FIT 24UR

Hčerki diagnosticirala raka prek Googla

Markfield, 10. 02. 2010 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Ko je mala Bella zbolela, je zdravnik njeni mami rekel, da trpi zaradi pomanjkanja pozornosti po rojstvu mlajše sestrice. Dekličina mamica pa ni bila zadovoljna z diagnozo, zato se je odločila, da jo bo poiskala kar sama – s pomočjo interneta!

Carly je bolj kot zdravniku zaupala svojemu materinskemu čutu in Googlu. Je ravnala pravilno?
Carly je bolj kot zdravniku zaupala svojemu materinskemu čutu in Googlu. Je ravnala pravilno? FOTO: iStockphoto

Ko je Carly Hornbuckle zdravnik rekel, da je z njeno hčerko Bello Flint vse v redu in da najverjetneje trpi zaradi pomanjkanja pozornosti ob rojstvu sestrice, mu zaskrbljena mamica ni verjela.

"Vedela sem, da je z Bello nekaj narobe," pravi Carly. "Mati takoj ve, ko z njenim otrokom nekaj ni v redu. Zdravniku sem sicer verjela, da je Bella vznemirjena zaradi rojstva sestrice, a me njegova diagnoza ni popolnoma prepričala." Prepričana je namreč bila, da gre za nekaj bolj resnega, zato je začela brskati po internetu.

Ko je Carly v Google vtipkala hčerkine simptome – izgubo telesne teže, bruhanje v jutranjih urah in apatičnost, je vsa prestrašena ugotovila, da simptomi nakazujejo na možganski tumor. Njeno odkritje je podkrepila tudi neka raziskava, zato je 25-letnica sklenila obiskati še drugega zdravnika.

Ali je Carly imela prav in kaj je njena odločitev pomenila za Bellino zdravje, si lahko preberete na spletni strani Vizita.si.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (27)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

tist-taprau
13. 02. 2010 13.41
SE OPRAVIČUJEM ZA NAPAKE.
tist-taprau
13. 02. 2010 13.40
Ma (NEKATERI) zdravniki so čist NESPOSOBNI, NČ NE DELAJO pa še višjo plačo bi radi meli. NE POZABT, DA SM NAPISU - NKATERI TISTI ZDRAVNIKI KI MAJO NAJTEŽJE IN TVEGANO DELO ,SI ZASLUŽIJO DOBRO PLAČO NE PA TISTI, KI *DOBESEDNO* NE NAREDIJO NIČ.
Ramzess
10. 02. 2010 10.59
Klinični zdravniki so dovolj le za osnovno, za kaj več, raje stran, ker bo sicer škoda, za to več je primernejša narava, ki ima lek za vse, ne pozna neozdravljivih bolezni, itd. Malo pobrskajte po internetu, za temi stvarmi, pa boste videli, kaj in kako.
Ramzess
10. 02. 2010 10.55
Ne vidim nič napačnega, vendar ne gre za diagnostiko, ampak indiciranje, iskanje indicev, ki jih potem potrdimo ali ovržemo s klinično diagnozo. Zdravnik najbrež ne bo odgovarjal zaradi napačne diagnoze in očitno namenskega izogibanja odgovornosti nudnja pomoči, zanika namreč možnost tudi ko se starši z otrokom vrnejo k njemu. Dobro da sta šla k drugemu zdravniku, edino prav. Nazaj se najbrž ne bosta vračala, enkrat je več kot dovolj, pa tudi nerazumno bi bilo. Žal je otrok kljub temu utrpel škodo, ali zaradi prepozne diagnoze, ali radikalnega zdravljenja raka. Zuper="6 let faksa in še 5 specializacije...." Znanje pa na koncu luknjavo (polno napak, tudi namernih (vloga in interesi farmacije) itd,) in plesnivo (sumljivo) bolj kot švicarski sir, namenjeno (zgrajeno) v določenem interesu (farmacevskem). Gelion1101="Res, zakaj sploh še potrebujemo zdravnike?" Res, zakaj, včasih je bilo manj bolnih ljudi, zakaj, 'boljša' kot je medicina, več je bolnih ljudi, za vsem je farmacija, ki temu ustrezno (lastnim interesom) 'izobražuje' zdravnike, bije vojno proti naravnim zdravilom, ki jih jasno pozna, si izmišlja množico neumnosti, in proizvaja umetna zdravila, ki jim dodaja stranske učinke, da se lahko krog (znan tudi kot 'začaran krog zdravljenja') nadaljuje. Nekarim ni znano, kako dolgo je že večino bolezni ozdravljivih, med drugim raki, diabetes, sepsa, itd. Cepljenje, vse vrste, gredo v ta račun, da se oslabi imunski sistem (bistvo cepljenja), in začaran krog zdravljenja se spet nadaljuje. Medicina ne zmanjšuje števila bolnikov, temveč jih proizvaja. Ste še vedno tako slepi in .... Užas, kam gre svet. Kdor redno uživa vitamin B17, se mu raka ni bati, vsake toliko par jederc koščičarjev, zlasti marelic in njenih sorodnikov. Zakaj potlej ljudstva katerih prehrano sestavljajo, tudi, omenjena jedra koščic, ne poznajo rakavih obolenj. Več o tem vitaminu na netu, pa ne nasedajte o nekem toksinu (aktiven je izključno v rakavem tkivu), ker gre zavajanje, res pa da ne gre pretiravati s dozo, po pravilih seveda. Od kar je medicina izgubila celega človeka, kar je že davno, s specializacijami je šla že krepko predaleč, gre še samo na slabše. Tudi dlje od telesa, na katerem temelji specializacija, še ni prišla, duševne plati se še ni dotaknila, tu in tam jo pogleda (kaj razišče), zavoljo izkušenj pacientov. Pri tem ne mislim psihologije in psihiatrije, ker sta posvem enak šmoren kot klinična medicina, zgoraj pri Gelonu opisano velja tudi zanju.
stomater
10. 02. 2010 10.36
a zdej nas bo pa še internet zdravu namest dohtarjev...ne ga fiksat no
nefretete
10. 02. 2010 10.25
gelion1101 10.02.2010, 10:20 Zelo dobra primerjava iz omenjene zgodbe, ki me je nasmejala do solz. Tudi mene je tvoj navedek spomnil na anekdoto o starcu pri približno devetdesetih, ko so mu razlagali, kako lahko sami poskrbimo za zdravo in dolgo življenje s pravilno prehrano itd..., pa je rekel: "Uh, škoda, da tega nisem prej vedel..."
nefretete
10. 02. 2010 10.21
vlab 10.02.2010, 10:11 0 nefretete, to drži. lahko nastane panika, pa vendar, zatiskanje oči ne pomaga pri zgodnjem odkrivanju raka, mar ne? če je panika greš po mnenje. in če nisi zadovoljen, zato ker zdravnik ni nedvoumen, potem pač greš še po eno mnenje. Se strinjam. Seveda pa malokdo od nas zna poslušati svoje telo in svoj instinkt. Nobena skrajnost ni dobra, malobrižnost, ki pripelje v katastrofo ali pa vrtanje za vsako ceno najti v sebi kako od hujših bolezni. Ne nazadnje - vse bolezni nastanejo "v glavi" in način življenja k temu pripomore. Bolezni oziroma simptomi so že posledica, ki jo zdravimo. Žal pa s tem še nismo odpravili vzroka.
gelion1101@yahoo.com
10. 02. 2010 10.20
@ Neferete Seveda je bila moja pripomba sarkastična in se popolnoma strinjam s tabo. Pri tem mi pride na misel zgodba iz knjige Trije možje v čolnu... ko avtor piše, da je nekega dne zavil v knjižnico (takrat intereneta še ni bilo) in je iz dolgčasa vzel neko medicinsko knjigo in jo prebiral. Na koncu je ugotovil, da ima prav vse bolezni, ki so bile opisane v knjigi, razen 'kolena snažilke', kar ga je seveda precej razburilo - zakaj prav 'kolena snažilke' ni imel? :))))) Njegov zaključek: 'V knjižnico sem prišel kot zdrav mladenič, iz nje pa izstopil kot bolan starec...
janez20000
10. 02. 2010 10.17
victoriosus, zanimivo da po 6 letih faxa in 5 specializacije znajo zdravniki diagnosticirat predvsem stres! Moj oče je hodil 6 mesecev k zdravnici in ona je vztrajala da je stres, medtem ko smo ji vsi ostali govorili da kažejo simptomi na raka, strinjala se je ko je naredil biopsijo privat na lastne stroške, takrat pa je že bilo prepozno...zato gospodje pametnjakoviči raje bit tiho pa v kot se sramovat! ne pa da tukaj neki pametarite, ker tega niste vredni!
pipilongstock
10. 02. 2010 10.14
tudi jaz sem si diagnosticirala mononukleozo preko googla. sem pa vseeno raje šla k zdravniku po potrdilo ;)
1A_
10. 02. 2010 10.14
Zakaj sploh še potrebujemo24ur, ko pa so vsi prispevki pod pretvezo modrih povezav na drugih straneh?
vlab
10. 02. 2010 10.11
nefretete, to drži. lahko nastane panika, pa vendar, zatiskanje oči ne pomaga pri zgodnjem odkrivanju raka, mar ne? če je panika greš po mnenje. in če nisi zadovoljen, zato ker zdravnik ni nedvoumen, potem pač greš še po eno mnenje.
vlab
10. 02. 2010 10.08
na netu je na voljo toliko znanja in simptomov da je prav da se človek pozanima o svojih, predvsem zato da lahko pomaga zdravnika usmerjat. definitivno je treba bit polovico zdravnika da lahko skupaj bolj kvalitetno diagnosticirata tvoj problem. vi se poznate bolj kot vas pozna vaš zdravnik. pri pregledu bi lahko na kak simptom pozabili, če pa nato o teh dotičnih simptomih tudi berete, si ta podatek zapomnite in ga predložite zdravniku. če se do vaših ugotovitev vede arogantno pojdite na drug pregled. in, victoriosus, ja, POVSOD POVDARJAJO kako pomembno je odkritje raka v zgodnji fazi, ko so simptomi le simptomčki, zato da ga lahko uspešno pozdravimo. povsod nas futrajo s simptomi, a na koncu nas zdravnik odslovi, da ne bi bognedaj še vi tratili čas drugim s slikanjem glave. veš kaj, ti sedi doma in čakaj na simptome za 4. fazo, mi pa se bomo hodili slikat, če se nam bo zdelo.
nefretete
10. 02. 2010 09.56
gelion1101 10.02.2010, 09:52 0 Res, zakaj sploh še potrebujemo zdravnike? Pri vsem tem se mi je porajalo vprašanje - zakaj so čakalnice tako polne pravih in namišljenih bolnikov? Tudi meni se zdi, da sta bruhanje in izguba telesne teže dovolj resen simptom, vendar bi šla po drugo mnenje, na internetu si lahko s svojim neznanjem postavimo tisoč diagnoz, kajti nekateri simptomi se prekrivajo z različnimi boleznimi in si lahko ustvariš v svoji glavi samo paniko.
gelion1101@yahoo.com
10. 02. 2010 09.52
Res, zakaj sploh še potrebujemo zdravnike?
m0dridirkac
10. 02. 2010 09.39
>>___ >>Ponavadi je tako da greš tja, butelj ti napiše samoplačniški recept za eno >>drago smet (katere je sponzor) kjer je generična alternativa z ISTIMI sestavinami trikrat cenejša. >>Potem greš na internet in najdeš zdravilo ter se v resnici pozdraviš. Ne vem, kdo je tu butelj? Zakaj potem sploh še hodiš k zdravniku, če si ti toliko pametnejši?
___
10. 02. 2010 09.15
To da naši zarukani dohtarji nimajo pojma sem spoznal že davno. Ponavadi je tako da greš tja, butelj ti napiše samoplačniški recept za eno drago smet (katere je sponzor) kjer je generična alternativa z ISTIMI sestavinami trikrat cenejša. Dejansko zdravilo ki ga rabiš pa seveda ne dobiš ker ti "pametna" zdravi samo simptome, ne pa vzroka. Potem greš na internet in najdeš zdravilo ter se v resnici pozdraviš. V rit naj si vtaknejo tako zdravstvo, da ne smeš niti zadev ki jih res rabiš kupiti brez recepta ampak jih moraš na črnem trgu.
proofreader
10. 02. 2010 08.51
Še malo pa bodo starši delali operacije na odprtem srcu s pomočjo YouTube posnetkov in Facebook prijateljev.
endrug
10. 02. 2010 08.46
Simptomi bruhanje, izguba telesne teže in apatičnost so vedno tako hudi simptomi, da je potrebno otroka resno obravnavati. Tudi če je le pomanjkanje pozornosti.
graf
10. 02. 2010 08.45
victoriosus., nimaš prav ! Zakaj ? Zato ker vsi ki kadarkoli iščem zdravniško pomoč verjamemo in slepo zaupamo zdravniku ! Vsi pa vemo da tut zdravniki zelo grešijo in če greš za eno stvar k dvema na pregled nisem prepričan da bosta oba postavila enako diagnozo ! Se strinjam da je tale naslov pretiran , samo vsak ima pravico si poiskati najboljšo možno pomoč in v tem primeru se moraš strinjati da mlada mati ni bila zadovoljna z zdravniškim pišmevuhovskim odgovorom ! Hvala bogu za net , ker vsi ljudje vse vedo ! Čestitke mami da je šla iskat pomoč za hčer drugam ! Kaj pomaga 10 let medicinskega študija če je pa človek bedak ?