Tujina

Papež prodaja svojega harleyja davidsona

Rim, 15. 10. 2013 12.08 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Za motor znamke Harley Davidson, ki ga bodo ponudili na dražbi, bodo zaradi njegovega prejšnjega lastnika – papeža Frančiška – verjetno iztržili pravo bogastvo. Izkupiček bo namenjen brezdomcem v Rimu.

Papež junija med blagoslovom motorjev
Papež junija med blagoslovom motorjev FOTO: Reuters

Papež Frančišek namerava na dražbi prodati motor, ki ga je junija dobil v dar, ko je 35.000 ljubiteljev motorjev prišlo v Vatikan na proslavo 110-letnice obstoja Harley Davidsona. Takrat so se številni zgrnili na Trg svetega Petra, kjer jih je blagoslovil. V nagovoru jih je opozoril, da "moč in užitek med drugim lahko vodita v nadomeščanje Boga z minljivimi človeškimi idoli, ki ponujajo zastrupitev s svobodo, ki lahko na koncu privedejo do zasužnjenja in smrti."

Izkupiček namerava podariti Karitasu za obnovo rimskega zatočišča in javne kuhinje za brezdomce. Po besedah predstojnika Karitasovega doma Enrica Ferocija gre za dragoceno darilo, ki jih bo vnovič zelo osrečilo in je dokaz o odnosu Cerkve do revnih. "Papežu Frančišku smo zelo hvaležni," je dejal.

Sveti oče je že prej dokazal, da mu prestižna vozila ne pomenijo veliko. Med nedavnim obiskom Lampeduse in Brazilije se je vozil v fiatu namesto v Mercedesovem papamobilu z belimi usnjenimi sedeži z zlato obrobo, v katerem se je prevažal njegov predhodnik papež Benedik XVI. Junija je pozval bodoče župnike in nune, naj se izogibajo hitrim avtomobilom. "Boli me srce, ko vidim župnika v najnovejšem modelu avtomobila," je dejal.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (26)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User620888
16. 10. 2013 09.19
+1
angel teme se bo kazal kot angel luči,dobrote ,miru kar vidimo že sedaj ko vsi govorijo o miru in ljubezni a je ravno obratno ne nasedajte lažnivim cerkvam
big_foot
16. 10. 2013 07.41
+1
Bi bil pa zanimiv papež za pogledat v ledru, na hrbtu en velik križ - pa na harliju :-))) Po možnosti na poti na motozbor
Sandra Žibert
15. 10. 2013 21.57
+3
Tudi župnik Fonzi iz Boštanja bi lahko prodal svojega harleya in pomagal revnim in ubogim in da bi malo zmanjšal poti po svetu s svojim luksuz avtom. Človek se vpraša, od kje jim denar( mislim, farjem)!? Pa pri vsaki maši pridigajo, da kdor ima, naj pomaga tistemu, ki nima.Vse le prazno besedičenje.
lord94
24. 11. 2013 14.45
ddevil
15. 10. 2013 19.25
sem precej neveden glede tega zato prosim ce mi kdo pove ce imamo v slo. ksno javno kuhinjo? hvala za morebitni odgovor
fujjjjjj
15. 10. 2013 18.50
+1
daril se ne prodaja..........
Boschtjan Zupanchich
15. 10. 2013 20.08
+1
Fuck the system
15. 10. 2013 15.44
+5
Član moto kluba Hells Angels!
gostgozd
15. 10. 2013 13.16
+3
ko bo papaž javno razpustil Cerkev, oklical verstvovanjanje za zablodo in nepotrebno neumnost ter VSE cerkveno premoženje razdelil med ljudi .. pol bom pa ploskal ... do takrat pa lahko rečem samo - marketing. pa še to prav patetičen.
No?ni opazovalec
15. 10. 2013 13.38
+1
Oklical verstvovanje za zablodo..? Poleg tega, da ti slovenski pravopis res ne gre od rok, lahko vsaj pustiš ljudi, da naj verujejo v kar hočejo.
suzuki bandit1200
15. 10. 2013 13.47
+2
Nočni,saj doma lahko verjameš v kar hočeš,samo ne teroriziraj ostalih z tvojo vero,ker pravi vernik sigurno ne more hodit v cerkev.
No?ni opazovalec
15. 10. 2013 14.08
+9
Jaz sploh nisem veren. Pravim samo, da ima vsak človek pravico verjet v kar hoče.
No?ni opazovalec
15. 10. 2013 14.11
+2
Katoliška vera mi pomeni prav toliko kot Budizem, Taoizem, Hinduizem itd itd.. Gostgozd pravi, da bi morali cerkveno premoženje razdelit med ljudi..ja lepo, ampak zakaj potem nebi razdelili med ljudi tudi premoženje ultra bogatih tajkunov pri nas, ki se nam iz dneva v den smejejo v obraz?..
gostgozd
15. 10. 2013 14.15
+3
sem bil prejle malo preveč nesramen (no, resnica pač boli), pa bil zbrisan. .. dokler bi "verovalci" verovali (oz. karkoli pač počnejo) za svojimi štirimi stenami - potem se strinjam s tabo - naj vsak verjame v kar hoče. ker pa te njihove zablode (in točno to so!) vplivajo na svet "normalnih" in vsiljujejo "svoja" "mnenja" in "vedenja" drugim nimam več prav nobene strpnosti do njih. sem dolgo živel po načelu "dokler me pustijo pri miru, tudi jest njih pustim" .. ampak kaj ko me ne pustijio pri miru! in se vmešavajo v politiko in javno življenje in "moralizirajo" po medijih in novačijo za volitve po cerkvah ... in da ne bo pomote - govora je seveda a vseh religijah. nestrpneži, ki širijo sovraštvo po svetu z namseškom in ljubeznijo na ustnicah.
gostgozd
15. 10. 2013 14.19
...se po eni strani strinjam s tabo Nočni - in je velik problem današnjega sveta, kako izvlečt ta pokradeni denar od tajkunov. ampak tajkuni se nimajo za verstvo. ne iščejo na tak način svojih vernikov in darovalcev, ne pridigajo hinavsko tem kako lepa je revščina, kako je treba vzgajat otroke, kaj moraš in česa ne smeš početi, kako ne smeš uporabljat kondom, v koga se lahko zaljubiš.... in redkokateri tajkuni vodijo svet že par tisoč let.... ogromno svetovnim tajkunom pa je ravno cerkev pomagala do takega premoženja. ali pa jim pomagala malo poskriti premoženje. in pa - naredila človečka takega, da se ne upre tajkunu...
No?ni opazovalec
15. 10. 2013 14.19
No, to kar si zdaj napisal je pa res in se popolnoma strinjam s tabo. Saj vsi tisti ki so pri koritu in živijo na tuj račun so isti. Pa neglede za kaj se izdajajo, levi, desni, srednji...njihov moto je; pameten živi od neumnega in neumen životari z svojim delom.
No?ni opazovalec
15. 10. 2013 14.26
+1
Imena se menjajo, ime sistema se menja, ampak v osnovi je vedno isto od kar svet obstaja, oziroma odkar ima človeško bitje zavest, da lahko živi na lahek način z iskoriščanjem sočloveka, in mislim, da se to ne bo nikoli spremenilo. Jaz naprimer gledam v primeru rimokatoliške vere kot na totalitarno stranko ki je od leta 313n.š, vladala zahodnemu svetu. Zdaj se pač njihov čas končuje in bo ostalo kot folklora. Ampak če smo malo pošteni lahko rečemo tako; vsak sistem je bil v osnovi osnovan z dobrimi nameni, ampak človeška narava to potem izniči. Tudi teorija socializma je enkratna; vsi enaki, vsi enakopravni..ampak se ne izide..nikoli. Tudi kapitalizen je v osnovi dobro zamišljen, kdor je delavaen in sposoben naj ima in naj dobro živi z sadovi svojega dela, lenuh pa naj životari. Pa tudi v tem primeru je prav obratno..in takih primerov je še veliko..
gostgozd
15. 10. 2013 14.26
točno tako je. ampak hilda naprimer (čeprav res najmanjša tajkunčica), mene prek medijev ni nikoli nagovarjala kaj naj jaz počnem in kako naj jaz živim. ona je kradla zase, ker ji je naša pravna družba to dopuščala. in sedaj naj bi sedela. nikoli pa ni prepovedala uporabe kondomov v afriki, ker to itak ne pomaga proti hivu naprimer ... (in tudi če bi, ker za njo ne stoji cerkev, je nihče ne bi šljivil) .. in zato m
No?ni opazovalec
15. 10. 2013 14.31
Ma glej...saj sploh ni važno kaj nakladajo tisti senilni kardinali, škofi itd. mislim pa da ni nihče prepovedal Afričanom uporabe kondomov..
No?ni opazovalec
15. 10. 2013 14.33
Moje mnenje je tako, da kar človeku ne paše in kar prezira, se s tem pač ne obremenjuje.
No?ni opazovalec
15. 10. 2013 14.37
Kolega..kaj ti misliš, da če bi midva prišla do korita in do lagodnega življenja brez skrbi in dela, da bi bila kaj drugačna od ostalih, ki živijo na tak način?
gostgozd
15. 10. 2013 14.37
maš po svoje prav - ubistvu prepovedujejo uporabo kondom nasploh. (ne samo v afriki). ker spolne odnose se ima samo zaradi razmnoževanja. .in, jep, papati/škofi/... ogromno škode naredili, ko so (bili) neomajnio glede uporabe kondomov. ni celo zatrjevali, da niso ulčinkoviti v boju proti spolnim boleznim .. in to v deželah kjer je 10-40% ljudi okuženih s HIVom (med drugim) .. ubistvu bi jih za samo tako izjavo morali obsodit zaradi naklepnih umorov in poiskuzov genocida .. nene, res nobene strpnosti ...
gostgozd
15. 10. 2013 14.40
drugačen kot oni bi sigurno bil. jaz naprimer ne bi mogel nekomu nekaj prepovedovati (sam pa bi celo isto počel!) .. ne bi mogel resno gledati v oči svojih "vernikov" kako sem jest nad in ohinsploh in celibaten - zraven bi se pa s pol vasi dol dajal... ne bi mogel dati izjave, kako je homoseksualnost največji greh, zraven pa si naročal rent-a-boye (in vedel, da to počne 50% cerkvenih dostojanstvenikov) .. ne bi mogel ves masten okol ust od mesa, jamrat pravim revežem, naj mi dajo denar, ker sem lačen (kljub temu, da dobro vem, da ga oni nimajo) .. nej nadaljujem? .. skratka. ne bi mogel teh stvari, ker imam človeško moralo. in ne neko zlagano versko...
gostgozd
15. 10. 2013 14.40
+1
drugačen kot oni bi sigurno bil. jaz naprimer ne bi mogel nekomu nekaj prepovedovati (sam pa bi celo isto počel!) .. ne bi mogel resno gledati v oči svojih "vernikov" kako sem jest nad in ohinsploh in celibaten - zraven bi se pa s pol vasi dol dajal... ne bi mogel dati izjave, kako je homoseksualnost največji greh, zraven pa si naročal rent-a-boye (in vedel, da to počne 50% cerkvenih dostojanstvenikov) .. ne bi mogel ves masten okol ust od mesa, jamrat pravim revežem, naj mi dajo denar, ker sem lačen (kljub temu, da dobro vem, da ga oni nimajo) .. nej nadaljujem? .. skratka. ne bi mogel teh stvari, ker imam človeško moralo. in ne neko zlagano versko...
No?ni opazovalec
15. 10. 2013 14.44
+2
No prav..očitno nisi še razumel kaj sem hotel rečt. Glej, če res tako sovražiš to vero, pa kar daj, tudi to je neko veselje. Imaš vso pravico.
No?ni opazovalec
15. 10. 2013 14.46
+1
Mogoče so te tile župniki res prizadeli. Moje priporočilo; ne beri novic z to tematiko, te bo vse manj jezilo.