MotoGP

Lorenzo: Težko si je zamisliti, da prehitim Valentina, a …

Philip Island, 15. 10. 2015 06.15 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Španski motociklistični as Jorge Lorenzo (Yamaha) je prepričan, da je bitka za naslov svetovnega prvaka še povsem odprta. Verjame, da lahko dobi zadnje tri dirke letošnje sezone in morda celo 'stopi' prednost moštvenega tekmeca Valentina Rossija.

Jorge Lorenzo
Jorge Lorenzo FOTO: Reuters

Španski motociklistični šampion Jorge Lorenzo si do konca letošnje sezone – na sporedu so še tri dirke – ne sme več privoščiti napake, če želi osvojiti naslov svetovnega prvaka. Njegov moštveni tekmec Valentino Rossi ima velikih 18 točk prednosti, kar pa prav nič ne pomeni. V to je prepričan tudi Španec, ki z nestrpnostjo pričakuje preizkušnjo za Veliko nagrado Avstralije. "Po novi čudni dirki, sem v Motegiju izgubil nekaj prepotrebnih točk, a nič še ni izgubljenega v bitki za naslov svetovnega prvaka. Dejstvo je, da naju loči 18 točk, težko si je zamisliti, da bi ga prehitel, a dal bom vse od sebe. Če sem sposoben zmagati na zadnjih treh preizkušnjah in si Valentino dovoli, kakšen spodrsljaj, potem bi šlo," razmišlja Lorenzo.

"Z mislimi sem osredotočen na naslednjo, verjamem lepo dirko. Philip Island mi ustreza, tudi Valentinu, zato verjamem, da bo na stezi zelo zanimivo. Težko bo najti najboljše nastavitve, saj nam jo v Avstraliji pogosto zagode vreme, a to bo velik izziv za vse," je še dodal španski dirkač.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (194)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Profesormarck
16. 10. 2015 06.55
-1
mezury....zmotil sem se,včeraj sem rekel,da bo tvoj idol osmi,z berglami-vidim,da je deveti.ha,ha
Profesormarck
16. 10. 2015 06.36
+3
Toliko o ljubezni obeh yamahinih ekip med sabo,ste videli,kak so lorenzu pokazali tablo:pozor-rossi za tabo ! Neverjetno,to med drugimi moštvi,še nisem opazil.ha,ha
Profesormarck
16. 10. 2015 06.38
+1
Napeto bo-vsi štirje so motivirani,pa še ducati jim sledi.
TRUMPP
15. 10. 2015 22.30
+3
Strokovnjak Callux kdo bo letos svtovni prvak? GP! Ime in priimek prosim! Vem, da bo težko,....
Callux
15. 10. 2015 22.33
+3
Zakaj me mučiš?? ;) Po pravici ne vem, mislim pa da bo Rossi... Odločale pa bodo malenkosti.. Zdaj pa sem moral storiti to, kar najbolj ne maram... Predvidevati, to pa mi ne gre najbolje... :D
Callux
15. 10. 2015 22.45
+3
Matt Birt je poleg Davida Emmetta edini novinar, od katerega mnenje res cenim in se od njega lahko res veliko naučiš, če se poglobiš v to.. Če pa imaš na razpolago govoriti še s kom, ki je delal z dirkači, je pa še večji bonus... Si pa včasih želim, da bi imel kristalno kroglo.. Bi bilo precej lažje tole sezono.. :)
?a?kalica
15. 10. 2015 22.46
+4
med drugim je v clanku Birt omenu, da je lorenzo do rossija zaljiv v tem pogledu, da konstantno isce neke izgovore, zakaj ga je naprau, kar je res
Callux
15. 10. 2015 22.54
+3
Se spomnim tega Mesoreznica... Jaz v zadnjem času poizkušam dodati še nekaj Nemških, Španskih in Italijanskih virov, a pri njih nimam takega užitka pri branju kot pri prej omenjenih dveh...
Callux
15. 10. 2015 23.05
+2
Ko si še mlad, imaš dovolj prostega časa in željo po iskanju, je vse skupaj precej enostavno... Mi je pa obdobje med novembrom in februarjem najhujše v letu, verjetno ni treba razlagati zakaj.. hehehe
Profesormarck
15. 10. 2015 20.32
+2
Še par ur,pa se začnejo treningi v Avstraliji ! .
burner85
15. 10. 2015 20.53
+2
Profesormarck
15. 10. 2015 20.59
+3
mzurry
15. 10. 2015 21.04
-4
Ja in kaj mislis da bos vidu komarja na 1 mestu k ne ve da se tocke u nedelo talajo....
Profesormarck
15. 10. 2015 21.09
+2
rossija bom gledal,kak se z berglami vozi,nekje na 8 mestu,kot vedno.Potem pa kopira lorenzove nastavitve.Saj pravim,špagetar sam švinglat ve.
Callux
15. 10. 2015 21.15
+6
tečnež eno vprašanje posebej zate... A misliš, da Jorge slučajno ne pogleda vsak večer med vikendom, kaj Valentino počne?? Ker verjetno dobro veš, da tudi sam to dela.. Enako velja za Smitha in Espargara... Vsak to dela, ker edino tako vidi, kje izgublja in kako lahko napreduje... Tako da tale tvoj zadnji komentar ne drži vode.. Na žalost... :D
mzurry
15. 10. 2015 21.16
-4
A pol priznate vi 4da rossi bolje pelje na komarjevih nastavitvah...buahahhaha
Profesormarck
15. 10. 2015 21.21
+8
calux..a ni dal lorenzo rossiju že enkrat podatke o svojih nastavitvah,ko mu je enkrat tak slabo šlo?Rosi je bil vesel,kot deček-se spomniš? Če tak dobro paziš moto GP,moraš to vedet.Tak da moj komentar drži vodo.DRŽI !
Profesormarck
15. 10. 2015 21.23
+6
mzyry..za bergle je že špagetar,sprijazni se.Pred penzijo,bo lahko sam komarju čestital za naslov.
mzurry
15. 10. 2015 21.26
-2
He he se bereva 8.11. Lah pa na piknik prides v cast naslovu okolica bleda
Callux
15. 10. 2015 21.27
+4
Tega se spomnim, ampak obratno je bilo tega še precej več, pa ni nihče nič rekel... Želel sem samo reči, da vsaj jaz v tem ne vidim nič narobe, saj medsebojna pomoč ne pomaga samo dirkačem, ampak tudi celotni ekipi, če veš na kaj ciljam...
Profesormarck
15. 10. 2015 21.28
+2
veš,ko kaj napišem,ponavadi to tudi drži,pa če vam paše ali ne.
Callux
15. 10. 2015 21.32
+4
Glede tega sam nimam težav, ker bolj od tega koliko stvari držijo me zanima dobra izmenjava mnenj... Vendar jaz na tvojem mestu bi še malo počakal, preden bi se začel veseliti glede naslova prvaka... Tako siguren se mi zdiš, da bi lahko bila katastrofa, če slučajno do tega ne pride.. Samo prijateljski nasvet :)
mzurry
15. 10. 2015 21.33
-2
Jokal bodo vsi 4 kakor joka ze celo sezono golobradec
Semdoberr
15. 10. 2015 21.37
+10
Mzurry... temeljito preberi Caluxove komentarje..... in nauči se kaj od njih: spoštljivi, brez podlosti, brez zmerjanja, brez umazanih besed. Kapo dol Clluxu.
Profesormarck
15. 10. 2015 21.37
+5
špagetar bo šel v penzijo in čestital komarju za naslov-ti se pa lahk zjokaš-britko.
Profesormarck
15. 10. 2015 21.39
+5
bodilepo..prej bo kamen pel,kot bo kaj iz tega siromaka.
Callux
15. 10. 2015 21.46
+7
Bodilepo čeprav moji komentarji delujejo spoštljivi, so to samo zato, ker vanje vlagam precej truda, tale sezona me ne dela ravno veselega... Ravno nasprotno..
Semdoberr
15. 10. 2015 21.49
+6
Callux.... nisem strokovnjak kot si ti. Ampak z veseljem preberem tvoje komentarje. Saj mi je Rossi simpatičen, ampak mi je Lorenzo malček bolj in pravim: naj zmaga boljši. Ampak take izraze, umazane in nespoštljive kot jih uporablja nekdo, se mi pa zdijo podle. Ne glede na vse, se Lorenzo tudi bori za prvaka...... torej nekaj pa je le pokazal. Ali se motim??
Callux
15. 10. 2015 21.53
+7
Saj jaz tudi nisem v bistvu, vendar me želja in ljubezen do športa samega žene v to da iščem nove podatke in se učim.. Poleg tega imam še dovolj časa, tako da lahko iščem kaj novega skoraj vsak dan hehe.. Sem pa mnenja, da je treba spoštovati tudi tiste, katerih ravno ne obožujem, ker edino tako imamo lahko neko dobro diskusijo.. In to je glavna stvar ki jo tu iščem ;)
Semdoberr
15. 10. 2015 21.59
+6
Se strinjam. In kot sem že napisal: vsi so spoštovanja vredni..... tudi tisti, ki zadnji pridejo na cilj. Ko se pa začnejo spuščat v privatno življenje...... nimam besed. No sicer sreča, da so taki bolj izjema kot pravilo.
Semdoberr
15. 10. 2015 22.04
+5
CestniKolesar370Wattov
15. 10. 2015 22.06
-4
Tok kot ma naslovov prvaka Lorenzo, jih je mel špagetar že leta 2003, ko je Lorenzo ravno končal OŠ.
Callux
15. 10. 2015 22.09
+2
V bistvu trenutno razmišljam da bi po vsaki dirki začel pisati svoj pogled na vse 3 dirke, to kar sem počel od začetka sezone, pa sem vmes prenehal.. Nekako nisem videl več smisla v tem, čeprav sem si želel da bi mi kdo povedal kaj misli o tem, pa sem nazaj dobil samo to če je treba ta dolg sestavek prebrati... Bom videl kaj storiti, vendar komentarji glede testov zagotovo ostajajo... :) MI pa vsaka kritika in to da mi poveste, kaj vas moti pri mojih komentarjih, samo pomaga.. Kregam pa se tudi zato ne, ker ni smisla, nič ne dosežeš s tem :D
Profesormarck
15. 10. 2015 22.57
+3
bodilepo.....v caluxa se ne "pičijo" rossijevi samo zato,ker navija za takega,keri ne ogroža njihovega svetega idola.Če bi scot bil nevaren za njih,bi slišali čist drugo pesem-verjemi mi.Vse kar je proti doktoretu,treba eleminirat.Sam na njihovo žalost,nas je nekaj ,keri jim grenimo življenje. Spomnim se enga :krave mlakrice,ni se smel niti oglasit,da navija za lorenza-takoj so se začeli norčevat iz njega.Verjetno je raje odšel,ker ga več ne vidim komentirat.
Callux
15. 10. 2015 23.01
+4
tečnež tudi to tega še lahko pride, mogoče že naslednje leto, nikoli ne veš ;) Šalo na stran, sam ne mislim da bo do tega prišlo, tudi če bi Scott začel ogrožati vodilne, v kar verjamem da je sposoben.. Tako pa mislim, ker imam velik prag potrpežljivosti in v bistvu ne iščem prepirov.. Se v tem primeru raje umaknem, kot da bi komentiral... Zaradi mene lahko navijaš za kogarkoli, pa se lahko z mano povsem normalno meniš... Tudi če ne bom preveč dobre volje hehehe :D
Profesormarck
15. 10. 2015 23.03
+3
jaz pa ne,kar verjetno že tudi veš.Ne žalim nikoli prvi-branim se pa rad in ne popustim,saj imam ponavadi prav. Pa lahko noč.
Profesormarck
15. 10. 2015 23.11
+1
mesoreznica..že večkrat semga popiš kal in močno razjezil,da se je odstranil.premali je za mene. he,he
DonDonDan
15. 10. 2015 20.06
-5
Rossi ima letos neverjetno srečo in zgleda, da jo bo imel do konca oziroma bo letos prvak.
mzurry
15. 10. 2015 21.04
-1
kimica86 .
16. 10. 2015 13.22
+1
ednpa?
15. 10. 2015 19.05
-1
Lorenzo ne bo prvak letos sprijaznite se že enkrat :)
burner85
15. 10. 2015 20.53
15. 10. 2015 18.17
+9
Ok tole kreganje pa postaja že tečno. Mislim, da ste že vsi povedali o Rossiju in Lorenzu vse slabo kar se da...ene 10x..vsak. A se lahko pogovarjamo o čem bolj zanimivem namesto, da meljemo in žvečimo eno in isto cel zadnji teden? Kaj če začnemo malo več omenjat Gajserja, da se še kak novinar na 24ur mogoče spomi omenit vrhunskega dirkača iz Slovenije?
HAILWOODmike
15. 10. 2015 18.28
+7
Ma gajser je v slo motosportu liga za sebe! Ni mu enakega in ze pri komaj 19 letih legenda! Ce si enkrat sv prvak si to zavedno! Niti slo niti bivsa juga se ni imela boljsega dirkaca! Tim gajser car pa pika!!!!!!
Callux
15. 10. 2015 18.44
+6
Jaz sem takoj za kakšno zanimivo temo hehe.. Tim pa si res zasluži precej več medijske pozornosti kot jo prejema..
K4tatonia
15. 10. 2015 19.03
+4
rma31
15. 10. 2015 17.24
+2
Ali se lahko ponovi lanska dirka ?.Pac z menjavo motociklov ali je to že izkljuceno ?
Callux
15. 10. 2015 17.35
+3
To je izključeno, so pri Bridgestonu poskrbeli za to.. Se pa lahko ponovijo padci, saj bodo v nedeljo podobne razmere kot so bile lani..
mzurry
15. 10. 2015 18.44
+1
Ne vem zakaj hrc tega ne uvidi in da motor v tovarnisko 100% mostvo in ne davso zadevo dali v vodenje garibaldiju..ne mislim da ni ok ampak full factory podpora bi bilo sigurno se bolje
Callux
15. 10. 2015 18.47
+1
Zato, ker je Gariboldi Honda v MX2 v bistvu Hondino tovarniško moštvo... Vse kar je novega glede motorja, pri Gariboldiju najprej dobijo, že zaradi Timove tovarniške pogodbe, če drugega ne...
mzurry
15. 10. 2015 18.55
+1
Hmm nebi bil tako preprican mislim da bo kmalu garibaldi izgubil hondine ugodnosti in bo hrc vzel zadevo pod svoje okrilje kar bi bilo pomoje bolje za tima
Callux
15. 10. 2015 19.00
+1
Mogoče imaš prav, bi bilo zanimivo videti kaj bi se zgodilo v tem primeru... Veliko bo odvisno kako se bo na koncu Tim odločil, če želi braniti naslov ali želi v MX1...
mzurry
15. 10. 2015 19.23
-1
Mislim da bi bila zanj najboljsa odlocitev da gre v rockstar suzuki sedaj ko sta oba dirkaca poskodovana....mislim da ima suzuki najboljsi paket
Callux
15. 10. 2015 19.30
+2
Zanimiva ideja, glede na to, da se je Desalle dokončno naveličal in se preselil k Kawasakiju, kjer bo imel več možnosti za naslov.. Honda se meni še vedno zdi boljša možnost kot Suzuki.. Nudijo popolno podporo vsem svojim dirkačem ne glede na razred, pri Suzukiju pa je to malenkost vprašljivo.. Samo spomni se primera Glena Coldenhoffa, ki se je od Suzukija preselil k KTMu za naslednjo sezono zaradi slabe podpore in sporov v ekipi... Suzuki bi uspel, če bi nazaj v Evropo spravili Kena Roczena, kar pa se po vsej verjetnosti ne bo zgodilo...
HAILWOODmike
15. 10. 2015 19.46
+3
Cestitam fantje...obvladate sceno! Tim pa ima s hondo pogodbo do 2020 tak da nebo s suzukijem nic. Je pa gariboldi honda ful factory! Ker druge honde v mx2 ni...
mzurry
15. 10. 2015 20.26
+1
Torej je garibaldi samo firma ki za hondo dela kaj???!
g33ky_fr34k
15. 10. 2015 21.07
+4
Gariboldi naj vas ne zmede. Gre v bistvu za popolno tovarniško moštvo Honde in oni dobijo vse najnovejše direktno iz tovarne. Od Gariboldija je njegov mehanik, ki prihaja iz Francije in šef mehanikov. Oba sta že prej delovala pod Garibaldijem, ko so bili še poltovarniško moštvo. Japonci iz tovarne pošiljajo motocikle na Gariboldijev naslov v posebnih zabojnikih, njegovo moštvo, ki ima sedež v Italiji, pa jih potem s priklopniki razvaža po prizoriščih ali pa gredo kar v zabojnikih naprej v primeru čezoceanskih dirk. Za vsako dirko dobi nov motor, na leto torej uporabi okoli 35 motorjev, ki pa gredo potem sproti v uničenje, niso več za uporabo. V tovarni na Japonskem na njegovem motorju dela 8 inženirjev, na prizorišču tekem pa so še vsaj trije Japonci iz HRC za elektroniko, šasijo, menjalnik ter ostale nastavitve. Prihajajo pa tudi tisti, ki razvijajo motor in si zapisujejo vtise. Ter dva tehnika za amortizerje Kayaba.
Callux
15. 10. 2015 21.09
+4
Gariboldi za Hondo ne počne nič, razen da išče mlade talente in jim ponudi priložnost.. Tako so jo 2 leti nazaj Timu, letos Jorgeju Zaragozi, ki naj bi veljal za enega najbolj nadarjenih motokrosistov iz Španije.. Drugače pa je lastnik ekipe Giacomo Gariboldi, ki je imel željo ponuditi priložnost mladim dirkačem v profesionalni, dobro urejeni ekipi..
mzurry
15. 10. 2015 21.15
+2
Ok hvala ampak ni mi jasno da honda mocna kot je rabi enega gariboldija...za ragoza pa se ni vsega pokazal zaradi poskodbe a mislim da timu ni kos...
MitraljezovDarko
15. 10. 2015 21.38
+1
mal offtopic......lani je Tim posodil Marqeuzu svoj motor,da je lahko Marc treniral z njim
mzurry
15. 10. 2015 16.40
-5
Tezko se mu je zamisliti,kaj sele prehiteti patetik
bullitt
15. 10. 2015 18.44
+2
mzurry
15. 10. 2015 18.55
-2
bullitt
16. 10. 2015 00.41
bullitt
16. 10. 2015 00.46
+1
sorry, sem narobe prebral, ja maš prav, sem zgoraj videl, da si iz okolice bleda, s kje pa?
mzurry
16. 10. 2015 05.29
+1
bullitt
16. 10. 2015 18.13
BrezimenkoKajtebrigovic
15. 10. 2015 16.16
+3
Ma kaksen Lorenzo.. V Avstraliji bo srečn če bo tretji, medtem ko bo Rossi prvi ali drugi.. GO VR46 !!!
superjezek
15. 10. 2015 14.54
+14
Paulista praviš, da imaš ženo pa se ji lahko sploh kaj posvetiš, ko si stalno tukaj gor?? Kaj se ti na Lorenza prej dvigne, kot pa na ženo kajne?!! =))))))))))
burner85
15. 10. 2015 15.53
+2
Profesormarck
15. 10. 2015 16.01
-3
olimpija bo jutri igrala fuzbal,se lahk tam dereta vaaaale,pa zraven si ga še lahk ....
paulista
15. 10. 2015 14.17
-12
Bomo videli kako bo nič še ni odločeno, najlepše bi bilo, ko bi Lorenzo vsem svojim ostrim nasprotnikom in navijačicam na tem portalu vesel po zmagi v Valenciji zapel tisto od Čukov A SI ZA STVAR, DA BI JAZ BIL MAJČKEN TVOJ KOMAR
burner85
15. 10. 2015 15.52
+9
sej ko ti zmanjka konkretnih argumentov ti ne preostane drugega, kot da začneš z žaljivkami. To vem da si na enem drugem članku nekomu napisal, zdej ti pa jst vračam, šalabajzek!
Semdoberr
15. 10. 2015 17.31
+0
Paulista ..... bravo. Prav dolgčasni so že s tem doktorjem.
mzurry
15. 10. 2015 17.45
+0
Profesormarck
15. 10. 2015 14.11
-9
Upam na suho dirko in direkten dvoboj yamah-pa se naj pokaže,kerega je več .Navijam sicer za marca,če še keri ne ve,privoščim pa naslov letos lorenzu . VIVA
rossi321
15. 10. 2015 15.06
+7
Ja in če nebo Rossi šišnu jokico vsaj 5m stran od njega, boste spet vse jokice jokale kako je nesramen...
CestniKolesar370Wattov
15. 10. 2015 18.21
+1
Direkten dvoboj Yamah v Avstraliji je bil že lani.
Profesormarck
15. 10. 2015 19.57
+1
friedmanovmilton....sedaj se gre za naslov-lani se ni.Sedaj bosta morala bit vedno eden,pred drugim-za vsako ceno !
mzurry
15. 10. 2015 20.19
Profesormarck
15. 10. 2015 20.28
mzurry
15. 10. 2015 21.05
CestniKolesar370Wattov
15. 10. 2015 22.08
+1
tečnež: Rossi ne rabi bit pred Lorenzom za vsako ceno, Lorenzo pa pred Rossijem more bit obvezno. Pritisk je na Lorenzu in ne na Rossiju. Lorenzo bo divji, Rossi pa pač ne tok. Če bi bilo obratno, bi šel pa Rossi na nož.
Profesormarck
15. 10. 2015 23.02
moral bo enkrat,ker ne bo druge izbire,boš videl.
g33ky_fr34k
15. 10. 2015 13.48
+29
Ena OFF TOPIC... včeraj sta predsednik HRC-ja Yoshishige Nomura in podpredsednik Shuhei Nakamoto na Japonskem sprejela svetovnega prvaka v MX2 razredu Tima Gajserja, kjer si je skupaj s svojo ekipo ogledal celotno Hondino tovarno, kjer izdelujejo motocikle moto gp razreda pa vse do njegovih motociklov. V tovarni je na enem izmed pomembnih prostorov razstavljen njegov zmagovalni motocikel, na njem pa lutka v njegovi podobi, oblečena v njegov dres z vso opremo, ob boku motociklov Haydna, Stonerja in Marqueza, v ozadju pa na zidu slovenska zastava in angleški ter japonski napis "Tim Gajser svetovni prvak MX2 2015". Fotografije so objavljene na f.b strani ekipe Honda Gariboldi. Samo na njegovem motorju v tej tovarni skozi vso sezono dela 8 japonskih inženirjev. Sedaj pa se na Japonskem začnejo testiranja 250 in 450ccm motocikla in po obsežnih testih se bo odločil, kje bo dirkal prihodnjo sezono. Bo pa 25. oktobra nastopil tudi na japonskem državnem prvenstvu v odprti kategoriji.
Z.I.Z.U.
15. 10. 2015 12.40
+19
kdorkoli bo prvak nebo nezasluženo.. Lorenzota se ne da prehitet ko se mu vse poklopi.. Rossi pa star izkušen maček.. za svoja leta na zelo zavidljivem nivoju.. tako da letos upam na Rossija da se mu izide.. drugo leto pa najbolj izmed vseh privoščim Pedrosi da mu končno uspe!! že preveč smole je imel.. pa je čas da se tudi njemu kaj poklopi.. Call.. mogoče veš kakšne gume bodo uporabljali.. te ki so bolj ustrezne za Lorenza in tiste ki mu ne dišijo preveč? :)
paulista
15. 10. 2015 12.43
+6
tiste ki mu ne dišijo preveč torej brez modificiranega stranskega roba...sam s takimi je že zmagal v Mugellu
Callux
15. 10. 2015 12.44
+6
Glede na to, da Phillip Island zadnji 2 leti od preplastitve ni nežen do gum, bodo uporabljali enake gume kot v Mugellu in Assnu, torej z tršim robom... Ampak to ne bi smel biti izgovor za Lorenza, saj je z njimi v Mugellu zmagal, čeprav jih ne mara...
Z.I.Z.U.
15. 10. 2015 12.50
+1
je pa manj samozavesten na njih.. kot pa na teh z mehkim robom..
paulista
15. 10. 2015 12.37
-13
Pravkar je v Philip Islandu pricurjala novica, da naj bi Rossijeva Linda Morselli v noči iz srede na četrtek v hotelsko sobo poklicala Lorenza, da bi skupaj "našla vroče optimalne nastavitve", katere Rossi v zadnjem času zelo rad kopira od Lorenza :-)
Profesormarck
15. 10. 2015 12.52
-3
kimica86 .
15. 10. 2015 13.01
+10
Hahaha.. Ma vama dvema res amnjka en kolešček v glavi, ne??
Profesormarck
15. 10. 2015 13.05
-1
no povej,keri si ti,ta kimica-a ta v črno oblečen na sliki ?
kimica86 .
15. 10. 2015 13.16
+3
Hahaha.. Firbec?? Če te že tako zanima, v črnem je moj partner..
Profesormarck
15. 10. 2015 13.19
+0
sigurno? nekam se mi zdi,prevelka razlika za kaj takega.Mogoče pa tebi tud kaki kolešček amnjka v glavi.
paulista
15. 10. 2015 13.22
+1
oj ne žalit kimico86 je vredu punca nimam nič proti če navija za Rossija
kimica86 .
15. 10. 2015 13.23
+2
Profesormarck
15. 10. 2015 13.25
-2
paulista..saj se pa sam branim-ona je naju žalila prva.Navija pa naj za kerga hoče.
paulista
15. 10. 2015 13.26
+4
kimica86 le povej mu da ni prevelike razlike v horizontali se vse poravna :-)
kimica86 .
15. 10. 2015 13.27
+5
Žalila s čim?? Vidva sta tista, ki pišeta neumnosti.. In ne vem sploh o kakšni razliki govoriš..
kimica86 .
15. 10. 2015 13.27
+2
Profesormarck
15. 10. 2015 13.29
+0
vidim enga dojenčka na sliki in enga ato,ki mu puska daje.Kaj ne razumeš tukaj ?
kimica86 .
15. 10. 2015 13.30
+1
Ta ato je samo 2 leti starejši od tega dojenčka in ta slika je stara skoraj 6 let.. Samo v tvojo vednost :)
Profesormarck
15. 10. 2015 13.33
ni tak videt.sicer pa vajina stvar.Midva z paulisto sva se delala norca iz rossija,ti se pa delaš iz naju.Ti si napisala odzgoraj :kimica86 . 15.10.2015 13:01:30 1 1 Hahaha.. Ma vama dvema res amnjka en kolešček v glavi, ne??Rossi je baje imel že dosti žensk,mal je čudno,da še ni nobenga froca.Poglej Bekerja,sam malo je na stran poskočil in že je ena mala kopija njega nastala.
kimica86 .
15. 10. 2015 13.40
+2
Ja, sem napisala, ker vidim, da nimata pametnejšega dela.. In kdor se dela norca iz nekoga na tašen način pač nima vsega pošlihtanega v glavi- moje mnenje.. In ja, je najina stvar, tako, da ne piši nekaj kar ne veš..
paulista
15. 10. 2015 13.40
+1
kimica86 ne sekiraj se če si letnik 86 si pa še mlada, veš kako rečejo do 34 leta da fant (mož) punci hlačke dol po 34 si jih pa da sama ;)
kimica86 .
15. 10. 2015 13.41
+1
Prav si napisal- JE imel.. Mogoče je pač poskrbel kot je treba, drugi se pa množijo brezveze.. To pa itak ni naša stvar, da mi o tem povprašujemo.. Ta njegova je pa še zelo mlada, tako, da je vprašanje kdaj bo kakšen froc..
Profesormarck
15. 10. 2015 13.42
-2
Profesormarck
15. 10. 2015 13.43
-2
kimica86 .
15. 10. 2015 13.43
+1
paulista: hahaha.. Ja no, se bom raje vzdržala tega komentarja :) In ne, se ne sekiram :)
kimica86 .
15. 10. 2015 13.44
+2
tečnež: a ti poznaš besedo olika??? Ne me basat no :) Kar vidim iz tvojih komentarjev, že ni olika.. Osnove bontona te pa nihče ni naučil :)
Profesormarck
15. 10. 2015 13.45
-3
pa si še enkrat preberi,keri je začel deklica draga. :kimica86 . 15.10.2015 13:01:30 1 1 Hahaha.. Ma vama dvema res amnjka en kolešček v glavi, ne??
Profesormarck
15. 10. 2015 13.45
-2
pa ne lepi se vsepovsod v vsakega,pa te drugič pustim na miru.Prav ?
kimica86 .
15. 10. 2015 13.46
+2
Preberi si ti vse komentarje za nazaj, ki si jih napisal pa se potem oglašaj.. Prvo pometi pred svojim pragom..
kimica86 .
15. 10. 2015 13.46
+3
Whatever.. Ne bom se spuščala na tvoj nivo.. Svoj kompleks manjvrednosti dopolnjuj kako drugače..
Profesormarck
15. 10. 2015 13.48
-2
pust sedaj za nazaj-že si se večkrat pičla ali pičil v mene,če te nazaj popikam,se ne jokaj.
kimica86 .
15. 10. 2015 13.50
+2
Dej skini mi se že enkrat z grbače človek.. VpičilA sem se, ker pač ne maram, da se nekoga blati brez razloga po nepotrebnem.. In ti si ta, ki pljuvaš strup naokoli.. Sedaj mislim, da je dovolj komentiranja na to temo, se ti ne zdi?
Profesormarck
15. 10. 2015 13.53
-2
Če ne boš vedla zapret lap,te dečko ne bo več dolgo prebavljal deklica draga.Nauč se utihnit,ko treba.Nisi na dobrega naletela.
paulista
15. 10. 2015 13.54
+1
Linda Morselli je tekla proti Lorenzu ta ji je pa zapel tisto od Čukov A SI ZA STVAR, DA BI JAZ BIL MAJČKEN TVOJ KOMAR
Profesormarck
15. 10. 2015 13.58
+1
Ne sekiraj se paulista,nisi ti kriv,če si se pošalil iz rossija.
kimica86 .
15. 10. 2015 13.58
+2
paulista: še dobro, da imaš smisel za humor.. Ne popuščaš glede Linde :)
kimica86 .
15. 10. 2015 13.59
+2
Ne skrbi ti zame: me prebavlja že celih 14 let :)
Profesormarck
15. 10. 2015 14.02
-3
kimica86 .
15. 10. 2015 14.05
+2
paulista
15. 10. 2015 14.05
+0
itak kimica86 da mi gre Linda po glavi naklučje je pa da imam ženo doma isti letnik kot je Rossi in tu se govori, da je Rossi star ;)
kimica86 .
15. 10. 2015 14.08
+1
Hahaha.. Star, najbrž ne v tem smislu kot si ti napisal :) Star za dirkanje, saj so pri teh letih večinoma vsi v penziji in uživajo, njemu se pač še ne da it v penzijo :) Tvoja žena je pa še kako mlada ;)
Jure Komac
15. 10. 2015 15.25
+5
vidva sta pa res sam še za odstrel! pišeta stvari k nimajo veze z MotoGPjem!!! žalita pa itak vse k ne navijajo za vajinega komarja! vrtec na višku
mzurry
15. 10. 2015 17.07
+0
Jure blagor ubogim....saj vidis da ni vec pomoci ne njim ne komarju
JAMES23
15. 10. 2015 19.38
Profesormarck
15. 10. 2015 20.01
mzurry
15. 10. 2015 20.21
+0
kimica86 .
15. 10. 2015 12.26
+8
Ja sej, Lorenzo ne bi bil Lorenzo, če ne bi upal, da Rossi naredi kakšno napako :/ Če pa upa na zmago na tašen način je res bogi.. Upam na pošteno in borbeno dirko brez napak in padcev.. Naj pač zmaga boljši..
CestniKolesar370Wattov
15. 10. 2015 12.31
+10
Zadnjič je rekel, da je pripravljen na Avstralijo in cinično dodal, da upa, da se ne zgodijo neki ekstremni pogoji. Dež je ekstremni pogoj, pa to. Mogoče je pa mislil na roj komarjev.
kimica86 .
15. 10. 2015 13.02
+6
Hahaha.. Najbrž.. ali pa ga bo zmotil veter :D
CestniKolesar370Wattov
15. 10. 2015 10.40
+0
Sanje so dovoljene. Sej se pa ve, da Lorenzo ne more bit prvak, če je Rossi na Yamahi in celo sezono brez hujših poškodb, to je dejstvo. Edino če je Rossi že star 36, potem ima Lorenzo toliko šans, kot danes z 18 točkami zaostanka.
paulista
15. 10. 2015 11.10
-4
Ko si je Rossi nogo zlomil (mu ne privoščim) takrat zate ni neroden, ko si Lorenzo 2 x ključnico in vseeno zmaga 8 dirk Rossi pa 1 takrat je Lorenzo "neroden" ker ne osvoji naslova TO JE PO TVOJEM! Za zdaj vsi vemo, da Rossi ne more zmagat več dirk kot Lorenzo na istem materialu! Se strinjaš??
CestniKolesar370Wattov
15. 10. 2015 11.32
+5
Rossi ne more zmagat več dirk kot Lorenzo na istem materialu pri 34+ letih, imaš prav. Je pa razlika al si tok zlomljen, da tut furat ne moreš, al pa da lahko furaš. Lorenzo ne more osvojit več naslovov prvaka na istemu materialu. Se strinjaš?
paulista
15. 10. 2015 11.48
-6
dva naslova sta bila osvojena ko je imel Rossi staus 1 kar ti lahko Callux potrdi. Ne zamenjam vseh Rossijevih 9 naslovov za več Lorenzovih zmag na istem materialu
Callux
15. 10. 2015 12.00
+13
Da te malo popravim.. Samo prvi naslov je osvojil takrat, ko je Rossi dirkal za Yamaho, torej leta 2010.. Leta 2012 je bil Rossi še pri rdečih... Se pa sam osebno ne strinjam z drugim delom glede zmag in naslovov..Sam bi raje vzel naslov kot posamezne zmage, naslovi več pomenijo... Ampak to je samo moje mnenje...
CestniKolesar370Wattov
15. 10. 2015 12.11
+13
Lej, sej karkol te naredi srečnega. Teb je več zmag bolj pomembnih kot število naslovov, pač si nek unikat. To je isto, kot če bi bil bolj vesel, da tvoja košarkaška ekipa v predsezoni premaga bodoče prvake, čeprav niti playoffov ne doseže na koncu sezone. Lorenzo bi takoj zamenjal vse svoje zmage in še ledvice za Rossijevo kariero ne glede na rezultat na koncu letošnje sezone, ampak to tko pač ne gre. Ko govorimo o najboljših, govorimo o Rossiju, Doohanu, Agostiniju, Hailwoodu, nekoč tudi o Marquezu. Ko govorimo pa o Lorenzu, govorimo pa o Masettiju, Spencerju, Sheeneju. Zate ne vem, ampak vsi ostali bi rajši šli na kavo v družbi Doohana, Agostinija in Hailwooda, kot pa z Masettijem in Spencerjem. Ne vem no, jst si niti upal ne bi sanjat, da sem nek superiornež na Lorenzovemu mestu, če bi vedel, da že 2 sezone zaostajam za danes 36-letnim dirkačem.
Z.I.Z.U.
15. 10. 2015 12.15
+5
ne sej mu nič ne pomenijo tiste zmage ki jih ima več na istem motorju.. je pa to za njega super tolažba :) ker hejterji pač iščejo nekaj na kar se lahko upirajo in tolažijo..
CestniKolesar370Wattov
15. 10. 2015 12.28
+3
Johnny Cecotto tut po mojem doma sam sebe prepričuje, da je boljši kot Agostini, ker ima več zmag na istemu materialu. :)))
kimica86 .
15. 10. 2015 12.29
+4
No, to, da Lorenzo ne more bit prvak, ker Rossi nima resnejših poškodb, to je brezpredmetno in nima veze s tem.. Bomo videli komu bo šlo bolje.. Jaz verjamem, da, če bo Rossi vozil z glavo in štartal s prve linije, je vse mogoče.. In nekako vem, da je lahko pred Lorenzom v Avstraliji in Maleziji. Za Valencijo pa nisem tako zelo sigurna, saj je to Španija in tam so pač Španci močnejši, saj je to njihov teren..
Mitutoyo
15. 10. 2015 12.43
+1
kimica....kdo na tem tvojem avatarju je kimica ? v črn oblečen ?
Profesormarck
15. 10. 2015 12.57
-2
mitutoyo.....verjetno ta dojenček,lahko je pa tud obratno.Si pa postavil zanimivo vprašanje,tudi mene zanima !
Profesormarck
15. 10. 2015 13.01
-2
kimica86 .
15. 10. 2015 13.03
+3
In kaj tebe briga to kdo je ta v črno oblečen??
Mitutoyo
15. 10. 2015 13.44
-1
kimica86 .
15. 10. 2015 13.48
+1
V dveh postih višje si lahko vse prebereš :)
Callux
15. 10. 2015 10.21
+10
Malo offtiopic: Jack Miller je bil danes uradno potrjen pri MarcVDS, a ne bo nastopal v barvah Estrelle Galicie, tako da se ga bo dalo hitro opaziti na progi.. Ni še znano kateri motor bo uporabljal, a je že znano da to ne bo Open motor... Aleix Espargaro je potrdil, da Suzuki letnika 2016 še ne bo pripravljen do testa v Valencii, upajo na Sepang.. Imeli pa naj bi popolnoma nov agregat, okvir in seamless menjalnik.. Damian Cudlin bo nadomestil De Angelisa v Avstraliji in Maleziji..
Profesormarck
15. 10. 2015 10.07
+1
Ne skrbi lorenzo,tu sta še Dani in Marc,se bosta še ona pred rossija uvrstila.Na Španskem bo ostal naslov prvaka.Dani je žedvakrat rossiju hrbet kazal,razkuril se je !
janezdollar
15. 10. 2015 10.17
+13
Marc bo prej pomagal Rossiju kot pa Lorenzu...to je jasno...
paulista
15. 10. 2015 10.20
-1
@janezdollar v to nikakor nisem prepričan je pa ress da Rossi ni pomagal Lorenzu v Valenci 2013 čeprav je Lorenzo upočasnil tempo da je zadaj Rossi ujel Marqueza
Profesormarck
15. 10. 2015 10.21
-4
janezdollar..mislim,da Marc ni pozabil tistih dveh,mal niskih udarcev rossija.
Z.I.Z.U.
15. 10. 2015 11.31
+7
katerih nizkih udarcev.. razsvetli me prosim..
kimica86 .
15. 10. 2015 12.31
+1
Ni bilo nobenih nizkih udarcev.. Marc se je preveč gnal in šponal motor in bil neroden.. Sam se je zafrknil..
Profesormarck
15. 10. 2015 12.54
-5
zizu.....škoda cajta,smo vam že eno stokrat razlagali.
Z.I.Z.U.
15. 10. 2015 13.14
+5
Spet ni argumentov.. sej vem.. tolk da debata teče ;))
MesOjediPinGvin
15. 10. 2015 16.18
Profesormarck
15. 10. 2015 20.02