MotoGP

FOTO in VIDEO: Marquez šestič zapored najhitrejši na Sachsenringu

Sachsenring, 12. 07. 2015 10.23 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 6 min

Aktualni svetovni prvak Marc Marquez je zmagovalec dirke razreda motoGP za VN Nemčije. Na deveti preizkušnji sezone je uspeh Honde dopolnil Španec Dani Pedrosa, tretji pa je bil vodilni v skupnem seštevku Italijan Valentino Rossi. Marquez je na Sachsenringu slavil že šestič zapored.

Več videovsebin
  • Vrhunci razreda moto3 VN Nemčije v Sachsenringu
    03:02
    Vrhunci razreda moto3 VN Nemčije v Sachsenringu
  • Vrhunci razreda moto2 VN Nemčije v Sachsenringu
    03:50
    Vrhunci razreda moto2 VN Nemčije v Sachsenringu
  • Vrhunci dirke razreda motoGP za VN Nemčije
    04:37
    Vrhunci dirke razreda motoGP za VN Nemčije
  • Iz 24UR: Marc Marquez spet slavil na VN Nemčije
    01:53
    Iz 24UR: Marc Marquez spet slavil na VN Nemčije

Za Marca Marqueza je to druga letošnja zmaga, z njo pa je prekinil tudi dolgo sušo na najvišji stopnički zmagovalnega odra, saj je brez zmage ostal na šestih dirkah v nizu. Druga šestica je za branilca naslova bolj obetavna, saj je zdaj na šestih startih na tem nemškem dirkališču zbral prav toliko zmag. Hondina voznika sta z zmago v kvalifikacijah napovedala, da bosta tokrat spet resna tekmeca Yamahama. Valentino Rossi je, potem ko je na prejšnji dirki presenetil s "pole positionom", tokrat spet imel zanj bolj običajno izhodišče, šesto. Začetek dirke je obetal spektakel, ki ni razočaral številnih ljubiteljev dirk v Nemčiji - prireditelji so sporočili, da se jih je celoten konec tedna zbralo rekordnih 211.000, samo na današnji dirki pa več kot 92.000 -, saj so lahko videli številna prehitevanja in tesne akcije med vodilno četverico.

Marc Marquez
Marc Marquez FOTO: Reuters
Potem ko je najprej potegnil Jorge Lorenzo, je po nekaj krogih stvari na svoje mesto postavil Marquez. Odločil se je za nekoliko trše pnevmatike, kar se mu je obrestovalo do konca, saj si je privozil dovolj prednosti, da si je lahko v zadnjem delu celo privoščil nekoliko lagodnejši ritem. Za največ akcije sredi dirke sta skrbela Rossi in Dani Pedrosa; Španec se je s precej truda prebil pred Italijana in nato na drugem mestu tudi vztrajal, kljub nekaj nevarnim poskusom vodilnega v skupnem seštevku. Rossi se je nazadnje zadovoljil s tretjim mestom in ni poskušal na silo priti do drugega, saj se je zavedal, da ob zanj ugodnem razpletu dirke, moštveni sotekmovalec in tekmec v boju za naslov Jorge Lorenzo je bil za njim na četrtem mestu, nima smisla tvegati preveč. Za drugim Pedroso, tretjim Rossijem in četrtim Lorenzom je na petem mestu dirko končal najboljši Ducatijev dirkač Andrea Iannone, šesti pa je bil Britanec Bradley Smith (Yamaha). "Dobro sem se počutil vse od starta. Na ogrevanju sem videl, kakšne gume moram izbrati. Ko sem videl priložnost za preboj naprej, sem jo takoj izkoristil. Odličen konec tedna, bil sem najhitrejši na vseh treningih in dirkah, kar mi že dolgo ni uspelo. Dobra popotnica pred počitnicami, seveda pa bo treba še trdo delati," je bil po drugi zmagi sezone zadovoljen Marquez.

Skupno je Rossi povečal naskok pred tekmeci, zdaj ima 179 točk, drugi je njegov moštveni sotekmovalec Španec Jorge Lorenzo, ki je bil danes četrti, s 179 točkami. Marquez pa ima po današnji zmagi zdaj 116 točk.

Kent brez prave konkurence


Danny Kent
Danny Kent FOTO: motoGP

V Najšibkejšem motociklističnem razredu, kjer je vse te dni, tako na treningih, kot tudi v kvalifikacijah kraljeval vodilni v skupnem seštevku Britanec Danny Kent, je najbolje startal Čeh Karel Hanika, toda že pred kocem prvega kroga je na čelo prišel favorizirani Kent. Njegov ritem sta še najbolje spremljala moštveni kolega Efren Vazquez in Italijan Enea Bastianini, seveda pa do nikakršne odločitve še ni prišlo. V moto3 se pač vse bolj ali manj odloča v zadnjem krogu. Vseeno pa je dirkačema ekipe Leopard Racing uspelo že po nekaj krogih priti do bolj občutne prednosti. Tempo je diktiral 21-letni Kent, njegov ritem pa je uspešno "lovil" le Vazquez. Veliko bolj pestro je bilo v boju za tretje mesto, saj je bila skupina sedmih dirkačev tesno skupaj, medtem pa sta Kent in Vazquez še naprej vozila "svojo" dirko. Odločitev v najšibkejšem razredu, vsaj kar se tiče prvih dveh mest, je bila vse bolj očitna, zadaj pa so se na tretjem mestu pridno menjavali različni dirkači. In prav borba za zadnjo stopničko zmagovalnega odra je bila najbolj zanimiva. Na koncu jo je tesno dobil Italijan Bastianini. Kent je v tej sezoni slavil že na petih dirkah in zanesljivo vodi v skupni razvrstitvi.

Simeon presenetil favoriziranega Zarcoja

Xavier Simeon
Xavier Simeon FOTO: motoGP

V razredu moto2 si je najboljše izhodišče v kvalifikacijah zagotovil Francoz Johann Zarco, toda najbolje je s starta krenil Italijan Franco Morbidelli, ki je prvi krog zaključil na čelu, toda na zadnji gumi je že imel nekaj konkurentov. Italijana je že v drugem krogu mrpehitel favorizirani Zarco, ki je nato povsem kontroliral tok dogodkov na Sachsenringu in tekmecev nikakor ni spustil naprej. Morbidelli je presenetljivo dolgo časa držal drugo mesto, slabih deset krogov pred koncem ga je vendarle prehitel Belgijec Xavier Simeon, četrto pa je držal Španec Tito Rabat. Simeon je imel v drugem delu dirke najboljši ritem in svojo odlično vožnjo je kronal z vstopom v zadnji krog, ko je ugnal favoriziranega Francoza in njegove napade ubranil vse do ciljne črte ter se veselil zmage. Zadaj se je odvijala drama, saj je po padcu Morbidellija in Rabata tretje mesto osvojil Alex Rins. Simeon je dosegel prvo zmago na preizkušnjah za svetovno prvenstvo.

Sezona se bo po poletnem premoru nadaljevala v ameriškem Indianapolisu 9. avgusta.

Izidi:
- motoGP (30 krogov, 110,13 km):
1. Marc Marquez (Špa/Honda) 41:01,087
(povp. hitrost: 161,0 km/h)
2. Dani Pedrosa (Špa/Honda) + 2,226
3. Valentino Rossi (Ita/Yamaha) 5,608
4. Jorge Lorenzo (Špa/Yamaha) 9,928
5. Andrea Iannone (Ita/Ducati) 20,785
6. Bradley Smith (VBr/Yamaha) 23,215
7. Cal Crutchlow (VBr/Honda) 29,881
8. Pol Espargaro (Špa/Yamaha) 34,953
9. Danilo Petrucci (Ita/Ducati) 35,875
10. Aleix Espargaro (Špa/Suzuki) 37,253

- SP skupno (9):
1. Valentino Rossi (Ita/Yamaha) 179
2. Jorge Lorenzo (Špa/Yamaha) 166
3. Andrea Iannone (Ita/Ducati) 118
4. Marc Marquez (Špa/Honda) 114
5. Andrea Dovizioso (Ita/Ducati) 87
6. Bradley Smith (VBr/Yamaha) 87
7. Dani Pedrosa (Špa/Honda) 67
8. Cal Crutchlow (VBr/Honda) 66
9. Pol Espargaro (Špa/Yamaha) 64
10. Maverick Vinales (Špa/Suzuki) 57

- moto2 (29 krogov, 106,459 km):
1. Xavier Simeon (Bel/Kalex) 41:09,295
(povp. hitrost: 155,2 km/h)
2. Johann Zarco (Fra/Kalex) + 0,083
3. Alex Rins (Špa/Kalex) 1,646
4. Simone Corsi (Ita/Kalex) 6,386
5. Sam Lowes (VBr/Speed Up) 9,284
6. Thomas Lüthi (Švi/Kalex) 10,432
7. Takaaki Nakagami (Jap/Kalex) 10,592
8. Lorenzo Baldassarri (Ita/Kalex) 12,518
9. Julian Simon (Špa/Speed Up) 14,862
10. Dominique Aegerter (Švi/Kalex) 14,953

- SP skupno (9):
1. Johann Zarco (Fra/Kalex) 179
2. Esteve Rabat (Špa/Kalex) 114
3. Sam Lowes (VBr/Speed Up) 107
4. Alex Rins (Špa/Kalex) 103
5. Thomas Lüthi (Švi/Kalex) 99
6. Xavier Simeon (Bel/Kalex) 84
7. Jonas Folger (Nem/Kalex) 77
8. Franco Morbidelli (Ita/Kalex) 62
9. Mika Kallio (Fin/Kalex) 47
10. Julian Simon (Špa/Speed Up) 47

- moto3 (27 krogov, 99,117 km):
1. Danny Kent (VBr/Honda) 39:29,359
(povp. hitrost: 150,5 km/h)
2. Efren Vazquez (Špa/Honda) + 7,554
3. Enea Bastianini (Ita/Honda) 9,603
4. Romano Fenati (Ita/KTM) 9,629
5. Niccolo Antonelli (Ita/Honda) 9,664
6. Jorge Navarro (Špa/Honda) 9,807
7. Brad Binder (JAR/KTM) 9,837
8. Alexis Masbou (Fra/Honda) 10,266
9. Andrea Locatelli (Ita/Honda) 10,352
10. Niklas Ajo (Fin/KTM) 11,558

- SP skupno (9):
1. Danny Kent (VBr/Honda) 190
2. Enea Bastianini (Ita/Honda) 124
3. Miguel Oliveira (Por/KTM) 102
4. Romano Fenati (Ita/KTM) 99
5. Efren Vazquez (Špa/Honda) 96
6. Brad Binder (JAR/KTM) 75
7. Fabio Quartararo (Fra/Honda) 74
8. Isaac Vinales (Špa/Husqvarna) 64
9. Niccolo Antonelli (Ita/Honda) 60
10. Francesco Bagnaia (Ita/Mahindra) 55

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (303)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

blazter
13. 07. 2015 13.46
+0
Je kdo opazil kaj je gledalce najbolj razvnelo? Sicer se je zaradi komentatorjev slabše slišalo. Pa v svoji zaljubljenosti tega tudi opazila nista.
miny_db
13. 07. 2015 13.52
blazter
13. 07. 2015 22.05
miny_db
13. 07. 2015 23.16
nekaj je bilo slišat ko je prehitel Lorenza, ampak našadva komentatorja skor vse preglasiita ja :)
Zeeus
13. 07. 2015 13.18
+2
Mogoče kdo ve, kako je z Rabatom, je vse OK ali bo potrebna nova operacija?
miny_db
13. 07. 2015 13.46
+2
Zaenkrat se nič ne govori, da bi moral spet pod nož, tudi sam je rekel, da bo imel sedaj dovolj časa za okrevanje.
Callux
13. 07. 2015 14.08
+2
Bo moral pod nož, vendar ne zato, ker bi imel kaj na novo zlomljeno... Zamenjati bodo morali dva vijaka, ki sta popustila ob padcu... Drugače je vse v redu z njim...
Zeeus
13. 07. 2015 16.06
+2
Callux
13. 07. 2015 09.58
+7
Še en majhen dodatek tistemu, kar sem že včeraj napisal... Kot verjetno sedaj že veste, ima Honda naslednji teden test v Misanu.... Tam se bodo večinoma posvečali engine brakeu in njegovim nastavitvam, da bi dokončno umirili agresivnost motorja, na čemur ogromno delajo že nekaj časa in z velikimi koraki stopajo proti rešitvi... Na testu se jim bodo pridružili tudi dirkači Ducatija in Suzukija, ki bodo večinoma delali na pridobivanju izkušenj z motorjem, pri Suzukiju pa bodo poizkusili rešiti tudi nekaj težav, ki so se pojavile v počasnih ovinkih, kjer motor ne želi v ovinek tako, kot si dirkača želita... Poleg tega bo zadnji dan tridnevnega testa namenjen testu Michelinovih gum...
miny_db
13. 07. 2015 10.07
+2
Je pa zanimivo to kako je imela Honda še dve sezoni nazaj najbol stabilen motor pri zaviranju z njihovim seamless menjalnikom..Takrat so zadevo rešili tako, da so vgradili senzor, ki meri navor motorja pri prestavljanju navzdol, in hkrati umiri agresivnost agregata, ta senzor je po podatkih Honde stal 65.000€
Callux
13. 07. 2015 11.59
+2
Tale senzor za meritev navor naj bi bil pravo malo tehnično čudo, če so moje informacije prave... Čeprav na zunaj izgleda povsem enostaven, naj bi bil zelo komplicirano povezan z motorno elektroniko, kar pomeni, da bi pri HRC imeli ogromno težav, če bi prišlo do okvare le tega... So pa uspeli vsaj približno omejiti nekontrolirano drsenje na vstopu v ovinek...
miny_db
13. 07. 2015 12.12
+2
Ja res je, malo tehnično čudo je ta senzor. In s tem senzorjem je Honda pridobila tudi na porabi goriva oz na optimalni porabi goriva, kar pomeni da pri prestavljanju navzdol porabi točno toliko goriva kot ga potrebuje. Ducati, Yamaha, Suzuki in tudi Kawasaki v SBK (ok pustimo tukaj Kawasaki ob strani saj je SBK čist drugačen motor) so imeli težave z porabo goriva, predvsem zaradi neizgorelega goriva v izpuhu, ker ni bilo optimalne porabe. In Callux če se spomniš Qatarja je vsem gorelo iz izpuhov razen Hondi, in tudi vse zgoraj omenjene znamke so pri vstopu v ovinek rohnele in bile z "ritjo" nemirne, razen Honde, ki se je pri zaviranju slišala kot skuter ki ne prestavlja...
Callux
13. 07. 2015 12.34
+2
Že stavek da je trenutni Hondin motor najbližje dvotaktnemu stroju štiritaktni sploh lahko pride pove dovolj... Zdaj samo čakam, kdaj bo kdo vložil kakšno pritožbo glede tega senzorja, ker ne verjamem, da ga ostali uporabljajo... Drugače pa sem kar malo hvaležen da je malo premora, tale prva polovica je bila zame pravo malo psihično mučenje... Upam na precej boljši drugi del ;)
miny_db
13. 07. 2015 12.39
+2
Možno je, da je bila z strani ostaliih že vložena kakšna pritožba, vendar so jo zavrnili, ker je v skladu z pravilnikom. Verjetno jim je šlo to v nos. Kar poglej kako so bili takrat začudeni ko so dojeli da Marc in Dani za nižje prestave sploh ne uporabljata sklopke, potem pa še ostali na hitro narest podoben menjalnik, Yamaha ga je šele lani, če se prav spomnim nakako "dodelala" da je motor z njim vozen... :)
Callux
13. 07. 2015 12.47
+3
Se mi zdi, da je sta seamless menjalnik Honda in Ducati začela uporabljati eden za drugim leta 2011... Suzuki ga naj bi tudi že testiral na Japonskem... Edino za Aprilio še nimam informacij
miny_db
13. 07. 2015 12.57
+1
Honda ga je prva uporabila v zadnji verziji RC212V ki je bila aktualna od 2007-2011.. Aprilia bo pa svojega predstavila letos v Missanu če imam pravilen info...
Callux
13. 07. 2015 12.58
+2
Pri Aprilii bi bilo to smiselno, glede na to, da je Misano ena izmed njihovih testnih prog, tako kot pri Ducatiju...
miny_db
13. 07. 2015 13.15
+2
Vprašanje je tudi koliko je razvit pa če bo delal tko kot je treba, če ne bodo šli nazaj na staro verzijo in ga dopolnjevali. To je pa spet dvorezni meč...
Callux
13. 07. 2015 14.10
+2
Sam sem mnenja, da bi bilo za njih trenutno bolje, da uporabljajo staro verzijo, ki je delovala zelo dobro... Me pa tudi zanima, kdo bo vozil poleg Alvara naslednje leto... Sam Lowes sploh ne bi bil tako slaba ideja, lahko bi ogromno pridobili z njegovim podpisom...
miny_db
13. 07. 2015 14.33
+2
se strinjam bolje je da imajo staro verzijo, in razviajo motor za naslednjo sezono z seamless menjalnikom. Lowes bi bil odlična izbira za Aprilio, sj če se ne motim so mu že nekaj ponujali a ne ? Ampak vprašanje je tle kok si on želi Aprilie.
Callux
13. 07. 2015 14.43
+2
Aprilia Lowesu ponuja kar zajetno vsoto, sam pa si tudi želi prestopa višje naslednje leto, to je že potrdil... Zanimali naj bi se tudi pri Tech3 zanj, sploh ker ima enakega osebnega sponzorja kot ekipa, pa tudi dobre odnose z Yamaho... Čeprav so zelo konkretni tudi pri MarcVDS, kjer ga želijo za Moto2 ekipo, ponudili bi mu tudi opcijo o prestopu višje... Veliko dela bo imel z razmišljanjem med tem odmorom... Samo kaže, za kako dobrega dirkača gre... Še toliko bolj, ker do 19 leta sploh ni resno dirkal, enako velja tudi za njegovega brata dvojčka Alexa, če se ne motim...
miny_db
13. 07. 2015 15.14
+2
Jst če bi bil na njegovem mestu bi nekako probal z MarcVDS še eno leto v moto2 potem pa prestop v GP klaso, časa ima še dovolj, je zelo hiter dirkač. Odskočna deska mu je bil pa Supersport razred z Yakhnich Yamaho R6. Njegov brat je pa v SBK , sicer malo bolj zadaj , trenutno na 11 mestu v skupnem, ampak je pa bistveno boljši od DePuniet-a ki je 18i, pa glede na to, da je to edina Suzuki ekipa je tud kr v redu.
Callux
13. 07. 2015 15.33
+2
Jaz bi tudi tako poizkusil, ker že letos je kandidat za naslov, naslednje leto bi lahko bilo še bolje... Kolikor vem pa Alex sploh ni zadovoljen s Suzukijem in mu tudi naj ne bi primanjkovalo snubcev, tako iz SBK kot iz MotoGP paddocka
miny_db
13. 07. 2015 15.39
+2
Alexa bi pa jst naslednjo sezono rad videl na Yamahi ali Aprilii poleg Torresa, nekako mi Haslam ne paše na Aprilio. Torres pa verjamem, da bo naslednjo sezono še močnejši. Že letos je odpeljal kar dobro.
Callux
13. 07. 2015 15.57
+2
Hmm zakaj pa ne?? Bomo videli kaj se bo zgodilo... :)
miny_db
13. 07. 2015 16.04
+2
Kaj pa Cluzel v supersport in Jacobsen na PATA hodni, sta te kej presenetila ?? Ravnokar sem prebral da se ALTHEA Ducati zanima za Melandrija :)
Callux
13. 07. 2015 16.07
+2
PJ me je po prestopu k CORE Hondi presenetil, vendar sem vedel že od prej, da je zelo hiter., se ga spomnim še iz britanskega prvenstva na 1000 kubičnem Suzukiju.. Cluzel pa niti ne, me pa je MV, za katero sem pričakoval, da se ne bo toliko kvarila...
miny_db
13. 07. 2015 17.34
+2
Mene sta pa kr oba lepo presenetila :) Nekak tko me je Crutchlow.. ne bom nikol pozabil ko je v Supersport razredu vodil dirko in potem v zadnjem krogu končal 3 , in so mu iz ekipe ko je prišel z motorjem v boxe čestitali,on pa jim je reku "sorry guys, I've lost the race" , v tem trenutku pa nekdo iz Yamahe pride do njega in mu reče "that's because you were too fu.....g slow" :)
Callux
13. 07. 2015 17.51
+2
Zame je še vedno troboj med Lavertyjem, Crutchlowom in Lascorzom iz Assna, ko so vsi trije dirkali v Supersport razredu, ena izmed najboljših bitk za zmago, kar sem jih videl... In pa dvoboj Marquez/Redding za 2.mesto iz Silverstona 2012...
miny_db
13. 07. 2015 21.09
+2
ufff Joan Lascorz , tista nesreča v Imoli :( žalostno... pa Haga Bayliss in Corser so tud imel hude boje v SBK..
Callux
13. 07. 2015 21.25
+2
O ja, oni še posebej... Pa dvoboji Spies, Haga iz tiste znamenite Benove sezone 2009 mi tudi pridejo na misel...
miny_db
13. 07. 2015 21.37
+2
pa njegovih 100 točk zaostanka, pa Monza ko mu je v zadnjem desnem goriva zmanjkalo...noro :)
Callux
13. 07. 2015 21.44
+2
Po mojem mnenju eden izmed najboljših comebackov v zgodovini... Še danes ne vem, kako mu je uspelo... Takrat je res vozil na glavo.. Win it or bin it celotno sezono... Jaz bi dejansko rad videl MotoGP motorje dirkati v Monzi, me zanima kakšna bi bila končna hitrost haha
miny_db
13. 07. 2015 21.47
+2
Bi moral celotno sezono pogledat , da si mal osvežim spomin :) ELBOW SPIES ja :) ja mislim da je Haga potem imel mal smole in je Spies nadoknadil :)
Callux
13. 07. 2015 21.55
+2
Če se prav spomnim, je imel Haga v ključnem delu sezone padec forme in je Ben nadoknadil z norimi predstavami v tem času in izničil odstope iz prvega dela sezone... Dirkač katerega mi je najbolj žal izmed vseh, da ne dirka več.. Pa tista poslikava Tech3 Yamahe iz Valencie, v barvah Sterilgarde...
miny_db
13. 07. 2015 22.08
+2
Sj haga je imel vedno mal smole, že na Santander Yamahi in tudi na Xerox Ducatiju.. Santander Yamaha je bla pa meni najlepša barva tiste čase. Se spomnim ko so v en levi ovinek skupaj pripeljali Haga in Corser pred njima pa Bayliss :) na koncu je Haga iz ovinka prišel prvi :) tapravi NITRO NORI :)
Callux
13. 07. 2015 22.36
+2
Ah ja, Haga je norec posebne vrste.... Se ga spomnim na tistem zelo jeznem izgovoru za motor po imenu Aprilia v najmočnejšem razredu.... Ko je bil na žalost več na tleh kot na progi, ampak zanimivo pa je bilo za gledati... Kaj drugače meniš o letošnjem SBK prvenstvu??
miny_db
13. 07. 2015 23.11
+1
Ja Haga je znal biti zelo hiter voznik če se mu je vse poklopilo. Nekako me spomina na Kiyonaria :) SBK letos mi je zanimiv zato ker ima Rea končno paket s katerim dokazuje svoje kvalitete, všeč mi je, da je Skyes v zaostanku in da ni več "prva violina" Kawasakija, še najbol smešne so mi bile njegove izjave na začetku prvenstva da ni še naštudiral motorja, ja kako nisi motorja naštudiral pa voziš ga že par sezon. Se mi je pa lani zameril ko je imel preveč za povedat čez Baz-a , po drugi strani mi je bil pa Baz všeč, ker je hotel dokazat da ni Sykes vse pri Kawasakiju. In tisto njihovo taktiziranje ko je moral Baz predse spustiti Sykes-a.No sj enako je delala aprilia ampak vseeno, to mi ni všeč. Mal sem zašel zdj :) Letos bo prvak Rea, na drugem mestu bi pa na koncu sezone zelo rad videl Davies-a ker dokazuje da je dober voznik in tudi Ducati je kr konkurenčen. Kar se pa PATA Honde tiče je pa vse po pričakovanjih, s takim paketom se žal ne da zmagovat.
Callux
13. 07. 2015 23.37
+2
Pri meni so enaki občutki, s tem da Reo skoraj obožujem, Sykesa pa že dolgo ne maram, ker se mi zdi zelo zelo precenjen... Ga je Spies lepo postavil na svoje mesto v rookie sezoni, tudi pri Kawasakiju ga ni bilo nikjer dokler niso pripeljali popolnoma novega motorja... Baz pa je car, saj ni tam, da bi sklepal prijatelje, ampak da bi dirkal, tako da sem zelo vesel zanj, da mu letos gre kar dobro... Premalo se ga omenja, pa Lavertyja tudi... Rea bo a brez najmanjših težav prvak, že na prvem testu v Jerezu pred sezono mi je bilo to jasno, ko je bil izjemno hiter, pa je prvič sedel na motorju... Škoda mi je Lowesa, ki zapravlja talent na Suzukiju, oba dvojčka zelo cenim, Sama malenkost bolj sicer, ampak vseeno... Davies pa tudi izjemno letos, že zato, ker je v zadnjih letih veliko menjal motorje... Giugliano pa bi se moral malenkost umiriti in malo spremeniti slog vožnje, preveč uničuje gume... VdM je tudi precej boljši kot to, kar mu Honda omogoča...
miny_db
14. 07. 2015 08.10
+2
Sykes se je preveč vživel v vlogo prvega dirkača, in pomojem je tudi mislil da bo Rea "pod njim" , vendar ga je kr dobro položil na realna tla. Glede Baz-a mi je bilo zanimivo da ga na začetku niso hoteli v GP-ju ker je prevelik, sedaj pa svojo nalogo čist dobro opravlja. Giugliano je pa na začetku kazal dober napredek potem pa kot si rekel mal preveč agresivnosti, ni vozil z glavo, vse je bilo nekak na silo in tud kasnejši rezultati so to pokazali. Jst odkar spremljam motorje navijam za Hondo, in res močno upam da bodo dobili boljši paket, Ko je bil Rea na Hondi in ko je dosegal zmage z Hondo vem, da je iz nje iztisnil 150% , ker roko na srce motor ni bil za med top 5. In tudi Jacobsen v supersport razredu se je moral zelo potrudit da jo je 4x spravil na stopničke. Nekako je logično, da Honda nima dovolj močnega motorja. če pogledava serijske motorje ki jih lahko kupimo je Hondin že dobrih 7 let isti, spreminjajo samo obliko, po moči motorja je pa daleč za vsemi, in še vedno ima okoli 178KM, v primerjavi z Kawasakijem ki jih ima serijsko 200KM da ne govorim o Aprilii in Ducatiju ki sta tudi močnejša, potem pa seveda še predelave ki jih določa Dorna, je pa Honda na 228KM , Kawasaki pa na 240KM+ , in je seveda logično da ne morejo...
Callux
14. 07. 2015 09.46
+2
Se strinjam glede Sykesa, sploh nisem bil navdušen nad njegovo reakcijo, ko ga je VdM nekajkrat precej na trdo prehitel, ko se je hitro začel razburjati... Kot da bi imel občutek, da ga morajo drugi spoštovati in prositi za dovoljenje, da ga lahko prehitijo, samo zato, ker je bil prvak... A spoštovanje si moraš prislužiti, zato jaz zelo cenim vsako potezo, ki jo je storil Baz lani... Zelo dobro si opisal Giugliana, sam bi ga rad videl na Ducatiju v MotoGP, po mojem mnenju bi uspel... Jacobsena tudi, je že dokazal, da se lahko zelo hitro vozi tako na 600 ali 1000 kubičnem motorju in bi bil zame boljša opcija za naslednjega ameriškega dirkača kot Cameron Beaubier... Že zato, ker PJ dirka v Evropi zadnjih 5 let, Cam pa se je medtem vrnil domov... Rea pa je na Hondi samo pokazal, za kako velikega talenta gre in da je HRC konkretno zamočila, ko mu ni ponudila priložnosti, ko so za to imeli možnost... Na Kawasakiju samo potrjuje to dejstvo... Če bi prestopil prej, Sykes sploh prvak ne bi bil verjetno, tudi Biaggi bi lahko imel kakšen naslov manj...
miny_db
14. 07. 2015 09.55
+0
Sykes je po mojem mnenju na koncu lanske sezone ko je pluval po Baz-u na twitterju dobil kar dost sovražnikov in tudi malo manj podpore navijačev. Giugiliano bi mogoče res "pasal" na GP motor, ampak jst sem še vedno mnenja da Ducatija mora vozit Avstralec :) hehe... Jacobsen ima v primerjavi z Beaubierjem to prednost da kr pozna evropska dirkališča ja.. O Max-u pa ne bom zgubljal besed :) ne maram ga in pika . :)
Callux
14. 07. 2015 10.06
+1
hahaha to ti pa zelo rad verjamem, če prav vem kot dirkač ni več za željen v MotoGP paddocku, se naj bi sprl s preveč ljudmi preden je odšel... Podobno kot tudi Wayne Maxwell, ki ima prepoved zaradi fizičnega obračuna po odstopu v Moto2 dirki leta 2010, ko so ga diskvalificirali na koncu zaradi tega... Sykes pa je s ti potezo pridobil ogromno sovražnikov, podobno kot tudi Redding lani, ko je imel nekaj komentarjev v zvezi z IoM TT, potem ko je na dirki umrl tesen prijatelj njegove družine, pa samo zavzel se je, da bi malo povečali varnost, nič drugega... PJ pa ima po mojem mnenju tudi več talenta kot Cameron, kateri me do sedaj še ni prepričal, sem pa pripravljen spremeniti svoje mnenje, če bo do tega prišlo... Glede Ducatija in Avstralcev pa te povsem razumem, nisi edini, ki si tega želi.. :)
miny_db
14. 07. 2015 10.22
+1
Max-a noben ne mara :) kriv si je pa sam. IoM TT so pa nore dirke ja, preživel je nesrečo Guy Martin, Conor Cummins njegova operacija hrbtenice je trajala 18 ur, vsa čast kirurgom in njemu da se je spet spravil na motor. Ljudje po svetu, sploh pa domačini obožujejo TT dirke, in kar se tiče varnosti bodo težko kaj spremenili.
Callux
14. 07. 2015 10.28
+1
Imam ogromno spoštovanja do vseh dirkačev, ki dirkajo v MotoGP, vendar koliko spoštovanja imam do vseh, ki tekmujejo na cestnih dirkah, pa sploh ne morem opisati... Oni so res ekstremna vrsta norcev in vsa čast vsakemu, ki se po kakšni hudi nesreči spet spravi nazaj na motor... Tako, da mi je popolnoma jasno, kaj je Scott s svojimi komentarji lani želel sporočiti, vendar ga kot kaže ni razumelo veliko ljudi...
miny_db
14. 07. 2015 10.47
+2
Lepo povedano , ne da se opisat kakšno spotšovanje imajo te dirkači od gledalcev. Dobesedno živijo za road racing, se spomnim komentarja Camerona Donalda ko mu je njegova mama rekla, da zdaj ko ima pa punco pa naj se umiri in si naredi hišo in ima otroke itd... pa ji je odgovoril Mama, hiša ne mora dirkati :) so usekani ( v pozitivnem smislu seveda) , tukaj se vidi da je res na prvem mestu motor in dirke. In dirkališč ne marajo ker ni dovolj adrenalina... noro res noro :)
Callux
14. 07. 2015 10.50
+2
Po mojem mnenju jih niti izjemno hude poškodbe ne ustavijo... Seveda če jim uspe popolnoma okrevati... Če drugega ne imajo vsaj dobro zalogo adrenalina ;)
miny_db
14. 07. 2015 10.59
+2
Ja zdravnica je takrat Conorju lepo povedala, da ima pretrgane živce na roki, in da ni 100% da bo zdravljenje uspešno, pa ji je odgovoril samo toliko mi naredite da bom lahko gas obračal :) in isto je z Ian Hutchinsonom, poškodba na dirkališču kjer ga je skoraj stala noge, letos pa zmagovalec IoM TT dirk, prestavljal je pa nadesno nogo :)
Callux
14. 07. 2015 11.10
+2
Tega pa o Conorju nisem vedel, impresiven povratek... Mi pa je zelo znana ta poškodba, ki jo je doživel Hutchy, sem gledal dirko, kjer se mu je to zgodilo... Zdravniki še danes pravijo, da je pravi čudež da sploh lahko normalno hodi, kaj šele da dirka...
miny_db
14. 07. 2015 11.51
+2
Jst sem bil 100% da nikol več ne bo vozil, zato me je njegova vrnitev na motor še tolko bolj presenetila. In tudi na tem ovinku ki je padel, je rekle da se ne ozira nazaj, je določen strah, premagaš ga pa tako, da samo še bolj gas obrneš in potem se je zasmejal :) to so pravi Road Warriorsi :)
Callux
14. 07. 2015 13.18
+2
Saj tako bi se morali spopasti z vsemi strahovi ki jih imamo... Ne pa da bežimo od njih ;)
miny_db
14. 07. 2015 13.28
+2
Callux
14. 07. 2015 13.45
+2
hahaha to je res... Kateri motor misliš bo naslednje leto naredil največji napredek oz bo najbolj prilagojen na nove gume in elektroniko??
miny_db
14. 07. 2015 13.57
+2
hmmm to je pa zelo težko vprašanje :) bom kr Hondo in Yamaho postavil spredaj, Suzuki in Ducati imata že tko nekaj težav z sprednjim delom v ovinkih, najtežje pa mislim da bo novincem in tistim ki še niso spoznali Michelin gum. Lahko pa da se motim.
Callux
14. 07. 2015 14.08
+2
Hmm zanimivo, ne vem kam bi po vrstnem redu postavil Aprilio... Lahko bi presenetili, če bo motor res tako dober kot upajo da bo... Do novembra pa bodo verjetno že vsi letošnji dirkači preizkusili Michelinove gume... Seveda tisti, ki bodo ostali pod pogodbo... :D
miny_db
14. 07. 2015 14.30
+2
Jst pa Aprilio pričakujem v zlati sredini šele v sezoni 2017, ne verjamem v to da lahko drugo leto v GP klasi naredijo dober paket. Ja stestirali jih bodo res vsi, ampak še vseeno mislim da bo premalo, na začetku bo kakšen zdrs, potem mogoče kakšen high sider, pa je že nezaupanje..sploh pa če ima že sam motor težave z vstopom v ovinek, potem pa še nezaupanje v gumo... ni fajn :) ampak to je itak samo moje razmišljanje :) glede na moje izkušnje z motorjem, ki pa vemo kakšne so :) heheh
Callux
14. 07. 2015 14.41
+2
Ravno zaradi tega bi bila naslednja poteza, ki jo bo potegnil Lowes, lahko ključna... Vendar ga je treba razumeti zakaj si tako želi iti v višji razred... Bi bilo zanimivo videti njegov stil zaviranja na MotoGP motorju, drsenje cel čas :D
miny_db
14. 07. 2015 14.54
+2
pa je spet tako a ne, lahko je ključna lahko pa s prestopom brcne v temo... Počakat še eno sezono v moto2 potem pa gas v GP klaso, mogoče še celo z naslovom prvaka v moto2. Pa še tako je a ne, še vseeno bolje Yamaha kot pa Aprilia za moj okus :)
Callux
14. 07. 2015 15.02
+2
Mogoče bi bilo res bolje, da bi šel v Moto2 moštvo MarcVDS in se na malo boljšem motorju res boril za naslov... Lahko pa da na koncu pristane pri Tech3 v MotoGP, kjer se tudi zanimajo zanj...
miny_db
14. 07. 2015 15.17
+2
Tech3 namesto Bradleya, sj ni nič z njim :)
Callux
14. 07. 2015 15.23
+2
Ni šans... Brad končno opravičuje zaupanje letos in je precej boljši kot Pol, ki ne opravičuje zaupanja in tovarniške pogodbe... Brad je že skoraj rešen, ker se bo glede njega odločil Herve, medtem ko naj bi bil Pol na listi za odstrel, o njegovi usodi pa odloča Yamaha, ki naj ne bi bila navdušena nad njegovimi predstavami...
miny_db
14. 07. 2015 15.27
+2
Zdele je pa Callux po mizi udaril :) hehehehe.... Ne vem no, moje objektivno mnenje je, da tudi Smith ni neki dobrega za Tech3... nekako tko se mi zdi kot Bradl, to vse v open klaso, na tech3 pa Lowes in pa Rabat.
Callux
14. 07. 2015 15.35
+2
hehe ah kje... Ne vem po pravici povedano... Je v svoji 3 sezoni na motorju, Pol v drugi... Do sedaj nobeden od njiju ni pokazal kaj posebnega... Jaz bi dejansko tvegal in namesto Rabata, za katerega se pričakuje da bo pristal na Open motorju pri MarcVDS, kjer nameravajo razširiti ekipo, podpisal Samovega dvojčka Alexa, ki se zelo dobro znajde na 1000 kubičnem motorju... In naj eden drugega preganjata po progi hahah ;)
miny_db
14. 07. 2015 15.41
+1
Misliš da se bo rabat zadovoljil z open motorjem ? pomojem ne, ja to kar si napisal je res tveganje, da bi Alexa potegnil na gp motor. Sj izkušnje so in vse , samo težko je tukaj ocenit kaj bi se zgodl. od vseh teh bi jst Reo postavil na GP motor. Takrat je zelo dobro nadomestil Stonerja v sezoni 2012.
Callux
14. 07. 2015 15.45
+1
Glede na to, da bi verjetno že lahko izbiral za leto 2017 kam bi šel, ker mu poteče pogodba konec naslednjega leta tako kot večini, potem bi bil zadovoljen z letom na Open motorju, manj pričakovanj... Rea bi bil dober poizkus,vendar bo do tega prišlo zelo težko... Priložnost zamujena ne vrne se nobena in v tem primeru so pri HRC konkretno zamudili..
miny_db
14. 07. 2015 15.57
+2
Ja res je da je manj pričakovanj, ampak še vseeno se je bolje truditi na GP motorju in vsaj vidiš kje si , kje so možnosti za izboljšave itd...HRC je zaj..... z Reo ja , mogoče pa 2017 če bo res Kawasaki prišel nazaj njega potegnejo na GP motor.
Callux
14. 07. 2015 16.00
+2
Možnosti da se Kawasaki vrne so trenutno manjše kot 1%, vsaj tako sami pravijo... Ne splača se jim investirati več kot 50 milijonov na leto za dirkanje v sredini, če lahko investirajo 5 milijonov letno in zmagujejo brez težav... Takšno je njihovo mnenje..
miny_db
14. 07. 2015 16.17
+1
Tole kar govorijo je za lase privlečeno, sj je vendar logično, da si vsak proizvajalec želi sodelovati v MotoGP, sj ne rečem SBK je veliko pridobil na popularnosti in gledanosti, ampak motoGP je pa motoGP. bom se jst mal pogovoru z njimi :) hehe
Callux
14. 07. 2015 16.25
+2
hehehe je za lase privlečeno... Naj rečejo da jih ne zanima, kot so to za zdaj rekli pri BMWju
miny_db
14. 07. 2015 16.50
+2
Na BMW- pa nikol nisem tko gledal , da bi jih zanimal motoGP ,bi blo pa fajn da pridejo še oni in MV AGUSTA :)
Callux
14. 07. 2015 16.58
+2
Ja no, govorilo se je nekaj časa nazaj, da bi se lahko pridružili, tudi Dorna si naj bi jih želela... MV pa takoj, klasika.. :D
miny_db
14. 07. 2015 17.29
+2
bi blo kr zanimivo ja, pa da ne bi bilo open klase... :) Callux se spomniš Neukirchnerja ? kje se je pa on zgubil ? :)
Callux
14. 07. 2015 17.34
+2
Saj je ne bo več z naslednjim letom... Se spomnim ja... Ni se izgubil, samo vrnil se je domov in zadnjih nekaj let dirka v domačem Superbike prvenstvu... Do letos je nastopal za Ducati, pred letošnjo sezono pa je prestopil k Yamahi.. Vendar če prav vem, trenutno okreva po zlomu desnega zapestja... Enaka poškodba kot pri Bradlu...
miny_db
14. 07. 2015 17.48
+2
No on je bil meni tud zelo dober dikrač. Ampak žal mu ni znesl ostati med elito. škoda...
Callux
14. 07. 2015 17.53
+2
Se strinjam... Je naredil napako, ko se je preselil od Suzukija k Hondi... Suzuki je bil takrat izjemen, sezono pred prestopom sta se on in Haslam na Suzukijih borila proti Checi na Ducatiju za naslov če se spomnim...
miny_db
14. 07. 2015 18.19
+2
prav se spomniš... pa Valencia 2008, Neukirchner vodi, v zadnjem ovinku mu Checa pripelje ob bok in oba sname na tla.... če se prav spomnim sta se komentatorja drla ko zmešana :)
Callux
14. 07. 2015 18.21
+2
Ah ja, zgleda da imam res dober spomin za malenkosti... Max je bil takrat izjemno vesel... Tako kot lani Kallio, ko ga je tudi v Valenciji Maverick spravil na tla...
miny_db
14. 07. 2015 18.25
+1
Če je dirka dobra, si jo zapomniš za vedno, sploh če se dogajanje v zadnjem krogu zaključi z padcem..jst sem ravno zdaj razmišljal, če kdo bere te komentarje si misli pa sj tadva nimata nobenega življenja :) hehehe ampak men je ta šport popoln in lahko gledam cen dan stare dirke , in vem kdo bo zmagal pa sem še vedno čist vesel :) hahaha
Callux
14. 07. 2015 18.26
+2
hahahahahhahahha o tem sem tudi sam razmišljal, ampak mi je v bistvu vseeno, imam ta šport preveč rad :D Te pa čisto razumem ;)
miny_db
14. 07. 2015 18.29
+2
sj pravijo da je treba tist počet kar te veseli, jst med zimskim premorom zlo rad za nazaj pogledam dirke, čeprav ženska pravi da to ni normalno, pa ji odogovorim, o jaaa je :) hahahahahaha
Callux
14. 07. 2015 18.34
+2
Kaj pa drugega... Tako najhitreje mine čas... Najhuje je od novembra do februarja, ko samo čakaš... Potem pa se na srečo začnejo testi in je ponovno super :)
miny_db
14. 07. 2015 18.35
+2
ja je kr mučno čakanje, januarja ves navdušen čakam DAKAR, potem pa SBK Phillip Island :)
Callux
14. 07. 2015 18.52
+2
Čeprav se začne že decembra, ko imajo prve teste pri SBK...
miny_db
14. 07. 2015 18.53
+2
ja samo ni nikjer za dobit dobrega video posnetka... :)
Callux
14. 07. 2015 19.02
+2
To pa res... Zato je meni test v Valencii zanimiv, ker ga lahko gledaš po TV... Čeprav naj bi bilo gledanje testov dolgočasno, pa temu ni tako..
miny_db
14. 07. 2015 19.07
+1
ma nič ni dolgočasno :) važno da se dogaja pa da so na dirkališču :)
Callux
14. 07. 2015 19.08
+1
Se strinjam... Čeprav je bilo treba kar čakati nekaj ur lanskega novembra, ko je potekal drugi dan... Zaradi dežja
Kosmatinc
13. 07. 2015 08.59
+7
Bravo Marc,super da se pobral sedaj pa nizanje zmag,upam na novi naslov.
miny_db
13. 07. 2015 08.35
+4
24ur a se hecate: Skupno je Rossi povečal naskok pred tekmeci, zdaj ima 179 točk, drugi je njegov moštveni sotekmovalec Španec Jorge Lorenzo, ki je bil danes četrti, s 179 točkami. Marquez pa ima po današnji zmagi zdaj 116 točk. Lorenzo ima 166 točk, Marquez pa 114... ne vem kdo vas je učil seštevati ??? Drugače pa lepa sladka zmaga za Marqueza, Pedrosa me je presenetil v drugem delu dirke in odličnim drugim mestom, če bo tako nadaljeval mu letos kakšna zmaga ne uide. Tudi Rossi je odlično odpeljal in se nekaj časa še boril za drugo mesto, Lorenzo pa kot vedno , za četrto mesto je potrebno kriviti gume ki so mu čudežno po dveh krogih izgubile oprijem...
miny_db
13. 07. 2015 10.58
+2
V Indianapolisu pa njemu najbol ustreza soft guma, samo je problem ker ne bo zdržala celotne dirke, odločiti se bo treba ali bo medium, in bo verjetno prvi del dirke hiter ,ali pa hard pa bo drugi del dirke hitrejši, ampak v drugem delu dirke je pa lahko že vse izgubljeno , če mu bo konkurenca "ušla"
LOPOVEpredZID
13. 07. 2015 07.22
-5
Ni šikane z peskom in ni zmage.....kolko robčkov ste porabili? A ste jih rabili skozi vso dirko???!
mzurry
13. 07. 2015 08.19
-5
Tupi ko je mem komarja poču smo slavili...hondi sta nepomembni v prvenstvu
SENNA1
13. 07. 2015 16.06
-1
SUTA
12. 07. 2015 23.57
+14
Tako bom povedal vse drugo kot zmaga MM danes bi bilo presenecenje. Cestital bi tudi Pedrosi odlicno je danes odpeljal... Vglavnem zasluzena zmaga in tako naprej GO GO #93
Uji5
12. 07. 2015 22.52
+49
Sem velika navijačica Valentina Rossija, od nekdaj, tudi tisti 2 leti, ko je il pri Ducatiju nisem obupala. 10 naslov bi mu resnično privščila, 10ka je pač 10ka. Ampak mi na kraj pameti ne pade, da bi zaradi svojega favorita žalila druge dirkače. Marquez, Pedrosa, Lorenzo... Vsi se trudijo po najboljših močeh in ne vem, zakaj se je potrebno nad njimi znašati. Vsi žaljitelji se obnašate kot slabo vzgojeni osnovnošolčki in sram vas je lahko. Danes je bila poštena dirka - Marc upravičeno zmagal, kapo dol Pedrosi za 2. mesto, Rossi je pa itak dosegel, kar je hotel - stopničke in povečal prednost. Sezona bo še dolga in zanimiva, jaz osebno pa držim pesti za Doctorja in si želim, da ne bi bilo prehudih padcev ali poškodb.
BorecZaResnico
12. 07. 2015 23.16
+22
Edina pametna tu gor. Jas dam pred vsemi, tudi zadnjimi kapo dol, da se tako na meji fizike vozijo. Še večja čast pa mehanikom, ki rihtajo take mašine.
speedracer
13. 07. 2015 05.50
+7
ewa +++++++++++..................................................
Kina Kina
13. 07. 2015 07.55
+7
Bravo ewa.FUL. Jaz sem navijačica Lorenza in prav tako spoštujem prav vse dirkače. Kapo dol vsem, saj vsi vidimo, da so to nore vožnje!
erlapsus
12. 07. 2015 20.54
+14
..pričakovan razplet dirke...MAR je zaprl usta tistim,ki so ga odpisali...cel vikend suvereno spredaj..brez konkurence..PED je z novim okvirjem dokazal,da se da....,lahko bi bil bližje MAR ,če nebi cincal na začetku...ROS je spet na Wupu dodelal nastavitve in bil hitrejši od LOR...Yamahe so lanski zaostanek za HRC prepolovile..
Callux
12. 07. 2015 20.57
+11
Pedrosa naj bi imel na začetku težave z zadnjo gumo, kot tudi Cal in nekateri dirkači na Open Hondah... Je pa bil presenečen nad hitrostjo v zadnjem delu dirke...
erlapsus
12. 07. 2015 21.04
+10
PED bi moral vaditi štarte...že dolgo ni potegnil naprej;)....dirkači Honde so imeli manjše težave kot ostali..vsaj kaj se rezultatov tiče;)..
Callux
12. 07. 2015 21.07
+3
Hočeš reči, da jih skoraj niso imeli, ker njihov motor ne potegne oprijema iz zadnje gume.... Dani pa je usmeril nastavitve bolj v drugo polovico dirke, zato nima več teh raketnih startov... Čeprav ni šel tako v ekstreme kot lani... Sta z glavnim tehnikom Aurinom našla neko ravnovesje kot kaže..
erlapsus
12. 07. 2015 21.14
+8
ja en dirkač Honde je naredil ničlo v najbolj neugodnem času...do Brna se ponavadi spravijo pod streho pogodbe za naslednjo sezono ...ESP ne bo več pod pogodbo Yamahe..tako lahko upa le na naklonjenost Tech3...kaj to pomeni pa si lahko mislimo;)
Callux
12. 07. 2015 21.29
+4
Se strinjam, vendar je že včeraj dobil zagotovilo od ekipe, da ostaja tudi naslednje leto... Pol verjetno res ne bo pod pogodbo z Yamaho, vendar se pričakuje, da bo na koncu ostal v ekipi... Ker Rins ne bo dosegljiv, ima podpisano pogodbo s Ponsom, ki je ne more razdreti... Še največ dela glede razmišljanja o pogodbi za naslednje leto bo kot kaže imel Lowes, za katerega se zanima kar nekaj ekip iz Moto2, na mizi pa ima tudi precej bogato ponudbo Aprilie... S tem, da je zanimiv tudi Tech3 pa še komu verjetno.. Ampak najbolj konkretni do sedaj so pri MarcVDS za njihovo Moto2 ekipo, omogočili bi mu tudi prestop višje...
kreator20
13. 07. 2015 00.54
+2
Callux prebiram tvoje komentarje in moram rečt da so res na nivoju. zanima me pa samo to ali voziš kakšen motor in ali si mehanih cestnih motorjev?
Callux
13. 07. 2015 09.45
+3
Na žalost je odgovor na obe vprašanji ne... Sem samo študent, ki ima zelo rad MotoGP in poizkuša najti kar se da veliko informacij... :)
Daisy4_9
12. 07. 2015 20.46
+10
Ta steza je res pisana na kožo Marquezu in Daniju, vsekakor dober rezultat za moštvo Honda. Že v Assnu so bili v igri za zmago in zdaj uspešen Sachsenring, steza ki jim sicer bolj ustreza a zelo pomemben rezultat in napredek v pravo smer. Jutri na testu in v naslednjih dneh imajo ogromno novih stvari za testirat :) Bravo prvim trem!
Callux
12. 07. 2015 20.48
+7
Jutri nimajo testa, naslednji teden pa ga imajo, v Misanu... Hondi pa gre na roko to, da steza ne ponuja veliko oprijema in ne izgubijo ničesar
Daisy4_9
12. 07. 2015 22.36
+3
Hvala za popravek, mišljeno je bilo da imajo teste medtem ko se za druge dirkače začenja dopust. Jutri seveda ne testirajo :)
Callux
12. 07. 2015 22.41
+4
Aha... Ni panike, zelo dober prvi komentar :)
mikeTHEbike
12. 07. 2015 20.36
+11
Res smo letos blizu naslova....sam da nebo poskodbe...pa mogoce mal srece pa bo 10 naslov! Od srca mu bi privoscil. Upam samo da se markezu ne ftrga ker se mi zdi se bolj nevaren od lor!
mzurry
12. 07. 2015 20.39
+4
Marqez bo moral za naslov vse dirke peljati na polno kar je rizično rossi pa lahko z 2,3, mesti lepo peipelje 10ko domov
Callux
12. 07. 2015 20.39
+6
Če nočeš da se mu utrga, potem upaj, da ne bo naslednji teden v Misanu na testu našel izboljšav, kar pa je malo verjetno...
mzurry
12. 07. 2015 19.52
+5
P.s. mutidrex king mlekarica rocks??????? Ali se kdo od 4ih.......kdorkoli???!!! Maestro se je u cilj pripeljal sklonjene glave...da ga nebi komarji zadeli
Callux
12. 07. 2015 20.01
+1
Mlekarica se je že oglasila in povedala tako kot je... Da ni bil dovolj hiter za stopničke, a da se veseli dirke v Indyju...
mzurry
12. 07. 2015 20.02
+2
Callux
12. 07. 2015 20.05
+2
Po pravici povedano ne vem... Ker tudi tam naj bi uporabljali enake gume kot so jih danes in v Assnu... Vendar pa proga v Indianapolisu Jorgeju neprimerno bolj ustreza... Bomo videli
mzurry
12. 07. 2015 20.11
+5
Marc je tam favorit rossiju proga in te gume ustrezajo potem je pa tu se vedno hitri dani....ok 4 mesto pa tud ni tolk slabo he he
Callux
12. 07. 2015 20.14
+5
Tudi ni tako slabo, vendar je spet odvisno od vsakega dirkača posamezno, kaj si želi in česa je trenutno sposoben... Vendar pa mene v tem odmoru precej zanima silly season za to sezono, sem slišal nekaj zelo zanimivih stvari...
Kosmatinc
13. 07. 2015 08.58
+2
Mcurry zopet en velik negativec,nestrpnež do drugih dirkačev
ednpa?
12. 07. 2015 19.49
-1
Če nebi Lorenzo oviral Rossija bi ta ne pobegnu na varno razdaljo zdej pa pluvajte če hočete Lorenzo fani
mzurry
12. 07. 2015 19.52
+3
Lorenzo je bil nepomemben faktor v dirki ki kljub dobrem startu ni nic stenstal
OneManBand.
12. 07. 2015 19.44
+6
Popravite prispevek, belacesta, nas komentatorje znate brisat, a prispevek ne znate niti spisati kaj šele prebrati pred objavo!!! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Skupno je Rossi povečal naskok pred tekmeci, zdaj ima 179 točk, drugi je njegov moštveni sotekmovalec Španec Jorge Lorenco, ki je bil danes četrti, s 179 točkami, Marquez pa ima po današnji zmagi zdaj 116 točk!!!!!
waga7
12. 07. 2015 19.36
+19
Vsa čast Marquezu, vsa čast pa tudi našemu MX 2 mojstru Timu Gajserju, ki se je kljub veliko smole boril kot ranjeni tiger in vozil kot nor kljub bolečinam! Tim, čimprejšnje okrevanje in vse čestitke!
thc_4u
12. 07. 2015 19.54
+10
24urci nikol ne pisejo o motocrssu,upajmo da uspe Gajser osvojit naslov SP
jeanjak
12. 07. 2015 19.34
+5
Callux.. za pivo si dolžan ;)
Callux
12. 07. 2015 19.43
+4
jeanjak
12. 07. 2015 20.00
+6
Suzuki je bil pa danes nemarno lep! Nevem če je kdaj izgledal tako lepo kot na tej dirki.
Callux
12. 07. 2015 20.04
+3
Po vsej verjetnosti bo enako obarvan tudi naslednjo dirko, ker je za Suzuki ameriški trg zelo pomemben... So pa bili razočarani nad rezultatom, vendar niso bili edini.. Silly season pa tudi pridobiva na zanimivosti haha
jeanjak
12. 07. 2015 20.18
+2
Ride the wind of change.. včasih reklama na eurosport-u. :) ..Suzuki je razočaral.. ampak vsi mi pozabljamo da so nazaj šele prvo sezono. In to ni neka mala stvar. Zato sem tudi šel z Pol-om. Malo izgubljajo na tempu iz začetka sezono, kot tudi Ducati. Preseneča me letos Smith.. lepi in konstantno dobri rezultati. Res bravo.
Callux
12. 07. 2015 20.20
+2
Točno tako haha... Suzuki je imel enake težave ta vikend kot Yamaha in Ducati... Samo Honda jih ni imela in to zaradi zelo hecnega razloga... Čeprav se je veliko govorilo da bo eden izmed dvojice pri Tech3 odletel, večkrat je bil omenjen Pol, temu kot kaže vendarle ne bo tako...
Callux
13. 07. 2015 09.51
+3
No ja mogoče beseda hecni ni ravno na mestu... Dejstvo je, da Sachsenring zelo ustreza letošnjemu modelu Honde, saj ni močnih zaviranj... Poleg tega jim je uspelo zakriti vse slabe lastnosti motorja, prva dirka po Austinu, da jim je to uspelo... Je pa veliko ljudem čudno, da bolj kot je zadnja guma drsela, hitreje so šli dirkači na Hondah... Moralo pa bi biti ravno obratno, vsaj ponavadi je tako... So naredili nov velik korak pri nastavitvah engine brake, kar je še dodatno umirilo motor... Ostali pa so ravno zaradi tega pomanjkanja oprijema zelo trpeli, še posebej v počasnih ovinkih, kjer motor ni želel zaviti tako kot bi moral...
Callux
13. 07. 2015 12.03
+1
Lahko da bi imel prav, glede tega, da verjetno niti pri Hondi ne vedo zakaj jim Sachsenring tako ustreza... Pravi test, koliko so res napredovali, bosta bolj kot Indy dirki v Brnu in Silverstonu, kjer je močnih zaviranj res veliko... Zato kar veliko upov polagajo v test naslednji teden...
AS1983
12. 07. 2015 19.11
+1
v razredu moto3 in moto2 pa je prvenstvo še bolj dolgočasno kot v razredu motoGP, saj prepričljivo vodi Kent v razredu moto3 s 66 točkami prednost pred konkurenco, Zarco pa ima tudi kar veliko prednost kar 65 točk pred konkurenco.
AS1983
12. 07. 2015 19.11
+4
Dokler bo Rossi na dirkah na stopničkah, mu nihče ne more vzeti naslova, razen poškodbe, do sedaj je imel v 20. sezonah samo 1 resno poškodbo, in sicer zlom noge v sezoni 2010. Imam pa občutek, da bo Marquez dobil vsaj še nekaj dirk do konca sezone in bo dirkač, ki bo imel največ zmag letos, kar pa bo občutno premalo v boju za naslov prvaka, kjer prevladuje Rossijeva konstanca, čeprav je zmagal samo 3-krat in je vodil zelo malo krogov v 9 dirkah
VR46ROSSI
12. 07. 2015 18.54
+30
Včeraj sem napovedal 26,93 in 46 in skoraj tako je bilo... pustimo komentarje.... Hondi sta bili dejansko premočni ta vikend, kdor malo bolj spremlja zadevo, ve o čem govorim. Škoda, da ne gre Dani malo bolj na glavo , čeprav ima potencial, izgleda da so mu poškodbe pustile kar nekaj preveč rešpekta. Je pa treba imeti realna pričakovanja. Bravo Vale, 3 točke več, so pa le 3 točke več. Pri Ducatiju se uresničuje to, da Joe zmeraj bolj pere Dovija, ima pač karakter 58 in 5 v moto 3. Spet so se pojavili 4 vesoljci, kot pred časom, nihče drug jim še blizu ne more, tako je pač stanje v GP..... Zdaj si bomo vsi skupaj malo oddahnili, potem nas pa čaka zadnjih 9 tekem, pa naj zmaga najboljši, brez pluvanja in nizkih udarcev, mislim na komentarje. Upam, da bo letos vreme v Brnu malo bolj poletno , zadnja leta je bilo kar nekaj dežja in hladnega vremena. Se vidimo v kampu, Go VR46. Lp
motorist_mb
12. 07. 2015 18.51
+1
Call...je že kdaj bil najstarejši voznik v gp-ju prvak?
Callux
12. 07. 2015 19.02
+1
Ne vem točno, vendar bi bil Phil Read precej blizu temu, ko je postal prvak v 500 kubičnem razredu leta 1974 pri starosti 35 let...
motorist_mb
12. 07. 2015 19.17
+2
AS1983
12. 07. 2015 19.36
+2
Rossi je star že 36 let, letnik 79, torej bo postal najstarejši voznik z naslovom prvaka.
Callux
12. 07. 2015 19.55
+11
Potem sem pravilno sklepal... Rossi pa si letos najbolj zasluži naslov, trenutno je daleč najbolj konstanten dirkač v razredu...