Nasino neverjetno odkritje - na Saturnovi luni pogoji, ki bi lahko omogočali življenje

New York, 13. 04. 2017 20.38 |

Nasa je javnosti predstavila presunljivo odkritje. Na eni od Saturnovih lun - Encaladusu - so namreč našli vse elemente, ki bi lahko omogočali življenje. Luna ima tekočo vodo, organski material in vir toplote, ki bi lahko podpirali ekosistem. Je to dokaz, da v vesolju vendarle nismo sami?

Na eni od Saturnovih lun, zaledenelem Encaladusu, so našli vse potrebne elemente, ki omogočajo življenje. Na luni se nahajajo kemikalije, ki so tudi na Zemlji, kar nakazuje, da bi se lahko globoko pod ledeno lupino skrivalo življenje. Življenje bi se lahko razvilo tudi na Jupitrovi luni Europa, poroča CNN, čeprav ima za to boljše pogoje Enceladus, pravijo znanstveniki.

Znanstveniki so luno Enceladus že leta izpostavljali kot glavno "kandidatko", na kateri bi lahko bili znaki življenja znotraj našega sončnega sistema ali kje blizu, predvsem zato, ker je na njenem površju neskončno veliko oceanov.

Saturnova luna Enceladus
Saturnova luna Enceladus FOTO: Reuters

A najnovejše raziskave so po poročanju RT pokazale, da ima luna tekočo vodo, organski material in vir toplote, ki bi lahko podpirali življenje. Dokaze za to je na Zemljo poslalo vesoljsko plovilo Cassini, ki je potovalo skozi številne gejzirje vode z Encaladusovega površja. Plovilo je ob tem zbiralo vzorce iz vode in jih pošiljalo na Zemljo, kjer so jih preučevali znanstveniki.

"Zdaj vemo, da na Saturnovi luni ni le toplo, vlažno okolje, zdaj vemo, da obstaja tudi hrana za življenje," je dejal Lewis Dartnell, astrobiolog z univerze v Leicestru. "Na Encaladusu se nahaja gorivo, ki lahko poganja ekosistem."

Po Saturnu tudi Jupiter?

Medtem je tudi vesoljski teleskop Hubble na najtoplejšem predelu Jupitrove lune Europa odkril pogoje za morebiten razvoj življenja.

"To je izredno pomembno, saj drugih delov Jupitra ni tako lahko razumeti in predvideti, kaj se skriva na njih," je dejala Britney Schmidt, soavtorica raziskave o Europi.

14. 04. 2017 14.49
lepa domišljija risarja.. kje so pa zvezde? pozabla?
UaikiUaiki
14. 04. 2017 16.49
A ti, ko ponoči stojiš pod ulično svetilko in gledaš v nebo, vidiš zvezde??
gozdar1
14. 04. 2017 16.50
UaikiUaiki
14. 04. 2017 16.53
16. 05. 2017 10.15
jaz se čudim. Da vi verjamete CGI, Pardon tokrat je foto Reuters. Oni so tu kamermana tja poslali. LOL
14. 04. 2017 09.20
vsekakor spoštljivo delo ki ga opravljajo.. ampak po drugi strani pa... našega planeta ne znamo vzdrževati, ohraniti.. pokončali smo že na tisoče živalskih vrst.. a hkrati smo optimisti da bi se lahko preselili na drug planet. Mogoče bi se lahko, ampak kakor hitro bodo nastale dve državici, dve verski skupnosti, .. bo to spet konec planeta ki se je samostojno razvijal na miljarde let.
14. 04. 2017 15.04
ja in ta planet je prazen in čaka na nas :)
Janezek1a
14. 04. 2017 08.22
Dve bolhi se pogovarjata:"Ti a misliš, da obstaja življenje tudi na drugih psih ?"
Supafly
14. 04. 2017 09.11
inowu
14. 04. 2017 08.10
PRIDEMO MI IZ EVROPE GOR....DRUG TEDEN PA ŽE KOLONE NA MEJAH.
Bruhalnica24
13. 04. 2017 22.56
Točno tam je Sadam skril atomsko in kemično orožje, to NASA objavi jutri, čez 6 ur bodo tja že poleteli Tomahafki heheheh
Racio
14. 04. 2017 08.13
Da nisi ti mogoče skril Sadamovo orožje za množično uničenje v svoji rektalni odprtini, ti jo bojo hitro napolnili z največjo nejedrsko bombo doslej.
pop greznica
13. 04. 2017 22.37
in kdo bo šel tja živet če bomo že tu vsi pocrkali zaradi amerov in njihovih bomb. Tale nasa je sama sebi namen zato so ji pa tudi zmanjšali proračun
jožagolikoža
13. 04. 2017 22.21
mogoče so pa naši ljudje ki so nas naselili nekje blizu na kakem planetu kjer gre čas izredno počasneje pri nas na zemlji pa izredno hitro naših 100let je njihov eno leto seprav lahko z užitkom gledajo na naš zanimiv in hiter razvoj...anebi blo zanimivo gledat tak planet kot naš ki se tako hitro razvija..znimivo bi bilo isto če bi npr bilo 10 istih planetov gor pa naseljen človeko ob istem časo..kako različno bi se stvari razvijale kako bi bilo vse drugačno na vsakem planetu ker vemo da ena mejhna stvar ki se zgudi spremeni potek človeštva..mogoče smo pa le eni poskusni zajčki :D ker če bi res lahko nekdo ustvaril neki planet in gor naselil npr človeka bi blo to nekaj najbol zanimivega za opazovati nekakšen resničnostni šovsploh če bi se tam stvari dogajale izredno hitro nekakšen hiter posnetek ..najbol bi bile zanimive vojne gradnja mest , prevozna srdstva bla bla bla mal za hec mal za res. :D
vivaldi
13. 04. 2017 22.26
sploh ne dvomim , da bomo enkrat na nekem drugem planetu izvajali poskuse z ljudmi z nasega planeta al pa z nekimi kloni in se dobesedno igrali Boga. Mogoce smo tudi sami produkt tega....
toxicox
13. 04. 2017 22.16
Jaz že nisem sam
Entropy
13. 04. 2017 22.00
Nasa je preričala mase ljudi v neskočnost vesolja z lažnimi CGI slikami in Pataloškimi lažnivci poznani kot Astroklovni. Širnost vesolja ne obstaja,mi vidimo zvezde na nebu zato,ker so blizu in ne miljione svetlobna leta stran. Trdijo,da na neki določeni višini "gravitacija"postane šibkejša in šibkejša,dokler se magično preda "vesolju"ki je vakum,kateri omogoča astronavtom,da prosto lebdijo za vedno brez padca nazaj dol k Zemlji. Kot prvo,je fizično in filozofsko nemogoče da "neskončen ne-gravitiziran vakum vesolja" obstaja zraven in NE ločen na noben način od NE-vakumsko,gravitizirane atmosfere.Kot drugo,nobena amaterska raketa,balon ali katera druga tehnologija ni bila sposobna doseči,te domnevne višine,kjer bi preprosto lebdel in ne padel nazaj na Zemljo. To je zato,ker astro-klovni sploh niso v vesolju in preprosto snemajo efect lebdenja z triki kamere,zelenimi ekrani,žicami,temnimi bazeni in z tako imenovanimi "zero G avioni".Realnost je,kot star pregovor gre "Kar gre gor,mora pasti nazaj dol"in ne zaradi "gravitacije"ampak zato,ker se predmeti vedno dvigajo/padajo glede na relativno gostoto njihove okolice. Balon iz helija se dviga,ker je lažji od kisika,dušika in ostalih elementov,ki ga obkroža.Kamen pade direktno na tla,ker je gostejši od zraka,ki ga obkroža.To je vse.Helijev balon,se ne izogne "gravitaciji"na skrivnosten način,medtem ko,kamen ji je pa izpostavljen, ampak,kar je znano že tisočletja pred Newtonovo neumno teorijo,predmeti se naravno dvigajo/padajo proti njegovi lastni gostoti. Ampak propagandne mašine kot tale medij še naprej poročajo o tej vesoljski propagandi,kar pomeni da so v sodelovanju z njimi in zato odgovorni za laži. Največje debate o geocentrični zemlji so bile v 19.stoletju napisano je tudi nekaj odličnih knjig,ampak tega ne učijo nikjer in je celo posmehovano. To pa zato,ker postavlja Biblijo in Extra Biblijske spise,ki so jih šele predkratkim prevedli v dokaz,da je Zemlja ena in edina pokrita z nebesnim svodom in seveda Kreacija Vsemogočnega!!
jožagolikoža
13. 04. 2017 22.05
lol ati veš kolko ljudi sodeluje pri teh stvarih in da bi te ljudje bili vsi tiho in držali jezek za zobmi :D nemogoče
inowu
14. 04. 2017 08.12
Apostol1
14. 04. 2017 08.55
Entropy ali si provokator ali pa tako velik bedak ,da se ne zavedaš kakšne oslarije pišeš.
14. 04. 2017 09.26
Entropy.. nimaš pojma o fiziki, tako da se prosim skrij v svojo uto in ne žali ljudi. Na vsako telo deluje več sil, ne samo ena.. gravitacija je po večini najmočnejša na prostem, medtem ko pa v vodi lahko prevlada tudi vzgon. Ko je sila vzgona močnejša od sile gravitacije potem predmet plava ali pa lebdi v vodi, isti učinek je na helijev balon. nekateri fizikalni zakoni so bili izračunani že na tisoče let nazaj, se pravi da si ti bolj nazadnjaški kot faraoni :)
14. 04. 2017 09.30
drugače pa, če imaš jajčka potrditi svojo domnevo o lučkih na nebu, si sposodi teleskop in poglej zvvečer v nočno nebo.. ali pa usmeri fotoaparat ponoči v nebo, nastavi naj fotka 20 sekun in ga ne premikaj.. boš videl da se je nasa morala zelo potruditi da je spravila tja gor na miljone teh luičk.. z teleskopom pa boš videl v eni tisti pikici na nebu, na 5 ali pa 10 drugih.. in stem ko boš videl to, se lahko v miru podelaš na to tvojo noro teorijo..
mulc-slo
14. 04. 2017 10.17
entropija v tvoji glavi je dosegla maksimum ej...
14. 04. 2017 15.06
in čez 5000 let bo ta lučka še vedno tam pa pika ;)
gozdar1
14. 04. 2017 16.53
Zanimivo, videl sem že vakumsko posodo, samo ni hotelo nič lebdeti notri.
Kollerik
14. 04. 2017 17.24
bububu123
13. 04. 2017 21.55
Eno vprašanja--- za fizike oz astrologe. Koliko je najvišja izmerjena hitrost, ki jo doseže današnja tehnologija. In koliko svetlobnih let bi potrebovali oz. naših let do te lune?
DivjaBrca
13. 04. 2017 21.58
exyu
13. 04. 2017 22.41
a kdo verjame, da je karkoli sploh kadarkoli zapustilo zemljo, kot prvo sevanje je tako močno da človeška rasa ne premore takšne tehnologije katera bi zaščitila potujoče. Kot drugo, če bi nam to nekako uspelo nimam pogonov ki bi bili kaj drugega kot na tekoče gorivo in potovali z pomočjo gravitacije panetov. Skratka, pozbite na luno, Mars, zaglavili smo na zemlji, če smo edini nam sam BOG pomagaj da ne izumremo, se sami iztrebimo, potem smo tudi zadnji v vseh obstoječih galaksijah!!!
Apostol1
14. 04. 2017 08.52
kar se hitrosti vesoljskih plovil tiče in so delo človeških rok je najhitrejši voyager ,ki je pospeševal proti Jupitru z 60 000 km/h , s človeško posadko pa eden od Apolov in to ne več kot s 40 000 km/h ,kar je po polžje glede na ogromne razdalje v vesolju. Samo za primer če postaviš maketo ,frnikola je sonce , zemlja je ne vem povsem mini oddaljena v tem primeru nekje 8 cm ,luna kakšen milimeter in najbližja podobna soncu zvezda alfa kentavri 380 km.
14. 04. 2017 10.22
exyu.. seveda imamo pogone, kaj bluziš? malce uporabi wikipedijo..
exyu
14. 04. 2017 11.09
trimblic; naštej mi kakšnega da ga jaz nisem pomotoma izpustil, kot vidim ti znaš saj surfat jaz ti govorim iz svoje znanja in vedenja!! A kateri med njimi vozi saj 30% blizu svetlobne hitrosti in koliko je oddaljena prva zvezda od nas??? Pustil pa bom še malo kosti za tiste ki nimate pojma o pojmu, zato talate minuse. O kakšnem sevanju je govora, ter ali uniči tudi vso elektroniko, odgovorite samo tisti ki ste pametni in imate mogoče kaj na podstrešju, kajti sedet v fotelju in talati minuse znam tudi jaz, ni težko??!?
LažnivihAmeriskih24ur
18. 04. 2017 10.50
exyu se vidi ja da ti ni tezko pametovat iz naslonjaca brez lešnika v glavi!!!
deerar
13. 04. 2017 21.49
13. 04. 2017 21.44
Američanom še dober dan ni za verjeti..
hladni_tus
13. 04. 2017 21.59
Bolje
13. 04. 2017 21.42
Komentarjev niti nisem bral, sem pa prepričan, da so komentatorji te strani tudi tokrat pametnejši od Nasinih znanstvenikov.
Spalec
13. 04. 2017 21.37
Super, takoj lahko gor pošlejo par 100 eskimov da začnejo graditi vasi ob toplih gejzirjih :)
13. 04. 2017 21.35
Kitajci so na mejo z Severno Korejo poslali samo že 300 000 vojakov..
13. 04. 2017 21.35
13. 04. 2017 21.33
Spet lažna UZBUNA in spet NČ..
13. 04. 2017 21.34
A bo kaj iz njihovega Bazena kašen posnetek vesoljcev...
felix59 drugič
13. 04. 2017 21.31
Seveda nismo sami v vesolju . Tam gori so nebesa in v nebesih je Bog in njegovi angelčki.
MalaZaba
13. 04. 2017 21.42
Kakor za koga.. Za ene angelčki za druge pa horde devic
tomass88
13. 04. 2017 21.29
niste sami....tudi jaz sem tu
profi1.
13. 04. 2017 21.29
v celem vesolju pa ziher nismo sami. Nekje še sigurno obstaja kakšna oblika življenja. Samo odkriti jo je teba. Tobo pa še trajal. Lahko da so pa že drugje odkrili nas. Pa mi to še ne vemo ( NLP ? )
14. 04. 2017 09.34
glede na razdalje in število planetov, ne verjamem.. naši signali niso še dosegli drugih zvezd v 100 letih.. in to je signal.. kaj šele da mi ali pa esoljčki pošljejo ekspedicijo nam naproti. Ampak ja, življenje na kakšnem planetu je, ampak najbrž samo kakšni mikrobi.. vesoljčki, bi se najbrž tako kot mi iztrebili in uničili planet v par 10 tisoč letih..
25kur
13. 04. 2017 21.28
prvo naj na luni pristanejo pol se bomo pa naprej menli
profi1.
13. 04. 2017 21.31
So že zdavnaj. Poglej si film Apolo 13. Boš videl tudi drugo obliko življenja.