So odkrili orjaško eksoluno?

London, 28. 07. 2017 08.19 |

Astronomi so odkrili okoli 3500 potrjenih eksoplanetov, to je planetov izven našega Osončja. Ni pa znano, ali okoli teh planetov krožijo tudi lune, saj jih je veliko težje zaznati. Astronomi menijo, da so morda našli prvi objekt, ki bi se lahko izkazal za eksoluno.

Kaj vse se skriva tam zunaj?
Kaj vse se skriva tam zunaj? FOTO: NASA/JPL-Caltech

Skupina astronomov je morda našla prvo luno izven našega Osončja. Medtem ko smo se že navadili odkritij planetov izven našega solarnega sistema, tako imenovanih eksoplanetov, ki krožijo okoli bolj ali manj oddaljenih drugih zvezd, lun do zdaj še nismo odkrili.

Če se bo izkazalo, da gre res za eksoluno, bo ta velika in težka kot Neptun, kroži pa okoli planeta, velikega kot Jupiter, a z 10-kratno maso, so zapisali pri BBC.

Pri britanskem mediju še navajajo, da je luno zaznal Nasin teleskop Kepler, oktobra pa astronomi nameravajo opraviti nova opazovanja.

Astronomi so sicer po poročanju BBC previdni pri trditvah, da gre za eksoluno. ''Objekt lahko opišemo kot nekaj, kar bi lahko bilo luna, ampak kdo ve, morda je kaj drugega,'' je dejal profesor astronomije na univerzi Columbia David Kipping

Do zdaj so astronomi odkrili okoli 3500 ekoplanetov, še več tisoč jih je v fazi potrjevanja, da gre res za planete. Lune so bolj izmuzljive, saj jih trenutne tehnologije težko izločijo med kroženjem okoli teh oddaljenih planetov. Kepler išče rahle zatemnitve zvezd, kar se zgodi, ko planet zaokroži pred njo - med tako imenovanim tranzitom. Eksolune pa iščejo tako, da rahlo zatemnitev svetlobe zvezd iščejo potem ali pred tem, ko planet povzroči zatemnitev. Pri omenjeni kandidatki so to opazili med tremi tranziti planeta, kar je sicer precej manj kot bi si astronomi želeli.

Kandidatka za luno je znana pod imenom Kepler-1625b I in so jo opazili ob zvezdi, ki je od Zemlje oddaljena okoli 4000 svetlobnih let. Zaradi njene velikost so ji nadeli vzdevek Nepluna (Nep-moon), so navedli pri BBC.

Po trenutnem razumevanju nastankov planetov, se tako velik objekt ni oblikoval na istem mestu kot ogromen planet v velikosti Jupitra, a precej težji, ampak bi tak objekt v evoluciji planetarnega sistema ujela in nase priklenila gravitacija planetarnega orjaka.

• 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

UaikiUaiki
30. 07. 2017 12.55
Neverjetno koliko neukih bumbarjev tlači to našo okroglo zemljo... in taki imajo volilno pravico... jao, jao, kam to pelje?...
30. 07. 2017 13.52
Nič čudnega da gre svet v maloro, ker imajo taki ausgajzanci volilno pravico. Model ti v ksiht laže, da se severnica vidi iz južne poloble, pa vsi ki smo kdaj bili na južni polobli smo se lahko prepričali, da nima prav.
30. 07. 2017 14.08
Veseli smo lahko da flaterji niso sposobni doseči tehnične izobrazbe ker drugače bi vsaka tovarna eksplodirala, pil bi kisline, jedli zelene mušnice in cianid. In pol smo ostali čudni in ovce prav patetičn folk res.
29. 07. 2017 16.55
Nevem zakaj na 24ur ne objavijo članka o sramoti slovenskega šolstva ki jo predstavljate flaterji. Pa ne govorim šolstva višjega nivoja kot so tehnični faksi ker tam takšnih ljudi ni.
29. 07. 2017 17.25
a tebi so tudi racunalnisko regenerirane slikice CGI, kar najvecji dokazi sodobne astronomije ??
29. 07. 2017 21.35
Kako veš da so CGI? Mi lahko to kakorkoli dokažeš? Mi lahko matematično in fizikalno dokažeš ravno zemljo? Če ne moreš in si flat earther si del problema.
30. 07. 2017 09.10
ti res verjameš, da je to realna slika? Slikat niso mogli Luno z bližnjim posnetkom Apola pristankov, ker je baje presvetla, lahko pa pokažejo sliko Sonca in sliko neke druge Lune 4000 svetlobnih let stran?
30. 07. 2017 09.56
Slike so obdelane do te mere da lahko laiki kot mi razberemo razne stvari. Če bi se kdaj poglobil v spektroskopijo, NMR, radiologijo bi vedel o čem govorim. Ampak ja bolje da si sramoto delaš. Če ste že tako proti NASI vas obveščam da obstajajo druge vesoljske agencije : evropska, ruska, kitajska, japonska zanimivo kakšna svetovna zarota se dogaja.
30. 07. 2017 11.24
In kaj si iz tega razbral...da si laik in, da je Fake .Nasa ne zna pojasnit nastanek planetov v našem osončju.. no razen, da je v večini primerov kriv kakšen meteor... vrnjeno dobiš pa dobiš par računalniško dodelanih slik. Pa za to ne rabiš bit Flat Earth, da vidiš ves Circus.
30. 07. 2017 11.35
Tebi ni pomoči, sam sem se ukvarjal s temi metodami za analizo torej vem koliko dela je vloženega da lahko ljudje kot si ti to razumejo. Nevem pa točno kako se oni lotijo problema ker so drugačne zadeve. NASA zna pojasnit nastanke planetov predlagam tudi kakšen program kot je national geographic tam imaš veliko tega. Kaj ti vidiš z kakšnimi akreditacijami? Kdo si ti da lahko sodiš te zadeve? Imaš diplomo/magisterij/doktorat iz te smeri? Si objavil kakšen članek? Si naredil kakšna eksperimentalna dela? Nisi ne? Torej ne sodi če o tej temi nimaš nič kredibilnega znanja.
30. 07. 2017 14.11
haha.. si ti kaj objavil? Ali je tudi tvoje znanje NG?
30. 07. 2017 14.13
Kajti to znanje,ki r sem zgoraj omenil sem videl prav na National Geographic.. pol pa se čudim kaj je res?
30. 07. 2017 14.15
Sem sodeloval pri raziskavah ja torej vem koliko dela je vloženega in kaj je potrebno da dokažeš zadevo. Torej jaz vem ti pa nimaš pojma. Pojdi nazaj na kauč in ostani tam ker že za internet nisi sposoben.
30. 07. 2017 14.50
in zakaj misliš, da imaš ti prav? Če Nasa ne ve zakaj ima Merkur magnetizem, zakaj imamo mi vodo, iz česa je nastala Luna, itd.. evolucija, meteor, pa skomiganje z rameni. za ostale planete in lune ala Io, Galilejo in Evropa, ki so starejši še več let, kot Zemlja pa se obnašajajo še Bolj čudno kot mi, ki smo unikat v vesolju.. pa nima smisla zgubljat besed.. Magnetizem in voda, kjer je nebi smelo bit in super vulkani na planetih iz ledu. ma komu vi to? Lune ki bi že zdavnaj morale ugasnit..
30. 07. 2017 15.08
Vem da imam prav ker se s to teorijo strinja 99.999% znanstvenikov. Tebe pod to ne morem šteti ker nimaš pojma o čem govoriš. Vse kar vidiš na tem svetu je teoretično opisano in eksperimentalno dokazano. Zakaj ima Merkur magnetizem? Če bi vedel kaj definira magnetizem in kdaj se pojavi bi si sam lahko odgovoril na to vprašanje zakaj pa ga ima potem Zemlja po tvojem? Luna naj bi bila del Zemlje pa jo je meteor zbil spet teorija, ki pa so tudi našli dokaze zanjo. Zakaj imamo vodo? Če še ne veš imaš nekaj tipov asteroidov največ je tipa 1, ki jih sestavlja voda in lahke kamnine, v notranjosti je ponavadi led ki se topi zaradi sonca zato imajo tudi rep. Super vulkani na planetu iz ledu. Tudi na Zemlji imaš super vulkane kakšne veze ima če je planet iz ledu? Vidim da nimaš pojma o prenosu toplote, oddaljenosti od sonca... Ne nabijaj stvari ki jih ne razumeš. Imaš internet google in strani ki razložijo te stvari če si pa ne moreš vzeti časa si pa sam kriv.
30. 07. 2017 15.19
saj ni problem tudi 99.999% znanstvenikov je slišalo za Ortov oblak, kjer je polno kometov, samo še ga niso slikali. Mogoče vedo kako so kometi sploh tja zašli, če nastajajo v notranjem Ortovvem oblaku vsaj 1000 krat bliže? ne. Ok kaj pa kako je možno da tako dolgo obstajajo, glede na to da jim Sonce kuri energijo... to že vedo? Če so nastali po velikem poku?
30. 07. 2017 15.24
Pa ti misliš da za vse obstaja pojasnilo? Nismo sposobni vsega pojasnit. Povej mi potem kako lahko elektroni prehajajo bariero katere ne bi smeli? Zakaj v kvantni mehaniki veljajo drugačna pravila kot pri makro fiziki? Zakaj ima svetloba dvojno naravo? Nevemo zakaj vemo pa da je tam in kaj ti pojavi predstavljajo. Dokazal si da nimaš tehnične smeri in sprešuješ bedarije. Zakaj smo rojen? Kaj je smisel življenja? Kaj je duša?
30. 07. 2017 15.32
glede na to da nisi nič odgovoril .. se nima smisla s tabo pogovarjat...komet je padel in ima Zemlja vodo. haha.. Če bi bila bolj ravna bi bila več kot 2km pod vodo. Toliko je vode. To mora bit dosti ledenih kometov :) sicer pa smo poslali satelit na en tak komet... pred kratkim.. so ugotovili, da je tista voda, čisto drugačne molekulske zasnove kot naša.
30. 07. 2017 15.36
saj ni problem, da za vse obstaja pojasnilo... Problem je v tem, da če obstaja nek model kako je nastalo naj velja za vsaki planet in za vse stvari, ne pa da si kvazi Nasa prilagaja kako in kaj. Istočasno negirajo sami sebe, iščejo vodo, ki je baje nekoč poplavljala Mars. Ne verjamejo pa v poplavo na Zemlji, pa še danes je dokaz za-to. Reče se ji voda. Sami iz sebe se delate norca :) pa ne flat eartharji.
30. 07. 2017 15.40
Model opisuje do neke mere vedno so posebnosti. Ti tega modela 100% ne poznaš ker nisi niti na nivoju da bi razumel karkoli. Kakšna poplava a si ti na glavo padel? Na Marsu ni več vode zaradi solarnega vetra in manjše gravitacije.
30. 07. 2017 15.41
Voda je drugačne molekulske zasnove kot naša? Hahahaha pa ti si res neverjeten a se ti zavedaš kakšno izjavo si podal? Na tvojem mestu bi se zamislil.
30. 07. 2017 16.33
Molekulsa sestava vode je H2O, vse ostalo ni voda oz. so v njej primesi.
30. 07. 2017 17.05
narobe sem se izrazil. ta led na kometih, tekočina je drugačne sestave kot naša voda. No kaj bo naslednja teorija zakaj imamo mi vodo?
30. 07. 2017 17.13
in še zdaj nisi pojasnil kako je bilo z Luno?
30. 07. 2017 17.22
Kako je lahko voda drugačne sestave? sestava je termodinamsko določena če imaš v mislih raztopljene snovi notri. Nisi se narobe izrazil ampak ne veš kaj govoriš raje povej. Voda je voda, le led ima drugačne konformacije glede na pogoje zamrzovanja tako da ne nabijaj v prazno. Luno nazadnje ko sem spremljal je bila teorija da je bila del zemlje ki ga je komet zbil. Nisem tukaj da ti razlagam te stvari ker na koncu dneva spet ne boš verjel kot ne verjameš v ukrivljenost vode čeprav lahko sam narediš eksperimente ki ti bodo nasprotno dokazali.
30. 07. 2017 17.42
No vsaj tri vrste kamnin, ki so jih nabrali, tam najdeš na Zemlji.
30. 07. 2017 17.43
30. 07. 2017 17.48
Racio
30. 07. 2017 18.26
Macro, supervulkani na planetih iz ledu? Ga ni planeta ki bi bil v celoti iz ledu, kvečjemu jih prekriva led... potem me pa še zanima kaj si mislil z lunami ki bi morale že zdavnaj ugasniti? Si morda mislil zvezde?
31. 07. 2017 09.17
Skoraj vse kar najdeš na kometih najdeš na Zemlji lahko so v drugačnih konformacij zaradi termodinamskih pogojev drugače pa imamo na Zemlji vse elemente, ki so možni pri normalnih pogojih in ne brcaj v prazno. Poglej si kako elementi nastajajo njihovo stabilnost in razpad pa boš videl kaj govorim. Dokaz poišči na internetu, v znanstvenih vodah se ne govori kar nekaj v tri krasne ampak rabiš vsaj nek dokaz za svojo teorijo. Ukrivljenost vode ima vse z tem. Če že v to ne verjameš ko pa si lahko sam dokažeš da imaš narobe potem kaj kompleksnejšega brezveze razglabljati s tabo.
31. 07. 2017 12.08
29. 07. 2017 16.48
4000 svetlobnih let pa takšna resolucija?
29. 07. 2017 16.26
Res nepojmljivo, ko bereš komentarje spodaj. Flat Eartharji so v naletu, pa nevem od kje so se vzeli :)
Jebi Veter 1
29. 07. 2017 14.57
SE ŠE NISTE NAVELIČAL KOPIRAT TEGA AMERIŠKEGA FAKE SRANJA GLEDE NA TO DA VAM NOBEN VEČ NIČ NE VERJAME.. NAPIŠTE ŽE ENKRAT RESNICO, DA JE ZEMLJA RAVNA
29. 07. 2017 15.41
Ko vam bo naravoslovno uspelo dokazat, da je zemlja ravna in izpodbit naravoslovne dokaze, da je zemlja okrogla. NIč prej.
29. 07. 2017 17.23
kryptix
29. 07. 2017 22.12
v vesolju potrebujemo misleče bitje ki se dokoplje do matematike ki je ključna za raćunalnike, telefone,...in ko nastopi fizika se da zelo lepo pojasnit vesolje vse skupaj tako na približno da vemo z čim imamo oprauka da ni to bog. in ko bo nekoč večina ljudi razumela osnovne znanstvene dokaze potem bo na zemlji raj. res je da pozni kapitalizem kot zdej to imenujemo bo vedno pozni kapitalizem ker smo družbena bitja ampak za ceno nekega papirja ki mu rečemo denar, zlato in podobne dobrine nesmemo delati nobenih razlik med ljudmi da ne omenjam kakšne debate glede etike ker je škoda besed če živite v tem kapitalizmu in ga zlahka sprejmete takšnega kot je vedoč da se nič neda včasih so ble vojne zaradi takšnih stvari so ljudje umirali zdej potrebujemo malo boljšo organizacijo na nekem družbenem omrežju z vsemi narodi oziroma večina. in nevidim da te stvari nebodo nekoč realnost ker smo še vendarle po naravi dobri
Houdor
29. 07. 2017 11.13
vesolje obstaja že tisoče let pa so to orjaško luno šele zdej odkril, ne me farbat
29. 07. 2017 14.17
Pred tisoč leti verjetno še niso imeli današnji tehnikalije.
29. 07. 2017 15.51
29. 07. 2017 16.09
UaikiUaiki
30. 07. 2017 12.14
Tisoče let je rekel... phahaha.... sploh pa kaj vse obstaja že tisoče, miljone, miljarde let, pa smo odkrili šele pred kratkim....
Dragon_13
28. 07. 2017 19.59
Hvala bogu, da NASO financirajo Američani. Židovska vlada jim vsako leto podari desetine milijard in vse kar je od njih je to, da na vsake toliko v medije plasirajo kakšno fantastično zgodbico, da ne odkrili nekaj neverjetnega, kar podkrepijo z računalniško slikico. V glavmen, v dveh besedah, lopovi in nategovalci !!!
frako
28. 07. 2017 21.23
ah dej no nasa že tko nima dovol financ pa še jo hoče tramp rezat, rusi zdej daleč vodjo v vesolni dirki. Celo američane so povabl na projekt da aphopisa mau dregnejo da ne bo ogrožal zemlje.
AjdeMiPopuši
28. 07. 2017 14.14
Še nismo začeli se preseljevati na druge planete, pa še vedn iščejo nove planete... Naj raje vlagajo v razvoj za življenje na drugem planetu v našem osončju in ne s iskanjem izven, saj moramo prej razviti ladjo in warp pogon kot pri Zvezdni stezi
Al83
28. 07. 2017 14.06
Luna je latinsko ime za naš mesec. Drugi meseci (naravni sateliti) imajo svoja imena (Io, Europa, Kalipso, Fobos, Triton, Titan, Enceladus..). Imenovat vse mesece Luna, je isto, kot da bi imenoval vse reke Sava, zaradi tega, ker ti živiš ob Savi. To je katastrofa, se vidi kaki nesposobni so nam pisali slovnico.
grozjak
28. 07. 2017 15.10
kaj pa Mesec???in mesečina? sam mal zezam..... :))
Maxx365
28. 07. 2017 19.11
AI83, očitno si stvari malo zamešal, ravno obratno je kot ti trdiš, namreč planeti imajo svoje lune
29. 07. 2017 16.11
maxx sej je pravilno napisal - naštel je nekaj naravnih satelitov, ki krožijo okrog svojih planetov
LEMI4
28. 07. 2017 13.23
Vse je mogoće tam zunaj samo ne mi več trobit od velikega poka. Ta teorija še za otroke ni več zanimiva.
kameltrajbar
28. 07. 2017 15.53
..in zemlja je ravna???................:))))
29. 07. 2017 17.28
Svalbard
30. 07. 2017 09.58
Nope @brainhead, nimaš pojma. Par let nazaj se je morfala v hruško, saj Tyson tko pravi. Rusi in Japonci pa še kar okrogle slikajo in to v HD tehniki po novem. :D
Boogie Weed
28. 07. 2017 11.21
Znanost=intelektualna slepa ulica, kup kravatarjev v belih haljah in na štipendijah in drugih sredstvih odkriva itoplo vodo. Resite probleme na tem planetu raje kot pa kje je kaka luna. Lunatiki. 24ur pa provincialno trobilo, niste sposobni informirat kaj se dogaja po svetu.... Res zalostno
scipio
28. 07. 2017 12.17
no, no sprosti se raje in zadihaj počasi in globoko in si jo nocoj oglej na poletnem nočnem nebu, našo EndoLuno, zdaj ko veš, kako jo še lahko imenujemo. ob tem lahko še v dobri družbi popiješ kozarček penine. Če pa nisi te vrste in dosledno abstiniraš od vseh zemeljskih užitkov in ne zaznavaš nobene bibavice, si lahko nastrgaš en korenček.
28. 07. 2017 10.49
Ploščatoglavci, ups, ploščatozemaljci in ostali yt, fb znanstveniki.
28. 07. 2017 13.39
okrogloglavci, ups, okroglozemaljci in ostali Nasa etc. fake znavstveniki
28. 07. 2017 13.51
Osnovno znanje iz matematike, fizike, astronomije,....ti da vedeti, da je zemlja okrogla.
28. 07. 2017 14.03
hahah...vse lepo in prou sm kaj, ko ni dejanskih dokazov zato, se manj pa za vidit okrogle zemlje nikjer
28. 07. 2017 14.29
Seveda da so dejanski dokazi za to. Že samo gibanje zvezd, položaj Severnice in drugih zvezd.... ti pove, da je Zemlja okrogla.
28. 07. 2017 15.21
ne ni dokazov zato, zau sry...gibanje zvezd tebi pove, da je zemlja okrogla ???...omg, severnica nepremicna, ostale se pa vrtijo samo v krog...wauu big deal, kot da bi se posmehoval samemu sebi, ravno nasprotno bi reku, ker to ni dokaz
Svalbard
28. 07. 2017 18.58
Hahaha @jihugz Dej nehi se trolat u mozak no. To kar si z zvezdami hotel povedati si dobr pobrklal. Ravno z zvezdao severnico se lepo dokaže, da se ne vrtimo in norimo okoli po vrteči se galaxiji. Nared kak timelapse zvezd pa najd kako paralakso, če si sposoben. Aj, aj, aj. ;)
28. 07. 2017 21.15
Bimbota neuka; iz naše zemljepisne širine se severnica vidi cca pod kotm 45stopinj. Na severnem polu se jo vidi pod kotom 90 stopinj, na ekvatorju okoli nule. Iz južne poloble se je ne vidi. No, pametnjakoviča?! Če bi bila zemlja ravna, bi severnico vidil iz katerekoli točke, ne samo severno od ekvatorja.
28. 07. 2017 21.16
Odlično sta pokazala, da se vama nitit ne sanja o astronomiji, fiziki, matematiki...
28. 07. 2017 22.16
kaj ti trolaš sploh...nevidi se je ker je oddaljena prevec iz juzne poloble...sej zemlja ni majhna, drugace je nonstop 90 stopinj nad arktiko, kjer je sredisce vsega...in vse zvezde se vrtijo okoli nje, ce bi se mi premikali neprestano po vesolju, kot trolajo tvoji fake strokovnjaki, bi severnica bila ze zdavnej nekje odzadi in bi bila pozabljena že in se je nebi nikakor vec videlo...toliko o potovanju nasega osoncja skozi vesolje...ti si samo načitan preveč
29. 07. 2017 08.39
Ti si trol, nevedni. Severnica se vidi samo iz severne poloble, iz južne je ne vidiš pa če uporabiš ne vem kakšen teleskop. Zakaj? Ker je že za obzorjem. Če bi bila zemlja ravna bi jo videl tudi iz krajev južneje od ekvatorja in na ekvatorju ne bi bila približno na obzorju, priližno okoli nič stopinj. Pišuka eni vam pa res logika ne dela.
29. 07. 2017 08.45
Baindead, sej bo pozabljena, čez miljone let. V tej kratki človeški periodi pa je narejkena razlika med našim Soncem in Severnico minimalna. Potovanje Zemlje okoli Sonca pa predtavlja zanemarljivo razdaljo proti razdalji med Soncem in Severnico. Zato je za opazovalca iz Zemlje nepfremična nad severnim polom. Za opazovalca iz jožne poloble pa je nevidna, ker on vidi drug nabor zvezd. Le zvezde, ki se nahajajo ob ekvatorju vidita oba opazovalca. Matr ste eni bukovi.
29. 07. 2017 10.57
ne klobasaj neumnosti piflarcek...zelo slab argument si podal...nemore se nase osoncje kr premikati z nevem kaksno hitrostjo, severnica pa na istem mestu nepremicna, vse ostale se pa vrtijo okol...kaj ti trolas a se sploh poslusas kaksn nesmisl nabijas tlele...
29. 07. 2017 11.06
mam ene par pametnih stvari ,ki bi ti jih podal, pa jih ne morem prilepiti...pa se neki od kje tebi info, da se severnice ne vidi s juzne poloble...kaj ti klobasas, a si bil tam mogoce ???...pa mam feeling, da se za tem nickom skriva nas veleumni ukaki
29. 07. 2017 14.02
Ne klobasaj neumnosti yt fb znanstvenik. Severnica leži na podaljšku vrtišča zemlje in zato se nam zdi, da je pri miru. Ostale zvezde pa so izven vrtišča in zato mi vidimo, kot da se premikajo. Pa porkaduš, a si res tok tumast al kaj? Ne rabiš nič lepit, sploh pa ne kake yt in fb traparije. Podaj res ne argumente, podprte z naravoslovno znanostjo al se pa pejt nazaj vrtec igrat. In ja, severnice se iz južne poloble ne vidi. Ni važno kak instrument, teleskop,.... uporabiš, severnice ne boš videl. In ne, nisem ukaki ali kaj drugza, imam pa filing, da je tebi zmanjkalo resnih argumentov.
29. 07. 2017 15.57
dj ukaki ne klobasaj mi neumnosti, Nasin fake ljubljencek...severnico se vidi, iz vsakega kota, pa tudi, ce bi bila zemlja okrogla, tako kot ostale zvezde in ostale nebesne pojave...nacitanost ti ne pomaga kaj dosti, resn argument sm ti zadnjic podal, da si ogledas link v prejsnem clanku, pa si ze iskal neke izgovore...okrogloglavec, nobena naravoslovna znanost ni podprta s strani dokazovanja tvojih namisljenih fake znavstvenikov ,so samo domneve...ko bo Nasa podala prave fotke, brez racunalnisko regeneranih dodatkov, kot sama pravi, da jih, se lahko naprej pogovarjava, do takrat pa zivi v nebulozah hahah
29. 07. 2017 16.20
braindead in podobni, očitno se z vami ni za bosti, saj ne sprejemate dokazov. očitno so najboljši dokazi rekla kazala na jutubu. seveda se severnice ne vidi na južni polobli, saj je severnica blizu nebesnega severnega pola.
29. 07. 2017 17.18
ne ni res sry, nevem kje mas dokaz zato in s katere agencije je ta dokaz...gnojcek, ime ti je res primerno, sam ne bi verjel vsemu kar ti utubijo v to tvojo tintaro...severnico se lahko vidi z juznega pola, ceprav je blizu nebesnega severnega pola, katere sploh ne razumes, kaj to sploh pomeni...folk misl, ce je načitan samo od razno raznih knjig, ki so jih ta isti napisali, ki pravijo da je zemlja globus oz.kateri spadajo v ta iste skupine, da je to kr res, ceprav nikjer nobene zakrivljenosti...zakaj misls, da se rece sea level, ker se lahko voda ukrivi ?...sam pametn ne biti prevec, piflarcek, ki verjame v (znanost) namisljeno, nikjer pa nobenih dozavov
29. 07. 2017 17.41
severnice se ne vidi, vprašaj koga iz južne poloble. se pa lih tolk z astronomijo ubadam, da mi ne moreš pametovat... ne rabiš knjig, greš pod jasno nebo in opazuješ
29. 07. 2017 21.32
ubadas se ti ves kaj :D ..kaj mislis, da nobeden, k zivi blizu juzne poloble, ni napisal, da se severnice vidi ??...slabo ti opazujes kvazi astronom, se manj pa imas kej v glavi...tudi ti meni nemores pametovati, okrogloglavec in si raje poglej tale link: flat earth balloon footage :in se zamisli malo
30. 07. 2017 10.56
Kdo nima nič v glavi si sam dokazal s tem da se voda ne ukrivi. V epruveto nalij vodo je ukrivljena, pojdi na morje glej valove - ukrivljenost, Vzami kapljico vodo in si daj na noht bo ukrivljena, že sama kapljica vode je ukrivljena temu se reče površinska napetost. Če nisi nikoli naredil fluidne mehanike ne pametuj couch potato.
30. 07. 2017 13.30
Z buuutlom, ki trdi, da se se severnica vidi iz južnega pola, se nima smisla ukvarjat.
Ramzess
28. 07. 2017 10.39
Kako lahko odkriješ nekaj kar je že potrjeno, in očitno že odkrito, ... sicer pa kar ne gre brez primerjanja z Zemljo in vrsto življenja tukaj.
Machetekills007
28. 07. 2017 10.21
odkrili so debelo bajsasto kuglo
odkimasin
28. 07. 2017 10.16
Nej rajš raziščejo našo bančno in zdravstveno luknjo!
Madeni
28. 07. 2017 10.08
NASA laže da se kadi predvsem pa ko je že 14 tič zapored pokazala slikanico zemlje iz vesolja po kateri je Grenlandija 3x večja od Avstralije pa ravno obratno..Toliko o znanosti in verodostojnosti NASE....NASI danes nihče še dpber dan ne verjame..
28. 07. 2017 10.10
Tebi očitno še vedno ni jasno, da se okrogle žoge ne da prerisat na raven papit in pri tem ohraniti prava razmerja dimenzij. Globus v učilnici pa kaže bolj pravo sliko.
P0K3RC4T912
28. 07. 2017 10.36
Madeni
28. 07. 2017 22.04
Tu ni govora o ravni zemlji tu je govora o ponaredkih NASE..o sLikanicah in o tem da nam do danes niso pokazali ene prave realne slike njihovega plavega KLIKERJA..
28. 07. 2017 09.51
Neutrino
28. 07. 2017 09.45
hmmm, odkrivamo kvaziplanete izven nasega osoncja, v nasem osoncju pa se vedno nismo stehtali mase sonca in vseh planetov dovolj natancno da bi izkljucili moznost enega ali vec masivnih teles ki jih se nismo odkrili
popaj33
28. 07. 2017 09.35
Pomemben podatek sploh za bolne ,lačne in brezposelne !
FesterAdams
28. 07. 2017 13.27
Entropy
28. 07. 2017 09.21
Živimo na Geocentrični Ravni Zemlji in nasina(nasa v Hebrejščini pomeni-ZAVAJATI) psevdoznanost še vedno zavaja ljudi po poti velikega poka,evolucije in stran od božje kreacije.Sam Wernher von Braun oče raketne tehnoligije si je dal v slabi vesti za odrešitev duše pri desetletjih zavajanja in nacističnih dejanj na nagrobni kamen napisati"Nebesa pripovedujejo o Božji slavi,nebesni svod sporoča o delu njegovih rok" Širnost vesolja ne obstaja,slike ki jih gledate oddaljene svetlobna leta niso realne slike,naredim vam lepšo v Adobe After Afects. Dokazov o Geocentrični ravni Zemlji je toliko,da se zdi neverjetno kako tega ljudje ne vidijo in ne razumejo,dokazov o Heliocentrični Sferični Zemlji je NIČ.Za začetek si lahko preberete knjigo 100 Dokazov Da Zemlja Ni Sfera od William M. Carpenter iz leta 1895.
28. 07. 2017 09.30
hahahahaha, geocentrični ravni zemlji...ahahahah. Iz kje si pa ti padel, iz srednjega veka al kaj?
thetech