FIT 24UR

Pretiravanje z 'zdravim' načinom življenja: ko telesu prej škodimo kot koristimo

Ljubljana, 20. 01. 2015 12.57 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
311

Na trgu je vse več testov, ki pokažejo, ali ste alergični na kakšno hrano, ali je vaše telo zakisano, jetra zamaščena ... Nekateri gredo tako daleč, da na krožnik nimajo več kaj dati. Strokovnjaki pa pravijo, če vas črviči ali napenja, ni nujno, da gre za alergijo. Morda ste se le preveč najedli.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (311)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

razocarani
23. 01. 2015 15.13
-1
koga brigajo vsi ti umotvori o zdravi nezdravi in podobni prehrani ,,jej to kar ti pase in to z uzitkom ne pa da vsako pozrto hrano prekritiziras ,,imamo vsega prevec -polne riti- zato toliko pametovanja ,,pri lacnih takih neumnih debat ni ,samo da bi imali kaj za pojest ,,problem je samo da smo presrani vsega in to nam res skodi
džarika
22. 01. 2015 09.11
+12
Ko berem komentarje je prav neverjetno, koliko prehranskih strokovnjakov premore Slovenija.
XOXOXOXO
22. 01. 2015 00.24
+3
aja pa srečni biftek in veselo francosko solato :D
drugnben
22. 01. 2015 00.13
+8
v življenju se ne sekirat! stres je najhujši ubijalec ljudi! noben ne gre na antistresno dieto, pa tok so vsi neki brihtni!!!!!
123bingo
05. 02. 2015 00.58
stres je posledica, ne vzrok, in sicer posledica napačnega prehranjevanja, ki slabi imunski sistem in pol nas posledično "stresa"
eva1234567
21. 01. 2015 21.12
+4
ne jest beuga kruha pa cukra. tojto! :)) največ kr loh nardiš
aghr
21. 01. 2015 18.41
+8
Pretiravanje z zdravo hrano tudi ni dobro. Eden je pred leti zagovarjal samo zdravo hrano, veganski način prehranjevanja, sadje, oreščki, zelenjava, brez maščob, konzervansov, pa je dočakal samo 65 let, samo s tem se je celo življenje prehranjeval.
danica123
21. 01. 2015 18.31
+14
Naj vsak jè hrano ob kateri se sam najboljše počuti. Mislim pa, da niti kot starši nimamo te pravice, da bi otroku v času razvoja odrekli vitamine in minerale, ki jih nujno potrebuje (in eden izmed teh je vitamin B12, ki je izključno živalskega izvora). Kot odrasli pa si sami urejajte prehrano kolikor vas je volja... pač če ugotovite da lahko živite od kamenja, lahko tudi to jeste in naj še rastlinice zaživijo svoje polno življenje
MTy
21. 01. 2015 18.47
+11
Problem B12 ni tako enoznačen kot ga ti predstavljaš... Je problem vseh ljudi, kar dokazujejo številne študije... Ustvarijo ga bakterije, je v zemlji, iztrebkih, vodi... in v današnjem svetu, ko živimo če se le da v popolnem sterilnem okolju le tega primanjkuje, tudi hrana iz trgovine je sprana, je pa dobra stvar, da se naprimer po vodi ne moremo okužiti s kakšnimi virusi in bakterijami... Problem je tudi zaradi težav pri absorbiranju le tega vitamina... To se tiče vseh ljudi, neglede kaj jedo...
antiXfashizmXeuXgso
21. 01. 2015 20.00
+0
Tok za info iz wikipedije:.............Vitamin B12 se nahaja v jetrih, ledvicah, mesu, jajcih, siru, mleku in ribah. Ne najdemo pa ga v rastlinski hrani in v kvasu; razen v sojini omaki in sojinem mleku.
antiXfashizmXeuXgso
21. 01. 2015 20.01
+2
še malo...................Zdrav človek, ki uživa uravnoteženo prehrano, ne bi smel imeti težav s pomanjkanjem tega vitamina. Drugače pa je pri veganih, ki s hrano ne dobijo zadostne količine vitamina B12. Če ga primanjkuje, začne primanjkovati tudi folata, saj se s tem spremeni njegov metabolizem in se zmanjša njegova regeneracija v telesu. Posledično zaradi pomanjkanja folata se poviša plazemska koncentracija homocisteina, kar poveča verjetnost za koronarno arterijsko bolezen in zaplete v nosečnosti. Nekateri avtorji opozarjajo na morebitno povezavo pomanjkanja vitamina B12 in razvojem nevropsihičnih bolezni. Simptomi pomanjkanja se pri človeku, ki postane vegan, pokažejo šele po 20 letih. Če pa ima človek težave z absorpcijo (reabsorpcijo) vitamina B12, pa se simptomi pokažejo že po 3 letih. [2]
MTy
21. 01. 2015 21.28
+8
Kako ga pa žival pridobi? S tem da je hrano s tal in iz narave, tako ga je človek vedno pridobil, zdaj smo daleč od narave in skoraj vsaka stvar je sterilna :) v farmah živalim dodajajo v krmo ta vitamin, ker ga ne dobijo dovolj... Res je v mesu in jetrah in tako naprej vendar pa za človeka to ni optimalen izvor tega vitamina in ga le s težavo tam pridobi... Raziskave so delane na vseh ljudeh na obširnih populacijah in je to težava vseh ljudi... preuči zadeve v vseh smereh, pa ti bo jasno...
MvpKobe5
21. 01. 2015 22.10
+3
vse živali nimajo potreb po istih hranilnih snoveh
antiXfashizmXeuXgso
22. 01. 2015 00.06
+6
Hja, uradna medicina pravi, da ga je največ npr. v jetrih, tudi sam imam že preko 40 let vse potrebne vitamine, minerale, rudninske snovi,....in zdej mi bo en vegi nakladal, da to zame ni optimalno. Lej, ti zaradi mene lahko živiš od sončnih žarkov, jaz bom zase še vedno lastnoročno uplenil žival, jo iztrebil, izkožil in pripravil vrhunsko kulinarično in hranljivo divjačino. Pa če se na trepalnice postaviš.
MTy
22. 01. 2015 08.47
+3
Mogoče zate je zaenkrat, sam za žrtve ni, ter za okolje, ter za planet ter za ostale ljudi... Enostavno... Delaj kar hočeš... Trend je drugačen in gre v pravo smer... In mesni industriji počasi zmanjkuje vzrokov (ki jih ni) za konzumiranje mesa, čeprav se hudičevo trudi, da pri tem ostane... Če seješ trplenje, suženjstvo in smrt in to živinoreja definitivno je, potem ne boš sejal ljubezni, svobode in življenja....... Are we to live forever in a sick, cruel, and smug past? The brutes, the bullies have been Goliath, but David is coming. Maybe in this room, maybe he is one of you. And if not you, who? And if not now, when?” - philip wollen... Dost je teh kvazi izgovorov in prežvečenih mitov!!!
antiXfashizmXeuXgso
22. 01. 2015 09.20
+2
Levčki, medvedki, hypoti,.....so v pravljicah tudi prijazni, ljubeči, pojejo, plešejo,.....živijo v prijateljstvu s plenom.....realnost je pa povsem drugačna. In bolj ko se človeštvo odmika od svoje naravne poti, prej in intenzivnejše bo prišla naravna selekcija, ki bo ponovno postavila stvari na svoja mesta.
MTy
22. 01. 2015 09.41
+2
To da so prijazni in veseli v risankih in oglasih ni stvar tistih, ki ne jejo mesa... To je plod industrije, ki zakriva že od mladih let resnico... zakaj na mleku ni slik dejankih razmer na embalaži, in zakaj se lila krava pase na travniku ko gre za reklame,... to so zgodbe ki meglijo razum... Tisti ki ne jedo mesa realno predstavijo problem in se odkrito pogovarjajo z otroci in vsemi ljudmi... dovolj je tega zakrivanja resnice... Vsako življenje je vredno... in prav zaradi človeka ta svet propada... in ne naravna selekcija ampak človek bo uničil samega sebe... ne rabi zemlja rešitve ampak jo rabi človek, zemlja bo odlično shajala brez ljudi, nikoli boljše... Mi rabimo rešitev... In ko gledaš stvari, jih glej skozi miljarde ljudi, skozi cel svet... nisi samo ti in nisem samo jaz... vsi pa lahko naredimo ogromno da nam bo lepše in da bomo vsi lahko dobro živeli... Da se lahko z nekom lepo pogovarjaš o hrani in ko minejo napadi, zakaj ne ješ mesa.. moraš najprej čez 1000 in en kvazi mit da se lahko odkrito pogovarjaš o dejstvih... Kakorkoli... *...Dost je teh kvazi izgovorov in prežvečenih mitov!!!
Ardus
21. 01. 2015 17.16
+12
za zdavo življenje je potrebno v prehrani čim več rib. jaz prisegam na ihanskega brancina
jedupančpil
21. 01. 2015 20.07
+9
rossi321
21. 01. 2015 21.27
+3
hahaha nemorem verjet da sem pogoolov o tem brancinu. Res nisem vedel za to pristno domačo ribico!
KD_FT
22. 01. 2015 03.15
-2
Ha ha ha ... eni so pa res bedaki ... sicer pa vegijem ni za zamerit, če ne vedo, kaj se goji na Ihanu :)
past
21. 01. 2015 16.52
+0
Jaz na primer ,za vsak slučaj vsaki hrani dodam aspirinček..
KD_FT
22. 01. 2015 03.16
mbhudournik
21. 01. 2015 16.46
+4
Najprej naj pove ta pameten dohtar definicijo zdrava hrana...
ExSpirit
21. 01. 2015 16.21
+7
Zakaj nekateri tako zagovarjajo razne čarobne tablete in dodatke oziroma tudi razne "čirule čarule" (bioenergetike in podobno) - nekateri zato, ker imajo od tega profit (razne MLM mreže in prodajalci oziroma posredniki), še večji delež ki je najbolj problematičen je pa ta, da določen procent ljudi dejansko verjame, da jim je nekaj pomagalo. Zakaj? Ker razne bolečine in težave minejo s časom (to je lahko kratek čas, npr. nekaj ur, lahko tudi kak dan, lahko tudi dlje časa - odvisno od težav) - same od sebe, tudi če človek ne dela nič. In na primer da ima nekdo kak dan občutljive zobe/dlesni (mu malo pade odpornost), lahko da je po dnevu ali dveh že vse vredu, ampak če mu bo nekdo dan prej prodal čudežno tableto, ki pozdravi te bolečine že v 1 dnevu bo naslednji dan verjel, da je boljše ravno zaradi tega (čeprav to nima nobene veze z "ozdravitvijo"). Jaz sem malo bolj pozoren na take stvari in zelo velikokrat opazim, kako bi lahko nečemu nasedel, če bi vzel ponujeno in kako bi verjel, da je boljše oziroma sem pozdravljen zaradi te stvari. Saj ne rečem, določene stvari lahko pomagajo/omilijo kakšno situacijo (ampak teh stvari je toliko da vse metati v tako majhen koš je popolnoma brez smisla). In tako ljudje mislijo da so se pozdravili zaradi nečesa, kar so poskusili in to tudi zagovarjajo. Ne pomislijo pa, da bi se lahko takrat pozdravili tudi brez tega oziroma da se jim je stanje izboljšalo zaradi česa drugega (npr. nekateri svetujejo gibanje ob jemanju kakšnih prehranskih dopolnil - pozabi na te drage tablete in se samo gibaj, rezultat bo enak, samo nekaj ljudi ti bo pobralo manj denarja). Tako da ne bodite preveč ozkogledi in začnite malo dvomiti in razmišljati. Drugi del ljudi, ki zagovarjajo take stvari so pa tudi taki, ki imajo določene težave zaradi psihe (predvsem stresa). In ko nekomu rečeš, da je nekaj zdravilno (pa čeprav kamenj, ki si ga pobral iz tal) in če on to verjame se bo sprostil in se mu bo stanje izboljšalo (predvsem kakšne želodčne/prebavne težave, ki so pa povezane s celim telesom). Sam imam v družini bioenergetika in vem, kako potekajo stvari (zame je to nateg, ampak določen del ljudi občuti olajšanja oziroma se jim pomaga že s tem, da se jih pomiri, ker verjamejo v "zdravljenje z energijo" in so tako manj pod stresom, kar pozitivno vplia na njih). Imam tudi prijatelje, ki so oziroma nekaeri še tržijo razne medicinske pripomočke in tablete in vem, da je vse skupaj en velik nateg. Jaz bi take stvari prepovedal in kaznoval, ampak kot sem napisal, določenemu deležu ljudi pa ta "nateg" vseeno pomaga, ker se s tem znebijo stresa, tako da tukaj sem v dilemi - ali se zavzeti za prepoved, ali pustiti naj služijo denar in kdor ima zgolj psihične težave in mu tako verovanje pomaga - naj mu...
ExSpirit
21. 01. 2015 16.25
+3
Kar se pa tiče zdrave/nezdrave hrane pa tudi nihče kaj dosti o tem ne ve.... Enkrat je eno dobro, drugič drugo, enkrat je eno nevarno in nezdravo, drugič drugo... Poleg tega določena hrana nekomu škoduje, medtem ko drugemu ne. Za nekoga je nekaj zdravo, za drugega je to strup... Težko je določiti kaj je zdravo in kaj ne, vsekakor pa se velja držati načela, da se z ničemer ne sme pretiravati. Najbolje je jesti raznoliko hrano.
Inženir
21. 01. 2015 16.20
+8
Malo za šalo, malo zares. Vegetarijanec - stara beseda za slabega lovca :)
antiXfashizmXeuXgso
21. 01. 2015 18.33
+5
Če se vrnemo v pradavnino, vegiji po evropi izjemoma kaka grčija, jug italije,... ne bi preživel zime.
MTy
22. 01. 2015 09.51
+6
Potem pa pojdi v pradavnino... Sicer pa kar trdiš je daleč od resnice... To da je človek ujel meso je bila večkrat sreča kot stalnica...In če misliš da obstaja samo meso pa trava, vrjetno res ne primoreš resnega pogovora... Najprej je vsa ta raznovrstna hrana potem pa je še meso zraven... In še v našem svetu je ogromno užitnih rastlin, plodov, ki jih človek niti ne pozna več.. In če mislite da ste vsejejdi... Kot vegan garantiram da jem več raznolikih stvari (iz slovenije) kot običajen človek... Koliko kvazi izgovorov in mitov... Žalostno
luna007
22. 01. 2015 12.54
+1
Točno tko, jaz jem bolj raznoliko hrano kot recimo znanci, ki jejo "vse".
KorakNazaj
21. 01. 2015 16.07
-7
Spodaj je MTy napisal, kako je veganstvo primerno za vse starosti in da je to dejstvo. No, prav o takih ljudeh govori psihiatrinja v prispevkih. Jaz pa bi izpostavil nekaj, kar je skregano z logiko. Namreč, Vegani pravijo, da je njihov način življenja bolj zdrav od vsejedih ljudi, ampak ironija je, da vegani in vegeterjanci ponavadi postanejo zaradi tega, ker so proti "mučenju" živali itd. Njihov primarni cilj vstopa v ta način življenja, v katerega ponavadi posiljujejo še otroka ali celo dojenčke, ni zaradi bolj zdravega načina življenja, temveč izkjučno zaradi tega, ker so proti mučenju živali za pridobivanje mesa. Še več, omenja celo, da je otrok (ali dojenček) priučen s strani staršev, da je meso (baje ga drugače, po osnovnem nagonu, ne bi), ampak po drugi strani je otrok prav tako priučen s strani staršev, da natepava samo zalenjavo in sadje. Sicer pa, otroci imajo bistveno več problemov z prehranjevanjem z zelenjavo, kot pa z mesom.
antiXfashizmXeuXgso
21. 01. 2015 16.28
+2
Ja, in na koncu dobiš en kup minusov pa nobenega pametnega argumenta s strani nekoga, ki se s tabo ne strinja.
Grremlin
21. 01. 2015 17.17
+4
Že to, da omenjaš dojenčke je skregano z logiko, dojenčki se namreč ne prehranjujejo z mesom, ampak je njihova osnovna hrana materino mleko. Vegetarijanstvo je pa seveda tudi način živlkenja in razmišljanja. In veš, vegetarijanstvo ni posiljevanje z zelenjavo. Seveda v obeh smereh extremi niso dobri.
LepistaNuda
21. 01. 2015 17.35
+8
kam51
21. 01. 2015 17.59
+4
Moj svak je več kot 10 let vegan, pa je bolj bolan kot jaz, ki jem vse od kraja v normalnih količinah. Ker mu primankuje vitamina B12, si inekcije naročuje preko interneta. HALO. Imam pa že raje goveji ali žrebičji zrezek od živali, ki je bila vzrejena v našem hlevu.
MTy
21. 01. 2015 18.08
+8
Zaradi maminega mleka noben ne trpi... Zaradi kravjega pa živali,ljudje in planet :) Z malo logike ti je jasno, da otrok je kaj mu dajejo starši in tako se privzgojijo vse navade in tradicije... In od teh privzgojenih stvari se je težko ločit, saj jih povezujemo z ljubeznijo staršev.... Tako kot izbereš ali daš otroku meso ali kravje mleko tako lahko izbereš da mu daš kaj drugega... In ja veganska hrana ni samo zelenjava... Dejte se malo ustavit in razmislit... imaš ZELENJAVO, SADJE, STROČNICE, ŽITA, SEMENA, OREŠČKE... Izločiš živalske izdelke, za katere je potrebno ubivati, zasužnjevati... Ostane ti pa ogromno stvari.... In to da je veganska prehrana več kot zadovoljiva za vse generacije ne trdim jaz ampak tako trdijo znanstvene raziskave, največje prehranske organizacije... Odpri oči in se odkritosrčno pozanimaj... NE zame, ampak zase... Jaz sem se pozanimal dosti o tem in bil na obeh straneh, iz izkušenj ljudi in svojih vem, da sm se prav odločil :) Pa tudi iz komentarjev, ki jih tule berem... :)
Grremlin
21. 01. 2015 18.21
-2
vijolična@, mogoče si pa res malo zašla.
123lolita123
22. 01. 2015 09.42
-4
MTy "Zaradi maminega mleka noben ne trpi..." Ni res. Ravno zato trpi, ker mleko mora vsebovat vse kar dojenček potrebuje. In če s hrano (ki vključuje tudi meso) mama ne dobi vsega, njeno mleko ne bo dovolj hranljivo in bo dojenček zato trpel, bo podhranjen, več bolan.. Kako leto-dve nazaj je bil primer, ko sta dva vegana skor ubila svojga otroka s takim načinom življenja. Enadva sta celo veganstvo vsiljevala svojemu hišnemu ljubljenčku (ne vem ali je šlo za psa ali mačko), ki je skor pardon besedi, crknil zato. Pa mi naj še eden reče, da so ti ekstremi dobri. Mal zdrave pameti tut vam vegani v roke! Proti vegetarijancem nimam nič. Jejo tako rekoč vse razen mesa. Ok.. jejo pa sir in jajca in ribe itd. Tile vegani pa sam travo pasejo pa oreščke glodajo pa mislijo da so bolj šametni ko 99% prebivalstva, ki je vsa ta tisočletja preživelo brez takih fint.. dajte no..
MTy
22. 01. 2015 09.45
+4
Vse kar si napisala lahko ovržem, sam itak ni vredno... Ogromno je veganskih staršev in več jih bo.. ne 99% ....Veganov je v nekaterih državah že več kot 10%... Ljudi počasi srečuje pamet... raziskave preberi ali pa portal, kjer se večinoma zadržuješ :) Naprimer preberi celotno literaturo na strani veganskega društva in potem se pa lahko začnema pogovarjati... le pogumno :)
luna007
22. 01. 2015 12.56
+4
Joj, se vsi obešate na tisti 1 primer, ki je bil objavljen! Kolk otrok skor umre zaradi neskrbnih staršev, ki so vsejedci..pa jih futrajo sam z umetnim cukrom..pa je otrok debel že v vrtcu itd... Ne morte zdej posloševat zaradi določenga primera no!
Grremlin
22. 01. 2015 15.36
+4
Samo posploševanje. V tistem primeru sploh ni šlo za veganstvo ampak za extremizem. Verjetno sploh ne veste koliko je veganov, ker pač normalno funkcionirajo. Je pa to tudi način življenja, ne gre samo za prehrano. Pa še to, vegetarijanci ne jemo rib, ker to je tudi meso. Če pa komu pašejo ribe pa seveda naj mu teknejo...
Gonepteryxcleopatra
21. 01. 2015 15.32
+9
malo bolj naravoslovno podkovani, ko dejansko razumeš mehanizem celotnega sistema,smo bolj imun na te ekonomske propagandne zadeve..je pa žalost, ko dejansko vidiš ljudi, ki kupujejo neke zadeve, ali pa ne vem kaj počne, brez vedenja o dejanskosti. Sploh pa razne 'revije' ob kavici.. lahko se kaj prebere..sam ne vse verjet, kritičnost, ker nikoli ne veš izobrazbe,izkušenj človeka, ki je kaj napisal oz iz kerega tretjega članka na pol prebral.. Pa prosim, zunanja "ocena" vitkosti/debelosti vsekakor ne pomeni, da si popolnoma zdrav in obratno. Poleg tega, je na en spodnji komentar zakaj nutriocista in ne pediatra? zato, ker se študiranje ene vede od druge glede kvalitete in celostnega razumevanja organizma zelo razlikuje.
Maša Štefe
21. 01. 2015 15.21
+9
Vse ga po malo v kombinaciji s športno aktivnostjo nekajkrat tedensko. Poznam mamico, ki svojemu otroku namesto "nezdravih" klasičnih piškotov ponuja "zdrave" piškote, ki imajo ne vem koliko manj sladkorja in so skratka enkratni. Ta otrok ima pri svojih 3 letih prekomerno težo, ker ne samo da pove preveč zdravih piškotov, revež se nabaše še s tistimi, ki mu jih mamica sicer ne dovoli, ko nje ni zraven. No potem pa maš!
Nauders
21. 01. 2015 12.53
+4
blubu
21. 01. 2015 12.47
-6
Malo izven teme, ampak drži kot pribito!!!! Makedonke(ženske) imajo najboljši način prehranjevanja(zanje), saj počakajo da jim mož naredi kosilo(večerjo)....piknik. Takšen je njihov način prehranjevanja, kuhanja, zdrav, ker gospe počakajo, da jim nekdo drug servira. In to možje(slo) počnejo. Namesto brce v rit, jim dajejo potuho. Reveži!!!! Sami pa hodijo v sarajevske čevab., potem hitro domov skuhat za otroke in princesko, preden pride kraljica domov. Hitro poskrbet za otroke in večerjo. Hitro odlaufat 100 krogov. In zvečer se na skrito zadet, da lažji je dan preživet. Zakaj vse to?? Če bi imeli nekaj soli v glavi, si tega nebi dopustili. Najprej to uredit, potem se živilce it.
mmickica
21. 01. 2015 13.31
+8
medo90
21. 01. 2015 13.42
+14
Ni bolan bravo. Jaz sem imel tako doma in je dobila brco pa tudi otroka sta pri meni ostala. Samo jaz ne hodim po čevape jih raje doma sam naredim in živim v preljubem miru brez nerganja in tečnarjenja......
BadAssMofo
21. 01. 2015 14.09
+2
enasmrklja
21. 01. 2015 14.19
+7
O, le kje se skrivajo taksni? Jz bi z veseljem mu skuhala, sla z njim na tek, zvecer pa nazdravila...
blubu
21. 01. 2015 20.04
+4
Nič nisem bolan/a, tudi viroze nimam, mmickica. :-) Sam povem, kar je resnica, pa ne sovražim nobeno narodnost. Zavedam pa se in vidim, sicer obstajajo izjeme, kako se" makedonke množijo in plodijo", da poskrbijo da se njihov rod širi. Slo moški so bogi, ker klecnejo pred takimi babami. Pa čeprav jih okolica opozarja, sorodniki nasprotujejo, pa NE in ne, potem pa v zakonu ko so že froci stiskajo zobe(ha, ha to se jim še na čeljusti pozna). Problem je ko se kaka makedonka vgnezdi v hišo, ne gre več ven!!! Sedaj je to že izven teme o pravi prehrani, se opravičujem. Ampak, najprej je treba take stvari uredit, potem se živilce in zdravnike it!
Mauzahecmauzares
21. 01. 2015 12.28
+11
ce bi ziveli v pomanjkanju ali jedli kar bi si sami pridelali ali svoj obrok mesa ulovili bi vsi ziveli zdravi oz jedli zdravo
antiXfashizmXeuXgso
21. 01. 2015 12.42
-3
antiXfashizmXeuXgso
21. 01. 2015 12.56
+1
Podobno kot si vegi svojo solato sam odreže
BadAssMofo
21. 01. 2015 14.10
+9
Bravo! Kdor ni sposoben zival upleniti in pripraviti naj ne je mesa!
MTy
21. 01. 2015 15.08
+10
Sam problem je, da danes lahko z istim naporom kupiš kumaro ali pa kos mesa v trgovini... Žival pa tak ni treba pleniti pa loviti, saj je tak preveč natrpana v svojih kletkah in nima možnosti bežati... Resnica je vedno potrebovala svoj čas, tako kot so stoletja rabili, da so ukinili takrat samoumevno suženjstvo ter priborili ženskam volilno pravico tako bo potrebno počakati, da človek spozna, da ni potrebno ubijati živali... To je edini smiselni korak v prihodnosti...
antiXfashizmXeuXgso
21. 01. 2015 16.35
+0
MTy že res da oboje kupiš z enakim naporom ampak kos mesa je še vedno boljši, okusnejši, bogatejši,.....kot ena kumara. Pa s tem nočem nič žalega čez kumare; jih tudi jem. In še nekaj, tisto meso divjadi, do katerega sam pridem s pomočjo lova, je daleč najokusnejše, najkvalitetneje,....... in ne nazadnje, človek najde svojo prvinsko identiteto, počne točno to, kar so njegovi predniki tisočletja,...
MTy
21. 01. 2015 18.20
+1
To niso kumare... to so bučke (tvoj komentar) :)
antiXfashizmXeuXgso
21. 01. 2015 18.30
+1
Tudi tvoje razlage ne presegajo bučk niti kumar. Sicer pa, lej, ti se futri z zelenjavo, jaz se bom pa z mesom. Jaz tebi ne oporekam, upravičeno pa pričakujem, da tudi ti meni ne.
joze drugi
21. 01. 2015 20.29
+4
Če si ponosen na to, da s puško v zasedi čakaš kdaj boš odstrelil srno si že pošteno načet v glavi. Ulovi jo brez orožja, ti bom še jaz čestital. Brez orožja boš lahko dobil polža :), če si pa debel kot večina lovcev in na tabletah za pritisk, ti bo pa še to velik izziv.
antiXfashizmXeuXgso
22. 01. 2015 00.00
+1
Joža, daj ti živi brez tehnike in tehnologije.............ne samo da ne boš debel in imel pritiska, tudi preživel ne boš in po darwinu boš pase. S tisto zelenjevo, ki po evropi rase pozimi si še riti ne moreš obrisat, kaj šele nahranit. In ja, jaz bom preživel od polžev, me zanima če boš ti pri vsej svoji naduti pameti preživel od smrekovih iglc.
Grremlin
22. 01. 2015 07.44
+4
Jester, pa kaj ste mesojedci takoj tako užaljeni, če vam kdo kaj kontra reče. Nekateri pač ne razumemo zakaj taka želja po ubijanju. Ampak če imaš a tako rad srnice ti pa tudi noben ne preprečeval.
Cocaine
21. 01. 2015 12.06
+22
Pa še to, za 24ur.. zakaj se za vprašanja, ki se tičejo prehrane, ne obrnete na nutricioniste? Sej veste, ljudi, ki to dejansko preučujejo? Ne pa nekega obilnega pediatra no, ki nima pojma o prehrani.
Mr Mojo Risin
21. 01. 2015 13.12
+2
Pa sej so razni "strokovnjaki" za prehrano stalno tako na pop-u kot na rtv-ju in vsak svoje prodaja za absolutno resnico. Ena je bila na 24ur takoj po praznikih. Če bi bilo vsaj pol resnice v njihovih "resnicah" bi človeštvo izumrlo že pred stoletji.
kim llsung
21. 01. 2015 13.54
+0
Nutri...so sami nakladaci...potem je bolje vprašati dieteticarja....
BadAssMofo
21. 01. 2015 14.11
-1
Sam deklaracijo na izdelku je treba prebrat, halo. Sej naj bi bili vsi funkcionalno pismeni!
123lolita123
22. 01. 2015 09.49
+0
Če imaš doma vrt, domače piščance, domača jajca, kako sadno drevo, malo brajde.., Sosed ima žita in mlin.. Kaj ti manjka? Nič. Zelenjavo imaš svežo, stročnice, kak oreh na parceli za potico za praznike, meso od starih kur imaš za juhe, za spečt, za spohat 1x na teden.. VSE si lahko naredimo sami. Vse. Nič nimam proti vegetarijancem. Sama sem absolutni vsejed po načelu (bl je msno, bl je slsno!) :) Zdrava ko ribica, brez holesterola, normalni pritisk, bla bla bla. Pa še dolgoletna kadilka po vrhu. Vsega po malem, pa nam nč ne bo falil. Kolegice pa se filajo s travo in oreščki, pijejo neke nupo pripravke in herbash1t pa so skos bolane, neplodne itid itd. Pol pa mejte tko ko hočte met, sam ne nam po glavi srat, ko nam pa čist nič ne fali.
MTy
22. 01. 2015 10.05
+3
Tebi nič, človek 1000km stran pa strada... Vrjetno veš da ne živimo vsi na deželi... In da niso vsi na svetu siti... Vsako sekundo na svetu umirajo otroci in starejši zaradi lakote... To da vzgojimo meso potrebujemo preveč prostora in preveč energije in hrane... S tako proizvodnjo kot jo ti opisuješ bi potrebovali kakšne dva planeta zraven samo za pridelovanje mesa, ampak imamo samo enega... naj bolj ekonomička je pridelava rastlinske prehrane... to je vsa hrana razen meso... Da ne bo kdo spet omenjal trave... Saj smo vsi enaki in vrjetno si vsi zaslužimo biti siti in če je nekdo lačen in nesrečen je tudi moja dolžnost da vsaj nekaj storim za boljši jutri... Tudi jaz sem vegetarijanec bil več let in zdaj sem že več let vegan in mi nič ne fali... Nebi nič komentiral, če se nebi čutil bil izvan in če preberem stvari ki dokazano ne držijo... Vsi smo isti in vsi smo na enem planetu, le ta ne potrebuje rešitve ampak jo potrebuje človek... Malo več empatije in sočutje do človeka in živali ter malo preizkušanja svojim naučenih spoznanj z drugo literaturo pa bo :)
Cocaine
21. 01. 2015 11.59
+45
Najbolj je pa smešno, ko kakšne mame pravijo "eh, moji jejo vse, mi ne kompliceramo".. Zdej če želi nekdo, da njegov otrok je zdravo (kolikor se sploh še to da dandanes), pa komplicira? Raje naj povedo, da se jim s hrano ne da ukvarjat, ker je lažje eno pašteto namazat na kruh, kokr pa kakšen topel in zdrav obrok skuhat.
luna007
21. 01. 2015 13.21
+17
Najbolj grozn je, ko je mičken otrok že zelo debel. Mama pa joka,da ne ve kaj nardit..Ja nehi ga futrat s svinjarijo pa mu dajat coca colo za pit pa hamburgerje!
BadAssMofo
21. 01. 2015 14.12
+9
Je res, lahko pa je tudi bolan. Ne mores vseh v en kos metat. Poznam jih veliko ki jedo res hitro in nezdravo ampak so pa suhi. Sam sem celo zivljenje rahlo zavaljen, pa pojem manj kot moja zena, ki ima 50kg s pojstlo vred. 100 ljudi 100 cudi
luna007
21. 01. 2015 14.31
+6
Seveda, saj ne mislim, da je pri vseh enako. Ampak govorim o primeru, ko je otroček komej dobr shodu pa ga futrajo sam s pomfrijem pa junk hrano, cele dneve pije sladkane sokove...