MotoGP

Burgess: Rossi se še vedno lahko kosa z najboljšimi

Ljubljana, 09. 12. 2011 18.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Glavni inženir Valentina Rossija Jeremy Burgess je prepričan, da bi italijanski dirkač s konkurenčnim motociklom v razredu motoGP še vedno lahko prekrižal načrte Caseyju Stonerju in Jorge Lorenzu.

Valentino Rossi
Valentino Rossi FOTO: Reuters

Inženir devetkratnega motociklističnega prvaka Valentina Rossija (Ducati) Jeremy Burgess je prepričan, da bi lahko popularni Italijan v naslednji sezoni nizal vrhunske rezultate, če bi imel konkurenčni motocikel. Seveda so številni navijači skeptični, da je kaj takega še mogoče, potem ko je v pretekli sezoni na stopničkah končal zgolj na dirki v Le Mansu. A Burgess zatrjuje, da je Rossi še vedno lahko močan tekmec najboljšim dirkačem v razredu motoGP. "Ne znam si zamišljati, da bi dirkač, kakršen je Rossi, v sezoni, ko mu ni šlo najbolje, delal kar koli drugega kot to, da se uči iz izkušenj. Po takšni sezoni bo le še boljši. Imel bi pomisleke, če bi se nam to dogajalo v Hondi in imel bi pomisleke, če bi se nam to zgodilo v Yamahi, a ker poznam svojo ekipo in svojega dirkača, vem, da lahko pričakujem zmage. Pred vsako dirko smo pričakovali zmago in vsakič, ko nismo zmagali, smo vedeli, zakaj nismo zmagali," je za MCN dejal Burgess.
 

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (103)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Kristjan Tomši?
13. 12. 2011 01.18
+10
9X SVETOVNI PRVAK.... AMBICIOZEN..... ZMOŽEN VSAK MOTOR IZBOLJŠAT.... DOBRO PRENAŠA PRITISKE JAVNOSTI IN NAVIJAČEV.... DELAVEN.... GARAČ.... ISKREN.... PREDAN MOTOCIKLIZMU..... VEČKRAT POŠKODOVAN.... NIKOLI NE OBUPA..... EDEN REDKIH ALI PA EDINI KI IZ ZADNJEGA ŠTARTNEGA MESTA PRIDE SKORAJ NA STOPNIČKE... NIKOLI NE OBUPA IN VEDNO PRIPOMORE K IZBOLJŠAVAM,.... ZMAGAL S HONDO, NAREDU DANES KONKURENČNO YAMAHO.. OBSOJEN UTAJE DAVKOV.... PRESEDLAL K ZELO SLABO IZDELANEM DUCATIJU.. IZGUBIL ENEGA ZELO DOBREGA PRIJATELJA V MOTOŠPOTU.... NADALJUJE SVOJE DELO V DUCATIJU..... Z LETI IN PADCI PRIDOBOVA STRAH...VENDAR NE IZGUBLJA POGUMA... VOZI ČISTE LINIJE.... IN JE ŽE VIDNO IZBOLJŠAL DUCATIJA (CIKLISTIKA,OPRIJEM,TRENJA PRI POSPEŠEVANJU IN ZAVIRANJU...) PRIBLIŽUJE SE NAJBOLJŠIM VSE TO JE VALENTINO ROSSI... ČE BO PREZIOSI KONČNO PRIZNAL DA JE TREBA ŠASIJO ZAMENJAT, BODO REZULTATI ŠE BOLJŠI... IZJAVA, DA BODO DUCATIJA NAREDILI PO JAPONSKIH MERILIH, ČE BO TO PRINESLO NOVE ZMAGE, JE ŽE PREMIK IZ TISTE STALNICE, KI SO JO IMELI UKORENINJENO V ITALIJANSKEM PONOSU... DEJSTVO JE, DA MLAJŠI PRIHAJAJO V OSPREDJE,SAMO NOBEN OD NJIH NIMA TAKEGA ZNANJA KOT ROSSI. ZATO POGLEJMO KAJ BO PRINESLA NASLEDNJA SEZONA VSEM SKUPAJ :) TUDI ČE MU NE USPE VELIKI MET Z DUCATIJEM, JE ZAPISAN V ZGODOVINO,.... ČE MU PA USPE ZMAGATI ŠE Z DUCATIJEM,.....BO TO LEGENDA, KI SE NE BO VEČ PONOVILA GO ROSSI, YOU HAVE ALL THE SUPPORT, NO MATTER WHAT HAPPENS :)
SPORT-MAN
13. 12. 2011 06.43
+2
Paklenik
14. 12. 2011 13.38
+1
Lepo zapisano, dodal bi še skrbi za zanimivost, atrakcijo neponovljive manevre, prehitevanja in skrbi za gledanost tako na dirkališču kot pred TV.
hiterkstrela
15. 12. 2011 16.28
+0
Katja Doberšek
12. 12. 2011 15.19
+10
Seveda, da se lahko kosa z najbolšimi, le motorja se mora navadit in pa ustaliti use nastavitve pa bo. :D Ampak sej škoda besed čas bo pokazu svoje pol boste pa vsi k zdej nakladate sranje pa mate usta samga dreka in nevoščljivosti lahko končno enkrat za vselej utihnil.!! ROSSI.!! <33
aleksandergreat
11. 12. 2011 18.58
+15
Jao Mene žalostijo komentarji tukaj, ki ne razumejo inženirskega dela! Poglejte naštel vam bom nekaj prednosti/ slabosti konstrukcijskih rešitev Ducatija pred vsemi japonci: Za odlično delovanje motorja so potrebni ŠTEVILNI sklopi, ki se morajo združiti z DIRKAČEVIM STILOM dirkanja! Tukaj se mora se poklopiti tiki taka, Tako kot v onem komentarcu so lepo pevedali Motocikel mora biti dirkačeva podaljšana roka. Prvo poglejmo stil vožnje Rosija (lahko me dopolnite) -on ima rad stabilen motor, ki mu v ovinkih nudi vso oporo na prednjem kolesu in hkrati na zadnjem kolesu tale balas mora biti 50 : 50 predvsem ga moti "če bi se izrazil v štirikolesnem žargonu nima rad podkrmarjenega motocikla= odnašanje prednjega kolesa" -nima rad nikakršnih prevelikih vibracij v samem ovinku -njegove linije so bolj okrogle -odlično se znajde, ko ima zadek brez težav pod kontrolo TC (traction control), opletanje zadka ga še posebej moti, to se navezuje tudi na prvo točko Vse to so zahteve, ki se morajo, kot prvo poklapat za uspešno kombinaciji motorist+motocikel. Ducati je izključno prototipni motocikel, to je dejstvo katero nam pove, da nimajo tolko feetbacka od cestne proizvodnje... Obdobje Ducatija sem razdelil na dva dela začetek sezone (Stoner bike) in na konec (kao Rossi bike) Poglejte že na začetku so se pojavile težave z njihovo unikatno konstrukcijo karbonskega okvirja motocikla, ter uporabe motorja, ko glavni nosilni element (podobno F1, za razliko od ostalih japoncev Honde. Yamaha pri katerih to vlogo opravlja ALU okvir/šasija), mislim, da so tudi na začetku uporabljali karbonski nihajno vilico (mislim, da še zdaj, prosim popravte me če se motim) Kaj bi tale konstrukcija prinesla na progi: -boljšo stabilno oz. statično trdnost, z drugimi besedami tršo konstrukcijo, dirkač bolj trdo čuti asfalt -zaradi poslec, ki sem jih navedel v prvi točki sama konstrukcija ne pobira dobro grbin v ovinku, saj nam je znano, da pod (npr.44°) naklonom vzmetenje opravlja izjemno malo delo. In to ostalo delo mora opravljat šasija -če je nihajna vilica tudi iz karbona se pojavi enak problem Poglejmo še neki smesno ALU rešitev Naredili so neko kvazi verzijo pola Alu nekaj pa iz Karbona, kar se mi spet ne dopade in mi zveni polovičarsko nareto. Sem stoposto, da zadeve niso dovolj preučili oz. so se prenaglili. Kot vemo v vrhunskih športih še posebej, kjer je vpleteno metodično inženirsko delo ni časa za polovičarstvo.. -pobiranje ravnin je veliko mehkejše dirkača ne premetava po stezi oz. mu daje nek poseben občutek "varnosti" kontakt s tezo ni tak direkten je bolj posreden, dirkaču motocikel dejansko dovoli več maneverskega prostora zdaj je seveda vprašanje kako so kontruirali konstrukcijo in uredili njeno upogibanje??? Mislim, da japonskih 10 letnih izkušenj se ne da preseči v borih rečmo 4 mesecih??? Zdaj na mehaničnih področjih pa je tak... Ducati verjetno nima tako slabe mašine pa še ta ni ključna, kot je bolj ključen "mappin" le te, da ustreza dirkačevim karakteristikam.. Pa da ne omenjam KOLIKŠNEGA pomena je balans dirkač motocikel, kje naj bo pozicija sedeža in osatalega telesa po motociklu, kako se ta balast premika na zaviranjih, v ovinkih na pospeševanjih itd. Stoner pa dirt track dirkač, on ima skoraj raje da je motocikel nevarješi oz. nima problema z drsenjem itd. Zato mu je karboski Ducati bolj ležal.. Zdaj vaše butaste razprave kdo je boljši so brezpredmetne! Če vse strnim. Od začetka Ducati ni ustrezal Rossijemu stilu vožnje, ITA se niso želeli uklonit navkljub ob prihodu takega zvezdnika, kot je Valentino. Rossi se ni dobro počutil na motociklu, čeprav zaostanki na dirki niso bili tako veliki nekje 15s. Ker se VR46 nikakor ni videl na "karnbonski" tehniki so delali številne brezglave poizkuse, Sezona je šla po gobe. Nato so končeno se sicer podali z Ducatijeve strani v povsem neznane vode, v ALU okvir v dokaz te moje teze je to, da so za njih naredili šasijo Agleži (pozabil ime podjetja) pa
aleksandergreat
11. 12. 2011 19.00
+10
tukaj so LOGIČNO popušili po celi črti in seveda zaostanek se je poveča na 30s. Toda z dirkami moramo priznati, da so ga nekako zmanjševali... na vprašanje koliko vpliva dirkač na razvoj? Seveda veliko, ker pove svoje občutke, ter pove kje so območja, ki mu ležijo in kje ga pestijo težave! Samo to! Zdaj dirkačeva vloga ni, da vzame v roke svinčnik in skonstruira motocikel! On dirka, to je vloga inženirjev, da njegove ideja prenesejo na papir in potem v realnost. Tukaj pa jaz vidim Stonerja, ki ima skoraj nekaj več inženirskega znanja (to pa ne pomeni, da ima tudi boljše povratne informacije feedback), kar mu pomaga pri razvoju motocikla, samo v končni fazi je še vedno samo dirkač. Pa LP! Pa upam, da bode kdo kaj prebral, ker sem zabluzil v tri krasne, toda mogel sem napisat nekaj dejstev, ter razlogov zakaj je tako dober Japonec on Ducatija! Hočem, da malo presodite vse okoliščine MotoGP cirkusa in šele potem delajte zaključke kdo je najboljši!
španjolskasupast4r
11. 12. 2011 19.20
-13
pa dobr gdo bo to vse brau,ja aco imaš prav brate zabluzu si u 3pm
SPORT-MAN
11. 12. 2011 19.57
+9
rockst4r Sm prebral in verjemi da se splača aleksandergreat Zelo lepo povedano/napisano
EricFlat
12. 12. 2011 12.57
+1
Zelo dobro napisano. Nobenega bluzenja. Glede okvirja imaš popolnoma prav. Zdi se mi, da so pri Ducatiju trmasto vztrajali pri karbonu, ker je kao naprednejši od aluminija. Zdaj pa ne vem, kako je s prihodnjo sezono. Nekaj je bilo govora tudi o alu okvirju. Jaz bi definitivno razmišljal v tej smeri, glede na to, da karbon ni dal zadovoljivih rezultatov.
aleksandergreat
12. 12. 2011 16.43
+4
Hvala za pohvale! Me veseli, da ste nekateri dejansko ujeli, kaj sem hotel s tem "esejom" napisat!
gsxr-750
11. 12. 2011 11.37
+2
slos kake maš ti, zmagovalni motor je bila npr. letos honda ne pa ducati s katerim je 5x zmagal pa 5x padel, s takimi rezultati se prvenstva ne da osvojit, pa tud mal čudno bi blo da bi zapustil ducati, če bi imeli po tvojem konkurenčen motor a ne?
SENNA1
11. 12. 2011 10.24
+4
zapyć10 se spet napihuje.
španjolskasupast4r
11. 12. 2011 16.14
+3
zapy10
11. 12. 2011 22.24
-1
hiterkstrela
12. 12. 2011 11.26
+2
zapy10
10. 12. 2011 22.58
-10
biu na motorshowu v Bologni ,šel mim Ducati stojnice in tam k sem včasih stal v vrsti za Ducati suvenir je blo danes vse prazno .......nikjer nbenga !!!! Zgleda da se Ducati roba tud ne prodaja tko na veliko kt nekter tuki pametujejo !!!! aha pa še to ........... kje je biu car vseh carjev ,doktore vsega kar uporablja bencin , VR ??? Dovi je dirku v Memorial Bettega in zasedu odlično 4 mesto za zmagovalcem Meekejem v Miniju ,drugim Solbergom in tretjim Latvalo vemo pa kaj ti trije pomenujo v WRC-ju!!! Hja verjetno ,da VR niso mogli zagarantirati sekundo hitrejši dirkalnik mrbit ?
The_Crazy_Freak
11. 12. 2011 00.05
+2
To, da se Rossi ni udeležil dirke, ne pomeni nič. Kot da ima čas vozit na vsaki avto ali moto dirki na svetu, lol! Tisto glede stojnic ne vem, ker me ni blo tam, ampak mogoče pa zato tam ni folka, ker so končno spredvideli, da je Ducati slabši motor? Sicer pa
slos
11. 12. 2011 00.11
-2
zapy sem bil s sbk ekipo ducati letos (italijani) in so se delali norca iz rossija. ena od boljših: pri stonerju nismo vedel ali bo prvi ali pa padu, pri rossiju vsaj vemo da ne bo nič in podobne. pa kapce od rossija so prodajal na ducati štantu za 15€ pa jih ni noben kupval. v sbk pač ni toliko fuzbalnavjačev kot v motogp.
erlapsus
11. 12. 2011 00.30
+4
zapyč....saj ne traja show samo en dan ane?!;)Bi moral iti na show v Monzi....tam so pravi benzinski hlapi...drugače si pa malo poglej prodajo Ducatija letos pa recimo zadnjih 5let....:)))Kar se pa Dovija tiče...pa povej še katerega znanega je za sabo pustil:)))...ROS pa zadnje dni trenira s 5X sv.prvakom v motokrosu;)...Šlos...ko bo ROS dirkal z Ducatijem v SBK-ju...potem bomo resno vzeli te tvoje blodnje...original Ducati46 kapica pa stane 30€...in so edine ,ki so zmeraj razprodane...to bi pa ti lahko vedel ane ...;)
zapy10
11. 12. 2011 12.01
-2
Lapsić .......zopet hujskaš ljudi v nasprotno smer ! veš koga sem vprašu tipa na štantu in neuš verjel glih zarad tebe in tvojga lapsanju tule gor ? Kako se kej prodaja roba ?Člouk se je nasmeju pa mi reku " ne preveč dobro "! Ne sam kapic tud ostale navlake je blo malo morje vse ostalo kar je tvojga tuki napisanega je nepomembno ! kar se pa Dovija tiče mau brata Googla zalaufi pa poglej s kom je dirku ! konec koncev pršu je in dirku pred ITA publiko za razliko od .....................!!!
zapy10
11. 12. 2011 12.17
-3
Freakica .......... mrbit je pa testiru nov leader zic k ga bo drajsu v letu 2012 pa zato ni imeu časa !
erlapsus
11. 12. 2011 13.30
+1
zapyč...saj ti pravim,da si zgrešil show....če si želel tako rad videti ROS-ja(da si se še italijansko nauču in vprašal nepoliglotnega gospoda na štantu)...drugače pa prodaja ROS svojo robo samo na štantih z oznako VR46;)...:))))....pa dej prej vprašaj spreobrnjenega šlosa...on o tem ve največ....kar se pa tiče DOVija....jaz že vem koga je oz. ni pustil za sabo...za njega,ki se je pa prvič v življenju usedel v WRC mašino....pa lahko samo dam kapo dol;)....mislim pa da bodo v kratkem tukaj gor lansirali članek v katerem glavni šef ducatija govori o ROS-ju.....pa bova potem še kako rekla:))))....
Omen3
11. 12. 2011 13.53
+1
@Zappy Saj lahko tudi ti malo "strica Googla" uporabiš...... Letos na rallyju v Monzi sta nastopila oba,Rossi in Dovi,tako da boš imel lažjo primerjavo med obema.... Za Rossija vemo kateri je bil....takoj za Loebom.....Dovi pa je bil 54 na koncu skupno (in 23. v svojem razredu).Je bilo kar malo razlike med njima. Najbrž je bil Dovi še vesel,da Rossi ni prišel na Memorial Bettega....
španjolskasupast4r
11. 12. 2011 16.18
-2
pr stoneru se bo kmal jokalo.bo kmal tata stoner kupček peska podru
Gustanj
11. 12. 2011 17.27
+0
Rosiju se kaj takega nikol ne bo zgodilo, a ne;-)
Gustanj
11. 12. 2011 19.56
-2
Nism js kriv da Rosi nima punce, zato ima pa "punco"!
The_Crazy_Freak
11. 12. 2011 23.31
+2
Zapy, podatek, da je Loeb dirkal z ženo, ne bi ničesar spremenil. V vsakem primeru je bil Rossi ZA njim, kot je Omen napisal. Kaj je bilo v njegovem komentarju olepšanega?
SPORT-MAN
12. 12. 2011 14.46
+1
Gustanj Rossi naj bi pričakoval otroka z Italjanko/Tuniziko(manekenko)
petramarjan
10. 12. 2011 15.22
+10
sposoben še kako, a ne na ducatiju.al pa če mu ga bojo porihtal orng.pa tud upam da bojo
Sputnik
10. 12. 2011 13.54
-14
ok inženir ni povedal nič novega. vsak ve da lahko zmaga če ima dober motor. naj mu sestavijo tak motor in naj zmaguje. dokler tega ni se ve kdo je car - stoner!!!
MitraljezovDarko
10. 12. 2011 18.14
+10
SENNA1
10. 12. 2011 18.59
+2
slos
10. 12. 2011 20.14
+3
sirote uboge. brez stonerja honda ne bi zmagala. zmagala bi - yamaha.
64990090
10. 12. 2011 21.00
+3
Potem je bila Rossijeva Honda in Yamaha tudi carica?
The_Crazy_Freak
10. 12. 2011 22.32
+8
No ja, ne morte rečt, da je Stoner zmagal samo zaradi Honde. Definitivno je tudi on velik talent. Je pa res, da je Ducati veliko slabši od Honde in Yamahe.
slos
11. 12. 2011 00.04
-8
ja. ker je ducati uničil rossi. ko ga je dobil je bil zmagovalni motor.
erlapsus
11. 12. 2011 00.32
+3
šlos....na katerem mestu je že končal STO z zmagovalnim ducatijem...lani?:))))
zapy10
11. 12. 2011 12.21
-1
Lapsić .......................kje je končal letos dohtar z 18 sekund nastavljenim motorjem ? pejt rajš bučke kam drugam lušit !
erlapsus
11. 12. 2011 13.50
+1
zapyč....dej se s tvojimi STO feni....že enkrat dogovori...o tem ali je bilo to 18sek ali 18min...;)
MANI2013
10. 12. 2011 13.35
+7
Gustanj
10. 12. 2011 18.37
-5
A zato ker je v 18 minutah porihtal Ducatija ;-)
McClain
10. 12. 2011 13.32
+8
Motor se v eni sezoni toliko spremeni, da je brezveze ugibat kdo je lani na tem motorju nekaj. Dejstvo je da Ducati ni dovolj dober in da ce bi bil, bi lahko Rossi normalno tudi zmagal z njim. Ce pa bi bil motor najboljsi, potem sploh ni dileme. Ampak vsaj priblizno enekovrednega pa potrebuje. Sekund se ne da vec nadomescati s talentom in znanjem, ker so si vsi prevec blizu. Dober motor je osnova. Nikoli vec ne bo nihce zmagal z neko krjolo od katere bodo trije, stirje motorji boljsi. NIkol vec.
NWO 2014
10. 12. 2011 12.12
-4
Hahahah..Jeremy ne ve več kaj bi reku.."vsako dirko smo mislili zmagat letos".hahaha..Ga dajejo leta da take strelja..Sicer jeremy jo je dobro vstrelu tudi pred sezono.."Ducati?? Motor z dvemi kolesi ki ga mi naštimamo v parih urah"..ciao jweremy ciao rossi vas čas je potekel..ciaoooo
SENNA1
10. 12. 2011 19.01
+4
S K E L E T O R
10. 12. 2011 10.30
+15
Sploh ni dvoma, da je Rossi legenda v motociklizmu in ga nikakor ni mogoče primerjati z ostalimi, ki so pač izkoristili njegovo letošnjo smolo z Ducatijem. Definitivno bo prišel na vrh, gre le za vprašanje časa. Vale je sinonim za dirkanje.
SPORT-MAN
10. 12. 2011 12.26
+3
Gustanj
10. 12. 2011 13.34
-3
cuberider ne vem zakaj smola!!! Prej bi se lahko reklo neznanje! Ker tak dirkač, večina tu gor ga celo kuje v zvezde pa ne zna enga Ducatija pripeljat na zmagovalni tron je res sramota . Res ne vem kje je dobil vse te naslove, ker se na koncu ugotavlja da ne zna peljati enga mopeda ;-)
SPORT-MAN
10. 12. 2011 14.57
+6
Gustanj Dobro razmem da pač ti VR ni všeč in nimam nič proti ampak ti ne SPOŠTUJEŠ! enega oz. najbolšega dirkača vseh časov !!!
Paklenik
09. 12. 2011 22.59
+1
V duelu ni imel nihče in še nima za burek z njim. Brđes že dobro ve kaj govori, če bodo lahko prijeli Hondo potem ni bojazni za zmage in unsport izpade Kamenkota, pa mogoče bo spet kakšen skrivnostni virus, zdej pa sploh ko bo fotr.
slos
11. 12. 2011 00.21
-3
rosi bo premagal stonerja takrat ko bo real barcelono 5:0. ob svetem nikoli. pa tudi Honda HRC ne bi več vzela rossija. že po tej izjavi se vidi da si "poznavalec" motogp.
erlapsus
11. 12. 2011 00.35
+2
šlos...ROS si bo lahko kupil ekipo...in tudi HRC motorje...saj dobro poznaš japonce:)))
jakic10
09. 12. 2011 22.03
+7
ja a nemoj!!! sj je the doctor pa tut boriu se bo da bo usaj še enkrat prvak in 98% da mu bo to uspelo ajmo doctor gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
MitraljezovDarko
09. 12. 2011 20.59
+16
Res je,da je bila letosnja sezona porazna.ampak to se ne pomeni,da je Vale za v staro saro!!! Pac je Duce malo bolj zakompliciran motor in bo rabil malo vec casa,da ga postima kot je treba!Lahko,da bi imel Kamen iste tezave kot jih je imel letos Rossi,ce bi se usedel na taksno Yamaho kot je bila pred leti,preden jo je v roke dobil doktor!!!! In Rossi se bo vrnil........................se vedno se je!!!! GO VALE 46
SPORT-MAN
10. 12. 2011 08.25
+5
DonMiltonFriedman
10. 12. 2011 10.49
+8
Tista sezona je bila nora. Rossi zadnjo sezono na Hondi, vmes že podpisal za popolnoma nekonkurenčno Yamaho. Seveda mu pri Hondi niso pustili do konca sezone testirati Yamahe, zadnjo dirko sezone je zmagal na Hondi, čez poletje delal na Yamahi in osvojil že prvo dirko naslednje sezone na njej.
john gotti
09. 12. 2011 20.33
+13
rossi je the doctor bil in bo ostal kljub tem muham enodnevnicam ki letajo iz dreka na drek v želji po čimvečjem d...reku
Jože Zaplati?
09. 12. 2011 20.14
-1
Pada boš moral imeti tudi malo več znanja o motosportu, kje je kateri rekel da je STONER zmagal z istim motorjem kot ga je letos vozil ROSI. Leto 2012 se bo pokazalo kam kateri spada.
lappappap
09. 12. 2011 23.03
+3
Rosi je imel boljši motor in celo leto na njem izvajal izboljšave, pa so ga vseeno peljali žejnega čez vodo...
Jože Zaplati?
09. 12. 2011 20.10
+6
A se kateri od vas, ki znate komentirat ROSIJEVE rezultate vprašate koliko je bilA sTONERJEVA honda hitrejša od DUKATIJA. Ni pa robot,da bi se lahko v eni sezoni privadil na čist drugačen motor kot je YAMAHA. Še vedno je doktor v tehniki vožnja,da premaga STONERJA bomo videli kaka bo naslednja sezona
The_Crazy_Freak
09. 12. 2011 22.28
+3
Se strinjam. Fora je tudi v tem, da je Yamaha najbolj vodljiv (mehek) motor, Ducati pa čisto nasprotje (najbolj nevodljiv). Ravno v tem in pa na zaviranju v ovinke je Rossi najbolj močan. Tu pa mu Ducati jemlje to moč. Zato verjetno tudi rabi veliko več časa, da se privadi. Vsi vemo, da je razlika med dvema različnima motorjema (ali avtomobiloma na primer) lahko ogromna in malce traja, da se privadiš (še posebej če si prej 7 let vozil isto stvar, potem pa kar naenkrat takšna sprememba).
savinjon
10. 12. 2011 01.54
+0
ne bo se privadil...zato so mogli drugi motro naštimat...adijo projekt nosilnni motor...zdej je deltabox
Vranar
09. 12. 2011 20.05
+6
Za mene je Rossi še vedno največji car..Kdo ima največ naslovov svetovnega prvaka?Kdo??...No pol se pa sploh nimamo kaj pogovarjat o nekem *Stonerju pa Lorenzu kdo je od koga boljši...
duce749
10. 12. 2011 00.21
+6
Rossi? Giacomo Agostini 15x svetovni prvak, 122 zmag
savinjon
10. 12. 2011 01.50
+3
SPORT-MAN
10. 12. 2011 08.23
+0
duce749 Ja Giacomo ih ima 15 zaradi takega sistema kot je veljal takrrat ko je on dirkal če bi Rossi takrat dirkal bi jih imel že pfjuuu usaj 20
Omen3
11. 12. 2011 13.24
+1
@duce749 Če si tako "razgledan",pa še povej,da sta bili dve dirki na isti dan v dveh različnih razredih in da si v eni sezoni lahko postal dvojni prvak (v obeh razredih). Ob tem,da je bilo v tistih časih na sezono le 11 do 12 dirk (včasih 13) in ne od 15 do 17 (zadnja leta pa do 18)...tako kot v Moto GP (ali prej 500cc).
španjolskasupast4r
09. 12. 2011 19.52
-10
manemoj a oni so vedeli zakaj?baš mi je to novo.a zakaj je zbežu stran od Jorgeja,a?!
SPORT-MAN
10. 12. 2011 08.21
+3
Dei prvo se nauči pisat pa pol piši in to po SLOVENSKO
španjolskasupast4r
10. 12. 2011 08.33
+0
ti me boš bol malo nauču,te bom pa jaz nekaj nauču konc januara
SPORT-MAN
10. 12. 2011 12.24
+2
Končno :) Prvi tvoj komentar katerega sem razumel
španjolskasupast4r
10. 12. 2011 16.25
-1