LJ
Weather
21° | 12°

 

Vitamini povezani z večjo smrtnostjo pri starejših ženskah

Če je še pred časom veljalo, da vitaminov ni nikoli preveč, je zdaj nova raziskava pokazala povezavo med njihovo uporabo in večjo smrtnostjo pri starejših ženskah.

Trenutno uporabljate Adobe Flash Player verzije 8.

Za napredno uporabo našega novega predvajalnika priporočamo Adobe Flash Player 9, ki omogoča celozaslonski ogled in najboljšo kvaliteto videa.
Priporočamo najnovejšo različico Adobe Flash Player verzije 9, ki si ga lahko brezplačno naložite tukaj

Video

Znanstveniki so še do nedavnega verjeli, da lahko ljudem, ki jim primanjkuje vitaminov ali mineralov, dodatki le koristijo. No, najnovejša raziskava je pokazala, da lahko preveč vitaminskih dodatkov celo škodi. Številne ženske, ki v 50. in 60. letih jemljejo nadomestke, kot so multivitamini, folna kislina, vitamin B6, magnezij, cink in železo, s tem, tako je pokazala najnovejša raziskava, povečujejo tveganje za smrt, piše BBC.

Vitamini

V raziskavi je sodelovalo 38.000 žensk iz ZDA, ki so prenehale z uporabo vitaminov in mineralov, ki so jih uživale zadnji dve desetletji. Rezultati so pokazali, da je treba nadomestke uživati le, če za to obstajajo medicinski razlogi, saj lahko v nasprotnem primeru nadomestki naredijo več škode kot koristi.

''Glede na obstoječe dokaze smo videli le malo opravičil za uživanje hranljivih nadomestkov med širšo populacijo,'' je povedal Jaakko Mursku, ki je s svojimi kolegi z univerze na Finskem naredil raziskavo. Ta je namreč pokazala, da so tablete železa povezane s povečano nevarnost za smrt za 2,4 odstotka. Pokazalo se je tudi, da čim več železa človek uživa, tem večja je nevarnost. Na drugi strani pa se je pokazalo, da dodatno jemanje kalcija zmanjšuje nevarnost. No, znanstveniki trdijo, da je treba zbrati še več dokazov za to trditev, zato ljudem ne priporočajo, da uživajo kalcij, razen če jim je to predpisal zdravnik.

Prenesi v

Glasuj

Pošlji sporočilo

Tvoja E-pošta:

E-pošta prejemnika:

Kratko sporočilo:
 

Komentarjev: 5
 
Naj raziskujejo kar hocejo, jaz iz lastne izkusnje vem, ce nebi jemala vitaminov, me verjetno nebi vec bilo,
Zato, pa zadnjih 20 let, grem k zdravniko samo na letni pregled, nic zdavil , sploh pa antibiotikov ze 20 let, nisem potrebovala, res je da zelezo in kalcij sta nevarna in samo pod zdravniskim nadzorom jih vzamemo..
Vitamin A, B, C D so zelo vazni in jih samo z hrano ni nikoli zadost.
 
"hrana" v trgovini nima niti pol toliko mineralov in vitaminov kot domače pridelana hrana na vrtu. Brez mineralov ti vitamini ne pomagajo.
 
Če pristaneš na logiko farmacevtov , boš kmalu jemal zdravila zaradi zdravil..... 2 leti leti sem se zdravil na njihov način, sedaj se zdravim na svojega.... Nič stresa, sadje, zelenjava, spanja kolikor organizem potrebuje, malo alkohola, nič tobaka.... Zadnja 4 leta počutje ODLIČNO !
 
Farmacija in zdravstvo sta postala biznis št. 1. S tem se moramo sprijazniti. Preostanene nam samo to, da čim manj hodimo v lekarno vsaj po tista zdravila, ki jih moramo plačati, ker je dejstvo da ne pomagajo popolnoma nič. Ostane nam še boj proti zdravnikom, ki delajo napake, pa vlečejo velikanske plače. Pojdimo raje v naravo iskat stvari, ki nam koristijo.
 
Že dolgo je znano, da pri uživanju vitaminskih dodatkov porušimo ravnovesje med vitamini v telesu, kar je lahko nevarnejše kot pomanjkanje le teh. Sicer pa z normalno prehrano dobimo več kot dovolj vitaminov, vsa ostala "evforija" okrog pomanjkanja vitaminov je le produkt tržnega teroriziranja s strani proizvajalcev !
Podobno je z zdravili..
Več komentarjev