FIT 24UR

'Novi koronavirus je grožnja vsemu svetu'

Ljubljana, 30. 05. 2013 06.37 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
Špela Zupan/Reuters
Komentarji
165

Ni posebnega zdravljenja ali cepiva za novi koronavirus, ki je po svetu terjal skoraj 30 smrtnih žrtev. Čeprav je trenutno zelo majhna verjetnost, da bi se razširil v Slovenijo, zdravstvene delavce tedensko obveščajo o novostih.

Novi koronavirus se je prvič pojavil v Savdski Arabiji aprila lani. Do sredine marca letos so okužbe potrdili v Savdski Arabiji, Jordaniji, Katarju, Združenih arabskih emiratih, Tuniziji, Veliki Britaniji, Nemčiji in Franciji. Doslej je umrlo najmanj 27 okuženih. Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) ocenjuje, da je tveganje za javno zdravje trenutno nizko, zato niso omejili potovanj ali blagovnega prometa, priporočajo pa izvajanje splošnih higienskih ukrepov.

Za preprečevanje okužb so pomembni higienski ukrepi, predvsem umivanje rok in higiena kašlja. Potrebna je uporaba osebnih zaščitnih sredstev v zdravstvenih ustanovah in drugi preventivni ukrepi, med njimi je pomembna izolacija obolelih.
Za preprečevanje okužb so pomembni higienski ukrepi, predvsem umivanje rok in higiena kašlja. Potrebna je uporaba osebnih zaščitnih sredstev v zdravstvenih ustanovah in drugi preventivni ukrepi, med njimi je pomembna izolacija obolelih. FOTO: Reuters
Osnovno znanje o novem koronavirusu je zelo pomankljivo. Veliko je nejasnosti, ni znana geografska razširjenost, inkubacijska doba, kužnost, rezervoarji in trajanje izločanja virusa pri okuženih osebah.

Verjetnost, da bi se virus razširil v Slovenijo, je trenutno zelo majhna, je pojasnila Tatjana Frelih z Inštituta za varovanje zdravja (IVZ). Čeprav gre očitno tudi za prenos s človeka na človeka, je tveganje za okužbo pri stikih z bolnikom ocenjeno kot zelo nizko in je za prenos potreben tesen stik. Verjetnost in tveganje pa se lahko nekoliko povečata pri potnikih, ki potujejo na območja, kjer so poročali o okužbi oziroma kjer je prišlo do prenosa okužbe.

Poudarila je, da je o novem koronavirusu še veliko nejasnosti in neznank o prenosu, inkubacijski dobi, kužnosti, rezervoarjih, poteh prenosa in trajanju izločanja virusa pri okuženih osebah. Zato WHO vsem državam svetuje, naj okrepljeno spremljajo pojavljanje okužb, naj povečajo ozaveščenost ljudi, predvsem zdravstvene delavce in popotnike, ter pregledajo in posodobijo svoje načrte pripravljenosti na grožnje javnemu zdravju.

Zdravstveni delavci v Sloveniji so tedensko obveščeni o novih primerih okužb in o drugih novostih o koronavirusu. Dodatna diagnostika bi bila za zdaj potrebna, če bi imel bolnik akutno respiratorno okužbo z več kot 38 stopinjami Celzija vročine in bi kašljal. Obenem bi moral biti sum na pljučno bolezen, moral bi pripotovati iz arabskih držav 10 dni pred izbruhom bolezni in obolenja ne bi mogli povezati z drugo okužbo ali povzročiteljem.

Koronavirusi so dobili ime po značilni kroni, ki obdaja virusno ovojnico.
Koronavirusi so dobili ime po značilni kroni, ki obdaja virusno ovojnico. FOTO:

Podrobno bi spremljali tudi osebe, ki bi bile v tesnem stiku z obolelim, na primer domače in zdravstvene delavce. Morebitne skupine obolelih bi obravnavali, če bi se v dveh tednih pojavili simptomi pri več osebah, ki so bile skupaj v učilnicah, na delovnem mestu, v bolnišnicah in podobno. Če bi zdravniki opazili tovrstne primere, bi morali obvestiti epidemiološko službo, vzeti brise in jih poslati v nadaljnje preiskave.

Ni posebnega zdravljenja

Koronavirusi lahko okužijo ljudi, ptice in druge živali. Pri človeku so jih prvič odkrili leta 1965 v izločkih dihal pri osebah z znaki prehlada. Pri ljudeh najpogosteje povzročajo okužbe dihal, pri živalih tudi vnetje črevesa in želodca.

Pri večini bolnikov, okuženih z novim koronavirusom, so opažali simptome hudega akutnega respiratornega obolenja s povišano telesno temperaturo, kašljem in težavami pri dihanju. Pri nekaterih se je pojavila tudi odpoved ledvic. Posebnega zdravljenja ni, prav tako ni cepiva. Smrtnost je 50-odstotna.

Za preprečevanje širjenja okužbe je pomembno izvajanje higienskih ukrepov, predvsem umivanje rok in higiena kašlja, v zdravstvenih ustanovah pa uporaba osebnih zaščitnih sredstev in izvajanje drugih preventivnih ukrepov, kot je na primer izolacija.

'Virus se ne prenaša hitro'

Generalna direktorica WHO Margaret Čan je na današnjem zasedanju dejala, da je gledano globalno njena največja skrb trenutno novi koronavirus. ''Zelo malo vemo o virusu, da bi lahko resnično razumeli potencialno grožnjo. Novi koronavirus ni težava, ki bi jo lahko rešila vsaka prizadeta država posebej. Je grožnja vsemu svetu,'' je poudarila.

Po besedah predstavnika WHO Gregoryja Hartla vedo, da je virus podoben sarsu. Večina okuženih ima simptome podobne pljučnici, kašlja in ima visoko vročino. Proti koncu so zelo prizadeta pljuča in zaradi oteženega dihanja organi ne dobijo dovolj kisika, zato začnejo odpovedovati. Pri nekaterih primerih je prvi simptom driska, je pojasnil.

Poudaril je, da imamo srečo, ker se virus očitno ne prenaša hitro. ''Lahko se okužite, če ste v tesnem stiku z okuženim, zanj skrbite ali bivate v isti sobi. Pomembno je, da se virus doslej ni širil v večjih skupinah,'' je dodal.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (165)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Boris Stih 1
31. 05. 2013 12.23
+2
Končno so razvili antivirus proti človeskemu virusu.
Boris Stih 1
31. 05. 2013 12.23
JosipBrozDrugi
31. 05. 2013 08.53
+13
malarija pobije do 3 milijone ljudi letno!!! možno je tudi, da so ga načrtno razvili z znanim namenom...
Puppupapa
31. 05. 2013 09.25
+11
pa ne samo malarija.... pomoje je 90% vseh smrtonosnih virusov iz laboratorijev....
goso
31. 05. 2013 08.13
+10
Že dolgo šefi iščejo virus, s katerim bi pobili pol človeštva. Preveč nas je, pravijo... Gremo na Mars.
Puppupapa
31. 05. 2013 09.27
+4
pravijo da naj bi se rast ustavila do leta 2050... takrat enkrat naj bi se zamenjala kapitalistična hegemonija.... sploh pa ne rabijo krčit populacije ker se bo skrčila sama.... če bo šla poraba naravnih virov še naprej v višave bomo čez 30 let potrebovali še eno zemljo....
Puppupapa
31. 05. 2013 09.32
+10
aja... virusov ne iščejo da bi pobil pol človeštva ampak za potrebe zdravstva in farmacevtskih lobijev.... njihov cilj je drago zdravit take stvari.... ubistvu samo drago zdravila prodajat.... sej se spomnete ptičje gripe.... slovenija je kupila nevem kakšno zalogo tamifluja zdej je pa čez rok :) in so nas nategnil.....
MoreLife
31. 05. 2013 12.28
+2
Pa sj se ne matrajo neki ful...sej se sami zastrupljate vsakič ko greste v mc donalds, v mercator po lepe sijoče paprike in paradajze, ki so tretirani z vsemi možnimi insekticidi, jabolka premazana z voskom, da lepš zgledajo pa počasnej gnijejo,... uf en kup je teh stvari...da kšne koruze pa soje sploh ne omenjam. Dokazano je, da GSO koruza (kje ste zagovorniki GSO??) povzroča raka, poleg drugih stvari.
burek200
30. 05. 2013 23.42
+8
Čista manipulacija v nekogaršnjem interesu (spet)...27 mrtvih pri približno 7 miljardah ljudi.....vsak dan jih na svtetu (žal) umre veliko več zaradi raznoraznih drugih razlogov.....se je za vprašat kdo bo spet zaslužil
purja kolt
30. 05. 2013 21.06
+1
torej, umre vsak drug?..... to pa lahko pošteno zdesetka človeštvo....nič dobrega
RDJr
30. 05. 2013 20.05
+11
Vedno več ljudi se zaveda, kaj je WHO, kdo so giganti farmacije in kolko dnarja se obrne. A še vedno je to premalo ljudi. Takšni ljudje se več nočejo cepit. Tudi ko bo potrebno, se ne bodo cepili. Slej kot prej nas bodo spucali, tako ali drugače.
nsiirhilnil
30. 05. 2013 19.59
+7
MA jes veeem za ZDRAVILO. ma momci, ne se slepit za vsako bolezn ROŽICA raste!!!1000 ROŽA to je to
majorb
30. 05. 2013 19.15
+1
raziskuj in uniči.
jayprakash
30. 05. 2013 17.38
+28
WHO in kemofarmacija sta grožnja celemu svetu, ne pa nek novi virus.
gnu
30. 05. 2013 17.48
-13
Temu tvojemu razmišljanju se v debatnem žargonu reče 'false dichotomy' oziroma zmota lažnega nasprotja. Pozabil si na očitno možnost : namreč oboje je nevarno, s tem da so epidemije bolezni dosti bolj nevarne kot zlobne organizacije. Svet le ni tako preprosto črnobel kot se ti morda zdi.
gnu
30. 05. 2013 18.24
-5
Klikanje minusov ni nobeno nadomestilo za razmišljanje. Čeprav se vam morda tako zdi. Ne bom pa tiho, ker je to stvar kolektiva in smo ogroženi vsi. Ko gre za preživetje ni potrebe po ohranjanju pleokracije.
Raumdeckung
30. 05. 2013 18.48
+7
Gnu Kolk epidemij je bilo v zadnjih 10 letih v Sloveniji in koliko virusov iz laboratorja? Vidiš razliko :)
gnu
30. 05. 2013 18.55
-7
Raumdeck: koliko epidemij je bilo v Sloveniji v zadnjih letih ? odgovor: nič, zaradi cepljenj in splošnega iztrebljenja bolezni v tem predelu. O virusih iz laboratorija ne vem nič, tudi ti ne veš nič, čeprav nekaj kvasiš. Edina razlika, ki jo vidim je ta med tem kar pišeš in med tem kar veš.
Raumdeckung
30. 05. 2013 18.57
+5
Vem vem. Sam ti pa itak verjameš le kaj objavijo prodane medije. Mal poglej kaj so strokovnjaki povedali. Pa mal poglej kaj je bilo v zadnjem cepivu (vsebinsko) notri. :) Kaj ti si se v zadnjih 10 letih cepu proti kugi? Jaz ne. Veliko ne.
Raumdeckung
30. 05. 2013 18.58
+6
Meni je edino žal, da ne morem kopirat sem linke. Pa bi rad vidu s čim bi mi nasprotoval ko bi ti en diplomiran z Hawarda nabil 20 dejstev, da je veliko narejeno v laboratrojih. :)
gnu
30. 05. 2013 19.02
-1
Uh, ja, poziv na avtoriteto, ta vsemogočna čarobna paličica! zaenkrat imajo velike težave že z enostavnimi manipulacijami genov v DNA rastlin, kar je vesolje daleč od sistema RNA virus - človeški organizem. Potrebovali so dve desetletji, da so zgolj ugotovili, kako HIV funkcionira .. pa so se vsi s tem ukvarjali. Precenjuješ tehnologijo in podcenjuješ intelekt ljudi, tudi svoj lasten.
eccentric
30. 05. 2013 19.03
+1
gnu - ste dokaj osamljeni v svojem mnenju?
Raumdeckung
30. 05. 2013 19.05
+5
Ti se vprašaj raje kje bi bila danes tehnologija če eni nebi razvoj ustavljali. Imeli bi danes stvari o katerem se ti ne sanja. Tudi tu imaš dokumentarec. Energijo bi lahko pridobivali brez da bi dali en cent. :) Sam ti tega ne veš. :) Sej imaš prav. Z ljudmi, ki eno dejstvo ne povejo je brezvez diskutirat. Ajde.
eccentric
30. 05. 2013 19.05
+2
In ne groziti ali zagovarjati svoje mnenje z nekimi boleznimi....te obstajajo od stvarjenja. pa smo še tukaj. tega, kar pa sedaj delajo tisti, o katerih vsi pišemo, pa je nekaj podlega, umetnega in načrtovanega. In bo pogubno tudi za vas gnu, niste nobena izjema.
Raumdeckung
30. 05. 2013 19.05
+4
Tesla bi že zdavnaj naredu stvari, ki jih mi ne bomo vidli še 100let. Vprašaj ameriško vlado kje so njegovi papirji in zapiski. :))))
gnu
30. 05. 2013 19.07
-3
In iz par stavkov kar veš stvari o meni - 'da verjamem le kaj objavijo prodane medije'. Ha! Morda pa bi lahko bil soliden vedeževalec.. Cepiva imajo več komponent. Aktivna komponenta (živi/mrtvi/onemogočeni virusi bolezni), konzervansi, pospeševalci, ... , ... Morda si strokovnjak za pripravo cepiv, ne vem. Čeprav ne deluješ tako :)) Jah, velika enigma je ta odpor ljudstva do cepiv. Saj simbolično je jasno - zatirane množice vidijo v tem vrhunski primer nadzora oblasti nad ljudmi. Vendarle pa je grozljivo, da ljudje tako malo vedo o cepivih, njihovi funkciji in pomenu in o dejstvu, da bi se polovica bralcev brez cepiv nikoli sploh ne rodila ...
Raumdeckung
30. 05. 2013 19.07
+3
Sej govorijo že 534050969340570947846089046890356'05'3456w30 let, da se rak ne da ozdravit. Hvala bogu ker jih moti konoplja. :))))))
Raumdeckung
30. 05. 2013 19.08
+2
gnu Brez besede sem ostal ko si napisal, da ne vemo kakšne so funkcije cepiv. Mene zanima če ti veš kaj je v teh cepivih. :) Niti ne. Nihče ne ve razen tisti, ki so jo naredili.
gnu
30. 05. 2013 19.13
-1
Raum, komponente, ali po domače tisto kaj je notri v cepivu, sem naštel. Dejstvo da ne veš natančno kaj je notri te, vidim, mori. Pa saj ne veš kaj je v navadni vodi iz pipe, mleku ali kokakoli. Pa naj bo 'naravno' ali 'umetno' je čisto vseeno - kot je omenil Mnekej spodaj je zelo zelo malo sintetičnih komponent (večina je ekstraktov rastlin/živali). Zato, ker je ceneje in ker SINTETIČNO NE ZNAMO NAREDITI KOMPLEKSNIH MOLEKUL. No, pa saj - vso srečo pri homeopatskem ali kakršnemkoliže zdravilu zaupaš - jap.
Raumdeckung
30. 05. 2013 19.16
+1
Kaj če jaz v ta cepiva dam snov, ki povzroča rak (tudi o tem imaš dokaze) ? Kak ti veš kaj je notri? Ker si se učil na faxu? Šole so še ena sprana stvar. :)
Raumdeckung
30. 05. 2013 19.16
+0
Kako ti veš, da ne znamo? Sej so rkeli, da ne znamo teleportirat se...pa verjemi, da so že probali pa gre... (sicer ne človeka). Sam v javnost pride to kar rabi pridet.
Raumdeckung
30. 05. 2013 19.17
+1
gnu Zdravilo.....v 28 letih sem pojedu enkrat pol aspirina, eno škatlo tablet za grlo in enkrat sem dobil narkozo. To je to. :) Ne štejem cepiva kot otrok.
gnu
30. 05. 2013 19.20
-1
RAum - še nekaj moraš razumeti, strupi in biološka orožja so povečini ekstrakti naravnih substanc. kar je predelano so malenkosti, ki omogočajo lažje razprševanje, povečajo smrtnost itd. Takšne mutacije se v naravi dogajajo strahovito hitro. Virus navadne gripe tako hitro mutira, da mu je skoraj nemogoče slediti s cepivi. Polio virus so izkoreninili, obstaja le še v epruvetah v laboratorijih. Mati narava je neusmiljena. Morda veš, da je 99% vseh vrst življenja na Zemlji izumrlo? Tudi naši sorodniki, Neandertalci, pred komaj 50.000 leti? Da je na Zemlji trenutno 7 miljard ljudi, v srednjem veku pa jih je bilo nekaj sto miljonov? Brez dvoma obstajajo na svetu kriminalci, tako primitivni kot taki na čelu korporacij. A to ne spremeni dejstva, da obstajajo izjemno nevarne bolezni, ki neprestano mutirajo v nove oblike, pred katerimi se moramo cepiti. Ne razumem kakop vam ne gre v glavo, da to dvoje ni povezano?
eccentric
30. 05. 2013 19.22
+0
Nočem delati reklame, ampak na strani mi smo sprememba napisano v angleščini marsikaj najdemo in seveda, če to vpišemo v iskalnike tudi pridemo do relevantnih podatkov na svetovnem spletu, kako npr. so v cepiva proti papiloma virusom implementirali
gnu
30. 05. 2013 19.23
+2
Lej, raumdeckung, nimam časa da bi debatiral tako podrobno kot je potrebno o vsem, kar se znajde v tvojih postih. V svojih 40+ letih sem marsikaj preštudiral, na faksu in mimo njega, pa sem kljub temu tudi zbolel za raznimi stvarmi in videl ljudi umirati. Čestitke za dva aspirina, le tako naprej! Ni ga čez zdravje, dokler je.
eccentric
30. 05. 2013 19.25
+1
Joj gnu, skozi množično precepljevanje postajamo neplodni, pa koga slepite? Poglejte prenaseljenost v Afriki, res je, ni dovolj cepiov zanje, in morda niso dovolj osveščeni, a so ena največjih populacij kljub umiranju. plodni so še, interes farmacije je izvajati poskuse v deželah tretjega sveta v korist večine ( katere?)...ja in sedaj kmalu...tudi pri nas, ki spadamo tja.
eccentric
30. 05. 2013 19.28
+2
Raumdeckung, odlično, tudi jaz se zdravil na daleč ogibam, lahko rečem, da imam dovolj izkušenj tudi s starešjimi in manjkrat, kot so videli zdravnike in zdravila, bolj zdravi so. >So marsikaj kar doma raje prestali, pa so se utrdili.
eccentric
30. 05. 2013 19.29
+1
Cepiti, kolikokrat preverjamo titer protiteles, da bi vedeli, ali je cepivo ” prijelo”?
Raumdeckung
30. 05. 2013 19.31
+0
Moja tašča pije recimo enih 20 let konopljovo olje. Če zboli, zboli samo zaradi prehlada. Jaz pa hodim po zimi v kratkih okoli (seveda ne vsak dan :) ) in težko zbolim. Gnu Nisem se mislu kregat in vesel bi bil, da je tako kot si ti pisal. Da to vse drži. Jaz žal ne verjamem v to. :)
gnu
30. 05. 2013 19.38
-3
Raum, jaz pri tvojih letih nisem bil nikdar bolan. A ne gre zate in zame, gre za 2 miljona ljudi, ko nimajo vsi te sreče. 1% od miljona je deset tisoč ljudi. haha - ta stara fora 'manjkrat ko vidiš zdravnika, bolj si zdrav' - seveda! Zdravi pač ne grejo k zdravniku.
dreko123
30. 05. 2013 21.05
+2
gnu, pejt naprej kadit svoj špinel in ne pozabi da imaš jutri debatni krožek še s parimi spranci ki nimajo pojma kaj lapajo, važno da se dobro sliši en kup "fancy" izrazov in prazne slame... važno da izpadete pametni. V glavi pa nič navadne oprane ovčke - popolne za ta sistem! Sprani, naivni in labilni...
mobius
30. 05. 2013 21.58
+2
Kaj se kregate nič ni umetno vse je naravno, razlika med obema je pa v tem kje so vmes človeški prsti.
mobius
30. 05. 2013 22.26
+2
No ko se že pogovarjamo o zdravilih jaz sem antibiotik prvič in zadnjič vzel kot odrasla oseba ko sem bil star 45 ali 46 let, pa ne pomeni, da sem popolnoma zdrava oseba, ker je to dejansko nemogoče, saj je bolezensko stanje prisotno že od trenutka ko se rodimo, problem nastane takrat ko se v telesu poruši ravnotežje, najboljše zdravilo je primerna prehrana, dovolj gibanja in čim manj živciranja.
tomass88
30. 05. 2013 17.22
+0
Zapreti meje za umazance iz držav 3 sveta
purja kolt
30. 05. 2013 21.18
+1
zaje....., prvič sem videla , kako se iz štale gre kmet v kuhinjo jest, v usr...škornjih , nikjer drugje kot tukaj, v preljubi Sloveniji....
gnu
30. 05. 2013 16.23
+4
Farmacevtska industrija ima nedvomno veliko moč in vpliv, marsikaj je izjemno podlega. A ne razumem logike, zakaj nekateri iz tega potegnejo sklep, da so cepiva in zdravila nepotrebna? Vprašajte otroke v Afriki, vprašajte svojce umrlih za klopnim meningitisom, pa bolnike z rakom, kako je brezvezna in nepotrebna ta farmacija. Sistem je dejansko tako učinkovit, sploh na našem prostoru, da dosega skorajda nasproten učinek - ljudje menijo, da bolezni sploh ni .. nazaj k naravi. Kam? V srednji vek, kjer umreš od prehlada, pljučnice, okužbe ureznine, tifusa, kuge ? V kameno dobo, kjer je v nekem obdobju na svetu preživela peščica (20.000-30.000) naših prednikov na robu izumrtja? Eliminacija populacije? Kaj ste nori! Od 2. svetovne vojne se je več kot podvojila - to je dokaz nekakšne zarote in iztrebljanja?? Misliti s svojo glavo ne pomeni kljubovati vsemu kot nekakšen James Dean. Misliti pomeni sestaviti znanje in podatke v smiselno strukturo. Mnenja so različna in subjektivna, dejstva so pa za vse enaka.
Raumdeckung
30. 05. 2013 17.16
+5
Govor je o cepivih za bolezni, ki jo ameriška elita dela. Ni govor o boleznih, ki jih lahko dobiš po naravni poti.
Raumdeckung
30. 05. 2013 17.17
+2
Beseda Zarota zame ne obstaja če imam dejstve. ;)
gnu
30. 05. 2013 17.45
+0
talnaobloga, dve stvari: 1. Če zbolim za smrtonosno virusno okužbo mi je precej vseeno od kod je ta okužba prišla. Je pa velika rezlika ali sem nanjo odporen (cepljen) ali ne. 2. Motiv še ni umor. Čeprav verjetno že obstaja (ali pa bo v roku 10-20 let) tehnologija za spreminjanje naravnih virusov v bolj nevarne oblike, to še ne pomeni, da se to v resnici dogaja.
Raumdeckung
30. 05. 2013 17.48
+1
Mnekej povedou
30. 05. 2013 18.17
+1
za vsako bolezen raste rožca na tem svet, mal si preber kolko % je zdravil, ki izvirajo iz narave samo da so jih nadomestili z kemično formulo, preber si tud kolk denarja gre za razvoj novih zdravil in koliko za nagrade vodilnim in patentne tožbe. In zacni mislit ti s svojo glavo!!!!
gnu
30. 05. 2013 18.29
gnu
30. 05. 2013 18.30
Raumdečko, dokumentarci so danes za vse kar si zmisliš, od Jetijev, Marsovcev do duhecev. Uboga YouTub generacija.
Raumdeckung
30. 05. 2013 18.53
So ja. Ampak dejstvo si ne moreš zmislit. :) ISto kot američani ne želijo, da bi pregledovali kaj je v hrani in kaj je v cepivih. A ni to že razlog za sum :) Kaj ima veze yo-utu-be? Kaj če ti rečem, da nisem niti en diokumentarec pogledal na yo-utu-be? Pa čeprav je na koncu isto ali ga poberem ali ga pogledam na yo-ut-ube. Eni so tako že sprani, da ne vejo niti kaj je več res. In potem vidiš čez 20 let dokažejo, da obstajajo ne zemljani in Duhi. Boš spet reku LAŽ. :)))))) Dej mal poglel kake dokumente skrivajajo :)
Raumdeckung
30. 05. 2013 18.54
Pa ne verjamem sam v nezemljane in duhe. Ampak ti si totalno spran.
eccentric
30. 05. 2013 19.01
Tipično, žaliti je sodobna bolezen. In neprepričljiva. Bi preveč odprtih oči izkrivilo lepe čase zlorabe odvisnih?
eccentric
30. 05. 2013 19.02
eccentric
30. 05. 2013 14.20
+11
Vsekakor ste v vseh komantarjih povedali vse, kar bi jaz. Vsi smo priče stanju na svetovnem nivoju. Bilo je več srečanj vrha, nismo dejanko vedeli zakaj. Jasno je, da planet pospešeno postaja prenaseljen in jasno je, da gredo splošne usmeritve ključnih skterjev v smer eliminacije določenega števila človeške populacije. Tragedije nas udarjajo iz vseh strani in kot v času Šparte, preživeli bodo najbolj jekleni in pa tisti, ki so si ustvarili ( ali se rodili) v nepopisno premoženje ali vplivne vloge tega časa. Seveda so razmišljali pametno, tiste jeklene navadne smrtnike bodo tako tudi lažje in ceneje izkoriščali kot delovno silo, saj jih ne bo treba ujčkati. Vendar so pozabili, da se bo težko bohotiti, ko ne bio več sistema, ki bi jim dajal to zadoščenje moči. Glede cepiv, se mi zdi dokaj neprimerno, da se o njih še pogovarjamo. Farmacija je prevzela prehrambeno industrijo. Kot veste, so že razvita cepiva v sprayih...Lahko pričakujemo, da klasičnega cepljenja kmalu ne bomo več poznali. vse, kar bo farmacija nameravala, nam bo plasirala preko hrane, še posebej državam Vzhoda. ves razvoj gre v smeri poenostavitev - prav včeraj so sprejeli nove poenostavljene poti za klinično preiskušanje zdravil v Humani medicini. Moramo vedeti, da se le to ne uporablja zgolj za zdravljenje. Seveda vmešavajo neko etično komisijo, vendar, dragi moji, k0liko etike pa ta svet še vsebuje v praksi? Samo pomislite, tisti staršejši, kako je bilo še 20 let nazaj? Najbolje jo bodo odnesli ljudje, ki znajo živeti v stiku z naravo, ki znajo sami preživeti, si pridelati hrano, ki se znajo umakniti in biti neodvismi od zdrvnikov ter veterine. Če zmorejo to, bodo preživeli ne glede na to, kaj se bo dogajalo v svetu. Vendar smo ljudje postali prekomot, pustili smo, da nas je sistem oblikoval v odvisnike, kar je bil izjemno dober načrt, saj smo mu skoraj v popolnosti podlegli. V svoji nemoči lahko modrujemo in kislimo kdo in kaj smo in da se nam pa to ne bo zgodilo ( upamo), vendar se nam je že, dragi moji.
T_one
30. 05. 2013 19.48
+0
prav imaš... le to ne pričakovati, da bo za preživetje dovolj, če kdo samo ne bo odvisen od sistema in si bo sam prideloval hrano... "Antikrist" - Nov Svetovni Red bo eliminiral vsakega, ki ne bo imel vgrajenega mikročipa in ne bo hotel sbiti v sistemu.... tudi s pridelavo hrane v naslednjih letih si ne delati nobenih utvar.... Kdor bo hotel imeli sploh kaj šans za preživetje, bo moral imeti zaloge hrane in vsega drugega nujnega za preživetje za več let (za vsaj nekje od 5 -15 let), in bo moral hkrati biti tako dobro "vkopan", da ga Nov Svetovni Red ne bo mogel najti...
Mi?o Milijaševi?
30. 05. 2013 13.59
+5
Prodaja orožja v svetu je upadla,kar je dokazano.Naslednji način prevlade v svetu je z medicinske strani.Američanom so nevladne organizacije dokazale da se bolj splača lansirat virus in z takoimenovanimi novoiznajdeni zdravili,ki so " MADE IN USA " kasirat z prodajo v blagajno.Baje da je znesek 1:25 v korist zdravil napram orožju.Pa še cel svet lahko kupuje,ker ni embarga.
aaaaaa122121
30. 05. 2013 13.38
+1
HEHE RAZNIH MARTIANOV; INFADELOV NITI BLIZU NI
GTR
30. 05. 2013 13.19
+16
Spet nekaj, da bodo farmacevti služili in NIČ DRUGEGA! Ne verjet tem, in ne plačujte nič za cepljenje!
jansa-arms
30. 05. 2013 12.48
+4
Dr Robert Gallo je kreator AIDS -a po naročilu Hneryja Kisingerja, o tem obstajajo dokumenti.
Raumdeckung
30. 05. 2013 17.14
+3
Sam o tem se ne piše. Ker je bolj pomembno enemu sodit, ki je povozil otroka na cesti kot ne vem 500.000 mrtvih. To je ta svet. Eni smejo vse eni pa nič.
Lechner
30. 05. 2013 12.29
+12
bullshit. še ena poteza elite ki hoče na vsak način ustrahovati ljudi. Isto kot kao teroristični napad na dvojčka, h5n1, h1n1, in ostale oslarije. BESEDE VEČ NE VERJAMEM VLADAM IN MEDIJEM!
Komentiranje prepovedano
30. 05. 2013 12.27
+11
Panika je dobra za biznis.
jansa-arms
30. 05. 2013 12.25
+24
Bioznanstvenik, Joseph Moshe je v radijski oddaji >>dr True Ott Show<< , povedal da je mikrobiolog, ki želi predati dokaze ameriškemu državnemu tožilcu v zvezi z zastrupljenim H1N1 cepivom, ki jih proizvaja farmacevtski gigant Baxter. Trdil je, da Baxterjev laboratorij v Ukrajini, v resnici pripravlja biološko orožje prikrito kot cepivo. Trdil je, da je cepivo namenjeno oslabitvi imunski sistem in ponovitvi RNA virusa, odgovornega za svetovno pandemijo leta 1918. Naslednji dan so ga pripadniki SWAT zvlekli iz njegovega rdečega VW hrošča kar na cesti in ga aretirali. Bil je takoj izročen Izraelu, kjer ima dvojno državljanstvo.V medijih so ga predstavili kot desničarski norec kateri je z dezinformacijo hotel zasloveti tako, da je vznemiril javnost. Aretacija je posneta in dosegljiva na \"youtubu\" ali pa na \"moj video\".
jansa-arms
30. 05. 2013 12.33
+10
Aretirali so ga kot da bi bil največji kriminalec vseh časov,z blindiranim avtom in robotom ki je bruhal solzivec v Moshejev avto.
jansa-arms
30. 05. 2013 12.42
+14
upam da se je tisti ki mi pritiska minuse prej pozanimal o Mosheju in si ogledal video.
HellWolf
30. 05. 2013 12.50
+15
zabite ovce ti minuse talajo... maš pa moj +1
T_one
30. 05. 2013 14.37
+2
ja; "v časih popolne zablode in/ali popolne zarote, je govorjenje resnice kaznivo dejanje..."