FIT 24UR

Izkoreninili tudi virus otroške paralize tipa 3?

Atlanta, 15. 11. 2014 15.44 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Virusa otroške paralize tipa 3 niso zasledili že več kot dve leti. Strokovnjaki so tako prepričani, da je svet vse bliže dokončnemu izkoreninjenju otroške paralize. Virus tipa 2 so dokončno premagali že leta 1999.

Otrok
Otrok FOTO: Reuters

V globalnem boju za izkoreninjenje otroške paralize je prišlo do pomembnega dosežka, je razglasil ameriški Center za nadzor nad boleznimi in preventivo (CDC). Zaradi obsežnih programov cepljenja naj bi namreč izkoreninili enega od treh znanih tipov virusa otroške paralize.

Virusa otroške paralize tipa 3 niso zasledili že več kot dve leti. Strokovnjaki so tako prepričani, da je svet vse bliže dokončnemu izkoreninjenju otroške paralize. Virus tipa 2 so dokončno premagali že leta 1999.

"Morebiti smo izkoreninili drugega od treh, kar je velik mejnik," je povedal Stephen Cochi, svetovalec v centru za globalno zdravje pri CDC. A preden lahko virus tipa 3 dokončno razglasijo za izkoreninjenega, je potreben formalni proces, poroča britanski BBC.

Najbolj nevaren je tip 1

Kljub temu napredku po ocenah strokovnjakov razmere ostajajo zaskrbljujoče v Pakistanu. Virus otroške paralize tipa 1, ki je najbolj nevaren, ostaja endemičen v Pakistanu, Nigeriji in Afganistanu. V Pakistanu so talibani v nekaterih plemenskih predelih za dve leti zaustavili programe cepljenja. Zaradi ofenzive pakistanske vojske je poleti iz teh predelov pobegnilo veliko število prebivalcev.

Po besedah Cochija so sedaj otroci s teh področij veliko bolj dostopni in jih je možno cepiti. A slaba stran tega je, da se je virus razširil po celotni državi in se primeri otroške paralize pojavljajo od Karačija do province Pandžab. Lani so v Pakistanu zabeležili 59 primerov otroške paralize, letos pa že 236. Kar 85 odstotkov vseh letošnjih primerov so zabeležili v Pakistanu. V Nigeriji bodo mogoče tudi tip 1 izkoreninili še do konca leta.

Medtem ko je otroška paraliza endemična v le treh državah, predstavlja veliko nevarnost za otroke tudi povsod drugod, predvsem v državah, kjer rutinsko cepljenje ni prioriteta, kot na primer v Južnem Sudanu, Srednjeafriški republiki in Ukrajini. Izbruhi otroške paralize v Siriji, Iraku, Kamerunu, Ekvatorialni Gvineji in Somaliji pa izvirajo iz Pakistana in Nigerije.

Kaj je otroška paraliza?

Otroška paraliza je nalezljiva virusna bolezen, ki prizadene živčni sistem in povzroča ohromitve. Okužba s poliovirusi se prenaša fekalno-oralno. Virus vstopi v telo skozi usta in se razmnožuje v žrelu in prebavilih. Nato vstopi v krvni obtok in lahko prodre v nekatere živčne celice, ki jih poškoduje ali uniči, so zapisali na spletnih straneh Inštituta za varovanje zdravja.

Več kot 90 odstotkov okužb s poliovirusom poteka brez simptomov. Če se bolezen razvije, se v začetnem obdobju kaže kot gripi podobno stanje s povišano telesno temperaturo, glavobolom, bolečim žrelom, bolečinami v trebuhu in mehkim blatom.

Paralitična otroška paraliza se prične z blagimi simptomi in povišano temperaturo. Tem znakom v prvem tednu bolezni sledijo hude bolečine v mišicah in ohromelost (paraliza) okončin, ki je lahko eno- ali obojestranska. Ohromijo lahko tudi dihalne mišice, posledično je potrebno umetno predihavanje bolnika. Če ob ohromelosti dihalnih mišic ne moremo zagotoviti umetnega predihavanja, se bolezen lahko konča s smrtjo.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (69)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

buksli
17. 11. 2014 09.33
+4
če vam je vseeno kaj dobi vaš mali v telo, vi kar cepte otroke. in ni sporno samo cepljenje in njihov namen, ampak koktaili vseh dodatnih, škodljivih, sestavin cepiv. me zanima koliko izmed vas si je prebralo navodila od cepiv in vse stranske učinke? zadnjič sem dipl babico vprašal če ve kaj je v koktailu K vitamina, ki ga tako vehementno vbrizgajo vsakemu novorojenčku... sanjal se ji ni. kaj mislite koliko dohtarjev si jih prebere? vprašite pediatra če ve vse sestavine cepiv in stranske učinke. vedo kar jih naučijo na faxu in to je glavnih 5 substanc. naučijo jih pa tudi farmacevti na raznih kongresih ob bogatih darilih. preberite mal novice v tujini, vedno več je tožb iz strani mest, držav itd proti podkupovanju farmacije zdravnikov. vam ne dvigne alarma, da se zdravniki nenehno pritožujejo glede svojih plač, hkrati pa hvalijo takšna in drugačna zdravila? le kdo ubije kuro ki mu nese zlata jajca. V zahodnem svetu cepljenje ni obvezno, imamo ga samo v ex-komunističnih državah, kjer so dokazano farmacevti zmetale največ denarja za promocijo med zdravniki. skratka - cepte svoje otroke, bo vsaj moj mali brezskrben.
Cmrlj3
17. 11. 2014 10.28
-3
brezskrben ja. dokler ne bo zbolel za kakšno zelo lahko preprečljivo boleznijo. kaj pa potem? cukrana voda pa polagalci rok?
Chinpira
17. 11. 2014 10.40
-1
Itak, lahko je biti pameten v precepljenih državah in ne cepiti svojih otrok, pa potem pametovati, poglej jih saj so zdravi.. Ja seveda so, zaradi precepljenosti, pa nič drugega. Ko bo cepljenost padla, se bodo tudi vse te bolezni spet pojavile.. Ni vse črno belo, ni vsaka teorija zarote resnica dragi moji, je pa prav da smo zahtevni, informirani in vse, samo ne brez veze vsakič tuliti eno in isto. Ni vsako letalo in vsaka črta v zraku zastrupljevanje in vsako slabo vreme Haarp, to pa ne pomeni, da tega nikjer ni, ampak prosim, bodite realni malo, ker zaradi takšnih dežurnih paranoikov, se meče slaba luč na vse!
buksli
17. 11. 2014 11.56
+3
čmrlj3 in chinipira - zakaj imamo od zahodnih držav samo mi balkanci in nekaj vzhodne evrope obvezno cepljenje? verjetn ker so naši junaki v zdravstvu kupil na zalogo za 3 leta cepiv pa jo je treba porabit. pa verjetn zaradi tega ker v komisiji za cepiva sedi kar nekaj predstavnikov farmacije. kot rečeno, ne prepričujem več nobenga. cepte ovce
Cmrlj3
17. 11. 2014 12.31
-2
zato, ker drugje po svetu ni toliko bedakov, kot pri nas. sicer pa.. glede na to, da je cepljenje tako nepotrebno itd.. zakaj je po svetu s porastom antivaxerjev zaznati tudi vedno več smrti otrok za posledicami bolezni, ki jih prej zaradi cepljenja ni bilo? oslovski kašelj naprimer.
buksli
17. 11. 2014 13.32
+2
lej, če smo slovenci pa res taki buksli, potem pa je treba uvest še npr zakonsko tuširanje. ker v trgovinah in drugih zaprtih javnih mestih je zrak nevzosen. al pa uzakont obvezno informiranje na temo cepljenja in sorodnih stvari, ker ja...če ljudje ne znajo sami gradivo vzet v roke in preverit dejstva, potem jim je treba dat gradivo v roke. če si od vseh potencialnih bolezni s smrtnim izzidom najdel glih oslovskega. vpraši kako mamo ki ima otroka v vrtcu... ob raznih pandemijah zbolijo tako cepljeni kot necepljeni.
buksli
17. 11. 2014 13.40
+1
pa da ne bo pomote. nisem vegi fanatik in ne postavljam
buksli
17. 11. 2014 14.02
+1
orgonskih topov. sem pa imel priliko tekom službovanja spoznati zaledje kako delujejo farmcevti in njihov prodajni sistem. pa srečno vsem.
Cmrlj3
17. 11. 2014 14.36
+0
da ne bo pomote, se absolutno strinjam s tem, da farmacevtskega lobiranja nebi smelo biti, in da bi morali zdravniki predpisovati zdravila po svoji vesti. ampak to ne spremeni dejstva, da je cepljenje potrebno. nadalje, kar se tiče obveznega cepljenja.. sem šel pogledat podatke in v razvitih državah, kjer cepljenje ni obvezno, je raven precepljenosti ljudi komaj rahlo nižja kot pri nas - ergo, očitno so ljudje sami dovolj razgledani. nadalje. v ZDA naprimer, ki jih ljudje tako radi navajate.. cepljenje ni obvezno. ampak a veste, da se mora cepiti vsak otrok, ki želi obiskovati šolo? :) lej.. selektivno prikrivanje in razkrivanje dejstev je manipulacija. in vi, antivaxerji, ste navadni manipulatorji, ki se skrivate za selektivnim spominom.
buksli
17. 11. 2014 15.27
+1
imaš otroka? če ja, vesel zate, cepi ga. če mu pa hočeš dobro, si pa pred tem preberi navodila cepiv in preberi kaj kar ni pogojeno z mainstream manipulacijo.
Cmrlj3
17. 11. 2014 16.36
-3
saj si preberem marsikaj, nič bat. dejanske double blind študije naprimer, ne pa internetno natolcevanje posameznikov, ki o stvari nimajo pojma.
buksli
17. 11. 2014 17.57
+1
te double blind študije verjetno sponzorira farmacija?:) mogoče neki o razjasnitvi lansiranja novih cepiv. to verjetno veš, da teh cepiv pred uporabo ne smejo stestirat na testnih subjektih? razlog - po pravilima, v kolikor obstaja verjetnost da neka stvar deluje oz zdravi, potem ni etično, da pri testih, kjer 50% subjektov cepijo z zdravilom in 50% s placebo, te s placebo postavjio v slabši položaj. Cepivo je zato pripravljeno glede na bestpractice preteklih sorodnih cepiv, ga lansirajo v javnost in potem kontrolirajo učinkovitost z lovljenjem "povratnih infomacij" iz trga. ergo - moji/tvoji/naši otroci so testni subjekti. še zmer šur da medicina ve o čem govori ko prodaja učinkovitost?
Ranunculus
17. 11. 2014 02.10
+2
Zanimivo je, da se prasicev ne sme cepiti proti prasicji kugi... a ceplenje spremeni meso, ali kaj?
Zrkizz
16. 11. 2014 21.47
+2
Na 24 ur izbrisejo komentar ki kaze na njihovo lastno novico......
Krta?a 21
16. 11. 2014 22.12
+3
....zdaj imajo novo direktivo pranja mozgan.
sanitus
16. 11. 2014 14.19
+4
Pa tisti komentar o tem, da imajo inuiti in afričani enako življenjsko dobo kot mi, je totalno nakladanje. Bil sem dol več mesecev. Verjemi mi, starčki so redki. Pa ne verjeti meni, poglej vsak atlas sveta.
sanitus
16. 11. 2014 14.16
+3
Pozdravljeni! Črne koze (variola vera) so tudi (skoraj) izkoreninili. Hranijo jih v 2 laboratorijih v ZDA in 1 v Rusiji, ker so pač XXXXXXX. Torej, nemogoče je zboleti za črnimi kozami. Prokleta neučinkovita cepiva!
Entropy
16. 11. 2014 12.34
-2
V vseh cepivih se nahaja 80 ali več sestavin,za katera niti vaš doktor ne ve,ker so poslovna skrivnost.Včeraj je bil članek v .naturalnews. ki je omenjal,da se v cepivih za gripo nahaja 25 mikrogramov živega srebra.To je 100 krat več,kot riba(tuna...)ki vsebuje živo srebro!
Cmrlj3
16. 11. 2014 18.26
+6
no, sem šel pogledat in lahko rečem samo tole. ne zavajaj! v gramu tune je povprečno 0.35 mikgograma živega srebra. to je 35 mikrogramov na 100g tune, kar je že več, kolikor praviš, da je živega srebra v cepivu. in sem prepričan, da ljudje pojejo malo več kot 1 pločevinko tune na leto. zakaj potem antivaxerji ne prepoveste še uživanja tune? je bolj škodljiva kot cepivo očitno. ;)
pingvinislo5
16. 11. 2014 11.23
-1
v afrik imaš tega virusa še kokr češ. in tudi na zahodu se pojavlja zmeraj večkrat, ker nekateri starši ne želijo cepiti otrok.
Macroman
15. 11. 2014 20.00
+0
Tipična pr objava. Z resnico nima veze.
nikinika
15. 11. 2014 19.37
+10
Jst tukaj res ne razumem česa se zavzeti privrženci bojite, če bi dobili prostovoljno cepljenje oz. bolje rečeno svobodno odločanje o tem ali se cepi ali ne? Pa saj nam ja zagotavljajo da smo potem imuni? Se pravi če pomislite LOGIČNO - kako bi se cepljen, ki naj bi bil zaščiten proti bolezni, nalezel od necepljenega? Ampak ne mi odgovorit, kaj če virus mutira? jah potem smo brez veze cepljeni al kako? Tudi zanimivo vprašanje - zakaj večina ljudi, ki se je 1x že cepila za gripo, tega ne ponovi več? Zato ker večina teh je takoj potem zbolelo res za težko gripo, ne prej in potem pa nikoli oz. je bil to bolj prehlad kot gripa. Ne prepričujem nobenega v nič, le super fino fajn bi bilo, če bi ljudje začeli razmišljat po svoje in o vsaki stvari več prebrat. Al pa bi moral srečat otroka, ki so mu na nevrološki v LJ potrdili, da je za odpoved polovice njegovih možganov krivo cepljenje? No, takega vam z lahkoto predstavim. Zakaj moramo biti ovce, zakaj ne znamo razmišjat s svojo glavo? Nas niso (no, vsaj mene so) tega učilu že v OŠ, da naj bi razmišjali in tuhtali in tehtali in primerjali in poizvedovali? A mi smo ovčke, ki sledimo sistemu, pa vedno se nad vsem pritožujemo, pa še kar sledimo in sledimo. Saj bo bolje - čez 100 let kot pravijo, ane?
nikinika
15. 11. 2014 19.39
+11
Konec koncev, tudi če v Sloveniji dobimo svobodo odločanja ali bomo cepili ali ne, tisti ki bo hotel bo še vedno cepil brez zadržka. tega mu nihče ne bo omejil. Tudi sama sem bila privrženka cepljenja in si mislila da to se je treba cepit za vse - dokler sama nisem doživela hude reakcije na cepivo v srednji šoli. In potem začneš brat, tudi tuje članke, spraševat pri zdravnikih - eni so modro tiho, drugi, predvsem starejši, pa se ničesar več ne bojijo in marsikaj povejo.
Krta?a 21
15. 11. 2014 20.03
+6
Se strinjam s tabo. Dobro povedano. Je pa zanimivo da ljudje tega nikakor ne dojamejo. Kot majhni otroci v smislu - pazi opekel se bos, potem se opece (pri vseh je isto), potem pa verjame. Tiste faze kjer se opeces nihce noce izpustit...
grim3
15. 11. 2014 20.05
+2
nikinika, tale dva tvoja komentarja sta eno navadno sr*nje. Pa niti ne zato, ker bi bila v osnovi tako napačna, ampak zaradi načina, kako argumentiraš svoje mnenje. Mislim, da je vsem (ali pa vsaj veliki večini) jasno, da cepiva niso 100% učinkovita. Niti tega nihče ne trdi. Ne zdravniki, ne farmacija. Prav tako je jasno, da cepiva niso 100% varna. Obstajajo stranski učinki. Nekje so zanemarljivi, nekje so pa lahko tako hudi, da je že postavi vprašanje, če je cepljenje vredno tveganja. Vsak normalen človek se bo posvetoval potem pa presodil, ali se splača. Vse ostalo ni nič drugega kot debilizem prve vrste. Pa sploh ni važno, ali se gre v en ekstrem (vsa cepiva so slaba) ali pa drugega (vsa cepiva so super, cepite me proti vsem, kar je možno).
yaks
15. 11. 2014 21.31
-1
Zato, ker obstajajo ljudje, večinoma otroci, ki zaradi takšnih in drugačnih razlogov ne smejo biti cepljeni. In potem tisti, ki niso cepljeni zaradi nekih brezveznih razlogov ogrožajo njihova življenja. In če so nekateri toliko odgovorni, da cepijo svoje otroke in s tem počasi "iztrebljajo" te bolezni, potem naj bodo vsi.
Macroman
15. 11. 2014 21.34
+9
strinjam se do tam kjer praviš da bo vsak normalen človek presodil... V Sloveniji si prisiljen v to - ravno v tem je poanta. Zahtevamo možnost odločitve!!
Macroman
15. 11. 2014 21.37
+6
Jaks-cepiva (glej navodila proizvajalca) so po njihovih besedah ucinkovita zelo omejen čas... Se pravi, da tudi če cepimo vsi, cez 5let večina populacije ni zaščitena... Kje je po tvoje smisel?
Krta?a 21
15. 11. 2014 22.41
+3
Se enkrat. Cesa se mate cepljeni za bat? Saj zaupate v cepivo mar ne? Tisti ki se ne bomo cepili bomo pa itak gaznili. In kje je problem? Ne se zdaj izgovarjat na 50 primerov ki ne smejo biti cepljeni. Ampak zal je resnica ravno obratna. Spanska gripa je izbruhnila med vojaki ki so se vracali s fronte in med civilnim prebivalstvom in to ravno med cepljenimi. Vojska je bila od vse populacije najbolj precepljena. Poleg dodaj se splosno pomanjkanje hrane.... Spanska gripa je posledica cepljenj.
gozdar1
15. 11. 2014 22.55
+4
Ker je namen cepljenja v preprečevanju širjenja, čredna imunost.
Krta?a 21
15. 11. 2014 22.58
-3
In potem mislis in upas da bo virus khmmm kar izumrl? Mate pa muda....
Mance51
16. 11. 2014 12.22
+4
Samo na kratko, starši ki ne cepijo otrok naj potem ne stokajo kako je njihov sinko lahko dobil oslovski kašelj ( ki ga je mimogrede spet vse več) ali kaj podobnega.
Krta?a 21
16. 11. 2014 17.15
-2
Recimo takole - tvoj otrok ki je cepljen bo dobil "zelo hud nahod in bronhitis". Moj ki pa ni bil cepljen bo pa dobil oslovski kaselj. Razlika bo samo v imenu (namerno) in v tem da bo cepljen otrok tezje prebolel. Bolezen bo pa v obeh primerih ista.
Cmrlj3
15. 11. 2014 19.22
+5
ma sodeč po komentarjih ste eni tu res samo za drek kidat pa za tekoči trak dobri no.
Zrkizz
15. 11. 2014 18.35
+3
Kaksen mesec ali dva nazaj, so na tej isti strani imeli zapis, da so francoski znanstveniki odkrili, da je virus prezivel vec kot 30 000 let zakopan in da bodo morali ponovno prouciti viruse, ter dosedanjo ugotovitev da nek virus lahko trajno odstranimo iz okolja-populacije. Torej katera trditev sedaj drzi? Domnevamo lahko, da tega virusa niso zaznali vec let, vendar to pomeni glede na Francoze, da se bodo pod dolocenimi pogoji vrnili. Samo pogoje je potrebno ustvariti(in zaradi spremenjenih pogojev tudi teh sedaj trenutno ni).
Turboslav_Pšeni?nik
15. 11. 2014 18.24
-9
Neverjetno in žalostno hkrati, da toliko ljudi naseda zionistični medicini. Cepiva, farmacija, pametni telefoni...vse to je produkt židovskih lobijev. Sionistom je uspelo nekaj, kar ni uspelo še nikomur, uspelo jim je zahodnega človeka iztrgati iz narave in ga spremeniti v sužnja židovskim bankirjem in kapitalu. Žalostno je, da ta židovska farmacija prodira tudi v najbolj oddaljene kotičke sveta, mogoče še kje v podsaharski Afriki živijo ljudje, ki se temu upirajo. Dobro merilo vpliva židovske medicine je povprečna življenska doba, tam kjer ta presega 50 let to vsekakor ni naravno in je lahko samo posledica sionizma. To podaljševanje življenske dobe in izkoreninjanje naravnih bolezni je zarota sionističnega kapitala. Finta je namreč v tem, da s tem podaljševanjem življenske dobe v resnici samo podaljšujejo čas potrošnje židovskih izdelkov, farmacije, kemije, tehnike. In ta ta način židovski bankirji ustvarjajo milijarde. Kajti nekoč so človeku prodali par televizorjev in par avtomobilov, potem pa je človek umrl, sedaj pa ljudi sploh ne pustijo umreti, samo zato, da jim lahko še naprej prodajajo in jih izkoriščajo v imenu kapitala. Naslednji sveti gral židovskih lobijev in njihove znanosti je človeška nesmrtnost ali pa vsaj še bolj drastično podaljšanje življenja, na ta način bodo lahko ljudi izkoriščali več stoletij...
METKA102
15. 11. 2014 16.46
+27
Takole je. Vsako cepljenje, kot vsak poseg v telo, pomeni določeno tveganje. Tisti, ki nasprotujejo cepljenju mislijo le nase, saj, če jih je dovolj drugih cepljenih, se jim ni treba cepiti, če to ni obvezno. Računajo na tiste, ki se bodo kljub temu cepili. Egoisti.
Krta?a 21
15. 11. 2014 17.23
+1
METKA102
15. 11. 2014 18.01
+16
Obstajajo otroci in tudi odrasli, ki se zaradi določenih bolezni ne smejo cepiti, je potreben določen odstotek precepljenosti prebivalstva, da ne pride do epidemije. Zaradi teh ljudi gre, ne za nas, ki smo cepljeni. Je pa zanimivo, da se vsi cepijo, kadar turistično potujejo v države, kjer to zahtevajo. Takrat pa cepljenje ni problem.
grim3
15. 11. 2014 18.03
+6
Bedakov, ki jih je čedalje več. Eden necepljen med stotimi ni problem, 50 necepljenih med 100...
hansola
15. 11. 2014 18.09
-4
METKA102, zakaj pri eskimih ni bolezni kljub necepljenju? Zakaj je tam življenjska doba tako dolga kot pri nas komaj dandanes že stoletje? Zakaj je so v Afriki še vedno isti ali večji izbruhi teh bolezni čeprav je vedno več tam cepljenih?
Krta?a 21
15. 11. 2014 18.26
+2
Kaj vas tako skrbijo necepljeni ce tako zaupate v cepiva? Zakaj pa tisti bolniki ne smejo bit cepljeni, ce je cepivo tako zdravo in ucinkovito? Potem bi se morali po cepivu se bolje pocutit? Ejejeje - skregani ste z logiko. Kot v srednjem veku razlagat nekomu da je zemlja okrogla...prej koncam na grmadi...
Turboslav_Pšeni?nik
15. 11. 2014 18.31
+2
Zakaj pa nekateri ne smejo piti mleka, ali pa uživati določenih vrst sadja, ki je tako zdravo itd.?
Krta?a 21
15. 11. 2014 18.32
-1
Zakaj veliko stevilo ljudi kljub cepljenju se vedno zboli in to za boleznijo proti kateri so se cepili? Ekrghm ne bi vedla z glave...
Krta?a 21
15. 11. 2014 18.34
-4
Turboslav to je ze druga tema - presiroko za tule not. Ti pa z veseljem razlozim drugic....
Turboslav_Pšeni?nik
15. 11. 2014 18.47
+3
Nobeno zdravilo niti cepivo ni 100% zanesljivo, pri določenih ljudeh sploh ne prime, to je povezano z imunskim odzivom, ki je pri vsakem posamezniku drugačen, lahko je tudi okvarjen itd..
METKA102
15. 11. 2014 18.57
+8
Arktika in Afrika se ne moreta primerjati že zaradi temperature in zaradi gostote poseljenosti. Več "Indijanev" so pobile bolezni, ki so jih s seboj prinesli španski konkvik
METKA102
15. 11. 2014 18.59
+3
konkvistadorji, kot so jih le-ti uspeli pobiti. Pa lep večer še naprej.
nikinika
15. 11. 2014 19.14
-1
Metka, in vi verjamete v precepljenost? Pa veste da zdravniki povedo da cepiva držijo 5 - 10 let in nič več? Se pravi smo vsi odrasli leglo in tempirana bomba? Koliko je otrok in odraslih? Verjetno potem precepljenost o 95% ne drži. Drugače pa vse bolj pomembne evropske države cepljenje pustijo prostovoljno, pa mi lahko verjamete da kar velik % ljudi ni cepljen.
Cmrlj3
15. 11. 2014 19.25
+3
odvisno od virusa, nikinika. nekatera cepiva držijo celo življenje, nekatera eno leto..
nikinika
15. 11. 2014 19.26
-1
a pa imate dokazano da držijo celo življenje? Moja zdravnica mi je rekla da ni bila nobena študija narejena na to temo in da enostavno morajo verjeti proizvajalcem cepiv.
Krta?a 21
15. 11. 2014 19.43
+3
Hehehe, saj vam bo pocasi potegnil ne? Kako je potem cepivo 100% ucinkovito unicilo virus (ki baj de vej sploh ne obstaja), ce pa samo cepivo ni 100% ucinkovito? Kere bucke. Ali pa tista - kje pise da cepivo deluje cca 5, 10 let? A ma imunski sistem vekarco navito in ko doba potece spusti (pozabi). To so teorije ki so palile pred sto leti (zal se danes), ko ljudje niso bili toliko poduceni. Nobeno cepivo ne pomaga nic! Naredi pa lahko veliko skodo! Veliko sodobnih bolezni gre na racun cepiv - simptomi pa se pojavijo lahko z zakasnitvijo tudi nekaj let (ker traja da se strupi s casom nakopicijo - vsekakor se hitreje kopicijo z uporabo cepiv).
Krta?a 21
15. 11. 2014 19.45
+1
Danes se mi smejite, jutri me boste zanicevali, potem boste pa pocasi priznali (preko izkusenj) da imam prav.
pingvinislo5
16. 11. 2014 11.26
+0
zakaj nekateri ljudi zbolijo kljub temu, da so se cepili? no, to tvoje vprašanje krtača je bilo dovolj, da vidim da nimaš tudi pol posta pojma o cepljenju, imunosti, bolezni, itd itd.
medo21
16. 11. 2014 13.24
+1
Metka, ti imaš mene za egoista, ker ne cepim svojega otroka? Jaz ga ne cepim zato, ker je bratranec mojega otroka umrl zaradi cepljenja, kar seveda si Italijanski zdravniki priznali, naši pa ne. Egoist gor ali dol, moj otrok ni in ne bo cepljen.
pingvinislo5
16. 11. 2014 19.13
+2
...koliko jih šele umre, ker niso cepljeni. in ja, si egoistka. predvsem ker necepljeni otroci so lahko hitro prenašalci nalezljivih bolezni in če nastrada kak necepljen otrok zaradi take mame kot si ti, je to krivda obeh mam, če pa nastrada nek dojenček ki še ni dovolj star, da bi ga cepili, je pa to tvoja krivda..! nekateri to primerjajo s pijanim voznikom za volanom. velika britanija žal pozna vsako leto več takih primerov. in teh primerov je nekaj sto krat več, kot pa domnevnih posledic cepljenja.
pingvinislo5
16. 11. 2014 19.14
+2
ps: boh ne daj, da bi recimo tvoj otrok potem kasneje ko odraste potoval. samo da gre nekam v tretji svet je potencjalna tarča otroških bolezni, ki se pa pri odraslih osebah končajo kar velikokrat tragično.
janezpodre
15. 11. 2014 16.20
+22
Kje ste zdej nasprotniki cepljenja otrok. A vam je hudo, ko ni več paralize ????
Krta?a 21
15. 11. 2014 17.26
-8
Bolezen ostaja. Samo zdaj si bojo izmislili drugo ime. To je samo umetno potvarjanje podatkov. Nobeno cepljenje na svetu ni izkoreninilo popolnoma nobene bolezni na svetu. Ce pa verjamete pa pac sami sebi pripisite neumnost. Vsi podatki z dokazili vred so na spletu, samo da naivne ovce z osnovno solo tega niso sposobne brat.
majazmaja2
15. 11. 2014 17.37
+10
Krtača 17: se tak rodiš ali si postal, ko si se udaril?
METKA102
15. 11. 2014 17.54
+4
Na splet lahko napiše vsak kar hoče, zato ni nujno, da je tisto vse suho zlato. Da pa so samo tisti, ki imajo osnovno šolo, ovce pa tudi ni nujno.
grim3
15. 11. 2014 18.05
+3
@majazmaja2, obrnilo se mu je, ko so ga cepili, zato pa je proti :)
hansola
15. 11. 2014 18.07
-2
METKA102, to je tudi na spletu napisano, pa vseeno verjameš ane? Pa še to na 24 kur...
Krta?a 21
15. 11. 2014 18.30
-2
Buuu strasni virus prezi pod posteljo in caka na vas...buuu. Hehehe ovcke. Kar kar.
nikinika
15. 11. 2014 19.21
+7
A ste kdaj povprašali kakšnega starešega zdravnika, mogoče na onkologiji, kaj si misli o cepljenju? Ne, ane? No, sama sem to naredila in veste kaj pravijo po večini - da niso zmešani da bi se cepili že samo proti gripi, kaj šele kaj drugega. No, ampak to povejo tisti med 55 - 75 let, ostali so itak napumpani z vsemi čudnimi informacijami. Dajte malce povprašat zdravnike, mogoče tudi tiste, ki veliko potujejo po svetu in ki imajo za sabo 40 let delovne dobe, lahko tudi 35, pa boste videli koliko je cepljenje res OK in kaj si mislijo.
yaks
15. 11. 2014 16.19
+18
Da čujemo zdaj nasprotnike cepljenj. Da bi bili vsi tako neumni, bi bil svet že skorajda prazen.
Krta?a 21
15. 11. 2014 17.30
-10
Kolega, cepljenje obstaja 200 let. Kako zaboga so ljudje preziveli prej? Nekam velike zasluge si pripisujejo tile farmacevti! Zasluga za zmanjsano obolevnost gre izkljucno boljsemu zivljenjskemu standardu (dobra prehranjenost, higiena, ogrevana stanovanja utd.). Takoj ko bo standard padel, bo obolevnost narasla - se bolj bo narasla z dodatnim cepljenjem. Samo gola dejstva.
yaks
15. 11. 2014 18.52
+7
Poglej si življensko dobo izpred pedesetih let, stotih let etc... in jo primerjaj z današnjo. Niti enega pametnega argumenta še nisi napisal.
nikinika
15. 11. 2014 19.23
+6
yaks, moj dedek je star 85 let, le kako je preživel kaj? Pa ni bil ne cepljen ne nič kot otrok. Pa še veliko slabše higienske razmere so imeli kot sedaj! Zakaj je toliko povišanega sladkorja, holesterola? No, teta, ki dela v farmacevtski industriji mi je ravno pred časom omenila, da se meje nižajo s strani farmacije, še posebej ko prične upad uporabe zdravil. Hmmmm, zanimivo, ane?