MotoGP

VIDEO: Marquez na kvalifikacijah pokazal pravi obraz, Rossi sedmi

Le Mans, 16. 05. 2015 11.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Peto dirko letošnje motociklistične sezone VN Francije bo z najboljšega štartnega položaja začel Marc Marquez. Drugi čas je postavil Andrea Dovizioso, tretjega pa Jorge Lorenzo. Vodilni v skupnem seštevku Valentino Rossi je bil šele sedmi.

Več videovsebin
  • Vrhunci kvalifikacij razreda motoGP za VN Francije
    02:52
    Vrhunci kvalifikacij razreda motoGP za VN Francije
  • Iz 24UR: Marquez po drugo zmago
    02:03
    Iz 24UR: Marquez po drugo zmago

Marc Marquez (Honda) je potem, ko je bil na tretjem treningu šele peti in je skoraj za devet desetink sekunde zaostal za Jorgejem Lorenzom (Yamaha), zablestel na kvalifikacijah. Aktualni svetovni prvak je bil brez konkurence in si je najboljši štartni položaj pred peto dirko sezone zagotovil kar s pol sekunde prednosti pred drugim Andreo Doviziosom (Ducati). Lorenzo se je moral sprijazniti s četrtim časom. Dobro formo s treningov je potrdil Cal Crutchlow (LCR Honda), ki bo dirko začel s četrtega mesta, peti štartni položaj pa si je priboril Andrea Iannone (Ducati). Znova je imel na kvalifikacijah obilo težav Valentino Rossi (Yamaha). 'Dirkaški doktor' je postavil sedmi čas in je za Marquezom zaostal za več kot sekundo. A to še ne pomeni, da Rossi ne more presenetiti na nedeljski dirki. Spomnimo, ob zmagi v Argentini se je na vrh zavihtel z osmega štartnega mesta. Povratnik Dani Pedrosa (Honda) je dosegel osmi čas.

Na kvalifikacijah je nastopil tudi Aleix Espargaro (Suzuki), ki je na tretjem prostem treningu grdo padel, a mu je po podrobnejših pregledih zdravniška služba prižgala zelo luč za nastop.

Rins izkoristil nepazljivost Lowesa

Zanimive kvalifikacije v razredu moto2 je na koncu dobil Alex Rins. Španec je minuto in pol pred koncem (z istim časom) z vrha zrinil Britanca Sama Lowesa, ki je večino časa prebil v vodstvu in se je še pred koncem kvalifikacij podal v bokse, misleč, da je storil dovolj za 'pole position'. Mesto v prvi štartni vrsti si je priboril tudi vodilni v skupnem seštevku srednjega razreda in domači adut Johann Zarco. Nekoliko je razočaral aktualni svetovni prvak Esteve Rabat. Španec je bil najhitrejši na prvih dveh prostih treningih, tokrat pa se je moral sprijazniti s tretjim mestom.

Marc Marquez
Marc Marquez FOTO: Reuters

V moto3 razplet krojil dež

Zmagovalec kvalifikacij v najšibkejšem razredu je bil znan že po približno petih minutah. Takrat je namreč nad dirkališčem v Le Mansu začelo deževati, tako da nobenemu izmed dirkačev več ni uspelo popraviti časa, ki ga je v samem uvodu postavil Fabio Quartararo. Z drugega mesta bo dirko v nedeljo začel njegov moštveni tekmec Jorge Navarro, s tretjega pa Italijan Francesco Bagnaia. Številni dirkači so sicer še poskušali popraviti svoje izhodišče in za to (po večini) plačali s padcem. Osmoljenec je nedvomno vodilni v skupnem seštevku Britanec Danny Kent, ki je ostal brez časa in bo dirko začel povsem iz ozadja.

Izidi kvalifikacij:
- razred motoGP:
1. Marc Marquez (Špa/Honda) 1:32,246
2. Andrea Dovizioso (Ita/Ducati) +0,503
3. Jorge Lorenzo (Špa/Yamaha) +0,600
4. Cal Crutchlow (VB/LCR Honda) +0,651
5. Andrea Iannone (Ita/Ducati) +0,755
6. Bradley Smith (VB/Tech 3 Yamaha) +1,053
7. Valentino Rossi (Ita/Yamaha) +1,106
8. Dani Pedrosa (Špa/Honda) +1.173
9. Danilo Petrucci (Ita/Pramac Ducati) +1,310
10. Aleix Espargaro (Špa/Suzuki) +1,419

- razred moto2:
1. A. Rins (Špa/Paginas Amarillas Kalex) 1:37,114
2. S. Lowes (VB/Speed Up) +0,000
3. J. Zarco (Fra/Ayo Kalex) +0,108
4. T. Rabat (Špa/Marc VDS Kalex) +0,215
5. T. Nakagami (Jap/Team Asia Kalex) +0,301
6. T. Lüthi (Švi/Interwetten Kalex) +0,328
7. L. Salom (Špa/Paginas Amarillas Kalex) +0,527
8. X. Simeon (Bel/Federal Oil Gresini Kalex) +0,531
9. J. Simon (Špa/QMMF Speed Up) +0,610
10. R. Krummenacher (Švi/JIR Kalex) +0,650

- razred moto3:
1. F. Quartararo (Fra/Estrella Galicia Honda) 1:44,763
2. J. Navarro (Špa/Estrella Galicia Honda) +0,122
3. F. Bagnaia (Ita/Mapfre Mahindra) + 0,694
4. J. Kornfeil (Češ/Drive KTM) +0,812
5. R. Fenati (Ita/Sky VR46 KTM) +0,902
6. J. Danilo (Fra/Ongetta-Rivacold Honda) +0,908
7. N. Antonelli (Ita/Ongetta-Rivacold Honda) +0,926
8. M. Oliveira (Por/Red Bull Ajo KTM) +1,248
9. I. Vinales (Špa/Husqvarna) +1.471
10. T. Suzuki (Jap/CIP Mahindra) +2,083

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (82)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

AS1983
17. 05. 2015 02.14
-1
kvalifikacij ne gledam prav pogosto, tokrat pa me je z veliko prednostjo presenetil Marquez, dvomim, da bo na dirki tako močan, Lorenzo bi znal biti njegov največji tekmec, Rossi pa bo imel s 7.mesta veliko dela, da se prebije v ospredje.
erlapsus
16. 05. 2015 20.30
+7
...spet so razjezili MAR...LOR bo lahko držal njegov ritem...DOV konstantno...ROS bo težje prišel do prvih treh in bo imel opravka s CRU in IAN....PED je pred kratkim izjavil,da ne misli več dirkati,če ne bo držal stika s prvimi...če bo jutri želel na stopničke,bo moral konstantno biti boj 1 na 1...upam,da ne bo imel po dirki novinarske konference
Callux
16. 05. 2015 20.34
+6
Marca so pošteno razjezili, vendar ni še 100% glede možnosti za jutri, čaka ga še nekaj dela zjutraj... Enako velja za Rossija.. Me pa je Dani pošteno presenetil, pozitivno seveda.. Nisem pričakoval da mu bo šlo tako dobro.. Čeprav tudi sam upam, da ne bo kmalu novinarske konference
legvan1
16. 05. 2015 19.50
-1
rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi rosi
Pesjan1337
16. 05. 2015 20.05
+3
pridnaov?ka
16. 05. 2015 20.47
-3
7strel
16. 05. 2015 16.23
+1
eno so kvallifikacije, povsem nekaj drugega pa je dirka tam se pokazejo izkušnje in znanje ;)
Logitechh
16. 05. 2015 15.39
+1
Bravo Scotty!!! Talentiran poba. Pred njim Hayden na produkcijskem motociklu in to 3 desetinke. Jack Miller le 3 desetinke za njim. In oba Suzukija 3 desetinke pred njim. Škoda le, da se je ta Aleix zašunjal za par stotink pred Mavericka. Marš u 3pm. Več sreče kot...
Callux
16. 05. 2015 15.43
+11
Ni ravno obetavno kajne?? Eden redkih trenutkov, ko se strinjam s teboj, še posebej dober trenutek za padec si je izbral.. Brez tega bi lahko videl Q2, razmere so bile podobne FP1, ko je bil kar hiter..
Logitechh
16. 05. 2015 15.51
+3
Callux
16. 05. 2015 15.54
+6
Rekel sem da bi lahko, kar še ne pomeni da bi.. Ne bodi jezen :) Se pa strinjam, da je Maverick imel malo smole v zadnjem poizkusu, če sem prav videl, je imel malo gneče na začetku kroga
Polini
16. 05. 2015 15.33
-24
Hohoho, poglejte to! Kje ste zdaj dvomljivci??? Mali Stoner jim je krepko odčital lekcijo za pol sekunde. Z lahkoto.
CestniKolesar370Wattov
16. 05. 2015 15.41
+34
Ce je Marquez mali Stoner, pol je Messi mali Rudinja.
stricek18
16. 05. 2015 15.41
+23
Jao polini pa kje ti zivis. MM je Stonerju lahko učitelj, tako vožnje (nadgradnja njegovega stila), tako kot bi ga lahko naučil obnašanja in nejamranja v paddocku ;-) MM in VR46 sta nekaj drugega kot ostali. Stoner je samo eden od mnogih dirkačev in takih je bilo veliko ;-)
KOPITES
16. 05. 2015 15.53
-9
Stricek...Stoner je bil eden od redkih ki je Ducatija obvladal,eden od tvojih nastetih se je ze osramotil en se pa se mora dokazati,ce se sploh bo...tko da...drgac pa bravo Dovi ;-)
stricek18
16. 05. 2015 16.00
+13
Kopites, stejejo zmage, MM jih ima 46, Stoner 45, in oba dva naslova ;-) Kdo je potem boljši?
stricek18
16. 05. 2015 16.01
+10
Več kot 90 zmag imata samo Giacomo Agostini 122 in VR 110. Kar pomeni da sta izvenserijska in daleč najboljša v zgodovini. Pred Stonerjem je pa še več kot 10 dirkačev ki je osvojilo več zmag.
hrc1
16. 05. 2015 16.20
+10
Polini
16. 05. 2015 16.28
-6
Kakšen odziv zarad tega ker ga pohvališ...
Callux
16. 05. 2015 16.30
+19
S tem da ga pohvališ ni nič narobe... Primerjava s Stonerjem pa ni na mestu, ker je Marc že dokazal, da je boljši od njega in ga ne moreš primerjati z nikomer..
KOPITES
16. 05. 2015 16.33
+4
Mislim da je Polini mislu po stilu voznje..
Polini
16. 05. 2015 16.36
-6
Vsi nekaj pametni, a na drugi strani je Marquezu privilegij in v čast, da se ga primerja s takšnim asom kot je Casey, ki ti je med drugim še velik vzornik. Po stilu vožnje pa sta itak kopiji. V Ducati še naj pride in proba osvojit naslov. Caseyu je na tej italijanski znamki kot edinemu uspelo osvojit naslov. Ostali pa so se nekaj šopirili kak bojo vse porihtali, na koncu pa pogoreli in z belo zastavo rep med noge in drugam.
Callux
16. 05. 2015 16.36
+17
Tudi po stilu vožnje nista primerljiva, edina skupna točka jima je, da sta oba našla več oprijema na robniku kot na progi... Marc je po stilu, vsaj v grobem, bližje Reddingu kot Stonerju.. Glede vzornika pa je Marc sam že večkrat dejal da je to Rossi.. :D
Polini
16. 05. 2015 16.39
-11
Callux
16. 05. 2015 16.42
+6
Ni problema Polini, zato pa imamo ljudje različna mnenja.. :D Če pa se želiš prepričati, poglej kakšen stil je imel Marc preden je prišel v Moto2 in kakšnega ima Scott.. Pa boš opazil, da sta precej podobna
Polini
16. 05. 2015 16.46
-4
kaj ma reeding tu veze? Govora je o Caseyu in Marquezu.
Callux
16. 05. 2015 16.48
+0
Glede rezultatov nič, ampak zelo paše zraven ko že omenjaš Marcov stil vožnje... Dobro poglej pa boš videl na kaj ciljam
Polini
16. 05. 2015 16.50
-7
Dosti mladih dirkačev je kopiralo ta edinstven stil dirkanja od Caseya. To so marquez, reeding, vinales, miller in številni drugi dirkači v nižjih kategorijah.
Mitutoyo
16. 05. 2015 16.52
+2
Callux......v čem je markez boljsi od stonerja ?
Callux
16. 05. 2015 16.52
+5
Hahahahahaha tale je pa smešna... Redding ni kopiral stil vožnje od Caseya, ker na tak način vozi že od španskega prvenstva dalje, zaradi svoje velikosti... In Vinales ter Miller sta bližje Marcu kot Caseyu.. Mitutoyo povej mi povsem iskreno.. Lahko Casey izvede določene stvari ki jih Marc redno izvaja na motorju?? Po mojem skromnem mnenju precej težko, pa s tem ne mislim, da Casey ni bil dober dirkač, ravno nasprotno, bil je izjemen...
Polini
16. 05. 2015 16.57
-3
Reeding je kopiral Stonerjev slog. In ne moreš ti primerjat slog dirkanja v španskem prvenstvu, ko si na začetku kariere ter slog dirkanja za moto gp razred, kjer so močnejši motocikli in kjer je treba prilagodit novi slog dirkanja temu razredu primerno. Zakaj pa ima Lorenzo kar nekaj težav, pa zakaj je moral Crutchlow spreminjat določene stvari pri stilu dirkanja, že ko je samo proizvajalca menjal?? kaj šele preskok iz nižjega v močnejši razred. Reeding je posnemovalec Caseya kar se tiče stila dirkanja.
Mitutoyo
16. 05. 2015 17.01
+5
No.... prvo mi odgovori v cem je boljsi.....
stricek18
16. 05. 2015 17.03
+3
Logitechh
16. 05. 2015 17.04
-3
Callux
16. 05. 2015 17.05
+7
Prvič ni Reeding ampak Redding... In drugič nimaš prav, če bi zelo pozorno bral, kaj ti želim povedati, bi že ugotovil da imam prav... Marc in Scott imata zelo podobna sloga, ki sta zelo oddaljena od Caseya... O tem, zakaj Scott ni tam, kjer bi moral biti, pa raje ne bom, ker sem na to temo napisal že ogromno in ugotovil, da je bil ves trud zaman.. Mi je pa všeč tvoje razmišljanje, to pa ti priznam :) Logitechh kaj tebe spet moti, boš rekel, da sloga vožnje nista podobna?? :D Mitutoyo hmm stvari je ogromno.. Casey na primer večine situacij, ki jih doživlja Marc na motorju ne bi rešil in zraven dosegel najhitrejši krog.. Potem če pogledaš samo današnje kroge, ki jih je uprizoril na Q2.. Velika razlika med Caseyem in Marcom je v tem, da je Marc sposoben priti na 1.mesto tudi ob ne idealno nastavljenem motorju, kar Caseyu ni uspevalo.. Ampak to je samo moje mnenje, lahko da se motim :)
Logitechh
16. 05. 2015 17.12
-2
Pa v vsaki debati tega uber scottyja zraven rineš, ko tak ni nič iz njega. Geniji, virtuozi že po nekaj dirkah osvojijo vse skupaj in zablestijo. Eni pa bi naj imeli celo sezono časa za učenje in šele naslednjo sezono kaki rezultat... ojojoj.
Callux
16. 05. 2015 17.15
+4
Sem ga ne bi niti vključil, če ne bi tudi on sam spadal sem, kar dobro veš da je res, še vsak ki vsaj malo gleda MotoGP, ti bo potrdil da je tako... To, da nič ni iz njega ti misliš, kar še ne pomeni da je res.. Kot sem ti že večkrat dejal, dokazal je že dvomljivcev da se motijo, zakaj jim ne bi še enkrat?? To, da bo učna sezona pa sva že dala skozi se mi zdi.. Sicer pa to niso bile samo moje besede, ampak tudi besede celotne ekipe :) Kaj točno pa si sam pričakoval, to še zmeraj ne vem?? Zmage v prvi sezoni??
Logitechh
16. 05. 2015 17.17
-2
Potemtakem pa ni genij, talent, virtuoz... ampak zelenec, vajenec ki se bo večno učil in z zelo malo verjetnostjo sploh dosegel kakšen preblisk. Saj še niti enega prebliska ni imel v dirki. Konstantno okoli desetega do 13. mesta z ogromnimi zaostanki. tam v peti zasledovalni skupini. Pa je že kar nekaj dirk odpeljanih. Da ne govorim tovarniška specifikacija Honde, ki je 99% približek Hondi Marqueza in Pedrose.
Callux
16. 05. 2015 17.19
+4
Talent je, ker drugače ne bi bil tukaj se ti ne zdi?? Nihče ne pravi da se bo večno učil, ker to v bistvu počnejo vsi.. :D Če pa misliš da je Honda ki jo uporablja 99% približek, potem res ne veš veliko... Že to, da uporablja povsem drugačno različico okvirja in oklepov je velika razlika.. Vse kar je enako je motor.. Ampak kot sem že dejal, je povsem brez pomena da se kregava, ker ne bova prišla skupaj... Raje bodiva prijatelja in skupaj uživajva v dirkah.. :)
Logitechh
16. 05. 2015 17.21
-3
Za to ekipo je vozil v moto2 zato so ga tudi vzeli za moto gp projekt. Veze, dobri odnosi. Pa še tam jim ni pripeljal naslova. Pri HRC pa se niti niso hotli preveč vpletat. LCR ali pa Tech3 ga nebi vzeli namesto svojih voznikov. Mogoče Pramac,
Callux
16. 05. 2015 17.25
+3
Ravno zaradi njega je celotna ekipa sploh prišla v MotoGP, drugače ne bi prišli, če ne bi bil na trgu in hkrati ena izmed tovarniških Hond prosta... Zakaj jim ni prinesel naslova je znano, tako da o tem ne bom rekel nič.. Tech3 ni bil niti opcija, ker so bili že zelo kmalu odločeni da zadržijo oba dirkača, poleg tega bi ga pri Yamahi dali v moštvo Forward z opcijo napredovanja k Tech3 po enem letu.. Imel pa je opcijo pri LCR, vendar so želeli Cala.. Pramac je pa bila zelo resna opcija, kjer so do zadnjega hranili sedež zanj.. In ravno pri HRC so se zelo vpletli pri tem kam in komu bo šel motor
Mitutoyo
16. 05. 2015 17.59
+3
no...... še kr čakam v čem je markez boljši od stonerja ...
Callux
16. 05. 2015 18.04
+4
Odgovor že imaš, samo poiskati ga moraš... Ampak če ti to ne bo uspelo, ti povem še enkrat... Boljši je v tem, da lahko na motorju izvaja stvari o katerih lahko drugi samo sanjajo... Od današnjih krogov na kvalifikacijah, pa do kroga v Austinu, kjer je pokazal kako dobro se lahko prilagodi ne optimalno nastavljenemu motorju.. Pa o tem kakšne linije vozi niti ne govorim... Ampak to je samo moje skromno mnenje, lahko da se motim... Casey je bil izjemen, vendar je Marc to letvico dvignil še precej višje.. Poleg tega pa tekmuje v precej bolj konkurenčnih sezonah kot je Casey
Mitutoyo
16. 05. 2015 18.19
+1
sori ...to za moje pojme je kr nekaj ........ se pravi se Stoner ni nikoli prilagodil neoptimalnemu motorju sploh takrat k je imel velike probleme s prednjo vilico ......... pred časom je Dovi izjavil ,da takratni Ducati v primerjavi z današnjim je bil zanič .......doberga ga je naredil Stoner z svojim talentom in sposobnostjo se prilagodit ...... si sploh ne upam pomislat kaj bi delal danes z GP15 .....tko ,da vse to kar ti navajaš so bučke.....žal .....!!!! se bo pa markez moru še prvo dokazat na kkšni drugi znamki motorja, da boš lahko zagovarjal to kar pač zagovarjaš .......Stoner je dokazal .....že na prvem treningu iz prehoda od DUC na HON .....kar se pa Scotija tiče .....bi pa reku ,da ima Logitech prav ....
Callux
16. 05. 2015 18.19
+5
Kot pravim to je moje mnenje... Ampak dobro poglej v kakšni konkurenci je Casey dvakrat postal prvak... Realno so se za stopničke borili samo 3, največ 4.. Trenutno jih je vsaj 6, mogoče 7, ki lahko pridejo na stopničke.. Zelo enostavno je priti do naslova, če je tvoj motor precej boljši od ostalih, kar se je Caseyu pri obeh naslovih zgodilo, ampak to še ne pomeni da ni bil dober... Je pa povsem jasno kaj bi oba pa še kdo počela na GP15... Moj komentar o njegovi neprilagojenosti je bil mišljen na drugo sezono pri Ducatiju, ko ga več kot pol sezone ni bilo tam kjer bi moral biti od začetka :D
Mitutoyo
16. 05. 2015 18.23
+1
tudi rozi je par naslovov dosegu v ne ravno veliki konkurenci ..... tako kot MAR zadnji dve leti ni imel baš neki velike konkurence ko je dosegu ta dva naslova .......a nje ?
Callux
16. 05. 2015 18.28
+5
Ampak Marcova konkurenca je bila vseeno precej močnejša, če te to zanima... Sploh predlani.. Pri Rossiju pa je to vseeno bilo bolj redko, to se strinjam
stricek18
16. 05. 2015 18.31
+6
Tolk bolji od ostalih da ni imel konkurence, ce njega ne bi bilo nekaj sezon bi si nekaj dirkačev razdelilo njegove naslove ;-)
pridnaov?ka
16. 05. 2015 19.39
-4
unega redinga samo u glavo pogledaš,pa vidiš da nima vseh dil pribitih in se ga sploh ne more primerjati z enkratnim stonerjem...
CestniKolesar370Wattov
16. 05. 2015 19.43
+5
Da primerjaš MMja s Stonerjem, ni za MM to nikakršna pohvala, ampak graja. Tko k da bi Messija primerjal z Zahovičem.
Callux
16. 05. 2015 19.59
+4
Unja moram reči, da si me zelo dobro nasmejal... Kot kaže nisi opazil, da nihče ne primerja po rezultatih, ampak po slogih vožnje... Ker po rezultatih jih ne boš mogel primerjati, to še jaz priznam, pa sem Scottov fan... Hahahahaha hvala za tole, se zelo dobro zabavam!! :)
Zeeus
16. 05. 2015 15.31
+10
Marquez pokazal svoj pravi obraz. Na kvalifikacijah je bil daleč pred vsemi. Kaj bo jutri v dirki, bomo pa videli. Upam, da jim ne zagode dž.
pridnaov?ka
16. 05. 2015 15.05
-22
burner85
16. 05. 2015 15.13
+20
Pesjan1337
16. 05. 2015 15.13
+13
potem pa pejdi ti peljat en krog pa bomo vidli kako bo šlo =)
Callux
16. 05. 2015 15.16
+21
Govoriti da je Rossi sramota, je totalen absurd.. Razumem, da ti ni pri srcu oz daleč od tega da bi spadam med tvoje bolj priljubljene dirkače, vendar daj no.. Bolj spoštljiv odnos bi pa lahko imel, saj ni težko :)
Cambi7
16. 05. 2015 15.22
+6
Unja1, ne tvezi neumnosti.G. The Dr jih bo lepo opazoval z ozadja( nekaj metrov za njimi) iskal taktiko in varčeval gume. Ničkolikokrat je dokazal, da je mojster v temu. Marco pa, kapo dol. Marco, Lorenzo, Rossi. Tu je nekako trojica, z Doviziosom vmes.Vrstni red je težko napovedati, saj bodo vsi na limitu, kakor vedno. Markec je že malo jezen in to bo skušal rešiti jutri. Zanimivo bo :-))))
4krat
16. 05. 2015 15.29
+15
Pustite unjo, saj letos komentira samo ob sobotah, Ko pride nedelja pa o njem ne duha ne sluha..... LOL
hrc1
16. 05. 2015 15.05
+23
Bravo Marquez !!! gremo jutri po zmago !!! Komentatorja pa si naj Lorenza nekam zarineta
Callux
16. 05. 2015 15.06
+9
Ne gledat na kanalu A, BT Sport so lepo nevtralni, sicer je malo več želje pri Britanskih dirkačih, ampak drugače je super
hrc1
16. 05. 2015 15.10
+4
Gledam na kanalu a samo zaradi tega ker bi moral BT sport gledat preko streama slaba kvaliteta + majhen monitor
Callux
16. 05. 2015 15.12
+6
To pa zna biti problem potem... Je pa res, da bi pri nas lahko bila bolj nevtralna, saj ni spet tako težko.. :D
mrsurit
16. 05. 2015 15.25
+0
Callux
16. 05. 2015 15.36
+2
hrc1
16. 05. 2015 16.18
+10
Celotne kvalifikacije govorila kako bo Lorenzo zmagal kvalifikacije brez problema, ko je Marquez postavil ta res odličen čas sta še vedno tupila o Lolenzu
Callux
16. 05. 2015 16.21
+6
To je pa največja neumnost, ki bi jo pričakoval od njiju... Nisem presenečen, da sta se spet zmotila.. Recimo takole, da nimam ravno pretirano visokega mnenja o njima kot komentatorjema...
MrSejk
16. 05. 2015 19.41
+1
Tedva naša nimata pojma o pojmu... Ves čas kar nekaj fantazijska in ugibata nekam v tri **
MrSejk
16. 05. 2015 19.48
+1
motorist_mb
16. 05. 2015 15.02
+8
Stvari prihajajo na svoje mesto...honda,duce,yamaha...zanimivo bo jutri!
Callux
16. 05. 2015 14.53
+22
A se je Marc povsem utrgalo danes?? Na kvalifikacijah je šel 1.3s hitreje kot prej celoten vikend.. Neverjetno!!
1011101
16. 05. 2015 14.58
+10
Callux
16. 05. 2015 15.00
+14
Ob dejstvu, da so razmere najslabše do sedaj ta vikend.. Včasih ne vem kaj naj si mislim ko ga gledam :)
mrsurit
16. 05. 2015 15.02
+3
Callux
16. 05. 2015 15.02
+5
Ne bi dejal najslabše ta vikend, če bi štel še četrtek :D hahaha
1011101
16. 05. 2015 15.05
+11
Pravjo da je MM brilliant in pa ne stavit proti njemu xD, jim je pokazu kdo je #1 .)
Callux
16. 05. 2015 15.08
+13
Trenutno je tako dober, da je res neumnost staviti proti njemu... To mu brez težav priznam, izjemna popestritev za razred..
BlackLight
16. 05. 2015 15.23
+8
Pri MM93 so 3 treninge nek baje delal na nastavitvih za drugi del dirke (obrabljene gume)
Callux
16. 05. 2015 15.30
+6
Hmm to ni presenečenje, ker ima Cal malenkost več hitrosti od njega na rabljenih gumah, izgubi pa preveč časa na začetku s svežimi
Visceration
16. 05. 2015 14.46
+4
kdo vodi trenutno
Callux
16. 05. 2015 14.52
+17
danijel73
16. 05. 2015 13.30
+2
vreme je slabo, lorenzo pa ima že nadet šal ali opornico za vrat.v primeru slabega rezultata, da bodo lako padli izgovori
danijel73
16. 05. 2015 13.30
+2