MotoGP

Za konec testiranj rekord Stonerja

Sepang, 02. 02. 2012 10.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Tretji dan testiranj razreda motoGP na dirkališču v Sepangu je podobno kot drugi pripadel svetovnemu prvaku Caseyju Stonerju. Drugi najhitrejši Jorge Lorenzo, tretji čas Daniju Pedrosi.

Casey Stoner
Casey Stoner FOTO: Reuters

Tretji dan testiranj pred začetkom nove sezone motoGP je potekal v nekoliko hladnejših vremenskih razmerah, kar pa, kot kaže, ni vrglo s tira Avstralca Caseyja Stonerja na hondi, ki je bil tako kot drugi dan znova najhitrejši, ob tem pa je postavil še najhitrejši čas testiranj na splošno. Najbolj se je aktualnemu svetovnemu prvaku približal Španec Jorge Lorenzo, a dirkač Yamahe je za Stonerjem zaostal že za več kot pol sekunde (+0,591). Za odtenek slabši čas kot prvak iz leta 2010 je postavil Stonerjev moštveni kolega Dani Pedrosa. Četrti čas je pripadel Američanu Benu Spiesu, ki je ob tem tudi padel, a jo je na srečo odnesel brez praske. Valentino Rossi na ducatiju je za najhitrejšim Stonerjem zaostal za slabo sekundo (+0,824), a sta skupaj z moštvenim kolegom Nickyjem Haydnom (10. čas, 1,729 sekunde zaostanka) zaenkrat zadovoljna z motociklom Desmosedici GP12, saj naj bile težave s sprednjim delom motocikla, ki so se pojavljale v minuli sezoni, odpravljene.

Izidi:

1. C. Stoner (Avs/Honda) 1:59.607
2. J. Lorenzo (Špa/Yamaha) +0.591
3. D. Pedrosa (Špa/Honda) +0.649
4. B. Spies (ZDA/Yamaha) +0.888
5. V. Rossi (Ita/Ducati) +1.217
6. H. Barbera (Špa/Pramac) +1.322
7. C. Crutchlow (VB/Tech 3 Yamaha) 3+1.501
8. A. Dovizioso (Ita/Tech 3 Yamaha) +1.650
9. A. Bautista (Špa/Gresini Honda) +1.777
10. N. Hayden (ZDA/Ducati) +2.122

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (96)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Omen3
08. 02. 2012 18.07
Podpredsednik HRC Shuhei Nakamoto verjame,da se bo največja razlika pri 1000ccm motorjih občutila v peti in šesti prestavi.Že pri 800ccm so morali do četrte prestave reducirati moč.Končna hitrost na ravnini bo nekaj večja,a bo zaradi tega potrebno prej zavirati pred ovinkom.Pričakuje tudi nekaj boljše čase kroga,vendar razlika naj ne bi bila tako velika.Na zadnjih testiranjih ni bilo podanih uradnih podatkov o največji hitrosti Honde,za lažjo predstavo pa so bili podani podatki prejšnjih razredov.V dobi 990ccm je bil leta 2006 najhitrejši s Hondo Makoto Tamada na stezi v Shangaju in to z 343.3km/h,v dobi 800ccm pa je bil leta 2007 najhitrejši Dani Pedrosa na stezi v Mugellu z 349.3km/h.
Omen3
08. 02. 2012 18.38
So pa bili presenečeni pri Hondi zaradi spremembe pravil. 5 novembra lani v Valenciji so namreč objavili najmajšo težo 1000ccm motorjev,ki naj bi bila minimalno 153 kg (tri več kot prej 800ccm).Dorna in IRTA sta že takrat predlagali celo 160 kg minimalne teže. 14. decembra pa so na sestanku povišali minimalno težo na 157 kg,kar je bilo za Hondo manjši problem,saj so že imeli narejen motocikel.Nanj so morali dodati še 4 kg teže,da zadovoljijo pravilom. Za spremembo so se odločili,da bi pomagali ekipam,ki imajo CRT motorje.Ker bi bilo težko in predrago zmanjšati težo le teh motorjev. Tako sedaj uradno velja za sezono 2012 minimalna teža 157 kg, za sezono 2013 pa 160 kg.
817
06. 02. 2012 23.34
+2
tudi letos bo stonči popapcal rosija za fruštek,
Paklenik
07. 02. 2012 09.16
-1
Če ne bo kakšna skrivnostna bolezen posegla vmes.
suta.typer
07. 02. 2012 13.25
+1
paklenik ti kr upaj, ampak ne bš vidu tega filma na tvojo žalost hahahhah
dstojs
03. 02. 2012 19.59
+2
Stoner je zares enkraten in tudi za njega navijam VENDAR je pa tudi on lansko sezono imel parkrat težave z obrabo gum in so mimo njega kar švigali vozniki,kar se lahko tudi letos ponovi in nič ni rečeno da bo spet postal prvak. Lorenzo je vedno zelo nevaren tekmovalec in še kdo se bi na kakšni posamični tekmi našel,tudi Rossi
ggggg-unit
03. 02. 2012 16.53
+5
STONER definitivno izstopa...roko na scrce,mali je res najboljši!!!
Gustanj
02. 02. 2012 23.22
+2
Rosi je napredoval, zaostaja celo sekundo...ja super se je izkazal...hahaha...rosi feni spet norijo... In kdo je najboljši!? Ja Stoner!
Paklenik
03. 02. 2012 08.16
+1
Najboljša je Honda, ki nese Avstralca tako hitro.
suta.typer
07. 02. 2012 13.21
+1
pakenik če Stonerja ne bi bilo, bi bla lni Yamaha prvak, in še na teh testiranjih bi bla Yamaha prva...tako da ne streljaj da je Honda najboljša!!! Honda in Yamaha so si enakovredne, samo Stoner dela razliko...:)
jakic10
02. 02. 2012 18.02
+3
ja ja jaj je že sekunda =S
bojan bonjsak
02. 02. 2012 17.07
+0
hahaha smešneži...film si poglejte Fastest pa boste vidli o čem se gre v moto gp-ju, kdo je koga napral...
g33ky_fr34k
02. 02. 2012 15.29
+5
Danes je Dani testirau različne nastavitve okvirja, največ je delau na stabilnosti motocikla ob močnem zaviranju pri vstopu v ovinek in tu še vedno ni povsem zadovoljen z nastavitvami. Še vedno imata oba dirkača repsolke težave z "chatterjem" med vožno in na tem naj bi tudi delali inžinerji do naslednih testiranj konc februarja. Preizkušau je tud nastavitve in različne porazdelitve elektronike pri moči motorja med odpiranjem plina in pri oprijememu. Probavau je tudi različne nastavitve vzmetenja in nastavitve za nove zadne blažilnike, ki sta jih dobila oba dirkača. In še zanimiva novica iz italijanske spletne strani, spet predvsem za tiste ki se čudite zaostanku: Mike Leitner- dirkaški inžiner, glavni tehnik in šef mehanikov Danija Pedrose je reko da danes niso testirali mehkih gum, kajti tudi danes niso imeli v načrtu hitrih kvalifikacijskih krogov, ampak so se osredotočli na obnašanje trdih gum med simulacijo dirke. Ponovno je odpelau daljši stint zaporednih 18ih krogov in ta svoj najboljši čas je dosegeu v 16.krogu na trdih gumah. Na slikah sem pa tud opazo da je v njegovi ekipi inžinerjev tud lanski glavni tehnik Doviziosa. Stoner pa je zjutraj vozo kvalifikacijske kroge na mehkih gumah, popoldne pa simulacijo dirke na trdih gumah po besedah njegovega glavnega tehnika Gabarinija. Isti program kot Pedrosa sta imela baje tud Lorenzo in Spies pri Yamahi, oziroma kompletna ekipa Yamahe s Tech 3 Yamaho- tud oni so dosti delali s polno posodo goriva in dirkaške nastavitve, tak da ti zaostanki ne povejo dosti. Ti različni programi dirkačov preveč odstopajo in šele kvalifikacije v katarju bojo dale pravo slika in pa seveda prva dirka.
zapy10
02. 02. 2012 18.33
-7
giiki_friki ........... zanimiva novica je tud to ,da Dannyja po nekaj odpeljanih krogih rokice bubajo !
xxmany
02. 02. 2012 18.46
+6
Haha, zappy slappy, ti pa si vol :P Teb se vid da v življenju nisi sedel na več kot 125ccm :D
španjolskasupast4r
02. 02. 2012 20.00
+3
xxmany še njegova ts stara je sedela na večjem
g33ky_fr34k
02. 02. 2012 20.14
+6
zapy10 (vol) kaj druga od tebe tak ni pričakovat, kot pa to da vsakega dirkača podcenjuješ in kritiziraš... Ti pa še na motor ne upaš, tak da te res ne more kaj bolet.
hiterkstrela
02. 02. 2012 20.19
+2
me zanima, za koga bo slapič naviju, ko bo stonči virus stakno, al pa ko ga bo v križu piknalo???
Nejc Žel
02. 02. 2012 14.09
+10
kdor zna pač zna lol a pol drugi ne znajo zame so vsi ti decki mojstri in veliki talenti je pa res da je stoner v zivljenski formi in mu bojo tezko vzeli naslov :)
suta.typer
02. 02. 2012 14.24
+10
se popolnoma strinjam s tabo, da so vsi mojstri in veliki talenti, ampak Stoner je zaenkrat, ponavljam zaenkrat razdred zase...:)
zrenus1234
02. 02. 2012 19.15
+7
bolj se nebi mogel strinjati.. go go Stoner!!
suta.typer
02. 02. 2012 13.59
+8
kako že pravijo...kdor zna zna...BRAVO CASEY!!!
SPORT-MAN
02. 02. 2012 13.55
+16
Sem sicer velik navijač Rossi-ja ampak danes pa jim je stoner pokazau!!!
Samrti_Burek
02. 02. 2012 14.01
-2
ma ja no.....če daš rossija in lorenza na to hondo ne bo stoner nič naprej...pedrosa pa vseeno ni sposoben priti do tega kova kot ti trije......
lioon
02. 02. 2012 14.30
+7
Honda gor Honda dol, isto ste trdili, ko je bil na Ducatiju. Da zmaguje le zaradi moči Duca. Je veliko bolj pomembno kako prideš čez ovinke kot pa po ravnini. In če daš odličnemu vozniku odličen paket bo toliko bolje. Ne pa zdej trosit neumnosti, kaj bi bilo če bi bilo. Prav tako je Spies povedal, da sta Honda in Yamaha praktično izenačena. @sport-man sej vsi vemo da si velik navijač Rossija, ampak to da das credit Stonerju se pa ne zgodi prav pogosto :P
SPORT-MAN
02. 02. 2012 15.40
+2
lioon Jaz ga CS nedam pogosto ti ga pa Doctorju nedaš nikoli /:
Nejc Žel
02. 02. 2012 13.49
-5
prav zanimivo bi blo gleat ce bi imeli vsi iste motorje :) mislim da nebi bil stoner prvak :) je pa res da je zasluzeno prvak in mislim da bo tako tud to sezono :)
Dawids
02. 02. 2012 13.42
+3
Razmerje moči se niso kaj veliko spremenile. Honda bo, če ne bo kakšnih presenečenj ponovno zelo visoko, Yamaha ji bo najbližje takoj za njo pa pač Ducati, ki je malo napredoval glede na prejšnjo sezono a zaenkrat še premalo. Upam, da se vsaj nivoju Yamahe približajo, če ne bo Honda ponovno razred zase.
BigBoss
02. 02. 2012 13.35
+1
Cim ob progi stoji zapy stoner pelje rekord.Pa lioon da mu nastela motor zmagovalna kombinacija.
Nejc Žel
02. 02. 2012 13.39
+3
ti si pa itak en k sam isce prepire tule ;) bolje da si tiho ko pa da pises kr enkai :) lp
suta.typer
02. 02. 2012 14.02
+6
Nejc Žel
02. 02. 2012 14.05
+5
ce mi grejo taki *. :) drugace pa mas praw vsako tele ma svojo veselje :)
Samrti_Burek
02. 02. 2012 14.24
+0
ogromno je takih iz strani stonerjevih ki samo provocirajo.... jes pa dam Caseyu prav naj njim da kontro ;) ma lioon čudno da še ni vpoklican v motogp kok je pameten....
lioon
02. 02. 2012 14.36
+6
Pameten? Nebi rekel. Samo realno mnenje pač, s katerim se Rossijevi navijači ne morete sprijaznit :) Kdo najbolj provocira pa vsi dobr vemo :)
Nejc Žel
02. 02. 2012 13.19
+2
mislim da bojo morali it italjani na japonsko po znanje kak se nareji zmagovaln motor :) skoda rossija da je sel k ducatiju :(
Nejc Žel
02. 02. 2012 13.37
+2
upam pa da se priblizajo tam na pol sekunde :)
Samrti_Burek
02. 02. 2012 13.42
+2
naj pridejo konstantno pod sekundo in bo rossi ogromno na dirki nadoknadil
Samrti_Burek
02. 02. 2012 13.44
+1
upam da še vsaj nekaj desetink dobijo..pol bo super za naprej in potek sezone
Nejc Žel
02. 02. 2012 13.46
+3
se strinjam sam mislim da je to premalo da bi dobili naslov ali pa vsai koncali prvenstvo med prvimi tremi :)
aleksandergreat
02. 02. 2012 13.05
+4
Res impresivno... Znam, da je Stoner na Qualy hitrejši od Pedrose skoraj 0.5s toda to.... Kapo dol za HITROST... Za borbenost pa Lorenzu in Rossiju... Spies po pričakovanjih, ker je večji lažje obvlada 1000cca motor. Oz. lažje srije svoje kile za težji motor, kot za lažji.. Sicer v vsakem primeru ne bi bil hitrejši od Lorenza, ker slednji je pač mentalni bolnik in se vozi z "obrnjeno čelado". Za Rossija pa ne vem, kaj ga lahko kritizirate... Ekipa Ducati se prvič resno spravi (pa še to dela proizvajalec FTR) k Aluminiju in ne moreš nadoknadit v 6 mescih (ali manj), 10 letnega Hondinega znanja na tem področju (še več 50 let, ne me držat za besedo prosi me popravte, podatka pa ne bom preverjal. Zato ker mi bode admin itak zbrisal. ker ne prenese, da je kdo pametnejši od njega). Pač realno stanje seveda to še ne pomeni, da možnosti za izboljšave, toda baje nek korak je... Za CRT pa ne vem zakaj so jih sploh uvedli? Wtf??? Res ne morejo razviti več moči? LOL serijski motor... FIM ga serje, kot FIA v F1...
Nejc Žel
02. 02. 2012 13.09
+4
lioon
02. 02. 2012 13.20
+5
Se strinjam da je tale CRT varianta res poden od podna. Glede Ducatija pa...Rossi ima top ekipo s t.i. bogom razvoja Burgessom. Moraš vedet, da je bil on vsa ta leta pri Hondi/Yamahi in je bil vodja razvoja. Tko da ja, teh 10 let Hondinega znanja je v bistvu veliko v glavi Jeremya :) Mislim, da lahko kaj hitro nadoknadijo zaostanek sploh sedaj z ALU frame-om. Napredek načeloma je viden ampak vse ostalo bo pa tle na Rossiju, kok bo pripravljen reskirat itd.. Bomo vidl.
Samrti_Burek
02. 02. 2012 13.20
+3
to je res sramota za motogp....toti sploh niso konkurenčni moto2 razredu kaj šele motogp :D
Samrti_Burek
02. 02. 2012 13.22
+2
do začetka sezone je še 2 meseca in upajmo da Rossi in kompanija še izboljšajo zadeve in pridobijo nekaj desetink.... potem bo rossi na dirkah precej močnejši kot lansko sezono
EricFlat
02. 02. 2012 12.54
+4
Mater, tale Ducati pa nikamor. Upam, da letošnja sezona ne bo takšna kot lanska.
the special1
02. 02. 2012 13.02
+2
ah ducati že gre samo voznik negre nikamor
aleksandergreat
02. 02. 2012 13.06
+0
Erik sem ti pojasnil zgoraj v mojem komentu... Zame to ni nič presenetljivega... Pač zdrava kmečka logika. ;)
Nejc Žel
02. 02. 2012 12.05
+2
kaj so testi konc al se so danes? ker me zanima ce je kdo izboljsal cas oz ce se je kdo bolj priblizal stonerju :)
miny_db
02. 02. 2012 12.15
+1
lioon
02. 02. 2012 12.52
+1
Noben se ni priblizal Stonerju. Je mel ze na 800cc motorju rekord pod 2 minute, sedaj ga je pa se popravil in to v 2. krogu, ko so bile se bolj hladne razmere.
Samrti_Burek
02. 02. 2012 13.36
+1
okej s prvo povedjo si odgovoril vprašanju. tisto naprej ne bi bilo potrebno pisati.... haha
ave-cezar
02. 02. 2012 11.29
+4
Tale 24 *ur je mal zmeden!!
ave-cezar
02. 02. 2012 11.19
+4
Tale 24 kur je mal zmeden!!
Nejc Žel
02. 02. 2012 11.22
+4