FIT 24UR

Petletnici še nikoli jedli antibiotikov

Ljubljana, 05. 04. 2010 12.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Ko sta bili dvojčici stari pet mesecev, sta se začeli zbujati. Stanje se je ob odhodu v vrtec samo še poslabšalo. Bili sta stalno prehlajeni, ponoči sta se zbujali, ker sta zaradi zamašenega noska težko dihali, kašljali in bruhali.

Odkar je mama dvojčici pred štirimi leti odpeljala na zdravljenje k homeopatu, nista bili več pri zdravniku in nikoli še nista jedli antibiotikov. (fotografija je simbolična)
Odkar je mama dvojčici pred štirimi leti odpeljala na zdravljenje k homeopatu, nista bili več pri zdravniku in nikoli še nista jedli antibiotikov. (fotografija je simbolična) FOTO: iStockphoto

Mama pripoveduje, da z možem ponoči nista niti dremala, kaj šele da bi spala. Bila je tako utrujena, da včasih ni vedela niti, kako se je zjutraj pripeljala v službo. Kronična neprespanost, ves čas bolni punčki in utrujenost sta ji nekega pomladnega dne skoraj vzeli življenje. Ko se je vračala iz službe, je namreč zaspala za volanom in zletela s ceste. Na srečo jo je odnesla le z manjšimi praskami in zbito pločevino. Takrat se je odločila, da temu naredi konec.

Pomoč je poiskala pri homeopatu Živanu Krevlu. "Dvojčici sta meni in možu v prvem letu življenja resnično vse obrnili na glavo. Že samo življenje z dvema novorojenčkoma je naporno, a na to se nekako pripravljaš že med nosečnostjo. Najhuje pri nas pa je bilo od njunega petega meseca starosti naprej, ko sta se deklici začeli ponoči zbujati. Najprej sem za to krivila izraščanje zob, ko so zobje izrasli, sem spet krivila nekaj drugega, naše bedenje pa se je še kar nadaljevalo. Ob enem letu in pol sta šli dvojčici v vrtec, jaz pa v službo, takrat se je vse še bolj poslabšalo. Bili sta stalno prehlajeni, ponoči sta se zbujali, ker sta zaradi zamašenega noska težko dihali, kašljali in bruhali."

Na homeopata je mamo napotila njena osebna zdravnica. V ordinacijo je prišla z obema punčkama. "Povedala sem mu našo zgodbo in prav vseeno mi je bilo, kaj jima bo dal, le da bi vsaj eno noč lahko spala, tako obupana sem bila. Po treh tednih, ko sta mali dve jedli homeopatske kroglice, sta zelo hudo zboleli. A to je bila reakcija na zdravila, kot me je opozoril dr. Krevel. 14 dni pozneje pa se je zgodil čudež. Prespali smo prvo noč, pa drugo in tretjo … in spimo še danes!"

Dvojčici že štiri leta nista bili pri zdravniku in nikoli še nista jedli antibiotikov, od takrat sta zdravi. "Zame je dr. Krevel junak in pol, kako hudo je, če si kronično neprespan, pa vedo le starši, ki so se s podobnimi težavami srečali." Od takrat naprej nihče v njihovi družini ne uporablja klasičnih zdravil. Če je hudo, obiščejo dr. Krevla, ki je kot Pehta iz filma Kekec, za vsako bolezen in težavo namreč najde pravo homeopatsko zdravilo.


Več o zdravljenju s pomočjo homeopatije si preberite v članku Prepričan, da ga napadajo vojaki, v katerem smo predstavili Popovega zdravnika Živana Krevla. 

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (23)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Geronemo
06. 04. 2010 07.54
Vse bolezni so izvora motnje v psihi in duhu ki se skozi čas manifestirajo v fizičnem telesu kot neka oblika bolezni. Na žalost se to pri 99% ljudeh dogaja podzavestno in zato ne znajo ukrepat in se še dodatno bašejo z sodobnimi strupi ki namesto da bi v resnici zdravili vzrok nastanka bolezni, samo lajšajo simptome (sodobna medicina).
Ramzess
06. 04. 2010 01.35
Naglica ni dobra, popravek. "Sicer pa sem jaz osebno prepričana da je velika večina bolezni psihičnega izvora." Tako ali drugače so. Bolezni je treba zdraviti po vzroku, ne po simptomu, zato denimo določena klinična zdraveljenja ne učinkujejo, kot denimo kemoterapija in obsevanje ne učinkujejo na raka, če pa je to presnovna bolezen, tudi diabetesi se ne zdravijo z inzulinom, ker je to tudi presnovna bolezen, in podobnih neumnosti bi še našli mnogo. Denar in zaslužkarstvo dela svoje. Zakaj toliko denarja vstran metati, da ne govorimo o uničenih družinah, če naravi pozdravi, reci piši, vse, zastonj, in ja farmacija to dobro ve in kako, a to znanje skriva, ga onemogoča, itd., ve se zakaj. Ljudje imajo lek za marsikaj na lastnem vrtu pa se tega ne zavedajo.
Ramzess
06. 04. 2010 01.31
"Ko sta bili dvojčici stari pet mesecev, sta se začeli zbujati. Stanje se je ob odhodu v vrtec samo še poslabšalo." Začetek članka, ki mu ni para, vsaj ne da bi se ga jaz kakšnega spomnil. Ler kaj ste hoteli povedatio s te, čeprav kasneje članek sicer to pojasni, ampak človek dobi vtis, da sta prvih pet mesecev samo spali, nato pa se začeli zbujati, kar je staršem predstavljajo precejšno težavo. "Bili sta stalno prehlajeni, ponoči sta se zbujali, ker sta zaradi zamašenega noska težko dihali, kašljali in bruhali." Čeprav nič kaj posčeno nadaljevanje zgornjega, je tudi samostojno smešno. Ni nenavadno, da tudi odrasli v takem stanju, zaprt nos, kašelj in bruhanje, ne morejo spati, nevem zakaj bi to pričakovali od otrok. Skratka, logika in še kaj, povsem na dnu. Tudi preostenek je napisan, čudno, brez glave in repa, kot da je, da otroka še nikoli, do sedaj, nista, ne jedla, to ni parvi izraza, jemala antibiotikov, za druge vrste zdravil nevemo, nekaj nenavadnega. Meni ni, saj po eni strani kaže na osveščenost staršev, vsaj na tem področju, če je že na drugih precej lukenj. Isys_sm="iz lastnih izkušenj - homeopatija deluje. Zakaj bi človek goltal antibiotike in drugo svinjarijo ko narava pozdravi vse? IN če bo kdo rekel - saj to je samo placebo efekt - pa kaj zato? Raje to kot pa da mi odpovejo jetra, ledvice, srce, želodec zaradi zdravil." Se strinjam, zakasnelo delovanje naravnih zdravil je samoposebi umevno, taka je pač njihova narava. Človek je re čudno bitje, še kar prekratkega uma, in bi rad vse takoj oz. hitro. "Sicer pa sem jaz osebno prepričana da je velika večina bolezni psihičnega izvora." Tako ali drugače so. Bolezni je treba zdraviti po vzroku, ne po simptomu, zato denimo določena klinična zdraveljenja ne učinkujejo, kot denimo kemoterapija in obsevanje na raka, če pa je to presnovna bolezen, tudi diabetesi se zdravijo z inzulinom, ker je to tudi presnovna bolezen, in podobnih neumnosti bi še našli mnogo. Denar in zaslužkastvo dela svoje. Zakaj toliko denarja vstran metati, da ne govorimo o uničenih družinah, če naravi pozdravi, reci piši, vse, zastonj, in ja farmacija to dobro ve in kako, a to znanje skriva, ga onemogoča, itd., ve se zakaj. Ljudje imajo lek za marsikaj na lastnem vrtu pa se tega ne zavedajo. Veste kaj pomeni izraz 'začaran krog jemanja zdravil'? Pri čovek do točke, ko se vpraša, kje je konec tega.
naivna
05. 04. 2010 23.56
Jaz verjamem, ker pred 18. leti sem sama zacela z alternativno medicino in dieto od tistega casa se nobenga antibiotika ali kaksnega drugega zdravila. Prej pa vsak mesec jemala antibiotike in vse kar si je kdo izmislil, da bi pomagalo.
Baphomet.
05. 04. 2010 20.28
Ko sta bili dvojčici stari pet mesecev, sta se začeli zbujati. zbujati sta se zaceli??? kaksen stavek je to??? in kaj pomeni?
Authority
05. 04. 2010 18.50
... več kot 20 let, pa še niti enega antibiotika... jst
mavra
05. 04. 2010 18.23
... no še preden te pa pošljejo pod nož, te pa najprej še pet let pocajo po dolgem in počez, da pol itak za drugam sploh nisi kot za na .... žalostno
mavra
05. 04. 2010 18.20
v tujini - Nemčija itd. npr. je alternativna medicina zelo povezana z splošno medicino. Tam te splošni zdravnik najprej pošlje k alternativnemu (no tako jih pri nas imenujejo) in če ni izboljšanja te pošlje pod nož. Pri nas pa te pošljejo kar takoj pod nož, pa če ti je kaj ali ne - zato pa so tako dolge čakalne vrste.
isys_sm
05. 04. 2010 18.20
iz lastnih izkušenj - homeopatija deluje. Zakaj bi človek goltal antibiotike in drugo svinjarijo ko narava pozdravi vse? IN če bo kdo rekel - saj to je samo placebo efekt - pa kaj zato? Raje to kot pa da mi odpovejo jetra, ledvice, srce, želodec zaradi zdravil. Sicer pa sem jaz osebno prepričana da je velika večina bolezni psihičnega izvora.
slovencl92
05. 04. 2010 18.08
in živeli so srečno do konca svojih dni ^^
genius76
05. 04. 2010 18.00
10 letnica še nikoli jedla antibiotikov - moja hči
Blaž Balaži?
05. 04. 2010 17.54
simbolična slika in modri link. jao kam gre ta stran!
draghci
05. 04. 2010 17.37
York, se strinjam, da je članek malo debilen. Ej, pa sej punci sta skoz bolni, samo namesto k uradni medicini obiskujeta homeopata. Jaz imam tri otroke, pa niso hodili k homeopatu in tudi običnemu zdravniku ne, enostavno niso bile bolane. Pa mi smo večji frajerji kot tile.
Smrekar1
05. 04. 2010 17.16
Kdor pravi, da homeopatija pomaga še kako drugače kot placebo naj mi pove kako torej, da morska voda ne ozdravi približno vsega. Skoraj vse je notri, torej bi morala zdraviti skoraj vse, kajne? Če je problem koncentracija, da je prevelika (kar naj bi bilo pri homeopatiji ključno), ni panike, vzamem razredčeno 1:100 000 000 ali kaj podobnega. Če 1x na leto spijem nanoliter morske vode v decilitru destilirane vode bi moral biti povsem zdrav ane?
heartbreaker
05. 04. 2010 16.54
In kje se da tega dr. dobit? Kak naslov bi bil fajn.
York
05. 04. 2010 16.48
Ob članku sem se kar zamislila. Deklici sta stari pet let in še nikoli nista jedli antibiotikov!!.Halo, kakor, da so antibiotiki sadje in jih je nujno potrebno uživati. Dobro, da sem sploh lahko preživela in moji otroci tudi, ker antibiotikov nismo ne jaz, ne onadva zobali kakor grozdje. Še najmanj v otroštvu.
Cannavara
05. 04. 2010 16.29
kot da sta edini ki sta prvih pet let preživeli brez antibiotikov........poznam kar nekaj takih otrok
sweetcandy
05. 04. 2010 16.26
haha ... jz sm stara 27 pa nism nikol jedla antibiotikov, le enkrat sm jih uporablala kot mazilo za vnete oči... je pa res da ko sm bla jz mlada nism zrasla v vatki, tko kt pa večina današnjih otrok
Morbidje
05. 04. 2010 16.23
Homeopatije na sebi še nisem sprobal, a, npr, nekoč sem slišal za nekoga, ki mu like 20 zdravil ni pomagalo prav nič, stvar se je vlekla leta in leta, homeopat pa je nato rešil stvar v pičlem tednu, dveh...uradna medicina je temu kakopak rekla placebo/zakasnel efekt zdravil........ Pri nas je to področje sicer zelo neurejeno in posledično za zdravje lahko tudi zelo nevarno - dosti je nekih "plemenskih vračev" vmes - ampak, poglejte malce čez mejo, kako in kaj, boste verjetno presenečeni.
Vane Dolenc
05. 04. 2010 16.02