13 citatov, ki jih je izrekel Stephen Hawking

London, 14. 03. 2018 07.49 |

Fizik Stephen Hawking je preučeval nastanek vesolja in črne luknje. Leta 1963 so mu diagnosticirali bolezen ALS, zaradi katere je ohromel. A bolezen mu volje do življenja ni vzela. Zbrali smo nekaj njegovih citatov.

V svojem domu v Cambridgeu je umrl sloviti znanstvenik Stephen Hawking.
V svojem domu v Cambridgeu je umrl sloviti znanstvenik Stephen Hawking. FOTO: AP
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

kapetan
31. 03. 2018 19.28
Razvoj nam krojijo vizionarji, propad in pogubo pa zakoreninjene nepremagljive ovire. Čar dobrega fizika je da znat povedat kar navaden človek ne razume. G. Hawking verjamem, da nam je zapustil bogato zapuščino katero bomo morali še vnovčit. Ko berem spodaj komentarje se mi dozdeva kot da je nekdo izjavu, da zemlja ni ploskev in zdaj ga vsi modreci na forumu hočejo izpodbit. Če navaden človek ga ne razume naj vam bo vzor glede borbenosti kljub bolezni in želji po lastni rasti. lahko samo rečem kapo dol in naj počiva v miru. Znanstveni svet ga zagotovo ne bo pozabil neglede kaj si nekateri pač mislijo.
26. 03. 2018 20.30
Tisti, ki ne razume placebo efekta, ne razume, da mi lahko spreminjamo našo realnost. (Glej: Placebo Effect - Surgery) Reinkarnacija ni zadeva religije, ampak je postala del znanosti. (Glej: Scientific Evidence for Reincarnation by Dr Ian Stevenson). Seveda ni edini, ki je prišel do takega zaključka. Poglej odkritja fizika: dr. Thomas Campbell on Life Experience Packets. Ateistični psiholog je prišel do zanimivih zaključkov: The Amazing Afterlife Discoveries of Dr. Brian Weiss. --- Živimo, da rastemo in se učimo na naših odločitvah. Živela znanost.
24. 03. 2018 21.51
Bog obstaja. Mi smo bogovi, ki ustvarjamo našo realnost z našim opazovanjem jo spreminjamo, ter se učimo na podlagi naših izkušenj. Poglej si: Tom Campbell: Materialism and Determinism versus Virtual Reality and Probability.
24. 03. 2018 17.41
Mi smo neodvisni od časa in prostora. Uči se od izkušenj drugih, ali izkusi sam (LSD, psilocybe, DMT) Glej: Profound Psilocybin Experience by Harvard Professor, Ram Dass aka Richard Alpert)
24. 03. 2018 19.00
Če bi nekdo bil neodvisen od času in prostora oziroma Prostor-Čas kontinuum potem na njega ne bi vplivala Starost niti dimenzija temu rečemo NIČ. Ampak kaj je nič? Nič pravzaprav ni nič ima nedoločeno višino, širino, globino in čas. Torej je nekaj vendar nima posesti. Predmet ničesar. Vsak predmet ,ki je v kontinuumu definiran kot nič ima eno stvar ,ki jo ima vsak predmet v vesolju, kvantne fluktuacije oz. konstantno delovanje elementarnih delcov. Od tukaj naprej stvari postanejo veliko bolj nejasne, vemo da obstaja 16 elementarnih delcev ,ki delimo v 3 skupine, temu rečemo Standardni Model. Vendar nobeden ni ugotovil kakšno povezavo ima z gravitacijo. Ko bo nekdo rešil to enačbo: Standardni Model + Gravitacija. Bomo dobili Teorijo Vsega ,ki bo znanstveno podprta in dokazana, dobili bomo dokaze ,da bog ne obstaja in kako smo narejeni ter kaj je bilo pred velikim pokom in kako se nešteto vesolji nadaljuje. Do takrat pa kdo ve, vemo samo da so ta predvidevanja 0.000000002% natančna in da jih zelo vrjetno ne bomo ugotovili še dolgo časa in vemo da je prof. Stephen Hawking prispeval ogromno znanja kljub Motorčni omejitvi. RIP = Rest In Peace. RIP Stephen.
24. 03. 2018 19.25
Z eno besedo. ABSOLUTNI PROSTOR-ČAS je nedefineran.
24. 03. 2018 21.47
Teorijo vsega ne bomo dobili, ko bomo rešili vprašanje gravitacije, ampak, ko bomo rešili vprašanje poskusa dvojne reže. Zaradi tega vprašanja je nastala veda kvantna fizika. Uči se: Quantum Physics 101 - Double Slit Experiment. Vedno bolj jasno je v svetu fizike, da živimo v simulaciji, ki delce rendrira, ko jih opazujemo. Ko jih pa ne opazujemo pa ti ne obstajajo, ampak so samo verjetnostna distribucija možnosti obstoja. Glej: Tom Campbell: The Key to Understanding Our Reality. Glej: Theoretical Physicist Finds Computer Code in String Theory. Mi smo zavest, ki smo neodvisni od časa in prostora. Naše telo umre, vendar mi nismo naše telo. Mi smo zavest. Vsako noč zapustimo to simulacijo in se odpravimo v druge simualcije izkušat druge zadeve in se poskšamo otresti strahov, zato nas dostikrat preganjajo nočne more. Vendar v času nočnih mor ne rečemo sebi "to ni res, mi sedaj spimo v postelji".
25. 03. 2018 13.20
Podzavest je samo rezultat misli in količine dopamina v možganih. Preberi kaj... tvoje internetne informacije te zavajajo in počasi dobivaš iluzije. Plus tvoji viri so večinoma iz spletnih strani ".com" tipa kar pomeni "commercial", viri morajo biti samo ".gov" ker samo to je potrjeno kot uradno.
Pikabalonca
31. 03. 2018 17.43
GRAVITACIJA ne obstaja..( nihče ne ve kaj je to )..predmeti se gibljejo gor in dol proti svoji gostoti to preprosto najlažje je pa nekaj nakladati..
19. 03. 2018 20.54
Preberite "Wave–particle duality of C60 molecules". Preberite katerekoli publikacijo objavljeno s strani IONS = Institute Of Noetic Sciences. (Selected Peer-Reviewed Journal Publications on Psi Research). Mi smo neodvisni od časa in prostora. Živela znanost.
Peter Kralj 1
22. 03. 2018 07.41
Če smo neodvisni od časa, zakaj pa potem človečnjaki (s trditvijo, da druge stvari, na primer živali, ne mislijo se sicer ne strinjam v celoti - odvisno seveda od definicije kaj pomeni "misliti") obstajajo zgolj cca 1 milijon let (spet seveda odvisno od definicije, kaj je človečnjak. Ramapitek se je pojavil kot prvi pred 14 milijoni let.)? Ali pa Homo sapiens: 200.000 let? IN VESOLJE BI NAJ BILO STARO 14 MILIJARD LET (natančneje 13,7)
24. 03. 2018 10.57
Samozavedanje imajo tudi šimpanzi. Glej: Self recognition and the rise of what most refer to as personhood. - Prepoznajo sebe v ogledalu, lahko komunicirajo in jasno za komunikacijo so potrebni določeni miselni procesi. (Beri: The Chimp That Learned Sign Language - Nim Chimpsky). Bistveni vprašanje pa ni, ali so sposobni miselnih procesov ali ne, ampak, ali so sposobni samoodločanja, ali pa imajo neko gensko programirane vzorce vedenja. Samoodločanje je bistvenega pomena, ker zaradi drugačnih odločitev lahko življenjsko igro pelješ v drugačni smeri. Živimo, da rastemo na podlagi naših odločitev in spoznavamo prednosti in slabosti naših odločitev. Živela svoboda samoodločanja. Za več glej: dr. Tom Campbell: Tom Campbell: What Can You Do with Your Consciousness?
kure bedne
19. 03. 2018 11.56
Bil je navaden znanstveni teoretik. Dokazati tako ni mogel nič. Kot vsi ostali teoretiki vesolja.
24. 03. 2018 19.28
Ni res odkril je Hawkinovo sevanje. Dobro definiran in podprt koncept. Ključ za razumevanje Ni-Negativne Energije in gravitacije.
acco98
18. 03. 2018 18.14
Pač.Nobenega preveč hvaliti in "gor dajati" je čisto pozitivno in zdravo za razmislek in odnos do ....marsikoga in marsičesa...
17. 03. 2018 18.08
Le kaj je odkril fizik, ki je hotel opisati realnost? Katere formule najbolje opisujejo realnost? Glej: Theoretical Physicist Finds Computer Code in String Theory. Fiziki ugotavljajo, da živimo v simulaciji. Delci se ustvarjajo (rendrirajo), tako kot se rendira računalniška slika avatarja računalniške igrice. Ko se obrneš, stvari, ki jih ne gledaš izginejo, vendar se potem ponovno pojavijo, ko jih spet pogledaš. Naša simulacija je konsistentna, ker je to najboljši način našega učenja in rasti. Glej: Tom Campbell: The Key to Understanding Our Reality. Živela znanost.
KungFuPanda
18. 03. 2018 10.28
Dej raje kaj preberi, kot da vedno lepiš samo naslove filmov. Pomembno je tudi, da razumeš informacije, ki ti jih predstavljajo in si jih znaš interpretirat. Še vedno trdim, da imaš preveč časa.
19. 03. 2018 20.54
Čas je stvar interesa. Če boš imel interes, si boš vzel čas, da odkriješ resnico s pomočjo znanstvenih metod dela.
Uporabnik443897
17. 03. 2018 17.30
Kje so citati ?
olimpija35
17. 03. 2018 14.26
musk bi mogel malo počakati z tistim projektom in bi lahko njega not posadili namesto tiste lutke...pa nič žaljivega..veliko spoštovanje za velikega človeka..naj ti bo večna slava steven!
Francopinco
16. 03. 2018 10.35
Pustil nam je cudovita sporocila??? Kaksna???Seveda bolj tolces po megli ..bolj si interesanten.Prvo kot prvo, izumil je toplo vodo kot vecina (z eno veliko izjemo EINSTEIN !)Hawking je eden od 5 anti Kristov ,skupaj z Darwinom in njim podobnim. Verjetno se ze skupaj v peklu cvrejo, IZUMILI SO KAKO LJUDI ZAVAJAT IN MANIPULIRAT !!!! Verjetno pa zdaj pred BOGOM tolce solze in se izgovarja ..da ni vedel,da ni on kriv,da so ga zavajali itd.Navaden Bogokletnik...in tu se zaustavim.Nekatere stvari so preproste ,ampak ljudje jih moremo za komplicirat da bi postale interesantne in da se da tudi sluzit in zavajat clovecnost ! Ce pa malo logike uporabis,pa vidis da so stvari dosti bilj preproste.Marsikaj bi lahko vam povedal ,napisal,ampak,glejmo in poslusajmo naslednjega anti Krista ,ker misli ,ce ima miliarde da lahko laze ,se norcuje in zavaj ljudi,najhujse pa je da bo izdal in unicil velik del clovestva kdo ? bolj poznat kot pod krinko avto Tesla. Ampak kot sem napisal tu se zaustavim,ker vse kar recem in ne vedo in to v bilo katere bransi,mine 2 leti in recejo da so znastveniki ugotovili to ali ono. Ok lep pozdrav vsem skupaj ,nekateri me razumejo,kdo pa ne ,naj si ne beli glave,preprosto reci da sem bedak...ok . ADIO vsi skupaj.
Alteist
16. 03. 2018 15.40
olimpija35
17. 03. 2018 14.27
jaz bi rabu nekaj taksnega za vikend kar jemlješ :) se da kaj dobit???
Uporabnik443897
17. 03. 2018 17.27
Fran... tvoj IQ pa je manjši kot pri številka čevljev, moje eno letne vnukinje :)
macro
15. 03. 2018 15.22
Med drugim je tudi citiral. Ne jamram. Iščem rešitve.
14. 03. 2018 22.57
Za to, da bi fizik odkril teorijo vsega, mora iti iz okvirjev te simulacije. Kam greste zvečer, ko sanjate? Ste v postelji in vendar ste nekje drugje. Bistvo, s katerim se fizika ukvarja že več kot sto let je double slit experiment, s katerim se jasno pokaže, da dokler delca ne opazimo, ta ne obstaja, ampak obstaja samo distribucija možnosti obstoja tega delca. Za več znanja glej: The Implications of Virtual Reality and New Physics Experiments by Tom Campbell. Za več znanja glej Wave–particle duality of C60 molecules. Molekula fulerena ( 60 atomov ogljika) ne obstaja vse dokler je ne opazimo. Posledica govori o tem, da mi ustvarjamo našo realnost z našim opazovanjem. Živela lepota ustvarjanja. Mi nikoli ne umremo. Uči se: Scientific Evidence for Reincarnation by Dr Ian Stevenson.
Infraping
14. 03. 2018 22.27
flojdi
14. 03. 2018 19.28
prebranje velike večine komentarjev me je zgrozilo. /sicer nič novega; ampak vseeno me užalosti
14. 03. 2018 20.18
14. 03. 2018 17.42
Za vse tiste, ki ne znate drugega kot pljuvat imam le vprašanje. Kaj ste vi naredili tako pomembnega, da se čutite poklicane soditi druge. Hawking je dobil nagrado od samega papeža btw, čeprav je bilo nalo smešno ker jo je dobil za teorijo, ki jo je medtem že sam ovrgel. Razvil je več novih matematičnih metod, ki so omogočile raziskovanje in med drugim dokazovanje da tudi nekatere njegove teorije ne držijo. Pravi doprinos pa se bo pokazal verjetno šele čez desetletja, če ne stoletja. Zato samo poklon!!!!
Neža001
14. 03. 2018 18.30
pozzo - tile "znalci" spodaj poznajo po imenu samo svoje krave v štali, za znanost so prebukovi.... komentirajo samo zato, ker mislijo, da jim to daje neko kredibilnost...
Francopinco
16. 03. 2018 10.43
Ja seveda,isti doprinos ki se je pokazal za Darwina,samo ti sanjaj ...je pa res ce ga je sam Papez nagradil? Ja bravo,to pa je res in to Iz Vatikana,ne morem verjet... no ja se sta iste sorte,samo eden na zavaja na levo drugi na desnoitd.
14. 03. 2018 17.37
Joj joj joj, skorajda vse kar nam je danes samoumevno, od hladilnika do mobilnega telefona je pisledica neke teorije, ki jo je postavil nek za tiste čase nor znanstvenik. Bistvo, ki človeka loči od živali je v postavljanju teorij, torej razmišljanju o tistem česar ne razumemo in raziskovanju le tega.
14. 03. 2018 20.19
ne drži. skoraj vsi stroji so se razvili po naključju, ali iz preobrazbe nekega drugega stroja. ne moreš napisat teorijo iz nič. hawking je pa mlatil prazno slamo. zame ni znanstvenik ampak filozof
16. 03. 2018 09.45
Odkritja in razvoj se res pogosto zgodijo naključno ampak, če bi vsi samo ležali nič delali in razmišljali tega razvoja ne bi bilo!!! In razmišljanje takega uma, ki mu nismo niti približno kos je prav zato tako pomembno. Res je teoretična fizika in filozofija sta si v osnovi pogosto zelo blizu. Sprašujeta se namreč o tistem česar ne poznamo in ne razumemo ter iščeta razmislek, možne odgovore ter posledično rešitve in nova dognanja. Tako, da si v lastne pisanju pravzaprav povedal prav tisto čemur nasprotuješ. Vidiš kako zanimivo je neznanje ;)
DirtySanchez
14. 03. 2018 17.34
kdo je ta striček ki je škripnu ?
razor_
14. 03. 2018 18.09
nekdo ki je bol pameten kot cela tvoja rodbina v sto letih
llluuullliii
14. 03. 2018 16.55
kakšen doprispev človeštvu je pa prinesel ta Hawking? Samo vprašam. Kaj koristnega, razen kup teorij o vesolju, je dosegel, še enkrat vprašam?
gozdar1
14. 03. 2018 17.00
SI predstavljaš, da nihče nebi začel s kvantno mehaniko, ki je koncu koncev tudi teorija in bi ti ne mogel takih vprašanj postavljat, ker nebi bilo računalnikov, mobilnih telefonov,... današnje teorije bodo svojo vrednost(ali nevrednost) pokazale šele čez čas. Kdo je npr. v faradejevem času vedel kam bo pripeljalo njegovo igračkanje z elektriko.
14. 03. 2018 20.20