Tujina

Znova padajo rakete, tudi na turistična naselja

Jeruzalem, 02. 08. 2010 08.40 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Rakete so padle na Izrael in Jordanijo. Kdo jih je izstrelil in s katerega območja, še ni znano. Jordanci so sporočili, da je raketa padla v bližini hotela, ena oseba je umrla.

Območje Izraela
Območje Izraela FOTO: Google Maps

Na območju Gaze je danes ponoči odjeknila eksplozija v hiši nekega voditelja palestinskega gibanja Hamas, pri čemer je bil en človek ubit, 24 je bilo ranjenih. Predstavnik Hamasa, na katerega naj bi bil izveden napad, naj bi sicer ostal nepoškodovan.

Zjutraj poletelo pet raket

Zjutraj je že poletelo pet raket proti mestu Eilat na jugu Izraela, žrtev pa ni bilo.

Ena raketa je zadela jordansko mesto Akaba. Eksplodirala je v neposredni bližini hotela, pri tem je ena oseba umrla, tri pa so bile ranjene. Gre za civiliste, vsi pa naj bi bili po prvih podatkih jordanski državljani. Znano je še, da gre za hotel s petimi zvezdicami, raketa pa je padla na cesto, ki se nahaja v neposredni bližini zgradbe. Eksplozija je odjeknila nekaj minut pred 8. uro po lokalnem času, poroča Reuters.

Akaba
Akaba FOTO: Reuters

Po navedbah izraelske policije so rakete priletele iz Egipta, kar tamkajšnje oblasti zanikajo. Podoben incident se je zgodil že aprila in izraelske oblasti so tudi takrat trdile, da so rakete priletele iz Egipta.

Izrael je že večkrat opozoril na dejavnosti islamskih skrajnežev na Sinajskem polotoku, kjer so samomorilski napadalci pred leti ubili več deset ljudi, med njimi tudi izraelske turiste.

Izraelci včeraj čez dan napadali Gazo

Škoda v izraelskem univerzitetnem centru
Škoda v izraelskem univerzitetnem centru FOTO: Reuters

Izraelsko letalstvo je sicer včeraj izvedlo dva napada na predore, prek katerih Palestinci na obubožano območje Gaze tihotapijo blago. Izrael je napad izvedel v odgovor na raketni napad s tega območja na jug judovske države. Palestinski borci so namreč v soboto zvečer iz Gaze izstrelili raketo, ki je padla blizu mesta Sderot na jugu Izraela. Raketa ni terjala žrtev, je pa povzročila gmotno škodo v nekem univerzitetnem centru. Dan pred tem je raketa, izstreljena iz Gaze, padla na mesto Aškelon prav tako na jugu Izraela, pri čemer je nastala gmotna škoda.

Izraelske sile so po prvem napadu izstrelile rakete na cilje v Gazi, pri čemer so ubile enega od vodij oboroženega krila gibanja Hamas, ki nadzoruje to palestinsko območje, še en človek pa je bil ranjen.

Posledice izraelskega napada v Gazi, ki se je zgodil danes ponoči. 24 ljudi je bilo ranjenih.
Posledice izraelskega napada v Gazi, ki se je zgodil danes ponoči. 24 ljudi je bilo ranjenih. FOTO: Reuters
Po izraelskem napadu
Po izraelskem napadu FOTO: Reuters
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou

KOMENTARJI (71)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Martian
04. 08. 2010 10.41
PrljaviDzem spet si fajn mimo užgal...v tistih regijah so glavni v ropanju Kitajci...
PrljaviDzem
03. 08. 2010 21.36
Pardon: Američani/UK že ropajo njihova bogatstva ampak jih pri tem trenutno noben ne ovira!
PrljaviDzem
03. 08. 2010 21.27
@Abacus (dober komentar): verjetno, ker trenutno tam Amerika nima interesov (po zasedbi, ropanju naravnih bogatstev, ...) - v kolikor bi jih imela bi bilo tam polno teroristov, ki lahko ogrozijo varnost Amerike (verjetno bi se našla tudi iztrelišča za medcelinske rakete na katere je možno namestit jedrske konice ali konice z bio-kemičnim orožjem)
carpathian
03. 08. 2010 12.45
moral bi tudi holokavst malo bolj raziskat, da bi končno prišli do določenih zaključkov...
Martian
03. 08. 2010 11.50
didiss in and1977...vidva sta pa očitno brala neko samo vama znano Hitlerjevo knjigo,ki jo je izdal po 2.svetovni vojni...a je dal vama tudi avtogram?
and1977
03. 08. 2010 11.37
didiss: popllnoma se strinjam s tabo, tudi meni je všeč tale odlomek!! :))))
Abacus
03. 08. 2010 01.37
Spor Izrael-Palestina je medijsko prenapihnjen! Kdo se z enako vnemo omenja spore v Darfurju , Cadu ,Kongu ,Sierri Leone ,Somaliji ,Jemnu ,Sri Lanki ,Kashmirju itd. itd.
didiss
02. 08. 2010 22.20
KO SEM PREBRAL HITLERJEVO KNJIGO MI JE BIL VSEC TISTI PRAV TISTI ODLOMEK:veliko sem jih pobil zidov ,toda nekaj sem jih pustil,da bodo videli zakaj sem jih pobijal!
Martian
02. 08. 2010 22.18
p.s. k se tm edn neki pritožuje..zaradi svojih izkušenj se nimam za nekega objektivmneža in tudi ne za nekega super strokovnjaka...vseeno,pa pravgotovo vem več o stanju tam,kot nekdo ki tam še nikoli ni bil!Hvala za razumevanje!
Martian
02. 08. 2010 22.15
@PrljaviDzem res je!v hotelu s petimi zvezdicami,sem služil kot kuhar..tam pa v kuhinjah,nižja slabša plačana dela opravlja cel kup palestincev...te še kaj zanima?
PrljaviDzem
02. 08. 2010 20.48
POPRAVEK (v glavnem lepotni): @Ca6e/Ferdox/Martian - v kolikor bi vam bilo jasno tisto kar preberete (kar vam očitno ni, saj drugače nebi pisali takih komentarjev) bi dojeli/videli, da nikjer v mojih komentarjih ne zagovarjam extremističnih frakcij (tipa Hezbollah, Hamas, ... čeprav ne morem reči, da ne razumem razloge za njihov obstoj) in njihovih metod, če kaj, jim ostro nasprotujem - kot nasprotujem vsem vrstam: nasilja, terorja, izkoriščanja, manipuliranja, degradiranja, izživljanja, poniževanja, ... nad civilnim/nedolžnim prebivalstvom kršenja človekovih pravic in njegove pravice do svobodnega izražanja zločinov proti človečnosti in ne nazadnje zločinov proti materi naravi. Vse kar hočem povedati z mojimi komentarji je: da ni vse tako črno/belo kot nam to prodajajo svetovni mediji in da to kar počne Amerika, Izrael, UK ter njihovi zavezniki (več ali manj vse zgoraj navedeno) ne opravičuje nobeno dejanje naj bo še tako "pravično" ("širjenje" demokracije, "zagotavljanje" svobode, varnosti in svetovnega miru) v očeh taistih ljudi, ki to počnejo (beri zločincev katerim bi bilo potrebno sodit za njihova dejanja) in tistih, ki jih pri tem podpirajo! Ne nazadnje @Ca6e, to niso moji muslimani, vse prej kot to - saj sem po narodnosti Srbin, po veroizpovedi pa krščen pravoslavec (čeravno po prepričanju ateist). In če za konec zaključim s še enim citatom Mark Twaina: Bolje je da si tiho in ispadeš neumen, kot pa da spregovoriš in odstraniš vsakšen dvom.
PrljaviDzem
02. 08. 2010 19.37
@Martian - ti praviš, da si živel 2 leti v Jordaniji in se družil s Palestinci: Kje - med oblaki, v hotelu s petimi zvezdicami?
Martian
02. 08. 2010 18.52
@plotter če še ne veš,Izrael je bil ustanovljen s podporo vseh velesil takrat-ZDA,VB,FRA,SZ in Kitajske..ter tudi Jugoslavije!In če še ne veš,takrat so prvič v zgodovini imeli možnost za svojo državo tudi Palestinci!Pa so jo zavrnili in so raje izbrali nasilje!Torej zdraharji so Palestinci in ne Izraelci!Tako je bilo tudi z vojnami-od ta prve pa do vse sedaj.Vedno so Palestinci s pomočjo ostalih Arabcev začeli..in vedno izgubili..po tisti 6 dnevno vojni,ko so židje dobesedno ponižali mnoge arabce,je veliko arabskih držav postalo pametnih in si ne želijo več vojne z Izraelom! Kar se pa tiče zasedenih ozemelj..tle se pa strinjam s tabo !Sej..ko bo članek o novih naseljih na zasedenih ozemljih...hja..takrat pa ne bom Izrael podpiral...sem velik nasprotnik tega in želim da se Izrael umakne v obseg mednarodnih priznanih meja....ampak dokler bodo Hamas in Hezbolah iztreljevali rakete,se to ziher ne bo zgodilo..le še več nedolžnih ljudi bo umrlo..
schutzstaffel
02. 08. 2010 18.44
Ca6e - če ne gremo od 135, ki ga omenjaš nazaj - Judea nima popolnoma nobene veze z židi, ki živijo danes v Izraelu. Če kdo serje po kom od prejšnjega tisočletja, pa do danes, so to židi, po nas. Martian - težko verjamem, da velika večina palestincev ne podpira svojih gibanj, ki smo jih MI označili za skrajna ekstremistična. Boš rekel, da verjame v Izrael? Oz. katera njihova organizacija, vojska, gverila pa ni ekstremistična? Najbolj so mi pa smešni belčki, ki so recimo da živeli tam ali pa bili na potovanju in se pogovarjali s palestinci in sedaj imajo objektivno mnenje o celi stvari in vse vejo kdo s kom. Dej, dej...
plotter123
02. 08. 2010 18.41
Martian 02.08.2010, 18:34 Če še ne veš Izrael je bil na tem področju ustanovljen na pobudo ZDA, Anglije in Francije in seveda s pomočjo OZN. Zakaj ? Ker so tedanje velike sile hotele razdor in nadzor na bližnjem vzhodu, da bi lažje prišle do nafte . In izraelci kot popolnoma konflikten narod so to vlogo bližnje vzhodnega zdraharja z veseljem sprejeli in še danes je tako. Če so po tvoje tako pošteni in bla bla bla pa naj zapustijo zasedena ozemlja in naj se umaknejo na področje, ki jim je bilo ob ustanovitvi priznano.
Martian
02. 08. 2010 18.34
@neinpika genocid?Neki palestinec mi je rekel.Da Palestinci,ki živijo v Gazi pod blokado in pred strahom bomb še vedno živijo bolje kot Palestinci v ostalih arabskih državah...najbolje pa živijo Palestinci v Izraelu...ti se rajš pozanimaj kaj genocid sploh je,preden koga obtožuješ tega zločina..še to poglej,koliko je bilo Palestincev takrat,ko je bil Izrael ustanovljen in koliko jih je danes....ti enostavno nimaš pojma...
plotter123
02. 08. 2010 18.32
A je slučajno kdo že slišal da bi se kakšen ateist kdaj razsterlil in pobil celo množico nedolžnih civilistov ? Iz vrst VSEH verskih skupnosti imate take ekstremiste razen iz židovske zato ker je izrael TERORISTIČNA država saj že od cca 1950 dela špetir in zganja terorizem na bližnjem vzhodu ob tem pa jo izdatno podpira ZDA zato da se ti židi ne bi naselili v sami Ameriki.
PrljaviDzem
02. 08. 2010 18.25
Ca6e/Ferdox/... - v kolikor bi vam bilo jasno tisto kar preberete (kar vam očitno ni, saj drugače nebi pisali takih komentarjev) bi dojeli, da nikjer v mojih komentarjih ne zagovarjam extremističnih frakcij (tipa Hezbollah, Hamas, ...) in njihovih metod, če kaj, jim ostro nasprotujem - kot nasprotujem vsem vrstam: nasilja, terrorja, izkoriščanja, manipuliranja, degradiranja, izživljanja,... nad civilnim/nedolžnim prebivalstvom, kršenjem človekovih pravic, njegove pravice do svobodnega izražanja, zločinov proti človečnosti in ne nazadnje proti materi naravi. Vse kar hočem povedati, da ni vse tako kot nam to prodajajo svetovni mediji in da to kar počne Amerika, Izrael ter njihovi zavezniki ne opravičuje nobeno dejanje naj bo še tako "pravično" ("širjenje" demokracije, "zagotavljanje" svobode, varnosti in svetovnega miru) v očeh taistih ljudi, ki to počnejo (beri zločincev). Ne nazadnje @Ca6e, to niso moji muslimani, vse prej kot to - saj sem po narodnosti Srbin, po veroizpovedi pa krščen pravoslavec (čeravno po prepričanju ateist). In če za konec zaključim s še enim citatom Mark Twaina: Bolje je da si tiho in ispadeš neumen, kot pa, da spregovoriš in odstraniš vsakšen dvom.
ekskluziv.scena
02. 08. 2010 18.21
@Martian02.08.2010, 17:58 Ne podpiram militantnih skupin, ki so same sebi namen. Še manj pa podpiram izraelski genocid in ameriški imperializem.
Martian
02. 08. 2010 17.58
@neinpika jst nič ne mislim da sem doktoriral...le eni mislijo,da če se z njimi ne strinjam,da sem pol takoj ovca,pa neveden..pa da nisem nobeno knjigo prebral...o problematiki na bližnjem vzhodu vem več,kot marsikateri tukaj,sem 2 leti živel tam..sicer ne glih v Izraelu al pa na palestinskih ozemljih,ampak v Jordaniji...in sem se družil tudi z mnogimi Palestinci in večina od njih je proti Hamasu in Hezbolahu,ju imajo za skrajni organizaciji...je pa zanimivo,da loleki tle gor,k še nikoli niso govorili z nobenim palestincem v živo,tako radi podpirajo Hamas in Hezbolah..