Košarka

Jordan: Primerjavo z menoj si zasluži le Kobe

Chicago, 19. 01. 2012 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Po mnenju mnogih najboljši košarkar vseh časov Michael Jordan je novinarju Rolandu Lazenbyju zaupal, da si primerjavo z njim zasluži zgolj zvezdnik Los Angeles Lakersov Kobe Bryant.

Michael Jordan in Kobe Bryant
Michael Jordan in Kobe Bryant FOTO: Reuters

Po koncu košarkarske kariere Michaela Jordana so se v medijih pojavili številni kandidati, ki bi lahko zapolnili praznino, ki jo je za seboj pustil legendarni 'Air Jordan'. Izmed trenutno aktivnih igralcev se je kot najpogostejši Jordanov naslednik omenjal LeBron James, a če je verjeti besedam Rolanda Lazenbyja, se lahko z njim primerja zgolj en košarkar. "Kobe Bryant je najboljša primerjava z MJ-jem. Zato ga tudi MJ rad gleda. MJ je počel stvari, zaradi katerih so mnogi menili, da ni s tega planeta. Nekaj podobnega počne tudi Kobe. Nikdar nisem rekel, da je Kobe boljši od MJ-ja. MJ mi je povedal, da je le Kobe garal tako trdo in toliko dosegel, da si zasluži primerjavo z njim," je na svojem Twitter profilu zapisal Lazenby, ki se med drugim trenutno ukvarja tudi s pisanjem Jordanove biografije.

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (77)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

binetrpin
25. 01. 2012 19.20
-1
Ce bi gledal statistiko je tko MJ > Kobe > Brian Scalabrine > Lebron hahahahaha... Je pa tko, to kar je MJ dou košarki je podobn kar je Becker dou tenisu, zaceu jo je prodajat, kaksn kosarkas pa je biu MJ pa ni primerljivo, ker je imeu use, dober sut, dobr prodor, dobr skok, hitrost, spretnost, odriv, edn najbolsih v clutch timu, pa se nekej kar pomoje noben od sedanjih kosarkasou nima,(mogoce KG se najvec, KD pa Rose), Lebron niti prblizn ne, in sicer biu je psiho, mal si preberte intervjuje njegovih bivsih soigralcev, kaksn je biu na treningih pa na tekmah, ni biu prijetn in noben nima take zelje po zmagi kokr jo je meu on, Lebrona, Kobeja, in use k jih probavajo primerjat z legendo sem videl nezainterisirane na tekmi, MJa nikol, in to je nekej kar mas prirojen in Lebron tega nima, ker ne zna prevzet odgovornost.. Primerjavo si bo cez 5 let ( ko bo star tok kokr je biu MJ pr prvem naslovu) zasluzu samo Derrick Rose, ce bo nadaljevou kokr je zaceu in ce bo imeu se naprej dobrga trenerja, kokr MJ..
nerroros
28. 01. 2012 14.22
+2
videm da veš toliko o basketu ko js v baletu. Se pravi da nimaš pojma! LeBron je že nekaj let najboljši igralce lige, poglejte njegovo statistiko pa tekme, v finalu je pač zatajil. Sam 1leto na Floridi pa tak pritisk ko so ga vsi vršil okrog njega, svaka mu čast..
vrho23
24. 01. 2012 18.33
Ne pozabimo pa igralcev ki so bili najbolj vsestranski.eden izmed njih je gotovo Pippen.In kdove kje bi bil danes Grant Hill,če ga ne bi ustavile poškodbe,a tako pač v športu je.
mare4020
25. 01. 2012 03.34
vrho23
24. 01. 2012 18.31
+1
Jordan je najboljši vseh časov,to pač je dejstvo pa tudi če nikoli nisi navijaj za bullse.Bilo je veliko odličnih igralcev,BARKLEY,JORDAN,MAGIC ,BIRD..Ko so se poslovili tudi NBA ni več tisto kar je bila.Prihajajo novi igralci in mogoče kdo statistično preseže Jordana,a nikoli nobeden ne bo dal košarki to kar je dal on.
BuffQ
20. 01. 2012 03.30
+5
Jordan > LBJ > 100 drugih > kobe(samo neki forsira). Poglejte statistiko MJ in KB. brez primerjave. kaj bi bilo ce KB nebi imel shaq attacka ? nic. isto zdaj samo da ima namest shaqa gasola pa bynuma. To, kako je James odigral pri Cavsih .. samo kapo dol. pac vsaka ekipa z naslovom je mela celo popolno ekipo(ja.. tudi MAVS)
burek100
20. 01. 2012 09.21
+0
Kaj pa Jordan??? A boš rekel da je on imel pa slabo ekipo v Chicagu???
BigBoy8
20. 01. 2012 11.04
+0
Bravo za tak smešn komentar BuffQ :D kaj ma veze statistika?? LeBron je statistično najbolši igralec sploh!! Ampak,statistika ne osvaja prvenstev,žal ;)
BuffQ
20. 01. 2012 13.01
+2
"kaj bi bilo ce KB nebi imel shaq attacka ? nic. isto zdaj samo da ima namest shaqa gasola pa bynuma. To, kako je James odigral pri Cavsih .. samo kapo dol. pac vsaka ekipa z naslovom je mela celo popolno ekipo(ja.. tudi MAVS)" kje je zdaj tu statistika samo omenjena ?
BuffQ
20. 01. 2012 13.10
+3
vidim da niste gledali Cavs tekme z LBJem. 1 proti 5 skor vedno. Jordan je imel same vrhunske igralce isto Kobe(skoz vsa leta..) nevem kako vam je to fajn ko sforsira ta Kobe vecino metov na tekmi in vecina gre totalno mimo. James da brez forsiranja. + je dost boljsi obrambni, vec A, vec R...
nerroros
24. 01. 2012 22.25
+4
itQ se defenitivno strinjam. James je men velik boljš igralc osebno kot Bryant(ne rečem da je koby slab), sam King je res best player, too hard, too strong, too power..tist ko ne vrjame nej pa pogleda statistiko al pa par njegovih tekem. Jordan je meu ob seb bistveno boljše igralce (Rodman, Pippen) sami all star igralci..>..tko da folk ne glumit
mare4020
25. 01. 2012 03.39
-2
Kosir Samooklicani kralj. Da pa tudi z Miamijem ni nic naredu. Pa je imel v Miamiju ob ebi boljse igralce kot MJ v Chicagu ko je zmagu. V lanske Finalu je igral porazno. MJ in Koby sta zmerej v finalu vrhunsko igrala!
nerroros
28. 01. 2012 14.18
+1
ah dej nemaraš James-a tko ko večina folka zarad njegove vizualnosti, karakterja, pa ker je najmočnejši pa igra velik na moč. Sam fovž ste mu lhk, boste pa ostal tok dosegel ko on se pa oglaste. Letos je meu dobro ekipo sj že to uspeh v finalu 1leto!! V clevelendu je meu pa preslabo ekipo za naslov. Poglej raj kakšne igralce sta mela Bryant pa Jordan pod košam. aja pa tud to poglej pa se vpraši zakaj bryant med 2003-2007 ni bil nkol prvak..ko ni imel nobenega centra dobrga!. LeBron ni bil zastojn MVP, pa ne sam enkrat! mau si tekme njegove poglejte..>
pedritsegonita
20. 01. 2012 00.34
+8
Derrick Rose #1 + Michael jordan #23 = Brian Scalabrini #24 :).. Vi se prepirate Kobe-Jordan..... Mene pa navdušuje, da je MJ dobil dostojnega naslednika v Rose-u. Kdor si je ogledal vsaj kakšen posnetek je lahko užival ob izjemnih akrobacijah pri prodoru pod koš Rose-a. tega nismo videli od časa mladega MJ-a.
nerroros
20. 01. 2012 01.24
+3
pedritsegonita
20. 01. 2012 17.48
+4
Ja, samo Rose je nalsednik MJ-ja v Bullsih :D
PassionFruit
19. 01. 2012 19.11
+14
Naslednik je pa Derrick Rose! :) go bulls!
El_Pistolero
19. 01. 2012 12.09
-1
Michael Jordan je eden in edini in menim,da Kobe ne bi smel nikoli biti v istem rangu kot Jordan. Kobe Bryant je za mene izjemen košarkar,ki že več kot 10 let lider takšne franšize,kot so Los Angeles Lakersi. Ima same izjemne sposobnosti,osvojil je 5 prstanov in še veliko več. Samo menim,da Jordana nebo nikoli mogel prerasti,to pa iz enega razloga. V svoji karieri,je bil oziroma še vedno je včasih velik egoist,kar je v svoji knjigi povedal tudi takšna takšen veliki trener kot je Phil Jackson. Takšen je bil Kobe v prvih letih svoje kariere in tudi tistih 81 točk,je dosegel bolj kot ne na egoističen način. Gledal sem akcije na tisti tekmi in uvidel,da bi Kobe lahko pri vsaj pol akcijah zaposlil svoje soigralce,on pa je metal in meatl. Zmetal je na tisti tekmi,sem ziher da okrog 20 trojk. Res je da so Lakersi imeli takrat slabo ekipo,samo to za mene ne spremeni dejstva da je bil egoist. Jordan je bil bolj timski igralec,vedno znova,je skušal tudi svojo ekipo dati na nek višji nivo. Izjemno se je dopolnjeval z Pippnom,pa z Rodmanom. Ne rečem,da Kobe ni tismki igralec,tudi on se zna podrejati ekipi in igrati timsko košarko,samo sem pa mnenja da je tu Kobe kakšen razred za Jordanom. Menim,da je Jordan nad vsemi košarkarji,mogoče bi lahko v njegov rang dali še kakšnega Magica Johnsona,samo Kobe pa se ne more resno primerjati z Jordanom.
mv1
19. 01. 2012 12.35
+3
Glej to je sedaj spet pretiravanje in posploševanje. Recimo, če je KB dal čez 80 pik je to ego, MJ pa mislim da jih je dal tam nekje okrog 60 največ, ampak tisto je pa....ne vem kaj. Drugo, kolikor je meni znano je tudi MJ zatiral Kukoča, medtem ko je danes KB ravno tako izvrsten timski igralec, npr. izredno dobro se razume z Gasolom, pa recimo z Odomom sta bila največja prijatelja. ŠE za Vujačiča je večkrat dobil dobre besede.
BigBoy8
19. 01. 2012 14.39
+1
Individualno je Kobe bolši od MJ-a!! U useh pogledih igre..pač ne more ga zalomt iz prostih metov,to je pa tut use!! Ne govort o egoizmu,kr je Mike isti! In pa ja,noben ne govori da je Kobe bolši,je pa edini k se lahko primerja z njim ;)
El_Pistolero
19. 01. 2012 15.08
+1
Delno se strinjam s tabo. Jordan je po mojem mnenju nad Kobejem in bo to ostal ne glede na to ali morebiti Kobe osvoji več prstanov v kar močno dvomim. Je pa Kobe najboljši košarkar po Jordanu.In zato tudi toliko primerjav Kobeja z Jordanom. Ko se je Jordan upokojil je nastala ena velika praznina in v tistih prvih letih po Jordanu je pač Kobe izstopal in je bil korak pred vsemi v ligi NBA. Kobe je za mene še vedno najboljši igralec trenutno v ligi NBA. In gotovo je najboljši košarkar po Jordanu,to je dejstvo. Tudi ko se bo Kobe upokojil bo nastala velika praznina,ne le pri Lakersih ampak v celotni ligi NBA. Ko se kakšen izjemen košarkar poslovi in če se poslovi takrat ko še vedno igra izjemno pač vedno nastane neka ogromna praznina.
DonMiltonFriedman
19. 01. 2012 18.38
+2
Če primerjaš 50+pik tekme Jordana in Kobeja, ma MJ strašljivo boljši % FG, prav tako je metal manj prostih metov.
El_Pistolero
19. 01. 2012 21.02
+1
Itak. Jordan je v svoji karieri veliko več razigraval svoje soigralce,kot Kobe.MJ je bil celotno kariero kljub svojim izjemnim individualnim kvalitetam izjemen timski igralec,medtem ko je Kobe to postal šele v zrelejših letih svoje kariere.Prva leta pa je bil velik egoist,kar je v svoji knjigi objavil tudi legendarni nekdanji trener tako Jordana,kot Kobeja Phil Jackson.
pedritsegonita
20. 01. 2012 00.38
+2
Tekme, kjer sta zabila 50 ali več pik... Jordan 39-krat Kobe 24-krat
mv1
19. 01. 2012 11.18
+2
Kako je pa težko ali praktično nesmiselno primerjati igralce, ki so igrali v različnih časovnih obdobjih bi lahko ponazoril recimo s primerjavo med Tonijem Kukočem in Dirkom Nowitzkim. Praktično vsak bi rekel, da je Nowitzki veliko boljši, ampak če bi pa zamenjala svoji letnici rojstva. Bi pa Nowitzki ravno tako čistil samo čevlje MJ-u, medtem ko bi Kukoč bil all-star player.
Hachi
19. 01. 2012 11.33
primerjava Kuki in Dirk je naravnost smesna! nista niti na isti poziciji, se bolj pa se razlikujeta po svobodi v igri. Dirk lahko dela kar hoce, medtem ko je Kukoc bil le dopolnilo Jordanu.
IQ150
19. 01. 2012 11.57
+3
Hachi: verjetno si tako mlad, da si Kukoča videl le še na golf igrišču...
mv1
19. 01. 2012 12.02
Kako nista na isti poziciji? Kukoč je igral 3 al pa 4, isto pa lahko tudi Nowitzki, čeprav je v glavnem samo na 4, ker je tudi par cm višji. Ampak sploh ni poanta v tem, ampak v tem da so bili različni časi. Velike zvezde, no predvsem talenti jugo košarke so takrat šele utirali pot, zato da lahko danes skoraj vsak na ić takoj pride v NBA in je že kao nek zvezdnik.
mv1
19. 01. 2012 12.03
+1
In seveda, ne velja to samo za jugo, ampak vse tujce v NBA.
Hachi
19. 01. 2012 15.33
+4
Kukoc je vecinoma igral trojko, v Jugoplastiki tudi dvojko. IQ150, to je verjetno samo tvoj nick! Kukoca sem lahko spremljal tudi v zivo, tako da govori zase. Dirk pa igra cisto drugace stil igre kot ga je gojil Toni, ki je bil bistveno hitrejsi in okretnejsi igralec. po mojem so ga v Bullsih "unicili", ker so ga prevec napumpali, saj je on bil precej bolj dominantet s svojo hitrostjo in gibcnostjo za svojo visino. v NBA pa so ga na vsak nacin hoteli spraviti na krilnega centra, kar pa toni nikoli ni bil! vecji problem pa je bil za Tonija ta, da je bil evropejec, prav tako kot Drazen, ki ga je Portland prav tako zaviral. tam sta igrala takrat Drexler in Porter, Drazen pa svoje priloznosti ni docakal, dokler ni prisel v Netse! Danes pa so evropejci bistveno bolj cenjeni v NBA! IQ, ce pa ti menis, da je imel Kukoc kaksno svobodi pri Bullsih, potem pa se jaz upraviceno vprasam, koliko si ti star in ce sploh vec, kako so bullsi takrat igrali. Kukoc je bil najboljsi 6 igralec, medtem ko so prvo postavo sestavljali Kerr, Pippen, Jordan, Grant (Rodman) in Longley!
vorisov
19. 01. 2012 19.34
Js bi prej primerjal Nowitzkija z Birdom.Oba dobra trojakaša in nasploh oba sta/bila izjemna.
mv1
19. 01. 2012 11.13
-9
krivi23, ni vse v zabijanju, ampak hotel sem povedati, da je danes veliko večja konkurenca kot je bila takrat, ko je MJ bil praktično sam. Danes ima pa KB zelo veliko konkurenco: Wade, LeBronu, Rose,...... v bistvu je pol lige NBA enakih ali pa celo boljših atletov kot je bil MJ.
DonMiltonFriedman
19. 01. 2012 18.35
+1
To je tok smešen post, da je tok mim da sploh noben argumentirat noče, si opazu to majster?
pedritsegonita
20. 01. 2012 00.26
+0
A bejž no. Sam je bil v NBA? Dejstvo je, da so imeli nekoč igralci veliko večji odriv. Jordan ga je imel 120cm v svojih najboljših letih...
DonMiltonFriedman
22. 01. 2012 11.56
+1
+ pravila v NBA so tiste čase več dovoljevala obrambi, današnja obramba je smeh proti takratni.
santiago2011
19. 01. 2012 11.02
-1
pa še prou ima! :) Kobe je res No.2 vseh časov;)
El_Pistolero
19. 01. 2012 12.15
+4
Menim,da je bilo v zgodovini košarke okrog 10 košarkarjev,ki so po mojem mnenju bili boljši,kot je sedaj Kobe.Že zaradi karakterja.Bom jih naštel nekaj(Magic Johnson,Jabbar,Bird,Chamberlain,Russell pa še kakšen bi se našel). Po mojem mnenju Kobe spada med 10 največjih vseh časov,samo tik pod sam vrh,pa ga jaz osebno nebi nikoli dajal.
BigBoy8
19. 01. 2012 14.35
+1
Zakaj gledaš karakter?? Pol bi loh reku da ni bolšga od Kobeja kr je on pač najlepši!!??
DonMiltonFriedman
19. 01. 2012 18.41
+3
Pol je Ron Artest tam okrog 3. mesta, svoj prstan je dal v dobrodelne namene alo. Sej ni tok dober igralec trenutno, sam je tok na karakterju + točk dobil.
vlado krivokapic
19. 01. 2012 10.58
+1
@mv1 Kaj misliš, da je vse v zabijanju? Ni, drugo je pa "hanging motion". občutek v zraku in vse kar je dejansko počel v zraku. Jordan je najbolj kompleten igralec vseh časov, to je dejstvo. Je edini igralec v zgodovini NBA, ki je končal sezono v ekpi kot najboljši igralec po točkah, skokih, podajah in ukradenih žogah. Je edini kožšarkar v zgodovini, ki je bil proglašen za najboljšega obramnega igralca lige in je sezono končal tudi kot najboljši strelec lige. Jordan je bil največkrat izbran v najbolšo obramno peterko lige. Je še vedno edini igralec poleg Wilt Chamberlaina, ki je v eni sezoni dosegel več kot 3000 točk. Je edini igralev v zgodovini lige, ki je postal obenem najboljši strelec lige in imel največ ukradenih žog, to mu je uspelo kar 3 krat! Jordan je #1 vseh časov po MVP glasovih in naslovih. 14 MVP naslovov (Finale, sezone in All-Star) 6 prstanov, ekipa z najbolšim izidom sezone v zgodovini in še bi lahko našteval. Priznali so celo, da je 2 x izgubil naslov zaradi svoje dominance. Volilci lige so bili že naveličani, da so podeljevali MVP nagrado enemu in istemu igralcu. Uvideli, da je Jordan prihodnost NBA in dejstvo, da je Magic kljub njegovi briljantni karieri osvojil samo en MVP naslov, so glasovali za Johnsona v letih '89 in '90, da ne bi "osiromašili" njegovih dosežkov. Glede drugačnosti pa takole, sedanja "no-contact" liga se ne more primerjati z igro v 90tih. Če bi gledal kakšno tekmo "Bad Boysov" iz Detroita (Isiah Thomas, Joe Dumars, Rodman..) bi ti bilo jasno o čem govorim. Se pravi, bi brez dvoma dominiral v sedanjosti. Citat "No doubt in my mind that if Jordan was in his prime he would destroy this no-contact NBA." Zaključek je, da je res edini, ki bi lahko prevzel njegovo mesto, pa ga ne more je Kobe. Ko bo začel LeBron dosegati prstane se počasi lahko začnemo o njem pogovarjati. Lahko pa da bo ostal kot Barkley, brez prstana, samo dobre predstave, pozabljen v času. "Jordan led his team to the best regular season and combined regular and postseason records in NBA history. It's great that people love LeBron James and people love guys like Kobe Bryant.... don't ever forget, Michael Jordan did everything they did at a more consistent and dominating level. Enjoy what you have now, because they will get old and retire"
BigBoy8
19. 01. 2012 11.06
+1
Ok,lepo si naštel use te dosežke,ampak ne morš primerjat tist basket z današnjim. Takrt so igral loh samo man to man defense,dons mamo dvojenje in trojenje,na Kobeju usako tekmo. In da daš proti taki obrambi po 40pik oz. kdaj tut 81,ni lih mal ;) in brezveze primerjat igralce,kr je usak igral s svojem obdobju. Mike je biu najbolši,predal torch Kobeju in ta jo bo dal naprej. Kar se tiče pa Lebrona,statistično najbolši igralec --> 30 + 8 + 8 !!!
vlado krivokapic
19. 01. 2012 11.10
Seveda, da se ne da. Vendar bi jih vseeno dal glede na njegov način igre. Bi pa vsako tekmo metal po 20-30 prostih metov. Simple as that.
pedritsegonita
20. 01. 2012 00.24
+1
Seveda se da. Tisto sanjarjenje o tem, da so trije igralci na Kobeju je brez veze, ker tega ne bomo videli. Ni niti potrebe. iMa probleme, ko ga udvajajo in se ne zna znebiti žogo pravočasno oz. rešiti situacije . Jordana so bolj ali manj do konca karijere v bullsih udvajali, na njem so bili 3-4-je če želiš.... To kar Kobe počne danes je počel Jordan rpi 39-ih...
leonidas15
19. 01. 2012 10.56
+0
za mene je lestvica taka: 1.Jordan 2.Bird in Magic 3.Kobe . . najbolj dober od sedajnih košakrarjeu po tem kar je dosegeu je Durent ker Jordan je biu prvo 6x prvi strelec lige in šele potem začel osvajati naslove(mislim da 6x ),Durent pa je na dobri poti če bo v ekipo dobil še enega odličnega košarkarja poleg Westbrooka in Hardena!
pedritsegonita
20. 01. 2012 00.22
+1
Ne bo držalo. Jordan je bil prvi strelec lige od 1987 leta do 1993 in nato še od 1996 do 1998.
GeorgeBest1968
19. 01. 2012 10.37
+6
Tako je le Kobe se lahko primerja z njim, Kobe je enostavno najbolši zadnjih 10 let.
Fehtar?ek
19. 01. 2012 10.32
+3
Po načinu igre in po raznoratnih forah je velikemu MJu najbol podobn Dwyane Wade. Je pa res da dokler James nebo meu prstana nebo niti na poti da postane novodobni MJ ;)
Samo Berce
19. 01. 2012 10.38
+2
mv1
19. 01. 2012 10.47
-2
Jaz pa ne, a lahko kdo pove koliko časa je moral veliki MJ čakati na prvi prstan?
Fehtar?ek
19. 01. 2012 10.56
+2
Pr 28.letih je osvojiu svoj prvi prstan ;)
Fehtar?ek
19. 01. 2012 10.56
Pr 28.letih je osvojiu svoj prvi prstan ;)
pedritsegonita
20. 01. 2012 00.17
Jordan je bolj čakal prihod igralcev, da je imel s kom igrati. Bullsi so šele 1987 začeli graditi ekipo za prihodnost, ko so dobili Pippena, leta 1988 pa še Horace Granta in BJ Armstronga.... Leta 1989 pa prevzame mesto glavnega trenerja Phil Jackson. Tako, da dejansko lahko rečemo, da je Jordan čakal na svoj prstan 2 leti, saj od prihoda v Bullse 1984 do 1988 ni bil trener jackson niti ni imel soigralcev zmožnih za najvišje pozicije. na roko mu je seveda tudi šlo, da je v 90-ih Bird bil načet z poškodbami hrbtenice....
Hachi
19. 01. 2012 10.27
+1
po stilu igre ze mogoce. po osebnosti in doprinosu tega sporta, pa nikakor. LeBron in Jordan, cist nic podobnega. Tako MJ kot Kobe sta cisti ego na igriscu. vsak od njiju poda sele ko sam ne more zakljuciti. na prvem mest je vedno kos, sele nato vse ostalo. je pa MJ bil bistveno mocnejsi vodja na in izven igrisca, kot je Kobe. MJ bo vedno ikona kosarke, ceprav mi kot igralec nikoli ni bil vsec, ravno zaradi njegovega egoizma, pa vendar mu je to potrebno priznati. Kobe to ne bo nikoli. razlikujeta se v tem, da MJ kljub egoizmu na terenu, ni bil nikoli egocentrik, kar pa Kobe je. cisti dokaz je bilo njegovo rivalstvo z O'Nealom. vendar se Kobe ni zavedal, da brez Shaq-a ne bi bilo 3 zaporednih prstanov, kar se je tudi takoj videlo v naslednjih sezonah, ko je Kobe cakal na prstan do leta 2009. Je pa Kobe sigurno se najbolj podoben Jordanu po stilu igranja. James pa je cisto nasprotje Jordana. Jordan je igral elegantno, raznoliko, tehnicno dovrseno,... medtem ko Lebronova igra v 90% temelji samo na mocnem prodoru, ker je fizicno precej mocnejsi od svojih nasprotnikov. osebno pa sem raje od vseh teh zvezd spremljal cudeze Magica in Penny-ja ter trojkarske podvige Reggie Millerja in Glen Rice-a!!!
mv1
19. 01. 2012 10.01
+0
V času MJ-a se je igrala drugačna košarka kot se danes, zato je tudi tako težko primerjati igralce med seboj. Limajte mi minuse, ampak takrat je MJ izstopal, ker ni bilo še toliko dobrih atletov, kot je bil sam. Danes pa skoraj vsak tadrug mulc, ki pride v NBA zabije bolje in večkrat kot je takrat MJ.
pedritsegonita
20. 01. 2012 00.10
+1
A ne. Dejstvo je, da je bilo v 90-ih in še prej veliko več atletov, ki so dnevno izvajali In your Face zabijanja... tega danes skoraj ne vidiš več.... zdaj pa, če ti želiš mene prepričati, da niso bili recimo Scootie Pippen, Dennis Rodman, Alonzo Mourning, David Robinson, Grant Hill, Shawn Kemp, PJ Brown, Larry Johnson, Alan Houston, Joe Dumars, Clyde Drexler, Karl Malone, Penny hardaway, Robert Horry, Chris Webber, Latrel Sprewell, Randy brown, Robert Pack, Gary Payton............... Tuki sem ti jih naštel samo delček, ki so igrali v 90-ih in vsi vrhunski atleti......... O zabijanju pa ne bom komentiral...
Sodnik_Kriv
19. 01. 2012 09.14
+1
Z Jordanom se nemore primerjat noben ! to je dejstvo ! ... če pravite da je egoist še 1x dobro preberite članek ! primerjau ga je s seboj po tem da je isto trdo in veliko delau da je postau najbolši ! ... drugače pa je MJ počeu stvari ki jih noben ni in jih nebo nikoli ! osebno mislim da ni primerjave z njim! še toliko nesebič je biu da je vsaj najdu enga da bi primerju s sabo !... MJ KRALJ !
Sodnik_Kriv
19. 01. 2012 09.14
+0
pedritsegonita
20. 01. 2012 00.03
Sej je lahko igralec egoist, če ima met 50%... ni problema. takšnemu soigralcu z veseljem pustim, da meče, ker bo zadel vsaj 50% svojih metov. Drug problem so igralci tipa Iverson, ki je imel okoli 38-40% met in je zmetal po 30 žog na tekmo... To pa boli... jordan je znal zabiti 30-40 pik metom preko 50% in to je nedosegljivo .... Imeto met 16-24 v NBA je vrhunsko...
Sauromon
19. 01. 2012 09.13
+13
Tako je, Kobe in Jordan največja v zgodovini košarke!!
Matej Kos 1
19. 01. 2012 09.34
-5
ti pa ja nimaš pojma res je ž ja da je jordan dil king košarke sam zame je še veči king bil dražen petrovič on je car ....
viking76
19. 01. 2012 10.09
+2
On bi vso svojo veličino še dokazal, vendar je prišla tista prekleta nesreča in smo izgubili enega največjih talentov košarke.
Potac
19. 01. 2012 09.07
-15
hahaha ja samo največji egoist se lahko primerja z največjim egoistom vseh časov :)
viking76
19. 01. 2012 10.07
+2
pejt fuzbal gledat in komentirat, košarka je preveč pameten šport za tebe
leonidas15
19. 01. 2012 10.51
+3
ja sej Jordan je biu taki egoist da je 2x v zadnjih sekundah podal žogo vn na trojko da so njegovi soigralci odločili veliki finale!
pedritsegonita
20. 01. 2012 00.00
+1
Oprosti..... Enkrat je podal Kerru in dvakrat Paxonu, koliko se spomnim, pa še to ni bilo na trojko... :)
DECEMBER123
19. 01. 2012 09.04
+3
Ga ni čez Brezca :-)
viking76
19. 01. 2012 10.06
+2