MotoGP

Stoner: Rossi se preveč pritožuje!

Madrid, 07. 03. 2012 17.52 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Svetovni motociklistični prvak razreda motoGP Casey Stoner (Honda) se je po končani uradni predstavitvi v Madridu dotaknil tudi nekdanjega moštva in dejal, da se Ducatijev član Valentino Rossi preveč pritožuje nad materialom.

Casey Stoner
Casey Stoner FOTO: Reuters

Svetovni motociklistični prvak elitnega razreda motoGP Casey Stoner je lahko vsaj zaenkrat zadovoljen z razpletom dogodkov na obeh zimskih testiranjih v malezijskem Sepangu. Po uradni predstavitvi, ki jo je Hondin generalni pokrovitelj Repsol pripravil v središču Madrida, se je Avstralec dotaknil tudi italijanskega šampiona Valentina Rossija in njegovih letošnjih dosežkov v Sepangu. "Vsi Ducatijevi motociklisti so bili hitrejši od njega. Njihovi hitri krogi ga niso niti približno skrbeli. Kljub vsemu pa je on prvi Ducatijev promotor in menim, da bi bilo nujno, da je najhitrejši, šele potem pa se lahko pritožuje nad stanjem motorja. Pomembno je, da ugotovi, zakaj je bil GP12 na prvih testiranjih v boljšem stanju kot na zadnjih. Upam, da se bo razmerje spremenilo, saj bo le to dobro za svetovno prvenstvo,“ je med gostovanjem v Madridu novinarjem dejal Stoner.

Naslednja testiranja dirkače razreda motoGP čakajo 23. marca, in sicer na dirkališču v španskem Jerezu.

  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou

KOMENTARJI (125)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Pravoslavka
12. 03. 2012 21.43
+2
Se malo pa bo to sezono prislo tudi legendi Rossi njegovi 5 min slave in otvoritve fantasticne forme kot u najboljsih casih se mu bo vse skupaj odprlooo v njegovo korist in korist navijacu Rossia..... Kral Moto Gp....:))
vikc1
12. 03. 2012 14.35
+0
ROSSI JE CAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hiterkstrela
12. 03. 2012 11.55
+1
Kak bi kaj šele slonerjevi navijači skakali v luft, če bi bil naslov članka: Rossi: Sloner se preveč pritožuje!
Omen3
11. 03. 2012 20.30
+0
4592612, če misliš da je Rossi dobil identičen motor (ko je prišel k Ducatiju) kot ga je vozil Stoner leta 2008 v Laguna Seci........se smešiš sam........ Leta 2008 je Stoner na Ducatiju dosegel 2x več zmag,kot pa na Ducatiju iz leta 2010,ki ga je "podedoval" Rossi....
big brother
10. 03. 2012 13.58
+3
Dejstvo je samo eno dečki, Laguna SECA ne se norem ponoviti, saj je Rossi na motorju kot je bil takrat Stoner, zdaj 45 sekund za njim. Torej ne se smešit.
savinjon
10. 03. 2012 19.12
+1
po ravnini je šou mimo...drugači ni šlo....zdej pa...sz krjole napraut motor...
duke-boy
11. 03. 2012 01.21
+0
hja savinjon tipično... morda bi si še enkrat pogledal posnetek dirke, da bi videl kje vse sta prehitevala tako Stoner kot Rossi, in potem se verjetno ne bi smešil s takimi komentarji, da ga je Stoner prehiteval samo po ravnini. Očitno te je malo zapustil spomin.
Paklenik
12. 03. 2012 08.30
+1
Ne pozabit, da je Stoner dobil le en dvoboj z Rossijem
duke-boy
12. 03. 2012 17.13
+3
Paklenik... kaj si na glavo padel? Kitajska 2007 (Stoner) ,Nizozemska 2007 (Rossi), Katalonija 2007 (Stoner), Laguna Seca 2008 (Rossi), Avstralija 2009 (Stoner), Nemčija 2010 (Stoner).... že samo tukaj sem ti naštel 6 dvobojev od katerih je 4 dobil Stoner, verjetno bi se še kakšen dvoboj našel.
Paklenik
14. 03. 2012 14.30
-1
Odvisno kaj ti šeješ za dvoboj zame je to head to head, ne to ko sta 10 sekund narazen. In tu je dobil enega samega, pa še to ko je Rossi šel direkt iz bergel na motor. Pa ne samo to, tudi z Lorenzom ni dobil nobenega pravega dvoboja. Na žalost to vsi pravi ljubitelji dirkanja vidijo in zato avtsralček nima kaj dosti navijačev.
duke-boy
15. 03. 2012 09.30
+2
motiš se, kar se tiče teh dvobojev "head to head"... poglej si malo te dirke še enkrat, boš videl koliko sta bila narazen. Sicer nevem katero dirko imaš v mislih ampak predvidevam da Katalonija 2007... no naj ti povem da je tudi v Avstraliji 2009 bilo lepo dirkanje, sicer ni prišlo do prehitevanja ampak sta bila zelo tesno skupaj in takrat je bil Stoner precej pod pritiskom, ko je bil za njim Rossi na razdalji 2-3m... Potem Nemčija 2010, ko ga je Stoner po nekaj borbenih krogih v zadnjem ovinku prehitel. No da ti povem še malo o dvobojih head to head ki jih je z Stonerjem dobil Rossi... Laguna Seca 2008 in tukaj se konča.
Nejc Žel
09. 03. 2012 16.22
-9
haha kake strela tale stoner :D kak se je on pritozeval laguna seca 2008 :) pa kako se se bo letos ko ga bojo yamahe naprale :D
duke-boy
09. 03. 2012 20.25
+7
hahah... laguna seca 2008, laguna seca 2008, laguna seca 2008.......... tvoja ena in edina tolažba polek 7 MotoGP naslovov. Stoner je v Laguni leta 2008 rekel samo to, da ga je Rossi prehitel po pesku (kar je proti pravilom, in če bi to naredil npr. Stoner, Hayden ali pa Pedrosa bi bili kaznovani s strani FIM ampak ker je Rossi pač Rossi...), in da je izsiljeval linijo ter rinil v njega. toliko da boš vedel nekaj malega o Laguni 2008. Verjetno je po tvojem mnenju boljše pritoževanje čez ekipne kolege in postavljanje pregrad v garaži, pritoževanje zaradi gum, in zaradi karbonske šasije s katero je Casey zmagoval. S to laguno seco pa si že čisto izpet, in si zdraviš bolečino ob Rossijevih kiksih. Sicer so tvoje napovedi za letos skrajno optimistične, ampak pustimu se presenetit. Ko si že v enem izmed prejšnjih člankov presenetil z objektivnim komentarjem si zdaj spet spustil eno tako obrabljeno na nivoju 15 letnega mulca ki se ima za poznavalca!
eisen kreuz
09. 03. 2012 20.30
-2
španjolskasupast4r
09. 03. 2012 20.39
-3
laguna 2008 je traumacenter za slonera.rosi prehiteva po pesku,jorge zapići zastavu u pesek a sloner si sam napolne žepe sa peskom
savinjon
09. 03. 2012 20.49
-1
laguna 2008... ena najlepših dirk v zgodovini!!!!!!l
duke-boy
09. 03. 2012 21.43
+6
rockst4r... hahaha mogoče imaš prav, čerpav ne verjamem. S tem da tukaj govorimo samo o eni dirki. Za Rossija je cela sezona 2011 in prav tako bo tudi 2012 "traumacenter". In če se dobro spomnim Jorge ni zapičil zastave v pesek v laguni 2008... mislim da sploh ni bil uvrščen. savinjon... Tudi če sem navijač Stonerja priznam da je bila dirka res epska, ne glede na to če je Stoner zavozil ali ne. Na to dirko nikoli nisem gledal tako kot "Rossi fani", ki v prvi vrsti vidijo padec Stonerja, šele nato zmago Rossija.
motorrader
11. 03. 2012 08.02
+0
eden najlepših dvobojev v zgodovini! dvoboje je pa vedno zmagoval rossi in redkokdaj kdo drugi. škoda da takih dvobojev ni več nič skoraj. Stoner z njegovo hondo zbeži naprej in to je to, lepa dirka:-)))
snde
09. 03. 2012 14.59
+1
pritoževalček rossi
Paklenik
09. 03. 2012 12.50
-1
Pa kaki Stoner, on mora prvo dokazati, da je v Avstraliji najboljši vseh časov. Bomo videli, če bo imel ob koncu sezone tolko poguma in bo prestopil na Yamaho, pa da vidimo, če lahko osvoji back to back, na dveh različnih konstruktorjih. Idealno bi bilo, da se po koncu sezone preseli tja, Lorenzo pa na Hondo, Rossi pa ostane nan dučetu, pa da ga vidimo.
chiri
09. 03. 2012 16.06
+0
Rossi pa mora prvo v Evropi dokazat, da je najboljši vseh časov. Ve se kdo ima največ naslovov, pa ne mi zopet razlagat, da so se od takrat pravila spremenila. Da bo Stoner prestopil na yamaho, bi bilo pa najboljše, da ti tam malo urgiraš in urediš zamenjavo z Lorenzom. lol
Gustanj
08. 03. 2012 20.36
+0
Rosifeni se mi prav smilite, kako zelo iščete izgovore, izvajate matematične preračune, gume so krive, motor je kriv, karbonski okvir ni v redu!!!!!! Fantje ROSI on ni v redu, tak razvijalec in vsesplošni mehanik ne zna enga Ducatija na katerem je sicer Stoner zmagoval pripeljat vsaj enkrat v sezoni na stopničke ne da bi pol dirkačev odstopilo ;-) TO JE TO!
Omen3
08. 03. 2012 22.25
+0
Gustanj,karbonski okvir definitivno ni bil v redu. Kako boš drugače upravičil,da po vaše najboljši dirkač zadnjih let z karbonskim okvirjem ni dosegel nobenega naslova.A potem ni najboljši dirkač?!?Ali pa je,pa zaradi nekonkurenčnega motorja (in slabega okvirja) ni mogel postati prvak. Treba se bo enkrat odločiti kaj je res......mogoče je pa Ducati res bil dober....pa je Stoner bil slab....?
Gustanj
08. 03. 2012 23.23
-1
Dej ne bluzi, koliko zmag je dosegel vaš idol z Ducatijem!???? Aja nobene, pol pa že ne zna mopija vozit, druge ni...vi kr klikite minuse, če boste zato bolje spali, ampak resnica je drugje, Szoner obvlada vsak motor, vaš idol ima pač probleme oz. cejt ga je povozo...žal...prej boste to dojeli bolje bo za vas in vaše živčke!
savinjon
09. 03. 2012 09.34
+0
če je biu dukati tako uredu??? zakej je bu stoner zadnju sezonu tolko u pesku??
duke-boy
09. 03. 2012 10.41
+3
Omen3... mislim da si zamenjal pojma najboljši/najuspešnejši... Najboljši Rossi prav gotovo ni, to se vidi po časih, statistiki, načinu dirkanja itd. itd. Je pa najuspešnejši, to je res. Med najboljše pa trenutno spadata po najvišjih kriterijih Stoner in Lorenzo.
savinjon
09. 03. 2012 11.30
+0
če bi biu sič žiu...se mi zdi da se ne bi stoner taku smehljau...
motorrader
09. 03. 2012 16.29
-2
Omen3
11. 03. 2012 00.52
+0
@duke-boy Jaz nisem nič zamenjal pojma najboljši/najuspešnejši.... :-) Jaz sem samo opomnil Gustanja,ko govori neumnosti o karbonskem okvirju.....Ja,če še Stoner ni mogel pripeljati "karbonskega Ducatija" do naslova......potem je bil res zanič motor.In sem tudi že povedal (svoje mnenje),da je Stoner najbolje vozil tega Ducatija....pa vseeno ni bilo dovolj dobro za naslov.Le kako je potem to bil dober motor,ki ga je v "zapuščino" dobil Rossi?!? In vsakemu laiku,ki se vsaj malo spozna na moto šport je jasno,da je sedaj Ducati v večletnem zaostanku,kar se sestavljanja motorja z alu okvirjem tiče (glede na ostala moštva).Rabili bodo vsaj2 ali 3 leta,da dosežejo konkurenco (če sploh).Jaz samo upam,da bo Rossi vstrajal tako dolgo,da pridejo kakšni zadovoljivi rezultati......ker drugače ne bo to slabo samo za Ducati ali Rossija...ko on oddide bo to slabo za ves moto šport.....
duke-boy
11. 03. 2012 01.30
+0
Omen3... res je, da karbonske šasije niti Stoner ni spravil do naslova, kar ni sporno. Sporne so tukaj zmage oz. vsaj stopničke. koliko krat je prišel do tja Rossi v primerjavi s Stonerjem? No Ducati je res da v zaostanku in jih čaka kar nekaj dela na razvoju okvirja, ampak saj imajo navezo Rossi&Burgess, to naj ne bi trajalo kaj več kot 18 minut.
Omen3
11. 03. 2012 20.22
Ah,duke.boy...a zdaj se boš pa še ti obešal na številko 18...?!? Kako ne razumete,da je bilo to rečeno v prispodobi (a če kdo reče,da te je "nasral"....a to pomeni,da je slekel hlače in te pokakal)?????Dajte no,ste kot otroci... Saj ni sporno,da je Stoner najbolje vozil Ducatija....v bistvu je s svojo dobro vožnjo (na slabem motorju) zavedel večino,ki je mislila da Ducati sploh ni tako slab motor.Sem prepričan,da bi Rossi malo bolj premislil o prestopu,če bi se prej peljal z Ducatijem (pred podpisom pogodbe). Rossi&Burgess naveza ni vsemogočna.....verjetno so inženirji Yamahe in Honde že precej napredovali (od uspehov Burgessa pred leti) ...kdo pa lahko ve,če je Burgess sploh še "in"....razvoj gre hitro naprej in če mi ne slediš.... Stoner je res 3x zmagal z Ducatijem proti koncu sezone 2010. A ta krat je bil Lorenzo že prvak, sezona je bila odločena ,sigurno ni več vozil kot rečemo "na nož",ker se je hotel izogniti nepotrebnim poškodbam. Poleg tega so se,na testiranjih po koncu sezone 2010,vozili že z "nadgrajenimi" motorji za sezono 2011.In razlika med Ducatijem in vodilnima Hondo in Yamaho je bila še večja. Nobeden ne more vedeti,če bi 2011 Stoner na Ducatiju še lahko pobral kakšno zmago.....od leta 2007 je imel vedno manj zmag....to nakazuje,da se je razlika med Ducatijem in ostalimi vedno bolj večala (v korist Honde in Yamahe seveda). Tako da Stoner ni ravno pustil zmagovalni motor Rossiju,saj je on premagoval motorje iz sezone 2010 in ne 2011.Rossi pa se je moral kosati prav z motorji letnika 2011.Ne mešajte jabolka in hruške.... :-)
duke-boy
11. 03. 2012 21.20
+1
ja no saj to sem hotel s tem povedat ko sem omenil 18 minut, kako hudo slaba prispodoba je bila to, in zdaj se jim vsi smejijo. Drugače pa brez skrbi, se ne mislim obešat na to 18ko. Tukaj je zdaj odprtih tisoč vprašanj glede tega kaj bi bilo če bi bilo, ampak zdaj so karte na mizi in s temi kartami je treba igrat. In če se je Rossi odločil za Ducati.......... če veš kaj mislim? No Stoner morda res ni pustil zmagovalnega motorja Rossiju, ampak takoj po prvih testiranjih so začeli pri Ducatiju z nekimi revolucionarnimi spremembami motocikla po nareku Burgessa in Rossija z izjemo tega da so obdržali karbonski okvir... na začetku sezone še je blo vse skupaj sprejemljivo misleč "no mogoče pa se še mora dobro privadit motorja pa bo", tekom sezone je šlo pa vse samo še navzdol. Tega pa ni kriv Stoner, češ kakšen motocikel mu je pustil, tako da prosim, da se tudi ti ne obešaš na to finto, ker dobro veš, da je to mlatenje prazne slame.
Omen3
12. 03. 2012 16.21
Duke-boy,še meni (kaj šele Rossiju:-) je jasno,da bo sam pač moral voziti to kar je dobil od Ducatija.Prej bo potrebno še veliko sprememb,ki so se ,žal,začele prepozno dogajati. Zame lani v bistvu sploh še ni bilo pravega razvoja,vsaj v smeri ki sta si jo želela Rossi in Burgess ne.Ker,kolikor je meni znano,ne Rossi ne Burgess nista razvijala ničesar z karbonskim okvirjem v svoji preteklosti.Ducati pa je še vedno hotel razvijati v svoji "karbonski" smeri,zato ne moremo ravno govoriti da sta Burgess in Rossi sploh kaj razvijala,saj sta imela zaradi Ducatija "zvezane" roke pri razvoju.Tudi srečanje na pol poti (pol karbon/pol alu okvir) ni prinesel nič dobrega. In šele konec lanske sezone je na testu v Jerezu prvič prišel GP12 zero,ki je imel cel alu okvir (ki pa so ga vmes tudi že spremenili).Šele od tu se bo lahko začel razvoj v smeri,ki sta joi hotela Burgess in Rossi.Seveda,kot sem že omenil z večletno zamudo za ostalimi moštvi.Če bo res kaj s temi napovedi,da bo možnost boja za tretjo stopničko,bi bilo to naravnost fantastično. Ker tisti,ki mislijo da bo Rossi že kar zmagoval (ali celo postal VC),bodo (vsaj po mojem) morali še malo počakati.....pa si kot fan Rossija želim spet atraktivnih bojev za zmage,a treba je imeti realna pričakovanja...in počakati,da bo (upam) Ducati spet konkurenčen....
rossi1234
08. 03. 2012 18.57
+4
ko bo Stoner 9 kratni svetovni prvak naj pa govori kar hoče
chiri
08. 03. 2012 19.32
-4
On že danes lahko govori kar hoče, dohtar pa mora biti tiho. Žal dosežki izpred 10 let trenutno ne odtehtajo današnje stanje. To pa je trenutno za dohtarja negativno, samo rossi fani se še ne morejo spijazniti z resnico.
lioon
08. 03. 2012 20.47
+3
Ko bo Rossi začel zmagovat z Ducatijem in ko bo pokazal pol toliko, pol bo pa lahko Stoner tiho. Toliko, kot so ga popljuvali, ko je bil na Ducatiju Rossi in njegovi mehaniki...Kot je že nekdo napisal, kdor se zadnji smeje se najslajše smeje.
eisen kreuz
09. 03. 2012 14.03
+0
a rossi bo stonerju tiho .pa šuti majmune ku nimaš pojma o ničemer !! pa une kocke ku so velike dovol da jih ne pogoutne !!
chiri
09. 03. 2012 16.10
+0
sienkurc Ti vseved, ki imaš pojma o vsemu, se prvo nauči malo kulturno izražat.
eisen kreuz
09. 03. 2012 20.09
-3
prvo poglej kdo žali s pravilnim nickname naslovom !!
big brother
10. 03. 2012 13.59
-1
Rossi je postajal prvak v sezonah, ko je imel same penzioniste in najboljši motor, kar yamaha in honda sta vedno bila. Ko je bila konkurenca poškodovana. Če so bili zdravi, tisto sezono Rossi ni dobil naslova. Takšne naslove res ni problem osvojit.
lioon
10. 03. 2012 19.58
-3
@esienkreutz pa kdo si ti model, kaj misls da si? Ma pojem te celga papak en.
eisen kreuz
12. 03. 2012 19.04
+5
4592612 pa zakaj ne grete potem vi tekmovat bi imela slovenija tako pametne svetove prvake da bi tud dež znali ugašat !!!!
eisen kreuz
12. 03. 2012 19.05
+6
Lencho
08. 03. 2012 12.03
+1
Haha, Stoner ti se stalno neki buniš proti Rossiju, kaj te pa briga kaj delajo oni v svojem boxu.....Rossi se nikol ne vtika v stvari drugih. Še en dokaz da ga imaš strah!!! Rossi razvija motor in usmerja inžinirje, ti si pa 4 leta gledal kot kengoru v železje! Je blo razvidno iz rezutatov, vsako leto slabš!
chiri
08. 03. 2012 12.52
+2
chiri
08. 03. 2012 13.00
-3
Kaj pa se je dohtar pred leti vtikal, kakšne gume ima Ducati? A si že pozabil? Pa tudi končna hitrost ducatija mu takrat ni bila po godu. On naj samo še naprej usmerja inženirje, ker sami nimajo pojma, jih mora dohtar poučit.
savinjon
08. 03. 2012 13.12
+2
chiri....če ti gume na 1/3 dirke dobesedno "razpadejo" ti bi se kej prtoževal al bi bu tiho??? samo prašam...
Gustanj
08. 03. 2012 14.18
-3
Rosifeni spet blizujo ;-), sej vem da jih daje nervoza kajti 18 mesecev bo kmalu naokoli..hahaha
burner85
08. 03. 2012 15.36
-1
sej s tem se ni u stonerja vtikal, češ da kake gume ma :)
chiri
08. 03. 2012 19.27
+3
savinjon Ti samo vprašaj. Hotel je natanko take gume kot jih ima Stoner. Če je tak razvijalec, zakaj pa že prej ni ugotovil, da so gume krive, in da njegova Yamaha ima premajhno končno hitrost. Kaj je to res taka umetnost ugotoviti, če imaš naziv dohtar?
Omen3
08. 03. 2012 20.55
+2
@chiri Na kvaliteto gume ne moreš imeti takega vpliva kot pa na svoj motor (oziroma svoje ekipe). A slučajno ni bilo upravičeno,da je Rossi hotel tudi dobre gume? Le kaj je tu spornega.....a ti bi raje nepošteno borbo...enemu dober material drugemu pa slab?
chiri
08. 03. 2012 21.54
-1
Vsak si sam izbira material. Kdo pa mu je kriv, da je tako pozno ugotovil, kaj je narobe z njegovim motorjem. Če je tak strokovnjak v razvoju kot govorite , bi pa že moral vedeti in to precej časa pred Stonerjem.
Omen3
08. 03. 2012 22.17
+2
Chiri,zdaj pa vidim,da si res brezveznik.... Kaj,a gre Rossi v trgovino in reče dajte mi dve dobre Bridgestone gume....?!? V letih po 2000 so moštva podpisovala pogodbe z izdelovalci gum.....in dirkači niso imeli nič s tem....Kako si potem vsak sam izbira material,oziroma gume ??? Ko je Rossi ugotovil v čem je problem,se je moral še veliko truditi,da je dosegel da je Yamaha naročila druge gume,oziroma,da je zamenjala dobavitelja gum. In tega ne bomo nikoli zares vedeli,.....toda če Ducati 2007 ne bi imel Bridgestone gume,bi bil mogoče Stoner sedaj z naslovom manj.
zapy10
08. 03. 2012 22.34
-3
Če bi dohtar v preteklosti dirku z močnejšo konkurenco in ne z društvom upokojencev bi imel kkšnih par naslovov manj
Omen3
08. 03. 2012 23.05
+1
Zapy,ti se kar tolaži......če bi bil Stoner nekaj let starejši in bi dirkal še v 500ccm....bi bil sedaj verjetno brez naslova.....(in več kot en par naslovov ne bi mogel niti izgubiti :-) Si pa ti to konkurenco sigurno preveril,potestiral,malo dirkal z njimi ....in si na koncu ugotovil,da niso dobri dirkači,kajne? Eni od teh "upokojencev" danes zmagujejo v WSBK in postajajo prvaki... Zapy4+6,če nimaš nič bolj pametnega za povedati.......saj veš....
savinjon
09. 03. 2012 09.27
+3
zapy....društvo upokojencou...konkurenca...biaggi,gibernau, in še jih je... upokojen si ti,ma u glavi!!!!
eisen kreuz
09. 03. 2012 14.37
-2
Marco MELANDRI 3 Nicky HAYDEN 4 Colin EDWARDS 5 Max BIAGGI 6 Loris CAPIROSSI 7 Sete GIBERNAU 8 Alex BARROS 9 Carlos CHECA 10 Shinya NAKANO 11 Makoto TAMADA 12 lorenzo 13 stoner 14 pedroza 15 bailyss 16 thoru ukawa i podobni vse te je rossi pošteno premagal in po mnenju nekatirih so to upokojenci ki niso znali vozit motorja. ma bravo . sram naj vas bo tisti ki imate tako mišlenje !!!
španjolskasupast4r
08. 03. 2012 09.22
+3
slosu a ti rabš oružni list da take strelaš.
Paklenik
08. 03. 2012 09.19
-4
Glavno, da se Stoner ne pritožuje, da vsaj dirka, ker drugače bi bil dopust v obliki skrivnostnega virusa.
burner85
08. 03. 2012 08.46
+5
eni tle misljo da kr naenkrat pa rossi ne zna več vozt, smotkoti!!!
ddevil
08. 03. 2012 09.01
+0
vsi "vejo" kaj se z njim dogaja...ponavadi pa ni nikdar pokazu kar je meu u rokavu :))
burner85
08. 03. 2012 10.18
-3
ja sej ni rabu, k so bli usi tolk slabši od njega :)
amakrkr
08. 03. 2012 06.30
+4
Hvala bogu da je še Yamaha v GP-ju ... ker drugač bi se Stoner sam vozu po progi. ^_^
slos
07. 03. 2012 22.13
-1
stoner to mi deli. komaj čakam začetek aprila. in potem še julija, ko bo znan prvak 2012. za fuzbalnavijače: stoner je messi motogp-ja. ja, to je tisti v oranžnem, ki je vedno prvi na treningih, polepositonih in dirki
Alcomp76
07. 03. 2012 22.23
+2
GerardDeulofeu
07. 03. 2012 23.00
+6
savinjon
08. 03. 2012 00.06
+3
kej pa ti fucbal???a si ti bolan????lolo!!!!
motorrader
08. 03. 2012 10.51
+5
šlos daj uni vic povej še enkrat o tvojem rekordu na grobniku daj, da se mal nasmejemo:-))))
Jure Božnar 1
08. 03. 2012 14.23
+2
ajga bidona lohk nemu k so mu motor dobr nrdil :))
Gustanj
07. 03. 2012 21.49
-16
Prav uživam ko berem rosifene kako jim je stopil na žulj, kaj bi sploh radi, aja rosijeve zmage....jok brate odpade. Rosi je bio nekad, dons je to Stoner, on je car rosi pa velik luzer, 18 sekund, minut, dni, tednov, počasi mesecev, nedolgo zatem pa let...to ti je resnica, ampak za rosifene zelo boleča, pa kaj, moj idol zmaguje in raztura in to je važno, za Rosija mi dol visi...on je svoje odpikal. No zdaj si npa feni dejte duška in talajte minuse, mogoče vam bo ratalo celo ob polni luni ajat ;-)
ggggg-unit
07. 03. 2012 21.52
+4
eisen kreuz
07. 03. 2012 21.55
+6
stoner car rossi luzer ??? pa ti si ja mami z mize padu ko te je previjala !!!
duke-boy
07. 03. 2012 21.59
-2
esienkreutz... ti pa sam sebi pluse daješ! :)
zapy10
07. 03. 2012 22.13
+2
esienkreutz..............a si nisi ti napisu narobe nicknama ? eisenkreuz se mi zdi bolj prav ! da si pa fan znanega nemškega strica z značilnimi brki pa nima smisla zgubljat besed !
Alcomp76
07. 03. 2012 22.24
+0
esienkreutz pa ne samo to, zgleda da je nekdo Gustanj-a imel zelo grdo v njegovi mladosti
Alcomp76
07. 03. 2012 22.25
-2
savinjon
08. 03. 2012 00.18
+0
hehehehe....dol ti visi.. večji čudež je ga tebi dvignt kot rosija na stopničke spravt!!!!!
eisen kreuz
08. 03. 2012 10.33
+2
zapy10 ma te pa zanimam jaz da si šel prav v slovar pogledat !!!!???tud zapy 10 se mi ne zdi prav bi blo bolš luzi 100!!!!
motorrader
08. 03. 2012 10.49
+2
Omen3
08. 03. 2012 20.29
+3
Zapy10 ima tudi narobe napisan nick....bolj prav je Zapy4+6 :-)
rko
07. 03. 2012 21.30
-6
Kamenko se je že ustrašil :))) bošček
Alcomp76
07. 03. 2012 22.26
-3
unja1.m
07. 03. 2012 20.43
-7
rossi ,dej spokej vozit rejli,magari saturnus..
savinjon
07. 03. 2012 20.24
+0
lohko se mu smeje zdej...sej mu je pa res fajn motor zapustu...karjola sz dvemi kolesi..zdej ko pa se trudi sprabit neki skupi se mu še špota??? lolo!!!!
Alcomp76
07. 03. 2012 20.46
+0
zapy10
07. 03. 2012 20.57
+6
savinjon .....18 sekund pa ima porihtan ! baje !
GeorgeBest1968
07. 03. 2012 21.01
+7
je reku dohtar da bo v 18. sekundah zrihtal motor,traja pa že 1,5 leta lol.
dh84
07. 03. 2012 21.26
+5
Stoner je na zadnjih 6ih dirkah na ducatiju zmagal 3x, bil enkrat drugi in 2x odstopil ko je bil v vodstvu! Tako, da je bil ducati kar dober motor preden ga je dobil v roke Rossi! Druga razlaga je samo ta, da je Stoner pac boljsi dirkac od Rossija!
savinjon
07. 03. 2012 21.44
+2
ne rečem da je slab...sam stoner je šou na use ali nič...poglej kje so bli ostali dukatiji..daleč zadaj...poglej si kje je bila jamaha dokler ni prišeu on ??? zgleda da so italjani spali zadnjih par let....
MesOjediPinGvin
07. 03. 2012 21.50
+1
dh84: Nehaj bluzit. Naj dajo Stonerja in Rossija na letošnjo Hondo ali Yamaho, pa da vidimo, kdo je kdo. Ne moreš pa primerjati motorjev iz dveh različnih sezon.
eisen kreuz
07. 03. 2012 21.50
+1
stoner tam stoner tu ma kaj neki savijo stonerja v višave ku ma v moto gpju samo 2 naslova več ku jaz !!!!
lioon
07. 03. 2012 23.28
+7
@esienkreutz v višave zgolj zaradi tega ker je surov talent in ki je vsem dokazal, da je zmožen zmagat tudi s slabšim motorjem.(za katerega ste vsi mislili, da je BOMBA in da jih bo Rossi napral za krog z njim!) Poglej, predno je Stoner zapustil motor Rossiju je z njim zmagal zadnje 3 dirke. Takoj po tisti dirki, so imeli naslednji dan tam testiranja - Valencia. Stoner suvereno prvi z motorjem, ki ga je prvič vozil, to je bila l.2010 honda. Rossi 15. z 1,5sec zaostanka. Pa jst nevem kako si lahko nonstop mečete pesek v oči. Stoner postavi Hondo na 1. mesto na testiranjih. Rossi pa postavi 15. čas. In potem je kar naenkrat namesto Ducatija Honda tisti najboljši motor na gridu. Dobro jutro. Dejstvo je, da Stonerja večino ljudi ne mara, ker ga je prvi resno začel ogrožat in premagovat. To je zelo lepo objasnil tudi Livio Suppo v intervjuju :) Dejstvo pa je, da bi bil Rossi definitivno bolj konkurenčen, če bi ostal na Yamahi ampak to zdej nima nobene veze.
lioon
07. 03. 2012 23.32
+5
Pa ko se že tako spotikate ob njegova "zgolj" 2 naslova...bomo vidl, koliko jih bo Rossi pridelal v 4 letih na Ducatiju. Če bo sploh vztrajal tako dolgo. Imam pa občutek, da se to ne bo zgodilo.
španjolskasupast4r
08. 03. 2012 09.20
+0
lioon tis ossu.,kt sta slapy i slose.sloner je na dukati konču na 4mesto za rosijem,k je dirku sa berglama i ga ni bilo nekaj dirk.sloner je zmagu sa dukati k je jorge že bio prvak.
motorrader
08. 03. 2012 10.47
-2
kaj ma to veze lioon, jih ima pa ROS že samo z hondo dosti več. in konec koncev je za enkrat 9 proti 2 pa se lahko na glavo postaviš, bo še zelo dolga...
Omen3
08. 03. 2012 20.25
+1
BTW Lioon,Stoner nima dveh naslovov na Ducatiju....
lioon
08. 03. 2012 20.37
+1
BTW Omen3 vem, da nima dveh naslovo na Ducatiju. LOL. Kakšen komentar pol izstreliš. Pa ravno ti, ko bi od tebe pričakoval kakšen argument.
Omen3
08. 03. 2012 21.05
+1
@lioon A si prebral kaj si napisal sam? " Pa ko se že tako spotikate ob njegova "zgolj" 2 naslova...bomo vidl, koliko jih bo Rossi pridelal v 4 letih na Ducatiju." Če še enkrat dobro prebereš,izgleda kot da je tako mišljeno (vsaj meni)....