FIT 24UR

Starši pravijo, da ne bodo več zbirali denarja, in tožijo zdravstveno zavarovalnico

Ljubljana, 01. 07. 2014 19.01 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Starši, ki morajo najboljšo zdravstveno pomoč za svoje otroke iskati v tujini, tožijo zdravstveno zavarovalnico, ki ne plačuje stroškov zdravljenja, ko morajo zaradi pomanjkanja kadrov, denarja ali strokovne podkovanosti malčki v tujino.


 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (70)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

minnaema@yahoo.com
06. 07. 2014 15.27
-13
Prosim vas OPROSTITE DIREKTNOSTI a je treba le povedati, da statistično novorojenci so bili n.pr. leta 1960 ali kakšno leto kasneje bolj zdravi kakor danes............ali se vam svita zakaj, ker takrat so matere ali nosečnice VLEKLE CIGARETE LE V MANJŠINI, dandanes pa je zelo težko najti dekle ali žensko, ki NE kadi, za naprej pa se zamislite same mamice, da ste same najbolj odgovorne za vaše otroke ali bodo ti v življenju zdravi ali bodo imeli najprej HIBO na srčku ali kaj podobnega................zato je NEvzdržno krivit druge - za tisto kar nekatere matere NE same samoumevno poskrbijo.......... !
Katja Divjak 1
08. 07. 2014 08.54
+5
Draga minnaema@yahoo.com vidim, da čisto nič ne veš kaj se dogaja po svetu. Leta 1960 so bili otroci bolj zdravi ker so nedonošenčki in vsi otroci pri katerih je prišlo do komplikacij umrli, zraven pa ponavadi tudi njihove mame. Kajenje nima blage veze z poškodbami naših otrok. Zdravstvo pa je napredovalo in vedno več otrok preživi. V mojem primeru je krivda, da je prišlo do tako hudih poškodb pri hčerki Živi, izključno na zdravnikovi strani, ki me kljub opozorilom, da je nekaj hudo hudo narobe cel teden niso poslušali (mala ni brcala 7 dni in hkrati mi je bilo svinsko slabo, ker je zaradi nepravilnega delovanja posteljice hčerka krvavela v moj krvni obtok; izgubila je 70% krvi). Ampak, dokler ne boš sama v vlogi pacienta ne boš vedela, da zdravstva v Sloveniji NI.
4krogci
12. 07. 2014 18.06
-2
Jap se strinjam! takrat so tudi ženske delale na polju in rodile na polju! Danes pa začnejo isti dan ko izvejo da so noseče že težit da tega nesmejo pa unega ne in ko so v tretjem meseco so ponavadi že v
nicor
05. 07. 2014 23.38
+1
joj fakin.... slabo mo postaja
Kr en tm
04. 07. 2014 08.32
-3
žalostno že kolikor je ...hoteli smo kapitalizem in sedaj ga imamo. V Ameriki si zavarovanje večinoma plačujejo delavci sami, če si ga ne ali si ga ne morejo, so pač brez.
an?ka30
03. 07. 2014 10.39
+10
Me zanima,čw si je Zidar vse sam plačal in bil v čakalni vrsti za operacijo za hrbet al kaj ga že tiskrat matralo,ko zabredel......
an?ka30
03. 07. 2014 10.31
+11
Tako je,prav imate,skup boste več naredili,PA ČE RABITE KEJ SE PRIDRUŽIM!!!!!!!
Jeanus1
02. 07. 2014 15.25
+34
ZZZS gleda itak samo na svojo rit, zavarovalnice pa tudi. Skrb za paciente je njihova zadnja stvar.
an?ka30
03. 07. 2014 10.36
+8
Skrbijo komu bojo doniral,da nosijo na avtih njihove nalepke,športnikom itd....VSE JE PRAV SAM VSE DO NEKIH MJR,BOLNIKI IMAJO TUDI PRAVICO,SEJ ZATO SE PLAČUJE!!!!!
drugnben
02. 07. 2014 11.46
+23
tako je prav! jest tud ne grem h zdravniku samoplačniško, ko pa plačujem zzzsju.
sanacaple
02. 07. 2014 11.42
+41
Podpiram tozbo zoper ZZZS ,saj obicajno samo vlecejo denar zase!
an?ka30
03. 07. 2014 10.32
+9
Pa ne samo ZZZS,tudi zavarovalnice,ki se dodatno plačuje!!!!!
vezuv_
02. 07. 2014 07.45
-50
Nekateri komentarji so prav v redu, drugi bedno, kot pač vedno. Če bi punce imele otroke pre 28-im letom, bi tudi bilo manj prizadetih otrok ali drugače povedano otrok s posebnimi potrebami, saj je že dolgo znano, da kasnej eko ženska rodi, večja je možnost za prizadete otroke, sploh če ni genskega izvora. A ko so otroci tu, jim je pač potrebno pomagati! To je lažje reči kot narediti! Javno zdravstvo ti da neke terapije določen čas, potem pa se predvideva, da naj bi starši delali to z otrokom sami.Tožbe v takšnih primerih so dolgotrajne, izguba časa in denarja, za rezultat pas se ve že naprej.
mina1980
02. 07. 2014 08.20
-21
Napisano je sicer res, ampak pozabljaš na dejstvo, da je danes moderno, da je noseča ženska suhica. Ne glede na starost. In ob tem početju, ko stradajo med nosečnostjo, ne zagotovijo zadostno kolicino hranil za normalni razvoj ploda. Kar se potem v življenju pri otrocih kaže v obliki možganskih motenj, zaostanku v fizičnem in mentalnem razvoju. Je veliko študij narejenih na tem področju, a kaj ko so ljudje vedno pametni, ne vejo pa si poiskat verodostojnih informacij. Sem imela srečo biti prisotna pripetljajo, ko je ginekolog celo zagotovil bodoči mamici, da je lahko 10 dni brez hrane in plod baje ne bo odmrl. Mogoče res ne bo - ampak kak bo to vplivalo na njegov razvoj? In ja, je ženska mlajša od mene, genetika čist v redu, pa je z****** otroka. Žalostno. Saj se bo to vse popravlo, samo 2 generaciji moramo skoz dati.
jelyca
02. 07. 2014 11.01
+25
Z nekaterim zgoraj napisanim se strinjam z določenimi izjavami pa ne.Kaj pa,če pri porodu zašuštrajo oz.po porodu?Kdo pa potem odgovarja.Sama imam sina invalida na vozičku pa nisem bila nič kriva....V podrobnosti pa se nem spuščala,ker mislim,da sem vse povedala s tem,ko po porodu zajebejo....
Elena1811
02. 07. 2014 11.49
+24
Pri številni otrokih s posebnimi potrebami, pride do okvar pri samem porodu. Saj se zaradi finančne situacije v našem zdravstvu zelo varčuje pri carskih rezih. Hkrati pa se posledično povečuje uporaba vakuma pri porodu, ki lahko pusti posledice na otroku.
mina1980
02. 07. 2014 12.47
-3
v mojem komentarju so izvzete napake pri porodu. sem mislila da je to ocitno. glede na stevilo podeljenih minusov pa bomo kar se naprej producirali skart robo....pustimo genetske napake in napake zdravnikov. zalostno.
Fighter80
02. 07. 2014 13.52
+21
Ogromno otrok s cerebralno paralizo je takih ravno zaradi napak zdravnikov pri ali po porodu (če pustimo genetske napake)! Sam toliko.... In zakaj je toliko otrok s PP sedaj... ker večina nedonošenčkov danes preživi, tudi tako majhni kot včasih nikoli ne bi, zdravniki jih rešijo, se hvalijo s tem kakšen % uspešnosti imajo, ne povejo pa koliko teh otrok je potem doživljenjsko okvarjenih.
Elena1811
02. 07. 2014 14.00
+11
mina1980, če smo pri nepravilnem pridobivanju teže v času nosečnosti, v Sloveniji zelo veliko žensk pridobi preveč kg, 20 kg+, medtem, ko je tistih nosečnic, ki pridobijo (pre) malo kg zelo malo. Zato pa ima danes že vsaka druga nosečniško sladkorno, visok pritisk ipd. Zato se danes rojevajo vedno večji in težji otroci, ki bodo kasneje, zaradi tega imeli kup zdravstvenih težav.
Fighter80
02. 07. 2014 14.02
+8
Bravo Elena, se podpišem. Veliko večje ogrožanje otroka je od predebelih nosečnic, ne pa od presuhih!
mina1980
02. 07. 2014 15.51
-1
Draga elena in fighter. Sama pridobila v nosecnosti 20 kg, dobrih 14 odslo s porodom, 6 kg je dejanska teza s katero sem bila debela nosecnica. Otrok zdrav, ocenjen z 3x10, od prvega dneva prednjaci v razvoju pred sovrstniki. Nuhalna svetlina izjemno dobri rezultati, sladkorne nobene. Na testiranu 2 nosecki diagnostificirani s sladkorno, mlajsi, slokici. Mojih 20 kg se nikjer ni vidlo, ker sem otroka nosila zelo odzadi. Vse, ki so pridobile manj teze od mene, so po obsegu bile obilnejse. Rodila z izgledom 7 mescev nosece zenske. Znanka pridobila vsega 9 kg, zadnji mesec zgubla kilogram, 14 dni pred porodom vsak dan hodla na opazovanja, otrok ocenjen slabse, zaostanek v rasti, hude vedenjske tezave, shodil in spregovoril besedico pri 2 letih.
Elena1811
02. 07. 2014 19.49
+6
Mina dvomim, da otrok tvoje sosede tezave v razvojne tezave, ker je njegova mama pridobila v nosecnosti premalo kilogramov. 9kg je cisto ok, pa tudi zelo veliko nosecnic shujsa zadnji mesec, ker se telo pripravlja na pohod, in ker otrokovo telo ze razvito in pridobiva se samo na tezi.Priporoca se, da naj zenska v nosecnosti pridobila od 10 do 14kg, vendar to velja za tiste, ki so imele pred zanositvijo normalno tezo, tiste s preveliko se naj bi zredile manj. V Sloveniji se skoraj polovica zensk (47%) v casu nosecnosti zredi prevec in ta procent vedno bolj narasca, medtem ko se jih le petina zredi premalo . Posledice prevelike teze matere, se pri otroku pokazejo vecinoma kasneje: slakorna bolezen tip1, srcno-zilne bolezni, debelost. Konec koncev zakaj mislis, da ti danes ginekologi toliko tezijo, ce pridobivas prevec kg? Zakaj ti celo nosecnost vsakih nekaj tednov merijo kg, sladkor in pritisk? Nasim mamam, babicam niso, ker je bilo pretezkih nosecnost zelo malo in tudi otrok je bilo manj bolnih zaradi tega.
dejgateprat3
02. 07. 2014 07.19
+7
...fakin.....hehhehhheeeee
slayer2
02. 07. 2014 06.43
+8
Edino pravilno!!!!
Seronje
02. 07. 2014 05.47
+26
Plačujemo za zdravstvo in za ceste...kaj od tega je vsaj malo zadovoljivo?
Jeanus1
03. 07. 2014 13.17
+1
Odgovor je preprost, bore malo ali skoraj nič!
OK8AIC-Z
02. 07. 2014 00.21
+36
Do zdravstbene zavarovalnice imamo samo dolžnosti in obveznosti, ko pa kaj potrebujemo moramo plačati sami oziroma, doma brez zdravil čakat a se bo samo od sebe izboljšalo bolezensko stanje. V zadnjih dveh letih sem bil kar skoraj pet ur na operacijski mizi, prej pa 35 let niso imeli nobenih stroškov z menoj. Glede na to da nisem več najmlajši, mi je vodja oddelka dal vedet, kaj pa še hočem, ko sem povprašal, za malo estetsko korekcijo zadeve katera je bila potrebna radi njihove nenatančnosti. V glavnem katastrofa !!
higgsov bozon
01. 07. 2014 23.42
+65
zavarovalnice nimajo denarja ...!?? aja !? a je šou kdo pogledat kako so poslovalnice zgrajene !? vse v marmorju,vse v steklu , nerjaveče jeklo, vsaka kabina ima klimo, mize iz marmorja -celo ogrevana ,da jim ni mraz v roke ko lih držijo na mizo ...ja to je to...revščina v zavarovalnicah !!
higgsov bozon
01. 07. 2014 23.40
+15
zavarovalnice nimajo denarja ...!?? aja !? a je šou kdo pogledat kako so poslovalnice zgrajene !? vse v marmorju,vse v steklu , nerjaveče jeklo, vsaka kabina ima klimo, mize iz marmorja -celo ogrevana z grelci nalimanimi pod mizo ,da jim ni mraz v roke ko jih držijo na mizo ...ja to je to...revščina v zavarovalnicah !!
poscane
01. 07. 2014 23.35
+37
Čas je da se v naši državi stvari postavijo nazaj na noge, ko grem v trgovino si jest zberem kaj bom kupu oziroma plaču. Zdravstveno zavarovanje plačujemo mi davkoplačevalci - torej mi smo kupci, zavarovalnica pa je trgovina, ki mora biti prijazna in ustrežljiva, če ni greš pa v drugo trgovino. Problem je v tem, ker ne moreš it v drugo trgovino in oni to spridoma izkoriščajo. Sistem je narejen tako, da moramo vsi vseskozi plačevati zdravstveno zavarovanje, torej če jest to vseskozi plačujem, pričakujem, da ko pa enkrat nekaj rabim lahko izkoristim najdražjo varianto. Ni mi pa jasno, zakaj če vsi to plačujemo zmanjka denarja, nekateri redko kdaj vidijo zdravnik v svojem življenju, drugi spet večkrat ali zelo pogosto, ne pa vse prebivalstvo Slovenije, kar precej denarja mora vsako leto ostati, tudi v primeru, da dokaj redno potrebuje zdravnika polovica Slovenije. Čas je da kupec oziroma plačnik postane spoštovan, delal sem v trgovini in nadrejeni so nas učili, da ima kupec vedno prav.
xmp125
01. 07. 2014 22.51
-34
Vsi se znajo razburjati nad zavarovalnico, ce otrok ne posilja na draga zdravljenja v tujino, nihce pa ne pomisli, koliko ljudi sploh ne placuje ali pa placuje zelo malo. Poznam druzino, moz dela, zena "je doma" (nikoli se imela sluzbe), trije otroci, in dva penzionirana starsa. Kdo placuje prispevke v ZZZS od place? Prakticno samo on, brezposelni prispevajo nek drobiz, penzionisti pa samo 1/2 tistega, kar bi prispevali ce bi imeli isto placo, kot imajo penzijo. A res mislite, da potem njegov prispevek pokrije zeno in se tri otroke? Kaj pa ce bi otrok rabil kaksen drag poseg? Krasno socialna drzava na racun drugih, a ne?
higgsov bozon
01. 07. 2014 23.37
+14
kaj bi šou delat za 300...400... eur 6 dni v tednu ?
xmp125
01. 07. 2014 23.42
-10
Seved dokler tej zenski placujemo zdravstvo njenih otrok ostali (npr. par z dvema placama in enim otrokom), lahko tako razmislja. Ce bi pa drzava za te otroke pobrala vsaj ene 40 EUR zavarovalnine na mesec, bi pa bila druga pesem. Pa morda bi se ustavila prej, kot sele pri tretjem. (povprecno vsak zaposlen slovenec prispeva za ZZZS 90 EUR na mesec).
sosa2
02. 07. 2014 07.50
+20
tebi res nekaj fali, itak nas skubijo zavarovalnice, pol pa se naj za otroka 40 eur mesečno pobira. kaj si bolan? Pa samo tolko...če prispevam vsak mesec 90 eur, in ne potrebujem zdravniške pomoči 30 let, zakaj sem takrat ko jo potrebujem finančno omejena? Saj sem pridnoplačevala vseh 30 let? Logika?
xmp125
02. 07. 2014 11.41
-7
Sosa2, a je tako tezko razumeti, kaj se dogaja? Placujes 90 EUR vsak mesec, iz tega pa se ne financira samo tvoje zdravljenje, ampak zdravljenje tudi mnozice ljudi, ki ne placajo nic. Jaz in zena oba delava in od obeh plac gre (prispevek delodajalca in delojemalca) v ZZZS precej vec kot 90 EUR (na racunovodja_com lahko vsak preveri, koliko!). Imava enega otroka. In kam mislis gre najin denar? Ja za taksne, ki delajo otroke po tekocem traku, delat za 500 EUR na mesec se jim pa "ne splaca" (razumem da je precej taksnih, ki dela ne morejo dobiti, je pa precej tudi taksnih, ki se jim "ne splaca"). Bi se pa hitro splacalo, ce bi morali za otroka placati zdravstveno zavarovanje, a ne?
nonna
03. 07. 2014 20.03
+5
xmp125 Pri nas pa vsi plačujemo (k sreči imamo vsi službo) za zdravstvo in to več kot 90EUR vsak mesec + dodatno zdravstveno zavarovanje. Pri zdravniku pa ni bil nihče že cel kup let, skupno 4 ljudje niso bili pri zdravniku 70 let. K zobozdravnikom hodimo v lastni režiji, saj bi preko socialnega čakali po 3 leta, da pridemo na vrsto, zato plačujemo 100%. Za koliko takih otrok lahko zdravstvo porabi naš denar. In sploh nismo edini.
Yuriy
01. 07. 2014 22.28
+41
To, kar se pa gredo ti na ZZZS je pa sramote vredno!
Entropy
01. 07. 2014 21.59
+83
Živimo v državi,kjer moramo zbirati zamaške in donacije za uboge otroke,ki rabijo operacije in proteze..to je največji dokaz,da nikomur od tistih na položaju ni mar za otroke pa naj si bo to direktor ali politik,vsi ti ljudje imajo diagnozo-Sociopata(Ne poznajo prav nobenega obžalovanja, nobenega sramu, nobene krivde. Prav tako ne občutijo nobene ljubezni. Kar pa je najbolj nevarno – lahko so prav hinavsko prepričljivi)
sosa2
02. 07. 2014 07.51
+20
bi pa bilo zanimivo spremljat zdravljenje katerega od njihovih otrok, če bi ga potreboval..
zaboljsiju3
02. 07. 2014 08.53
+13
upam, da boste o hinavski prepričljivosti razmišljali tudi na volitvah,.....vsi so isti....gre se samo zato kdo zna lepše prepričati
mertseger
01. 07. 2014 21.33
+60
Podpiram, zavarovalnice delajo dobiček ljudje naj pa umirajo ker čakajo na zdravljenje.