MotoGP

Stoner: Lepo je tako končati sezono!

Valencia, 07. 11. 2011 11.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Avstralski motociklist Casey Stoner je zadovoljen z zaključkom sezone v Valencii, kjer je z zmago sklenil tekmovalno leto. Svetovni prvak je zadnjo preizkušnjo dobil po fotofinišu, razlika pa je znašala 15 stotink.

Avstralski motociklist Casey Stoner (Honda) je sezono v Valencii zaključil na takšen način, kot jo je marca v Katarju začel. Z zmago je na najlepši možni način končal tekmovalno leto in naslov svetovnega prvaka, ki si ga je privozil na Phillip Islandu, potrdil v Španiji. "Celoten dirkaški vikend so bile razmere tako spremenljive, da je bilo kar koli napovedovati nehvaležno. Dobro smo se znašli, uživali na dirkališču in ob koncu nam je uspelo tisto, kar je bila naša tiha želja,“ je po zmagi povedal avstralski motociklistični as Casey Stoner.

Casey Stoner
Casey Stoner FOTO: Reuters

Ob koncu dirke je sicer vodstvo po napaki Stonerja prevzel Ben Spies (Yamaha) in ko je že kazalo na njegovo zmago, je fotofiniš dobil svetovni prvak. "Po moji napaki je Ben prevzel vodstvo in kazalo je na njegovo zmago. Pri zaviranju sem počasi začel pridobivati nazaj stotinke, se mu v zaključku povsem približal, nato pa z nekaj sreče prišel do zmage. Ne glede na razmere sem motocikel v zadnjih metrih privil do konca. Lepo je sezono končati na tak način,“ je še dodal zmagovalec zadnje dirke sezone.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (45)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

zapy8
08. 11. 2011 22.45
Omen...... glede na tvojo sliko se spoznaš na lazanje ?
Tajkun Pirc Musar
08. 11. 2011 09.24
Bravo Casey. Se vidi kdo je najbolši!!!
Omen3
08. 11. 2011 09.14
@64990090 Če bi ti prej dobro prebral,preden odpišeš...... In glede na tvojo sliko (Ducati) bi lahko bil bolje seznanjen z zadevami..... Ker je Stoner najbolje vozil Ducatija,sem primerjal njegove dosežke od 2007-2010.In že tu se vidi nazadovanje rezultatov.Logično je ,da potem drugi dirkači (ki slabše vozijo "isti" motor) ne morejo doseči več. Dejstvo je da je Ducati težko vodljiv kakršen je zdaj in ga niti dva dirkača v isti ekipi nista mogla voziti dobro.S takim motorjem se nikoli ne pride do konstruktorskega naslova.Zato ga je potrebno spremeniti,da ga bodo lahko dobro vozili tudi drugi (in ne samo Stoner). Ker je Stoner najbolje vozil Ducatija,bi lahko od Rossija bil na Ducatiju boljši le on sam.Ostali pa so itak na dirkah za Rossijem.Ne vem kateri dirkač bi ga potem bolje nadomestil na Ducatiju.Potem pa jaz bluzim... Zakaj je to že tretja različica Ducatija?Ker poskuša Rossi z ekipo (zaradi zgoraj navedenih razlogov) iz osnove spremeniti zasnovo motorja,Ducati pa se je temu (delno) upiral. Zdaj bodo vsaj pristali na NE-karbonski okvir,ko pa bodo požegnali še druge željene spremembe pa bodo (upam) nastopili boljši časi za Ducati (in Rossija). Trenutno je Honda precej pred Ducatijem (ne vem zakaj omenjaš da je svetlobna leta pred vsemi - jaz tega nisem napisal).Sigurno bi Stoner bolje vozil Ducatija letos kot Rossi,ampak ne samo zaradi znanja ampak tudi ker je že nekaj let na Ducatiju.Rossi pa se na "karjolo" privaja prvo leto. Ampak misliti da bi Stoner tudi z Ducatijem letos postal prvak je čista utopija in razmišljanje pre-zagrizenih fanov Stonerja.Mogoče ena zmaga,kakšne stopničke (in kakšen pesek) in to bi bilo vse. Stoner je letos pokazal največ,to je res,ampak brez Honde ne bi bil prvak. In kolikokrat je bila na drugem mestu letos za Stonerjem druga Honda (Dani,Dovi).Če Stonerja ne bi bilo na Hondi bi si te "zmage" razdelili drugi.Če bi postal prvak Lorenzo je to zato ker je dober dirkač,ker Yamaha najman zaostaja za Hondo in ker je bil za Stonerjem najbolj konstanten čez sezono. BTW,(da se ne boš preveč za jezik ugriznil) izpit za motor imam že več kot 20 let,tako da lahko jaz tebe zapeljem kakšen krog....
bosscoreli
08. 11. 2011 09.01
to je največja VAGINA - stoner mislim ma verjetno največji talent, sam je pa še vedno VAGINA.
wolf100
08. 11. 2011 08.27
upam da bodo drugo leto najdl, druga komentatorja za moto gp, sploh ta Skubic nč ne paše tja.
64990090
08. 11. 2011 07.04
zapy8 07.11.2011, 22:38 oprosti Rossiju zmotil se je mislil je 18 mesecev.
64990090
08. 11. 2011 07.02
Omen3 Nemorem kaj da ti nebi napisal ko ži tako izpostavljaš samo Stonerja. 2007 - 367 točk (1o zmag) 2008 - 280 točk (6 zmag) 2009 - 220 točk (4 zmage) 2010 - 225 točk (3 zmage) 2011 - 139 točk (0 zmag) letošnjo sezoni si pa namerno izpustil? A si ugotovil da je letošnja sezona najslabša sezona Ducatija in Rossija in da ima že tretju različico motorja GP11.2. (Dokler ne bo Ducati popolnoma sprejel odločitve o vseh drastičnih spremembah napredka ne bo.) Mislim da so vse želje in drastične spremembe v GP11.2. Nova elektronika, vzmetenje, okvir....celo Rossi je nov!!! Mal ga ti bluziš. O svetlobnih letih Honde pred Ducatijem pa raje naj najdejo boljšega voznika pri ducatiju pa bojo kakšne stopničke tudi padle. Če Honda nebi imela Stonerja bi letos bil Lorenzo prvak a se ti nezdi. Pdrosa je žecelo kariero na Repsolki pa nič, Dovi že 2leti pa nič, Simoncelli je imel tudi vso podporo pa nič. Torej ali se ti še kar zdi daje Honda svetlobno leto pred ostalimi.... Raje te naj kdo enkrat pelje z motorjem da boš videl kako sploh zgleda na motorju.
Omen3
08. 11. 2011 00.36
@Zapušek, ti si užaljeni ex-Honda Rossi fan (pa še kaj) z žaljivimi izjavami in s tabo nima smisla izgubljati časa.... @lioon Zaradi različne teže in različnih stilov vožnje težko primerjaš Stonerja in Rossija na Ducatiju.Dejstvo je da je tega Ducatija Stoner vozil bolje kot Rossi. Boljša primerjava se mi zdi,če se vzame lanska in letošnja sezona Stonerja in primerjava Ducati / Honda. Lani je imel Stoner 3 zmage in 225 točk,....letos pa 10 zmag in 350 točk.Glede na to da je to dosegel isti dirkač,(ki ga imate za najboljšega zadnje čase) je zadeva popolnoma jasna.Honda je trenutno "svetlobno leto" pred Ducatijem.In Stoner je imel srečo,da je prestopil k Hondi,ker v nasprotnem primeru tudi slučajno ne bi bil letos prvak. Tega Ducatija pa itak noben drug ni razumel (in dobro vozil) kot pa Stoner.Tako da pretirano grajati Rossija zaradi tega,če je bil kdo na kvalifikacijah pred njim je brez veze.Na dirki so se (običajno) stvari postavile na svoje mesto in je bil Rossi prvi med Ducatiji.Kar pa še vedno ni dovolj dober rezultat,ne za Ducatija in ne za Rossija. Upam,da ga uspejo porihtati za drugo sezono.
lioon
07. 11. 2011 22.56
@Omen3 Ravno zato sem primerjal Stonerjvo najslabšo sezono z Rossijevo zdaj najslabšo :) Stonerja ne mormo krivit za nič, ker je delal čudeže z Ducatijem. Za Rossija pa nevem, sej je sam povedal, da ne razume tega motorja...Sicer pa je med letom Rossi kar hvalil 1000cc Ducatija na testiranjih tko da so pričakovnja po moje vseeno visoka.
zapy8
07. 11. 2011 22.38
omen............zmerom ko ti zmanjka materjala začneš metat neke številke,točke ,letnice itd. !!! ko je Stoner hotu kkšno izboljšavo ni blo denarja al pač neki so mu vrgli pod nos temu makaronarju bi še pa napravo za rit brisat montiral na sedež ,če bi reku ,da se bo s tem hitrej pelu ! in JA tam k je letos Ducati je kriv The doctore ,in se že sprijazn s tem !!!!!!!!! pa btw .......tistih njegovih 18 sekund o nastavitvi Ducatija še kr trajajo verjetn ,da se je kej naučil npr. kako bit ne podcenjevalen !11
Omen3
07. 11. 2011 22.09
Lioon,saj se strinjamo da je Stoner odličen dirkač. Samo Ducati je že v dobi Stonerja počasi nazadoval,glede na druga moštva.Prav tako glede na osvojene točke (in zmage). Stoner (Ducati) 2007 - 367 točk (1o zmag) 2008 - 280 točk (6 zmag) 2009 - 220 točk (4 zmage) 2010 - 225 točk (3 zmage) Padec je kar očiten,pa ne moremo reči da je tega kriv samo Stoner,kajne?Zato tudi Rossija ne moremo kriviti za vse kar ni dosegel Ducati.Dokler ne bo Ducati popolnoma sprejel odločitve o vseh drastičnih spremembah napredka ne bo. In jutri še ne bo dokaj znano kaj bo za pričakovati v naslednji sezoni,vsaj za Ducati ne. Rossi in Hayden naj bi samo testirala novi twin-spar alu okvir.Baje se bo nov motor 2012 testira šele februarja naslednje leto.
Janez Manfreda
07. 11. 2011 21.57
jakic10 Blaaaaaaa to ti praviš, ker zate dirka samo Valentino in on je vse...Počas bo šel v penzijo in to hmal, ker za njim prihajajo mlajši in vse hitrejši dirkači...
lioon
07. 11. 2011 21.50
@jakic10 Jutri bodo itak testi 1000cc motorjev tko da bomo mel približno sliko, kaj lahko pričakujemo od koga... :)
jakic10
07. 11. 2011 21.43
Jantan8107.11.2011, 16:14 ko bi ti kaj spremlal gp bi vedel zakaj je šel rossi k ducati-ju 1-lorenco je delal zgago in sta se sprla lorezna so imeli raje ker je bil ravno prvak tisto sezono pa še rossi bo enkrat moral končati karjero (nažalost) in si jo želi končati kot italjan pri italjanski znamki =)
Neo VVL
07. 11. 2011 21.43
letos je imel tudi malo sreče, kajti če ne bi bil pedrosa tok poškodovan bi ga resno ogrozu
jakic10
07. 11. 2011 21.39
lioon07.11.2011, 21:19 see strinjam pa če prou sm za rossija in mislim da se bo rosi kmalu vrnil v stilu the doctorja ;)
lioon
07. 11. 2011 21.19
@SPORT-MAN "Odkar je Rossi presedlal na Dučija je Yamaha počasi začela 'razpadat" Kako je Yamaha začela razpadat sedaj, ko ni več Rossija? Si ti resen? Poglej si lestvico, Lorenzo bi bil že zdavnaj prvak, če nebi bilo Stonerja. Kje ti vidiš razpad Yamahe mi ni jasno. Vidim pa razpad Ducatija: 2011 Rossi Ducati - 139 točk Hayden Ducati - 132 točk 2010 Casey Ducati - 225 točk Hayden Ducati - 163 točk Bo pa že jutri dokaj znano kaj boš lahko pričakoval naslednjo sezono. Neumne izjave pa zadrži zase.
lioon
07. 11. 2011 21.09
@SENNA1 Pa kje ti živiš človek? Kakšen pritisk neki? Se ti vid, da si gledal le posnetek Lagune iz 2008 in še to letos, ker kaj dlje MotoGP-ja definitivno ne spremljaš. Zakaj to vem? Ker govoriš neumnosti! Zmagal je noben drug kot Stoner. Kakšna Honda lol :) 4 tovarniške na paddocku 2 Yamahe, ki nista nikoli tako podhranjene kot to opevata Kržišnik in Skubic. Sicer so pa taki komentarji le tukaj v Sloveniji, v tujini takih primitivizmov ne prebereš.
corsa46
07. 11. 2011 20.15
Ajde,sej je ok,da je Sto prvak. Edino kar me moti,je njegov dolgočasen stil,pustimo,ko gre počez na dolgih ovinkih...to obvlada in to je to,nič posebnega! Niga čez Rossija in preminulega Simoncellija!! Tu je,da se ti naježi koža,ko gledaš!!
lisjak33
07. 11. 2011 19.03
odkar je rossi prestopu k ducatiju sta začela oba razptko yamaha kot ducati! pa da ne bo pomote! sem navijač ducatija, nasploh italjanske tehnike sam realno z slabšim motorjem je lansko leto stoner zmagoval!!!! spoštujem rosija, spoštujem hondo in yamaho pa tud takoj za ducatijem navijam za suzuki sam rezultati kažejo svoje!!!!!!!