voznikov je reklo da nebo dirkalo na japonskem pa so vsi... pa nevem kolk znanstvenikov je napovedal konc sveta, pa ga še ni bilo.... pa na 24ur vsak dan zveš miljon neverjetnih novic, pa nobena od njih ni resnična... itd itd itd :D
slos
05. 03. 2012 21.57
-1
puranjidrek ti pa ga pohaš. stoner je lto 2011 zmagal bolj kot kdorkoli v zgodovini motogp in 500 ccm dirk. samo zato je treba malo pogledat še drugam kot na 24ur, nje
motorrader
07. 03. 2012 08.48
slos za tako neumnost je treba kako tabletko vzet kot ti:-) upam da se zavedaš kako neumnost si prijavil, čeprow nimam velikih pričakovanj..
slos
08. 03. 2012 15.34
-1
to so dejstva. število zmag, število polepositionov, število najhiutrejših krogov: sotenr 2011: rekord vseh časov. kaj si ti misliš je itak brezveze,er nimaš pojma,. sory, lp
JožaZportoroža
05. 03. 2012 10.06
-1
kak je ime voditeljici al kaj pač je tista ko drži mikrofon?
burner85
05. 03. 2012 09.50
-3
glih zarad takih zadev kot so odnosi z javnostjo in podbnega sra... je šel rossi stran od honde. On je lahko s hondo zmagovou, ampak se ni zabavou. Stonerja so kar v škatli prpelal, haha :)
hrc1
05. 03. 2012 08.32
+4
GOOOOO DANI & MARC !!!
motorrader
05. 03. 2012 06.53
+0
Fenomen drugače, ki se pa kot tak nikoli ni vedel obnašat. Citiram posnetek lanskega (mislim) udarca v ramo: ".youtube.com/watch?v=HWvZ5UBJ8XU", to je sramotno in prepotentno dejanje ki se še v 125 ne dogaja in ni niti za v boxe. Tu dokazuje svojo klaso in zaradi takih in podobnih ga pač nikoli ne bom cenil kot ostale šampione...pač...vsak po svoje..
motorrader
05. 03. 2012 06.55
-2
slos pa dodaj še to pod tvojo rubriko "ljubitelji stonrja":-)))))
KennyJR
05. 03. 2012 13.30
+0
a ni ravno rossi 1x užgal biaggija na uč? :D
zapy10
05. 03. 2012 16.25
+1
dohtar feni ne vejo tega, ker so takrat bli še v tekočem stanju !
eisen kreuz
05. 03. 2012 17.58
+2
ti ku si bil v trdem stanju pa povej tudi zakaj ga je ku si tako pameten !!!!
motorrader
05. 03. 2012 19.49
-2
kenny ti si se užgal v kšni gostilni po moje. zapi me veseli da se spomneš mojih besed:-)