MotoGP

Checa: Težava je v gumah …

Barcelona, 02. 01. 2012 12.48 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Motociklistični šampion razreda superbike in novi testni voznik Ducatija v motoGP Carlos Checa je prepričan, da so za nepričakovane nesreče in skromne dosežke italijanskega moštva krive slabe gume.

Novi testni motociklist Ducatija v razredu motoGP Carlos Checa mrzlično pričakuje januarska testiranja, čeprav se mu zdi, da je po zadnjem preizkušanju Desmosedicija že našel vzrok za skromne predstave italijanskega moštva v lanski sezoni. Za večino težav naj bi bile krive slabe gume, ki so po prepričanju Španca odločilno vplivale na številne, nepričakovane nesreče dirkačev. "Menim, da je treba vzroke za nekoliko slabše dosežke iskati predvsem v gumah. Tudi nesreče, ki so se zgodile povsem nepričakovano, so posledica slabih gum,“ je v intervjuju za Marco povedal novopečeni testni motociklist Ducatija.

Carlos Checa
Carlos Checa FOTO: Reuters

Španec je službo uradno prevzel pred kratkim, zaveda pa se, da ga čaka ogromno dela, v kolikor želi šampionu Valentinu Rossiju in Nickyju Haydnu pred prvim preizkušanjem motorja postreči s kar najboljšimi informacijami. "Veliko bi lahko govorili o težavah in skromnih dosežkih ter tudi o rezervah, vendar menim, da vse izhaja iz slabih gum. Težko je razumeti, kako nizek je prag zmožnosti gume. V kolikor se to ne bo spremenilo, bo v novem tekmovalnem letu težav še več. V kolikor ne veš, kolikšen je prag zmogljivosti materiala, lahko postane vse skupaj zelo neprijetno, sploh pri razvoju motocikla,“ je še dodal Checa.

Bržkone bodo pri japonskem Bridgestonu njegov medijski nastop vzeli resno, v naslednjih dneh pa lahko pričakujemo tudi kakšen primeren odgovor predstavnikov japonskega proizvajalca pnevmatik.

SORODNI ČLANKI

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (37)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

EN_MEJHN_JAGER
06. 01. 2012 15.12
Sam tale Battlax-ova deklica je pa prav luštna!
corsa46
03. 01. 2012 19.11
+0
Sedaj je prišel na dan razlog za nenadni skok Honde! Honda in Bridgestone isto kot,da rečeš kokoš in jajce! Honda se je prijela za edino varjanto,da pridejo do zmage!! Kar je čisto logično!! Rossi for president!! :)
hiterkstrela
03. 01. 2012 20.57
+0
točno tako!!!!! corsa46, ti imaš nekaj pojma o dirkanju!!! Vsaj nekdo!!!
lappappap
03. 01. 2012 21.47
+0
Teorija zarote...hmmm....verjetno ste preveč na političnem čveku in vam Janša leži v želodcu! Zanimivo, da ko je Rosi zmagoval je bilo pa vse Ok. Dajte se sprijaznit s tem, da ga je konkurenca enostavno povozila! In še to. Pravi šampijon ne gre iz zmagovalnega konja na kluse, aja 15 mio € je v ozadju, torej hebeš zmage samo da je denar!!!
corsa46
03. 01. 2012 23.39
+0
Če se kdo še spomne,je imel Rossi podobne težave leta 2006,ko so se samo njemo razpadale michelinke (še sam je to omenu) In je Honda zmagala!!! Ne Hyden,da smo na jasnem!!!
The_Crazy_Freak
04. 01. 2012 13.26
+3
"Pravi šampijon ne gre iz zmagovalnega konja na kluse" - PADA Seveda gre. Šel je z zmagovalne Honde na slabo Yamaho. Podobno je storil zdaj (z Yamahe na Ducati). Verjetno še nisi slišal za besedo "izziv". ;)
lappappap
04. 01. 2012 13.44
Sem slišal za to besedo, imenuje se finančni izziv;-)
The_Crazy_Freak
04. 01. 2012 15.06
+1
Ne pravim, da denar ni k temu pripomogel. Pomoje bi to vsakogar pritegnilo. Ampak pozabljaš še enega izmed razlogov - odnos z Lorenzom. Če bi imela dober odnos, se prestop mogoče ne bi zgodil. Pravzaprav verjamem, da je Rossi k Ducatiju prestopil zaradi kombinacije teh razlogov: denar + odnos z Lorenzom + izziv (ne finančni, Pada) + italijanski motor (Ducati)
lappappap
04. 01. 2012 16.02
S tem se glih ne strinjam...Rosi je zvezda, car, in ne vem kaj še, če bi rekel samo A bo Lorenza odslovili in bi bila zadeva rešena. Pa ni bilo tako, torej je samo denar v ozadju.
lappappap
04. 01. 2012 16.03
Ej Krejzika a ti sama sebi talaš pluse al kk, zmirm ko kej napišeš maš plus kr prtisjen ;-)
The_Crazy_Freak
04. 01. 2012 17.18
Pada, če še ne veš, jim je rekel, da noče Lorenza, pa ga niso upoštevali (ker zakaj bi ga, če je Lorenzo zelo dober dirkač?), tko da ne vem kje si ti pobral dejstvo, da bi Yamaha naredila vse kar Rossi reče. Ampak misli si kar hočeš. Vsak ima o tem svoje mnenje. Glede plusov pa minusov ti pa lahko povem, da jih sploh nikomur ne talam (ker me niti malo to ne zanima). Veš komu sem ga samo dala? Zapyju, pa še to takrat, ko je izjavil, da naj grem likat in da me je naredu mymoon (kar sem vzela osebno).
lappappap
04. 01. 2012 17.27
Zarad plusov se malo hecam ;-)...... glede Lorenza in Rosija je pa druga zgodba, ker vsi feni što gr norijo od tega da je Rosi car, sem pač imel na umu, da je pol res tk dober, da bi vsakega drugega vrgli iz ekipe če on samo z očko pomigne ;-) ... take se vsaj nekateri obnašajo tule. kakorkoli vzameš je fantič malo zabluzo s tem Ducatijem, po drugi strani je pa dobo lepe denarce za prestop in njegove povprečene vožnje! Ob tem da Ducati zaradi Rosija krči druge ekipe se mi zdi brezvezno, ker če Rosi še letos ne bo kaj pokazal bo Ducati zaradi tega enostavno v buli!
The_Crazy_Freak
04. 01. 2012 17.58
Aha. Tu se strinjam z Lorenzovo izjavo ("Res je, da ima veliko naslovov svetovnega prvaka, ampak ni bog"). Tako da tudi če je ogromno naredil v motošportu, še ne pomeni da mu bodo vse ekipe padale pod noge. Saj kam bi pa prišli, če bi mu (ali pa kateremu drugemu dirkaču) ugodili v vsaki muhi? Tko da jaz čisto razumem zakaj Yamaha ni odslovila Lorenza. Kot sem rekla, kdo bi ga odslovil, če je pa dober dirkač, ki zna zmagovati? Strinjam se tudi, da je Rossi res malo zabluzil, da je šel na Ducati. Mogoče se zdaj res tepe po glavi, da ni poslušal Stonerja. Ampak vseeno se mi zdi, da je to tudi nek nov izziv zanj in treba bo počakati, da vidimo, če se mu bo iz te "krize" uspelo izvleči. Testiranja in začetek sezone bo pokazal vse. Upam pa pač, da mu bo uspelo. Glede krčenja drugih ekip ne vem, ampak Ducati je že sedaj dokaj "v buli".
zapy10
02. 01. 2012 22.08
-13
težava v je v neznanju nekoga drugega ,ki misli ,da vse ve !
The_Crazy_Freak
02. 01. 2012 22.12
+30
Enega takega pa res poznam. Njegov vzdevek je Zapy10. ;)
aleksandergreat
02. 01. 2012 23.57
+10
slos
03. 01. 2012 18.09
+1
zapi glede na to da živiva v državi kjer je zmagala za celi najslabša opcija razen za nas same je pač tako. ovce je treba stričt čimvečkrat pa so srečne.
hiterkstrela
03. 01. 2012 20.56
+1
zapy46, pa se nehi pretvarjat so 10! 464646464646464646!!!!!!!!!!!!
zapy10
03. 01. 2012 22.13
-1
freakica ................motiš se ! poznaš samo vzdevek zapy10 in nič več in nič manj !!
zapy10
03. 01. 2012 22.16
-1
aleksveliki ...............mater je kejla ......ufffff !!!!
zapy10
03. 01. 2012 22.19
-1
slos ...............me zanima koga bojo strigl k neujo mel nič več za strič ?
The_Crazy_Freak
04. 01. 2012 13.24
+2
Zapy, zato pa "poznam" tvoje komentarje. ;) Mogoče bodo pa potem začeli striči tebe?
jackass88
02. 01. 2012 21.35
+3
DUNLOP je zakon! pa pika!
superdonleon
02. 01. 2012 18.59
+9
to da se tako v F1 kot mot Gp drži samo enega proizvajalca gum je čisto mimo, vsaj dva ali trije bi morali bit tako bi bile gume boljše saj bi se med seboj dopolnjevali, dirke bi bile bolj razburljive in tudi bolj varne.
Julij Cezar
02. 01. 2012 16.44
+5
Sam slikca je pa lepa. OZ tista kira drži dežnik.
lappappap
02. 01. 2012 13.52
-11
Ko je Rosi zmagoval je bilo vse OK. Danes je pa 100 in en izgovor za neuspeh. Mislim, da so največji krivci za slabe vožnje Rosija...Stone, Lorenzo & CO ;-)
holliday...
02. 01. 2012 18.00
+2
PADA ti maš pa verjetno probleme z ravnotežjem b.k.
lappappap
02. 01. 2012 19.34
-5
Šalabajzer, če nimaš kaj pametnega za komentirat se vzdrži svojih butasth komentarjev!
bebox
03. 01. 2012 19.13
+0
PADA, če bi rossi ostal pri yamahi bi se lorenzo, stone & co lahko borili samo za 2,3,... mesto ker bi rossi še vedno prevladoval, tako bo pa potreboval vsaj 2 sezoni da se navadi
lappappap
03. 01. 2012 21.43
+1
bebox a to ti sam sebe tolažiš al misliš resno!
brezcasni
02. 01. 2012 13.31
+2
JA VERJAMEM IN HONDA NAJ IMA POTEM SVOJE PRVENSTVO NA JAPONSKEM,VSI OSTALI PA MOTO GP.
španjolskasupast4r
02. 01. 2012 13.22
+10
bridgeston pa pravi.važn da hondi odgovarjajo
Jan Stanic
02. 01. 2012 15.02
+0
ce bi ble gume pa valda so to pri rossijevi garazi ze sprobali so dali kere druge gume gor in vidli če je napaka u bridgestonu ma mišelinke so zakon!
hiterkstrela
02. 01. 2012 15.44
+7
rockst4r prvič se strinjam s tabo, pa saj to sem pisal ze celo sezono!!!! Samo repsol ni imel nikdar na dirkah čez celo sezono težave zaradi gum, vedno dosega konstantne čase itd. Se spomnim dirke v mislim da indianapolis u, ko su nekateri dukati v dirki imeli po pol dirke tudi do 5 sekujnd počasnejše čase, na nekaterih drugih pistah pa za 2-3 sekunde, sam repsol je šel vedno kot po tirih in konstantno. Pa še letos nebi bili prvaki, če jih nebi srečala pamet ob nakupu letos res odličnega Stonera!!!! Mora bit konkurenca med proizvajalci gum, sicer se dogaja slednje...... Ker japonski bridgestone je pomoje cist nor, da bi prvak postal dukat, bridgestone je že itak....
aleksandergreat
03. 01. 2012 16.31
No @strela ne moreš tega z zagotovljenostjo trditi je pa res, da tvoja teorija zarote drži nekaj vode.. Toda lahko je tudi bila edino Honda tista ekipa, ki je imela "srečo" ali dovolj znanja, katerega so usmerili v pravo smer, ter motor najbolj prilagodili na te zloglasne gume...
hiterkstrela
03. 01. 2012 20.55
aleksandergreat
03. 01. 2012 23.55
ja ne? Sam pravim ,da je lahko samo naključje :) znanje + sreča + Casey