MotoGP

VIDEO: Rossi nezadovoljen s testiranji v Sepangu

Sepang, 01. 03. 2012 17.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Devetkratni svetovni motociklistični prvak Valentino Rossi na testiranjih v Sepangu s svojim jeklenim konjičkom Desmosedici GP12 še zdaleč ni dosegal pričakovanih rezultatov, kar ga je zelo potrlo.

Valetnino Rossi z rezultati ni zadovoljen.
Valetnino Rossi z rezultati ni zadovoljen. FOTO: Reuters

Valentino Rossi je uvodni dan testiranj v malezijskem Sepangu osvojil peti čas, za vodilnim dirkačem dneva Caseyjem Stonerjem pa zaostal malo več kot sekundo. Priljubljeni Italijan je sicer v nadaljevanju zaostanek zmanjšal, vse več dirkačev pa je bilo od njega hitrejših. "Testiranja so bila negativna. Zaostanek smo sicer zmanjšali, vendar smo zadnji dan šele na desetem mestu. Vse, kar smo poizkusili izboljšati, se je izjalovilo. Sicer smo vse bližje Stonerju, vendar so sedaj ostali dirkači pred nami. To nas zelo skrbi. Nova elektronika nam dobro služi, vendar sem prepočasen v ovinkih. Nekaj težav pa sem imel tudi pri pospeševanju,“ je na novinarski konferenci po testiranjih nezadovoljno razlagal Rossi.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (103)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

wellcraft
06. 03. 2012 19.39
+10
Rossi bo tud s to drvarnco še prvak.
Paklenik
05. 03. 2012 12.44
+3
Vse ni tako črno kot izgleda, kdor je bral Rossijevo avtobiografijo ve o čem govorim. Je pa dejstvo, da je ducatija zelo težko uštimat in je to precej težje, kot pa Japonske motorje. Rossi pa je borec in se bo še naprej trudil in je to samo še dodaten motiv za delo in nadaljne delo.
Paklenik
05. 03. 2012 12.46
+1
Dejstvo je, danas kot kaže spet čaka še ena dologačasna sezona v Moto GP. Še sreča da sta tu še Moto 2 in Moto 3.
savinjon
05. 03. 2012 17.28
+3
sezona se še ni niti lotila in že panika...realna slika se bo pokazala komi po par dirkah..
chiri
05. 03. 2012 20.55
-3
Dolgočasna sezona mogoče za rossi fane, za ostale bo pa še kako zanimiva. Na štartu prve dve vrsti Stoner, Pedrosa, Lorenzo, Doviziozo, Spies, Hayden, nekje v ozadju pa dohtar. To bo še zanimivo.
Paklenik
06. 03. 2012 11.00
+3
Govorim o epskih dvobojih nenehnih prehitevanjih, ne glede na to kdo zmaguje, kar v Moto2 in moto3 bo, v moto GP pač realno tega ni za pričakovati.
Paklenik
06. 03. 2012 11.03
+6
Še posebej pa ker je honda izgubila najboljšega voznika, ki je bil brezkompromisen in pravi fajter.
flamengo
05. 03. 2012 08.22
+2
Očitno se pri dukatiju vedno bolj zavedajo, da so naredili napako, ko so caseya spustili k hondi, saj njihovo kanto lahko samo on vozi. Vrhunsko je ne more voziti niti veliki rossi.
Nejc Žel
03. 03. 2012 07.53
+6
stonerja resuje sam honda :) prvi drugi stoner-pedrosa torej odlicen motor honde :) upam da se mal yamaho ustimajo pa da polulajo stoncija :) go 46!!!
duke-boy
03. 03. 2012 10.30
-1
ali pa Stoner rešuje Hondo... po petih letih brez naslova, k Hondi pride Stoner in osvoji prvenstvo, medtem ko je Pedrosa na tej Hondi imel večkrat priložnost da osvoji prvenstvo pa ga ni. Kdo zdaj koga rešuje? kdo se bo pa na koga polulal pa bomo še videli čeprav mislim da se to že ve!
motorrader
03. 03. 2012 10.37
+7
honda rešuje stonerja ker je očitno da je honda trenutno najboljši motor, kar se vidi po pozicijah ostalih hondistov.
eisen kreuz
03. 03. 2012 12.20
+13
honde ni razvil stoner to naj vam bo jasno !!!! stoner brez honde bi jahal kenguruja !!!
chiri
03. 03. 2012 12.58
+4
Le kako sem mogel pozabiti,da je hondo razvil dohtar, potem je razvil yamaho, sedaj pa razvija dučeja, samo duče se mu ne pusti.
duke-boy
03. 03. 2012 18.54
+2
motorrader... ja na testiranjh je eno na dirkah je pa drugo! poglej si rezultate prejšnje sezone... Honde so bile strašljivo hitre pa vseeno sta Lorenzo in Spies kar nekaj krat premagala ostali 2 tovarniški Hondi samo Stonerja ne... Nekaj je že v motorju vse pa vsekakor ne... Stavim da npr. Abraham ali pa Hayden na Hondi nikoli ne bi bila tako hitra kot je na njej Stoner. pa za vse ki ste pametni glede tega čigavo Hondo vozi Stoner... od takrat ko je Rossi "razvijal" Hondo je minilo že kar nekaj časa in se je tudi marsikaj spremenilo, tak da jaz sem prepričan, da na teh Hondah danes ni nič Rossijevega, tako kot na današnjem Ducatiju ni nič Stonerjevega... ta nakladanja o razvoju so mlatenje prazne slame!
jack91
04. 03. 2012 14.17
+13
Pomembno je samo to, da so v ospredju japonci... Pa naj bo yamaha, honda, suzuki, kawasaki, čisto vseeno.... Samo da ni ducati... Sem bil zvest navijač rossija in imam yamaho rossi replico, odkar je šel na ducatija ni več moj favorit...Kar se pa tiče stonerja pa rossija pa mislim da ni primerjave, sedaj ima stoner pač boljši motor in to je vsa umetnost... Tako kot je bilo 2 ali 3 leta nazaj, ko je imel ducati najboljši motor pa so stonerja na veliko hvalili, da je nevem kaj, rossi ko je bil pa vedno 1 ali drugi je bil pa zaničevan, oziroma(so že govoril o upokoju pa bla bla) Stoner je takrat bil prvak zaradi boljšega motorja... V ovinkih je rossi prevladoval, ko je pa prišel na ravnino je pa popušil in to večkrat zapored, potem so pa novinarji vsi veseli govorili da je nov čudežni deček na stezi pa bla bla v ovinkih pa za 3-4 razdalje motorja za rossijem.... Ni pa stoner slab dirkač da se ne bomo narobe razumeli, samo 1 naslov je dobil zgolj in samo zaradi motorja!!!
eisen kreuz
04. 03. 2012 17.43
+4
duke-boy
04. 03. 2012 23.19
-3
jack91... že stokrat slišano! Po mnenju vas, ki vam Stoner pač ni simpatičen, ima Casey vedno kadar je uspešen najboljši motor... potem je Rossi v GPju najmanj 4-5 naslovov osvojil samo zaradi najboljšega motorja... ampak kdor bi to trdil je bedak. Enako velja za tiste ki enako trdite za Stonerja. Dajte mu priznat da je boljši od Rossija. pa ne spet zamenjevat pojmov boljši/uspešenejši. Rossi je in bo ostal ikona MotoGPja ampak poglejte realno sliko in prišli boste do zaključka, da so zdaj na sceni mlajši in bol talentirani dirkači z drugačnim in bolj dovršenim načinom dirkanja... Jorge, Casey, tak je bil tudi Simoncelli, da o Marqezu sploh ne govorim, pa še kakšen bi se našel. Rossijevi časi so mimo počasi bi se lahko sprijaznili s tem dejstvom.
flamengo
05. 03. 2012 08.18
+1
Izjave kot od at19 so mi zmeraj nelogične. Ker če naj bi bil caseyev naslov odvisen od motorja, potem rosijev in lorenzov naj ne bi bil. Zakaj pa potem ona dva nista prvaka, če sledimo tej tvoji butasti logiki?
jack91
05. 03. 2012 19.04
+1
duke-boy zdaj mi pa prosim povej, kako si prišel do te 100 krat slišane zgodbe.. torej trdiš da lažem, kakeršne so bile razlike 3 let
duke-boy
05. 03. 2012 20.33
+2
jack91... leta 2007 in 2008 je bil ducati res hiter na ravninah, to je pa tudi vse, tak da ne govorit, da je bil Ducati nevem koliko pred ostalo konkurenco. Konkurenčnega ga je delal Stoner, če bi spremljal šport bi vedel da je temu tako. Kje je bil leta 2007 na koncu sezone Capirossi? mislim da 6. ali 7. še oba Suzukija sta bila pred drugo uvrščenim Ducatijem. Podobna zgodba leta 2008... Stoner je bil na koncu sezone z Ducatijem drugo uvrščeni, naslednji Ducati je bil če se dobro spomnim izven deseterice pa še to pol tovarniški. O 2009 ne bom izgubljal besed... v glavnem mislim, da sem povedal svoje. Kar se tiče pa Honde pa sem že v zgornjem komentarju povedal kak pa kaj. in ne... ne trdim da lažeš, vsekakor pa na stvari ne gledaš s pravega vidika... v letu 2007 vidiš samo Bridgestone gume ki jih je imel Stoner, v 2008 samo hiter motor ki ga je vozil Stoner, zdaj pa vidiš samo odlično Hondo. Mogoče bi moral na določene stvari pogledati z drugega zornega kota. Kaj ti misliš?
Omen3
05. 03. 2012 21.28
+2
@duke-boy Ne gre zmanjševati uspehov Stonerja......po drugi strani pa ga je tudi malo spremljala sreča zadnja leta pri prestopih. Če ne bi leta 2007 prišel K Ducatiju,verjetno ne bi postal prvak. Od leta 2008 do 2010 je bil pri Ducatiju,pa ni postal prvak. Leta 2011 je prišel Hondi,ki je to leto naredila najboljši motor...je spet postal prvak.Če bi prišel k Hondi leto prej,bi tudi postal prvak? Pravi pokazatelj bo letos,ker je ponavadi težko ponoviti naslov prvaka. Leta 2007 ni bil razlog za dobre predstave Ducatija samo,da je bil najhitrejši (in da ga je vozil Stoner)....ampak,da nekaj glavnih konkurentov ni imelo Bridgestone gume.Logično je bilo,da je Rossi (ko je ugotovil v čem je problem) naredil vse (tudi grožnje),da je tudi sam dobil take gume...in se mu je obrestovalo. Taisto leto (2007) je Capirossi res bil šele sedmi na koncu sezone....a nekaj tega gre pripisati tudi "kuhinji" Ducatija.Loris je šele iz časopisov izvedel,da je Stoner podaljšal pogodbo za 2 leti in da bo drugi dirkač tovarniškega Ducatija postal naslednjo sezono Marco Melandri.Verjetno ni bil ravno vesel in motiviran... Zato je Loris naslednje leto (2008) podpisal za moštvo Suzuki in končal sezono na 10.mestu......njegov "naslednik" Melandri pa je sezono končal šele na 17. mestu z tovarniškim Ducatijem.Verjamem,da se je Ducatiju malo kolcalo po Lorisu.....in to je še en pokazatelj več,da je Ducati zavozil svoj razvoj z karbonskim okvirjem in da ga je lahko vozilo (dobro) le nekaj dirkačev....
duke-boy
05. 03. 2012 23.06
Omen3... se kar strinjam. No če bi Stoner prišel k Hondi leto prej, nevem kaj bi bilo, vsekakor pa je Honda že v sezoni 2010 imela hudo hiter motor, samo Pedrosa in Dovizioso tega nista znala izkoristit v polni meri, no na koncu sta bila oba med top5, Dani je bil celo drugi takoj za Lorenzom. ista zgodba lani s to razliko da je bil tokrat prvi Stoner, Lorenzo in potem spet takoj za Lorenzom, Dovi in Pedrosa. Če ne bi bil Stoner bi bil pa Lorenzo in spet ne bi bila Honda, pa čeprav so spet imeli ekstremno hiter motor. Tukaj je lepo razvidno da je Stoner tisti, ki Hondo naredi dovolj dobro za osvojitev prvenstva. Honda je bila po mojem mnenju vsa leta dovolj dobra za naslov, manjkal jim je samo en dirkač, ki bi to Hondo znal vozit z istim tempom od začetka do konca sezone. Poglej si rezultate Honde od 2004 do 2011 pa boš videl, da je bila skozi pri samem vrhu ampak nikoli NA vrhu... dokler ni prišel Casey. Drugače se pa strinjam s tvojim komentarjem... no kar se sreče tiče... sreča je relativna :)
jack91
05. 03. 2012 23.59
+2
Kot sem že rekel duke-boy, ti daješ premalo poudarka na zmogljivost motorja!! Dirkač, ki ima napake na ovinkih, lahko nazaj pridobi na ravnini z dobrim motorjem in to je stoner počel leta 2007, rossi je imel pač slabši motor in se je lahko kvalitetno odrezal samo na ovinkih, na ravnini pa ne in samo to je moje bistvo.... Kaj ti to potem pove? Da je rossi kvalitetni dirkač, seveda vsakogar enkrat povozi čas, ampak stoner definitvno ni ta.... Moram pa reči da je mene zelo razočaral rossi, ki je presedlal na ducatija, sedaj pa ima težave z motociklom, če mu je yamaha ležala bi ostal tam... Moje skromno mnenje..
duke-boy
06. 03. 2012 10.15
2007 je bil Casey hiter tudi na ovinkih... mislim, da si zamenjal leti 2007 in 2008, ko so pri Ducatiju zafrknili s karbonskim okvirjem, in od takrat naprej, je šlo vse le še navzdol. Seveda je zmogljivost motorja zelo pomemben faktor pri dirkanju, ampak kot sem že rekel... ne verjamem, da bi bil vsak dirkač na tej Hondi tako hiter kot je trenutno Stoner to je dejstvo.
burner85
02. 03. 2012 20.28
-2
tisti mlečni pobčki, k plujete po rossiju, poglejte si že enkrat dokumentarce Faster in drugega Fastest!!!!!!!!
rko
02. 03. 2012 20.19
-4
SEJ BO ROSSI !!!
MattPwnZ
02. 03. 2012 18.38
+1
Mislim, da bo letos Honda domination!!
španjolskasupast4r
02. 03. 2012 18.05
-7
Šef honde je reku da je yamaha bolji motor od honde.evo počelo je.
eisen kreuz
02. 03. 2012 16.58
+20
žalostno no si nisem mislu da bom kdaj bral take oslarije. če bi vsaj malo ljubili ta šport bi bli presrečni da ste živeli v eri rosija kajti čez 20let bojo ljudje sanjali o tem da bi ga videli voziti v živo vi pa tako ubijate ta šport s temi neumnostmi ma da vas ni sram in povrh tega se mate za ljibitelje tega športa za kozat !!in bi prosu da rosija že enkrat pustite na miru ker vam ni nič dovžan mislim da je za ta šport naredu dovol.kenguru in lizika bosta mogla še polente pojest da ga ulovita čeprav priznavam da sta zelo hitra jih je že ponižal v zgodovini ampak bo prej kenguruja bolel trebuh od mleka in liziki segnili zobje ku ga bosta ujela in ne smemo pozabiti da vozita bivše motorje od rosija .tisti ku pa govorite da je v preteklosti vozu proti slapšim nasprotnikom bodite raje tiho ku stem žalite legende tega športa ....
pitonar
02. 03. 2012 21.02
+4
hajs
02. 03. 2012 21.27
-1
kako se lahko podpišeš pod polpismen zapis
slos
02. 03. 2012 23.08
-2
a še en polpisemn pozitivec bluzi o motogp? rossi je zagotovo blazno vesel kot ima v glavnem polpismene navijače, nje
chiri
02. 03. 2012 23.10
-3
esienkreutz Izgleda, da je žaljenje konkurentov Rossija tvoja vrlina. No nič za to, če je tebi tako imenovanje po godu. Tvoj dohtar te bo letos ponovno razočaral. Tak razvijalec je, pa ne more dučeja premaknit iz mrtve točke kljub vsem strokovnjakom, ki jih ima na razpolago. Stoner ga bo letos pohrustal za malo malico.
eisen kreuz
03. 03. 2012 00.25
+7
mi ni treba bit pismen da vam povem da ste blesavi !!!! me ni in me ne bo razočaral za razliko od vas pametnjakovičev !!!! polovica od vas še izpita za motor nima . spoznate pa se vseeno na vse !!!!!
unja1.m
03. 03. 2012 07.11
-1
za vozit rabiš bencin,voljo in malo cajta
chiri
03. 03. 2012 07.53
-4
Borut Kopina
02. 03. 2012 10.35
-3
to je hladen tuš za doktorja,negre pa negre,in tudi nikoli ne bo več tistega,kar je bilo.Počaka naj na Suzi ,da se vrne in gre za dve leti za desetino dukatijeve plače probat.Mogoče mu rata bit še kakšen podprvak.Najvišja stopnička se ve za koga je rezervirana. 64990090-3.ali4.
flamengo
02. 03. 2012 11.41
-2
64990090
02. 03. 2012 09.54
+12
Rad bi videl Kejsija deset krogov na tem Ducatiju!? Le kje bi bil. Komentirajte...
EricFlat
02. 03. 2012 11.12
+4
Jaz mislim, da ne bi nič več spravil iz njega kot Valentino.
NWO 2014
02. 03. 2012 11.15
-3
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA..Pametnjakoviči poglejte si malo čase SEPANG 2010 STONER NA DUCATIJU pol se ugriznite za jezik pa pridite nazaj kej napisat ...sam pričanja so vas...!
superfly7
02. 03. 2012 14.57
+3
Lepo te prosim dimarzio, tisti motor in tale imata skupno samo ime... nič drugega...
chiri
02. 03. 2012 14.58
+1
Tega ne bomo nikoli izvedeli. Po videnem pa lahko sklepamo, da bi bil pred Haydnom za slabo sek. na krog.
eisen kreuz
02. 03. 2012 16.19
+3
MattPwnZ
02. 03. 2012 18.37
+1
Js sicer sem navijač Rossija, da ne bo pomote pri mojem komentarju, sam mislim, da ne bo stisnu več iz dukatija, kot je pa Stoner v prejšnjih sezonah, ko je sploh biu konkurenčn... :/
motorrader
02. 03. 2012 21.44
+2
Nejc Žel
02. 03. 2012 09.26
+1
mene pa zanima kdaj je prva dirka? lp
64990090
02. 03. 2012 09.48
+1
Samrti_Burek
02. 03. 2012 09.48
+6
snde
02. 03. 2012 09.25
+2
kaj vam ni jasno? ja kdaj so pa italjani sami še znal kej dobrega narest? ha ...
64990090
02. 03. 2012 09.48
-1
eisen kreuz
02. 03. 2012 16.22
+3
več ku mi so naredili sigurno !!!! sam za komentirat pa vidm da vam gre !!!!
Samrti_Burek
02. 03. 2012 09.22
+14
daje ducati raskirat teh nekaj miljonov evrov in kupite tega našega Kennya, ker to je inžinir,dirkač,čistilec,zdravnik...vse v kompletu na MotoGp....res jaz nevem da je človek s takšnim znanjem in res vse obvlada in še vedno to znanje izliva na tem portalu...zakaj s takšnim znanjem še ni napredoval? dajte ducati on bo rešil vse težave res...skriti talent.....ne rab ekipe..vse sam zrihta...še motor opere...!!!!
chiri
02. 03. 2012 14.56
-1
Ne morem razumeti, kako lahko Ducati izjavi, da so zadovoljni z napredkom, Rossi pa da je nezadovoljen. Zgleda da niso vsklajeni in sploh ne vedo kaj bi radi. Razvijalec se je tu popolnoma opekel,in priznat bo moral, da vzpon Honde in Yamahe niso bili niti slučajno plod njegovega znanja. Še Burgesa ni nič več slišat. Piko na i pa postavi še netovarniški Ducati, ki postavi boljši čas od Rossija. Iz vsega tega je moč napraviti naslednji zaključek: Ducati zamenjaj dirkača.
64990090
02. 03. 2012 07.58
+3
Motor je razvil sam. Rezultati so plod njegovega razvoja. Tako že par let govorite da je razvil hondo, Yamahao, sedaj pa še Ducatija. Raje si njegov interviju preberite na cyclenews ker samo v Sloveniji razmišljate kot 10letni otroci.
chiri
02. 03. 2012 15.19
+1
Izgleda, da se je njegov razvoj ustavil tam nekje leta 2009. Starejši so se upokojili, katere je z lahkoto premagoval, mladi fantje pa so pokazali svoj talent in so ga prehiteli na enakih oz. slabših motorjih. Pred nadaljnim razočaranjem ga reši edino penzija.
eisen kreuz
02. 03. 2012 16.27
+3
Omen3
02. 03. 2012 21.00
+3
Chiri brez potrebe pretirava (kot običajno)..... :-) Rossi ima še možnosti,da doseže kakšen odmeven rezultat,če bo imel konkurenčen motor......Pa tudi če ne,bo najbrž sam ocenil,kdaj bo odnehal in šel "v penzijo"...ne pa da mu to razni amaterji določajo.... Poleg tega, nekateri "starejši,ki so se upokojili".....se sploh niso upokojili ampak so prišli v WSBK kjer igrajo vidnejšo in pomembno vlogo (Checa,Biaggi....)
Omen3
01. 03. 2012 23.19
+2
Žal rezultati res niso preveč spodbudni,Rossi lahko na dirki še nekaj pridobi,toda zaostanek je trenutno prevelik. Sam sem opozarjal,da je Ducati v večletnem zaostanku.Ne moreš čez zimo z novim alu okvirjem nadoknaditi to,kar druga moštva razvijajo že nekaj let. Ob tem je verjetno vseeno ena pozitivna stvar.....Ducati ima "porodne težave",ker razvija sam svoj motor in ne bo postal neka japonska kopija,kar so nekateri trdili še pred kratkim.... Zaskrbljujoči so tudi zaostanki pri CRT......kot kaže se bosta vozili po stezi dve skupini različno hitrih motorjev (plus kakšna dva v ospredju prve skupine) in to zna biti precej nevarno....(upajmo,da bo Rossi še v prvi skupini :-) Je pa Dovi zame prijetno presenečenje na Monster Tech 3 Yamahi,zadnji dan testiranj pred tovarniškima Yamahama. Kakorkoli že,nestrpno pričakujem naslednja testiranja konec meseca marca (23 do 25) v Jerezu.
Alcomp76
02. 03. 2012 06.19
+1
Vprašanje je kaj bo Yamaha naredila zdej ko je Dovi pred obema.
64990090
02. 03. 2012 08.04
+3
Omen veliki vseved in guru, a pa si Rossija opozoril za ALU okvir. Alu okvir je bil uporabljen že lansko sezono in z zunanjim proizvajalcem. Kopija japonca je ker uporablja UJP
64990090
02. 03. 2012 09.52
+3
Alcomp76 re: Monster Tech3 je satelitsko moštvo ki ima trenutno enak material. Čez sezono se bo verjetno razlika pokazala ker verjetno nebodo dobivali novoti takoj. Drugače to je bilo samo testiranje. Nekdo lahko vozi simulacijo dirke, nekdo pa hitre kroge. Je pa vzpudbudno da so pri vrhu.
Omen3
02. 03. 2012 23.05
@64990090, dosti žalostno da s takim avatarjem kot ga imaš ne poznaš sprememb pri Ducatiju..... Po koncu lanske sezone je tovarniško moštvo Ducati testiralo prvo različico Ducatija z alu okvirjem...poznano pod oznako GP12 zero.....ki pa ima bore malo skupnega z letošnjim modelom GP12 new.... In kaj, če so drugi že uporabili alu okvir....to še ni potem kopija,če ga še kdo uporablja....saj vsa moštva ne delajo sama okvirje za svoje motorje..... A potem je Honda tudi kopija ko uporablja diske,ki jih je pred toliko leti imel že Kawasaki.....lipe.... BTW,a ti sploh veš.kaj pomeni beseda kopija......nekaj mora biti zelo podobno originalu.....le komu je po tvoje podoben Ducati...
Boris Drol
01. 03. 2012 22.25
-13
adijo rosič,dučija pač je znal voziti sam stonči,zdej vemo,da je bolje če gre v penzijo!
Alcomp76
02. 03. 2012 06.18
+3
@veliki.bobi kako ga je znal peljati ? zadnja leta je bil več v pesku kot na stezi, pa skrivnostne bolezni.
lioon
02. 03. 2012 10.13
+1
@Alcomp76 Se zavedas da sta bila v teh letih Pedrosa in Lorenzo veckrat v pesku kot Stoner..Nebi o peskanju. Pač si hater in se ne boš nikol sprjaznu, da je bil pač boljši. Črno na belem imaš dokaze vsepovsod.
motorrader
02. 03. 2012 21.48
-1
lioon spet nisi vzel zdravila za proti halucinacijam!!
slos
02. 03. 2012 23.18
+1
alcomp ne bluzi. stoner je od 2006 ko je prišel v motogp št.1 brez konkurence po zmagah, polepostionih,fastestlap. lani ko sem govoril z mehaniki ducatija so (skroaj) vsi stokali za stonerjem. ponavljam besede: ko je bil stoner smo ali zmagal ali odstopli, sedaj vemo da bomo odstopli. kapiš?
rokin
01. 03. 2012 22.17
+18
rossi je po naravi tok pozitivno trmast da slej al prej ducatija znov zlo lepo pelat :)
Alcomp76
02. 03. 2012 06.17
+7
podpis, talent je talent, ni važn kolk si star.
slos
01. 03. 2012 21.36
+9
1. rossi je car. finančni guru. za to komedijo dobiva 15 mio€ plače? kapo dol legenda. 2. dovija na ducati. čimprej.
španjolskasupast4r
01. 03. 2012 21.48
-3
Alcomp76
02. 03. 2012 06.17
+3
@slos sej to je to, Rossi je že blagovna znamka, nima veze če je 10. še vedno vleče največ denarja od vseh.
MesOjediPinGvin
02. 03. 2012 07.31
+5
Tako kot Federer v tenisu. Ni čisto v špici, vseeno pa zasluži 40 mio € preko sponzorjev. Nekaterim gre to očitno zelo v nos - Davidenko...
motorrader
02. 03. 2012 22.03
-1
15 mio se je marketinško ducatiju že zdavnaj povrnilo, to je dejstvo, tud če rossi ni prvi: to vas žuli mali stonerčki, ker bo rossi neglede na rezultate dosti večji od stonerja
motorrader
02. 03. 2012 22.04
-1
motorrader
03. 03. 2012 11.28
+1
španjolskasupast4r
01. 03. 2012 21.30
-4
to jorge je najbolji na simulaciji dirke