Tujina

Šokantni posnetki razkrivajo kruto ravnanje z izvoženo živino iz Evrope

Bruselj, 03. 03. 2017 15.01 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min

Organizacije, ki skrbijo za dobrobit živali, so objavile šokantne posnetke raziskave, ki dokazuje hude kršitve zakonodaje pri transportu živih živali iz Evrope v Turčijo, Bližnji vzhod in Severno Afriko, pa tudi pri njihovem zakolu. Evropsko komisijo pozivajo, naj postopno ukine izvoz živih živali in podpre prehod na trgovanje izključno z mesom.

Organizaciji Animals International (AI) in Tierschutzbund Zurich/Animal Welfare Foundation sta med lanskim junijem in letošnjim februarjem izvedli prelomno osemmesečno preiskavo, v okviru katere sta dokumentirali grozljivo obravnavo evropske živine, zlasti goveda in ovac, med prevozom preko Evrope do končnih destinacij v Turčiji, Libanonu, Jordaniji, Izraelu, Palestini in Egiptu, ter ob zakolu v teh deželah.

Šokantni posnetki (pozor, vsebina je zelo nazorna!) kažejo prevoz in metode zakola, običajne v teh državah uvoznicah, ki kršijo tako evropsko zakonodajo kot tudi mednarodne standarde.

 

Prestrašene evropske bike v turških klavnicah popolnoma zavestne dvignejo privezane za eno od zadnjih nog, preden jim prerežejo vratove.
Prestrašene evropske bike v turških klavnicah popolnoma zavestne dvignejo privezane za eno od zadnjih nog, preden jim prerežejo vratove. FOTO: Animals International

Poziv Evropski komisiji, naj ukine izvoz živih živali

Preiskava je omenjeni organizaciji spodbudila, da združita moči z Eurogroup for Animals in njenimi člani po celi Evropi v pozivu Evropski komisiji, naj postopno ukine izvoz živih živali in aktivno podpre prehod na trgovanje izključno z mesom.

Več kot dva milijona glav živine in ovac vsako leto po morju in cestah izvozijo v Turčijo, na Bližnji vzhod in v Severno Afriko, čeprav v teh ciljnih državah nimajo zakonov, ki bi zaščitili živali pred krutim ravnanjem.

"Ta preiskava razkriva skrajno neuspešno izvajanje nadzora izvoza živih živali s strani uradnikov Evropske unije. V Evropi vzrejene živali se prevaža na načine, ki kršijo uredbe Evropske unije. Podvržene so grozljivim praksam zakola, ki kršijo mednarodne sporazume," je povedal direktor Animals International za EU Gabriel Paun in dodal, da "bodo kmetje Evropske unije in celotna skupnost zgroženi ob pogledu na ravnanje z živalmi, ki so bile vzrejene v Evropi."

Posnetki, ki so jih pridobili, razkrivajo: 

- prestrašene evropske bike v turških klavnicah, ki jih popolnoma zavestne dvignejo privezane za eno od zadnjih nog, preden jim prerežejo vratove,
- kako evropsko govedo v Libanonu mučijo z električnimi palicami, nato pa ga dvignejo v zrak in zakoljejo,
- prestrašene evropske bike na področju Palestine, ki jih kruto zvežejo z vrvmi in jim pri polni zavesti prerežejo vratove
- celoten obseg mučenja evropskih živali v zabojih za zakol na področju Turčije, Palestine in Egipta,
- dodatno so dokumentirali tudi kruto ravnanje in klanje ovac na področjih Palestine in v Jordaniji.

Dokazi, ki so jih zbrali med transportom, vključujejo:

- utrujene živali, ki so prispele v evropska pristanišča, kjer jih delavci rutinsko in v naglici silijo, da se premikajo po rampah navzgor, pri čemer uporabljajo električne palice,
- lačna mlada teleta, ki so ji na silo odstavili, kličejo svojo mamo,
- izčrpano in skoraj nerazpoznavno živino, popolnoma prekrito z iztrebki, ki so jo raztovorili v Turčiji.

Izčrpano in skoraj nerazpoznavno živino so - popolnoma prekrito z iztrebki - raztovorili v Turčiji.
Izčrpano in skoraj nerazpoznavno živino so - popolnoma prekrito z iztrebki - raztovorili v Turčiji. FOTO: Animals International

'Prav nobenega opravičila ni, da živalim povzročamo nepotrebno trpljenje'

"Sodišče Evropske unije je odločilo, da Uredba Sveta (ES) o zaščiti živali med prevozom velja tudi zunaj meja Evropske unije, dokler živali ne prispejo na cilj. Vendar pa se te odločitve sodišča ne spoštuje in živali se še naprej izvaža v groznih pogojih. /.../ To ni samo protizakonito, temveč tudi nemoralno in nepotrebno, saj vse naštete države prav tako uvažajo velike količine ohlajenega in zmrznjenega mesa. Prav nobenega opravičila ni za to, da živalim povzročamo nepotrebno trpljenje, ko jih prevažamo žive," je povedala Reineke Hameleers, direktorica organizacije Eurogroup for Animal.

Dokazno gradivo bodo predložili Evropski komisiji in ministrom Evropske unije. Vključevalo bo dokaze za slabo ravnanje in nehumani zakol evropskih živali, ki so bile izvožene iz Francije, Irske, Romunije, Litve, Madžarske, Belgije, Češke, Portugalske in Španije v tretje države.

"Etične in uredbene kršitve, povezane s trgovino z živalmi, se začnejo že preden živali prispejo v države uvoznice. Tam trenutno ni zahtevano, da bi bil na plovilu, ki zapušča EU in na katerem se prevažajo žive živali, prisoten veterinar. Tako je na tisoče živali tudi do 10 dni brez veterinarske oskrbe, izpostavljeno okolju z visoko stopnjo tveganja,"pa je povedala Iris Baumgärtner, direktorica organizacije TSB|AWF. "Treba si je le predstavljati na tisoče živali, zaprtih na ladji – ki ni zasnovana za prevoz živali – ki se premetavajo na divjem morju, da bi razumeli, kaj je tako zelo narobe s to trgovino," je dodala.

Organizacije pozivajo Evropsko komisijo, naj postopno ukine izvoz živih živali in aktivno podpre prehod na trgovanje izključno z mesom.
Organizacije pozivajo Evropsko komisijo, naj postopno ukine izvoz živih živali in aktivno podpre prehod na trgovanje izključno z mesom. FOTO: Animals International

K čemu pozivajo?

Animals International, TSB|AWF, Eurogroup for Animals, in Društvo za zaščito živali Ljubljana Evropsko komisijo in relevantne izvozne države članice pozivajo, da nemudoma:

1. Razvijejo  strategijo EU z učinkovitimi spodbudami za postopno odpravo vseh prevozov živih živali in nadomeščanje le-teh s prevozom mesa in mesnih izdelkov.

2. Še pred spremembo pravil izvedejo vse potrebne postopke za zmanjšanje transportnega časa živih živali, ki se izvažajo v države izven Evropske unije, v skladu z zavezujočo odločitvijo Evropskega sodišča, kot tudi s standardi, ki jih je določila Svetovna organizacija za zdravje živali (World Organization for Animal Health - OIE) glede pogojev za zakol živali.

Eurogroup for Animals je lani zagnala kampanjo "Stop the trucks", ki opozarja na problematiko prevoza živih živali. Pridružilo se ji je tudi Društvo za zaščito živali Ljubljana.

3. Odgovorijo na zahtevo kar 90 % vseh prebivalcev Evropske unije (raziskava Eurobarometra) in izdajo standarde za dobrobit živali, ki naj bodo prepoznani po vsem svetu, ter jih spodbujajo na mednarodni ravni.

4. Zagotovijo izvajanje in uveljavljanje Uredbe Sveta (ES) 1/2005 v povezavi s prevozom po cestah in po morju.

5. Zagotovijo spremstvo uradnih veterinarjev pri prevozu živih živali po morju.

6. Uvedejo regulacijski sistem (kot se ta uporablja v avstralski industriji izvoza živih živali), ki evropskim izvoznikom živih živali nalaga zakonsko odgovornost, da zagotavljajo upoštevanje mednarodnih standardov pri vergah dobave v državah uvoznicah.  Ta sistem bi omogočil nadzor nad gibanjem živine z namenom sledenja živalim od izhodiščne točke do zakola.

7. Zahtevajo obvezno poročanje glede bolezni oziroma poškodb in poginov na ladjah ter javno razkritje teh podatkov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (274)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

tilentim
05. 03. 2017 19.05
Nikakor ne podpiram takšnega transporta. Zavedati pa se moramo, da gre tudi nekaj slovenskih govedi na takšn transport. Učinek omejitev bo le, da se bo kupec obrnil na izvenevrospkega dobavitelja, mi pa še teh govedi ne bomo prodali. Če jih ne bomo prodali, bo za vse slabše - za tiste v gospodarstvu kot tudi za vse ostale. To zagotovo razume tisti, ki je zaposlen v gospodarstvu - nova omejitev zmanjšuje prihodke slovesnkega gospodarstva. To zagotovo razume tudi zaposlen v javni upravi in drugi koristniki javnih sredstev (šolajoči, upokojenci in predšolski otroci,...): na ta račun bo manj prihodka v proračun in manj javnih (tudi socialnih) transferjev.
Iluzionist
04. 03. 2017 13.41
+2
tukaj je krivda predvsem na monoteističnih verah, ki so bile dizajnirane za posilstvo planeta, pogani so spoštovali naravo in živa bitja
blackmamba65
29. 12. 2017 16.36
+2
Malo še počakajte ,pa bo to doletelo vse ljudi, ki niso MUSLIMANSKE vere. Kar imejte še radi MUSLIMANE.
slos
04. 03. 2017 13.10
+5
Grozljivo. Sadistično. Morilci.
trabakula
04. 03. 2017 13.46
+4
ko ob takem zapisu nekdo dobi minuse, potem ti je vse jasno....očitno ima tako mučenje in izživljanje veliko podpornikov
snip24
04. 03. 2017 13.08
+7
Isto se dogaja v vseh velikih mesnih proizvodnjah...tak da bodimo vsi vegetarijanci in bomo rešili celo galaxijo.
slosinger
04. 03. 2017 12.44
+3
Bo mesa na Velikonocni mizi,uboge zivali,clovek je zver v pravem pomenu besede.
MarkoKnez
04. 03. 2017 11.59
+18
Slovenija izgublja ogromne vsote denarja, ko financira delovanje obrobnih skupin in deviantov (spolnih, prehrambenih, kvaziekoloških, nekadilskih...). Če hočejo biti različni, naj bodo, toda brez denarja večine in predvsem brez možnosti, da svoje frustracije vsiljujejo normalni večini!
Petra Škafar
04. 03. 2017 12.31
-6
Slovenija izgublja ogromne vsote povsod drugje kot pa za pomoč živalim....med drugim tudi vložek, da bi iz tebe naredili Človeka je bil izgubljen denar..od prvega cepljenja naprej.
slos
04. 03. 2017 13.07
-4
Slovenija izgublja ker si med nami takšni kot zgornji osebek
trabakula
04. 03. 2017 13.37
-1
V-RA, kot vidiš nam, ki nam ni vseeno samo za ljudi, ampak tudi za živali, kar precej prisotnih šopa minuse....lahko se samo vprašaš v kakšni družbi živimo in da ni nič čudnega, če se vse te grozote in svinjarije dogajajo...razmišljanje nekaterih je še vedno samo enostransko in vidijo okrog sebe samo tisto kar želijo videti.....potem pa še tipično, ko je govora o živalih, začnejo vmes mešat socialo, klošarje, otroke, reveže, pa še kakšno politično floskulo zraven....
gcek
04. 03. 2017 11.47
+17
Prišel bo dan ,ko bo treba plačati za ta grozodejstva ,ki jih dela človek lp.
MarkoKnez
04. 03. 2017 11.31
+11
Raznorazni zaščitniki živalskih pravic, dovolite mi, da vas vprašam na kakšen način pridobivate sredstva za svoje delovanje? Delno tudi iz proračuna, kajne? Se je kdo izmed vas že kdaj vprašal koliko slovenskih klošarjev in nezaposlenih se bi lahko dnevno do sitega najedlo, če vi ne bi molzli občinskih in državnih sredstev?
trabakula
04. 03. 2017 11.42
+1
ti imaš res nerazjasnjene pojme...a misliš, da je pomoč potrebna samo človeški vzvišeni rasi, za vse ostalo ni potrebno skrbeti....in če te toliko skrbi za klošarje, pojdi do njih in jim sam ponudi pomoč,....svašta
Salamandros
04. 03. 2017 11.51
-5
V Sloveniji je klošar samo tisti, ki si to želi biti. Lenuh....
Petra Škafar
04. 03. 2017 12.09
-3
Marko knez...jaz sem ljubitelj živali, plačujem davke. Ne vem zakaj naj šolam take mulce kot si ti in palčujem vse sorte direktoratov in nevladnih organizacij in RTV prispvkov sedaj bi pa ti meni govoril od kje mi pravica da ZAHTEVAM, da se del denarja nameni za izoboljšanje statusa živali v družbi, ki živi tudi od mojega denarja? Kaj ti ni jasno?Ljudje brez otrok plačujejo davke, ki se namenijo šolanju pa čeprav sami nimamo svojih otrok? A sedaj bi pa taki ,,kekci,, govorili in odločali kam se bo MOJ denar dajal?
EUROSMOOTHIE
04. 03. 2017 12.10
+4
Petra Škafar
04. 03. 2017 12.24
-6
Ja, najbrž sta iz iste šole...tudi oddelek je prilagojen.
MarkoKnez
04. 03. 2017 12.31
+14
@V-RA, ti kar odločaj o svojem denarju, a zahtevam, da meni in normalni večini pustiš, da odločamo o svojem! Ne bom komentiral tega, da so tebi in podobnim živali bližnje kot pomoči potrebni ljudje! @EUROSMOOTHIE, OŠ sem končal pred 45 leti!
Petra Škafar
04. 03. 2017 12.48
-5
A tako, Marko knez bo določal kaj je Normalno?...in zganjal teror večine nad manjšino. Kot vidim si otrok socjalizma.....tam res živali niso imele nobenih pravic...tudi svoboda ljudi in njihovih pravic je bila zelo kratena in sedaj imamo tako družbo po volji večine brez svoje glave in razmišljanja in smo tam kjer smo....v kloaki in tonemo vse globje...po volji večine, ki na vsakih volitvah izvoli isto sranje.
Petra Škafar
04. 03. 2017 12.51
-5
Ne morem odločati o svojem denarju...jaz MORAM plačati vse prispevke če ne mi rubijo premoženje....prav tako plačujem RTV samo zato ker imam elektriko pa čeprav ne gledam slovenskih programov....
MarkoKnez
04. 03. 2017 11.21
+1
Uhhh, če bi se razna društva in organizacije za zaščito živali raje ukvarjala z zaščito ljudi! Potem ne bi 20% Slovencev dobesedno stradalo. Ja, dame in gospodje, modni vegetarijanci in vegani, nekateri v vaši okolici nimajo niti za zelenjavo.
trabakula
04. 03. 2017 11.37
-1
dej ne se-ri, zanje so pristojne druge inštitucije in njih okaraj, kaj imajo živali in njihova društva tu veze...res mešaš stvari
Salamandros
04. 03. 2017 11.53
-3
Tisti, ki nima za zelenjavo v moji okolici je navaden lenuh in breme družbi.
Salamandros
04. 03. 2017 11.54
+0
MarkoKnez
04. 03. 2017 12.08
+12
Očitno res, @kosovelj. In ravno o tem govorim, o pomanjkanju humanizma in financiranju zoofilije z državnim denarjem!
Petra Škafar
04. 03. 2017 12.26
-7
Ojoj ti pa res nisi čist pri sebi. Pojdi in poguglaj kaj je zoofilija , da se nehaš blamirati na spletu...
Salamandros
04. 03. 2017 13.07
-6
Tale članek govori o pomanjkanju humanizma..... Če se pa tebi smilijo lenuhi, ki cele dneve presedijo po klopcah in fehtajo za kovance je pa to tvoj problem! V Sloveniji VSAK lahko zasluži za streho nad glavo in hrano. V Kranju poznam osebno 2 klošarja a oba sta klošarja po odločitvi ne zato, ker ne moreta dobiti denarja!
Salamandros
04. 03. 2017 13.10
-4
Sicer si pa lahko zelenjavo sam pridelaš v Sloveniji, saj je povsod sama narava. Samo lenuh ne smeš biti!
trabakula
04. 03. 2017 13.50
+1
o čem ti bluziš....zoofilija?? po tvoji logiki so potem vsi, ki pomagajo otrokom pedofili...razmišljanje bolanega uma
EUROSMOOTHIE
04. 03. 2017 10.08
-27
Zdej grem pa na en velik sočen hamburger iz bivoljega mesa, prav lačen sem ratal.
slos
04. 03. 2017 13.08
+5
EUROSMOOTHIE
04. 03. 2017 13.40
-1
Obstaja možnost ja, da se mi zatakne tista solatka vmes.
EUROSMOOTHIE
04. 03. 2017 09.48
-11
Video sploh ni tako "nazoren in šokanten" kot je opredeljeno.
trabakula
04. 03. 2017 10.31
+13
in kaj bi bilo zate dovolj šokantno, da bi te "zbudilo".....?? vzemi nož, pa pejd med tiste revčke in začni rezat vratove, mogoče bo zate dovolj šokantno in boš užival
EUROSMOOTHIE
04. 03. 2017 12.19
+0
trabakula: na način ki ga opisuješ se je delalo že na tisoče let, lepo se ulež nazaj pod topel kouterček pa razmišljaj o cvetlicah če ti je tolk težko.
trabakula
04. 03. 2017 13.57
+4
predlagam, da ti začneš razmišljat o obisku kakšne ustanove, kjer ti bodo pomagali malo obuditi pristna človeška čustva kot so sočutje, ljubezen, dobrota in verjetno še kaj, kar ti primanjkuje
Lisa Koy
04. 03. 2017 09.10
+10
Nisem in NE MOREM prebrati članka, saj je preveč boleče! Že davno ne breme člankov o mučenju in ubijanju živali, saj me dotalno potolče! Tudi komentarjev ne morem iz istega razloga prebrati....sprašujem se KDAJ bo človek spremenil ODNOS do živali! SRAMOTA kaj nekateri počnete brez vesti in sočutja! MESA ne uživam več kot 12 let...toliko!!
EUROSMOOTHIE
04. 03. 2017 09.49
-11
Lej, če si tako občutljiva oseba potem zelo trpiš v svetu katerem živiš. Verjetno si že celo življenje zakamufliran v vatko iz pravljice, najbolje bi bilo da tam tudi ostaneš, ker tvojega jokcanja tukaj tudi ne prenesemo.
trabakula
04. 03. 2017 10.31
+3
Petra Škafar
04. 03. 2017 12.13
+0
Dej ne napihuj se...ker za vsakega junaka se najde močnejši in bahati se s tem, da te videno ne pretrese pove o tebi samo to, da si psihopatek...morda boš enkrat tavelik psihopat...oni ponavadi začnejo z mučenjem živali in napredujejo do ljudi.
EUROSMOOTHIE
04. 03. 2017 12.20
+3
Junak ja, brez junakov bi ti danes še vedno bila bakterija.
EUROSMOOTHIE
04. 03. 2017 12.23
+1
V-RA: res ja prebrala si me kot pravljico, bravo.
Petra Škafar
04. 03. 2017 12.29
-1
Če ljudje ne bi poznali medicine ti najbrž sploh ne bi bil spočet.
slos
04. 03. 2017 13.09
+0
EUROSMOOTHIE
04. 03. 2017 13.21
V-RA: na mojo srečo tvoj brezvezen prispevek ni resničen.
EUROSMOOTHIE
04. 03. 2017 13.23
če, če, če, če....očitno vam ni jasna pravljica o evoluciji...
LAC
04. 03. 2017 08.55
+2
ONI ŠE Z LJUDMI ENAKO RAVNAJO!
silberblack
04. 03. 2017 08.36
+4
Kako boste ljudem, ki živojo po motu; kakršen do človeka, tak do živali " dopovedali, da se morajo do živali obnašati bolje? Po naših novih zakonih za živali, bo božjih do ljudi. Kamenjanje, rezanje udov, vratov je za njih navadno vsakodnevno opravilo a zdaj pa naj s tem nehajo???? Saj Alah ni zapovedal tega. Briga jih za nas. Kot Japonce ne briga za našo ljubezen do delfinov, pa jih 100.000 ubijejo za meso z mačetami.
Petra Škafar
04. 03. 2017 12.14
torej je stanje brezupno in vsak naj se briga zase...spremeniti se ne da ničesar...kako sovražim determinizem
sandi101
04. 03. 2017 00.36
+26
Če bi prišli nezemljani na naš planet in bi bil prvi, ki jih spoznam, ne bi priznal da sem del človeštva. Rekel bi, da sem slučajno pristal tukaj in da me naj čim prej rešijo pred to blaznostjo! Grem z njimi, pa me sploh ne zanima kam. Slabše ne more biti. Statistika pravi, da je težko verjetno, da še kje obstajajo takšni butli kot na našem plametu.
Bald
04. 03. 2017 06.50
-3
s katerimi podatki pa je podprta ta statistika? Glede na razpoložljivo bo prav tako lahko trdili da v bsem vesolju no bolj krotkih in milejših bitij med najbolj razvitimi v svojem okolju
FesterAdams
04. 03. 2017 00.25
+24
Tam zverem izrojenim niti kamenja ne več pošiljati!!!
Redneck A
04. 03. 2017 00.40
+9
Saj jim ne pošiljamo v dar ampak prodajamo, a ne? A smo smo se pripravljeni odpovedati dobičku? A, da ne? No potem smo pa prav tako enako kruti, se vam ne zdi? Nehajte hlinit svetnike.
FesterAdams
04. 03. 2017 15.19
NE, koljega! Preveč spoštujem in ljubim živali, da bi jih izpostavil takemu trpljenju zaradi nekega kao dobička. Nekateri nosimo srce vseeno na levi strani prsi.
trabakula
03. 03. 2017 23.49
+21
ko gledam take prizore, se vedno vprašam, kdo so ti ljudje, ki se tako izživljajo nad živalmi...očitno je nekaj hudo narobe z nekom, ki očitno uživa v takem delu,. ker sicer ne bi to počel ....zato sovražim take ljudi, ker imajo v sebi nekaj zlobnega in so brezčutni, samo človek zna biti tako krut in v svoji požrešnosti, ignoranci in pokvarjenosti ne pozna milosti, le kdo nam daje pravico se tako znašati nad nedolžnimi bitji, kamorkoli človek vtakne svojo roko, za njim vse prepogostokrat ostaja krvava sled
EUROSMOOTHIE
04. 03. 2017 10.07
-3
trabakula
04. 03. 2017 10.28
+2
očitno spadaš v grupo tistih, ki jih taki prizori ne prizadenejo kaj preveč in bi verjetno tudi sam počel enako, če bi imel priliko...ali pa samo provociraš
rossi66
03. 03. 2017 23.33
+1
Halal je pač halal...
ho?emVšolo
03. 03. 2017 23.11
+20
poglejte dobro te oči
kitzbill
03. 03. 2017 22.32
+38
mučenje, barbarstvo, pa sem mesojedec, ampak se tako z živaljo NE SME RAVNATI, je živo bitje
rebellion25
03. 03. 2017 22.40
+6
ampak meso pa vseeno ješ, kako torej pripomoreš h bolšemu ravnanju z živaljo? ker z uživanjem mesa samo podpiraš to, nad čemer se zgražaš.
kemuri
03. 03. 2017 22.55
+9
rebellion...niti slučajno nismo krivi za početja psihopatov . Zakaj bi jaz bil odgovoren, ne plačam jaz mesarja da muči žival, ampak da pokonča žival, dostojno . Je pa nezakonito in sramotno da EU trguje z živalmi, ki kršijo zakone o ravnanju z živalmi v klavnicah. Vsi po vrsti bi morali odstopiti in kazensko odgovarjati zaradi zlorabe položaja.
BBcc
03. 03. 2017 23.04
+8
Vsak naj kupi meso tam kjer se žival zakoljejo hitro, ne boleče in ne da bi se ona ustrasila(stres). Žal je to v Sloveniji skoraj nikjer. Tam kjer kupiš, podpiraš tak način. Ponudba, povpraševanje.
rebellion25
03. 03. 2017 23.20
+13
Ne plačaš da muči, plačaš pa da jo zakolje.. Ker vsaka krava se veseli da bo zaklana.. Se ve da.. Povej mi kako je to dostojno pokončati? Da kriči od strahu, ker ve kaj jo čaka. Vrjemi da vejo. Niso neumne.
BBcc
03. 03. 2017 23.33
+6
ustreli se jo s puško v glavo ko se pase. Pa takoj pade. Se ji kri spusti. Ne braca nič (brez stresa). Jih imam doma na pašniku. Imam pa interes, da jedo travo in seno in se zakolje za njo meni trenutno poznano najbolj human način. Moraš vedet komu plačaš in kaj mu plačaš. Reklame žal tega ne kažejo.
rebellion25
03. 03. 2017 23.36
+4
Ps: Je pa res, da si je lažje metati pesek v oči in to naprej početi, kot pa se spijazniti stem da se to neha.
rebellion25
03. 03. 2017 23.39
+6
In kaj je humanega v tvojem načinu rokociper? Ni humanega pokola. Primer: Če žensko prej omamiš in jo posiliš je tudi humano? Saj nič ne čuti.
BBcc
03. 03. 2017 23.56
+5
Jaz si tudi želim, da bi moja smrt bila tako hitra in ne boleče.
BBcc
04. 03. 2017 00.03
+6
Pri nas ljudeh je hrana vedno manj kvalitetna. Na Kitajskem celo umetna jajca, umetno mleko. Koliko ljudi umre zaradi hrane. Smrt počasna in boleča Živali skrbijo, da naš planet ne zaraste in da se ne poliva pesticidov... Smrt je naravni del procesa. Žal je tako. Poskrbim pa, da je za njih smrt kar se da najmanj boleča, če sploh
BBcc
04. 03. 2017 00.07
+2
Potem solato omamiš in jo odrežeš. In potem nič ne čuti. Potem ti samo vodo piješ pa še tam so organizmi.
kemuri
04. 03. 2017 09.57
+5
Točno plačam da zakolje, te krave so tudi na Svetu zgolj in samo zaradi tega, da bodo šle v meso, če ne bi bilo mesne industrije, dotične krave ne bi bilo . Poglej, jaz pojem dokaj malo meso, včasih po 4 - ih dneh brezmesnih jedi, pojem komaj kaj mesnatega...ampak to je normalno, človeštvo je preživelo na račun tega, človek je vedno bil in vedno bo mesojed. Nikoli nisem nikogar obsojal če je meso za preživetje...obsojam pa ljudi ki ubijajo živali za trofeje v sobah, za krzno ali pač take ki se izživljajo nad živalmi . Seveda da tudi živali čutijo da bodo poginile, saj pa slišijo histerične krike, stroji jih plašijo, agresivni uslužbenci itd..zato bi pa mogli delati s temi živali bolj hvaležno in spoštljivo . Tudi ljudje se pobijamo med seboj, nič kaj humano, tudi gozdove sekamo da nam je potem toplo, ali pa da imamo kuhinje za 10.000 € doma itd..itd...ni konca in kraja, ampak tako pač je in vedno bo, lahko le naredimo da je vse skupaj bolj prijazno.