MotoGP

Stoner ni navdušen nad novo hondo RC213V

Mugello, 17. 07. 2012 20.21 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Aktualni svetovni prvak Casey Stoner je v Mugellu testiral novi Hondin motocikel RC213V. Z močjo pogonskega agregata je bil Avstralec zadovoljen, ne pa z novo šasijo, ki mu ne leži.

Avstralec Casey Stoner, ki se je na zadnjih dveh dirkah znašel v težavah, je imel na ponedeljkovih testiranjih v Mugellu priložnost preizkusiti nov Hondin motocikel RC213V. Z močjo novega pogonskega agregata V4 je bil zadovoljen. Kljub temu 26-letni dirkač za Kalifornijo, kjer bo naslednja dirka razreda motogGP, ni naročil novega motocikla RC213V, saj ni bil zadovoljen z njegovo šasijo.

Casey Stoner ni zadovoljen s šasijo nove honde RC213V.
Casey Stoner ni zadovoljen s šasijo nove honde RC213V. FOTO: Reuters

Pri Hondi so upali, da bodo z RC213V korak bližje k odpravi težav, toda Stoner na novi šasiji ni opazil izboljšav. Avstralec je sicer zabeležil tretji čas testiranj z 1:47.551 in zaostal samo za Jorgejem Lorenzom ter moštvenim kolegom Danijem Pedroso. "Z novim pogonskim agregatom sem zadovoljen. Občutek je mnogo boljši in na tej progi sem lažje manevriral. Nad motociklom imam boljši nadzor," je za MCN povedal aktualni svetovni prvak, ki pa nad novim motociklom kljub temu ni navdušen: "Nova šasija ni prinesla prednosti ali pozitivnih izboljšav, zato bom ostal pri standardnem motociklu. Spredaj nisem imel boljšega občutka in oprijem zadnje pnevmatike ni bil najboljši. Nisem mogel dirkati, kot to lahko s sedanjim RC212V motociklom. Običajno se na novi motocikel hitro prilagodim in najdem dobre lastnosti, toda tokrat se nisem imel česa veseliti." Dvakratni svetovni prvak, kot kaže, ostaja na sedanjem Hondinem motociklu, a pred naslednjo dirko, ki bo čez 13 dni v ZDA, se lahko še marsikaj spremeni.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (59)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Nicholas Ver?
18. 07. 2012 14.57
KJE JE VIDEO?
rko
18. 07. 2012 13.34
-1
bogi revček :( šmrc haha
chiri
18. 07. 2012 14.24
+4
A to si mislil na dohtarja z več kot sekundo zaostanka za najboljšimi. Res je bogi revček.
viking76
18. 07. 2012 14.29
-4
on ne more biti za najboljšimi, če je on najboljši, kakšne ti strelaš. Drugi morajo njega lovit in ne on njih.
burner85
18. 07. 2012 16.51
+2
chiri, če si prejšn teden začeu spremlat motogp se raje ne ukvarjaj s tem in se vrni nazaj zizat :))
chiri
18. 07. 2012 17.57
+1
burner85 res si bogi in ne sodi drugih po sebi . Veš jaz sem še iz časov Agostinija, če ti to kaj pove.
tobymoody
18. 07. 2012 22.56
+4
mala_zaba
22. 07. 2012 21.59
+4
chiri...a pol ti pa že mah po hrbtu raste.če si ti izčasov agostinija,sem se jaz bojeval v soški fronti
burner85
18. 07. 2012 11.20
+4
honda je dobila nov motor, kaj pa pr ducatiju? ene par delov za šasijo pa pokvarjen ECU zarad katerega je rossi padu, samu tiho naj bo in naj bo srečen da se kej premika okrog razvoja.
hrc1
18. 07. 2012 12.06
+6
Ducati je v zadnjih dveh letih tolko vsega menjal da glava peče rezultatov pa še vedno ni :) taqo da si ti lahko tiho
viking76
18. 07. 2012 12.26
-4
Stoner uničil Dučeta, Rossi ga popravlja. Stoner bo uničil Hondo, kdo jo bo popravljal?
alko02
18. 07. 2012 12.58
+5
honde ni treba nobenem popravljat ker je daleč nad dukatijem
burner85
18. 07. 2012 13.17
-1
ej herc, pr hondi non stop kaj razvijajo in se ne govori toliko o tem ke je to pri njih samoumevno, ducati je pa edin čez zimo neki novga prpravu, novga pogonskega agregata zgleda da tut v laguni ne bojo mel, tako da bodi TI tiho.
chiri
18. 07. 2012 14.22
+0
burner85 Aha, dohtar je padu zaradi napake na motorju, ko pa Stoner pade (letos enkrat) je pa on kriv.18 mesecev je že minilo, rezultatov od razvijalca pa noče in noče biti.
burner85
18. 07. 2012 14.47
+0
čiri poglej kaj se mu na hondi dogaja, še eno leto bi ostal pa bi se zgodba ponovila kot pri ducatiju. govorim o sprednjem oprijemu in nezadovoljstvu na mopedom....
hrc1
18. 07. 2012 15.05
+0
burner85 glede tega pa se strinjam s tabo... hvalabogu da gre letos v penzijo oz. je žena kupila lanc za njega
burner85
18. 07. 2012 16.53
-1
čiri ne da je stoner letos (enkrat) padu po tvojem mnenju, stonerj je letos ZAČEU padat, hihihihi :))
chiri
18. 07. 2012 20.00
+0
Dohtar pa napreduje z svetlobno hitrostjo. Še samo sekundo na krog izboljša in bo blizu Stonerja
lioon
19. 07. 2012 09.58
+2
@burner85 ko je Rossi dobival nove motorje in gume narejene posebej ZANJ pa nisi bil glasen? Seveda, da ne, ker takrat še nisi spremljal MotoGP-ja! Si bil glasen takrat, ko so Stonerju dostavljali tudi po 2 leti stare dele namesto novih, ko je bil pri Ducatiju? Si spremljal, ko je bil Rossi glasen, kako Stoner ne iztisne vse iz Ducatija kot bi lahko? SAMO TIŠINA vsi pametnjakoviči tukaj. Sami primitivci, ki sodite nekoga po člankih iz 24ur. Sej taki itak ste vsi po vrst, samo jokate, kako ni denarja in kako gre Slovenija u maloro, namesto, da bi poprijel za delo. Lenobe ene, najlaži je pljuvat po nekomu v komentarjih.
hrc1
19. 07. 2012 11.42
+1
lioon kaj pa tebi je tableta popustila ?? Slovenija gre v maloro in denarja tudi ni... firme grejo v stečaj ker si tajkuni itd. žepe polnijo... potem pa ti delaj par mescov za minimalno plačo ki je na koncu še ne dobiš po možnosti !!! cene grejo gor plače dol !!! očitno še enim kot si ti zelo lepo gre !!!
lioon
19. 07. 2012 15.22
-1
hrc1 ti nisi omembe vreden in s tem svojim komentarjem si sam pokazal kako si spran od medijev. Žalost.
hrc1
19. 07. 2012 16.32
+1
Očitno še živiš pri zelo premožnih starših in dokler ti gre lepo so fsi ljudje kateri so brezposelni leni :) daj ne mi s taqimi ti živiš v svojem svetu in ne vidiš realnega stanja
lioon
19. 07. 2012 19.02
-1
Brez skrbi, da vidim realno stanje. Odpri oči, razmišlji s svojo glavo in ne vzemi neki za sveto kar preberš tukaj na portalu ali vidiš na tvju na poročilih. Manipulacije so iz povsod iz vseh strani.
Gustanj
21. 07. 2012 21.49
+1
hiterkstrela
18. 07. 2012 11.08
+0
nevem, ka ima toner sploh za kometirat rc 213v, saj gre v zasluženo penzijo, letos pa itak nebo prvak, tak da honda more dat vse moči v vrhunske španske drkače, hahah
zapy10
18. 07. 2012 09.22
+2
zanimivo kk je spet ta članek napisan . Čist drugač se ga prebere v originalu . Že spet na tem portalu dokazujete kako so pisci člankov pristranski in zaničevalni do nekaterih dirkačev . me pa zanima zakaj ne objavite kaj je povedal rozzi o " novem " Ducatiju in pa ,da se je na testiranju tudi kotalil po pesku po drugi strani pa tko in tko njegov rezultat testiranj pove vse .
graver
18. 07. 2012 09.54
+0
kaj pa ma veze, če je rossi na testiranju padu?drugače ni pa nič takega povedu, edino da niso probali usega materiala in motor zaradi njegovega padca (njegove varnosti) še ni bil u celoti preizkušen...
burner85
18. 07. 2012 09.59
+4
trot od zapija, padu je zaradi felerja na novem ECU-ju....
joco46
18. 07. 2012 09.09
+4
saj mu ducati tudi ni vec lezal zato je pa sou stran sedaj mu pa honda ne lezi pa gre u penzijo
graver
18. 07. 2012 09.53
+3
duke-boy
18. 07. 2012 09.59
-1
pa še vseeno je dosegal boljše rezultate kot pa 46 :)
hiterkstrela
18. 07. 2012 11.19
+0
pa veliko manj keša zaslužil firmi, pa razbil vsaj 50 motorjev, itd.....
joco46
18. 07. 2012 12.46
+2
duke-boy bo pa moral dirkati se ene 10 sezon pa tudi malo boljse dirkati kot pa sedaj da bo dosegal boljse rezultate kot pa 46
Lord Slo6
18. 07. 2012 15.57
+1
ohoho če bi stoner dirkal še 20 sezon nebi/nebo dosegel takih rezultatov kot jih je rossi v svoji karijeri (:
duke-boy
19. 07. 2012 13.00
+1
joco46
19. 07. 2012 13.45
-1
rossi fani smo skozi rossi fani nekateri ste pa eno leto stoner fani pol naslednje leto lorenzo fani pol spet stoner fani in zgodbica se ponavlja sam pazi da ze mogoce drugo leto nebos med rossi fani
duke-boy
19. 07. 2012 15.33
+4
se ni za bat... Stoner fan sem od leta 2006 prej pa nisem bil nikogaršnji fan, in verjetno bo tudi tako ko Casey odide. Nisem pa bil nikoli tip navijača kot vas je večina Rossi fanov, ki v prvi vrsti sovražite, zaničujete in ponižujete Rossiju konkurenčne dirkače šele potem pa navijate za Rossija, kar je najbolj žalostno. Najboljše izmed vsega pri vas je pa to, da krivite Stonerja, da je Rossi na motorju, na katerem je Stoner zmagoval, samo en povprečen dirkač, ker mu je kao taki motor pustil, hja itak! hahah
KR2007
18. 07. 2012 00.10
+5
Spredaj nisem imel boljšega občutka in oprijem zadnje pnevmatike ni bil najboljši. Nisem mogel dirkati, kot to lahko s sedanjim RC212V motociklom. letošnji Hondin dirkalnik se imenuje RC213V, 212V so bili 800 kubični
hrc1
17. 07. 2012 23.36
+4
Jas pa nisem navdušen nad njim
lioon
19. 07. 2012 09.47
-2
meglic91
17. 07. 2012 22.33
+9
pa nemoreš vrjet da stoner spet neki joka
Simon Štih
17. 07. 2012 22.32
+29
No vsi k ste pluval po Rossiju kak slab voznik je in kak car je Stoner,zdej mate čisti dokaz,da samo manše napake v nastavitvah in že se ne moreš pelat tko k se znaš.Problem ima tudi z samo šasijo in z kontrolo prvega konca in sedaj ima Stoner probleme pa magar vozi Hondo z katero je lani use zmagoval.K ste vsi pisal,da je Rossi slab,da je Stoner pokazu kak se vozi Ducati kr je špica voznik.Jaz sem navijač Rossija in zame je eden največjih carjev in talentov vseh časov,je pa dejstvo,da vsi moto gp vozniki so zelo dobri,ampak tuki odločajo malenkosti.Vsak ma svoj stil vožnje in enem bolj paše tak motor,enem bl drug.Velika vloga je tukaj igrajo nastavitev motorja in kvaliteta elektronike in sama manša napaka na nastavitvi in že ne moreš v špico pridt.In tuki se lepo vid pri Stonerju,da ni use od voznika,da če nimaš matrjala,ki je dobr in ti odgovarja ne moreš pridt na vrh.Jaz sm prepričan,da če bi se Stoner zdej usel na Ducati neb nč bolši rezultat naredu od Rossija.Rossi je kr dobr popravu Ducati kak je blo,čeprov mogoče nikol ne bo več najdu stare forme,ampak mal več spoštovanja do njega,k tuki večina komentira k sploh še ni probala dirkat,tuki pa fantje tišijo 350na uro in celo dirko vozijo na meji in ne tko pametovat k da ste sami svetovni prvaki tuki.Go Rossi
burner85
18. 07. 2012 08.53
+2
stoner je spet fasou bolezen sprednjega oprijema, ampak za njegov "izjemni talent" to sploh nebi smeu bit tak problem :P
duke-boy
18. 07. 2012 09.56
-4
Rossi ma bolezen sprednjega oprijema že sezono in pol, pa se tut pri njegovemu "izjemnemu talentu" zelo pozna, med tem ko se Stonerju ne pozna tako zelo na Hondi in se tudi ni tako zelo poznalo pri Ducatiju. :)
burner85
18. 07. 2012 12.04
+3
seveda jo ma, če mora porpavt bolezen k jo je stoner zapustu. Poglej pr hondi zdej, če bi stoner ostal še eno sezono bi se zgodba v celoti ponovila...
viking76
18. 07. 2012 12.24
+1
kot sem že dejal, Stoner je uničeval Ducati 4 leta in to sedaj nadaljuje v Hondi.
duke-boy
18. 07. 2012 13.22
+3
hahah... Vedno me nasmeji primitivnost in nerazgledanost "Rossi fanov" (beri: Stoner haterjev), ki krivijo Stonerja za nekonkurenčnost Ducatija in zdaj Honde. Pri Ducatiju vsi vemo da je kriva karbonska šasija, pa ne mi zdaj raznimi forami ven hodit). Glede Honde pa sem že v spodnjem komentarju vse povedal, da o gumah ne govorim. Ker verjamem da gledate dirke, ker ste vsi "hudi GP fani" vidite, kaj dela Stonerju na motociklu. Mislim da so stvari očitne!
burner85
18. 07. 2012 14.12
+4
kaj pa dela, nazadnje se je v pesek zapeljou ker je kao krajšou linijo ne? na prejšnji dirki je pa v pesku tut ostal ker ga je očitno zapustu njegov "izjemni" talent :) hihihihihi
duke-boy
18. 07. 2012 21.39
+1
Kaj res ne premoreš bolj zrelega komentarja? :) pa ne bi škodlo če bi kak komentar dvakrat ali pa trikrat prebral da ga boš v celoti razumel oz. da boš pravilno prebral.
duke-boy
17. 07. 2012 21.53
+14
Ne bi rad govoril v prazno, ampak morem rečt, da se mi zdi izredno zanimivo, da Stonerju ne gre odkar je napovedal odhod iz MotoGPja, Pedrosa pa vozi odlično. Rad bi videl, da bi se poslovil kot prvak, ker si zasluži tretji naslov, čeprav marsikomu ni pri srcu zaradi svoje "hladnosti". Vidi se, da je v paddocku zaradi dirkanja in ne zaradi samopromocije, marketinga itd... Casey se sploh ne trudi pridobiti publike na svojo stran pa premaguje dirkače z največjo podporo in precej višjo plačo, kar nervira ostale navijače in to mi je pri njemu všeč.
Julij Cezar
17. 07. 2012 21.59
+9
Se strinjam resno se bo moral v roke uzet, če želi v drugi poovici sezone premagati Lorenza in Pedroso ki sta ta hip v boljši formi in boljšem izhodišču.
antonino
17. 07. 2012 22.22
+7
stonerju verjetno ni vseeno, da se je odpovedal nadaljnemu dirkanju zaradi tečne babnice.
KR2007
18. 07. 2012 00.05
+4
@duke-boy s temle zadnjim stavkom se pa ne strinjam. a misliš, da Stoner vozi za drobiž? je 2. ali 3. najbolje plačani dirkač v motoGP
duke-boy
18. 07. 2012 09.52
+6
KR2007... Seveda ne vozi za drobiž in imaš prav, res je 3. najbolje plačani dirkač. Res sem malo blesavo napisal, v mislih sem imel celotni zaslužek in ne zgolj plačila od delodajalcev, se opravičujem. Večina dirkačev trži svoja imena in s tem precej zaslužijo. :)
nubar
17. 07. 2012 21.02
+3
ma stoner je seronja največja.......
hiterkstrela
17. 07. 2012 21.18
-2
ma celi repsol team so ena španska nadeljevanka, kengoru pa je tak dudo fasal.....
zapy10
17. 07. 2012 22.27
+4
ti boš govoru o dudi k si še na zizi ,dete !
hiterkstrela
18. 07. 2012 11.23
+3
bi ti blo teško pri srcu, če bi se srečala,)))))))
g33ky_fr34k
18. 07. 2012 12.06
+0
za Repsol Hondo vozita dva izjemno hitra dirkača!!