MotoGP

Capirossi postal svetovalec razreda motoGP

Ljubljana, 14. 11. 2011 19.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nekdanji motociklistični dirkač Loris Capirossi je po koncu letošnje sezone postal svetovalec svetovnega prvenstva motoGP, so danes sporočili s sedeža organizacije Dorna Sports.

Italijan Loris Capirossi je kot dirkač v vseh razredih dirkal več kot dvajset let, svoj prvi naslov prvaka pa je osvojil davnega leta 1991, ko je dirkal v razredu do 125 ccm. Leta 1998 je bil danes 38-letni Italijan svetovni prvak v razredu 250 ccm, slavil pa je tudi na devetih dirkah v razredu 500 ccm, danes razredu motoGP, kjer je v letih 2001 in 2006 osvojil končno tretje mesto.

Loris Capirossi je postal uradni svetovalec v razredu motoGP.
Loris Capirossi je postal uradni svetovalec v razredu motoGP. FOTO: Reuters

"V novo razburljivo obdobje v zgodovini motošportov vstopamo s predstavitvijo novih motorjev s prostornino 1000 kubičnih centimetrov, z nekaj novimi CRT pravili in novo kategorijo, razred moto3. Izkušnje Lorisa Capirossija nam bodo na tej poti v veliko pomoč in vsi se že veselimo sodelovanja. S svojim poznavanjem potreb in zahtev bo v veliko pomoč pri poznavanju želja dirkačev in izboljšanju motociklov. Sodeloval bo pri vseh pomembnejših odločitvah pri varnosti in vpeljavi novih pravil ter pri izboljšanju obstoječih stez v razredu motoGP. Ob tem bi radi dodali tudi, da bomo zaradi njegovega prispevka k razvoju motociklizma upokojili Lorisovo dirkaško številko 56,“ so zapisali na uradni spletni strani.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (36)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Omen3
19. 11. 2011 09.54
Glede elektronike se ne bi strinjal..... Ne moreš imeti eno (enako) elektroniko za vse različne motorje,ker pri vseh ne bi delovala enako uspešno.Potem bi morali imeti kot pri Moto2 vsi enake agregate.
aleksandergreat
17. 11. 2011 13.57
@KennyJR zelo dobro si to napisal Saj nebi šlo za tak bav bav, ker bila bi samo enotna elektronika pa pač enotna kubikaža motorja iz serijske proizvodnje (motor je VELIKOOO cenejši poglejte za koliko ga lahko kupiš celega pari bližnjem prodajalcu) pa enotna elektronika, katera bo spet cenejša, ker je ne bodo potrebovali razvijat in porabljat denar za nove rešitve Skratka gre za podoben koncept kot pri Moto2 in zdaj po novem Moto3... Samo z to razliko, da bo tako lahko velikooo več proizvajalcev motorjev (Honda, Yamaha, Ducati, BMW, mogoče še Aprilia, MZ Augusta itd.) Skratka, podobno kot pri formuli, ko so zamrznili razvoj motorjev in se zdaj razvija vse ostali okoli njega (predvsem aerodinamika). Tako bi se v MotoGp ju razvijalo šasiaj, vzmetenja, izpušni sistem... ooo še veliko dela b istalo mehanikom brez skrbi...
KennyJR
16. 11. 2011 22.43
The_Crazy_Freak po eni strani imaš prav... ampak po drugi... ne vidim smisla v tem da je količina goriva omejena na 21 litrov in se potem grejo kdo lahko naredi močnejšo mašino ki bi čimmanj požrla in zmaga honda, ki ima največ dnarja... agregat itak ni za sam spektakel kaj preveč pomembna stvar... če majo mal bolj švoh agregat je itak vseeno... F1 majo že nevem kolk časa zamrznjene motorje, pa noben tega sploh ne opazi.. šasije bodo še vedno prototipne, elektronika bo ista... sej bo skoraj vse isto, samo mnogo cenejše, pa kako sekundo počasnejše... pa še to ne dolgo :)
The_Crazy_Freak
16. 11. 2011 15.37
Zapy8: "po drugi strani bi pa tko k t pravijo "baje" motorje bolj izenačilo ,kar bi posledično prišle kvalitete dirkača bolj v ospredje pa ,da potem vidimo kolk kdo velja ,a ne ? ;-)" S tem se strinjam in ravno s tega vidika bi mi blo mogoče ljubše če bi vsi meli CRT. Ampak z drugih vidikov pa ne. Kot sem že prej rekla to pol sploh ne bi bil več grand prix, ampak bi se lahko kar preimenoval v Superbike2 ali kaj podobnega. Sej pol dejansko sploh ne bi blo več tovarniških motorjev. Ravno to pa je tudi en izmed pointov GPja.
KennyJR
16. 11. 2011 12.23
lioon takrat so bili 2T še precej konkurenčni :) kar se pa tiče stonerjeve izjave in ostalih podobnih... seveda gre tu za "izsiljevanje", ker nočejo takih motorjev in logično, da bodo to rekli, samo da takih motorjev res nebi bilo... kdo bo vozil in kdo ne, bomo pa videli ko bo do tega prišlo...
zapy8
16. 11. 2011 09.28
erlapsus .............verjetno bi vsak rad dirko s prototipi še naprej in ne s kkšnimi kavnimi mlinčki in tale izjava STO je bila verjetno ,da podana v kkšni jezi ,če pa pride do tega bo pa tko kt je @lioon napisu !!! verjetno se bo pa tud kkšen najdu in motor zamenju za reli avto !! ;-)
lioon
16. 11. 2011 09.11
@erlapsus To je spet ista scena kot takrat, ko so dirkači izjavili, da ne bodo šli na Japonsko. Na žalost se vse konča pri denarju in dirkači bodo naredili točno tako, kot bodo zahtevali sponzorji :) Sicer se mi pa zdi, da tale mešanica med GP in CRT motorji ne obeta nič dobrega. Pač GP bojo dominiral na polno. Tako kot takrat, ko so dirkači še imeli 500cc ostali izbranci pa že 990cc. Jst nebi pričakoval neke akcije :P Lahko pa da se motim...
SPORT-MAN
16. 11. 2011 09.11
Ja če pa to da bi se s CRT-ji prikazale bolj kvalitete dirkača in da Stoner je izjavil da z CRT nebo dirkal pa malo namiguje da ga je malo stisnilo da na bolj izenačenih motorjih nebo tako ''uspešen''
erlapsus
16. 11. 2011 08.52
... ja verjetno...samo Zapy STO je že izjavil,da ne bo dirkal s CRT...in ni edini...kako se bomo pa potem mi tule grizli...kam bodo šle vse izjave...peskanje...laktoza...18sek;)
zapy8
16. 11. 2011 06.48
smešno mi je to ,da bi leta 2013 spet menjaval pravila glede na to ,a bo leto 2012 premiernih z 1000 cc ! po drugi strani bi pa tko k t pravijo "baje" motorje bolj izenačilo ,kar bi posledično prišle kvalitete dirkača bolj v ospredje pa ,da potem vidimo kolk kdo velja ,a ne ? ;-)
Astro_Lopata
15. 11. 2011 23.20
in ke je simoncelli ??
The_Crazy_Freak
15. 11. 2011 18.45
Hvala za pojasnilo, Erlapsus. :) Sem še sama mal pobrskala po netu, tko da zdej približno vem za kaj gre. Se pa strinjam s tabo, da upam, da ne bojo 2013 in naprej sami CRT, ker to pol sploh ne bi bil več Grand Prix. Čeprav je pa res tko ko nekateri po netu pravjo da bi bli motocikli mogoče pol bolj izenačeni. 2012 bojo pa tko al pa tko dominiral GP motorji verjetno. Ampak bomo vidli, mogoče bo pa bolj zanimivo.
a..k..-47
15. 11. 2011 17.43
nisem vedu da je imel Loris številko 56..vedno sm mislu da ma 65 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPORT-MAN
15. 11. 2011 17.24
KennyJR Ja Kenyny prav imaš hvala za popravek ampak to je imel zaradi razloga ker je bila to namreč njegova 300tota dirka ne pa da bi si kr tko dal 300
KennyJR
15. 11. 2011 15.11
SPORT-MAN v qatarju 2009 je imel 300 :)
Nejko26
15. 11. 2011 14.39
Aja,to se pa ne spomnim kaj je imel prej. No kakorkoli,je bil sarkazem,ampak hvala za info. Pa hitro nej že pride nova sezona,mislim,da bo veliko bolj zanimiva!!=)
SPORT-MAN
15. 11. 2011 14.15
Nejko26 Bradl bo pa najbrž mel številko 17(ki joo je imel v 125cc razredu če se ne motim)
SPORT-MAN
15. 11. 2011 14.09
Zelo zanimivo da je bila Lorisova številka 56 na motorju pa je vedno(razen valencija 2011(kolkor se spomnim)) imel 65 ej 24ur nemoreš res cjo
zapy8
15. 11. 2011 13.29
pa vtaknte si tole labello nekam !!!
erlapsus
15. 11. 2011 12.44
..ja Edw bo dirkal na CRT-ju..na kratko...CRT(claiming rule team)...naj bi zavzel mesto motogp-ja...v kratkem(močno upam da ne)...so precej podobni kot SBK..samo da imajo prototipne okvirje in elektroniko..zakaj naj bi zamenjali motogp?...zaradi zmanjšanja budgeta...Pri Dorni dobro vejo,da tako naprej ne bo šlo...vse ti lahko pove to,da ima celo Honda finančne probleme...veliki pok naj bi se zgodil naslednjo sezono(upam da ne),ko potečejo pogodbe vsem dirkačem