Zanimivosti

Šestletnik pretepel 100-kilogramskega učitelja?

New York, 02. 10. 2012 10.47 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Na neki ameriški osnovni šoli naj bi imeli pravega malega 'vragca'. Šestletnik naj bi brcnil učitelja, spravil naj bi se na šolskega varnostnika, pošteno pa naj bi pretepel tudi enega učitelja, ki je od njega težji za kar 78 kilogramov!

Carpio naj bi bil po mnenju učitelja pravi vražiček. (fotografija je simbolična)
Carpio naj bi bil po mnenju učitelja pravi vražiček. (fotografija je simbolična) FOTO: Thinkstock

New York Post je poročal, da naj bi drobceni, 127 centimetrov visoki Rodrigo Carpio fizično napadel 100 kilogramov težkega in 178 centimetrov visokega učitelja, sicer nekdanjega igralca ameriškega nogometa Johna Websterja. Ta naj bi imel poškodovan gleženj in koleno, zato mora nositi opornico.

Zobe naj bi pokazal tudi učitelju in šolskemu varnostniku.
Zobe naj bi pokazal tudi učitelju in šolskemu varnostniku. FOTO: Thinkstock

''Gre za hudička v angelski podobi,'' je 27-letni Webster povedal o malem šolarju. ''Fant je videti kot angelček, nato pa kar naenkrat namesto svetniškega sija dobi vražje roge. Zgodila se mi je prava nočna mora. Neprijetno je in ponižujoče.''

Carpio, ki v šoli PS 330 v Queensu obiskuje prvi razred, naj bi zakuhal že več neprijetnosti. Domnevno naj bi brcnil učitelja, napadel pa tudi nekaj drugih posameznikov, tudi šolskega varnostnika.

Webster je pojasnil, da je do spora prišlo, ko je nekaj drugih šolarjev pospremil v šolsko restavracijo: ''Poskusil sem ga držati za zapestja, ampak me je začel tepsti. Odpeljal sem ga do ravnatelja, ko me je brcnil v gleženj, ena brca pa je končala na mojem kolenu.''

Učitelj, ki je moral zaradi poškodb v bolnišnico, se je obrnil na odvetnika Andrewa Sibna, ki je Carpia označil za ''malo muko''. ''Pravijo, da učitelji, kot je g. Webster, ne dobijo zaščite pred nekom, ki lahko ogroža druge učitelje in učence,'' je dejal Siben.

Za domnevno sinovo početje so seveda izvedeli tudi starši, ki pa menijo, da v šoli z obtožbami na sinov račun pretiravajo. ''Ta obtožba je povsem absurdna,'' je glede domnevnega napada na Websterja povedal 44-letni Jorge Carpio. ''Kako bi lahko moj majhen fant naredil tolikšno škodo?'' Podobno meni mama Josefa Marcia, ki je izjavila, da je grozno, ''da otroka obtožujejo tako resnih dejanj''.

Webster naj bi jih pošteno skupil. Na pomoč se je obrnil kar na odvetnika. (fotografija je simbolična)
Webster naj bi jih pošteno skupil. Na pomoč se je obrnil kar na odvetnika. (fotografija je simbolična) FOTO: Thinkstock
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (70)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

bigfudge
02. 10. 2012 17.14
-3
kaj je pa igral ta v nfl-u da ga otrok polom
Rahan
04. 10. 2012 10.14
+9
čak mal, moraš to pač vzet z rezervo ker ta ko je to pisal je pač delal zgodbo, resnica je verjetno takšna da ga ke mali brcnu v koleno in mu poškodoval pogačico al kej podobnega in ne da je ućitelja nalomu kot bi ga odrasel človek. po drugi strani pa kako se boš branil pred takim frocom? karkoli bi naredu za obrambo bi te zaprl zarad nasliništva nad mladoletnop osebo ker neb noben verjel da je bila samoobramba prott 6letniku
Hreidmar
02. 10. 2012 17.10
+27
Na žalost sm podobno sceno tudi sam videl ko sm pred 15+ leti bil v prvem razredu je tud en taki bil v mojem razredu ki je nazaj govoril učiteljem in se tudi drl nazaj + večkrat se mu je "zmešal" in kar odšel ven od učilnice in če ga je učitelca hotla ustavit se je spravil na njo. Drugače pa tak če bi toti učitel ga nazaj mahnil bi pa on kriv bil tk da kar naj toži te starše da se mal zbudijo in začnejo postavlat red pri totem frocu.
problem?
03. 10. 2012 08.13
+17
Take pamže je treba porihtati izven pouka. Se plača za eno šteko pira nekaj krepkim fantom iz višjega letnika da mu enkrat vržejo vrečo čez glavo, potem pa toliko batin, da še en teden ne bo treba v šolo in bo lahko razmišljal kako se obnašati da se "vzgoja" ne bo ponovila.
mare.orlando
02. 10. 2012 16.14
+10
Ta bo bodoči menih ali pater...
Rahan
04. 10. 2012 10.18
+6
ta bo že čez 3 leta največji nasilnež na šoli in zarad takih pol drugi ki so nadlegovani in pretepani v šoli pol poknejo in postrelijo pol šole ker jim ni noben pomagal prti tem nasilnežem
rozika88
02. 10. 2012 16.04
+27
Kje ste zdej vsi tisti, ki ste bili trdno prepričani, da otroci pa niso sposobni ne fizičnega, ne psihičnega nasilja izvajat. To je žalostna resnica in prej, ko ji pogledate v oči, lažje vam bo!
rew333
02. 10. 2012 17.44
+14
glej, vsi bodo prej uzrli to resnico kot starši takega otroka. Saj, če bi tudi oni bili sposobni videti svojega otroka takega, kot je, bi že prej tudi sami ukrepali, da ga drugače usmerjajo. Ampak oni sploh ne vidijo in vedno za vse krivijo okolico. Zato: vzrok so starši, otrok je samo posledica...
Ramzess
03. 10. 2012 11.59
+1
Se strinjam z obema, ...ne gre za prepričanje o tem, gre za posledice, ki jih lahko majhen otrok, ožigosan in institucionalno obravnavan doživi, in ga potem spremljajo vse življenje. Res je vzrok so straši in okolica, otroci oz. njihovo vedenje, njihov način upora, tako proti ljudem kot sistemu, je samo posledica. To je zgolj še en primer kjer se sistemsko ukvarjajo s posledicami, ne pa z vzroki. Starši vidijo svojo sliko, kot policaji vidijo svojo sliko, zdravniki svojo, socialni delavci svojo, učitelji svojo, itd., skratka, vsi vidijo tisto kar želijo videti, na osnovi osebnih in ali poklicnih pogledov in interesov, ne vidijo pa tistega, kar bi dejansko in v resnici morali videti. Željno razmišljanje, kot temu rečemo, ima seveda neželjene posledice za obtoženega in druge vpletene.
TakeItEasy
02. 10. 2012 15.44
+30
Noben chuck norris vnuk...človek ga ne sme nazaj prlimat okrog ušes, ker je zakon narejen tako, da ščiti tudi nadležne otroke... Podobno kot pri babah...kakšna koklja dobi eno okrog kepe, ker je bila nezvesta ipd pa človek nadrsa pred zakonom tako, da je joj! Bodite realni za boga milega! Samo "padel" bi na smrkavca pa bi bilo dovolj!
TakeItEasy
02. 10. 2012 15.50
+34
Mi smo dobili z ravnilom po prstih v 80-ih, šel si v kot ali pa celo ven iz razreda...hvaležen, da te ni klofuta zapekla ali pa uho dobilo rdečico od kakovostnega potega! Danes je že vse represija! Batina je iz raja prišla! To si zapomnite :) :) Pa nisem veren! :)
kopron
02. 10. 2012 15.42
+13
Jooojjj, jooojjj, kam smo prišliii, ... le kam, ... a sploh veste ??? !!! ??? A se sploh kdaj kaj vprašate ??? Jaooooooo ... :-((
blaue-augen
02. 10. 2012 15.36
+1
ziher je vnuk od chuk norrisa :)
nincy..
02. 10. 2012 15.11
+13
to pa to ko otroci že pri 2letih gledajo nasilne filme kupujejo nasilne igrače vse sorte vidijo :S
EricFlat
02. 10. 2012 16.25
+17
Daj no. Tudi mi smo gledali Rambota pa Komandosa in ne vem kaj še pa ni noben od nas učitelje pretepal. Problem je vzgoja. Starši so preveč zaščitniški, nihče drug pa njihovega otroka ne sme niti grdo pogledati.
pesjagraba
02. 10. 2012 14.27
+15
Upam, da se motim in ne raste kakšen kasnejši strelec po šolah.
Ramzess
02. 10. 2012 15.07
+5
Za to ni pravi kandidat, tiste izbirajo drugače.
Geronemo
02. 10. 2012 14.16
+50
Da sem učitelj, pa da mi šrmkl take počne, mu tako vzgojno in zidarsko prilimam jaooo. Učitelji so krivi ker so starši otrok nesposobni pri vzgoji lastnega otroka?? In itak da je vsak otročiček angelček v očeh njegovega starša. Če si moj zaslužil batine, naj bo pa ni mus da od mene ali pa njegove mame.. Starejše se spoštuje neglede nato za koga gre... in to je prvo pravilo lepega vedenja.
Borut Florijancic
02. 10. 2012 16.09
+13
potem, ko bi pa fotr pršu tečnarit zakaj si mu vzgojno prilimal, bi pa še fotra moral in bi takoj vedel, da zato ker ni tamalga nauču reda:D
_LF_
02. 10. 2012 14.16
+40
Ma ta mularija nima več spoštovanja do nikogar!!! Starši zamislite se!
vestalka1
02. 10. 2012 14.00
+21
Kakšen dramatičen naslov : 6-letnik pretepel 100-kg učitelja. OJOJ, v resnici ga je pa brcnil.
mervan10
02. 10. 2012 14.38
-1
rozika88
02. 10. 2012 16.01
+5
Tut če ga je sam brcnil, to nikakor ne sodi v njegovo obnašanje in bi se mogli učitelji pošteno pogovorit s starši! Kakšni so pa danes starši, je pa zgodba zase!
vestalka1
02. 10. 2012 13.54
+21
Nekaj mi ni všeč v tem sestavku, čeprav so danes nekateri otroci res podivjani in si upajo vse. Skoraj vsak razred ima enega takega Rodriga.
Redžepi
02. 10. 2012 13.41
-2
pesjagraba
02. 10. 2012 14.30
+16
Ni lari fari. Take se dogajajo po šolah tudi pri nas. Meni, kot učiteljici, se do lani, ko sem šla v pokoj, niso. Se pa dogajajo učiteljem, ki se bojijo vzpostaviti avtoriteto.
Borut Florijancic
02. 10. 2012 16.10
-7
to so pa potem tudi učitelji krivi in ne samo otroci.
Bourne
02. 10. 2012 13.33
+40
Ja, nekateri mogoce res ne bi smeli imeti otrok, ker vidim ogromno ljudi, ki niti sami sebe ne znajo spraviti v red, kaj sele otroka. Otroci pac niso sami krivi, ce imajo zmesane, nestabilne in problematicne osebe za starse. So pa na zalost njihov odsev.
hubb
02. 10. 2012 23.44
+2
Točno to-vse bolj spoštujem ljudi,ki se odločijo da bodo brez otrok-ker niso prepričani ali bi bili dovolj dobri starši oz.ne želijo živeti po nekih normah .Samokritika je odlično varovalo pred marsičem ;)
SilverBullet
02. 10. 2012 13.21
-7
Cel članek je nesmisel.
Ramzess
02. 10. 2012 13.20
-15
Obsojanje je nesmiselno, saj sploh ne poznamo ozadja.
Ramzess
02. 10. 2012 13.16
-28
Ne morem, da se ne bi strinjal s straši, resnično so pretirali, ne glede koliko 'vražji' je otrok, ...saj marsičesa niso upoštevali, učitelja je lahko zadel v kakšno staro poškodbo, pa na posledice na otroka sploh ne razmišljajo, ko zadevo tako napihnejo in spravijo celo na sodišče, da ne omenjam težav, ki so jih nakopali staršem. Preden gre taka zadeva na sodišče, zaradi tega ker posameznik, ne glede na posledice za drugega, išče osebno korist, je potrebno marsikaj razjasniti, od dejstev do terminologije. Učitelj je bivši športnik, če se izkaže da je poškodba, ki jo navaja, posledice 'obnove' stare poškodbe, potem je njegova tožba takoj nična. Raba terminologije je zgrešena, saj šestletnika prikazuje kot šestnajstletnika, oz. srednješolca. Zelo verjetno je posameznika udaril ali brcnil le enkrat, dvakrat, ne pa večkrat ko se samovoljno potencira z rabo temu primerne terminologije, ali kot pri Američanih priljubljeno rabo superlativov, da je na koncu vsak dogodek videti večji in strašnejši, kot je v resnici. Zgolj zaradi možnosti do lastnih interesov, hkrati pa jih za posledice vpletenih ni mar, v tem primeru za otroka.
bmoto
02. 10. 2012 13.12
+22
naš pa že ni tak! ,za vse nadaljne težave se obrnite na našega odvetnika!-- vse so krivi starši, saj otroka niti pogledati ne smeš,seveda sem proti fizičnemu kaznovanju vendar kaj narediti ko enostavno ne gre več naprej? povem vam samo v kakšnem filmu uspe z lepo besedo ,včasih je nujno potrebna gola sila!
bboy7
02. 10. 2012 13.48
+15
Se strinjam in zato dam edino prav učitelju da je zablefiral poškodbo in bo na račun staršev fajn zaslužil. Ker če bi malemu pripel eno okoli ušes kot si zasluži bi pač izgubil službo pa še fajn bi ga tožl.
hiterkstrela
02. 10. 2012 13.06
+13
malemu bi uhe popipal!!!!!!!!