MotoGP

Hayden: Rossija so prepričali moji rezultati!

Bologna, 19. 11. 2010 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Svetovni motociklistični prvak iz leta 2006 Nicky Hayden je prepričan, da je njegova dobra predstava v letošnji sezoni Valentina Rossija prepričala za večmilijonski prestop k Ducatiju.

Američan Nicky Hayden je leta 2009 ob prihodu k Ducatiju nizal porazne rezultate, a je priljubljen Američan v letošnji sezoni slab vtis popravil, saj je več kot polovico dirk končal v najboljši šesterici, v Aragoniji pa se je povzpel tudi na zmagovalni oder. 29-letnik iz Kentuckyja verjame, da je prav preobrat v njegovi formi na rdečem motociklu dokaz, da ne drži mit, da je lahko na ducatiju desmosedici hiter le Avstralec Casey Stoner. Hayden, ki je bil moštveni tekmec Italijana Valentina Rossija že pri Hondi leta 2003, pravi: "Verjamem, da se je Valentino lažje odločil za prestop, ko je videl, da letos dobro dirkam in da je motocikel napredoval, saj ni bil hiter le Casey. Ne dvomim, da lahko Valentino z ducatijem zmaguje. Menim tudi, da je njegov prestop izjemno dobra stvar za motoGP in seveda za Ducati, saj ima dragocene izkušnje."

  • SESALNIK LISTJA
  • ŽAGA
  • PEČ ZA PICO
  • REGAL
  • PANELI
  • BAZEN
  • KOPALNIŠKO POHIŠTVO
  • RADIATOR
  • RAZVLAŽILNIK
  • PEČ
  • VIJAČNIK
  • BAGER
  • ZBIRALEC LISTOV
KOMENTARJI (74)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User558321
28. 11. 2010 20.33
desmosedici ??
KennyJR
27. 11. 2010 15.26
neboš dala? :( ker kensl :(
KennyJR
25. 11. 2010 18.09
ja no kaj sploh komentiraš če nimaš pojma... no ja glede punc pa nebi o tem... lahko mi pa daš telefonsko al pa msn ;) XD
rs01
25. 11. 2010 12.14
maya 46 prosim...
KennyJR
24. 11. 2010 22.24
MAYA46 itak se ne spoznaš niti mal na motogp, tako da ti jih tud ni treba brat, ker jih itak nebi razumela...
MAYA46
24. 11. 2010 19.23
kenny....tvojih komentarjev sploh ne berem, ker so neobjektivni in dolgočasni.... rs01 kdaj se je rossi skregal z yamaho?? če so se petek pred nedeljsko dirko v valenci imeli skupaj vecerjo!
KennyJR
24. 11. 2010 17.56
Omen3 sem ti odgovoril, pa so mi zbrisali komentar.. še 1x se mi neda pisat... očitno na 24ur nočejo da bi potekala normalna debata...
maldini3
24. 11. 2010 13.27
KennyJR ...in point mojega spisa je bil da bi tudi vi recimo priznali lorenzu da ni prvak zato ker se je usedel na tisto yamaho ampak zato ker je pač najbolši in ker je premagal rossija na istem motorju... bodite pač realni v obe smeri... ne samo v eno.... se strinjam.
rs01
23. 11. 2010 20.40
* Pa še glede samovšečnosti, hehe (vem da je bila to šala;))
Omen3
23. 11. 2010 20.32
@rs01 In kdor se s tem ne strinja lahko kar neha pisat tukaj gor Ja imaš prav (glede žaljivih prispevkov) ;-)
Omen3
23. 11. 2010 20.32
@KennyJR Leta 99 je bila Honda še dober motor in je Alex dosegel kar nekaj zmag (vsaj v prvih dveh tretinah prvenstva).Potem pa Honda ni bila več tako konkurenčna ali pa je bil Criville že izven top forme.Zato KennyJR ni še mogel biti prvak l. 99 (pa še v Južni Afriki je imel preslab rezultat in tudi to ga je delno stalo naslova). Problem je bil tudi ker Roberts ni bil konstanten tega leta,bilo je preveč nihanj.Naslednje leto je to popravil in bil zato prvak.Pa čeprav z najmanj zmagami (4),ampak je bil večkrat na stopničkah. Težave z gumami pa ni imel samo Kenny ampak tudi nekateri drugi vozači.Roberts pa je bil že od prej znan kod dober voznik po mokrem. In očitno ne prebiraš natančno vseh člankov (vsaj mojih). Niti preveč goreče ne navijam za Rossi-ja,niti ne žalim druge dirkače.Poleg tega sem tudi sam skeptičen da bo Rossi kar takoj zmagoval,kar sem tudi napisal v prispevkih. Sem napisal da bo potrebno pač počakati naslednje prvenstvo. O obnašanju pa raje ne bi govoril,vsak naj sam pri sebi presodi.Kar se pa let tiče tudi mene zanima koliko si ti star.Jaz bi lahko hodil v osnovno šolo skupaj z Robertsom. *
KennyJR
23. 11. 2010 18.54
maldini3 lej... rekel sem da ko je rossi šel je honda izgubila najboljšega pilota in izgubila najboljše inžinirje... repsol honda je takrat napol razpadlla... to nima nobene veze s tem na kakšen motor je sedel rossi leta 2000... drugače pa seveda gredo zasluge doohano... tip je skoraj 10 let razvijal motor, na katerega se je potem v naslednji sezoni usedel rossi... dobro res da doohan ni kaj dosti odvozil v sezoni 1999, ker je bil poškodovan, pa vseeno... če doohan (seveda so v ta priimek všteti tudi vsi ostali, se pravi mehaniki inžinirji itd...) honde nebi naredil takšne kot je bila, rossi zagotovo nebi bil tako hiter... seveda gredo zasluge doohanu in ekipi... motor iz leta 2000 pa itak da nima kej dosti skupnega z motorjem iz leta 2003, saj ma sam tko ene 500 kubikov pa 2 takta manj... itd... lej rossi je že sam dokazal tako s 4-taktno hondo, kot tudi z yamaho, da obvlada, da ni prvak zato ker se je usedel na hondo ki jo je razvil nekdo drug... jst to priznam... in point mojega spisa je bil da bi tudi vi recimo priznali lorenzu da ni prvak zato ker se je usedel na tisto yamaho ampak zato ker je pač najbolši in ker je premagal rossija na istem motorju... bodite pač realni v obe smeri... ne samo v eno....
KennyJR
23. 11. 2010 17.13
Omen3 lej... tud jst bi znal lestvico pogledat pa bit pameten... takrat je bil najboljši suzuki s kennyjem? lepo te prosim... takrat je kenny postal prvak na precej slabšem motorju... da o tem, da je na polovici dirk ostal brez gume že po polovici dirke in bi jih verjetno zmagal, pa je žalostno končal na 5.,6., 8., mestu... tudi leta 1999 se mu je to precej dogajalo... verjetno bi v nasprotnem primeru osvojil naslov... zmagoval je predvsem na mokrih dirkah, ko gume in motor niso odločali... in pa na dirkah na vzhodu, kjer jim je večinoma šlo precej dobro... honda takrat ni imela nobenega prav dobrega voznika (razen rossija), tudi civillie ni bil niti približno tisto kar je bil včasih... glede na to da so ga na istem motorju naprali vsi po vrsti... yamaha je imela maxa, pa garryja, za katerega je res škoda da ni bil cel celo sezono, ker bi bil lahko tudi on prvak :/ ampak honda je bila še vedno honda in nevem kdo tukaj preveč goreče navija za svojega favorita... lorenza sploh ne maram... samo pač realno povem kakor je... ne pa ti ki neveš več na kakšen način bi še lahko prehvalil rossija kolkr se le da... mal se umiri... res me zanima kolk si star, glede na tvoje obnašanje...
maldini3
23. 11. 2010 17.01
KennyJR ...dober pilot bi lahko na yamahi tudi zmagoval... na yamahi se je dalo zmagovati, ni pa se dalo premagati rossija na hondi... ker to so bili najboljši motor, najboljši pilot in najboljša ekipa... no potem se to razpadlo in ne samo da je bil rossi na yamahi, tudi honda ni bila več tako močna... praviš, da gredo zasluge za to, da se je rossi takrat vozil z najboljšim motorjem doohanu, ki ga je razvil, potem pa napišeš, da ko je rossi prestopil k yamahi honda ni bila več to kar je bila prej. si se kdaj vpršal zakaj? sploh pa tehnika in razvoj napredujeta izredno hitro iz leta v leto, tako da od leta 1999 ko je doohan zadnjič sedel na hondi, do leta 2003 ko je bil še rossi pri hondi, verjamem, da ni bilo niti delčka na motorju, ki bi si bila podobna, zato ne govorit da gredo zasluge da je imel rossi najboljši motor doohanu.
rs01
23. 11. 2010 16.16
omen3 Samo ti pa res nimaš preveč pojma o moto-dirkanju. Glede žaljivih prispevkov;) tukaj je še nekaj hujših primerkov Drži! Skoraj vsi ostali!!
hajs
23. 11. 2010 15.22
Zdaj pa najbolje da počakamo nov bistroumni članek, ker smo tukaj že reeees zašli s poti
Omen3
23. 11. 2010 13.28
@rs01 Tudi jaz rad berem razne zanimive oglase.Pa naj bodo kredibilni,zanimivi ,smešni ali kakršni pač že. Ne maram pa nekaterih prenapetežev,ki dajejo razne brezvezne in žaljive prispevke.In ne pravim da je KennyJR med njimi,on pač malo preveč zagreto navija za svoje ekipe (ali tekmovalce). Tukaj je še nekaj hujjših primerkov.Toda tako je na vsakem portalu,treba se je pač sprijazniti s tem.V jugi imajo lep rek: 100 ljudi,100 čudi - in ta rek definitivno drži.
rs01
23. 11. 2010 09.08
omen Jaz pa prav rad berem kennyjrjove komentarje, ker so pač od vseh tistih najbolj glasnih med najbolj kredibilnimi....in vsake tolko me še malo nasmeje s kakšno neumnostjo ;) Pa če ti je to všeč ali pa ne!!
rs01
23. 11. 2010 09.05
maya Pa kaj ti prav ne razumeš ali kaj? A je Lorenzo kriv, da je dobil najbojši motor v motogp-ju, isti, kot ga ima rossi, ki je lastništvo Yamahe in so ga razvili yamahini uslužbenci? (no, ubistvu je, ker je pač dominiral v nižjih razredih). Tudi jaz bi se počutil slabo, tukaj ni kaj, vendar pa nebi imel nobenega razloga, da zaradi tega nebi maral Lorenza, to pač počnejo otroci. Razumel bi pa tudi logično potezo Yamahe in bi pač šel stran, ker sem navajen bit prvi v ekipi in da se popolnoma vsi meni podrejajo. Vsekakor pa se z nobenim nebi skregal, tako kot se je Rossi z Yamaho in Lorenzom. In kdor se s tem ne strinja lahko kar neha pisat tukaj gor (ojoj, malo nas bo ostalo-vendar po kvaliteta je boljša kot kvantiteta)
User638780
23. 11. 2010 09.04
Omen3 evo ....eden izmed teh ,ki ti ploskajo je že pod mano !