Kar 40 odstotkov primerov raka bi lahko preprečili
Tretjino vseh diagnosticiranih primerov raka v Veliki Britaniji znanstveniki pripisujejo kajenju, alkoholu, nezdravi prehrani in debelosti. Raziskava je še pokazala, da bi lahko preprečili kar 45 odstotkov primerov raka pri moških in 40 odstotkov pri ženskah.
Trenutno uporabljate Adobe Flash Player verzije 8.
Za napredno uporabo našega novega predvajalnika priporočamo Adobe Flash Player 9, ki omogoča celozaslonski ogled in najboljšo kvaliteto videa.Priporočamo najnovejšo različico Adobe Flash Player verzije 9, ki si ga lahko brezplačno naložite tukaj
Video
(Foto: Reuters)
Več kot 100.000 primerov raka, kar je tretjina vseh primerov bolezni v Veliki Britaniji, lahko povežemo s kajenjem, pitjem alkohola, nezdravo prehrano in debelostjo. Še vedno eden glavnih vzrokov za raka ostaja kajenje; kar 23 odstotkov bolezni pri moških in 15,6 odstotka pri ženskah lahko pripišemo temu dejavniku, je pokazala zadnja raziskava povezav med boleznijo in življenjskim stilom na Otoku.
V britanskem centru za raziskave raka v lanskem letu so tako našteli okoli 314.000 primerov raka, vzrok za več kot 60.000 primerov pa je bilo kajenje.
(Foto: Reuters)
Ugotovili so še, da lahko to zahrbtno bolezen pripišemo tudi slabi prehrani, ki ne vsebuje dovolj sadja in zelenjave. Povezavo so znanstveniki našli pri 6,1 odstotka moških z rakom. Pri 6,9 odstotka žensk pa so ugotovili, da je bolezen povezana s prekomerno težo. Mnogi menijo, da je bolezen povezana z usodo ali pa da je že v genih, a raziskava kaže, da bi lahko z zdravim življenjskim stilom preprečili kar 40 odstotkov bolezni, je poudaril profesor Max Parkin z londonske univerze.
Sara Hiom z britanskega centra za raziskave raka poudarja, da bi se morali zavedati, da lahko pozitivna sprememba življenjskega sloga v veliki meri zmanjša tveganje za to bolezen.
Povezani članki
Glasuj
Samo kaj, ko si prisiljen to hitro hrano jesti med pavzo, ker za kuhano hrano ni časa, da bi čakal 40 minut in hitra hrana je še bolj poceni.

















