MotoGP

Preziosi: Novega je 90 odstotkov motorja

Madonna di Campiglio, 12. 01. 2012 16.46 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Vodstvo dirkaškega moštva Ducati si prizadeva, da bi njuna dirkača Valentino Rossi in Nicky Hayden v novem tekmovalnem letu razreda motoGP dihala za ovratnik najboljšim iz minule sezone, zato so spremenili večjih del lanskega motocikla.

Predsednik uprave Ducatija Gabriele Del Torchio je na sredini novinarski konferenci poudaril, da bo na Wroomu v Madonni di Campiglio še posebej zanimivo v četrtek, ko bo generalni menedžer moštva Filippo Preziosi spregovoril o motociklu Desmosedici GP12. „90 odstotkov delov motorja je novih,“ je uvodoma povedal Preziosi in nadaljeval: "Izdatno smo porazdelili težo in dimenzije motorja.

Valentino Rossi in Filippo Preziosi
Valentino Rossi in Filippo Preziosi FOTO: Reuters

Podrobnosti ni želel odkriti, dejstvo pa je, da bosta motorja vizualno povsem podobna lanskim ter sestavljena iz aluminijastih in karbonskih delov. "Dirkač dela razliko,“ je Preizosi odgovoril na vprašanje, ko gre za razvoj motorja ob pomoči obeh dirkačev, in dodal: "Valentina nismo najeli zato, da bi odpravljal aktualne probleme, ampak zato, da nam poskuša s pomembnimi informacijami pomagati zgraditi šampionski motor, takšnega, s katerimi je osvojil številne naslove.

Preziosi je ob tem potrdil, da bosta prihodnji teden v španskem Jerezu motor testirala Franco Battani in Carlos Checa.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (24)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Omen3
17. 01. 2012 09.49
+1
Ducati bo danes (torek) v Jerezu testiral svoj novi GP12.Testi naj bi trajali predvidoma tri dni,teste pa bosta opravila razvojni dirkač Ducatija Franco Battaini in prvak WSBK Carlos Checa.
Dr.VR46
13. 01. 2012 14.58
-2
ne pišite bedarij glede ducatija in rossija . NERAZGLEDANCI !!!!!!!!!!!!!!!
Lencho
13. 01. 2012 10.58
+5
Upam da bo motor konkurenčen, ker bo potem spet užitek gledat GP!! Gremo Rossi!!
Kbk Saša Jorgi? Grosuplje
13. 01. 2012 13.57
+4
NAJ SE USEDE NA MOTOR NE PA DA VOZI ITALJANSKI MOPED
Tiso
13. 01. 2012 07.46
+6
Ducatija je treba znat vozt. Honda je pa tak motor, da odgovarja veliki večini voznikov le te .. :)
lappappap
13. 01. 2012 18.50
+3
In Ducatija zna vozit...KDO!???? Ja šampijon nje, Stoner,,, samo on ga zna voziti.
Tiso
16. 01. 2012 11.29
+1
no no :) tut Capirossi je svoj čas zmagoval na ducatiju ;) tko da ni tale stoner tut ne nek "bog i batina"...
Paklenik
16. 01. 2012 14.06
+0
Cappirossi in Battaini sta Ducatija razvijala in pripeljala do tega da je Stoner sploh imel šanso zmagovati, ključ do njegovega uspeha so bile pa gume tisto leto ko je bil prvak, ker so ostali brcnili v temo z gumami. Dejstvo pa je, da je letos Rossi Ducatija testiral ne pa dirkal, kar je bila naložba v nov motor.
lappappap
16. 01. 2012 15.27
+3
15 milijonov € za testiranje...pravljica za mojga dvoletnega sina ;-)
Tiso
17. 01. 2012 09.14
kolk js vem je Rossi začev motor "testirat", ko je ugotovu, da nima konkurenčnga.. To je blo pa kr kmal po štartu sezone. Se pa strinjam da sta Capirex in Battaini omogočla Stonerju kr kvalitetno podlago za zmagovanje (s tem mislim kvaliteten, konkurenčen motor)... Seveda pa ga je delno razvil tud Stoner, da nebo kakšne pomote slučajno.
Matija Podjed 1
12. 01. 2012 22.27
-7
se vidi da nimate pojma o motociklizmu
ppmslo
12. 01. 2012 20.51
-23
poleg 90% mopeda naj zamenjajo še rossija in haydna, pa bodo spet imeli zmagovalno kombinacijo
lappappap
12. 01. 2012 22.31
-7
Bravo, poleg huba je to edini resni komentar
Fineliner
12. 01. 2012 22.33
+4
hub
12. 01. 2012 20.04
+17
sem fen Rossija in vem da bo iz dukatija naredil dober motor tako kot je to naredil z jamaho. Bojim pa se da bo teško še zmagoval v serijah kajti leta tudi naredijo svoje za njim pa prihajajo mlajši uspeha želni tekmovalci.
Fineliner
12. 01. 2012 22.32
-1
dej ne govori oslarij, Rossi je željan zmag kot še nikoli v svoji karieri.
snde
12. 01. 2012 18.13
+0
vse te znanstvene" vede so premalo,da bi nekdaj dobr dirkač še kdaj biu tam kjer je biu:)... njemu pač ne uspeva vse,če ni vse naj naj! nekaterim to gre bolje:) precej!
viking76
12. 01. 2012 19.15
+3
ti si, da ne rečem kaj. Rossi je za vse te vajence Doctor in to je edina resnica in to veličino mu priznavajo vsi, razen turbo fouš ljudje na tem portalu. Ja imaš prav to velja tudi zate, ker vem, da se to sprašuješ.
erlapsus
12. 01. 2012 17.26
+1
no šlos,da nadaljujeva....ROS-ja so najeli,da jim s pomembnimi informacijami pomaga narediti zmagovalni motor...se pravi ,da tega s prejšnjim dirkačem.........:))...no dejstvo je to ,da je bil prejšnji motor na limitu in da so morali na Preziosijevo žalost,spremeniti smer in opustiti motor kot nosilni del.Z alu okvirjem bodo dobili več maneverskega prostora in več nastavitvenih možnosti...ena od teh je nov rezervar,ki bo v prednjem delu prazen...govori se tudi o novem V motorju z novim naklonom.Ponavadi je za koncept novega motorja potrebno dve leti...njim je uspelo v 6 mes....mogoče kot zanimivost..najnovejša sklopka stane kot......500skuterjev...V prihodnje pa v CRT-jih...agregat ne bo smel biti dražji kot......20 000€....toliko o razlikah;)....mogoče še to privatni Ducatiji bodo imeli na voljo različico GPzero in ne najnovejšega Ducatija
slos
12. 01. 2012 23.32
+6
evo me. že prvi stavek nima veze z dejstvi: - rossi je dobil zmagovalni motor ducati 2010 , ki je zmagal zadnje 3 od 6 dirk. dejstvo. od takrat valenciaj 2010, ko ga je dobil 46 je bil maxim ducatija 3 mesto v začetku sezone. potem je šlo vse samo še dol. beri Preciosa: razliko dela drikač. to ti lahko potrdi tudi honda. brez stonerja ne bi videli naslova 2011. prejšni motor je bil na limitu in zato je stoner odšel iz ducatija. kdo je izgubil 2011: ducati. kdo je dobil 2011: stoner. beri mene: denar dela razliko, zmagati pa ne more. dejstvo je da privoščim ducatiju staro slavo. in da zaradi denarja v motogp privoščim rossiju še kakšno zmago. vendar oba veva, da stonerja27 lahko premaga samo eden dirkač na tem svetu: stoner1. lp
erlapsus
13. 01. 2012 08.56
+0
šlos...prvi stavek sem citiral Preziosija;)...STO je zmagoval na zadnjih dirkah,ko je :LOR že imel naslov:))...Ducati je imel zmagovalno kombinacijo motor,gume in dirkač leta 2007,ko so bili prvaki..od takrat se je ta krivulja "zmagovalne kombinacije"samo še spuščala...ej, zakaj pa ni bil STO prvak z Ducatijem leta 08,09,2010...če je imel zmagovalni motor??......lepo pa je ,da vidiš kaj pravijo ta glavni pri ducatiju in da vidiš,da niso to bile samo moje blodnje...ampak dejstva;)...
slos
13. 01. 2012 15.09
+2
naj ti cetiram preziosa iz sredi sezone ;) ? glede tega da je vse odvisno od dirkača. dejstvo1. v sezonah 08,09,10ni bil prvak je pa zmaga ducati vsako sezono vsaj 3x aliv eč ;) dejstvo 2.
rs01
15. 01. 2012 21.41
+1
erlapsus....vsak normalen nepristranski gledalec ve da stoner v letih 08 do 10 ni imel zmagovalnega motorja....komur to ni jasno...smo zaključili.... v letu 10 pa je bil motor zmagovalen od aragona naprej ko so vpetje zadnjega kolesa premaknili malo naprej in razlika je bila očitna....3 zmage na 6 dirkah....
Omen3
16. 01. 2012 19.27
+0
Ja, tri zmage in trije peskovniki....toliko o zmagovalnem motorju iz leta 2010.Tak motor ni zmagovalni....še manj pa se z njim privozi naslov svetovnega prvaka.Stoner je to zelo dobro vedel...in zato odšel iz Ducati ekipe. Pa še nekaj,Rossiju je uspelo v enem letu pritisniti na Ducati,da se je ta lotil drastičnih sprememb ki bodo (upam) Ducati spet pripeljala na pota stare slave.Stonerju to ni uspelo od leta 2007,on se je samo pritoževal da ga pri Ducatiju niso poslušali/upoštevali. In kot je bilo že rečeno,leta 2010 ko je Lorenzo par dirk pred koncem že imel praktično "naslov v roki" ni pretiraval z zagnanostjo,da ne bi staknil kakšne poškodbe.