FIT 24UR

Če bodo zdravniki odsvetovali cepljenje, bodo kaznovani

Rim, 20. 07. 2016 13.49 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Zdravniki, ki odsvetujejo cepljenje kršijo zdravniški kodeks in bodo kaznovani, možen je tudi odvzem zdravniške licence. To je sklenilo italijansko zdravniško združenje. Zdravnik lahko cepljenje odsvetuje le v "specifičnih primerih". Precepljenost prebivalstva s cepivi, za katera je cepljenje v Italiji obvezno, zadnja leta pada.

Italijansko zdravniško združenje bo poslej sankcioniralo zdravnike, ki odsvetujejo cepljenje. S tem namreč kršijo zdravniški kodeks, so pojasnili. Kazen bo lahko tudi odvzem zdravniške licence. 

"Disciplinski postopki zoper posamezne zdravnike, ki odsvetujejo cepljenje, že potekajo," je ob današnji predstavitvi dokumenta o tem vprašanju v Rimu povedala predsednica združenja Roberta Chersevani. Ob tem je pozvala organe, ki so pristojni za začetek postopkov, naj bodo pozorni in skrbni.

"Tem kolegom je treba prisluhniti, da bi razumeli razloge za njihovo ravnanje, in na tej podlagi odločiti o morebitnih sankcijah proti njim," je dodala Chersevanijeva.

Cepljenje - 1
Cepljenje - 1 FOTO: Thinkstock

Zdravnik lahko cepljenje odsvetuje le v 'specifičnih primerih'

V omenjenem dokumentu so zapisali, da lahko zdravnik cepljenje odsvetuje le v specifičnih primerih, na primer v primerih imunskega primanjkljaja. "V ostalih primerih pa odsvetovanje cepljenja, posebej če je javno objavljeno prek kateregakoli medija, predstavlja kršenje kodeksa medicinske deontologije," so še opozorili.

Precepljenost prebivalstva s cepivi, za katera je cepljenje v Italiji obvezno, zadnja leta pada. Leta 2014 je bila le še 95-odstotna, kar je po opozorilih zdravniške stroke spodnja varnostna meja.

Poleg tega združenje italijanskih zdravniških zbornic v dokumentu med drugim vladi predlaga, naj pravico do cepljenja razširi na vsakogar, ki biva na italijanskem ozemlju.

Opozarjajo tudi na razkorak med pravosodjem in znanostjo v državi. Pozivajo sodnike, naj v svojih sodbah s področja medicine upoštevajo znanstvena dognanja. Ministrstvo za zdravje in druge pristojne oblasti pa, naj v primeru novih sodb, ki bi potrjevale povezavo med cepivom in avtizmom, v sodelovanju s tožilstvom te izpodbijajo že na prvi stopnji.

Povezava med cepljenjem in pojavom avtizma?

Zadnja leta je v Italiji potekalo več sodnih postopkov, v katerih so zasebni tožniki skušali dokazati povezavo med cepljenjem in pojavom avtizma pri posamezniku. Nazadnje je bilo italijansko ministrstvo za zdravje leta 2014 v civilni tožbi družine dečka z avtizmom iz mesta Agrigento obsojeno na plačilo 250.000 evrov odškodnine. Sodišče je tedaj namreč presodilo, da obstaja vzročno-posledična povezava med cepivom proti davici, tetanusu, oslovskemu kašlju in hepatitisu B ter boleznijo. Ministrstvo odškodnine sicer ni plačalo, letos pa je plačilo odškodnine odredilo še upravno sodišče.

 

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (35)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Indigo Pingvin
22. 07. 2016 13.50
+2
Če poiščete po spletu "Zdravniki, ki podpirajo svobodo odločanja" dobite sesznam preko 55 zdravnikov, ki so v intervjujih ali na seminarjih razložili zakaj je cepljenje nevarno, neprimerno in epigenetični genocid. Čedalje več zdravnikov dojema, da je za prihodnost človeštva absolutno potrebno prenehati s cepljenjem. To so zdravniki, ki so do takega izoblikovanega mnenja prišli po več desetletjih raziskav, svojih izkušenj, študija... To niso neki študenti brez kliničnih izkušenj ali nekdo, ki bi bil finančno odvisen od farmacije, ali nekdo, ki bi mu sistem grozil, da mu bo odvzel licenco. V vseh videjih skupaj je za ure in ure izredno dobro argumentiranih prezentacij. Nekateri pri svojih prezentacijah napišejo za vsak slajd iz katere raziskave na PubMedu so citati.
ageless
24. 07. 2016 08.53
+0
Res je, cepiva preprecujejo naravno selekcijo in zdej prevec neumnega folka hod po svetu
Struna
21. 07. 2016 18.53
+1
V okviru svoje stroke sem moral preučiti tudi delovanje cepiv in lahko rečem, da zdaleč ni tako hudo, kot se predstavlja. Cepiva poleg protiteles lahko oz. običajno vsebujejo tudi aluminij, formaldehid ter mononatrijev glutaminat, vendar ne v tolikšni količini, da bi pri večini ljudi povzročila reakcijo. Aluminij, okoli katerega je toliko panike, pravzaprav dobimo že s pitjem vode, ki nikoli ne more biti tako prečiščena, da ne bi bilo v njej nekaj molekul (najpogosteje aluminijev fosfat), nase pa ta element nanašamo tudi (ne)zavedno z dezeodoranti in celo vrsto kozmetičnih izdelkov (govorimo o neizogibnem, lahko pojeste celo tubico kreme, pa vam garantiram, da ne boste trpeli zaradi njega, ampak zaradi drugih spojin, ki so v njej). Da ne zaidem predaleč, pojdimo k formaldehidu: to je spojina, ki jo deloma proizvaja in sintetizira naše telo in izhaja ven, če nekoliko pretiravam, prek lulanja, poleg nam (upam da), znanega CO2, služi pa v glavnem kot katalizator encima formaldehidne dihidrogenaze, ki se nam pomaga obvarovati pri okužbah zgornjih dihal ter astme. Zločinci, ki kar prekipevajo od njega so jabolka, korenček in brokoli, recimo, torej lahko rečem, da vsak od nas dnevno tega zaužije kar precej. Mononatrijev glutaminat pa je konzervans, ki ga pogosto najdemo v vegetah, pripravljenih mešanicah začimb za žar in povzroči, da je cepivo imuno na faktorje kot so vročina, pritisk, itd. Največji problem pri cepivih je ta, da so, kot en lep koktajl, dokaj primerni za sprožit prvo alergično reakcijo pri dojenčku, ta pa, vemo da se lahko, v primeru da ni hitro opažena in zdravljena ter da je naše telo nanjo hiper, hiper, hiper občutljivo,, brez težav razvije v poškodbo organov in možganov, mi pa dostikrat prezremo prve simptome (razdražljivost, oteklina, vročina (ena ura vročine 38 pri trimesečniku že lahko povzroči trajne poškodbe, ker imunski sistem še ni razvit, pa tudi hipotalamus še ne zna dobro uravnavati tovrstnih funkcij), ob hudi pojavnosti pa načeloma takoj urgiramo). Ostale sestavine so še beljakovine (jajčni proteini, nič novega), jodove soli (propolis, ustna vodica), ter natrijev klorid (fiziološka). Samo tako. Vedno bo obstajal med nami kak posameznik, ki se je rodil avtist, pa starši zdaj stanje valijo na ''cepivo'' ker razumne razlage pač ni, pa kak z hudim primerom nezdravljene alergijske reakcije, ki se je pač končala s hudimi posledicami. Dejstvo je, da pa vseeno obstajajo milijoni ljudi, ki zaradi cepiva niso dobili smrtnih, hudih bolezni, ki so še pred 100 leti desetkale svet, nimamo več 'piščančjih koz, davice, otroške paralize, itd. Želim, da se zavedate, da pred toliko časa praktično ni bilo starša, ki ne bi tekom življenja izgubili vsaj dva otroka, zavoljo teh bolezni in kakšen privilegij imamo, da je zdaj zdrav otrok normativ. Žal smo ljudje postali preošabni in zavoljo interneta pametujemo o marsičem, o čimer sploh nimamo pojma, ampak je pa ta in ta rekel tako (pa še malo je vsak od nas paranoik, to je nagon po zaščiti sebe). In razlog, zakaj vaši otroci ne dobijo teh bolezni, je ta, da gre za okolje z normativno imunostjo, kjer je cepljenih 95% ljudi. Čim bodo zamenjali okolje, bodo enako oz. še bolj občutljivi, kot bi bili tu. "Škodljive snovi" pa, kot sem rekel, goltate že z vegetami, cigaretami, čokolado, zato se ne delajte strokovnjake za teorije zarote, ker se za vsakega, ki o tem okrog pametuje, po petih minutah izkaže, da nima pojma, to me pa kot pristaša empirizma zelo jezi. Pa hvala za pozornost in lep večer želim! - kopiram Axisov komentar, ki do pike zajema realno stanje (tudi sam delam na tem področju)! Glede na nekatere komentarje tukaj: dajte se zresnit no!
AxisDei
21. 07. 2016 18.49
+2
Hansola, marsikaj prebavim, ampak tvoje neumnosti pa tokrat ne morem. Od kje ti podatki, da so v Afriki večinoma cepljeni? Že v JAR, ki je najbolj razvita republika na celini, je precepljenost okrog 65-70% odsotna, ko pa greš v podsaharo, pridemo zgolj na 5-10%. Mislim, a te ni sram kazati svoje nepoučenosti, mene bi bilo? In da, kolega je videl davico pri triletniku (poguglaj, da si malo spomin osvežiš), malarijo (ki je v teh krajih doma, imamo cepivo, a do tja ne pride), otroško paralizo in še marsikaj. In verjemi, majhna ranica se ravno tako lahko infecira, brez težav, ampak pri nas se to zgodi redko, ker imamo spodaj omenjeno cepivo proti tetanusu, ki zaustavi 99,9& možnosti, da se to zgodi - če sam nikoli nisi videl ranice, ki bi postala infecirana, živiš v deluziji, ker jaz sem jo, pa že več kot enkrat in hvala bogu, vedno se je stvar po odmerku cepiva (ponavadi ni bilo že dolgo odmerjeno) sanirala. Lahko pa greš sam pomagat v tako bolnico, dam kontakt in vidiš, kako lahko zaradi ene same ranice na koncu lahko odreže cel prst. Ostalega pa ne bom komentiral, ker je preveč izven teme, pa bi lahko. Lepo prosim no, vse pa res ni za objavo ...
kekec_pokec
21. 07. 2016 14.17
-11
Če bi Zdravniki ne imeli opranih možganov in bi izvedeli vse podatke o cepivih, ki jih potem tako pobožno promovirajo in se hkrati držali zdravniškega kodeksa nebi cepili enega samcatega otroka več. Nismo več v kameni dobi, da ljubje predvsem pa starši nebi vedeli, kako cepiva škodijo predvsem našim najmlajšim. AxisDei pa prosim ne bluzi. Kateri od tvojih starih staršev je živel več kot 80 let. Najbrž oba, pa nista niti slučajno bila cepljena za toliko sranja, kot smo danes tako da ne povezujte starosti s cepljenjem. Ja ljudje so prej umirali tudi zaradi bolezni, ki jih danes sploh ne poznamo več ampa kto ne pomeni, da bi se morali kar povprek in počez cepiti za vsako sranje, ki bi se nam mogoče pri starosti 90 let lahko pojavilo.
mulc-slo
21. 07. 2016 15.36
+1
Človek, ne razumem te. Kritiziraš da zdravniki niso brali in se proglašaš sam za bolj pametne. Prepričan sem, da če bi zadevo dejansko študiral, nebi tako govoril. Kaj se pa zgodi v populacijah, kjer večina ni cepljena pa si lahko pogledaš v državah afrike. Zračunaj si razmerje med resnostjo in verjetnostjo težave v primerih: a) se ne cepiš a zboliš za to, b) se cepiš in dobiš reakcijo na cepivo
hansola
21. 07. 2016 18.17
-1
mulc-slo, a dej, državljani Afrike so večinoma cepljeni. Oni so DOKAZ, da se bolezen razvije in prenaša izključno zaradi življenskih razmer.
AxisDei
21. 07. 2016 13.42
+17
Ne želim biti grob, ampak sintetika je kajpada pripomogla k temu, da ste danes v pismeni dobi še vedno na svetu, domnevam da pretežno zdravi. Življenjska doba se je od razvoja farmacije (50 let) podvojila, končno lahko starši vidijo svoje otroke odraščati in mame pred porodom ne ugibajo, ali bodo sploh preživele. To vse je zaradi sintetike. Prijatelj, ki je zdravnik je dobre pol leta preživel v Afriki in dobro videl, do kod ima pri boleznih domet ''sožitje z naravo'' . v tem, da lahko umreš že od male praske, ker tam niso cepljeni proti tetanusu! Si res želite tega?. Žal, vzemimo to kot dejstvo, da načeloma nismo ustvarjeni za živet 90 let, pa vsaj ne bomo hipokritični. Ampak kaj ugotovimo? Smo hipokritični!
mulc-slo
21. 07. 2016 15.37
+1
hansola
21. 07. 2016 18.19
-1
Ne, umreš od male praske, ker se le ta ne sanira in se ne živi v sanitetnem okolju, zato in izključno zato. Lahko pa si greš ti tja po eno malo prasko pa sa izkusiš.
ADRR
22. 07. 2016 12.16
Nihče ne govori, da je svet črno-bel. Ne zagovarjam sveta brez cepiv in 100% vse naravno in podobne utopije. Gre bolj za to, da so nekatera cepiva odveč, druga pa zastarela oz. s preveč stranskimi učinki.
nevica
21. 07. 2016 13.20
+2
Fr33dom
21. 07. 2016 10.23
-2
ZBUDITE SE LUDJE ....!!!!! ZDRAVNIKI DOBO KAZNOVANI KER BODO IZDALI FARMACIJO DA TO POČNE ZARADI DENARAJA IN SE JIM JE...ZA NAS HOČEJO DA UMIRMAO IN ZBOLIMO....VSI KI SE NISO CEPILI SO IMELI MANJ BOLEZNI.....VSA CEPLJENJA KI OPRAVIJO SO ZASCITENI NIČ JIMNEMORES ZZAKAJ ČE JAMCIJO ZA ZDRAVJE???IN ZAKAJ OBVEZNO CEPLJENJE OTROK!!!!!!!!! KO SE KAJ ZGODI PA NIČ!!! PA SE TOČNO VE ZAKAJ SE GRE....
Foen
21. 07. 2016 12.38
+1
dej umiri konje. tisti ki se niso cepili so imeli manj in manj nevarne bolezni na račun tistih, ki so se. tako cepljenje je družbeno vprašanje ne pa vprašanje posameznika.
ADRR
22. 07. 2016 12.14
+1
Pint je, da je v Slo veliko cepiv odveč, nekatera pa so zastarela. Prvi korak bi moral iti v tej smeri.
AxisDei
21. 07. 2016 09.31
+17
Pa smo spet na isti temi, zopet se zbudijo paranoične misli o teorijah zarote in goreča želja, da bi potrdili neke diletantske teorije, ki so jih spacali že tisti, ki mislijo, da je dejstvo, da so imeli kemijo v srednji dve, zarota učiteljskega zbora. O cepljenju sem s kemikovega stališča sicer mislim da že napisal, pa se mi ne da iskati, če se komu da, lahko prilepi. Sem pa v bistvu za pravico do izbire, kar se tiče človekove svobodne odločitve, a hkrati pa gre naša pravica do tja, do kamor gre pravica drugega - in če obstaja najboljša možnost, da neke bolezni ne boš prenesel recimo na soseda (iz prve roke vem, da so se znova pojavile rdečke, pri odraslih, ki so bili cepljeni 20 let nazaj in niso ponovili odmerka, češ, da itak ni možnosti, da dobijo kaj hujšega od tistega, ki je bil cepljen (v našem primeru otrok), so dobili tako hudo obliko, da so morali preživeti dva tedna v bolnici ob močnih antibiotikih), potem si dolžan, da je ne ogrožaš. Ker ko bo to enkrat postalo gibanje, simptom, bo že v desetletju prišla čistka, ki ne bo mistična, tako kot v filmih, ampak počasna in mučna. Če obstaja možnost, majhna možnost, da sami nazaj dobimo rdeče koze, se sam neham šaliti in postanem resen, verjamem, da že ob ogledu slik tudi marsikdo od vas.
Quatflow
21. 07. 2016 12.08
+1
problem je treba iskati drugje..mislim, da bi se človek moral kar se da hitro vrniti nazaj k naravi, opustiti vse preparate in snovi, ki ji škodujejo, s tem pa neposredno tudi nam.. lansirati električne avtomobile ali hibride, energijo usmeriti v druge stvari, ne v materializem, ne v brezvezen balast, ne v apatičnost..teorije zarote ne morejo obstajati, obstaja samo resničnost, ta pa se kaže v dejstvih, ki jih nekateri prikrivajo, a posamezniki govorijo iz sebe..mislim, da smo zaradi nenaravnega načina življenja marsikaj zafurali in s tem sprožili mnogo bolezni, ampak nikoli ni prepozno za spremembo, samo predsodke in strah je potrebno odvreči in zaupati v življenje. Ni nam v naravi, da manipuliramo z sintetičnimi medikamenti naše telo in duha, s tem izgubimo še tisto malo spoštovanja, ki smo ga vredni.
Foen
21. 07. 2016 12.49
+2
olkolors, bolezni so v tudi v neokrnjeni naravi, pravzaprav so narava.
mulc-slo
21. 07. 2016 15.39
+1
allcolour: pa saj to počnejo že plemena v afriki, kot je axis napisal, pa poglej kolikšna je smrtnost, in pri katerih letih umre večina.... Nevem zakaj se predpostavlja da je naravno kar dobro. Narava ni prijazna, narava je neopredeljena. Če je res, vse kar je naravno zdravo, zakaj potem ne ješ zelenih mušnic?
hansola
21. 07. 2016 18.21
+1
AxisDel, tako je, tvoja pravica gre tja kamor gre pravica drugega, zato jaz ta trenutek zahtevam, da ti nehaš jesti kakršnekoli živalske produkte, saj mi s tem onesnažuješ življensko okolje. Si največji onesnževalec sveže pitne vode, največji doprinašalec toplogrednih plinov, daleč največji razlog za posek deževnih gozdov (90%) in zasedaž 1/3 kopnega.
taurus111
20. 07. 2016 16.48
+8
Tisti starši, ki ne pustijo cepit svojih otrok po shemi so morilci ! Potencialno je lahko okužen necepljen otrok prenašalec bolezni. Toliko v vednost butastim materam naturistkam?
iza888
20. 07. 2016 20.35
+6
taurus: necepljen prenašalec bolezni na koga? a na tistega, ki je cepljen?????? saj je cepljen, potem ni bojazni da zboli... ali pač????
Smrekar1
20. 07. 2016 20.58
+12
Bolezen prenese na tistega, ki zaradi svoje situacije ne more biti cepljen ali cepljenje ni bilo učinkovito ali ima oslabljen imunski sistem. O tem se govori že 15 let in eni še vedno ne dojamejo tega. Zanimivo.
Fr33dom
21. 07. 2016 10.30
-14
STARŠ NEBO PUSTIL DA MU ZASTRUPIJO OTROKA !! NAJ SE CEPIJO TISTI KI SE HOČEJO IN NAJ SAMI ODLOČAJO V TEM ...VSAK ČLOVEK JE LASTNIK SVOJEGA TELESA IN Z NJIM UPRAVLJA SAM NE NA PODLAGI DRUGIH!
mulc-slo
21. 07. 2016 15.40
-1
jaz bi predlagal, da taki starši sami krijejo stroške, ki bi prišli zaradi njihovega necepljenega otroka
hansola
21. 07. 2016 18.26
-2
mulc-slo, samo če se strinjaš, da si sam kriješ stroške, ki bodo prišli zaradi posledic kajenja, neaktivnosti (če se vsaj 60min na dan ne rekreiraš) in jedenju junk fooda? Potem pa ok.
ADRR
22. 07. 2016 12.08
+1
@mulc: Jaz bi pa rad, da farmacija plača odškodnino vsem tistim, ki trpijo posledice reakcij cepljenja. Potem pa bo fer.
by.t74
20. 07. 2016 16.01
-2
danes smo lahko alergični na marsikaj....eni imajo lahko še trajne posledice zaradi npr. arašidov...kjer tudi na embalaži je možno da opozarjajo na posledice....glede cepiv pa ni potrebnih nikakeršnjih testiranj in v primeru komplikacij NI NOBENE TEORIJE, DA SO KRIVA CEPIVA.....torej arašid je lahko za koga težava....cepivo pa je za 7 miljard ljudi koristno...bravo lobisti...
by.t74
20. 07. 2016 15.58
-14
Tem osebam, ki so za cepljenje na splošno (tudi bau bau ošpicam) predlagam sledeče, da dajo peticijo za referendum in sicer: ker v EU v večini držav imajo 4x manj obveznega cepljenja predlagam da se naredi ogromen zid okoli slovenije da nihče ne more vstopit v državo, saj uni čudni skandinavci nas lahko okužijo (tudi uni cepljeni so lahko še hujši) in sigurno ne vejo da imamo 27 oseb, ki zaradi zdravstvenih razlogov se ne morejo cepit in predvsem uni cepljeni (tudi če so 2x) jih lahko okužijo. Tudi za avstrice in nemce nič turizma pri nas saj so cepci ker se ne cepijo. No, dragi slovenci tudi za vas nič s.e.x. turizma po Tajski, safarija po Keniji....saj imamo v sloveniji še preveč "realnih" oseb ki so HIV pozitivne, pa da ne govorimo o kakem sifilusu.....država vam želi zdravja in da niste v davkoplačevalsko breme. Raje država bo porabila ("pohopsala") za onkološki inštitut saj tudi tam jih je "nekaj" smrtno bolanih. Referendum za vas bo uspel saj ne živite v dobi globalizacije ki v nekaj urah si kjerkoli po svetu...predvidevam, da so vam komaj včeraj povlekli žico od interneta da vidite 24ur ali rtv...in tej novinarji vam bodo pomagali pisat članke in slogane za referendum saj jim gre super prirejanje podatkov na tako ponpozen način...
ADRR
20. 07. 2016 15.57
+0
Farmacevtski lobi vrača udarec in prilagaja zakonodajo, ki jim zagotavlja dobiček. Pa čeprav na plečih zdravja ljudi. Negativni efekti cepiv so večkrat dokazani, pa kot prejemnik tega cepiva ne moreš nič, tudi če se konča tragično ali z življenjskimi posledicami. Ljudje pa kot ovce, vse verjeti zdravnikom in farmaciji.
vrtojb
20. 07. 2016 15.29
+11
pravilno, pri nas je bil zdej po dolgem času (ali sploh prvič) primer oslovskega kašlja, je bila kar konkretna panika, sploh pri družinah z zelo majhnimi otroki
Ramzess
20. 07. 2016 14.34
-10
Lepa reč, ... kako šele kaznujejo starše, ki nočeje cepiti otroka, ... nenazadnje odvzem in prisilno cepljenje, pa čeprav kasneje otrok umre, ... si predstavljate da se to zgodi, potem ko ga odpeljejo iz šole, ... vse brez vaše vednosti. Se je že zgodilo, ... če bi folk vedel kaj je v resnici za cepljenjem.
borut321
20. 07. 2016 19.38
+8
In kaj je v resnici za cepljenjem? Prosim razsvetli me?
bine1212
20. 07. 2016 21.45
+6
V redkih primerih povzroča cepljenje odmiranje možganskih celic. Samos75 že ve, ima izkušnje iz prve roke. :^)
mulc-slo
21. 07. 2016 15.40
-1