MotoGP

VIDEO: Aleix Espargaro presenetil favorite, Rossi daleč za najhitrejšimi

Barcelona, 12. 06. 2015 08.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Aleix Espargaro je v Barceloni postavil najhitrejši čas petkovih prostih treningov. Dirkač Suzukija je v zadnjem poskusu drugega treninga z vrha zrinil Marca Marqueza. Znova je na uvodu imel precej težav Valentino Rossi, ki je postavil šele 11. čas.

Aleix Espargaro je poskrbel za največje presenečenje petkovih prostih treningov. Španski dirkač Suzukija je že na prvem treningu zasedal odlično tretje mesto, na drugem pa je prav v zadnjem poskusu odpeljal najhitrejši krog dneva. Najbližjega zasledovalca Marca Marqueza (Honda) je ugnal za skoraj tri desetinke sekunde. Dvakratni svetovni prvak je bil sicer najhitrejši na prvem treningu in nakazal, da so pri Hondi nekoliko odpravili težave s stabilnostjo motorja. Dobro se je odrezal tudi Marquezov moštveni tekmec Dani Pedrosa, ki je bil na prvem treningu drugi, na drugem pa tretji.

Petkova treninga bodo poskušali čim prej pozabiti pri Yamahi. Jorge Lorenzo je sicer na prvem treningu postavil četrti čas, a je za Marquezom zaostal kar za šest desetink in pol. Na drugem je še nekoliko popustil in je za Espargarojem zaostal slabih devet desetink. Še precej slabše se je odrezal Valentino Rossi. Vodilni dirkač elitnega razreda je bil osmi na prvem treningu, na drugem pa šele enajsti.

Pasica VN Katalonije
Pasica VN Katalonije FOTO:

Izidi:
- drugi prosti trening, razred motoGP:
1. Aleix Espargaro (Špa/Suzuki) 1:41,158
2. Marc Marquez (Špa/Honda) +0,285
3. Dani Pedrosa (Špa/Honda) +0.631
4. Andrea Dovizioso (Ita/Ducati) +0,665
5. Maverick Vinales (Špa/Suzuki) +0,764
6. Andrea Iannone (Ita/Ducati) +0,780
7. Jorge Lorenzo (Špa/Yamaha) +0,876
8. Cal Crutchlow (VB/LCR Honda) +0,886
9. Pol Espargaro (Špa/Tech3 Yamaha) +1,155
10. Scott Redding (VB/Marc VDS) +1,196

- prvi prosti trening, razred motoGP:
1. Marc Marquez (Špa/Honda) 1:41,808
2. Dani Pedrosa (Špa/Honda) +0,210
3. Aleix Espargaro (Špa/Suzuki) +0,375
4. Jorge Lorenzo (Špa/Yamaha) +0,650
5. Maverick Vinales (Špa/Suzuki) +0,747
6. Yonny Hernandez (Kol/Pramac Ducati) +0,786
7. Nicky Hayden (ZDA/Aspar Honda) +0,815
8. Valentino Rossi (Ita/Yamaha) +1,130
9. Andrea Dovizioso (Ita/Ducati) +1,137
10. Cal Crutchlow (VB/LCR Honda) +1,149

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (73)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

maxspeed
13. 06. 2015 01.06
+3
Nikiiy
12. 06. 2015 22.11
-4
Rossi bo zmagu, drugi bo jokica, tretji pa Pederosa..Markica bo pa stolku motor in po riti v pesku..
pingosok
12. 06. 2015 22.14
+4
Nikiiy
12. 06. 2015 22.25
-5
pingosok
13. 06. 2015 08.23
+1
Tebi bi to priporočil,ker taki dirkačev z temi imeni ni-zresni se mal,saj ni vsak dan maškara.
pingosok
12. 06. 2015 18.57
+4
Honda se vrača na sam vrh-Marc bi lahko odpeljal še hitreje,saj ga je v obeh hitrih krogih motil dirkač pred njim-mislim drugi tening.Suzuki nas prijetno preseneča-motor in okvir:odličo 5 !
Callux
12. 06. 2015 19.16
+4
Z vsem se strinjam vendar bi še eno malenkost dodal... Hitrost na en krog pri Hondi ni bila problem do sedaj, dirka pa vedno.. Upam da se bo tudi to sedaj s posodobitvami elektronike in novim izpuhom popravilo.. Vstop v zavoje je že malo boljši, motor je tudi manj agresiven..
TRUMPP
12. 06. 2015 20.15
+0
Callux! A ti razumeš tega Rossija,....sem njegov navijač....vendar,.........razloži,...
Callux
12. 06. 2015 20.17
+3
Poizkušam ga razumeti... Dela na nastavitvah za nedeljo kot ponavadi, vendar ve, da mora izboljšati petke... Imam velikokrat sam podobno težavo zaradi Scotta, na srečo ne ta vikend ;)
pingosok
12. 06. 2015 21.47
+1
majo pri hondi novi izpuh-nisem vedel,kerega pa ?Scott je danes grdo padel-a ne da ?!
pingosok
12. 06. 2015 21.49
+2
meni se zdi,kot da je Rossi premalo motiviran,na treningih in na kvalifikacijah.Na dirki pa daje vse od sebe.
Callux
12. 06. 2015 21.50
+3
Ja, tako je pri obeh stvareh... Vendar so posodobitve samo za oba Repsolova dirkača.. Scottu pa je padec v bistvu koristil.. Na drugem motorju je šel sekundo hitreje kot na prvem, želel pa se je izogniti Delu ki je odpadel iz Hernandezovega motorja.. Tole o Rossiju pa bi tudi lahko bilo prav, ker prosti treningi so kot testi v malem, teh pa Vale ne mara preveč
pingosok
12. 06. 2015 21.55
+2
komaj čakam dirko-tudi Pedrosa je motiviran.sem gledal danes njegovo počasno študijo skozi ovinke-nagne se najmanj med vsemi,pa je kljub temu dokaj hiter.Če mene vprašaš-zmagovalec bo Marc ali Dani,če so res poriktali elektroniko in zavore.
Callux
12. 06. 2015 22.00
+3
Sam osebno pričakujem, da bo Dani najbolje uvrščena Honda na dirki, ravno zaradi tega, ker je najmanj agresiven od vseh štirih, kar kot kaže deluje.. Zavore so v redu, voznost in splošna uporabnost pa sta slaba.. Zato izboljšave, vendar jih bo moralo biti še več...
pingosok
12. 06. 2015 22.04
+2
Zgleda da ga res moti malo,ker je tako majhen in ne more tako nizko v ovinek,kot ostali.Kar se pa tiče izboljšav-je že res ta skrajni čas.
Callux
12. 06. 2015 22.07
+4
Dani bi bil večkratni svetovni prvak, če bi bil večji... Je dokazano, da na motorju počne stvari, ki niso fizično možne za nekoga njegove višine... Ponedeljek bo še posebno zanimiv glede izboljšav, če bo ostalo suho seveda..
pingosok
12. 06. 2015 22.09
+2
+++še jutri kako izmenjava,po treningih-lahko noč.
Callux
12. 06. 2015 22.12
+1
Callux
12. 06. 2015 22.32
+3
V mojih očeh ni nesposoben, vendar sem mnenja, da bi bilo smiselno poizkusiti še kje drugje, nikoli ne veš, kaj se bi lahko zgodilo... Sicer pa tudi sam občudujem njegovo vztrajnost, zato vedno pravim, da dirke brez njega niso enake...
a.kralj1994
12. 06. 2015 18.56
+11
kok nekateri novinarčki radi poudarjajo slabši rezultat Rossija...ne vem...a so tok zlobni ali so tolko ljubosumni...pa čeprav vemo, da Rossi na treningih nikoli ni imel vrhunskih rezultatov...važno je, kaj naredi na dirki...pač nekateri se še vedno ne morejo sprijazniti, da je V.Rossi pač legenda in da kljub svojim letom, še vedno vrhunsko dirka...pač tko je...
pridnaov?ka
12. 06. 2015 19.11
-8
motorist_mb
12. 06. 2015 19.41
-2
Kralj...dirka se dobiva z dobrim treningom...zakaj se Rossi niti prebližat ne more Lorenzu na treningu kaj šele na dirki pa že tud mimo duceja ne more...preslabo vozi treninge in to je to...je pa za svoja leta še vedno dober voznik in želim mu vse dobro...mogoče bi pa zdaj na duceju razturo kar ne bomo nikoli zvedli
KravaMlekarica
12. 06. 2015 17.21
-3
Kar se tiče najhitrejšega kroga Jorge tokrat ni na vrhu. Ampak kot je že v navadi ima najboljši, najkonstantnejši dirkaški paket med vsemi. In to je najbolj pomembno za dirko. Zdaj je še treba počakat na uradno izjavo, kje so še rezerve, kako je glede obrabe gum.
Callux
12. 06. 2015 17.27
+9
Bo kar zadovoljen, ker se je bolj koncentriral na nedeljo tako kot Rossi... Končno mesto ne odraža prave hitrosti.. Ni pa bil zadovoljen s motorjem pri pospeševanju, saj je preveč nemiren, vendar so tudi to uspeli popraviti
1011101
12. 06. 2015 17.49
+4
Ja izjavil bo da ima še sekundo rezerve pa to.. za primerjavo, danes na 15 stopinj hladnejšem asvaltu so odpeljali sekundo hitreje kot lani. Tako da če bodo jutri podobne razmere bo padel rekord steze.
Callux
12. 06. 2015 17.51
+4
To ni izjavil, je pa izjavil da bodo dobre nastavitve ključne za dirko, ker oprijem gume upade bolj kot drugod v drugi polovici dirke
Mitutoyo
12. 06. 2015 17.17
+0
Z žalostjo ugotavljam ,da v razvoju DUC počas prehitevajo vsi po vrsti......pa še tile DUC driverji so za en nic od nic.....
Callux
12. 06. 2015 17.18
+4
Zakaj tako misliš?? Zaradi dejstva, da jim proga v Barceloni ne ustreza preveč ali se mogoče motim in je vzrok drugje?? :)
bad brains
12. 06. 2015 19.00
+1
In kdo bi bil pravi ? Melandri ? Clutchrow ? Rossi ? Hayden ?...
Callux
12. 06. 2015 19.19
+3
Lahko da bi bil kateri od teh ki si jih naštel bad brains ali pa kdo drug ki ga Ducati spremlja, tudi iz razreda Superbike
motorist_mb
12. 06. 2015 19.37
-2
Še vedno trdim da je duce sedaj motor za zmage samo voznika žal mu nista dorasla pa ju sploh ne podcenjujem.
12. 06. 2015 19.37
+2
Ja VDM naj zapusti vedno počasno Hondo v SBK in gasa k Ducatiju v MotoGP. Kako je vozil zadnjo dirko je neverjetno.
Callux
12. 06. 2015 19.41
+2
Za VdM ima Honda plan v MotoGP... Pričakujejo da se bo naslednje leto boril za naslov in leta 2017 prišel v MotoGP.. Bi ga pa bilo zanimivo videti na Ducatiju... Davies, Giugliano in Mercado bi bili zanimivi za Ducati v MotoGP... Sploh prve dva omenjena
motorist_mb
12. 06. 2015 19.54
+0
Call...duce potrebuje MM,Lorenza,Stonerja da bi zmagoval...ostali se vse neki privajajo in nažalost nikol ne navadijo na vožnjo z njim...tile trije bi bili zanimivi samo kolko let bi potrebovali za zmage???...mogoče ne razmišljam prav ampak dost mi je navajanja skoz in skoz na rečeno grobi duce!
Callux
12. 06. 2015 19.58
+2
To je bilo do sedaj... Letošnji Ducati je precej bolj prijazen za vožnjo in dirkači potrebujejo manj časa za privajanje... za Giugliana sem siguren da ne bi rabil dolgo, enako velja za Daviesa pa še koga drugega iz razreda MotoGP... Za Mercada pa ne vem, ga do sedaj nisem dovolj spremljal ampak ima dovolj potenciala da bi lahko uspel tudi v MotoGP... Ducatiju bi prav prišel še en agresiven dirkač, to se strinjam, čeprav enega že imajo
12. 06. 2015 20.01
+1
Si verjetno mislil "koga drugega iz razreda SBK..." in ja se strinjam.
Callux
12. 06. 2015 20.03
+1
V bistvu oboje... Jim je zanimivih kar nekaj dirkačev v obeh razredih... Eden takšnih je na primer Canepa, ki bi lahko nekoč dobil še eno priložnost
12. 06. 2015 20.04
+3
Edini način, da se bo VDM naslednje leto boril za naslov v SBK je, da se Honda končno odloči nekaj vložit v razvoj njihovega SBK motocikla.
Callux
12. 06. 2015 20.07
+2
To se pa popolnoma strinjam Mesoreznica, vendar je za to zelo malo možnosti... Vendar upam, da bodo v tem primeru res držali svojo besedo in ga kmalu prestavili v MotoGP... Ker tudi pri Dorni si želijo hitrega Nizozemca, kar VdM definitivno je
erlapsus
12. 06. 2015 20.34
+1
..dirkači,ki bodo krojili vrh v motoGP...se bodo izkazati v moto3 in predvsem moto2....tam se dodela stil...SBK dirkači se še niso izkazali v motoGP..razen mogoče Baylissa...lahko pa vsak motoGP dirkač v SBK s konkurenčnoim motorjem zmaga ..;)
Callux
12. 06. 2015 20.37
+2
Največja težava SBK dirkačev v MotoGP je problem, ki ga je zelo dobro opisal Baz... V SBK moraš motor voziti popolnoma brez corner speeda... In učni proces je zaradi tega lahko še daljši, časa pa ni na pretek
12. 06. 2015 21.45
+2
Še en problem je...količina dobrih dirkačev, ki so prišli iz SBK v MotoGP je precej majhna v primerjavi z 250cc oziroma Moto2. Tako, da je teško iskati smernice tule. In SBK voznike ne baše najbolj corner speed..bolj front load, ki ga morejo prinesti v ovinek, da prednja guma dela (no tudi to je del corner speeda).
Callux
12. 06. 2015 21.47
+2
Pa tudi to, da večina tistih ki bi lahko prišli iz SBK to opcijo zavrnejo, ker ne želijo voziti v sredini, ampak bi raje zmagovali... To je tudi res, SBK motor moraš sredi ovinka povsem ustaviti in hitro obrniti, skoraj tako kot Honda v MotoGP ;)
12. 06. 2015 21.51
+1
Se popolnoma strinjam. SBK žanje svojo slavo sam po sebi in ima več opcij (tudi več dirk). In imaš prav večina SBK motorjev se vozi po V stilu (kar je trademark Hondinih motorjev že dolgo). Mislim, da bi tudi Duce deloval odlično v tem stilu.
Callux
12. 06. 2015 21.54
+1
Do sedaj je Duce imel do neke mere ta stil vožnje, ker ni držal linije v ovinku.. Ni delovalo preveč dobro.. Škoda za SBK je v tem, da počasi propada, saj je čedalje manj gledalcev na dirkah, ki pa so zelo zanimive za gledat
DucatiDu?e
12. 06. 2015 22.11
+1
Ducati rabi boljšega voznika. Marquez bi bil najboljša možna izbira za Ducati in on bi bil sposoben Ducati pripeljati še korak višje - v boj za zmage in tudi v boj naslov sv. prvaka. Pred Doviziosom bi izbral še Lorenza in tudi Pedroso. Iannoneju pa bi dal prednost pred Dovijem, ker je mlajši, ima precej nižjo plačo, z lahkoto pa tudi sledi Doviju na dirkah. Pa še bolj agresiven je in zna agresivno napadat ter branit pozicijo.
Callux
12. 06. 2015 22.15
+1
Od teh treh naštetih je samo Dani povsem realna opcija... Če se odloči nadaljevati.. Imajo pa ta vikend precej zanimivo situacijo, ko se kar malo ne zajdejo
DucatiDu?e
12. 06. 2015 22.19
Lorenzo ima pogodbo le še za naslednjo sezono. Marquezu bo pa tudi počasi dopizdlo vse skup. Ducati mora pokazat zanimanje in snubit oba. Manjka jim en top voznik. Jaz bi na njihovem mestu naredil vse, da bi prišel eden od teh dveh dirkačev. Pa magari za ne vem kako plačo.
Callux
12. 06. 2015 22.22
+1
Všeč mi je tvoje razmišljanje in mislim da bi lahko imel prav... Prestopni rok naslednje leto bo zelo zanimiv, povsem mogoče se ti želja uresniči... To situacijo bi pa rad videl :D
12. 06. 2015 22.57
+1
Moreš tudi malo gledat iz stališča Ducatija/Audija. Dejansko jim je uspelo naredit dober paket. In če sedaj pride recimo MM ali Lorenzo bo v očeh večine edini razlog zmag njihova sposobnost...ne pa tehnika, ki jo imajo na voljo. Seveda pa je letos Ducatijev motocikel odličen. Vprašanje kaj bo. PS Ianonne-ja še jaz ne bi odpisal.
Mitutoyo
12. 06. 2015 23.44
dokler se bo IAN na dirki umikal roziki je vse kaj drugega kot agresiven driver.....
DucatiDu?e
13. 06. 2015 01.06
Dovi pa se umika vsem. Še pedrosa je bolj agresiven. Oba imata svoje pomankljivosti. Iannonejev problem je še nekonstantnost. V vsakem primeru upam na prihod enega izmed dvojca Marquez ali Lorenzo. Pa magari mi je potem vseeno ali namesto dovija ali Iannoneja. Važn da en od teh dveh pride in upam da bo ducati naredil vse kar je v njihovi moči, da enega od teh dveh tudi pripelje. To sta dirkača, ki bi Ducati dvignila še korak višje in mu prinesla zmage in tudi naslov. Se pa strinjam in zavedam, da bo to zelo težko, saj v oba v Hondi oz. Yamahi polagajo največje upe in sta vsak v svojem moštvu glavna dirkača.
Callux
13. 06. 2015 09.07
+1
Če bi k Ducatiju prišel nov dirkač, bo zagotovo prvi na listi za odstrel Dovi, ker od Iannoneja pričakujejo veliko in je tudi mlajši izmed obeh... Znajo pa biti precej vztrajni, ko si nekoga želijo tako da so vse opcije povsem možne
Patrik Humar
12. 06. 2015 17.14
+6
Callux, si gledal trening, ves mogoce na kaksnih gumah so vozili? Kar sem gledal analizo je najbolj konstanten Lorenzo. Ceprav Rossiju slabo kaze verjamem, da bo v nedeljo konkurencen. Je pa zelo lepo vidit suzuki s taksnimi rezultati, upam, da bodo ostali mocni cel vikend =)
Callux
12. 06. 2015 17.17
+4
Sem gledal... :) Večinoma vsi na medium, čeprav so pri Ducatiju in Suzukiju na koncu namestili Soft gumo.. Vem tudi, da so pri Hondi in Yamahi testirali trdo zadnjo gumo, vendar nihče razen Reddinga ni odpeljal veliko krogov na njej, slednji pa jo je zelo veliko uporabljal..
Patrik Humar
12. 06. 2015 17.22
+2
Callux
12. 06. 2015 17.23
+6
12. 06. 2015 20.11
+1
Spet bodo medium gume najbolj uporabna opcija a? Tole gre na mlin Lorenzu.
Callux
12. 06. 2015 20.14
+2
Takšna situacija gre vedno na mlin Lorenzo, ker za svoj slog najbolje izkoristi Soft in Medium gumo... Ne znajde pa se na Hard gumi, ker je za corner speed pretrda in ponuja premalo oprijema.. Drugače pa ni nujno, pri Hondi so kar veseli nad hitrostjo Reddinga na Hard gumi, ki jo je uporabljal večino dneva
Patrik Humar
12. 06. 2015 23.33
+1
Tudi Rossi zna imeti trdo gumo, u glavnem jaz upam, da bo v nedeljo dez =) mislim, da bi bilo se bolj napeto =)
Callux
13. 06. 2015 09.04
+2
Patrik lahko da se ti želja glede dežja v nedeljo uresniči... Jaz upam, da ga v ponedeljek ne bo, ko bodo testirali
Kosmatinc
12. 06. 2015 16.34
+3
Rosiju ne gre in ne gre,kako hudiča najdejo par ur pred dirko tiste nastavitve????? Lorenzo pa vseskozi pod vrhom,in le izboljšuje detajle nastavitev????Kot bi od nekod pridobili nastavitve za dirko???
Callux
12. 06. 2015 16.39
+4
Jorge ima malenkost boljšo bazo in ne rabi toliko dela kot Rossi... Je pa jasno da si med seboj pomagata z izmenjavo podatkov :)
motorist_mb
12. 06. 2015 16.53
-4
Leta delajo...izkušnje Rossiju nič ne pomagajo...saj drugi tud ni slabo čeprav z srečo(honda,duce)!
a.kralj1994
12. 06. 2015 18.58
+0
izkušnje Rossiju nič ne pomagajo?!?! to pa je izjava znalca...
Filip Šimonka
12. 06. 2015 23.36
-1
Če bi se ta prenos podatkov prekinil, bi bil Lorenzo verjetno brez takšnih uvrstitev, to je dejstvo. Rossi je bil tisti, ki je v največji meri prispeval k temu, da je Yamaha danes kjer je.
motorist_mb
12. 06. 2015 15.50
+4
Duceja se prebujata...suza odlično...ostali po starem!
mrtvicetnik
12. 06. 2015 15.28
+7
too sem čakal suzuki:) čeprav vem da še ni to to in da imajo ostali še veliko rezerve bo pa definitivno popestrilo že zdaj zanimivo sezono:) Callux mogoče veš za koliko so povečali moč oz končno hitrost? hvala za odgovor!
Callux
12. 06. 2015 15.30
+6
Po moči naj bi bil nov motor primerljiv Yamahi, torej vsaj 10-15 konjev več kot prej.. Končna hitrost je višja vsaj za 7-10 km/h
erlapsus
12. 06. 2015 15.08
+5
...zaradi višjih robnikov je bil Ducati primoran"skrajšati" krilca...Suzuki prihaja,čeprav končna hitrost ni tista obljubljena...ROS mora v fp3 upati na lepo vreme...drugače bo posnemal MAR v Mugellu ;)
Callux
12. 06. 2015 15.10
+4
Trenutno kaže, da ga bo tudi dočakal... Suzuki pa še čaka nekaj dela glede končne hitrosti, sem pričakoval da bodo imeli težave, pa so me lepo presenetili... Trenutno kaže na dober vikend
13. 06. 2015 02.21
No tudi če je slabo vreme še en pomeni, da bo kopiral MM-jev uvrstitev. Prva dva v Q1 se uvrstita v finalne Q2. Tako, da tudi, če Rossi konča v Q1 ima možnost sodelovat v Q2 če je v Q1 prvi ali drugi. MM-ju takrat ni uspelo bit niti med prvima dvema v Q1.
Callux
12. 06. 2015 14.55
+13
Suzuki zelo impresiven na začetku tega dirkaškega vikenda.... Bolje tudi vse Honde, Rossi pa še skriva karte.. Vsaj tako kaže.. :D Uganka, vsaj zame, pa je Jorge..