Košarka

'Vremenska napoved za zvečer: deževalo bo v srbski koš'

Carigrad, 17. 09. 2017 11.56 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

"Kako lepo se je zbuditi v dan, ko bo Slovenija postala evropski prvak!" "Danes je dan D, dan, ko vzamemo zlato!", "Iskrene čestitke Srbom za osvojeno drugo mesto!" ... To je le nekaj spodbudnih besed, ki so pred finalno tekmo preplavile družbena omrežja. V naše košarkarske junake ni dvomil prav nihče: domov bodo prinesli zlato.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Tuji mediji o pravi 'Balkanski poslastici'
    02:07
    Iz 24UR: Tuji mediji o pravi 'Balkanski poslastici'
  • Iz 24UR: Zadnji trening namenjen tudi sprostitvi
    02:22
    Iz 24UR: Zadnji trening namenjen tudi sprostitvi

Slovenske košarkarje je budilka na dan zgodovinskega finala zbudila ob 9.50 po turškem času, torej ob 8.50 v Sloveniji. V desetih minutah so morali priti na zajtrk, saj jih je ob 10.30 že čakal odhod na krajši ogrevalni in sprostitveni trening.

Ob 14. uri je sledilo kosilo. Nato so se slovenski košarkarji odpravili v svoje sobe v dvanajstem nadstropju hotela Renaissance Polat in si privoščili počitek. Ob 17.30 je sledilo bujenje, malica 17.45, ob 18. uri video sestanek in 19.30 odhod na tekmo. Po njej – začela se bo ob 21.30 po lokalnem času – je predvidena večerja v marini Atakoy in nato tam druženje s slovenskimi navijači dolgo v noč oziroma jutro.

Po protokolu sta slovenski avtobus na poti do dvorane spremljali dve policijski vozili z utripajočimi lučmi.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Sledilo je povijanje sklepov, prvi prihod na igrišče in prosti trening v 'ogrevalkah'.

Petinštirideset minut pred začetkom tekme so se igralci vrnili v slačilnico, preoblekli v drese, selektor in strokovni štab so jim dali še zadnje napotke, kapetan je imel motivacijski govor, in točno 30 minut pred tekmo so igralci pritekli na igrišče. Pozdravilo jih je na tisoče Slovencev, po predvidevanjih okoli sedem tisoč.

Goran Dragić pravi, da je za igralce to povsem običajna rutina. "Večina si na avtobusu nadene slušalke in posluša glasbo. Okusi v naši reprezentanci so zelo različni; imamo ljubitelje narodne glasbe iz republik nekdanje skupne države, imamo Američana in tudi slovenska glasba se najde na repertoarju," pravi kapetan.

Po tekmi je predvidena večerja v marini Atakoy in nato tam druženje s slovenskimi navijači dolgo v noč oz. jutro. FOTO: AP

Po kaj gremo v Carigrad? Po zlatooooooo!!!

V to, da bodo naši junaki s seboj domov prinesli zlato, ni dvomil nihče. Družbena omežja so tako bila ves dan polna spodbudnih besed:

Nekateri, ki so ostali doma, pa so na svojih domovih obesili zastave in tako že čez dan praznovali uvrstitev med najboljše v Evropi.

• image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (163)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

DAEMONIUM
17. 09. 2017 20.28
Srbi nas bodo poizkusali z grobo zaustaviti, sli se bodo pravo malo vojno. Na TV Srbija so komentatorji rekli da Slovenci niso nikoli "ratovali" medtem ko so Srbi bili stevilne bitke zato imajo v sebi zmagovalni duh zaradi katerega nas bodo premagali. Moj komentar temu pa bi bil, da so tako govorili tudi '91!!!
Ka pa mislis
17. 09. 2017 21.37
Izkusenejsi so. Na vse nacine bodo probali.
17. 09. 2017 20.19
Srbi bodo na vse kriplje pokrivali Slovence, da ne bi zadeli trojk, zato bo potrebna večja iznajdljivost Slovencev.
Principat
17. 09. 2017 20.06
ne se slepit , srbi so v prednosti ,, poznavalci vejo zakaj a vsi molčijo
17. 09. 2017 20.08
Nihče se ne slepi, so tudi Španci bili favoriti pa so jim naši pokazali.
Principat
17. 09. 2017 20.05
avtor naslova nasvidenje
17. 09. 2017 20.04
Upajmo, da nimajo sindroma slovenskih odbojkarjev, ki so popustili na zadnji stopnički proti Francozom. Treba bo imeti trezne glave in ne razmišljati, češ, da so že zmagali.
17. 09. 2017 20.03
Slovenci imajo slabšo obrambo od Srbov, to bodo morali popraviti, pa ustaviti onega velikana, ker Rusi ga niso morali.
17. 09. 2017 20.07
No to po mojem ne drži, pa če bo tako ni problema, imamo atomski napad in dajemo ogromno košev. če daješ dosti košev lažje popravljaš napake.Zmagamo za +12.
17. 09. 2017 20.18
Govorim o obrambi, napad Slovencev je vsekakor boljši statistično.
17. 09. 2017 18.48
Na Brnikih že montirajo ograje, rdeče tepihe, noč pa bo kar na asfaltu prebedela njegova nenadomestljiva exelenca, njegova olimpijska visokost, njegova športna svetost, njegova vzvišena poštenost, predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije, član izvršilnega odbora Evropskih olimpijskih komitejev, podpredsednik FIS, podpredsednik Evropskih olimpijskih komitejev, dame in gospodje, …............veličastni,ugledni in neprecenljivo spoštovani, nepredstavljivo nezamenljiv, mitološki in nepozabni PRIM.DOC.ZASL.PROF. MAG. DR. SCI. JANEZ KOCIJANČIČ;.............on ima že v rokah pušlce, da veličastno obmeče naše zmagovalce.......
golecarr
17. 09. 2017 18.37
Gremooo našiiiiii:)
est
17. 09. 2017 18.34
Golica je najlepša pesem v Istambulu.
17. 09. 2017 18.30
Jaz si vseeno ne bi upal takole napovedovati rezultata. Nikoli ne veš, kako se tekme razplete.
17. 09. 2017 19.26
Moja napoved Slovenija polčas +12, na koncu isto +12.
siupamoizvedetiresnico
17. 09. 2017 18.27
Preveč optimizma tudi lahko škodi...
17. 09. 2017 18.08
Seveda bo, pa v našega tudi. Upam, da v srbskega bolj ...
vutraš
17. 09. 2017 18.20
Vojko Rudolf
17. 09. 2017 18.04
vse bo jasno ob 22 30 ....zlato je v sloveniji v ponedeljek na brniku..))
17. 09. 2017 18.04
….Ja a na velikega DOAJENA, in „PRIMUSA“ slovenskega športa vseh časov ste pa čist pozabil in ga sploh ne omenjate..................KOLAJNE NAŠIM FANTOM LAHKO POTALA SAMO ON......njegova nenadomestljiva exelenca, njegova olimpijska visokost, njegova športna svetost, njegova vzvišena poštenost, predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije, član izvršilnega odbora Evropskih olimpijskih komitejev, podpredsednik FIS, podpredsednik Evropskih olimpijskih komitejev, dame in gospodje, …............veličastni,ugledni in neprecenljivo spoštovani, nepredstavljivo nezamenljiv, mitološki in nepozabni PRIM.DOC.ZASL.PROF. MAG. DR. SCI. JANEZ KOCIJANČIČ;........ZAKAJ PA NJEGA NI V KONSTANTINOPLU.....na njegovo klofutanje pilotov in domnevo preprodajo olimpijskih kart smo pa že itak čist pozabil.....
17. 09. 2017 19.27
Prenehaj z brezveznimi. Tukaj je zdaj govora o košarki.
17. 09. 2017 18.02
BREAKING-SHOCKING NEWS......Iz Brnikov bo čez pol ure poletelo 521 avionov pod „kapo“ Adria Airwaysa in pod taktirko njihovega dolgoletnega direktorja, velikega DOAJENA, in „PRIMUSA“ slovenskega športa vseh časov, z NAMI JE presenetljivo njegova nenadomestljiva exelenca, njegova olimpijska visokost, njegova športna svetost, njegova vzvišena poštenost, predsednik Olimpijskega komiteja Slovenije, član izvršilnega odbora Evropskih olimpijskih komitejev, podpredsednik FIS, podpredsednik Evropskih olimpijskih komitejev, dame in gospodje, …............veličastni,ugledni in neprecenljivo spoštovani, nepredstavljivo nezamenljiv, mitološki in nepozabni PRIM.DOC.ZASL.PROF. MAG. DR. SCI. JANEZ KOCIJANČIČ;.............na njegovo klofutanje pilotov in domnevno preprodajo olimpijskih kart smo pa že itak čist pozabil.....
srebrnibreg
17. 09. 2017 18.27
Pa res moraš ta dr.. prilepiti na vsak članek? Made in stonickni.
Brabus
17. 09. 2017 17.42
Kaj tolk hvalite, nazadnje bodo pa izgubili.
logitech1
17. 09. 2017 18.46
Pa nima veze a če si drugi v Evropi nisi za pohvaliti kak to razmišljaš ampak mislim upam vem da bomo zlati
17. 09. 2017 17.38
Srb proti Srbu nebo igral.
17. 09. 2017 17.57
mejacrnikal
17. 09. 2017 18.23
Trenerja sta rivala...tako da se bosta mogla usekat med seboj
17. 09. 2017 17.37
Srb proti Srbu nebo igral.
17. 09. 2017 17.35
Zanima me kaj lahko storita.
17. 09. 2017 17.32
Dva Slovenca proti ekipi SRBIJE.
17. 09. 2017 17.33
laycan
17. 09. 2017 17.34
kda sta potem za tebe slovenca drugi pa ne.pa pusti zdaj te ć,čič,pa nevem kaj še vse.
17. 09. 2017 18.24
Vsi smo potomci bog ve katerega prednika. Nehajte s tem.