Tujina

VIDEO: Nasa umaknila posnetek: Curiosity na Marsu posnel NLP?

Washington, 28. 08. 2012 12.54 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Nasa je s spleta odstranila videoposnetek, na katerem površje Marsa domnevno preleti NLP, poročajo tuji mediji. Posnetek je naredilo vesoljsko vozilo Curiosity, navdušenci pa so poskrbeli, da je vseeno pristal na YouTubu.

Pred dnevi so svet obšle fotografije z Marsa, ki so v nekaterih znova vzbudile misel, da obstaja življenje na drugih planetih. Na posnetkih Nasinega vesoljskega vozila Curiosity, ki je na Marsu pristalo 6. avgusta in začelo iskati dokaze o mikrobiološkem življenju na tem planetu, je nad površjem v zraku videti nenavadne predmete. Ljubitelji neznanih letečih predmetov so bili nad fotografijami naravnost navdušeni. Prepričani so, da je Nasa v svoje objektive tokrat resnično ujela Nezemljane.

Eden od predstavnikov omenjene vesoljske agencije Steven Sell je dejal, da so predmeti, ki so vidni na slikah, najverjetneje le posledica njihovega pristanka na površini Marsa. "Dokaz, da je to nekaj, kar smo povzročili sami, je dejstvo, da se 45 minut pozneje na enakem posnetku omenjenih predmetov oziroma sledi na nebu ne vidi več," je pojasnil.

Nasa s spletne strani odstranila video, ki buri duhove

Nasino pojasnilo pa nikakor ni zaustavilo novega vala razburjenja. Nekaj dni po objavi fotografij so namreč v javnost prišli tudi videoposnetki z rdečega planeta. Kljub temu, da jih je Nasa po slabih desetih minutah od objave odstranila s spletne strani, so kmalu pristali na priljubljenem YouTubu. Videoposnetki prikazujejo, kako površje Marsa nenadoma preleti neki bliskajoči predmet, ki vmes rahlo spreminja smer, nato pa iz kadra izgine v neznano. Nasa posnetkov še ni komentirala, lovci na NLP-je pa so po poročanju tujih medijev prepričani, da vesoljske ladje spremljajo in nadzirajo pravzaprav naše otroške korake v vesolje. Kdo ima prav in kdo ne, presodite sami!

Curiosity bo na Marsu deloval eno marsovsko leto

Na roverju, ki naj bi posnel nenavaden pojav, je za raziskovalne namene poleg 17 kamer nameščenih več deset izjemno občutljivih instrumentov, ki jih potrebuje za raziskovanje. Vozilo ima dva detektorja za radiacijo in za odkrivanje morebiti v kamnine ujeto vodo, opremljen pa je tudi s številnimi napravami, ki s pomočjo rentgenskih žarkov določajo mineralno sestavo tal in kamnin ter analizirajo vzorce, da bi našli sledi organskih spojin in vode v spodnjih plasteh. Prvi testni vzorec tako imenovanega laserja ChemCam je bil kamen, ki pa ni imel nobene znanstvene vrednosti.

Vozilo svoje ugotovitve sporoča prek vesoljske mreže, njegov signal pa lovijo ogromne komunikacijske antene v Kaliforniji, Avstraliji in Španiji. Signal med Zemljo in Marsom potuje od pet do 20 minut, odvisno v kakšnem položaju na orbiti sta planeta. Da vse to deluje, Curiosity porablja električno energijo iz baterije, ki jo napolnjuje razpadanje plutonija 238.

Radovedneževa misija je tudi preveriti, ali je Mars kadar koli gostil kakršno koli obliko življenja in ali bi lahko na Marsu nekega dne preživeli tudi ljudje. Rover bo deloval eno marsovsko leto oziroma skoraj dve naši leti.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (335)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

AnonimenDoe
09. 09. 2012 18.03
+7
upoštevajte eno stvar... našo sonce je staro približno 4.8 miljard let... naš planet je seveda veliko mlajši... pa se je na njem vseeno razvilo OGROMNO življenskih vrst ki so inteligentne.... torej kaj hočem povedat... naše sonce je ena izmed mlajših zvezd v našem vesolju... in življenje na zemlji se je pojavlo približbo 500 mio let nazaj... torej vse kaj na zemlji vidimo je nastalo oz je začelo nastajat pred komaj 500 mio leti... pa smo kar lepo razviti.... potem pa imamo zvezde, ki so veliko starejše od našega sonca... predvidevajmo da je OGROMNO zvezd starih 10 miljard let... in če je 1/100000 možnosti da ima vsaka od teh zvezd planet, na katerem je možno življenje.. in predpostavljajmo da se je življenje na enem izmed teh planetov pojavlo v istem časovnem razmaku, kot v našem osončju... se pravi 4 miljarde let po nastanku.. kaj nam to pove? da če ima osončje, ki je staro 10miljard let življenje, ki se je začelo razvijati 4 miljarde let po nastanku, je to vseeno približno 6 miljard let prednosti v razvoju napran našem planetu... če pa spet upoštevamo, kolko smo se tehnološko razvili v samo zadnjih 100 letih... to pomeni da so tam zunaj neke civilizacije, ki imajo OGROMNO prednosti v razvoju napran nam... in sem ziher, da smo mi super primerek za raziskovanje... da "vesoljci" raziščejo, kako se je življenje začelo pri njih... navsezadnje tudi mi delamo enako :) upam da nisem preveč zabluzil.. ker bi htel bo tak razumel, kaj čem povedat.
Miki777-
30. 08. 2012 11.20
+8
To je bil le vremenarski balon na Marsu, ki je odbijal svetlobo od Venere.
kapetan09
30. 08. 2012 11.15
+5
Mi je pa tudi nelogično to : če že obstaja vrsta , ki je naprednajša od naše zakaj potem ne pride dol k nam v vsej svoji veličini in da to vsi vidimo . ?? Zakaj potem strašijo ljudi , ki so na stranskih cestah ali avtocestah , se prikazujejo baje na skrivaj mali skupini ljudi ,.... raziskujejo in zasledujejo naša letala in rakete ,.. ? Ne zdi semi logično , da prepotujejo velike razdalje samo , da bi strašili nekaj ljudi na zemlji. Tu nekaj ne štima.
Miki777-
30. 08. 2012 11.22
+1
zato, da nebi posumil, da si ti njihova konzerva (duhovno in fizično). Zdaj se pa le križaj z Izbranim ljudstvom...
kapetan09
30. 08. 2012 11.07
+5
v vesolju mrgoli življenje,...... pravzaprav je vesolje ustvarjeno za življenje ,......... s pomočjo asteroidov in meteoridov pa oplojujejo celice ( oziroma planete ) ugodne za življenje ,...... a vas to ne spominja na kaj ?????
Willzy
29. 08. 2012 17.06
+8
Curiosity lahko pošlje le 31.25MB podatkov na dan (in to ni rezervirano samo za fotografije), kar je premalo, da bi pošiljal brezvezne video posnetke, ko miruje, pa še s takimi fps-ji.
BMWmunja
29. 08. 2012 17.04
+0
Če bi se kaj takega res zgodilo, se zopet peščica "kompetentnih" med sedmimi miljardami ljudi na Zemlji čuti edina poklicana, da za kaj takega ve. Kaka beda od NASE..., kup gnoja! Na to temo je tako ali tako bilo posnetih že vsaj 100 filmov. Katerih? Ja..., ameriških, ne....
Moctezuma
29. 08. 2012 15.31
+20
v vesolju je več zvezd, kot zrnc mivke na vseh plažah sveta. misel/trditev, da smo sami in nekaj edinstvenega je ob tem dejstvu precej smešna, samovšečna .......
Dejanutd
29. 08. 2012 16.32
+3
Ladislav Huzimec
29. 08. 2012 14.59
+11
Vsekakor ne moremo biti sami v vesolju na več milijonih/milijardah planetih, to je skoraj nemogoče. Sploh pa zakaj so umaknili posnetek...ni logike. Če pa drugače obrnemo.....recimo da obstaja "bog" ali kakor koli že pravimo temu....to pomeni torej, da nismo sami v vesolju, kajti bog ni človek oz. navadno človeško bitje ?!? Tudi noben ga dozdaj še ni videl in nekateri verjamejo v njega...to je čisto isto kot eni verjamejo v vesoljce, kljub temu, da ga še nikoli nismo videli...torej vsi enako mislimo..... ;)))
pia131
29. 08. 2012 14.10
+22
Zamivi komentarji in trditve, tistemu ki se mu mal ljubi prebrat večino komentarjev pa je jasno da vsi govorite o istih stvareh le da jih drugače poimenujete. Eni temu pravite znanstveno delo, eni božje delo eni pa usoda. Če pa daš vse skupaj pa vidiš da je na koncu človek tisti ki je zaslužen za znanstveni napredek za križanje pasem, za satanizem, zle duhove, srečo, ljubezen, sonce,... Mi smo lepe svetle lučke polne ljubezni, smo razmišljujoči, radovedni in imamo svobodnjo voljo. Sami smo si naredili vesolska plovila, elektriko, avto,... in sami si svinjamo našo ljubo zemljo, ker mislimo da rabimo vso to tehnologijo in letanje po vesolju, pa kupe denarja, pa stres, kreganje, nestrpnost, vojne,... Mejmo se radi, uživanjmo v lepotah narave, pa naj nas hodijo gledat še druga bitja in naj vidijo kako nam je luštno.(če hodijo).Mislim da imamo dovolj dela da saniramo naš planet potem pa če nam bo še do tega pa bomo pol letal okol po vesolju. Dajte energijo raje v ideje kako dobiti nazaj zdravo hrano, čisto vodo. čist zdrak kot pa da se kregate kje so še živa bitja, kje so dinozavri in iz kašnih opic smo nastali. Lep dan vsem.
andro2009
29. 08. 2012 14.18
+4
Ksenofont
29. 08. 2012 14.55
+0
andro2009
29. 08. 2012 13.18
+9
Dokler nimamo konkretnih dokazov o obstoju inteligentnega življenja zunaj našega planeta, je vse skupaj samo natolcevanje. Nekateri spodaj se sklicujete na neke znanstvenike, a ne veste, da dokler ni dokaza pač velja ta, da smo sami. Tako razmišlja znanstvenik. Brez dokaza je samo hipoteza, špekulacija. Če rečete, da življenje zunaj zemlje obstaja, je isto kot če rečete, da je življenje samo na zemlji. A si je tako težko zamisliti, da smo morda res sami? Morda pa nismo? Nihče od nas tukaj, ki nekaj komentiramo ne more trditi nekaj, za kar nima nobenega dokaza. Zakaj bi se norčevali iz ljudi, ki verjamejo v boga? Zakaj bi se norčevali iz ljudi, ki verjamejo, da nismo sami v vesolju? Vsi imamo prav. Meni se zdi možno prav vse in nisem tako poln sebe, da bi izjavil nekaj takega kot recimo "milicevic" ali pa "bogatarit". Pametnjakoviči.
F_O_X
29. 08. 2012 13.33
+1
andro2009
29. 08. 2012 13.36
+9
NSjezek, ti si prav šolski primer internetnega "vseveda", ki ima verjetno vsaj šest diplom. Omejen si pa bolj kot vsak verski fanatik.
Pecikltigr
29. 08. 2012 13.37
+3
še nisem videl riti tvoje stare, pa verjamem da jo ima... si pametn, ja !
andro2009
29. 08. 2012 14.08
+9
Žaljenje je znak nizke inteligence in bojim se, da ima Darwin vendarle prav: nekateri so res potomci opic.
LOL-ka
29. 08. 2012 15.39
+1
ADM1N1STRAT0R pojdi študirat, posveti tvoje življenje cilju, da boš nekega dne poletel v vesolje tako daleč, da boš našel dokaz o drugem življenju, ki ga boš lahko pokazal zavaljenim ritim doma, ki samo pametno pravijo "pokaži mi nezemljana pa bom verjel vanj"
Matjaž Zvan
29. 08. 2012 17.38
+1
Administrator, verjetno vsi tu gori, vključno z Vzhodom pozabljate, da so v meteoritu, ki je bil najden v arktičnem ledu našli sledi enoceličarjev. TAko da VEM, da nezemeljsko življenje obstaja.
milicevic
29. 08. 2012 12.35
+12
kok lohk ljudje v tem času kt smo še kar mislijo da je vesolje prazno in smo samo mi. boge ovce zmanipulirane...
F_O_X
29. 08. 2012 13.34
-3
Google_Chemtrails
29. 08. 2012 14.12
+7
bekson74
29. 08. 2012 12.03
+9
a je mogoče kdo videl posnetek kako pride do sončnih izbruhov?? in videl kako dve leteči zadevi v velikosti naše matere zemlje z veliko hitrostjo trčita v naše ljubo sonce in trenutek za tem se pojavi sončni izbruh, vendar to NASA vse zmontira in izbriše . So pa maherji, ki jim sunejo materijal še preden ga obdelajo in pol je vse skupaj mal drugače za videt.
Prophet
29. 08. 2012 11.58
+17
Vesolje ima 500miliard galaksij sedaj pa naj nekdo trdi da smo sami...ta mora biti pa res pogumen.
Prophet
29. 08. 2012 12.01
+9
Samo naša galaksija ima 200-400 miliard zvezd.Kdor meni da ni drugega inteligentnega bolj razvitega življenja od našega ne more biti resen..
gangstalj
29. 08. 2012 12.51
+8
sam povej še da je zvezda sonce, ker dosti ljudi tega ne ve. :)
F_O_X
29. 08. 2012 13.35
+0
to je slepo sklepanje na podlagi neke filozofije
Pecikltigr
29. 08. 2012 11.27
+3
Eh, to Kanglica leta sem pa tja pa gleda, kaj bi še mazno...
vzhod
29. 08. 2012 10.52
-18
Kaj je Darwinova teorija? Ali veste da Darwinova teorija sploh ni Darwinova? Teorijo evolucije je utemeljil Lamarx…in na kipu ki je v Franciji pise..Lamarx utemeljitelj teorije evolucije.Sedaj pa si poblijže poglejmo to teorijo evolucije.Teorija evolucije ni nič kaj drugega kot pa staro satanistično učenje.Že stari egipčani so častili race in sicer zato ker so vrjeli da je raca znesla kozmično jajce ki je kasneje ekspldiralo in da je iz nje nastala naša galaksija.Lamarx je tisti ki je to satanistično učenje združil in oblikoval malo lepše.Nato se je pojavil Darwin.Darvin je to staro satanistično učenje zapakiral v lepo embalazio v kateri se lazje proda.Slabi ljudje,vladari so v tem videli priloznost in so to njegovo knjigo promovirali in financirali vsakrsno propagando.Seveda saj slabi ljudje morajo uničiti tisto vero v obstoj Boga da so ljudje lahko sužnji. Mora se izbrisati obstoj stvaritelja in z tem tudi smisel življenja ker če ljudje nimajo za kaj živeti oz. ne obstaja smisel življenja potem so lahko sužnji,lahko se hodi po ljudeh in lahko ležijo v blatu.Če pa nebi zavajali ljudi in bi ljudje dejansko vrjeli v Boga bi se povzdignili iz blata ker bi spoznali da so carski sinovi in hčere in da nihče nemore hoditi po njih.Darwin nam je samo predstavil zadevo na malo bolj fancy način, na taksen nacin kot ga sprijema normalen človek.In danes velika večina ljudi vrjame da so se ljudje dejansko razvili iz nekih živali.Če bi danes vprašali nekoga ali vrjame da lahko v enem dnevu iz krokodila nastane slon bi se vsak nasmejal in bi rekel ma ne haha.Če pa bi nekoga vprašali če vrjame da lahko v 10.000 letih iz krokodila nastane slon bi pa se vsak zamislil in rekel pa možno je.Ali ni to neumno,kako nas hočejo narediti neumne?Iz nas hočejo narediti neizobražence.
byteME
29. 08. 2012 11.12
+16
pri tebi se lepo vidi da si neizobražen... v drugem primeru, zelo težko dojemaš... karkoli
Sandi Cilenšek
29. 08. 2012 11.26
+7
vzhod iz krokodila ne more nastati slon ker si nista niti malo podobna razen notranjih organov. in ja ljudje smo nastali iz pradavne vrste opice in ne kar tako, trajalo je tisoče let. da pa je to uspelo so tiste opice morale začeti razmišljati in bolj ko so se jim razvijali možgani bojl so se sami razvijali. tako kot je zadnji največji potomec dinozavrov krokodil, moje osebno mnenje pa je tudi da bi se splačalo pozanimati kako so nastale žirafe, men so dost podobne tistim bronhozavrom :) kakor koli že, če svet ne bi imel teh tvojih satanistov (znanstvenikov) bi bili še vedno v temnem srednjem veku! Kaj je naredilo krščanstvo ko je dobilo neko moč? Iz civiliziranih ljudstev so naredili divjake! Kanalizacije so propadle, talno gretje izginilo in tako dalje. Če nebi bilo tega tvojega Krščanstva bi že zdaj lahko sedeli na kakem drugem planetu in srkali pijačo. Ampak ne, ljudje so uničili kar so naredili in propadli.
ljx
29. 08. 2012 11.29
+0
Citiral bom nekoga ki je dal lepo razlago evolucijske teorije,to je tako kot če bi rekli da je tornado zapeljal čez pokopališče letal in sestavil džambo džet! Zdej evolucijsko lahko najdemo primerjavo in podobnost med vrstami,samo v genski in celični osnovi,so pa to preveč kompleksne stvari da bi jaz verjel da s se v naravi zgodile po nekem naključju same od sebe.
ni_mi_vse_eno
29. 08. 2012 11.37
+14
Mislim, da se motiš vzhod. Razlogi: Vera v obstoj boga ni izbrisala suženjstva s sveta, ampak ga je uzakonila. Francoska revolucija in pojav demokracije je bil razlog, da se je suženjstvo ukinilo. Če bi danes imeli feudalizem, bi bili sužnji nekaj normalnega. Vrste se spreminjajo. Pred 10.000 leti nismo imeli pekinezeja, ne kokeršpanjela, ne ovčarja in ne labradorca. Virov kolikor hočeš in ti jih navedem. Definicija vrste: Vrsta je skupina osebkov, ki se uspešno pari med sabo in ima plodne potomce. Sedaj pa vzemi enega majhnega psa, ki je skoraj na baterije in enega, ki je skoraj tako velik kot konj in poglej, če se bosta uspešno parila med sabo. Lahko bi trdil, da ne samo, da smo ustvarili različne pasme (podvrste) ampak smo ustvarili različne vrste psov od nekih skupnih prednikov volkov z umetno selekcijo.Virov ti lahko navedem kolikor hočeš, da se boš še bolj poučil o tem. Če pa verjameš bibliji, potem je Zemlja stara 6000 let, dinozavrove fosile je bog dal zato, da preizkuša našo vero, moški imamo pa od Adama naprej eno rebro manj od žensk.
vzhod
29. 08. 2012 11.38
-12
tocno tako je. nemores iz kupa pleha pricakovat da se bo BMW sam sestavil in racunati na idealne pogoje. ampak ljudje tega ne vidijo.Nekaj časa nazaj je en religiozen človek vprašal IKONO ATEIZMA Entoni Flua:Kje je nastala knjiga? On je odgovoril v tovarni…Regiliozni človek mu je rekel ne ampak je nastala v umu pisca! Entoni Flu je rekel ja seveda nismo se prav razumela prav imate.Religiozn človek ga je vprašal  v umu koga pa misliš da je nastal DNK,bolj zapleten sistem od vsake knjige in vsakega računalniškega programa. Entoni Flu je 9 mesecev posvetim razisljanju in nato izjavil: Jaz Entoni Flu ikona ateizma moram priznati da obstaja Stvaritelj ! Vse svoje knjige ki sem jih napisal ki osporavajo BOGA so preraščene !
Sandi Cilenšek
29. 08. 2012 11.54
+1
Vzhod, DNK in tako dalje in celega sveta ne more narediti kar eno bitja pa naj bo Bog ali pa kaj jas vem kdo. Edino na kar pristanem glede tega da bi nas kdo ustvaril, bom rekel da naprednejša civilizacija ki nas je vseskozi opazovala in so tudi šli opazovat Curiosity da vidijo kako nam gre. ampak ne verjamem temu. bolj ko človek razmišlja bolj se zakompleksa.
bekson74
29. 08. 2012 11.59
+3
po zakonu evolucije, je padal dež po kamenju tolk časa, da je nastal človek hahaha... mogoče je kateri res tako nastal..... veliki vodja je bolj hladne sorte hahaha
ni_mi_vse_eno
29. 08. 2012 12.08
+15
Lahko imam v umu celo knjigo o muci copatarici, pa ti te knjige ne morem iz uma potegniti. DNK je samo molekula, ki je nastala po istem principu kot druge molekule. Zakoni, ki določajo, da se bo iz vodika in kisika tvorila voda in ne vodikov peroksid so jasni. H2 +O2 =H2O in ne H2O2 Lahko pa gremo še dlje, kje so nastali posamezni atomi? Na prejšnjem Soncu, ki je eksplodiralo v supernovo. Kako to vemo? Opazovanje in poizkus. Znanost je edina pot resnice in ne vera ali propaganda. Zaradi znanosti imaš ti danes internet in elektriko in ne zato, ker bi ti to bog podaril v svoji brezmejni ljubezni do človeštva. Če grem še dlje. Vera in znanost sta že stoletja sovražnici in to se danes pozablja. Giordano Bruno znanstvenik in dominikanski menih je gorel na grmadi, ker je propagiral znanost. Galilejo Galilei je bil do smrti zaprt v svoje stanovanje, ker se je drznil ugovarjati veri. (Eppur si muove)
kren66
29. 08. 2012 12.10
-2
vzhod
29. 08. 2012 12.15
-4
ni mi vseeno zahvaljujem se ti na lepo kulturno napisan kontra argument: naj odgovorim: Tudi ce imamo velike in majhne pese to ni dokaz za evolucijo. se vedno je to pes se pravi ni krava...iz pesa bos vedno dobil pesa nebos dobo banane. ko mesas kuruzo vedno dobis kuruze nemores dobit paradajza. varijacije med istimi vrstami so. ko je Neo imel barko tam niso bele vse vsrte enake zivali ampak TiP ene zivali...konj, zebra,lipicanec , vse je to konj ampak razlicnega tipa. to je logicno.
vzhod
29. 08. 2012 12.17
-4
ugotovili so da je vse sestavljeno iz atomov ampak kale veze ima to z evolucijo?
ni_mi_vse_eno
29. 08. 2012 13.23
+5
Me veseli, da si opazil moj trud vzhod. Evolucijo moraš gledat kot razvoj organizmov v smeri zapolnitve prazne ekološke niše. Primer ščinkavci na Galapagosu. Primerjajmo ptiče med sabo. Vidiš, da so različnih barv, različnih kljunov, različno veliki, veš, da so različne vrste. Eni so prilagojeni za lovljenje rib, drugi za pobiranje semen, tretji za pobiranje žuželk. Vsaka vrsta se je skozi zgodovino prilagodila in specializirala za določeno vrsto hrane. Ščinkavci na Galapagosu so pa bili kljub svoji podobnosti različni po velikosti in moči kljuna. Zakaj? Zaradi speciacije, procesa nastanka nove vrste. Vsi ščinkavci so jedli eno vrsto hrane, ki pa jo je zmanjkalo, zaradi kompeticije so šibkejši ščinkavci bili obsojeni na propad ali prisiljeni jesti manj ugodno trše seme. Zaradi te hrane se jim je razvil drugačen kljun, parjenja med osebki ni bilo in nastala je svoja vrsta ščinkavca. Zaradi tega iz p(e)sa ne boš dobil banane, ampak mogoče konja brez kopit, ki se bo prehranjeval z mesom, ali pa miško s čekani, ki bo pila domače mleko in jedla ščurke. Vse je odvisno od proste energije v posamezni prosti ekološki niši (naravna selekcija) ali pa želja kupcev psov (umetna selekcija). Zato imamo tudi največje izbruhe pojava novih vrst po naravnih nesrečah, ker se takrat izpraznijo določene ekološke niše. Če ne bi izumrli dinozavri zaradi padca 10 km meteorita na Yukatanksi polotok, posledične nuklearne zime in poslečno preferiranje toplokrvnih živali, bi še danes kraljevali dinozavri na Zemlji. Če se ne bi zaradi lakote začeli prehranjevati s semeni trave in preferirali vedno večja in močnejša semena, danes ne bi bilo pšenice in če ne bi preferirali krave z več mleka, bi danes krave imele toliko mleka kot košuta. Atomi so pa odgovor na že znano spraševanje, ja kaj je bilo pa prej, ki se začne takoj, ko se odgovri prvo vprašanje. Kako in kje in pod kakšnimi pogoji so se organizirale v dvojni sloj fosfolipidov odete prve preproste replikatorske molekule, katerim strukturi bi danes lahko rekli življenje. Primer virus, preproste bakterije, vironi ...
vzhod
29. 08. 2012 14.12
-2
ampak ni najdena nobena prehodna forma. niti enega dokaza ni prehoda. kako so lahko ljudje leta 800 pr.ns. vedeli kaksni so bili dinozavri? imamo cloveka...tudi variacija med isto vesto kar ne dokazuje evolucijo. vcasih so zapirali crnce v kletke z opicami da bi se jim norcevali. dnk ne more obstati vec milijonov let to je dejstvo. religija je ce vrjames v to da smo nastali iz "kamenja"
vzhod
29. 08. 2012 14.34
-1
zakon biogeneze:zivo nastane samo od zivo.... 2 zakon termodinamike:vse se stara in nekaj kora vzdrevat vesolje da ne propade :)
ni_mi_vse_eno
29. 08. 2012 16.30
+3
Sedaj smo pa pri prehodnih oblikah fosilov od dinozavrov do ptičev. Samo med tem prehodu imamo stotine fosilnih najdb. Vsaka najdba je dejstvo. Leta 800 pr.n.š. niso ljudje vedeli, kakšni so bili dinozavri, kje imaš take podatke? Prosim navedi vire. Glede zakona biogeneze, ki ga je Pasteur postavil s svojimi poizkusi in zavrnil spontano generacijo, ja, velja za take pogoje, kot so bili takrat prisotni. Ni bilo reducentov, ni bilo toliko energije, niso bili taki pogoji za nastanek življenja. Vem pa, da smo sposobni narediti danes prav to, v laboratoriju ustvarit prokariota iz sestavnih delov, seveda ne na tak način kot je nastalo to na Zemlji, ampak le s pomočjo znanosti nam bo to tudi nekoč jasno. Prav isto se danes lahko oglasi študent fizike, ko spozna, da Newtonovi zakoni ne veljajo, da je čas relativen glede na to, kako hitro se gibaš in hitrost svetlobe absolutna. Ja, ampak za polet na Luno so dovolj Newtonovi zakoni, za GPS sistem se pa že uporablja Einsteinova fizika, ker zahteva večjo natančnost. Drugi zakon termodinamike je izraz težnje, da se bojo skozi čas razlike v temperaturi, tlaku in kemičnem potencialu izenačile na osamljenem fizičnem sistemu. Iz termodinamskega ravnotežja zakona je moč izpeljati načelo povečanja entropije in pojasnjuje pojav ireverzibilnosti v naravi. Povečanje entropije pomeni povečanja nereda. Seveda je tu vprašanje, kako je možno torej, da v Zemeljskem sistemu obstajajo zelo urejene strukture imenovana živa bitja. Odgovor je enostaven. Zemlja ni zaprt sistem, prav tako kot živo bitje ni zaprt sistem in nič ni potrebno vzdrževat vesolja, da ne propade. Zakon govori, da je za povečanje reda potreben stalen dotok energije, ko dotoka energije ni, se bo temu sistemu povečal nered, bo umrlo. Zemlja dobiva stalen dotok energije od Sonca, vsako bitje pa prav tako dobiva energijo za vzdrževanje reda (svetloba, hrana in pijača). Torej, lahko se oba strinjava, ko bo Sonce ugasnilo, bo ugasnilo življenje na Zemlji.
macro
04. 11. 2012 16.31
ni_mi_vse_eno
29. 08. 2012 10.27
+9
Disclosure project. Dokaz, da avijoni sami zrastejo na Zemlji je, da se 45 min za njimi ničesar več ne vidi.
izmet fekalij
29. 08. 2012 10.04
+6
to so leteči sloni našega ivana janeza
santamaura
29. 08. 2012 10.04
+52
V neki drugi galaksiji so pa danes objavili novico dneva, da so opazili neko čudno neznano vozilo, ki se vozi po Marsu in slika naokoli. Sedaj so pa malo zaskrbljeni, ker sumijo, da niso sami v vesolju. Pojavile so se celo ideje, da se njihov bog imenuje Curiosity NASA
Pecikltigr
29. 08. 2012 11.25
+7
Baje da so že najeli odvetniško pisarno Čeferin...
bersa
29. 08. 2012 12.58
+2
Delokrepi
29. 08. 2012 09.50
+19
Sicer kaj je to na teh posnetkih sploh ni važno. A je ta pika NLP ali je samo nek tehnični pojav kamere, ali montaža. Sploh ni važno kaj je to. Da smo sami v vesolju je težje razumeti, kot pa da je še nekdo v tem nepredstavljivim prostoru polnih galaksij. Osebno verjamem da so v vesolju še mnogo bolj razvita in civilizirana bitja, kakor zelo primitivna. Menda drži, da še samo to, da kar si je moč predstavljati, to tudi nekje obstaja. Če to ne bi držalo, si tudi predstavljati ne bi mogli. Ko je prvi intelektualni človek predstavil svoj pogled na to, da je svet okrogel, so si sicer vsi predstavljali kako na bi to izgledalo. Seveda so bili interesi nekaterih konzervativno naravnani na lastno korist.
Delokrepi
29. 08. 2012 09.42
+15
Včas so mislili da obstaja raven svet, pa so vstrajal na tem, da so sežigali tiste ki so mislili drugače. Strah bi te moralo biti, če bi preveč svobodno plu proti oceanu, ker bi lahko padel dol iz sveta (ravne plošče). To je bila neka poslovna ideja krščanstva. Tudi sedaj trdijo, da je v veslolju samo človek, bog in hudič. Zemlja je v vesolju NAJMANJ tako velika, kot je bucika od šivanke velika v tihem oceanu. Število sončnih galaksij je menda toliko kot je las na glavi. No kako lahko nekdo trdi da ni nezemljanov. Po teh dejstvih bi logično bilo da so. LOGIČNO! Če nekaj ne vidiš, ne moreš še trdno verjeti da tega ni.
byteME
29. 08. 2012 11.15
+7
Število sončnih galaksij je menda toliko kot je las na glavi. pomnoži to z vsaj 100.000
Prophet
29. 08. 2012 11.54
+4
Prophet
29. 08. 2012 11.55
+4
Če si plešast je galaksij malo nemški superračunalnik je izračunal da naj bi bilo 500 miliard galaksij koliko planetov z življenjem pa vam prepuščam