MotoGP

VIDEO: Lorenzo z rekordom proge do najboljšega startnega položaja

Jerez, 02. 05. 2015 10.47 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Pred vrati je četrta letošnja motociklistična dirka. Pred nedeljsko preizkušnjo za VN Španije v Jerezu se dirkači preko kvalifikacij borijo za najboljša startna mesta. V kraljevem razredu motoGP je bil vnovič najhitrejši Španec Jorge Lorenzo.

Več videovsebin
  • Marc Marquez padel v kvalifikacijah
    00:47
    Marc Marquez padel v kvalifikacijah
  • Jorge Lorenzo z rekordom steze v kvalifikacijah
    03:47
    Jorge Lorenzo z rekordom steze v kvalifikacijah
  • Vrhunci kvalifikacij v vseh razredih pred VN Španije
    02:50
    Vrhunci kvalifikacij v vseh razredih pred VN Španije
  • Iz 24UR: Kvalifikacije v Jerezu
    02:01
    Iz 24UR: Kvalifikacije v Jerezu
  • Iz 24UR: Marc Marquez dirka z zlomljenim prstom
    01:55
    Iz 24UR: Marc Marquez dirka z zlomljenim prstom

Španec Jorge Lorenzo (Yamaha) bo nedeljsko motociklistično dirko za veliko nagrado Španije v Jerezu začel s prvega startnega mesta. V kraljevskem razredu motoGP je bil v kvalifikacijah drugi njegov rojak Marc Marquez (Honda), tretji pa Italijan Andrea Iannone (Ducati). Vodilni s skupni razvrstitvi, Italijan Valentino Rossi (Yamaha), je bil peti. Vikend v Jerezu je vsaj do nedeljske dirke, povsem v znaku zelo razpoloženega Lorenza, ki je postavil rekord steze in napovedal kandidaturo za nedeljsko zmago. "Odlično sem se počutil. Vse je delovalo tako kot je treba. Hvala ekipi. A zaenkrat še nismo naredili ničesar. Kvalifikacije so le odlična podlaga za dirko in nič več," je po odličnem kvalifikacijskem času in prvem mestu povedal Lorenzo, ki se kot kaže le prebuja. Očitno pa je v napovedih pred dirko previden, saj je tudi v preteklosti blestel na treningih in v kvalifikacijah, toda na dirkah je letos vedno znova doživljal razočaranja. Lanskoletni najboljši čas dirkališča v Jerezu, ki ga je doslej držal Marc Marquez je izboljšal za dve desetinki. "Na stezi je bilo izjemno vroče, toda gume so zdržale, kar je dober obet pred nedeljo," je še povedal junak kvalifikacij.

Jorge Lorenzo
Jorge Lorenzo FOTO: Reuters
Na drugo mesto se je "postavil" Marquez, ki je kvalifikacije začel s padcem, nato pa svoje vožnje stopnjeval. "Zadovoljen sem. Glede na to, da sem že zelo zgodaj padel, sem lahko z razpletom kvalifikacij kar zadovoljen." Vnovič je bil v kvalifikacijah, tako kot na prostih treningih, zadržan legendarni Valentino Rossi. Izkušeni Italijan je zabeležil peti čas, toda na dirki bo brez dvoma zelo nevaren. "Nimam še pravega občutka. Resda je bilo iz kroga v krog bolje, toda zaenkrat obeti niso najboljši," je priznal italijanskemu rožnatemu časniku Gazzetta dello Sport Rossi, ki je gotovo, že med kvalifikacijami, tkal taktiko za nedeljsko tekmo ...

V kvalifikacijah v razredu moto2 je bil najhitrejši Španec Tito Rabat (Kalex), v najšibkejšem moto3 pa komaj 16-letni Francoz Fabio Quartararo (Honda).

Posnetke kvalifikacij vseh treh razredov si lahko ogledate na VOYO.

Izidi, kvalifikacije:
motoGP:

1. 99 Jorge Lorenzo SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 287.3 1'37.910
2. 93 Marc Marquez SPA Repsol Honda Team Honda 289.6 1'38.300 0.390 / 0.390
3. 29 Andrea Iannone ITA Ducati Team Ducati 292.9 1'38.468 0.558 / 0.168
4. 44 Pol Espargaro SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 285.6 1'38.539 0.629 / 0.071
5. 46 Valentino Rossi ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 286.0 1'38.632 0.722 / 0.093
6. 41 Aleix Espargaro SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 280.0 1'38.638 0.728 / 0.006
7. 35 Cal Crutchlow GBR CWM LCR Honda Honda 290.8 1'38.714 0.804 / 0.076
8. 4 Andrea Dovizioso ITA Ducati Team Ducati 293.6 1'38.823 0.913 / 0.109
9. 68 Yonny Hernandez COL Pramac Racing Ducati 289.3 1'39.464 1.554 / 0.641
10. 38 Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 287.9 1'39.491 1.581 / 0.027

Johann Zarco
Johann Zarco FOTO: motoGP

moto2:
1. 1 Tito Rabat SPA EG 0,0 Marc VDS Kalex 244.7 1'42.874
2. 40 Alex Rins SPA Paginas Amarillas HP 40 Kalex 244.5 1'43.179 0.305 / 0.305
3. 94 Jonas Folger GER AGR Team Kalex 241.5 1'43.201 0.327 / 0.022
4. 12 Thomas Luthi SWI Derendinger Racing Interwetten Kalex 245.9 1'43.259 0.385 / 0.058
5. 30 Takaaki Nakagami JPN IDEMITSU Honda Team Asia Kalex 241.7 1'43.278 0.404 / 0.019
6. 22 Sam Lowes GBR Speed Up Racing Speed Up 246.1 1'43.354 0.480 / 0.076
7. 11 Sandro Cortese GER Dynavolt Intact GP Kalex 247.6 1'43.391 0.517 / 0.037
8. 49 Axel Pons SPA AGR Team Kalex 244.1 1'43.401 0.527 / 0.010
9. 5 Johann Zarco FRA Ajo Motorsport Kalex 242.2 1'43.436 0.562 / 0.035
10. 60 Julian Simon SPA QMMF Racing Team Speed Up 246.4 1'43.483 0.609 / 0.047

moto3:
1. 20 Fabio Quartararo FRA Estrella Galicia 0,0 Honda 211.2 1'46.791
2. 52 Danny Kent GBR Leopard Racing Honda 210.1 1'46.911 0.120 / 0.120
3. 44 Miguel Oliveira POR Red Bull KTM Ajo KTM 208.0 1'46.984 0.193 / 0.073
4. 41 Brad Binder RSA Red Bull KTM Ajo KTM 212.0 1'47.180 0.389 / 0.196
5. 65 Philipp Oettl GER Schedl GP Racing KTM 206.3 1'47.194 0.403 / 0.014
6. 98 Karel Hanika CZE Red Bull KTM Ajo KTM 203.3 1'47.198 0.407 / 0.004
7. 33 Enea Bastianini ITA Gresini Racing Team Moto3 Honda 212.6 1'47.251 0.460 / 0.053
8. 5 Romano Fenati ITA SKY Racing Team VR46 KTM 210.5 1'47.355 0.564 / 0.104
9. 23 Niccolò Antonelli ITA Ongetta-Rivacold Honda 210.2 1'47.394 0.603 / 0.039
10. 9 Jorge Navarro SPA Estrella Galicia 0,0 Honda 212.4 1'47.400 0.609 / 0.006

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (174)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

flum
03. 05. 2015 05.31
+1
Ma nima šans Horge. Spet bo zmagov Valentino !
flum
03. 05. 2015 05.33
+0
Hodi se ti vatiksn učit mal zgodovino starih slovanov, pa tam do nastank Belih gardistov
vatikan
03. 05. 2015 01.34
-35
Marquez je kot Janez Janša, Rossi pa kot naši komunisti. Prvi - torej Marquez je rojen zmagovalec, zelo talentiran, skratka oseba, ki je Moto Gp ponesla na zemljevid vseh skoraj vseh držav sveta - tako kot Janez Janša, ki je Slovenijo med letoma 04-08 ponesel med demokratične, svobodne jastrebe in povrhu vsega še predcedoval Evropski Uniji. Bili smo na vrhu sveta! Nato se pojavijo zle krokarice, metaforično slovensko - paraboljševiški levičarji, oziroma prikriti komunisti, ki so Janšo uspeli zaustaviti z nekakšno polit-murgelsko Patrijo. Vendar jim ni uspelo, to smo lahko vsi videli in slišali pred dobrim tednom! Gospod Janša je zmagal! Torej nazaj na Moto Gp,.. Rossi se je, tako kot komunisti posluževal kmerovskih spletk, na grbi ima že Simoncellija, poizkušal in vadil pa je seveda že prej.. le kdo ne pomni smrtonosnih prehitevanj Biaggia, Gibernaua, Barrosa, Robertsa Jr.. Pred dvema tednoma je svojo zlo prakso upraktil tudi nad nedolžnim šampionom M. Marquezom, vendar mu ga ni uspelo dotolči. Marc se je vrnil še močnejši, tudi danes bo njegov dan. Rossija pričakujem za moštvenim kolegom J. Lorenzom, saj je le ta že na sobotnih kvalifikacijah dokazal in pokazal kdo je no. 1 Yamahine garaže!
pingosok
03. 05. 2015 10.26
+2
pol bi moral tud tvojo sliko "skenslat" ker tud sem ne spada ta diktator.
CURVANORD Zanetti
03. 05. 2015 10.53
+2
@vatikan kaj ti jes da si tako vsekan,daj se nam malo da si popestrimo nedeljo
gogi_
03. 05. 2015 12.28
-1
Vatikan hvala bogu bo rak dokoncal in pocistil vso nesnago. Tudi klinika v avstraliji mu ne pomaga vec. Rip
-TypeR-
03. 05. 2015 00.39
+1
Za vse tiste ki ste gledal kvalifikacije......pred zadnjim sektorjem so bili vsi prvi, pol so se pa razlike delale:-) Sicer sem navijač 46 ampak jutr bo težka.
Polini
02. 05. 2015 23.25
-7
Mali Stoner in Lorenzo se bota vdarla za zmago. Tamali kljub neugodni poškodbi prsta v vrhu. Stopničke bo #93 osvojil, toda Lorenzo bo tokrat zmagal.
Callux
02. 05. 2015 23.26
+4
Marc pričakuje nekaj povsem drugega, boja za zmago pa ravno ne...
Polini
02. 05. 2015 23.30
-3
Tamali pričakuje stopničke in boj za zmago. On je šampion ki stremi k najboljšemu, ne glede na to, če ga pri tem ovira poškodba. Jutri gre izključno po zmago in to mu je cilj. Naredil bo vse in šel preko bolečin. Za novinarje pa tvoja razlaga, ne želi si otežit nahrbtnik.
Callux
02. 05. 2015 23.32
+9
Ni čisto tako... Marc pričakuje zase osebno zelo težko dirko, boja za zmago in stopničk pa niti ni omenjal, ker ne ve kako se bo roka odzvala, s tem da tudi močno kompenzira in preveč obremenjuje desno roko... Edino kar pričakuje je, da bo pobral kar se da veliko točk..
Titus56
02. 05. 2015 23.16
+3
Fantje rabim prevod.....Kdo je Komar........Pa Klovn......Se ne poglabljam tolk v te debate, ker so , no ja take.......
Callux
02. 05. 2015 23.26
+6
Komar je Lorenzo, Klovn pa naj bi bil Rossi, ki se pojavlja tudi pod vzdevkom Mezinček..
lioon
02. 05. 2015 23.30
+2
Zakaj je Lorenzo komar? Lani je pred dirko v Austinu prehitro štartal, ker naj bi ga napadli komarji...lol. Se je fant zmedel. Klovn naj bi bil Rossi zaradi svojih skečev, znan tudi pod vzdevkom Mezinček. V Motegiju pri padcu si je poškodoval mezinec in to je bil tudi mnogokrat izgovor za slabe rezultate... :D
Callux
02. 05. 2015 23.33
+3
lioon padec Rossija je bil v Brnu.. :D drugače pa so tukaj znani točno zaradi tega, kar si dejal
lioon
02. 05. 2015 23.39
+2
Callux
02. 05. 2015 23.42
+2
Potem imam še zelo dober spomin.. hahha :)
Titus56
03. 05. 2015 09.20
+2
Titus56
03. 05. 2015 09.21
+3
AJ10
02. 05. 2015 22.41
+11
lorenzo bi moral bit ze 4x svetovni prvak glede na tu kolkrat so napovedal ze da je spet v 'formi'
burner85
02. 05. 2015 22.21
+8
Dej naj temu lorencotu nekdo pove, da ni se dirke zmagal in se naj temu primerno obnasa!
Callux
02. 05. 2015 22.10
+9
Logitechh to je posebej zate... Zakaj te toliko moti moje mnenje o Scottu Reddingu, da pišeš takšne stvari?? Kaj točno ti je on ali jaz kot njegov navijač storil, da imaš tako poniževalen, posmehljiv odnos?? Samo v vednost, želim samo vedeti, ker sem malo naveličan najinih stalnih prepirov.. Rad bi samo razumel tvoje stališče.. :)
DonMiltonFriedman
02. 05. 2015 22.12
+5
Callux
02. 05. 2015 22.14
+5
Jaz pa ne preveč... Bi bilo precej lažje če bi razumel zakaj je tako... Če ga moti to da je bolj zadaj kot bi lahko bil, potem pričakuje preveč... Ne vem kje je vzrok, bi pa zelo rad vedel
Filip Šimonka
02. 05. 2015 22.23
+4
Callux, takšne komentatorje, ki nimajo spoštovanja do nikogar razen do svojega favorita, je najbolje prezreti. Mislijo, da bodo pametni s tem, ko blatijo trud in trdo delo nekoga, ki je v MotoGP-ju šele drugo sezono in pač ima težave s prehodom. Kdo pa pravi, da bi moral Scott že takoj postati prvak? To ni nikakršno pravilo, da bi morali novinci leteti kot norci. Sam imam o vsakem dirkaču svoje mnenje, in priznam, nekateri vozniki me kar "motijo". Ampak zaradi tega ne bom sedaj napadal njegovih navijačev, saj niso oni krivi, če mi nekdo pač ni všeč. In Logitechh, če trdiš, da Scott ni talentiran voznik, si poglej njegove vožnje v npr. razredu Moto2, kjer je vozil fantastično.
Callux
02. 05. 2015 22.26
+4
To že razumem fs16, če bi se kaj takega zgodilo samo enkrat... Pa se v bistvu dogaja že od prvega dirkaškega vikenda, vsako soboto in nedeljo... Pa menda ja ni pričakoval, da bo Scott skočil iz Open motorja na Factory v neizkušeno ekipo ob novih komponentah in bil takoj hiter?? In to je težko prenašati, vsaj zame, ki se res trudim, da bi zvenel kar se da objektivno in da se ne bi spuščal v prepire.. Samo zato bi rad vedel ne zaradi česarkoli drugega
Filip Šimonka
02. 05. 2015 22.41
+3
Mogoče pa so to le provokacije? Ne razumi narobe, toda mogoče si se mu kdaj zameril, ker si povedal svoje mnenje o njegovem "ljubljencu", pa ga je narobe razumel. Takih je na 24 ur kar nekaj. Šele nedavno sem začel, pa že imam tako izkušnjo. Očitno ni nikomur prizanešeno :-)
Callux
02. 05. 2015 22.44
+3
Povsem mogoče... Drugače tudi jaz nisem začel dolgo nazaj, nekje na sredini lanske sezone sem iz čiste radovednosti poizkusil, pa je bilo veliko ljudem všeč, zato sem tudi nadaljeval... Vendar ga do prve dirke v Katarju ni bilo opaziti ali pa je uporabljal drugačno ime... Ravno zaradi tega si želim, da bi mi povedal kaj mu ni všeč... To, da se mu zdi precenjen, že vem.. Ampak to ni dovolj dober razlog...
Filip Šimonka
02. 05. 2015 23.00
+3
Mislim, da si jasno povedal, da ti ni do prepirov in upam, da bo to upošteval.Zdi se mi, da bo sedaj, ko bo prebral komentarje, napadel oba, a vseeno, imaš mojo podporo. Zdi se mi, da postrežeš z mnogo koristnejšimi informacijami kot kdorkoli drug in takega, kot si ti, bi morali vsi spoštovati in pozdravljati, saj nam vendar vse informacije poveš prej, kot jih objavijo na 24 ur, pa še mnogo bolj točne so!
Callux
02. 05. 2015 23.06
+3
Verjetno imaš prav glede komentarjev... Da bi dobil informacije se trudim predvsem zato, ker že dolgo časa spremljam članke in se mi ne zdijo dovolj točni oz v njih ni dovolj informacij... Glede na to, da za vse žrtvujem svoj prosti čas, ko bi lahko počel kaj drugega, mi je pomembno vsaj to da ga žrtvujem za nekaj kar rad počnem in ne zato, ker bi se grebel za službo na 24ur, kot mi je nekdo nedolgo nazaj dejal... Če bralci vsega kar napišem, to tudi cenijo, je to samo dodatno veselje zame in motivacija da nadaljujem... :) Medtem ko ponižujoči komentarji delujejo ravno obratno
lioon
02. 05. 2015 23.33
+3
Meni je bil Logitechhov sarkazem smešen :D Sem se kr konkretno nasmejal. Ne ženi si tega tako k srcu...vedno se bo najdu nekdo, ki ne mara kakega dirkača :)
Callux
02. 05. 2015 23.35
+3
Saj meni je bil tudi do takrat, ko je začel pisati stvari, ki ne držijo in primerjati dirkače, katere ne moreš primerjati... :D Se pa bom na to kot kaže moral navaditi.. Zgleda ne komentiram dovolj dolgo, da bi take stvari enostavno preskočil.. :D Moje reakcije pa verjetno še bolj, ko sem že 2 vikend zapored nasedel.. ;)
.jest
02. 05. 2015 21.56
+7
Čeprav navijam za 93 mislim, da bo z izkušnjami 46 po nekaj krogih pred 99.
Nikiiy
02. 05. 2015 21.30
+8
Jutr bodo na stezi Komarji napadli Lorenza..Stavim...
pingosok
02. 05. 2015 21.35
+5
jeanjak
02. 05. 2015 20.58
+8
Govorit da Lorenzo jutri nebo naredil nič je neu.mno. Če kdo je ravno on prvi favorit.. zakaj? Ker nima nič za izgubit in bo šel tudi z glavo skozi zid da zmaga. Upam sam, da s tem ne škoduje Rossiju. Po videnim bo jutri zmagala Yamaha.. kdo, bomo pa videli. Tudi 1, 2 ..bi meni bilo všeč. Kdor postavlja Ian za morebitnega zmagovalca, očitno ni gledal zadnje dirke in videl kako šlam.pasto je izgubil tretje mesto in tak dirkač še ni na ravni zmagovalca v moto gp. Torej, moja napoved.. in da ni padcev. Rossi ( jeb.at ga, navijam zanj ) Lorenzo, Marquez. Zakaj Marquez tretji ( čeprav bi seveda bil glavni favorit... na vsaki dirki je ) , ker 27 krogov bolečin v prstu... pusti posledice. Neverjamem da bo zdržal do konca... tut s pajnkilerji. Pa da vidimo jutri :)
pingosok
02. 05. 2015 21.13
+4
@jeanjak-lorenzo že dve leti ne more narditi nič-to je pač dejstvo.Si videl kako je "eksplodiral" -ko je startal za start,se mu je dvignilo prednje kolo v zrak-sem mislil,da se bo ustavil in začel brcat v motor.Verjetno je katastrofa delat z tem živčnem človeku.
jeanjak
02. 05. 2015 22.01
+4
To je res. Meni lorenzo ni bil nikol všeč.. in tudi karakter ima čisto zgrešen. In takšna reakcija res ni potrebna. Mi je pa škoda, da se dandanes nedogajajo več redni prestopi iz moštva v drugo moštvo. Vsi podalšujejo za leta in leta. Bilo bi super vidit Lorenza na Hondi, Marqueza na Yamahi, Ducatiju. Včasih je bilo glede tega bolj zanimivo. Dandanes pa veš da bo Marquez pri hondi do 50 leta starosti ali do takrat ko bo še lahko zmagoval. Lorenzo je praktično celo kariero v moto gp na yamahi. Škoda.
Callux
02. 05. 2015 22.05
+4
Če Honda močno ne spremeni svojega motorja ali Lorenzo svojega sloga, bi bila kombinacija Lorenzo-Honda popoln polom... Marc pa bi verjetno uspel na obeh omenjeni proizvajalcih, saj pri Yamahi veliko delajo na tem, da bi jo priredili novemu slogu vožnje, Ducati pa sedaj dopušča več različnih stilov vožnje, ko končno deluje tako kot mora..
pingosok
02. 05. 2015 22.20
+3
@callux-tudi sam sem mnenja,da bi šlo Marku vsepovsod enako dobro.Poglejmo si samo Danija,kot da ne bi vozil isti motor,kot Mark.Tudi pri ducatiju je blo isto,še iz časov Stonerja.
Callux
02. 05. 2015 22.23
+5
Natančno to sem mislil... Vendar je pri Daniju problem tudi drugje, ne samo pri poškodbah in nastavitvah, ki niso vedno takšne kot bi morale biti... Več težav kot Marc ima tudi zaradi dejstva, da je za MotoGP motor v bistvu premajhen, pa če se vse skupaj tako bizarno sliši...
pingosok
02. 05. 2015 22.29
+3
K4tatonia
02. 05. 2015 20.48
+12
Komentatorja nimam nič proti vama, ampak dajmo no, 3/4 prenosa je bilo samo govora o Marquezu. Je dober nimam kaj rečt ampak ni treba non stop o njem.
VR46ROSSI
02. 05. 2015 20.16
+3
Lori, bo treba še jutri pokazat kaj, hiter si bil , ni kaj, vendar 1 na 1 zmrzneš, pričakuj napad od pozadi, pa bomo pol videli, če imaš kaj kohones... al se sam napihuješ. Moje mnenje za jutri: Vale ali Joe, potem pa komar ali 93. Naj zmaga najboljši, srečno pa vsem. Lp
speeddragon
02. 05. 2015 20.12
+16
Lorenzov uspeh je pokazatelj, koliko komentatorjev tepcev je na tej strani. Ki v vsakem primeru Lorenzota ponižujejo in v nič dajejo njegov rezultat. To ni nogomet in neki butast fun club v katerem je večina navijačev, da se napija in pretepa. Rezultat pa na koncu tako ni važen ker pri 2 mg alkohola v krvi tako večina ne ve kdo je zmagal. Včasih so moto dirke gledali motoristi in ljubitelji motorizma in tako butastih komentarjev , kot sedaj tukaj nisi od nobenega slišal. Očitno pa se časi spreminjajo in to na slabše.
Filip Šimonka
02. 05. 2015 21.26
+7
Speeddragon, podpišem. Se popolnoma strinjam s tem, da nekateri le iščejo snov za spore in napihovanje. Tudi to, da so nekateri dirkači dobri, drugi pa so zanič, je bedarija. Če bi bili zanič, kdo bi jih pa vzel v MotoGP moštvo, najelitnejši športni razred na dveh kolesih? Če se mene vpraša, so to vsi vrhunski dirkači.
Callux
02. 05. 2015 21.46
+4
Nekateri pa smo tako neumni, da takim komentatorjem nasedemo... :D
Filip Šimonka
02. 05. 2015 22.14
+2
Callux
02. 05. 2015 22.16
+3
Jaz se v zadnjih 3 dirkah kar nekako vedno, pa ne po svoji želji... ;)
DonMiltonFriedman
02. 05. 2015 19.48
+2
Lorenzovi navijaci pa vsi s crnimi zastavami na tribuni. Zgledal so k ISIS borci. Vsi 3je.
pridnaov?ka
03. 05. 2015 06.23
+1
meni so izgledali kot pastirji med 46ovcami
erlapsus
02. 05. 2015 19.29
+8
..MAR in ROS bosta nadaljevala zgodbo iz Argentine...zaenkrat kaže,da bodo imeli, vsi pri vrhu, enako gumo...27 krogov in zadnji ovinek,bo treba zdržati;)
Callux
02. 05. 2015 19.31
+6
Marcu bi lahko na roko šlo tudi to, da ne bo tako vroče kot je bilo danes... in pa uporaba painkillerjev
erlapsus
02. 05. 2015 19.33
+8
nižja temperatura bi bolj prav prišla Yamahi oz LOR ;)
Callux
02. 05. 2015 19.36
+2
Pa še marsikomu drugemu tudi... Misliš da je Ducati jutri lahko velika grožnja?? Sam pričakujem dober rezultat s strani Suzukija, če sem iskren..
erlapsus
02. 05. 2015 19.41
+1
IAN zgleda bolje kot DOV...dirka je dolga...me zanima če bo kdo reskiral z mehkejšo gumo...mogoče bi lahko ESA....kar nekaj znalcev napoveduje zmago Ducatija...zelo pomembni bodo prvi krogi...
Callux
02. 05. 2015 19.46
+2
Napovedi je veliko, me zanima koliko jih bo resničnih... Iannone je res precej hiter, sam po tihem računa na zmago.. Oba Suzukija bi lahko presenetila, saj jima proga zelo ustreza.. Nekako imam občutek, da bodo pri Aprilii in kakšen od Open Hond tvegali in poizkusili z mehko gumo :)
erlapsus
02. 05. 2015 19.52
+3
škoda,da jo ne more imeti AOY,bi se HRC malo manj blamirala;)
Callux
02. 05. 2015 19.54
+5
Aoyami niti mehka guma ne bi pomagala... Mogoče pa se motim, vendar dvomim o tem..
?a?kalica
02. 05. 2015 20.03
+3
skrbi me danasn FP4, rossi meu zaskrblujoc ritm, kaj pravs callux
Callux
02. 05. 2015 20.05
+4
Glede na to, da se pričakuje ritem v dirki tam okoli 1:40, je kar dobro pripravljen...
ValentinoRossi46
02. 05. 2015 21.11
+3
Rosi kot je že dokazal letos vsekakor morami računati tudi nanj me pa veseli da se bo za vrh vsaj po kvalifikacijah sodeč borilo kar nekaj dirkačev!
Filip Šimonka
02. 05. 2015 21.30
+2
Ampak verjetno ne bo uporabil painkillerjev, saj te le-ti naredijo omotičnega in zaspanega, česar si Marc na 27 krogov dolgi dirki ne more privoščiti.
Callux
02. 05. 2015 21.43
+5
Marc je že potrdil, da jutri jih bo uporabil... Bautista in Laverty pa sta že 2 kandidata, ki imata jutri namen uporabiti mehko zadnjo gumo...
ValentinoRossi46
02. 05. 2015 21.53
+4
S tem da lahko si še kdo premisli in uporabi mehko gumo na jutranjih ogrevanjih.... Callux a morda veš kakšno gumo bodo ju3 uporabljale yamahe?7
Callux
02. 05. 2015 21.56
+4
Čeprav je izgledalo, da bosta Espargaro in Rossi uporabila trdo, se bosta verjetno na koncu odločila za medium, ki je boljša ideja... Pa tudi naj ne bi bilo tako vroče, ker je napovedano oblačno vreme, kar naj bi pomenilo tudi malenkost nižjo temperaturo asfalta..
ValentinoRossi46
02. 05. 2015 21.58
+4
Callux
02. 05. 2015 22.00
+4
Hachi
02. 05. 2015 19.29
+8
glede na to, da je Lorenzo prvi, bi rekel, da je prvi favorit jutri Rossi. Ce upostevamo, da je na kvalifikacijah celo boljsi od osmega mesta, pa bi rekel, da je edini favorit. mislim, da bo jutri Marc poskusal vseeno peljati malce bolj previdno, sploh zato, ker je poskodovan in bo vsaka tocka zelo pomembna, tako da ne bo sel z glavo skozi zid in to je po moje priloznost za rossija. Lorenzo bo jutri spet samo stevilka.
Kosmatinc
02. 05. 2015 19.59
+4
Hachi
02. 05. 2015 21.23
+4
sj nic ne prehitevam, to so pac moja predvidevanja, ce mi dovolis to pravico. kaj se bo zgodilo, bomo pa videli, a ne? pametuj pa ti sam sebi, imas veliko dela s tem.
dinamitek
02. 05. 2015 18.57
+11
na konc vojne se prešteje kdo je ostal, to je pa šele jutr
pingosok
02. 05. 2015 21.07
+4
Navijamo pa vseeno lahko-vsak ma svojega favorita-a ne da !
nastjamarko
02. 05. 2015 18.41
+9
Tekma je jutri ko bo rossi spet vse brutalno nascal.
gangstalj
02. 05. 2015 19.14
+4
pingosok
02. 05. 2015 18.25
+2
Marquez je glavni favorit za zmago,kot sem napovedoval.Njega ne ustavi zlomljen prst.Tukaj ne bo mogel Rossi z nekimi super trdimi gumami kaj iskati.Dajmo Marc-novi zmagi naproti !
pingosok
02. 05. 2015 18.28
+2
Lorenzo se je veselil,kot da bi že samo dirko zmagal.Na dirki ga bojo prehiteli vsi-sigurno.
HOLAJ SLOVENIJA
02. 05. 2015 18.55
-1
Rossi je profesor za napad iz ozadja. Marquez se bo podelal v hlače!
Pety Krc
02. 05. 2015 19.23
+5
mozno je da bo marquez ne zacetku povsem v ospredju ampak vprasanje je kako se bo v drugi polovici dirke obnasal njegov prst saj danes ni odpeljal prav veliko krogov
Callux
02. 05. 2015 19.25
+3
Jutri naj bi uporabil protibolečinska sredstva.. Kaj to pomeni za dirko pa ne upam napovedati.. Glede na to, da jih dirkači ne marajo uporabljati, tudi če imajo hude bolečine..
pridnaov?ka
02. 05. 2015 19.36
-6
s tem, da je profesor za napad iz ozadja ,se strinjam, hehe..
modelx
02. 05. 2015 20.47
+2
protibolečinska sredstva imajo tudi omejitve. eno je čas, drugo pa kolko ga bo zdrmal. vsak nepredviden gib je lahko znova bolečina. zadeva nikoli bolečine ne odpravi, le otopi jo.....