Nogomet

Sarkastični Heynckes: Guardiola je dobro videti in se lepo oblači

München, 29. 07. 2013 06.37 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nekdanji trener Bayerna Jupp Heynckes je po porazu na tekmi nemškega superpokala malce "zbodel" novega stratega bavarske zasedbe Pepa Guardiolo. Borussia Dortmund je zmagala s 4:2. Heynckes je tudi priznal, da se "izmika" srečanju z Guardiolo.

Jupp Heynckes je z Bayernom v minuli sezoni osvojil sloviti "trojček", nemško prvenstvo, nemški pokal in še Ligo prvakov. Zamenjal ga je Španec Pep Guardiola, ki je v nabiranju lovorik blestel pri Barceloni, v Nemčiji pa se mu je zalomilo že na prvi preizkušnji. Na tekmi nemškega superpokala je bila boljša Borussia, Heynckes pa je po svoje, malce sarkastično, za nemški ZDF komentiral dogajanje: "Pep je šarmanten, dobro je videti in se lepo oblači. Kateri bi bil boljši za Bayern?" Vseeno pa ima nemški strateg dobro mnenje o španskem kolegu in je komentiral tudi omenjeni poraz: "Guardiola je izjemno simpatičen, učiteljski tip, bil je izjemno uspešen z Barcelono. Pokazalo se je, da ta trenutek moštvo Bayerna še ni na najvišjem nivoju, poleg tega je manjkalo pet igralcev. Je pa res, da takšen poraz ni prav prijeten, vse to so tudi moji fantje."

Heynckes je tudi povedal, da je Guardiola želel govoriti z njim, a on še ni našel pravega časa in tako je že vse od prihoda Španca v München: "Nisem še govoril z njim, čeprav je Guardiola sporočil Karlu Heinzu Rummeniggeju, da bi si to želel, vendar vem, da imajo pred sezono veliko obveznosti, zato se še nisva videla."

Guardiola je z Bayernom izgubil tekmo nemškega superpokala.
Guardiola je z Bayernom izgubil tekmo nemškega superpokala. FOTO: Reuters
  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (45)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

?rni gad
29. 07. 2013 23.27
+1
pozabil sem povedati, zakaj bi samo šinfali-gospod novinar je napisal ali prepisal članek brez napake-to pa je tudi nekaj-čestitke
?rni gad
29. 07. 2013 23.22
Jupp Heynckes je zelo emocionalen trener in ima neverjetno sposobnost navezati igralce nase, je tudi zelo napreden trener, čeprav si marsikdo misli, da ni tako. Redko kateremu trenerju je uspelo držati tako ekipo zvezd pod kontrolo v cilju doseči uspeh. Po drugi strani pa Pep Guardiola sam ve, zakaj je prevzel ravno Bayern (prevzel ga je ravno v času, ko je Bayern izgubil vse tri lovorike - ne vem če je takrat vedel, v kaj se spušča)
hujekst
29. 07. 2013 17.11
+1
kaj vam ni jasno Heynckes je za Guardiolo Herr Professor
Storyteller
29. 07. 2013 20.22
+5
Jupp lovorike: 2x Ligo prvakov, 3x nemško ligo, 3x nemški pokal, 3x nemški supercup in 1x Supercopa de España . - 34 let trener .................... Guardiola lovorike: 2x ligo prvakov, 3x španski prvak, 3x Supercopa de España, 2x španski pokal, 2x Uefa super cup in 2x Fifa world club cup - 6 let trener
Storyteller
29. 07. 2013 20.23
+4
12 lovorik Jupp v 34 letih 14 lovorik Pep v 6 letih
hujekst
29. 07. 2013 21.52
-1
pa si res en otrok... vsi vemo kako je Barca osvajala lovorike, to ti govorim kot navič Chelsea. Pa še to Heynckes si je sam gradil ekipo, kar Guardiola ni, ko so ga pogruntali igro, ko jim sodniki niso več nasedli so padli in dal je rep med noge in odšel
k53e
29. 07. 2013 15.44
+4
"da ta trenutek moštvo Bayerna še ni na najvišjem nivoju, poleg tega JE MANJKALO PET IGRALCEV..." ...res je!! Ne pravim da bi Bayern zmagal Borussio če bi igrala 2 zelo pomembna Ribery in Neuer, vendar bi vseeno bil zaostanek malo manjši in še res so imeli smolo, 2 gola so si tk dobesedno sami dali...no sej zdj brez veze "fantazirat" kaj bi lahko bilo ČE,...ampak spet pa ni vse tako črno kot nekateri pljuvate sedaj po Bayernu in Pepu, navsezadnje je to šele bila prva prava njihova tekma...
hujekst
29. 07. 2013 17.16
-3
tudi Borussija je oropana enega največjih upov iz lanske sezone pa jih je zmazala, ne privoščim tega Bayernu, privoščim pa Guardioli. Tako kot je rekel Heynckes dobro izgleda in dobro se oblači
Storyteller
29. 07. 2013 18.35
+5
Kaj ima veze če je reku, da so dobro nosi pa lepo zgleda? Isto je Klopp reku pred tekmo. Da je lep, pa da se lepo nosi. IN kaj ima to veze zdej.... Guardiola ima več lovorik kot Jupp. Samo toliko. Pa en je končal kariero en komaj začenja. Pa to vam govorim kot navijač Dortmunda.
ladovan
29. 07. 2013 12.37
-2
če še 30ga superpokal z Chelsea izgubijo bodo že prvi "simptoni" guardiola
alien8potnik
29. 07. 2013 13.30
-1
Lovetake(24.hr.pedri?a.com)
29. 07. 2013 17.27
+0
glej ga vsolca kako za muri muri murijem teče...že je za chelsea...
JbmTiMt
29. 07. 2013 17.33
+0
muri je pac velik trener. chelsea jih bo povozu
Storyteller
29. 07. 2013 18.36
-2
mmickica
29. 07. 2013 12.36
-1
Je ta Heynckes malo žleht?
alien8potnik
29. 07. 2013 13.32
+13
ne, ni. žleht so v upravi bayerna, kjer so ga spotaknili, on jim je pa odgovoril na najboljši možni načiin. roko na srce, bayern v tem trenutku prav nič ni potreboval pepa in spremembe koncepta. ampak - prav zares nič.
Dany75
29. 07. 2013 15.16
+2
k53e
29. 07. 2013 15.46
+6
alien8potnik kaj tebi ni jasno???...Heynckes ni odšel iz Bayerna zato ker so ga odslovili, ampak zato ker se je sam tako odločil, ker je hotel iti v zasluženo penzijo in na to je že sam večkrat opozoril!!! Sicer pa po eni strani ima prav, saj moraš takrat oditi in zaključiti ko si najvišje, da se te ljudje pol spominjajo tudi po tem!..
Messi1000
29. 07. 2013 12.31
+6
Pep se je močno zafrknil z Bayernom, saj ni vedel, da bo imel tako sezono, kot jo je imel in to je tudi sam rekel, da če bi vedel, da bojo osvojili pokal, LP in ligo se ne bi odločil za Bayern.
MaunelNeuer
29. 07. 2013 13.28
+9
taft01
29. 07. 2013 11.28
+13
Izmikati se srečanju pomeni eno, da pa ni časa za srečanje pomeni nekaj povsem drugega. Kaj vi se namerno delate norca al ste norci?
unknown1
29. 07. 2013 11.23
+12
dokler nebo pep ugotovil da brez obrambnih vezistov nemoreš igrati do te bodo slabi rezultati v bayernu tako lepo uigrano ekipo je dobil v roke a ne on more nekaj spreminjat
lookaaa
29. 07. 2013 10.05
+15
brez veze komentirat to izjavo. in tudi kvaliteta pri obeh akterjih ni sporna. je pa pep v dosti tezjem polozaju kot je bil jupp. vedno je tezje braniti kot osvajat. bayer ima se vedno dobro zasedbo, bo v vrhu tako v evropi kot v prvenstvu, a bo pod vecjim pritiskom, kot je bil lansko leto. lahko se zgodi, da ostanejo brez lovorike, kar se pa ne pomeni, da je pep slab. naj ga pustijo delat na dolgi rok, pa bodo lovorike zopet tukaj. se nikomur ni uspelo ponovno osvojiti LP po letu 1990, tudi juppu in pepu ne. vprasnje, kaj bi letos osvojil jupp z bayernom. oba sta velika trenerja in obema hvala za vse.
alien8potnik
29. 07. 2013 11.02
+5
alien8potnik
29. 07. 2013 10.02
+6
ja, jupp je diplomat. kaj naj rečem? bayern se je zafrknil. to je moje mnenje. spreminjati filozofijo igre, ko si najboljši, ko si na vrhuncu, je, milo rečeno, noro. ne bi rekel, če ne bi bil bayern prvak LP. tako pa ... eh. mučke. in zdaj bodo spet vsi pametni, da se je jupp hotel upokojiti. dragi moji - upokojili so ga, ker je bil 2 x za las ob lovoriko LP. rečite, kar hočete.
Lovetake(24.homi?a.com)
29. 07. 2013 10.41
+6
"upokojili so ga, ker je bil 2 x za las ob lovoriko LP. rečite, kar hočete." mojster teorij zarot je spet na delu...bravo,odlično ti gre
alien8potnik
29. 07. 2013 11.01
-5
mojster zarot? ne da se mi s tabo prerekat ... precej logično je. jupp ne želi komunicirati s pepom. zgolj slučajno, ne? ne pred tekmo bayerna z barco, ne po njej. vse do zdaj. hudo je zaseden jupp, da nima zanj niti 5 minut časa. sicer pa mi je vseeno, če se ne strinjaš nz mano.
Lovetake(24.homi?a.com)
29. 07. 2013 11.08
+5
unknown1
29. 07. 2013 11.20
+3
alien8potnik 2x za las ob LP pojma nimaš samo 1x je zgubil v finalu LP
Storyteller
29. 07. 2013 12.34
+1
Spet ta kekec sme komentirat. Kako brezveze postaja internet.
Storyteller
29. 07. 2013 12.35
+2
Zakaj Jupp ne trenira en drug klub? Dej ALien pokni kako neumno
Schulz-14
29. 07. 2013 19.09
Jupp se je želel upokojit leto kasneje, Bayernu pa se je ponudila priložnost za nakup Pepa (po njihovih besedah vrhunskega trenerja), če nebi kupili pepa sedaj in predčasno upokojili Juppa bi imeli spet težave z iskanjem vrhunskega trenerja.
Schulz-14
29. 07. 2013 19.09
+2
Jupp se je želel upokojit leto kasneje, Bayernu pa se je ponudila priložnost za nakup Pepa (po njihovih besedah vrhunskega trenerja), če nebi kupili pepa sedaj in predčasno upokojili Juppa bi imeli spet težave z iskanjem vrhunskega trenerja.
povrsniste24kur
29. 07. 2013 09.53
+21
že 20 let sem navijač bayerna, ampak zadnje čase mi z vsemi temi špančki že počasi malo najedajo :l
slovenac007
29. 07. 2013 10.30
+16
živimo v odprti Evropi, še v tako nacionalističnih državah kot so Hrvaška in Srbija imajo tujce v nogometnih ekipah.
noble
29. 07. 2013 09.42
+12
BVB ga je lepo "slekel". Še prekmalo za oceno, počakati bo treba še na kompletno postavo in par tekem potem pa ....
spravitelj
29. 07. 2013 09.13
+7
Heynckes, vrni se...
Lovetake(24.homi?a.com)
29. 07. 2013 10.42
-8
ti pa imaš podstrejšje zelo razmetano verjetno...
Messi1000
29. 07. 2013 08.51
+6
No ja tudi Heynckes ne more reči, da je predlansko sezono pri Bayernu blestel. :)
oxy.elite
29. 07. 2013 08.31
+24
Pre hitro je še karkoli za komentirati, je pa res da je Jupp Heynckes osvojil več lovorik z različnimi klubi, med tem ko je Guardiola osvojil lovorike le z Barcelono. Počakajmo še malo na rezultate Bayerna.
Schtrom
29. 07. 2013 08.15
-84
Heynckes ne duvaj se, imel si eno ali dve pametni sezoni, Pepu ne sežeš do kolen.
Lovetake(24.homi?a.com)
29. 07. 2013 08.39
+37
Mamba4Life
29. 07. 2013 11.30
+12
..., ki od 2009 gleda fuzbal pa po nekem čudnem naključju navija za barcelono haha
Storyteller
29. 07. 2013 12.36
-8
Pa če smo tu je Jupp trener 25 let in več. Pa ima manj lovorik od trenerja, ki je trener 5-6 let. Kaj šteje? Lovorike ali vaše brezvezno mnenje?
hubertfast
29. 07. 2013 07.35
+32
Tudi jaz se lepo oblačim.