Nogomet

Se Wengerju obeta kazen zaradi komentarjev na račun sojenja Damirja Skomine?

London, 07. 03. 2012 08.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Strateg londonskega Arsenala Arsene Wenger je po fantastični predstavi svojega moštva na povratni tekmi osmine finala LP proti AC Milanu, Arsenal je kljub zmagi 3:0 izpadel iz nadaljnjega tekmovanja, izpostavil veliko srce ekipe in izvrstno predstavo mladega Alexa Oxlada-Chamberlaina.

Italijani so imeli veliko prednost še iz prve tekme, ko so na stadionu San Siro slavili z visokih 4:0. Medtem ko so vsi nogometni poznavalci Arsenal že odpisali iz boja za četrtfinale, pa so Londončani presenetili vse in skorajda povsem izničili prednost svojih nasprotnikov.

Arsene Wenger je bil po tekmi prepričan ...
Arsene Wenger je bil po tekmi prepričan ... FOTO: Reuters

Na koncu jim je za podaljšek zmanjkal en sam gol, Arsena Wengerja pa je navdušil predvsem mladi Oxlade-Chamberlain, ki je ob podaji za prvi gol za topničarje izsilil še strel z bele točke, ki ga je Nizozemec Robin Van Persie spremenil v vodstvo 3:0. "Mladi Oxlade-Chamberlain je bil še večer pred tekmo bolan in nismo bili prepričani, ali bo lahko zaigral na izjemno pomembni tekmi. Imel je gripo, no, na koncu smo mu le dali priložnost na ogrevanju, kjer sem opazil, da je izjemno dobro razpoložen. Seveda mi je bilo jasno, da ne bo mogel igrati vseh 90 minut tekme," je po izpadu iz letošnje LP dejal Wenger in priznal, da njegovim varovancem četrtega gola ni uspelo doseči prav zaradi prevelike utrujenosti: "Na klopi nismo imeli več nobenega vezista in zato smo v drugem polčasu zelo trpeli, saj enostavno nismo uspeli zadržati žoge v svoji posesti. Vedeli smo, da nekateri igralci ne bodo kos takšnemu tempu. Bilo je zelo težko, saj smo se zavedali, da ob dejstvu, da moramo zabiti štiri gole, ne smemo prejeti niti enega samega. Gledano v celoti sem zelo zadovoljen, saj smo pokazali veliko srce in voljo, na koncu pa smo izpadli samo zaradi slabe tekme v Milanu. Fantje so naredili vse, kar je bilo v njihovi moči, in prav zato jim ne morem ničesar zameriti."

... da slovenski sodnik Damir Skomina ni bil kos pomembni nalogi.
... da slovenski sodnik Damir Skomina ni bil kos pomembni nalogi. FOTO: Damjan Žibert

Wenger se je ob koncu dotaknil še sojenja na tekmi, ki po njegovem mnenju ni sodilo na takšno tekmovanje, kot je elitna Liga prvakov: "Nisem bil zadovoljen s sojenjem na tekmi, saj imam občutek, da je sodnik dosodil preveč prostih strelov na sredini igrišča. Vsakič, ko je na tla padel igralec AC Milana, je sodnik nemudoma piskal prekršek. To so naši nasprotniki ugotovili že na začetku tekme in to s pridom izkoriščali."

Se Wengerju obeta kazen zaradi neprimernega vedenja?

Strateg Arsenala bi bil lahko zaradi neprimernih komentarjev glede sojenja Damirja Skomine na tekmi med Arsenalom in AC Milanom kaznovan s strani evropske nogometne zveze (UEFA). UEFA se bo okoli kazni odločila na podlagi poročila našega sodnika, ki ga mora Skomina oddati v roku 48 ur od konca tekme. Vodilni možje so že potrdili, da bodo vsakršno neprimerno vedenje kaznovali, a to naj se ne bi zgodilo pred četrtkom.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (263)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

lenaro
08. 03. 2012 09.33
+2
skomina je dobro sodo je pusto kar moško igro. mogoče 1 ali 2 napaki drugače pa zelo dobro. tisti ki menite da je sodo slabo se zelo motite in tukaj pišete ker ste hinavci ali pa nepoznavalci nogometa
makak
07. 03. 2012 20.02
+22
Žalostno žalostno ampak to je Slovenija.Ne morem razumeti,da toliko slovencev pljuva po slovenskem sodniku, ki je odlično sodil tekmo.Sami amaterji, ki se imajo za profesionalce.Ne morem razumeti tega, da bi vsaj enkrat podprli nekoga,ki je naše gore list, ki mu je v svetovnem merilu uspelo priti tako daleč kot našemu sodniku Skomini.
roni88
07. 03. 2012 19.51
+2
jst ne zastopim igralce ki se grejo nad sodnika pizdit ko itak ne nič ne dosežejo sam rumenga lahk fašejo al pa še kako dodatno kazn dobijo dosegl pa ne bojo nič. Tu se mi pa zdi Guardiola profesor za večino trenerjev, tut če ve da je bila ekipa oškodovana ne bo jamral čez sodnike.
apetek
07. 03. 2012 22.50
-2
mislim guardiola pa res velikokrat lahko reče sodnikom hvala..ne pa da bi jamral, kar pa se tiče prvega dejstva ko si ga napisal se pa strinjam...
sdadas
07. 03. 2012 19.42
-4
meni tudi ni bilo všeč sojenje skomine, še posebej proti konci, pri prostem strelu arsenala v živi zid bi moral biti kot, ampak ga ni bilo, še rumen karton je padel pa pozno piska, kot da ne bi vedel pa sodim ga kot sodnika, ni važno al je slovenc, al američan, da ne bo šlo komu v nos
Tim Mali
07. 03. 2012 20.17
+3
ti ga sodiš kot sodnika, ko pojma nimaš zaka "pozno" piska. svoje delo je opravil korektno, za takšne kot si ti pač nimam komentarja. raje idi politiko komentirat
morgul
07. 03. 2012 19.33
+1
Se oprevičujem če me niste dobro razumeli. Komenttorji so dobesedno povedali da je Skomina edn redkih sodnikou k se je (oziroma bi se) odloču za enajstmetrouko u takem primeru. Tle nism neč pisou prti arsenalu, sm samo povdou stanje k sm ga zasledu pr angleških komntatorjih. Sm hotu smo povedat da je sodnik dobro dosodu penal , k večina bi ga spregledla.
matevz_grahou
07. 03. 2012 17.31
-12
ti kar nabiji...ko bo wenger pa se kasn reku se kasno prot teb boš zakluču hitr...ne pozab da e fuzbal ogromn lobi v katerm wenger pomen velik več k (slovenac?) damir.
JoanGamper
07. 03. 2012 17.54
-2
škoda da mu dajete minuse lto je pač žalostna resnica kar je napisal
verbatim66
07. 03. 2012 18.21
+4
Ah dajta no kolk sodnikov potem ne bi sodlo tekme LP več ko jih je obsodo SAF al pa mou ??
Mato1984
07. 03. 2012 17.20
+26
Skomina ,je dobro sodil, ponosen sem da sem iz iste države kot on! Wengerju pa je tak treba naložit kazen ker tak samo žveče po nepotrebnem
brec11
07. 03. 2012 16.59
+17
Vsi ki ste glasni glede slabega sojenja mi prosim povejte vsaj 1 večjo napako! Lp
apetek
07. 03. 2012 17.02
+15
kornerja za milan ni dosodil, pa ibrahimovič je sam žogo falil, tak da tam ni bil prekršek.. to sta bili dve majhni napaki in naši sodniki so svoje delo opravili odlično...upam da ne bo dosti pritoževanj ker meče slabo luč na naše sodnike
Matej Škrlec
07. 03. 2012 17.15
+3
BiznisMan
07. 03. 2012 17.56
+2
zarad tistga nedosojenga kota, k je pol dau rumenga nocerinu in ibrahimovicu, to je bla kr velka napaka
verbatim66
07. 03. 2012 18.23
+5
BiznisMan bla je že napaka, daleč ne usodna, Ibra in nocerino pa vseen nimata pravice jezika sukat in če je on tak odločo normalno da ne bo pol ure italijansko bosanskega lapanja poslušal...
sdadas
07. 03. 2012 19.47
-1
živi zid, namesto kota dobili rumeni karton to je velika napaka, moraš biti slep
pupa_od_anbot
07. 03. 2012 21.09
-1
dekyboy
07. 03. 2012 16.45
+20
zakaj mi vedno imamo nekaj proti samim sebi?zakaj to ne počnejo drugje:?aja ,ker smo hlapci in hlapci bomo ostali.
Kantana
07. 03. 2012 16.44
+31
Kuk mate za povedat čez sojenje, tu je spet sama slovenska fovšija ker mamo tako doberga sodnika!
kajance
07. 03. 2012 16.31
-8
hahah arsenal kot vedno potruje da so najvecje ovce na otoku! nimajo nobenga pokalal ne vem kuk let ze in spet pridejo na samo 1 gol razlike in pol zatajijo!! standard za arsenal! letos ne bojo vidl lige prvaku!! ne bojo 4 letos niti pod razno!!
Matej Škrlec
07. 03. 2012 16.39
+7
ti probej šprintat 45min pa bomo videl kdo bo zatajil
GerardDeulofeu
07. 03. 2012 16.44
+13
ogromno so pretekli obe ekipe.... ti če bi preteku 1 desetino tega kar je preteku golman bi bil že mrtev
Matej Škrlec
07. 03. 2012 17.01
+0
GerardDeulofeu
07. 03. 2012 17.04
+8
Mislil sem na kajance in ne nate. haha kdo želi tebe poznati. nevem kdo. nočem vedet.
Gapoo
07. 03. 2012 17.07
+3
ne kdo pa bo 4 če ne arsenal?? chelsea mogoče haha, al pa liverpool k je dau u celi sezoni
Gapoo
07. 03. 2012 17.07
+1
Gapoo
07. 03. 2012 17.09
+2
folk negleda ene tekme u premier league pa govori kdo bo četrti...sramota!
Matej Škrlec
07. 03. 2012 17.17
+2
verbatim66
07. 03. 2012 18.26
-1
Brcy normalno da ne bo arsenal 4... več možnosti pripisujem newvastlu ali chelseaju ;)
morgul
07. 03. 2012 16.29
-15
Samo en kratek komenar. Jst sm učjrej gledou tekmo na angleški televiziji. Sami komentatorji so rekli da bi večina sodnikou 11-merouko spregledlo.
ElCapitan
07. 03. 2012 16.49
+4
morgul
07. 03. 2012 19.32
+0
Se oprevičujem če me niste dobro razumeli. Komenttorji so dobesedno povedali da je Skomina edn redkih sodnikou k se je (oziroma bi se) odloču za enajstmetrouko u takem primeru. Tle nism neč pisou prti arsenalu, sm samo povdou stanje k sm ga zasledu pr angleških komntatorjih. Sm hotu smo povedat da je sodnik dobro dosodu penal , k večina bi ga spregledla.
Matevz4
07. 03. 2012 22.53
mogoče se moraš najprej angleško naučit.
hanse
07. 03. 2012 16.24
-42
Ne ga hvalit, ker je sodil res da slabo! Kot kakšen začetnik...
alfameo
07. 03. 2012 16.34
+8
nevem a ste samo tole tekmo gledal al kako ,sojenje kot sojenje nič kaj preveč drugačno kot drugot in pri drugih sodnikih ,vsi delajo napake pa tudi večje kot tisti kot .Ni bilo superiorno slabo pa tudi ne .
Matej Škrlec
07. 03. 2012 16.40
-2
pol jas tut dobim kazen ker komentiran sojenje od Skomine??
sdadas
07. 03. 2012 19.45
-1
se strinjam z hanseom, pozno je piskal, kot malo izgubljen arsenalovci so strelali v živi zid, moral bi biti kot dobili pa so rumeni karton od slepega skomine
fcb4ever
07. 03. 2012 16.12
-37
čeprou sm za barco je skomina katastrofalno sodu, in kradu arsenal, in potem se ima za nekaj .. zdej pa - talite
Matevz4
07. 03. 2012 22.53
+2
ka se sploh oglašaš. Zdej maš pet člankou od barce pa pejt tja nabijat.
gentle1991
08. 03. 2012 00.29
+1
Važno da si povdaril sem za barco,ki nima nič s tem člankom! Skomina je svoje delo opravil dobro,arsenal in milan pa tudi,tako da se nimate pritoževati ni eni ni drugi =) Ni razlogov Lp
IQeS
07. 03. 2012 16.09
+18
Kaj se ima pritoževati? Sodil je super. Dal jim je penal. Najboljše da wenger gre ven iz londona. Mislim da je že mal predolgo not in zadnja leta sploh ni dosegel ničesar
Maximus
07. 03. 2012 16.12
+13
Dal jim je penal? Penal je bil čist kot solza, nič jim ga ni dal! Dal bi jim penal, če bi jim ga dosodil, pa penala u bistvu ne bi bilo. Pa ne pravim, da je sodil slabo, sam tale je pa lovska, dal jim je penal.
mamba84
07. 03. 2012 16.28
+11
z vidika milanista, penal je bil čist. Sodu je pa dobr, edino napako sm vidu ko je žoga oplazila arsenalovega igralca in ne nocerina ki je zahtevu kot, dobu pa rumen karton.
mmicoo
07. 03. 2012 16.55
+6
Dober je sodil. In ni pustil, da bi pritiskal nanj - takoj karton! Hrabro!
maliButalec
07. 03. 2012 15.55
-6
Nima veze s to temo. Še je nekaj upanja, da naša civilizacija preživi. Vpiši v googla: Listina za Prost in Svoboden Svet (The Free World Charter): Naredimo vse prosto Klikni na prvi link in si oglej njihov video s slovenskimi podnapisi in če se strinjaš z njimi, jih lahko tudi podpreš s svojim glasom. Spremembe so potrebne. Povej naprej.
dajns
07. 03. 2012 15.53
-15
koga je ta skomina podplaču da sodi
roni88
07. 03. 2012 15.49
+17
sojenje je bilo zelo dobro, par manjših napakic, ampak všeč mi je da je ostro kaznoval grobe štarte.
kosir99
07. 03. 2012 15.43
+7
Wenger naj bo tiho, k 3:0 je pripomogel tudi Skomina, saj je dosodil 11 metrovko, ki je marsikateri sodnik nebi.
vach-aut
07. 03. 2012 16.17
-3
Maximus
07. 03. 2012 16.24
+2
Pa kaj ste družno na glavo padli? Sodnik, ki te 11-metrovke ne bi dosodil, ne rabi očal, mu ne bodo pomagala saj je popolnoma slep. Dva italjana sta ga Tag-teamala kot pri wrestlingu. Kot brzivlaka sta se z nezmanjšano hitrostjo vsak s svoje strani zaletela vanj. Ali si navijač Milana in te je včerajšnja tekma stala 3 leta življenja, ali pa tudi tebi očala pač ne bodo pomagala.
morgul
07. 03. 2012 16.29
+3
Jst sm učjrej gledou tekmo na angleški televiziji. Sami komentatorji so rekli da bi večina sodnikou to 11-merouko spregledlo.
Limonin sok
07. 03. 2012 16.33
-4
Maximus
07. 03. 2012 16.35
+2
In še enkrat: Torej bi vsi sodniki naredili napako. To je penal. Oxlade, se ni mogel umakniti nobenemu od njiju, eden ga je zaprl od spredaj z nenadnim ustavljanjem (prekršek! tudi če bi bil samo en italjan) drugi ga je podrl od zadaj, stopil mu je v noge in ga podrl (prekršek! tudi če bi bil samo ta Italijan vpleten) In ker se prekrški med seboj ne uničujejo po pravilu - in - je+, je bil nad Oxladom storjen dvojni prekršek. Pa še to: Kar poslušajte komentatorje, pa se boste velik o nogometnih pravilih naučil. Sploh naši briljirajo, tudi tuji niso prav veliko boljši.
Hachi
07. 03. 2012 16.50
+4
morgul, ce bi sodil Webb in bi igral United, bi bil penal, pa oba obrambna igralca bi bila izkljucena. niti kancka dvoma ni o regularni 11- metrovki. cista kot solza!
wnBw
07. 03. 2012 15.36
+20
odlično je sodil skomina, pa ne samo zato ker je slovenc, nasplošno mislim. glede sodnikov pa da ne govorim, ker je dokaz npr pri webbu da spada kao med najbolše sodnike na svetu.hah ziher ja, in taki sodniki so največkrat podkupljeni..ne morm niti videt tega webba