MotoGP

Iannone je prišel na okus: 'Naslednjič pa odkrito na zmago'

Mugello, 01. 06. 2015 08.28 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Dirkača Ducatija Andrea Dovizioso in Andrea Iannone sta bila pred domačo preizkušnjo za VN Italije v Mugellu zaradi dobrih časov na treningih in v kvalifikacijah v izjemno obetavnem položaju. Italijana sta bila v igri tudi za zmago. Pri Ducatiju so bili tudi z drugim mestom zelo zadovoljni.

Po padcu Andrea Doviziosa je Ducatijevo čast uspešno reševal Andrea Iannone, ki je z odličnim drugim mestom razveselil domače privržence. "Odličen konec tedna je za mano. Super je, da sem na stopničkah, zmaga pa je bila tokrat precej daleč. Boril sem se, a ni šlo. Vseeno pa sem zadovoljen, motor je deloval odlično. Verjamem, da mi lahko uspe naslednjič," je bil kljub drugemu mestu zelo zadovoljen Iannone. Pred njim je bil v Mugellu le izvrstni Jorge Lorenzo, v hrbet pa ga je gledal tretjeuvrščeni Valentino Rossi. Iannone sicer drži četrto mesto v skupnem seštevku svetovnega prvenstva v razredu motoGP. Na kontu ima 81 točk, le dve manj od ekipnega kolega Doviziosa.

Andrea Iannone
Andrea Iannone FOTO: Reuters

"Zadovoljen sem, kako se pelje sezona. Motocikel se odlično obnaša, zdi pa se mi da imamo še kar nekaj rezerve. Skušal bom še bolj napadati v prihodnje. V Mugellu zmaga ni bila realno dosegljiva, toda na naslednjih dirkah bom še bolj naskakoval prvo mesto. Verjamem, da mi bo v preostanku sezone uspelo vsaj enkrat "splezati" na najvišjo stopničko zmagovalnega odra," je za italijansko Gazzetto dello Sport razpredal Iannone in še enkrat pokomentiral razplet v Mugellu. "Jorge Lorenzo je v zadnjem času izjemen. Čudežno se je pobral po malce slabšem startu v sezono. Nikakor ne gre odpisati Marca Marqueza. Tudi za naslov bo še nevaren. Po mojem skromenm mnenju pa je za laskavo lovoriko ob koncu sezone najbolj v igri Valentino Rossi. Je najbolj konstanten," je domače novinarje razveselil s komentarjem Iannone.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (99)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mzurry
03. 06. 2015 09.35
Danes bo padla odlocitev ali bo melndri zaradi nezanimanja dobil
mzurry
03. 06. 2015 16.23
HAILWOODmike
04. 06. 2015 08.11
mona
02. 06. 2015 23.30
+3
M.J. je tudi prišel iz ...
mona
02. 06. 2015 23.32
+3
Redtka
02. 06. 2015 21.32
-5
Murkež, je vse bolj nasilen na dirkališču, nič mu ne gre, izgubil je svojo superiornost, iz njega veje sveta jeza, Honda ni več Oh in Sploh..nekaj mi prav, da bo letos žalostno končal..
mzurry
02. 06. 2015 21.36
+0
Ne pisi takih 12 letnice tud spat ne bodo mogle
HAILWOODmike
02. 06. 2015 21.52
+8
Na kvalifikacijah je bil 13...po podatkih bremba 5...na dirki pa 18 mest za mostvenim tovarisem! Po zgresenih linijah pa 1!
erlapsus
02. 06. 2015 20.33
+12
...MAR je lani na polu imel čas 1:47,2 in bil prvi....letos je imel čas 1:47,2 in bil trinajsti... na ravnici je bil letos 8 kmh hitrejši... ...LOR je lani imel čas 1:47,5 in bil tretji...letos je imel čas 1:46,5 in bil drugi...na ravnici je letos bil 6 kmh h hitrejši.....
erlapsus
02. 06. 2015 20.57
+7
...MAR je lani dirko odpeljal v 41:38.....LOR je letos dirko odpeljal v 41:39...
BrezimenkoKajtebrigovic
02. 06. 2015 23.07
+2
Kar pomeni da je MAR ze prejsnje leto imel taak paket da mu noben ni nic mogel, zdaj pa ko se je konkurenca popravila najdes Markeca kje? V peeskuu :)
BenBostrom
03. 06. 2015 11.15
-3
...to pomeni da si še vedno ti za v fotelj in kot kaže nikoli ne boš dojel da je pesek Marcu vir dohodka in slave
BrezimenkoKajtebrigovic
03. 06. 2015 14.28
-1
.. nevem kako dolgo se bo lahko v pesku igral .. bi mu pa lahko vsaj jajca vrnu, k vidm d ga maš globoko v ustih ;)
BenBostrom
03. 06. 2015 15.34
-2
..le kje hodiš da te ne ukradejo pri takšni jasnovidnosti.Aja,vidiš iz fotelja-oprosti
BrezimenkoKajtebrigovic
03. 06. 2015 15.43
-1
Najprej vrn človeku jajca da neha jokat, nato lahko vzameš svoj električni skuter z nalepko Hayabusa, pa pejt en krog sanjat kakšen stroj imaš, pa ko se vrneš nazaj naj te spet Markec nabije na ..... ;)
BenBostrom
03. 06. 2015 15.59
+0
mogoče ko boš enkrat pošteno usekal z motorjem ali pa se resno vozil po dirkališču dojel smisel kdo si,da sploh kateremkoli dirkaču privoščiš pesek...pa naj bo to vale,jorge,marc ali pa kevin schwantz..... p.s.Nalepko sem zamenjal in sanjam zdaj yzf-r1m
BrezimenkoKajtebrigovic
03. 06. 2015 16.28
+2
Jaz ti nebi priporočal R1, bolje da nehaš sanjat, drži se raje še zmeraj električnega skuterja, ker vidim koliko si počasen v glavo, da ne dojemaš, ko govorim o dejstvih kolikokrat Markec leti v pesek v razliko od Doctorja, ne pa da mu to želim. Če pa bolje pomislim je res bolje da kar parkiraš skuter to poletje v garažo, da ti se ne bo še kaj zgodilo,..
BenBostrom
03. 06. 2015 17.36
-1
če bi tvoja priporočila upošteval potem bi moral še kolo prodati,tako bom ostal na svojem mopedu,ker v pesku sem že bil,tako da vseeno hvala za nasvet
erlapsus
02. 06. 2015 14.41
+6
...da razčistimo še nekaj...Brembo je dal v vednost... kdo je bil najboljši na zaviranju pred ovinkom San Donato...1. DOV 2. ROS 3. IAN 4. LOR 5. MAR..;)
lioon
02. 06. 2015 15.06
+0
Za Dovija se ze nekaj časa ve da je nenormalno dober na zaviranju. Tam tam z Rossijem.
Callux
02. 06. 2015 15.07
+3
Hmm 5.mesto Marca na tem seznamu je presenečenje, glede na to koliko težav imajo na zavorah, ko zadnja guma izgubi oprijem.. Prvo in drugo mesto pa nista presenečenje ;)
HAILWOODmike
02. 06. 2015 17.50
+3
Callux...in to ima z podatki bremba kaj veze??? Mark je bremzal 5 i.... debataende!
Callux
02. 06. 2015 18.52
+3
Veliko več kot misliš, ker ponavadi ima že težave motor ustavit, kaj šele kaj drugega!!
HAILWOODmike
02. 06. 2015 21.47
+3
Za vsak neuspeh marka ali ce je njegov rezultat v cem povprecen, krivis hondo..... ce pa je mark v necem najboljsi, pa je zasluzen samo on....jasno je da ima honda tezave....samo lani je bila honda svetlobna leta pred konkurenco, pa je samo mark bil cudez, letos pa honda tut lahko s poskodovanim danijem odlicna 4, je pa šajtrga al ka?? Kje so cudezi???
HAILWOODmike
02. 06. 2015 21.49
+1
V glavnem...meni ni nobeno presenecenje da je bil po podatkih mark 5 v bremzanju....bili so 4 je ki so stvar obvladali bolje! Omel je mar casa od petka zjutraj si vse ustimat!
HAILWOODmike
02. 06. 2015 22.39
+5
Callux...vzami kritike kot pozitivo...ker pac prevec prevzames mnenje nekaterih...ki komentirajo pomoozno! Dejstvo je da je mark v krizi totalni...pred kamerami pravi narejen smesko, nic izkrenosti, za vrati hrc ja pa prvi vragec!!! Ze to, da je raje padel v arg kot osvojil 20 tock, je s svojim forsiranjem osvojil 0. Poglej si se enkrat padec v mugellu...ce vi mu gumegrable ob padcu, kot so sicu, bi bil danes pogreb! Malu ga treba skulirat...honda je tukaj velik manjsi problem .... eto to je moje mnenje! Lp
BrezimenkoKajtebrigovic
02. 06. 2015 23.09
+4
Callux
02. 06. 2015 23.21
+6
Popolnoma te razumem iz kje izhajaš HAILWOODmike, vendar sam mislim, da imam popolnoma prav, ko za njegove napake in povprečne rezultate njega in tudi ostalih dirkačev na Hondi krivim motor in ne dirkačev.. Ker če bi bili krivi dirkači, bi bili že vsi brez službe.. Ker letos je Honda v primerjavi z preteklimi leti zanič, pa naj se to še tako grobo sliši, vendar je to dejstvo, ki ga nisem ugotovil samo jaz, vendar tudi ljudje ki o celotni stvari vedo še precej več kot jaz, v prvi vrsti so to bili pri HRC, ki so bili glede tega prvič povsem iskreni v svoji zgodovini nastopanja v MotoGP... Glede kritik nimam težav, ker mi v bistvu pomagajo, da izboljšam svoje komentarje, kar mi vedno prav pride, tako da jo kar povej če jo imaš, ne grizem.. :) Vendar bi bilo krivično, če bi vseskozi krivil samo Hondo, ki je pač udarila v prazno in rekel da Marc ni kriv.. Do neke mere je tudi sam kriv, ker svojega sloga ne uspe prilagoditi do te mere, da bi bil manj agresiven, kar trenutno kot kaže deluje, vsaj tako to prikazuje Danijev rezultat na zadnji dirki... Moje začudenje, da je bil sploh na lestvici med prvimi petimi pa izhaja bolj iz tega, da je letos tukaj največ izgubil, velikokrat pa se mu tudi zgodi, da mu motorja niti ne uspe zaustaviti, kar je spet delno njegova krivda, ker še zmeraj poizkuša uporabljati lanski koncept, ko je zaviral izjemno pozno.. Saj ne rečem, da ne deluje, vendar le do takrat, ko zadnja guma ponuja ves oprijem, za razliko od lani ko je to delovalo cel čas dirke... Delno pa je kriva napačna zasnova... Pa s tem ne mislim, da je Honda kar naenkrat postala čez noč slab motor, vendar je dejstvo, da jih je konkurenca konkretno prehitela, sami pa so ostali na mestu ali pa šli celo korak nazaj glede konkurenčnosti, vsaj to je moje mnenje, ki pa sem ga pripravljen spremeniti, če se bo zadeva spremenila, v kar pa upravičeno dvomim da bo to letos... Če bodo želeli izboljšati motor, bodo morali iti nekaj korakov nazaj z razvojem in začeti znova.. Se pa strinjam, da se bo Marc moral še malo umiriti, čeprav svojo agresijo na progi precej bolj obvladuje kot jo je pred leti... V bistvu je pravi mali čudež, da ni več v pesku, glede na to, da je zaradi preveč agresivnega značaja motor skoraj nevozen, vsak vikend poslušaš enako zgodbo o tem kaj je narobe.. Na koncu, ko to nekajkrat slišiš, lahko iz tega nekaj potegneš in si ustvariš sliko o situaciji, kot sem si jo sam..
waga7
02. 06. 2015 11.19
+21
Žalostno, da spet nič novic o našem odličnem krosistu Timu Gajserju! Če bi se malo zanimali bi videli, da si motokros v Sloveniji zasluži svojo rubriko!!! Tim, čestitke!
kraljevski
02. 06. 2015 15.50
-7
HAILWOODmike
02. 06. 2015 22.40
+13
Tim je najvecja dirkaska zvezda slo in juggoslovanske zgodovine. Mu ni nice niti do gljeznjev!
mzurry
02. 06. 2015 07.19
+1
Na testu michelina so vsi rossi marqez in lorenzo padli zaradi istega razloga kot so padali ze na testu v sepangu in sicer zadnja guma ko se ogreje je tako dober oprijem da prednja guma tega enostavno ne prenese....avtomanija vir
KravaMlekarica
01. 06. 2015 22.25
+2
Upam da je imel danes Jorge za seboj uspešna testiranja Michelinovih gum.
Callux
01. 06. 2015 22.30
+2
Ne vem koliko uspešno se mu je zdelo, ker je zabeležil precej grd padec in imel srečo da se ni poškodoval... Je pa verjetno kar precej zadovoljen nad zadnjo in malo manj nad sprednjo gumo..
KravaMlekarica
01. 06. 2015 22.31
+4
Šit! Pa je nadaljeval s testiranji po padcu???
Callux
01. 06. 2015 22.33
+2
Kolikor vem ni, ker je motor spremenil v staro železo, vsaj kolikor sem uspel zaslediti.. Vendar je že prej opravil dovolj krogov, da si je ustvaril mnenje.. Ker so se vsi padci zgodili pozno popoldan..
mzurry
01. 06. 2015 22.33
-3
KravaMlekarica
01. 06. 2015 22.42
+1
Sicer vprašanje kolko je to res, ampak po poročanju GPone je bil najhitrejši Jorge s časom 1:47.7, kar je 1,2 sekunde počasneje kot njegov kvalifikacijski čas. Marquez je bojda zaostal desetinko, Rossi pa 3 desetinke sekunde.
Callux
01. 06. 2015 22.48
+3
GPone je tole kar zadel verjetno, ker so delali na podatkih, ko so ostali novinarji že odšli.. Pa tudi pred tem se je govorilo o času 1:47.. Tako, da tale čas je precej impresiven za relativno zgodnjo fazo razvoja... Daleč od tega, da bi bil slab čas.. Je veliko dirkačev, ki so med dirkaškim vikendom dosegli slabši čas na Bridgestonovih gumah
zriki
01. 06. 2015 23.08
+1
sam vprašanje, ko se bo pa Rossi spet navadil na mišelinke, če je pa, kot se spomnim l.06 zelo pljuval po njih
Callux
01. 06. 2015 23.10
+2
Ampak po njih je pljuval z razlogom, ker je vsaj on sam imel precej slabši občutek kot pozneje na Bridgestonu.. Je pa ravno ta menjava in spremembe pri elektroniki glavni razlog, da je podaljšal svoje dirkanje v razredu..
DucatiDu?e
02. 06. 2015 01.16
+0
Pedrosa pa je med sezono 2008 prestopil iz Michelina na Bridgestone.
Snakeyes
02. 06. 2015 11.44
+2
seveda je pljuval po njih, ker so se med voznjo kar "topile"
zriki
03. 06. 2015 03.05
+1
se pravi, da zarad elektronike Michelinke ne bodo tolk slabše od japonskih?
BrezimenkoKajtebrigovic
01. 06. 2015 21.21
+1
Dej a ste videli kako je Doctor lepo zravnal motor v ovinku ko je zaplesal, v obratni situaciji bi že blo Markec: "sand, we meet again" :)
BenBostrom
01. 06. 2015 21.23
-2
BrezimenkoKajtebrigovic
01. 06. 2015 21.26
-4
Mitutoyo
01. 06. 2015 21.33
+0
in o čem boš debatiral ? sirovih luknicah ?
pingosok
01. 06. 2015 21.37
+9
mzurry
01. 06. 2015 20.20
+0
Zakaj ni casov danasnjih testiranj michelink nikjer ??!!
Callux
01. 06. 2015 20.22
+2
Ker bi drugače prišlo do spora z Bridgestonom, ki vlaga preveč svojega denarja, da bi dovolil zasenčenje s strani Michelina... Naj bi pa danes bili počasnejši kot so bili med vikendom, vendar razlika naj ne bi bila velika.. Nihče pa ni delal long runov..
mzurry
01. 06. 2015 20.49
-2
Callux
01. 06. 2015 21.02
+2
Do določene mere je že, ker je zadnja guma že sedaj precej boljša kot pri Bridgestonu... Sprednja pa še ni na nivoju, zato tudi toliko padcev in vsi enaki.. Zadnja ponuja preveč, sprednja pa trenutno še premalo oprijema, ampak se stalno izboljšuje situacija.. Pričakuje pa se že sedaj, da bodo nekateri rekordi prog naslednje leto padli
Redtka
01. 06. 2015 19.05
+2
Zelo para živce to o čudežnem dečku, novinarji vsi po vrsti navijaški neprofesionalni.pristranski...Dejstvo Murkež nikoli ni imel slabega materijala, Honda v zadnjih letih vedno konkurenčen če ne najboljši motor..ostali pa cuzlajo in trgajo gate...Sam ne zdej spet navijaško Murkež na slabem motorju ne bo prvak ker čudežen deček ni nihče, na slabem motorju nihče ne bo svetovni prvak..Je pa lepo, ko se je konkurenca zgostila in čudeži izginjajo..Lani na Hondi bi lohka bili skoraj vsi svetovni prvaki razen Pederose...
Redtka
01. 06. 2015 19.08
-6
Drgač pa nihče ne trdi da no dober dirkač...kakšna je njegova cena pa nimajo vsi enotnega mnenja je
pingosok
01. 06. 2015 20.24
+9
nyotka-to da se ti ne dopade Marc se vidi že po tem,kako ga imenuješ.Lorenzo je bil lansko leto zanič-na dobrem motorju-za Marca to ne moreš trdit.Honda je letos zanič-proti ostalim,pa če ti priznaš ali ne.najbolj me moti,ko berem neki: murkež ,komar-mezinec-rozika-klovn itd.Do vsakega je treba imet spoštovanje-tud do nasprotnika.
Callux
01. 06. 2015 20.33
+5
Honda je že bila konkurenčen motor v zadnjih letih, vendar je bila vsako leto slabša namesto da bi bila boljša... Kar so začeli izkoriščati tako kot pri Yamahi in Ducatiju od naslednje dirke naprej pa bo možno, da jih bo tudi Suzuki prehitel, če bo nov motor res tako dober kot se predvideva in bo okvir ostal enako dober kot je bil do sedaj... Danijev glavni problem pa je v tem, da je za razred MotoGP premajhen, kar je glavni vzrok za njegove poškodbe.. Če bi bil samo malo višji, bi bil večkratni prvak, v tem se strinjajo tako ostali dirkači kot tudi novinarji in poznavalci ki delajo v paddocku... Glede tega da nihče ne more biti svetovni prvak na slabem motorju... Rossi in Yamaha leta 2004 mi takoj prideta na misel, ko je bila Honda precej boljša, pa je Rossi vseeno postal prvak..
pingosok
01. 06. 2015 21.02
+4
tako je callux-če sta oba iz moštva precej skupaj-pomeni,da je motor dober za oba-če pa le en niza zmage-drugi iz moštva pa ne,je kriv voznik .Če je na ciljni ravnini en motor hitrejši od drugega,je to premoč enega motorja,če lahko prehitevaš le v ovinkih,je razlika v voznikih-Marc je znan po tem,da kot edini zna prehitet tudi po zunanji strani ovinka.
Callux
01. 06. 2015 21.07
+2
Ta prvi scenarij se uresničuje pri Yamahi, Ducatiju in Suzukiju do določene mere... Drugi pa se pri Hondi, s to razliko da pri Hondi nikomur pretirano ne ustreza motor, niti Marcu ne, pa je delan po njegovih komentarjih, vsaj večinoma.. Zame je bolj vprašanje, zakaj pri Hondi isto napako ponavljajo že 20 let in se iz nje nič ne naučijo... To me kar pošteno bega..
pingosok
01. 06. 2015 21.12
+2
Callux
01. 06. 2015 21.18
+3
Še preveč, če mene vprašaš... Kot da bi izgubili kaj prednosti, če bi se odpovedali malo moči in več delali na sami voznosti... Ker po moči ne zaostajajo veliko za Ducatijem.. Glede voznosti samega motorja pa so tudi za Suzukijem..
pingosok
01. 06. 2015 21.20
+2
Povej mi,kaj se je dogajalo z novimi gumami-je keri padel?
Callux
01. 06. 2015 21.26
+2
Marc, Jorge in Vale vsi na tleh takoj po planiranem začetku long runov... Tako da na koncu teh ni bilo.. Je pa situacija več kot obetavna za še zmeraj relativno zgodnjo fazo razvoja..
pingosok
01. 06. 2015 21.27
+2
vau-nisem pričakoval tega.Hvala ti za info.
Callux
01. 06. 2015 21.29
+2
Na žalost ti ne morem več povedati, ker imajo dirkači prepoved govorjenja z mediji v zvezi z gumami.. Omenja se tudi, da naj bi dosegli čas 1:47 z njimi, kar sploh ni slabo..
pingosok
01. 06. 2015 21.34
+3
Časi mi niso pomembni-bolj oprijem-potem pridejo časi.Eni še vedno zagotavljajo,da so bili vseeno Britanci zelo dobri,da pa verjamejo,da bojo Francozi še boljši.
Callux
01. 06. 2015 21.38
+2
Mene zanima, kaj bi pri Dunlopu ustvarili, če bi se za to odločili... Trenutna najboljša kombinacija bi bila Bridgestone sprednja in Michelin zadnja guma.. Dejstvo, da pričakujejo padec rekordov naslednje leto pove veliko
pingosok
01. 06. 2015 21.41
+2
Ta bi bla zanimiva-a na žalost nemogoča.Tudi Dunlop je dobra guma.
Callux
01. 06. 2015 21.44
+2
Se strinjam da bi bila zelo zanimiva ideja... Koliko je dejansko dobra Dunlopova duma, lahko vidiš v moto2 in moto3, kjer redno najhitrejši krogi padajo tudi na koncu, nihče pa se ne pritožuje nad obrabo.. Samo to je škoda, da se jim prejšnji MotoGP poizkus ni izšel
pingosok
01. 06. 2015 21.55
+2
kazahstanc
01. 06. 2015 17.51
+2
Rossi bi reku: " dejte gmah z Marcom, ker bo začel zmagvat"...:) Bl me skrbi Lorenzo in oba Ducatija.... pa Rossi more še kero zmagat! Forzza #46 BRNO se pa tudi že veselo bliža
durant
01. 06. 2015 18.55
+0
Redtka
01. 06. 2015 17.03
-3
Mal ste čudni, ko lani ni šlo Lorencu je bil Lore zanič..letos je pa motor dober pa Lore vako tako..Lani je bil Marc čudežen deček...letos je pa motor zanič..a, da bi Murkež bil zanič pa ni možno..
Callux
01. 06. 2015 17.30
+8
Lani je bil Lorenzo na začetku sezone tako izven forme fizično, da je vsak ki je rekel, da je zanič, dejansko imel prav... Da niti ne omenjam, kako je to vplivalo na njegovo psiho.. Bolj fizično nepripravljenega dirkača in tako psihično zlomljenega, kot je bil lani večino sezone Jorge, jaz še nisem videl, pa spremljam MotoGP že dolgo... Če bi bil Marc zanič, bi se to videlo takoj... Vendar glede na to, da imajo vsi tovarniški dirkači pri Hondah enake težave, ki so vsako dirko hujše, lahko z lahkoto ugotoviš, da je letos glavni krivec motor in ne dirkači...
HAILWOODmike
01. 06. 2015 17.46
+2
Nyotka ima deloma prav callux...nisi prebral celega komentarja.....za slovenska komentatorja in tebe pac mark nikoli nemore bit kriv.....ped je bil lagano po poskodbi cetrti!!!!odlicna dirka zanj....
Callux
01. 06. 2015 18.02
+2
Počasi... Kriv je ravno toliko kolikor je pretirano agresiven z letošnjim motorjem torej je krivda nekje 50:50.. Kar ne bi smel biti, to se strinjam.. Ampak da bi bil zaradi tega zanič?? Se pa strinjam glede Danija, ne odlična, ampak izjemna dirka zanj!! Pelje se precej bolje kot sem mislil, da se bo.. Če sem iskren nisem niti pričakoval da se bo vrnil...
HAILWOODmike
01. 06. 2015 19.59
+2
Sej pravim deloma.....ne pa ne dirka sam na gasu in bremzi...ampak treba inzenirjem v garazi tut kaj uporabnega povedat...da bo motor hiter...zato pa so testiranja...treningi itd....
Callux
01. 06. 2015 20.05
+2
Saj ravno zaradi tega sem mnenja, da so pri HRC naredili napako ko so bolj upoštevali Marcove komentarje kot Danijeve, ki ima glede tega neprimerno več izkušenj... Se pa je Marc tako kot Jorge in Valentino med testom Michelinovih gum znašel na tleh.. So uspeli kar precej popraviti sprednjo gumo Francozi, vendar jih še čaka veliko dela, ker nihče ni odpeljal simulacije dirke danes zaradi padcev... Zadnja je pa izjemna, naj bi ponujala precej več oprijema kot pri Bridgestonu.. Zdaj pa morajo samo še neko ravnovesje med obema najti..
ValentinoRossi46
01. 06. 2015 23.36
kaj se je kateremu dirkaču zgodilo kaj resnejšega kakšen zlom zvin izpah?
kazahstanc
01. 06. 2015 15.16
+2
Po padcu Andrea Doviziosa je Ducatijevo čast uspešno reševal Andrea Iannone...Padca Doviziosa ni pokazal, ker ga ni bilo...pokazal je samo, da se je čisto počasi peljal v bokse... URADNA IZJAVA DOVETA, JE SLEDEČA: Dovizioso: “My GP15 had a problem with the rear sprocket” kar pomeni, da je bila težava z zadnjimi zobniki
pingosok
01. 06. 2015 15.20
+2
v vsaki zgodbi o GP-ju so napake-mogoče tudi z razlogom,da se mi "zalepimo" na to !?vse je mogoče-niti popravijo jih nikoli ne,pa bi verjetno lahko-vsaj jaz bi.
pingosok
01. 06. 2015 15.13
+1
Ko mačke ni doma-lahk miške plešejo-ko ali če "poriktajo" hondo se pred vas vrine Marc in bo konc zabave !
Callux
01. 06. 2015 14.30
+4
Še enkrat malo off topic: Pri Suzukiju naj bi v Barceloni dirkali z novim motorjem, ki bo po moči primerljiv Yamahi.. Bo zanimivo videti, kako bo več moči vplivalo na njihov okvir, ki je do sedaj bil izjemen..
pingosok
01. 06. 2015 15.15
+3
Jaz verjamem da bo vse klapalo kot treba-suzuki bo hiter in zelo nevaren konkurenci.
Callux
01. 06. 2015 15.28
+1
Testi na Japonskem so pokazali, da naj bi bilo vse v redu in naj ne bi bilo nikakršnih težav z okvirjem, ki ponavadi prvi nastrada ob večji moči.. Tako da se strinjam s teboj.. Od obeh veliko pričakujem.. :)
španjolskasupast4r
01. 06. 2015 12.44
+0
Mižuri,da te pozdravlam iz toskane,tu nč komarjev,sam šampanjac na mizi,budi dobar in pozdrav mamco,pa lioona pozdrav
HAILWOODmike
01. 06. 2015 12.56
+6
Pozdrac roceru....si vido alpe adria na panoniji??? Ma z 1.55 si sedmi. Lukas pesek je dirkal pa bil mnda sele peti. Letijo lestos zelo hitro! Rekord grobnika 1.28,4 ogrozen. ))
španjolskasupast4r
01. 06. 2015 13.04
+2
mzurry
01. 06. 2015 13.43
+4
Mamico sem pozdravil,,tvojo, tolk k ga ti popijes ga jz izlocim.....tud ves ne kje je toskana,nije to brdo u bosni
Herba
01. 06. 2015 12.12
+9
Dragi autor članka, Dovizioso ni padel na dirki!
Callux
01. 06. 2015 11.29
+5
Malo off topic, ampak je povezano s MotoGP... Danes Lorenzo, Rossi, Pedrosa, Marquez, Dovizioso in Bautista testirajo Michelinove gume, tako da ostajajo v Mugellu... In vse kaže, da je bila včerajšnja dirrka za Melandrija zadnja, saj ga naj bi nadomestil eden od dvojice DeAngelis ali Michael Laverty
mona
01. 06. 2015 10.16
+1
ma kaj ste res mone, v katerem jeziku pa je to napisano