MotoGP

Marquez: Na motorju ponovno uživam

Sachsenring, 14. 07. 2015 06.24 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Aktualni svetovni prvak razreda motoGP Marc Marquez po zmagi na Veliki nagradi Nemčije pravi, da se na motorju ponovno zabava. To je bila za 22-letnega Španca in aktualnega svetovnega prvaka šele druga zmaga letos.

Aktualni svetovni prvak je bolj kot zmage vesel, da na motorju ponovno uživa.
Aktualni svetovni prvak je bolj kot zmage vesel, da na motorju ponovno uživa. FOTO: Honda

Marc Marquez je bil lani korak pred tekmeci in je zmagal na uvodnih desetih dirkah sezone. Letos pa ima dirkač Honde obilico težav. Teh je očitno konec, saj je aktualni svetovni prvak na Sachsenringu prepričljivo zmagal. Medtem ko se motociklistični "paddock" odpravlja na zaslužen poletni oddih, bodo pri Hondi v Misanu ta teden testirali. Marquez in Dani Pedrosa bosta z inženirji iskala rešitve za nadaljevanje sezone pa tudi že razvijala motor za sezono 2016. "Tega rezultata sem zelo vesel, še bolj pa me veseli, da na motorju ponovno uživam," je po drugi zmagi v sezoni dejal prvak.

Marquez po devetih dirkah oziroma natanko polovici sezone v skupnem seštevku svetovnega prvenstva na četrtem mestu za vodilnim Valentinom Rossijem zaostaja 64 točk.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (72)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kraljevski
16. 07. 2015 17.02
Važno da je ogenj....
jejževamati
15. 07. 2015 22.19
-5
rossi legendo :D
Callux
15. 07. 2015 15.43
+4
Še enkrat malo off topic, majhna novica s testa v Misanu, kjer določene ekipe testirajo... Honda že testira motor za naslednjo sezono... Danes ga preizkuša Aoyama, jutri pa bosta imela to priložnost tudi Marquez in Pedrosa... Motor naj bi imel povsem novo zasnovo okvirja, s tem testom pa bodo samo preverili prve vtise, kar je seveda običajno... Preverjajo pa tudi nov asfalt, ker so progo preplastili in naj bi se pogoji malo spremenili.. Ducati pa je že včeraj testiral Michelinove gume...
zriki
15. 07. 2015 17.27
+0
Callux
15. 07. 2015 17.31
+3
Bolje kot nič... Poslušali bodo komentarje vseh 3, ko preizkusijo okvir in bodo videli kako naprej...
MaunelNeuer
15. 07. 2015 12.12
+6
sem vedel da Marquez še ni rekel zadnje ;)
AS1983
14. 07. 2015 17.38
+7
dokler bo Marquez užival na motorju, bo tudi konkurenčen in bo zmagoval, je pa tip drikača, ki ponavadi slabše štarta, ko štarta z ospredja.
Callux
14. 07. 2015 13.32
+4
Malo off topic, ampak je povezano z MotoGP... Kot kaže je vsaj po predvidevanju medijev, Aprilii uspelo tisto, kar so si želeli mnogi za naslednje leto... Kot drugega dirkača naj bi v moštvo pripeljali Sama Lowesa, ki bi v primeru podpisa lahko predstavljal resno grožnjo Bautisti naslednje leto...
mzurry
14. 07. 2015 13.53
-3
Callux
14. 07. 2015 13.59
+4
Še vedno iščejo koščke sestavljanke pri določenih progah, kot so jih ta vikend... Je pa problem, če si samo eden izmed 3 na istem okvirju in se boriš proti vojski Kalexov... Če je letos na slab vikend med top 8, potem veš koliko so napredovali... Tako da prestop bi bil več kot zaslužen...
Mitutoyo
14. 07. 2015 13.59
+0
Ce bo motor bolj konkurencen bo resna groznja tud Reddingu
Callux
14. 07. 2015 14.00
+4
Lahko da bo res, vendar je odvisno od tega kako dobri bodo motorji naslednje leto... Vse je možno ;)
HAILWOODmike
14. 07. 2015 15.03
+3
Reding me je dosedaj razocaral....upam da se fant sprosti ter zacne vozit med top 5...druc pa nazaj v moto2!
Callux
14. 07. 2015 15.12
+4
Ni samo tebe HAILWOOD... Ta vikend je bila podobna zgodba kot Austin, z povsem enakim koncem... Samo trikrat je do sedaj vozil sproščeno, a samo enkrat prišel do cilja... V Barceloni... So pa pri ekipi že rekli, da naslednje leto ostane, zdaj pa me zanima če bo to res... Bilo bi pošteno, da bi ostal, kljub temu, da se sedaj muči... :D Še pri ekipi so priznali, da so pričakovali preveč od letošnje sezone, kar pomeni,da so malo podcenjevali celoten izziv... Bomo videli..
HAILWOODmike
14. 07. 2015 18.46
+3
Tako je...zadn cajt da nekaj pokaze...ker mladi fantje iz moto2 ter 3 mocno trkajo na vrata in nobenemu ni lustno! Cez 10 let bo popolnoma nova garnitura na startu v motogp! Sam rossi bo se mogoce dirkal)))
Callux
14. 07. 2015 18.49
+5
Pričakuje sam, da bo v drugem delu boljši, prav tako ekipa in tudi jaz... :D Ima malo sreče da ekipa stoji za njim in ga podpira, poleg tega so ga že zavarovali na naslednjo sezono ob pomoči HRC... Ker vedo da v prvi sezoni nazaj v ekipi in na novem motorju ne more pokazati vsega potenciala ki ga ima...
erlapsus
14. 07. 2015 07.57
+10
....MAR ne zadostuje,če zmaga vse dirke in je ROS drugi...sam lahko nadoknadi 45 točk...zaostaja jih 65...ROS je zaenkrat osredotočen na LOR...Ničla je vsako dirko bolj odločilna...Velika verjetnost je tudi,da se bo kakšna zmaga odločala za zeleno mizo...Sachs je posebna dirka na kateri se je vedelo,da bosta Hondi spredaj...za vse ostale,pa je precej negotovosti.....ROS bo moral štartati bolj spredaj...LOR bo moral biti psihično močnejši in v težkih trenutkih manj kričati na mehanike...Naslov bo osvojil pametnejši ;)
of the road
14. 07. 2015 08.04
+0
mzurry
14. 07. 2015 08.20
-3
Tudi lani je komar napovedoval boj za 2 mesto pa ga je rossi oplakniu
miny_db
14. 07. 2015 08.49
+8
Vse je mogoče, kot sem že velikokrat povedal, Spies je v SBK leta 2009 nadoknadil 100 točk in postal prvak. Tukaj ne smemo pozabiti na Pedroso in pa seveda Ducatija, če se bo Dani konstantno uvrščal na stopničke (kar je malo verjetno) bo seveda obema Yamahama odvzemal točke, seveda pridejo še Rossijeve zmage in Lorenzove, kakšen odstop pa tudi ni izklučen. Mislim da bo konec sezone še zelo razburljiv.
mzurry
14. 07. 2015 08.59
-2
Kdorkoli ze bo ampak samo da bi bile dirke napete polne fajtov in seveda brez zaletavanja....
miny_db
14. 07. 2015 09.05
+12
Tudi dotiki in občasna zaletavanja so pač del dirk, če ni res kakšnega ekstremnega zaletavanja seveda :)
Callux
14. 07. 2015 09.54
+8
To, da se je Marc začel resno vmešavati v boje za zmago in mogoče tudi naslov, čeprav trenutno izgleda zelo slabo zanj, je samo en velik plus za nadaljevanje prvenstva... Kot je že miny_db omenil, vse se lahko spremeni v drugi polovici, to je dokazal tudi Marc sam v svoji prvi sezoni pa tudi v lanski, ko je imel že nekaj dirk pred koncem dovolj veliko prednost za osvojitev naslova, pa je skoraj ostal brez nje zaradi neumnosti... Se mi pa tudi zdi, da Lorenza kar močno skrbi ta raven konstantnosti, ki jo je do sedaj pokazal Rossi in da bo rabil nekaj izjemnega, da na koncu vse obrne v svoj prid.. Čeprav zaostanek ni majhen...
miny_db
14. 07. 2015 10.15
+8
Zaostanek je majhen in velik, in tukaj dve dirki že kr veliko spremenita.. Upam na pošten boj, pa tako kot je mzurry rekel kdorkoli že bo slavil na koncu sezone... mi pa ni jasno zakaj Honda ni že prej postavila Marca nazaj na staro šasijo, če so vedeli, da se na njej bistveno bolje vozi, so šli pa testirati novo zadnjo nihajko in ne vem kaj še vse...
Callux
14. 07. 2015 10.24
+7
Meni pa je povsem enostavno tole, zakaj niso šli že prej na lanski okvir in je tudi Dani ostal na letošnjem... Pričakovali so, da bodo uspeli rešiti težave, ki jih ima Marc s svojim načinom vožnje na letošnjem okvirju... Ko je postalo jasno, da se to ne bo zgodilo, so zamenjali... Dani pa ostaja na okvirju letnika 2015 zaradi več razlogov... Prvi je ta, da ne mara sprememb in je prepričan, da lahko pripravi letošnji okvir do te mere, da bo bolj user friendly... Drugi razlog je verjetno zahteva HRC, ki tako primerja oba okvirja in zbira informacije še naprej, kar jim bo koristilo pri razvoju motorja za naslednje leto... Mogoče se motim, vendar tako jaz to vidim.. :D
miny_db
14. 07. 2015 10.56
+7
Ok, se strinjam, da so probali rešit težave ki jih je imel Marc, ampak zakaj so čakali tako dolgo, Japonci ponavadi urgentno iščejo rešitve, in po dveh dirkah če ni rezultata bi moral oni takoj menjat okvir. Podoben primer je ko je Marcu v COTA ckrnil motor, mehaniki so mu povedali da obstaja možnost da se vklopi lučka, takoj ko se vklopi ugasni motor, in takoj je šel ta agregat na Japonsko, da so preverili če je slučajno kakšna serijska napaka na agregatu in da ne bo na ostalih ki so še zapakirani ista oz podobna napaka. Pri okvirju so pa kr čakali in čakali... Kar se tiče pa Pedrose pa verjamem da ne mara sprememb in da ima HRC prste vmes da bodo iz obeh okvirjev primerjali in gradili na motorju za 2016.
erlapsus
14. 07. 2015 11.11
+5
...pri HRC niso loleki..če so tako ravnali imajo verjetno dober razlog...po moje je okvir 2015 pripravljen do neke mere za sezono 2016 in Michelinke...to se vidi tudi v tem,da vztrajajo z njim pri PED...
Callux
14. 07. 2015 11.13
+5
Čakali so tako dolgo, ker niti na dveh progah ni bilo enako... Saj si slišal kaj je rekel Marc ne dolgo nazaj... Da na primer v Sepangu na testu niso imeli takšnih težav, ker je bilo prestavno razmerje daljše... In so mislili, da so težave samo slučaj... Pa sčasoma ugotovili, da je zasnova napačna... Verjetno bodo vzeli podatke ki jih imajo letošnjem, lanskem in predlanskem okvirju in iz vsakega potegnili nekaj pozitivnega za naslenje leto...
erlapsus
14. 07. 2015 11.17
+4
...sem že večkrat napisal....vse se vrti okoli gum,katere delujejo različno že pri majhnjih spremembah temperature...precej dirkačev je nezadovoljnih,ker se dva testa odvijata v Sepangu,kjer je vroče in vlažno..in predlagajo za drugi test Phillip Island
Callux
14. 07. 2015 11.21
+3
To je čisto res... Ravno sem se spomnil komentarja določenega dirkača, ko je v Mugellu testiral Michelinove gume... In bil z njimi precej manj zadovoljen kot v Sepangu, kjer je šel na njih hitreje kot z Bridgestonovimi...
miny_db
14. 07. 2015 12.12
+3
okoli gum se bo še veliko govorilo. Verjamem, da je ogromna razlika če temperature asfalta nihajo, in Michelin bo imel še veliko problemov, največ pa z sprednjo gumo. Lahko bi se Dorna odločila za 2 uradna opremljevalca in bi bilo zanimivo gledat kdo bi se za katerega odločil in na katerem dirkališču bi bil kdo boljši... So pa gume zelo pomemben faktor, jst se na svojem motorju nikakor nisem znašel na Pirelli gumah, ko sem dal gor Dunlop GP racer je bila pa razlika kot dan in noč... pa se ne bom hvalil da sem nek profesionalec, sem čisto navaden uporabnik motorja pa se je že tako poznalo, kaj šele pri njih ko se stalno vozijo na limutu
borut30
14. 07. 2015 12.38
+8
se strinjam z vsem napisanim. Tudi sam sem mnenja, da je Honda šla letos v razvoj motocikla, ki naj bi deloma že odgovarjal za Michelinke. Mogoče so zato šli v smer tako skrajno agresivnega motocikla, ki pa ima mogoče potencial. Vsaj mislim tako, glede na Danijeve vožnje. Edino napako so naredili(moje mnenje), da so preveč pričakovali od talenta Marca in to v smislu, da se bo navadil na novi okvir+nova elektronika. In to vse kompenziral z rezultati in avtomatsko razvojem za naslednje leto. Če smo iskreni, bi vse imelo smisel...če ne bi Marquez naredil par *čudnih* napak. Dani je pa itak voznik z mehkejšo vožnjo, ki je s tem motociklom hitrejša. Sam sem tudi mnenja, da bo Dani ostal tudi naslednji dve leti pri HRC, ker ga enostavno potrebujejo. Če je zdrav, je zelo konkurenčen in po hitrosti blizu Marca. Zato mislim, da je tudi Yamahi jasno, da letošnje prvenstvo še ni odločeno. Če se Marcu *posreči* zmagati kar nekaj dirk, Dani nekako pride pred Yamahe, Rossi&Lorenzo ustvarita kakšno ničlo.....se lahko vse obrne. Čeprav dvomim v vse napisano, ampak.......Za nas bo potem sezona zares.....IZJEMNA. Zdej Ducati in Suzuki pa mislim, da sta za letos preveč zaostala, da bi kakorkoli konkurirala omenjenim štirim.
miny_db
14. 07. 2015 13.17
+1
Suzuki je definitivno že odpisan letos, Ducati je pa ravno tok tle da lahk kakšne točke odžira...
Mitutoyo
14. 07. 2015 14.03
+1
Se mi pa pri DUC smilijo.. .... kOncno se nekak porihtal motor na bridgestonkah pa ze prihaja michelin.....
Callux
14. 07. 2015 14.10
+2
Lahko da jim bodo gume naslednje leto bolj ustrezale kot Bridgestonove... To bomo izvedeli že čez 9 dirk haha
miny_db
14. 07. 2015 14.39
+2
samo dve možnosti sta :) ali bodo zelo dobre ali po bo Michelin doživel totalen fiasko , ampak glede na dosedanja testiranja, je zadnja odlična, sprednjo porihtajo in bo..
Callux
14. 07. 2015 14.45
+2
Sprednja naj bi bila že precej boljša kot je bila na prvem testu v Sepangu... Zadnja pa je tako dobra, da se z njo trenutno niti ne ukvarjajo... Ker je že sedaj precej boljša kot ta od Bridgestona..
miny_db
14. 07. 2015 14.50
+2
je precej boljša sam še vseeno ne tok kot bi morala biti, sj si videl test v Mugellu, vsi po tleh :)
Callux
14. 07. 2015 14.52
+2
Imajo še dovolj časa in dovolj testov, da lahko to popravijo... Kolikor vem bodo imeli še vsaj 9 testov, po vsakem dirkaškem vikendu enega...
miny_db
14. 07. 2015 14.57
+2
testov je še dost ja.. a se mogoče ti spomniš v 80ih 90ih letih kater jje bil tisti dirkač ki je imel na motorju dva različna proizvajalca gum... nikakor se ne spomnim,
Callux
14. 07. 2015 15.04
+2
Vem, da je to Cadalora dosti počel... Dunlop spredaj, Michelin zadaj če se prav spomnim...
HAILWOODmike
14. 07. 2015 15.05
+2
Erlapsus je glih to zadnjic napisal..... Luca cadalora mogoce?
HAILWOODmike
14. 07. 2015 15.06
+2
Callux
14. 07. 2015 15.10
+2
miny_db
14. 07. 2015 15.16
+2
Za Cadaloro vem, pa še en je bil , vem , da je po dirki ko se je ustavil takoj enega prižgal :)
miny_db
14. 07. 2015 15.16
+2
Callux
14. 07. 2015 15.19
+2
Me prav zanima kaj bi izbrali dirkači, če bi sedaj imeli izbiro... Verjetno Bridgestone spredaj, Michelin zadaj hahha
miny_db
14. 07. 2015 15.22
+2
verjetno bi res tko zbrali ja, razen tisti ki imajo raje mal bolj nemiren zaden konec iz ovinka ven :) bo pa zanimivo vidt prve čase naslednjo sezono.
Callux
14. 07. 2015 15.25
+2
Pri Michelinu pričakujejo dvoje... Najhitrejše kroge ob koncu dirk in padanje rekordov stez...
miny_db
14. 07. 2015 15.28
+1
Mogoče v sezoni 2017, 2016 pa 100% ne... če se pa motim, dam pa vsem tle ki se pogovarjamo za pivo :)
Pa kaj
14. 07. 2015 15.36
+2
Callux
14. 07. 2015 15.39
+2
miny_db to pričakujejo že za naslednje leto... Kaj naj potem jaz rečem, ko imam pojutrišnjem rojstni dan?? Bi moral dati vsem, ki redno komentirajo tukaj poleg mene za pivo hahhaa
miny_db
14. 07. 2015 15.43
+1
hehehe Callux pričakujejo že, samo mislim da naslednje leto ne... ma 100% sem da ne bo naslednje leto rekordov :) če pa bodo pa pivo častim 100%.... ja jst ti bom rekel vse najboljše, kaj boš pa ti storil pa ne vem :)
Callux
14. 07. 2015 15.46
+2
Si bom zapomnil, da sem dal obljubo haha :) Glede Michelina pa imaš lahko prav...
miny_db
14. 07. 2015 15.59
+2
Michelin si za naslednjo sezono lahko šteje v čast to, da bodo dirkači zadovolnji z njihovim produktom in da ne bo kakšne take polomije kot jo je doživel Bridgestone na Phillip Islandu...
Callux
14. 07. 2015 17.35
+1
Po mojem mnenju bodo na koncu zadovoljni, ker Francozi niso kar čez noč pozabili delati dobre gume za MotoGP... Sploh pa komaj čakajo test v Avstraliji...
miny_db
14. 07. 2015 17.49
+2
To bo še zanimivo ja, ja niso pozabl dobre gume narest, problem je tle lahko previsoko pričakovanje ekip in dirkačev.
Callux
14. 07. 2015 18.13
+2
Predvsem jih lahko ovirajo lastna pričakovanja... :D
miny_db
14. 07. 2015 18.15
+2
najbolje je da ne pričakujejo preveč, pa če bodo rezultati ok bo potem čas za veselje
Callux
14. 07. 2015 18.19
+1
Čeprav so do sedaj imeli razloge za visoka pričakovanja... Gume so se do sedaj obnesle precej bolje kot je kdorkoli pričakoval...
miny_db
14. 07. 2015 18.26
+2
res je, bi moral tle najti članek ko so prvič testirali, spomnim se da sem objavil neuradne čase ki so jih dosegali
Callux
14. 07. 2015 18.34
+1
Bili so približno sekundo do 2 sekundi na krog počasnejši... Do sedaj.. ;)
miny_db
14. 07. 2015 18.39
+1
Callux
14. 07. 2015 18.50
+2
miny_db
14. 07. 2015 18.52
+1
hmmm. tole mi pa zdele ne bo dalo mir...grem preverjat :)
miny_db
14. 07. 2015 19.06
+1
LOPOVEpredZID
14. 07. 2015 07.36
+8
hahahahaha long live 93
LordKEK
14. 07. 2015 07.52
-17
Najlazje je za zmagovalca navijat. Marqezovi navijaci nimajo pojma o moto gpju.
mzurry
14. 07. 2015 08.19
-4
12letnice imajo pojma o biberju in o hello kitty
Mitutoyo
14. 07. 2015 14.04
+3
42 let si star........ka drugim vbijas svojo omejeno ideologijo.......
mzurry
14. 07. 2015 16.27
-4
MaunelNeuer
15. 07. 2015 01.15
+1